Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Επειδή είναι καρτοσυμβόλαιο , τα λεπτά ομιλίας είναι διαθέσιμα από την πρώτη μέρα , και αν θες μπορείς να τα χρησιμοποιείσεις το ίδιο συμβαίνει με τα ευρώ που σου δίνουν , Τα δώσαν όλα και περιμένουν να πληρωθούν .

Έτσι μου είχαν πει όταν έκοψα καρτοσυμβόλαιο.

Αν έχεις τους όρους ψάξτους γιατί δεν έχω πλέον το συμβόλαιο

Link to comment
Share on other sites

Ότι και να μου πουν, είμαι σίγουρος πως θα είναι ψέμματα καθώς έχω προσωπική εμπειρία. Είχα και παλιότερα καρτοπρόγαμμα πάλι νομίζω, και τα είχα πληρώσει όλα όπως έρχονταν. Στη συνέχεια το κράτησα σαν καρτοκινητό κανένα χρόνο πριν το ξανακάνω καρτοπρόγραμμα. Επειδή είχα ένα θέμα με το λογαριασμό και έτυχε να έχω μια γνωστή που δούλευε στην εξυπηρέτηση πελατών, μπήκε να κοιτάξει στην καρτέλα μου και είδε πως μου χρωστούσαν 16€ από ένα χρόνο πριν, και έβαλε να μου τα πιστώσουν στον επόμενο λογαριασμό. Αν δεν ήταν αυτή δεν υπήρχε περίπτωση να μου τα δίνανε ποτέ πίσω(και ούτε φυσικά να μάθαινα κάτι για αυτό). Δυστυχώς δεν εργάζεται εκεί πια η γνωστή μου. :(
Link to comment
Share on other sites

Προσοχή με την vodafone κατά την φορητότητα μου σε f2g είχα αφήσει τον τελευταίο λογαριασμό απλήρωτο έτσι ώστε με τον επόμενο να γίνει ο συμψηφισμός με τα πάγια που είχα προπληρώσει και να βγει μηδενικός .Φυσικά η vodafone το ξέχασε....(κλασική ατάκα λάθος του συστήματος) και μόνο ύστερα από δικιά μου ενόχληση στην εξυπηρέτηση πελατών (με χρέωση) διορθώθηκε το λάθος.
Link to comment
Share on other sites

το συμβόλαιο μου λήγει 30/10 και έκανα προχθές τηλεφωνική αίτηση φορητοτητας στην κοσμοτε και η τηλεφωνήτρια μου είπε πως Παρασκευή πρωί θα γίνει η αλλαγή δικτύου και θα φέρει ο κουριερ τις κάρτες για την ενεργοποίηση.

μέχρι στιγμής η vodafone δεν με έχει καλέσει να μου κάνει κάποια προσφορά για να μείνω. υπάρχει περίπτωση να με αφήσουν να φύγω έτσι;

Link to comment
Share on other sites

Στο κατάστημα στο site δεν υπάρχει πάντως.

http://www.vodafone.gr/portal/client/eshop/handsetsList.action

 

Αν μπορείς να πάρεις την επιδότηση από το Πλαίσιο, εκεί νομίζω υπάρχει το κινητό.

Edited by Psylos_

Siemens C25, Nokia 3330, Nokia 8310, Sony - Ericsson K500i, BenQ - Siemens EL71, Nokia 6288, Νοkia 5310 XpressMusic, Nokia 5800 XpressMusic, Samsung Galaxy 3 i5800, Sony Xperia Go, Vodafone Smart 4G (Yulong 8860u), Nexus 5, Nexus 5X LineageOS 15.0 (14/12/2017), Huawei P9 Lite (2017), Samsung S9+ 6GB/64GB, Samsung S20+ 8GB/128GB

Link to comment
Share on other sites

εδω και μια εβδομαδα εχω κανει μεταφορα δυο γραμμες απο Red1 σε αλλη εταιρια.

 

Σημερα που μπηκα στο "My account" να δω αν εβγαλαν εκκαθαριστικο λογαριασμο, παρατηρησα οτι ενω δεν φαινονται οι δυο αριθμοι που χρησιμοποιουσα, φαινονται οι αλλοι δυο, οι "εικονικοι" που ανηκαν στις δευτερες καρτες (αυτες που ηταν μονο για data).

 

τη μια που την εχω ακομα στο ταμπλετ τη δοκιμασα και "δεν παιζει".

 

λετε να μην τις αποσυνδεσαν αυτες; :cry:

 

Δεν τις αποσυνδέουν αυτες. Ειναι λαθος του συστήματος. Πρεπει να πάρεις στο 4ψήφιο και να τις κανεις αποσυνδεση.. Και λογικά θα φας κι εκεί το χαράτσι για την αποσύνδεση. Η φορητότητα έγινε μόνο για τον κύριο αριθμό..

 

δεν τις αποσυνδεσαν, αλλα δεν "δουλευουν" κιολας...:mad:

 

Έχουμε κάποιο νεο με την αποσύνδεση της δεύτερης κάρτας sim για το tablet; Είμαι στην ίδια φάση και δε ξέρω τι ισχύει με το θέμα, προφανώς και δεν θέλω να πληρώσω κάποιο τέλος αποσύνδεσης αφού έκανα φορητότητα για το δικό μου νούμερο..

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ερωτησούλα: η μητερα μου ειναι συνδρομητης της vodafone και καθε μηνα πατάει κατα λάθος το κουμπι voicemail στο κινητο με αποτελεσμα να εχει χρεωσεις 1-2 ευρώ το μηνα εντελώς τσαμπα. Μιας και λογω ηλικιας και μειωμενης ορασης και αντιληψης οσον αφορα τα τεχνολογικα δε νομιζω οτι μπορω να την εκπαιδευσω να μη το κανει, υπαρχει καποιος αλλος τροπος να της κοψω το voicemail σαν υπηρεσια;

Ειναι λιγακι χαζη ερωτηση αλλα οσες φορες κι αν της εξηγησα δε το καταλαβαινει και συνεχιζει να το παταει κατα λαθος

Link to comment
Share on other sites

Ψάξε στις ρυθμίσεις του κινητού μήπως έχει ρύθμιση για το νούμερο που καλεί (νομίζω 124;). Αν έχει όντως, δοκίμασε ή να το σβήσεις, ή αν δεν σε αφήσει να το σβήσεις απλά άλλαξέ το ώστε και να παίρνει να μην μπορεί να καλέσει εκεί που χρεώνει.
Link to comment
Share on other sites

ειναι iphone 3gs non jailbroken με ios 6 οποτε δεν εχει επιλογη για αλλαγη ή απενεργοποιηση του voice mail. ψαχνοντας στο google βρηκα καποια jailbreak tweaks αλλα οχι κατι για non-Jb.

Υπάρχει μήπως καποια επιλογη να καλεσω καποιο νουμερο της Vodafone και να το αποενεργοποιηση ή να το αλλαξω σε καποιο νουμερο που δεν αντιστοιχει πουθενα;

 

thnx για την απάντηση

Link to comment
Share on other sites

Όχι

Σε iphone θα συνεχίσει να χρεώνεται για τηλεφωνητή

Όλοι το παθαίνουμε

Link to comment
Share on other sites

Όχι

Σε iphone θα συνεχίσει να χρεώνεται για τηλεφωνητή

Όλοι το παθαίνουμε

 

Η υπηρεσια τηλεφωνητης μπορει να απενεργοποιηθει μεσω τηλεφωνου στην εξυπηρετηση πελατων. Και εμενα μου ετυχε και μου πιστωθηκε ολο το ποσο και εκανα απενεργοποιηση τηλεφωνητη

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ δεν έχω τηλεφωνητή , αλλά η κλήση χρεώνεται . Θα το δοκιμάσω με την εξυπηρέτηση.
Link to comment
Share on other sites

Στο κατάστημα στο site δεν υπάρχει πάντως.

http://www.vodafone.gr/portal/client/eshop/handsetsList.action

 

Αν μπορείς να πάρεις την επιδότηση από το Πλαίσιο, εκεί νομίζω υπάρχει το κινητό.

 

Ναι όντως ρώτησα σημερα στο Πλαίσιο και μου είπαν οτι μπορούν. Ευχαριστώ!

[sIGPIC][/sIGPIC]

Break your TV. Enter the unwired revolution.

 

-Dexter

Link to comment
Share on other sites

Ναι όντως ρώτησα σημερα στο Πλαίσιο και μου είπαν οτι μπορούν. Ευχαριστώ!

 

Γενικά στο Πλαίσιο την επιδότηση μπορείς να την κάνεις πιστωτικό και να πάρεις ότι θέλεις με αυτά τα λεφτά... πχ αν χρειάζεσαι κάτι για τον υπολογιστή... :p:p:D

Siemens C25, Nokia 3330, Nokia 8310, Sony - Ericsson K500i, BenQ - Siemens EL71, Nokia 6288, Νοkia 5310 XpressMusic, Nokia 5800 XpressMusic, Samsung Galaxy 3 i5800, Sony Xperia Go, Vodafone Smart 4G (Yulong 8860u), Nexus 5, Nexus 5X LineageOS 15.0 (14/12/2017), Huawei P9 Lite (2017), Samsung S9+ 6GB/64GB, Samsung S20+ 8GB/128GB

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε κάποιο νεο με την αποσύνδεση της δεύτερης κάρτας sim για το tablet; Είμαι στην ίδια φάση και δε ξέρω τι ισχύει με το θέμα, προφανώς και δεν θέλω να πληρώσω κάποιο τέλος αποσύνδεσης αφού έκανα φορητότητα για το δικό μου νούμερο..

μαλλον ειναι σφαλμα του συστηματος, αυτη ειναι η απαντηση της ΒΟΝΤΑ

Σχετικά με το e-mail που μας αποστείλατε, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι δευτερεύουσες γραμμές θα αποσυνδεθούν και αυτές μέσα στον επόμενο μήνα, εφόσον οι κύριες συνδέσεις έχουν αποσυνδεθεί.

και ο τελευταιο λογαριασμος ηρθε χωρις χρεωση.

 

απλα θα περιμενω και τον επομενο για την οριστικη διευθετηση μιας και μου εστειλαν ΣΜΣ οτι θα μου επιστρεψουν καποια χρηματα

Link to comment
Share on other sites

μαλλον ειναι σφαλμα του συστηματος, αυτη ειναι η απαντηση της ΒΟΝΤΑ

 

και ο τελευταιο λογαριασμος ηρθε χωρις χρεωση.

 

απλα θα περιμενω και τον επομενο για την οριστικη διευθετηση μιας και μου εστειλαν ΣΜΣ οτι θα μου επιστρεψουν καποια χρηματα

 

Ευχαριστώ πολύ. Θα δω και το με τι δικό μου πως θα το χειριστούν και θα επανέλθω..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

 

Η τιμολόγηση στο λογαριασμό μου γίνεται από τις 12 κάθε μήνα μέχρι τις 11 του επόμενου, πχ 12/9-11/10.

Στον προηγούμενο λογαριασμό (πάγια 12/9/14-11/10/14), όπως ήταν λογικό, είχα προχρεωθεί το πάγιο ολόκληρο χωρίς εκπτώσεις, αφού το προηγούμενο συμβόλαιο έληγε 9/9/14.

Στις 17/9 έκανα ανανέωση για 12 μήνες (μετά από τη γνωστή διαδικασία με φορητότητες...), με ημερομηνία ενεργοποίησης 18/9/2014 (και ημερομηνία λήξης 17/9/2015).

Βγήκε λοιπόν ο καινούριος λογαριασμός, και είδα τα εξής:

- Έχω χρεωθεί κανονικά (με τις καινούριες/συμφωνημένες τιμές) το επόμενο πάγιο (12/10/14-11/11/14), με τις εκπτώσεις και όλα. - Σωστό αυτό.

- Έχει γίνει εκκαθάριση για την περίοδο 18/9/14 - 11/10/14, αφαιρώντας μου αναλογικά τα πάγια που μου είχαν χρεωθεί στον προηγούμενο λογαριασμό, και χρεώθηκα με τα καινούρια πάγια για την ίδια περίοδο (18/9-11/10). ΑΛΛΑ, για αυτή την περίοδο δεν έχει πιστωθεί η συμφωνημένη έκπτωση!!

Κοινώς, για τη περίοδο 18/9/14 ως 11/10/14 χρέωσαν το πάγιο ολόκληρο, χωρίς τις εκπτώσεις οι οποίες κανονικά θα έπρεπε να τρέχουν από τις 18/9/14, δηλαδή την ημερομηνία ενεργοποίησης της ανανέωσης.!!

 

Ξεπερνώ γρήγορα τον πρώτο *να μην τον χαρακτηρίσω* υπάλληλο της vodafone, ο οποίος με στυλάκι κιόλας μου είπε "ε ναι, έτσι είναι δυστυχώς, αυτό το μήνα τον χάνετε"... κοινώς, κάνατε συμβόλαιο προσφοράς για 12 μήνες, αλλά θα ισχύσει για 11... :blink: αφού πήρε και την ανάλογη απάντηση... προχώρησα στον επόμενο...

Ο δεύτερος λοιπόν υπάλληλος, μου είπε ότι άλλαξε πρόσφατα η τιμολογιακή πολιτική, και συμβαίνει το εξής: λογιστικά η πίστωση των εκπτώσεων ξεκινάει από την ημερομηνία έκδοσης του επόμενου λογαριασμού, κι όχι αναδρομικά από την ημερομηνία ενεργοποίησης της ανανέωσης. Δηλαδή οι εκπτώσεις ξεκινούν να ισχύουν από τις 12/10/14 που είναι η ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού. Αυτό σημαίνει ότι του χρόνου, στη λήξη του 12μηνου, θα μου βγει η έκπτωση που δε μου βγαίνει τώρα... Στον τελευταίο λογαριασμό, που θα χρεωθώ το πάγιο από 12/9/15 ως 11/10/15 θα είναι όλος ο μήνας χρεωμένος με βάση την κατάσταση κατά την έκδοση του λογαριασμού. Με άλλα λόγια, δε θα υπολογιστεί η έκπτωση μέχρι τις 17/9/15 που είναι και η ημερομηνία λήξης του 12μηνου και από 18/10/15 - 11/10/15 με πλήρη χρέωση χωρίς εκπτώσεις, αλλά θα είναι όλος ο μήνας υπολογισμένος με βάση το 12μηνο, με τις εκπτώσεις.

 

Έχει κανείς γνώμη επ' αυτού; Ισχύει αυτό ή όχι;;;

Όποιος έκανε ανανέωση συμβολαίου τώρα κοντά, του έγινε το ίδιο πράγμα;;

Link to comment
Share on other sites

Ο τελευταίος λογαριασμός που θα έχεις την έκπτωση θα είναι αυτός που θα εκδοθεί 12/9/15 και θα περιλαμβάνει για χρήση μέχρι 11/10/15. Στις 17 που θα λήξει η έκπτωση απλά δεν θα υπολογιστεί στο επόμενο πάγιο.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.Για να κάνω μια ακύρωση φορητότητας συμβολαίου στην βονταφον που αποστελλω το φαξ και τι διαδικασια λετε να ακουλουθησω για να ειμαι σιγουρος οτι θα ακυρωθει?
Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ερωτησούλα: η μητερα μου ειναι συνδρομητης της vodafone και καθε μηνα πατάει κατα λάθος το κουμπι voicemail στο κινητο με αποτελεσμα να εχει χρεωσεις 1-2 ευρώ το μηνα εντελώς τσαμπα. Μιας και λογω ηλικιας και μειωμενης ορασης και αντιληψης οσον αφορα τα τεχνολογικα δε νομιζω οτι μπορω να την εκπαιδευσω να μη το κανει, υπαρχει καποιος αλλος τροπος να της κοψω το voicemail σαν υπηρεσια;

Ειναι λιγακι χαζη ερωτηση αλλα οσες φορες κι αν της εξηγησα δε το καταλαβαινει και συνεχιζει να το παταει κατα λαθος

 

Πληκτρολογησε στο κινητό της ##002# για να ακυρώσεις ολες τις προωθήσεις.. αλλιως πρέπει να μιλήσεις με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών να απενεργοποιηθεί η υπηρεσία από HLR.

 

Εναλλακτικά δες μήπως μπορείς στο κουμπι αυτό να αντιστοιχίσεις ένα άλλο (ακυρο) νουμερο που δεν θα χρεωθεί ακομα και αν το καλέσει κατά λάθος π.χ 888888

Edited by babakos
Link to comment
Share on other sites

Γενικά στο Πλαίσιο την επιδότηση μπορείς να την κάνεις πιστωτικό και να πάρεις ότι θέλεις με αυτά τα λεφτά... πχ αν χρειάζεσαι κάτι για τον υπολογιστή... :p:p:D

 

Παλια που επερνα επιδοτήσεις και όχι εκπτωση στο παγιο με δυο γραμμες ειχα παρει τηλεοραση από την επιδοτηση .Νομιζω 26αρα Sony .

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα, προχθές ανανέωσα το συμβόλαιο μου και πηρα έκπτωση στο πάγιο αλλά και μια επιδότηση επιπλέον με την οποία πήρα ενα tablet, το οποίο σκεφτόμουν να το πουλήσω. επειδή όμως βλέπω δε φεύγει εύκολα ξέρετε αν γίνεται να τους το επιστρέψω οπως ειναι σφραγισμένο και να το ανταλλάξω ουσιαστικά με κινητό ή να πάρω κάποια επιπλέον έκπτωση στο πάγιο;

ισχύει δηλαδή η πολιτική της υπαναχώρησης οταν εχεις πάρει συσκευή με επιδότηση;

Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε sms από τη vodafone ότι επειδή έχω ενεργοποιημένο το vodafone4sharing δικαιούμαι δωρεάν και για πάντα το napster. Το sms είχε ένα link όπου σε πήγαινε στην σελίδα εγγραφής του napster και βάζοντας και τον αριθμό του κινητού σου έκανε επιβεβαίωση ότι όντος δικαιούσαι τη προσφορά αυτή.

Ισχύει για όλους τους συνδρομητές με ενεργοποιημένο το vodafone4sharing http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=11645

Edited by mobile_34
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...