Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν είναι άκυρα αυτά... Τέλη επικοινωνίας όλοι πληρώνουμε πια.. Και στα συμβόλαια και στα καρτοκινητά.. Άρα αφού το πάγιό σου είναι 25 ευρώ αν βάλεις και τα τέλη που είναι 12%, πρέπει να βγαίνει γύρω στα 27 ευρώ οι πάγιες χρεώσεις.

Η αξία που έχει στην ανάλυση αν δεν κάνω λάθος είναι χωρίς ΦΠΑ... καθαρή αξία.. Το ΦΠΑ το προσθέτει στο τέλος.

 

Και παλι 27 ευρω οχι 33. Τα αλλα στο Γ) που λεει τι ειναι? Στο Α) που λεει τελη επικοινωνιας δε νομιζω πως ειναι ο φορος 12% γιατι λεει ακολουθει αναλυση και προφανως εννοει τις κουλες χρεωσεις στα κινητα και στα σταθερα.

Link to comment
Share on other sites

Και παλι 27 ευρω οχι 33. Τα αλλα στο Γ) που λεει τι ειναι? Στο Α) που λεει τελη επικοινωνιας δε νομιζω πως ειναι ο φορος 12% γιατι λεει ακολουθει αναλυση και προφανως εννοει τις κουλες χρεωσεις στα κινητα και στα σταθερα.

 

Το ΦΠΑ στο Γ, είναι το γνωστό ΦΠΑ :p .. Απλά οι χρεώσεις στην αναλυση περιγράφουν καθαρή αξία χωρίς ΦΠΑ.. και το ΦΠΑ το βάζει εκεί...

Τα τέλη επικοινωνίας στο Α) είναι οι χρεώσεις σου για τις κλήσεις συνολικά σαν καθαρή αξία χωρίς ΦΠΑ

Τα τέλη ΣΥΝ/ΤΩΝ ΚΙΝ. ΤΗΛ. είναι τα τέλη επικοινωνίας που πληρνώνουμε..

Edited by Alex0077
Link to comment
Share on other sites

Το 12% το βαζει στο Γ) εκει που λεει τελοσ συν/των κιν.τηλ.

Οποτε τα τελη επικοινωνιας ειναι οι χρεωσεις που κανει παρολο που εχω ακομα λεπτα.

Link to comment
Share on other sites

Το 12% το βαζει στο Γ) εκει που λεει τελοσ συν/των κιν.τηλ.

Οποτε τα τελη επικοινωνιας ειναι οι χρεωσεις που κανει παρολο που εχω ακομα λεπτα.

 

Σωστά έτσι είναι.. Τα τέλη επικοινωνίας στο Α) είναι η αξία του λογαριασμού σου από τη χρήση που έκανες.. Χωρίς τις πάγιες χρεώσεις δηλαδή...

Η χρέωση αυτή μπορεί να είναι και από SMS, από άλλες υπηρεσίες (πχ 13830 εξυπηρέτηση πελατών + roaming πχ κτλ )

 

Δες στην ανάλυση του λογαριασμού σου , ξαναλέω, σε ποις κλήσεις σε έχει χρεώσει?? Είναι κινητά από ελληνικά δίκτυα που βρίσκονταν σίγουρα εντός της Ελλάδας?? Και ήσουν και εσύ εδώ στην Ελλάδα??

Link to comment
Share on other sites

Σωστά έτσι είναι.. Τα τέλη επικοινωνίας στο Α) είναι η αξία του λογαριασμού σου από τη χρήση που έκανες.. Χωρίς τις πάγιες χρεώσεις δηλαδή...

Η χρέωση αυτή μπορεί να είναι και από SMS, από άλλες υπηρεσίες (πχ 13830 εξυπηρέτηση πελατών + roaming πχ κτλ )

 

Δες στην ανάλυση του λογαριασμού σου , ξαναλέω, σε ποις κλήσεις σε έχει χρεώσει?? Είναι κινητά από ελληνικά δίκτυα που βρίσκονταν σίγουρα εντός της Ελλάδας?? Και ήσουν και εσύ εδώ στην Ελλάδα??

 

Κοιτα συγεκριμενα να σου πω τι παιζει. Το ενα κινητο το εχει η μανα μου. Την εχει χρεωσει πολλες φορες σε κλησεις προς εμενα και προς την αδερφη μου εδω Ελλαδα απο Ελλαδα. Ενω σε αλλες κλησεις στους ιδιους αριθμους δε χρεωνει. Δε μιλαω για τα SMS ενταξει ειναι φυσιολογικο αλλα οι κλησεις δεν μπορω να καταλαβω....

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα συγεκριμενα να σου πω τι παιζει. Το ενα κινητο το εχει η μανα μου. Την εχει χρεωσει πολλες φορες σε κλησεις προς εμενα και προς την αδερφη μου εδω Ελλαδα απο Ελλαδα. Ενω σε αλλες κλησεις στους ιδιους αριθμους δε χρεωνει. Δε μιλαω για τα SMS ενταξει ειναι φυσιολογικο αλλα οι κλησεις δεν μπορω να καταλαβω....

 

Μιλάμε πάντα για τον ίδιο ίδιο μήνα έτσι? που δεν έχεις ξεπεράσει τα 140 λεπτά όπως λες... Ε αν είσαι σίγουρος γι αυτό ότι σε έχει χρεώσει για αριθμό κινητού από Ελλάδα σε Ελλάδα χωρίς να έχεις περάσει τα 140 λεπτά τότε σίγουρα έγινε λάθος.. Πάρε το 13830 και πες τους αυτό συγκεκριμένα.. Είναι πολύ εξυπηρετικοί και θα σε βοηθήσουν αμέσως.. Αν έχει όντως γίνει λάθος θα σου πιστώσουν τα λεφτά στον επόμενο λογαριασμό... Αν και δεν ξέρω αν λειτουργεί τέτοια ώρα το τμήμα που είναι για τους λογαριασμούς.. Έχω την εντύπωση ότι θα πρέπει να καλέσεις το πρωί.. Αλλά δεν έχει σημασία .. πάρε και τώρα στο 13830 να τους το πεις.. ΘΑ βρεις λύση, μην ανυσηχείς..

Eκτός κι αν ήταν κάπου κοντά στα σύνορα που παίζει να έγινε αλλαγή σε ξένο δίκτυο... (λέω εγώ τώρα...)

Edited by Alex0077
Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε πάντα για τον ίδιο ίδιο μήνα έτσι? που δεν έχεις ξεπεράσει τα 140 λεπτά όπως λες... Ε αν είσαι σίγουρος γι αυτό ότι σε έχει χρεώσει για αριθμό κινητού από Ελλάδα σε Ελλάδα χωρίς να έχεις περάσει τα 140 λεπτά τότε σίγουρα έγινε λάθος.. Πάρε το 13830 και πες τους αυτό συγκεκριμένα.. Είναι πολύ εξυπηρετικοί και θα σε βοηθήσουν αμέσως.. Αν έχει όντως γίνει λάθος θα σου πιστώσουν τα λεφτά στον επόμενο λογαριασμό... Αν και δεν ξέρω αν λειτουργεί τέτοια ώρα το τμήμα που είναι για τους λογαριασμούς.. Έχω την εντύπωση ότι θα πρέπει να καλέσεις το πρωί.. Αλλά δεν έχει σημασία .. πάρε και τώρα στο 13830 να τους το πεις.. ΘΑ βρεις λύση, μην ανυσηχείς..

Eκτός κι αν ήταν κάπου κοντά στα σύνορα που παίζει να έγινε αλλαγή σε ξένο δίκτυο... (λέω εγώ τώρα...)

 

Roaming δεν παιζει παντως. Ευχαριστω για το ενδιαφερον και για τις πληροφοριες, θα δω απο αυριο τωρα δεν παιρνω παω για υπνο :p

Και παλι ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

για καρτοπρόγραμμα 25 της vodafone πόσο θα έρθει η επιδότηση; μήπως ξέρει κανείς; ευχαριστω εκ των προτέρων... :)
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. Ενδιαφερομαι για το προγραμμα με το μηδενικο παγιο ωστε να του κολλησω καποιο προγραμμα με data, πχ το Surf & Mail 500 (παγιο 17.5 ευρω για 1gb data;).

Αρα πληρωνω τη συσκευη (δινουν και επιδοτηση;), πχ 570 ευρω για το 3GS 16gb, και μετα μονο το παγιο του Surf & Mail καθε μηνα;

Υπαρχει καποια παγιδα ή κατι που πρεπει να προσεξω;

 

Νομίζω -χωρίς να είναι βέβαιη- ότι στο χωρίς πάγιο δεν μπορείς να βάλεις πρόγραμμα ιντερνετ με πολλά ΜΒ. Για κοίταξε το, ή θα σου απαντήσουν οι συνφορουμίτες που ξέρουν.

 

Σου λέει και σένα τις επιλογές που αναφέρει ο άλλος? Δηλάδη πάτα 1 για θέματα σχετικά με λογαριασμούς, 8 για τα προγράμματα unlimtied κτλ.. Ή μόνο εγώ συνδεομαι κατευθείαν χωρίς να πατήσω τίποτα (μιας και δεν μου λέει καθόλου τέτοιες επιλογές... ) :wacko:

 

Εμάς που είμαστε στο παλιό VF240 μας τα λέει όλα! Και πρέπει να πατήσεις κάτι για να συνδεθείς. Εγώ όταν βαριέμαι να ακούσω το μενού και επειδή δεν θυμάμαι τις επιλογές, πάταω ένα όποιο να'ναι και μετά μόλις συνδεθώ κάνω τη χαζή και λέω όσο πιο γλυκά μπορώ "ναι, πάτησα κατά λάθος το 8 [πχ]. Ηθελα να ρωτήσω για το τάδε μήπως μπορείτε να με συνδέσετε εσείς με το σωστό τμήμα;" :ninja:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Εμάς που είμαστε στο παλιό VF240 μας τα λέει όλα! Και πρέπει να πατήσεις κάτι για να συνδεθείς. Εγώ όταν βαριέμαι να ακούσω το μενού και επειδή δεν θυμάμαι τις επιλογές, πάταω ένα όποιο να'ναι και μετά μόλις συνδεθώ κάνω τη χαζή και λέω όσο πιο γλυκά μπορώ "ναι, πάτησα κατά λάθος το 8 [πχ]. Ηθελα να ρωτήσω για το τάδε μήπως μπορείτε να με συνδέσετε εσείς με το σωστό τμήμα;" :ninja:

 

 

 

:lol::lol: Kαι γιατί είναι έτσι σε σας? Έχει να κάνει με τη sim αυτό?? Δεν κατάλαβα.. περίεργο μου ακούγεται πάντως.. :ninja:

Link to comment
Share on other sites

:lol::lol: Kαι γιατί είναι έτσι σε σας? Έχει να κάνει με τη sim αυτό?? Δεν κατάλαβα.. περίεργο μου ακούγεται πάντως.. :ninja:

 

Ίσως δεν το έγραψα καλά. Εννοώ ότι λέει τα εισαγωγικά και την επιλογή για "english press 2", και μετά αρχίζει και απαριθμεί "για τάδε πατήστε 1, για δείνα 2, κοκ" και αν δεν πατήσεις τίποτα σου ξαναλέει το μενού μέχρι να πατήσεις κάτι, αλλιώς δεν συνδέεσαι με εκπρόσωπο.

 

Απλώς εγώ βαριέμαι να ακούω προσεχτικά τις επιλογές ώστε να βρω ποια επιλογή είναι πιο κατάλληλη για να ρωτήσω πχ τη διεύθυνση ενός καταστήματος vodafone, οπότε πατάω ένα νούμερο στην τύχη ώστε να μιλήσω με οποιονδήποτε εκπρόσωπο που θα ξέρει εκείνος μετά με ποιο τμήμα θα πρέπει να μιλήσω και να με συνδέσει εκείνος.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως δεν το έγραψα καλά. Εννοώ ότι λέει τα εισαγωγικά και την επιλογή για "english press 2", και μετά αρχίζει και απαριθμεί "για τάδε πατήστε 1, για δείνα 2, κοκ" και αν δεν πατήσεις τίποτα σου ξαναλέει το μενού μέχρι να πατήσεις κάτι, αλλιώς δεν συνδέεσαι με εκπρόσωπο.

 

Απλώς εγώ βαριέμαι να ακούω προσεχτικά τις επιλογές ώστε να βρω ποια επιλογή είναι πιο κατάλληλη για να ρωτήσω πχ τη διεύθυνση ενός καταστήματος vodafone, οπότε πατάω ένα νούμερο στην τύχη ώστε να μιλήσω με οποιονδήποτε εκπρόσωπο που θα ξέρει εκείνος μετά με ποιο τμήμα θα πρέπει να μιλήσω και να με συνδέσει εκείνος.

 

Ναι, άλλο εννοώ.. Γιατί όταν παίρνω εγώ το 13830 (έχω πρόγραμμα συμβολαίου vodafone unlimited) δεν μου λέει τίποτα τέτοιο να πατήσω και με συνδέει κατευθείαν, ενώ σε εσένα σου λέει οδηγίες.. πατήστε το 1 γι αυτό, το 2 γι αυτό κτλ κτλ... Πώς γίνεται αυτό??? :dizzy:

Link to comment
Share on other sites

Την ελάχιστη χρέωση 45'' την έχεις υπολογίσει; Μην κοιτάς τη συγκεντρωτική λίστα γιατί εκεί δεν υπολογίζεται, πάρε μία μία τις κλήσεις και άρθροισέ τες, και όπου έχεις κλήση κάτω από 45'' θα την υπολογίζεις σαν 45. Επίσης, αν μια κλήση είναι 1:30 θα πρέπει αυτόματα να την μεταφέρεις σε δευτερόλεπτα, δηλαδή να υπολογίσεις 90".

 

Πριν αρχίσεις να κατηγορείς καλό είναι να κάνεις σωστά τον έλεγχο. Κι αν παρόλα αυτά διαπιστώσεις πως όντως είναι λάθος η χρέωση, θα πάρεις στο 13830, θα τους πεις ότι τα υπολόγισες και θα σε πιστώσουν χωρίς καν πολλά πολλά.

Link to comment
Share on other sites

και σε εμενα οταν παρω το 13830 μου λεει να πατησω το 1,2,3 κτλ..:ninja:

 

Φαντάζομαι θα χει σχέση με το πόσο παλιά είναι η sim.. Δεν εξηγείται αλλιώς.. Κανένας άλλος νέος να μας πει?

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να παιζει ρολο η ΣΙΜ.

 

Εγω λεω οτι παιζει ρολο η περιοχη...

 

Η περιοχή που βρίσκεσαι?? Τι να πω.. πολύ περίεργο πάντως μου ακούγεται όλο αυτό.. Δηλαδή εννοείς ότι σε Αθήνα , Θεσσαλονίκη, Πατρα κτλ είναι όπως τα λέω εγώ και στην περιφέρεια είναι με οδηγίες πάτα 1,2 κτλ?? Η tseapis πάντως μένει Αθήνα κέντρο αν δεν κάνω λάθος και του λέει με οδηγίες... Εγώ σε προάστιο της Αθήνας...

:confused:

 

Εγώ προσωπικά καλω στο 210-6702000 από σταθερό.

 

 

 

Aυτό δεν είναι και τόσο καλό, γιατί πολλές φορές για μερικά ζητήματα πρέπει να καλέσεις από το κινητό σου, για να τους ανοίξει η καρτέλα για διάφορες ρυθμίσεις που θέλεις... Εγώ έχω καλέσει από σταθερό πχ και τους ζήτησα κάποια για θέματα λογαριασμού μου και μου είπαν ότι πρέπει να καλέσω μόνο από το κινητό μου.

Link to comment
Share on other sites

Aυτό δεν είναι και τόσο καλό, γιατί πολλές φορές για μερικά ζητήματα πρέπει να καλέσεις από το κινητό σου, για να τους ανοίξει η καρτέλα για διάφορες ρυθμίσεις που θέλεις... Εγώ έχω καλέσει από σταθερό πχ και τους ζήτησα κάποια για θέματα λογαριασμού μου και μου είπαν ότι πρέπει να καλέσω μόνο από το κινητό μου.

Ποτέ δεν είχα πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτό ρώτησα ποιο πάνω :p Πώς διαχωρίζονται οι κατηγορίες πελατών; Το να ανοίγει π.χ. κατευθείαν η γραμμή σημαίνει ότι είσαι σε καλύτερη μοίρα ας πούμε; :)
Link to comment
Share on other sites

Μα αυτό ρώτησα ποιο πάνω :p Πώς διαχωρίζονται οι κατηγορίες πελατών; Το να ανοίγει π.χ. κατευθείαν η γραμμή σημαίνει ότι είσαι σε καλύτερη μοίρα ας πούμε; :)

 

Πράγματι, τι σημάινει να ανοίγει κατευθείαν η γραμμή ?? Προσπαθώ να καταλάβω κι εγώ.. Πώς γίνεται ο διαχωρισμός ??

Σε μένα πάντως που ανοίγει η γραμμή αμέσως , έχω κάνει συμβόλαιο σε πρόγραμμα unlimited 30 μόλις στις 12 Δεκεμβρίου του 2009... Τον ίδιο αριθμό βέβαια τον είχα σε CU από το 2004 με μέση χρήση 40 ευρώ το μήνα... Η εταιρία με θεωρεί συνδρομητή από το 2004 ή από τον Δεκμέβρη που πέρασε?? Δεν νομίζω ότι είμαι και τόσο καλός πελάτης πάντως με συμβόλαιο μόλις 2 μηνών και γι αυτό να ανοίγει αμέσως η γραμμή.. Σίγουρα υπάρχουν και καλύτεροι :lol:

Link to comment
Share on other sites

Παιδια δεν εχει γινει ΚΑΝΕΝΑ λαθος στη χρεωση. Το θεμα ειναι απλο:

 

1ον) Ο υπαλληλος που εκλεισε το συμβολαιο ΔΕΝ ρωτηθηκε και ΔΕΝ εδωσε ολες τις πληροφοριες που οφειλει να δινει.

Το Παγιο των 25 ευρω στη Vodafone ΔΕΝ ειναι 25 ευρω.

2ον) Ο χρηστης ΔΕ ξερει να διαβαζει σωστα το λογαριασμο:

 

Παμε ενα-ενα να δουμε τις χρεωσεις:

 

Α) Παγια Τελη Οικονομικο 25= 21,01 (αυτο ειναι το ποσο που πληρωνει καποιος ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ και κρατησεις)

Τελη επικοινωνιας = 0,924+2,436+0,5219=3,97 (αυτα ειναι τα τηλεφωνα που εκανες, τα ΣΜΣ, το ιντερνετ και ο,τι αλλο εχεις χρησιμοποιησει/κανεις με το τηλεφωνο σου)

 

Β) Αλλες πιστωσεςι 0 ευρω (εδω θα σου πιστωναν λεφτα, αν ειχαν κανει λαθος)

 

Γ) Συνολο Α και Β = 21,01+3,97=24,98

Τελος συν/των κιν.τηλ = 3 ευρω (αυτο ειναι το τελος που πληρωνουμε ΟΛΟΙ οι συνδρομητες κινητης τηλεφωνιας το οποιο μαλιστα εξαρταται απο το υψος του λογαριασμου. Αν δηλαδη καποιος πληρωνει 100 ευρω το μηνα, το τελος συνδρομητων ειναι μεγαλυτερο).

Αρα, 24,98 + 3 ευρω = 27,98 το οποιο πρεπει να του βαλουμε ΦΠΑ 19%

Αρα, 27,98 x 0,19 = 5,3162 ευρω ειναι η αξια του ΦΠΑ.

 

Οποτε το συνολο: 27,98+5,3162=33,2962 το οποιο λογικο ειναι να στρογγυλοποιηθει στα 33,30 και κανεις λοιπον ΔΕΝ κλεβει κανενα. Απλα οταν μια εταιρια διαφημιζει 140 λεπτα με 25 ευρω, καλο ειναι να ρωταμε:

Αν τα 25 ευρω ειναι το τελικο, το ΟΛΙΚΟ ποσο με ολες τις κρατησεις κλπ που θα πληρωνω ή θα εχω και τιποτα εξτρα;

 

Τωρα για τις χρεωσεις σε καποια τηλεφωνα που αναφερεις και για να τσεκαρεις γιατι "αλλες" φορες στα χρεωνει και αλλες οχι, ειναι γιατι μαλλον αυτα τα τηλεφωνα εχουν γινει στο τελος του μηνα, ετσι δεν ειναι;

Τσεκαρε το! Θα δεις οτι τα τηλεφωνηματα που χρεωθηκαν ειναι αυτα που ειναι κοντα στις τελευταιες μερες που κλεινει ο λογαριασμος σου και ο λογος ειναι οτι μεχρι τοτε εχεις καταναλωσει τα 140 λεπτα που δικαιουσε.

Και ο λογος ειναι οτι αν μιλησεις 20 δευτερολεπτα η Vodafone σου αφαιρει 45 δευτερολεπτα απο τα 8400 δευτερολεπτα που δικαιωσουε (γιατι οπως ειπε ενας φιλος πιο πριν, η αναγωγη ΠΡΕΠΕΙ να γινεται στα δευτερολεπτα, καθως η Vodafone χρεωνει ανα δευτερολεπτο με ελαχιστο χρονο ομιλιας τα 45 δευτερολεπτα. Αρα ουσιαστικα ΔΕΝ εχεις 140 λεπτα αλλα 140x60=8400δευτερολεπτα.

 

Καλο σας βραδυ!

Don't ask, what your country can do for you!

Ask what you, can do for your country!

Link to comment
Share on other sites

Εγω το ξαναλεω. Ολοι οι πελατες δεν ειναι ιδιοι.
περυση οταν επερνα το 13830 μιλαγα κατευθειαν με εκπροσωπο απο φετος μου βγαζει να επηλεξω 1,2,3 κτλ. Παντος μενω αθηνα και τα <σκαω> καλα στην βονταφον:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ας απαντήσει κάποιος που ξέρει γιατί θα τρελλαθώ με αυτούς στη Vodafone. Έχω συμπληρώσει 1 χρόνο σε πρόγραμμα συμβολαίου. Τώρα έχω το ulimited 20 και θα ήθελα να το κάνω καρτοκινητό. Υπάρχει περίπτωση να πάρω την επιδότηση που δικαιούμαι, (όση είναι) και να το κάνω καρτοκινητό τον επόμενο μήνα; Αν όχι υπάρχει τρόπος να γίνει κάτι τέτοιο; Ευχαριστώ!
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...