Cubigon Δημ. September 1, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2012 εχω συμβόλαιο cote.. εαν μιλήσω για φορητοτητα με την voda και ζητήσω το unl 50 η 60 εστω, λετε να μου δωσουν τζαμπε το galaxy s3? :worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. September 1, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2012 εχω συμβόλαιο cote.. εαν μιλήσω για φορητοτητα με την voda και ζητήσω το unl 50 η 60 εστω, λετε να μου δωσουν τζαμπε το galaxy s3? :worry: Η cote δεν μασαει ευκολα Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cubigon Δημ. September 1, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2012 για την voda λεω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. September 1, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2012 για την voda λεω Συνηιως η voda "προσκυναει" δικους της πελατες να μην φυγουν αλλα εν χανεις να δοκιμασεις αλλα οχι και τοσο μεγαλη επιδοτηση συσκευης....Μην το παρακανουμε Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thespecialist Δημ. September 1, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2012 για την voda λεω ισως για το s2 δινω καποιες ελπιδες. Εαν θελεις το 3, περιμενε ΜΗΠΩΣ βγαλουν καμια Χριστουγεννιατικη προσφορα υπερεπιδοτησης Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cubigon Δημ. September 2, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 2, 2012 θα παρω τηλεφωνο απο βδομαδα και θα προσπαθήσω να παιξω μπαλα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. September 2, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 2, 2012 Ποιος είναι ο αριθμός που παίρνουμε για να είναι αναλυτικός ή όχι ο λογαριασμός; Στις νέες συνδέσεις είναι αυτόματα μη αναλυτικός; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eft Δημ. September 3, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 3, 2012 Ποιος είναι ο αριθμός που παίρνουμε για να είναι αναλυτικός ή όχι ο λογαριασμός; Στις νέες συνδέσεις είναι αυτόματα μη αναλυτικός; Αυτό γίνεται από την εξυπηρέτηση πελατών 13830. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. September 4, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2012 Αυτό γίνεται από την εξυπηρέτηση πελατών 13830. Σίγουρα; Παλιότερα υπήρχε και ένας αριθμός με ηχογραφημένες οδηγίες.. Ξέρεις μήπως ποια είναι η προεπιλεγμένη επιλογή σε ένα καινούριο συμβόλαιο; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. September 4, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2012 Μεταφέρω ένα συμβόλαιο από τη Wind στη Vodafone. Αφού απέρριψα και την πρόταση της wind, πόσες μέρες θα περιμένω ακόμα για να έρθει ο κούριερ με τη νέα σιμ και να ολοκληρωθεί η φορητότητα; Στη Vodafone μου λένε ότι ακόμα δεν έχουν δει το αίτημα φορητότητας. Εντύπωση μου προκαλεί καθώς λένε για φορητότητα σε 3 εργάσιμες, εμένα έχουν περάσει ήδη 7 και δεν βλέπουν ακόμα ούτε το αίτημα. Ευχαριστώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DonJuan Δημ. September 4, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 4, 2012 Μεταφέρω ένα συμβόλαιο από τη Wind στη Vodafone. Αφού απέρριψα και την πρόταση της wind, πόσες μέρες θα περιμένω ακόμα για να έρθει ο κούριερ με τη νέα σιμ και να ολοκληρωθεί η φορητότητα; Στη Vodafone μου λένε ότι ακόμα δεν έχουν δει το αίτημα φορητότητας. Εντύπωση μου προκαλεί καθώς λένε για φορητότητα σε 3 εργάσιμες, εμένα έχουν περάσει ήδη 7 και δεν βλέπουν ακόμα ούτε το αίτημα. Ευχαριστώ. Μήπως οι της WIND έστειλαν αίτημα στη Vodafone ότι έκανες δεκτή την προσφορά τους κι έτσι στην ακυρώσανε; Αν η αίτηση ήταν σε στάδιο μεταφοράς, θα εμφανιζόταν 1000% στους υπολογιστές της Vodafone. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
noodlah Δημ. September 5, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 5, 2012 Μεταφέρω ένα συμβόλαιο από τη Wind στη Vodafone. Αφού απέρριψα και την πρόταση της wind, πόσες μέρες θα περιμένω ακόμα για να έρθει ο κούριερ με τη νέα σιμ και να ολοκληρωθεί η φορητότητα; Στη Vodafone μου λένε ότι ακόμα δεν έχουν δει το αίτημα φορητότητας. Εντύπωση μου προκαλεί καθώς λένε για φορητότητα σε 3 εργάσιμες, εμένα έχουν περάσει ήδη 7 και δεν βλέπουν ακόμα ούτε το αίτημα. Ευχαριστώ. Λογικα επειδη την προσφορα στην εκανε εξωτερικος συνεργατης, η wind εχει ακυρωσει την αιτηση οπως συνηθιζει! Παράθεση Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
princeG Δημ. September 5, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 5, 2012 Καλησπέρα, γνωρίζετε αν είναι δυνατό να πληρώσω τον λογαριασμό μου σε 2-3 δόσεις αντί για ολόκληρο το ποσό? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DonJuan Δημ. September 5, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 5, 2012 Καλησπέρα, γνωρίζετε αν είναι δυνατό να πληρώσω τον λογαριασμό μου σε 2-3 δόσεις αντί για ολόκληρο το ποσό? Αν το ποσό του λογαριασμού είναι μεγάλο, ναι μπορείς να το πληρώσεις σε δόσεις. :) Πάρε τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για να κανονίσετε τις δόσεις αν και νομίζω πως 2-3 είναι το μέγιστο δυνατό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stixima Δημ. September 6, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2012 Καλησπερα, ο πατερας μου εχει παει στο Ντουμπαι ο οποιος εχει συνδεση Wind (με roaming). Εγω εχω συνδεση Vodafone. Εαν τον καλεσω εγω απο εδω Ελλαδα χρεωνομαι ή θα αφαιρεθουν απο τα δωρεαν λεπτα ομιλιας που εχω προς ολους; Οσον αφορα για τον πατερα μου... ξερω θα πληρωσει κερατιατικα.. (τελη της Wind + τελη απο Dubai..). Παράθεση http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikeone Δημ. September 6, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2012 Καλησπερα, ο πατερας μου εχει παει στο Ντουμπαι ο οποιος εχει συνδεση Wind (με roaming). Εγω εχω συνδεση Vodafone. Εαν τον καλεσω εγω απο εδω Ελλαδα χρεωνομαι ή θα αφαιρεθουν απο τα δωρεαν λεπτα ομιλιας που εχω προς ολους; Οσον αφορα για τον πατερα μου... ξερω θα πληρωσει κερατιατικα.. (τελη της Wind + τελη απο Dubai..). Δε θα χρεωθεις κάτι παραπάνω. Από τα δωρεάν λεπτά θα αφαιρεθούν σα να καλείς κανονικά ένα ελληνικό νούμερο wind Παράθεση www.flier.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stixima Δημ. September 6, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2012 Δε θα χρεωθεις κάτι παραπάνω. Από τα δωρεάν λεπτά θα αφαιρεθούν σα να καλείς κανονικά ένα ελληνικό νούμερο wind Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση.. :) Παράθεση http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. September 6, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 6, 2012 Εσύ καλείς Ελληνικό νούμερο και θα χρεωθείς κλήση σε Ελληνικό νούμερο . Το ότι το νούμερο βρίσκεται στο Dubai ή και στην Σελήνη ακόμα (δορυφορικά δίκτυα ) δεν σε απασχολεί , αυτός που καλείς πληρώνει για να δεχτεί την κλήση σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Devil_7 Δημ. September 8, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2012 Ας πω κι εγώ τον πόνο μου. Είχα κάνει αίτηση να γίνει η σύνδεση καρτοκινητο cu και μου είχαν πει ότι η αλλαγή θα γινόταν 9 του μήνα. Σήμερα το πρωί κατάλαβα ότι είχε γίνει φραγή σε εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις και έβαλα την καινούργια Sim νομίζοντας ότι έγινε η αλλαγή. Όταν πάω να καλέσω όμως μου λέει ότι πρέπει να γίνει δήλωση στοιχείων κτλ. Πήγα στη Vodafone και μου είπαν ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα και μέσα στη μέρα θα γινόταν η αλλαγή. Φυσικά ακόμα τίποτα και λογικά πάμε για Δευτέρα. Πήρα και τηλέφωνο πιο πριν και μου είπαν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα και λόγο σκ είναι δύσκολο να γίνει κάτι. Το αποτέλεσμα ότι έχω μείνει χωρίς τηλέφωνο. Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο κάτι παρόμοιο ή απλά εγώ είμαι γκαντέμης; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. September 8, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2012 Εισαι γκαντεμης.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Devil_7 Δημ. September 8, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 8, 2012 Εισαι γκαντεμης.. Το υποπτευόμουν. :mad::( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. September 10, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 10, 2012 Λογικα επειδη την προσφορα στην εκανε εξωτερικος συνεργατης, η wind εχει ακυρωσει την αιτηση οπως συνηθιζει! Κάτι τέτοιο είχε γίνει, αλλά τελικά έβγαλα άκρη και μεταφέρθηκα. Τώρα το πρόβλημα μου είναι το εξής: Ενώ ήρθε ο κούριερ, υπέγραψα το συμβόλαιο και παρέλαβα τη σιμ της vodafone, δεν έχει γίνει ακόμα η μεταφορά. Έχω σήμα μόνο στη wind, σαν να μην άλλαξε τίποτα (στη vodafone λέει "η εγγραφή της κάρτας sim απέτυχε"). Αναφέρουν ως ημερομηνία υλοποίησης της φορητότητας την 7η Σεπτεμβρίου. Στην εξ. πελατών λένε να περιμένω. Πόσο διάστημα θα περιμένω; (Με ενδιαφέρει κυρίως για να ξέρω πόσα λεπτά μπορώ να καταναλώσω στο συμβόλαιο της wind, επειδή θα χρεωθούν αναλογικά στο μήνα, ώστε να μην βρεθώ προ εκπλήξεως) Επίσης, έψαξα στο συμβόλαιο αλλά δεν φαίνεται να αναγράφουν πουθενά πόσο θα είναι το πάγιο μου μετά την έκπτωση (χρησιμοποίησα την προσφορά για φορητότητα και 25% έκπτωση μέσω του σαιτ, αν δεν πάρεις επιδότηση). Το ευχάριστο είναι ότι στην επιδότηση αναφέρει ότι δεν πήρα. Περισσότερο το αναφέρω μήπως γνωρίζει κάποιος που μπορεί να γράφει αν έχω ή δεν έχω την έκπτωση. Ααααν ποτέ καταφέρω να ενεργοποιηθώ στη vodafone, θα δω τι έγινε με αυτό το θέμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DonJuan Δημ. September 10, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 10, 2012 Κάτι τέτοιο είχε γίνει, αλλά τελικά έβγαλα άκρη και μεταφέρθηκα. Τώρα το πρόβλημα μου είναι το εξής: Ενώ ήρθε ο κούριερ, υπέγραψα το συμβόλαιο και παρέλαβα τη σιμ της vodafone, δεν έχει γίνει ακόμα η μεταφορά. Έχω σήμα μόνο στη wind, σαν να μην άλλαξε τίποτα (στη vodafone λέει "η εγγραφή της κάρτας sim απέτυχε"). Αναφέρουν ως ημερομηνία υλοποίησης της φορητότητας την 7η Σεπτεμβρίου. Στην εξ. πελατών λένε να περιμένω. Πόσο διάστημα θα περιμένω; (Με ενδιαφέρει κυρίως για να ξέρω πόσα λεπτά μπορώ να καταναλώσω στο συμβόλαιο της wind, επειδή θα χρεωθούν αναλογικά στο μήνα, ώστε να μην βρεθώ προ εκπλήξεως) Επίσης, έψαξα στο συμβόλαιο αλλά δεν φαίνεται να αναγράφουν πουθενά πόσο θα είναι το πάγιο μου μετά την έκπτωση (χρησιμοποίησα την προσφορά για φορητότητα και 25% έκπτωση μέσω του σαιτ, αν δεν πάρεις επιδότηση). Το ευχάριστο είναι ότι στην επιδότηση αναφέρει ότι δεν πήρα. Περισσότερο το αναφέρω μήπως γνωρίζει κάποιος που μπορεί να γράφει αν έχω ή δεν έχω την έκπτωση. Ααααν ποτέ καταφέρω να ενεργοποιηθώ στη vodafone, θα δω τι έγινε με αυτό το θέμα. Κανονικά θα πρεπε να ήσουν ήδη στη Vodafone. Ξαναπάρε τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και ζήτα τους να σε συνδέσουν καθώς η ημερομηνία υλοποίησης της φορητότητας έχει περάσει και ακόμη δεν έχει γίνει τίποτα. Από τη στιγμή που η φορητότητα δεν έγινε σε κατάστημα, μόνο από την εξυπηρέτηση πελατών μπορείς να βγάλεις άκρη. Όσον αφορά το ποσό που θα πληρώνεις μετά το πέρας της προσφοράς, είναι πολύ απλό να το βρεις. Πήγαινε στην ιστοσελίδα της Vodafone, βρες το πρόγραμμα σου και από το πάγιο που έχει (π.χ 25€) αφαίρεσε το ποσό της έκπτωσης. Πάντως, να ξέρεις πως από το ποσό που θα προκύψει, ο τελικός λογαριασμός θα είναι 1-2€ παραπάνω λόγω φόρων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. September 10, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 10, 2012 Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα τους ξανακαλέσω το απόγευμα να δω τι γίνεται. Από την άλλη σκέφτομαι μήπως η κούριερ δεν τους έχει παραδώσει ακόμα δηλώσεις, φωτοτυπία ταυτότητας κλπ και για αυτό δεν έχω ενεργοποιηθεί. Όσον αφορά το ποσό μετά την έκπτωση, το γνωρίζω. Όπως και την επιβάρυνση των φόρων (12%). Η απορία μου είναι ότι στο συμβόλαιο δεν γράφει πουθενά ότι έχω κάποια έκπτωση... Γράφει μόνο το πρόγραμμα που θα πάω και ότι δεν έχω πάρει επιδότηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DonJuan Δημ. September 10, 2012 Κοινοποίηση Δημ. September 10, 2012 Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα τους ξανακαλέσω το απόγευμα να δω τι γίνεται. Από την άλλη σκέφτομαι μήπως η κούριερ δεν τους έχει παραδώσει ακόμα δηλώσεις, φωτοτυπία ταυτότητας κλπ και για αυτό δεν έχω ενεργοποιηθεί. Όσον αφορά το ποσό μετά την έκπτωση, το γνωρίζω. Όπως και την επιβάρυνση των φόρων (12%). Η απορία μου είναι ότι στο συμβόλαιο δεν γράφει πουθενά ότι έχω κάποια έκπτωση... Γράφει μόνο το πρόγραμμα που θα πάω και ότι δεν έχω πάρει επιδότηση. Δε νομίζω πως η έκπτωση αναγράφεται κάπου ακόμη και αν την δικαιούσαι. Το καλό είναι ότι στο συμβόλαιο που υπέγραψες φαίνεται πως δεν έχεις πάρει επιδότηση κι έτσι αν γίνει καμιά "στραβή", μπορείς ανα πάσα στιγμή να φύγεις εκτός και αν όντως σου δώσουν την έκπτωση. Αυτό θα το δεις στον πρώτο σου λογαριασμό. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.