Jump to content

Μετρό Θεσσαλονίκης


para5
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ελπιζω τουλαχιστον στον Βαρδαρη να εχουν εισοδο κ απο τις δυο μεριες του δρομου.
http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Σε όσους σταθμούς έχω δει μέχρι τώρα είσοδοι-έξοδοι υπάρχουν και στις 2 πλευρές της Εγνατίας.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

Για να μην τρελαίνεστε, το περιφράσω ένα χώρο δεν σημαίνει ότι έχω ξεκινήσει τις εργασίες και σκάβω.
Χωρίς να ξέρω το χρονοδιάγραμμα του έργου, λογικά τώρα θα πρέπει να είναι στη φάση των γεωτρήσεων για την εδαφοτεχνική μελέτη πριν ξεκινήσουν να σκάβουν. Πάντως το ότι ξεκίνησαν εργασίες είναι πολύ σημαντικό και δείχνει ότι το έργο προχωράει.
Link to comment
Share on other sites

ειδα κι εγω στον βαρδαρη σημερα που θα εχει σταθμο του μετρο!

καλη φαση...

9,5 κμ θα καλυπτει...απο τον σταθμο μεχρι και την αναληψη.

αργοτερα λογικα θα εξυπηρετει και τις δυτικες συνοικιες...

δηλαδη τα παιδια μου θα πηγαινουν με το μετρο στην δουλεια τους!

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Ο σταθμός στο Βαρδάρι θα είναι στην Μοναστηρίου (δηλαδή από τα σουβλατζίδικα προς το Καψής). Τώρα γιατί περίφραξαν τα παρκάκια ενώ εκεί δεν θα σκάψουν...

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως παρατήρησα πως στην Εγνατία (στο ύψος της Αγίας Σοφίας), που έγινε μια περίφραξη, γράφει γεωτεχνική έρευνα για το μετρό... Δεν ξέρω αλλά μου φαίνεται πως εν'όψει εκλογών προσπαθούν να μας ρίξουν και λίγο στάχτη στα μάτια :ninja:

Πάντως δε θεωρώ ότι μπορεί να σταματήσει πλέον το έργο. Κύλησε το νερό στ'αυλάκι και πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα έχουμε αποτελέσματα! :)

Τhe end of an era...
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

«Καλύτερο από το μετρό της Αθήνας»

 

Δεν το είδαν ακόμα το μετρό τους οι Θεσσαλονικείς, αλλά οι σχεδιαστές του λένε ότι θα διαθέτει τεχνολογία αιχμής. Σε αντίθεση με το μετρό της Αθήνας, που είναι σχεδιασμένο τη δεκαετία του '70 και δεν επιδέχεται άλλες βελτιώσεις.

 

Αυτό επισημαίνει ο αρχιτέκτονας της «Αττικό Μετρό», Αθως Δάλλας, ο οποίος θα κάνει παρουσίαση του έργου, σε εκδήλωση που διοργανώνει ο Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Θεσσαλονίκης αύριο, στο πλαίσιο του πολυσυνεδρίου «Money Show 2006».

 

Η τεχνολογία αιχμής που θα διαθέτει το μετρό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με την επιβλέπουσα εταιρεία, οφείλεται και στο ότι το έργο κατασκευάζεται με εθνικούς πόρους. Αντίθετα, οι προδιαγραφές του μετρό της Αθήνας έπρεπε να προσαρμοστούν στην οικονομία του κόστους, καθώς σχεδιάστηκε όταν η Ελλάδα ανταγωνιζόταν άλλες χώρες για να εξασφαλίσει χρηματοδότηση από την Ε.Ε.

 

Σύμφωνα, πάντα, με τον Αθ. Δάλλα, οι σταθμοί του μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι όλοι ευθύγραμμοι, κατασκευασμένοι από υλικά που θα προκαλούν λιγότερη αντήχηση, θα παρέχουν πολύ πιο εύκολο προσανατολισμό, θα διαθέτουν αυτόματες θύρες στις αποβάθρες, οι οποίες θα παρέχουν περισσότερη ασφάλεια στους επιβάτες που θα περιμένουν το συρμό, αλλά και δυνατότητα θέρμανσης και κλιματισμού του χώρου. Θα διαθέτουν επίσης μεγαλύτερες και περισσότερες κυλιόμενες σκάλες και ανελκυστήρες. Η τεχνολογία του θα επιτρέψει τη μείωση του χρόνου άφιξης των συρμών στους σταθμούς. Στο αρχικό έργο, ο χρόνος αυτός υπολογίζεται στα 3 λεπτά. Οταν, όμως, το μετρό επεκταθεί και σε άλλες περιοχές, ο χρόνος άφιξης προβλέπεται να μειωθεί στο 1,5 λεπτό.

 

Αντίθετα, τονίζει ο κ. Δάλλας, το μετρό της Αθήνας σχεδιάστηκε με βάση της οικονομία, ενώ όλος ο τρόπος σύλληψης χαρακτηρίζεται πεπαλαιωμένος. Αποτέλεσμα, να μην είναι όλοι οι σταθμοί ευθύγραμμοι, ενώ σε μερικούς δημιουργείται η εντύπωση ότι ο συρμός απομακρύνεται από την αποβάθρα. Επίσης, η κατασκευή του μετρό της Αθήνας δεν επιτρέπει τον εξοπλισμό των αποβάθρων με αυτόματες θύρες, καθώς αποτελούν μεταγενέστερη τεχνολογία. Οι δε συρμοί δεν έχουν τη δυνατότητα μείωσης του χρόνου άφιξης στους σταθμούς κάτω από τα 3 λεπτά.

 

Πηγη: Ελευθεροτυπια

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Τα λούσα μας μάραναν http://www.eppforum.org/gkr41/smilies/p.gif
http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Η τεχνολογία αιχμής που θα διαθέτει το μετρό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με την επιβλέπουσα εταιρεία, οφείλεται και στο ότι το έργο κατασκευάζεται με εθνικούς πόρους. Αντίθετα, οι προδιαγραφές του μετρό της Αθήνας έπρεπε να προσαρμοστούν στην οικονομία του κόστους ...

 

...

Αντίθετα, τονίζει ο κ. Δάλλας, το μετρό της Αθήνας σχεδιάστηκε με βάση της οικονομία, ενώ όλος ο τρόπος σύλληψης χαρακτηρίζεται πεπαλαιωμένος.

 

Δηλαδή αφού το μετρό της Θεσσαλονίκης κατασκευάζεται με εθνικούς πόρους δε μας νοιάζει το κόστος, άρα ξοδέψτε αβέρτα :blink: :X

Link to comment
Share on other sites

Eγώ προσωπικά δεν έχω δει κάτι που να προδίδει ότι ξεκίνησαν οι εργασίες. Το μόνο που παρατήρησα να χτίζουν είναι το νέο δημαρχείο, πριν την έκθεση στο κέντρο. Τίποτα άλλο...

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Eγώ προσωπικά δεν έχω δει κάτι που να προδίδει ότι ξεκίνησαν οι εργασίες. Το μόνο που παρατήρησα να χτίζουν είναι το νέο δημαρχείο, πριν την έκθεση στο κέντρο. Τίποτα άλλο...

Καλά δεν έχεις προσέξει ότι ο Βαρδάρης έχει γίνει παραπόταμος?

Έχουν ξεκινήσει ήδη οι εργασίες, και δεν παίζει να υπάρχει σωλήνας ΕΥΑΘ που να μην έχουν χτυπήσει:)

http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΟΛΗΠΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

 

Το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν ξεκινάει

 

«ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ» έχει σημάνει στο ΥΠΕΧΩΔΕ μετά τις πρόσφατες εξελίξεις στα οικονομικά της εργολήπτριας εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης. Οι αρμόδιες υπηρεσίες προς το παρόν παρακολουθούν από διακριτική απόσταση τις ραγδαίες εξελίξεις, όμως στα κέντρα των αποφάσεων έχουν ήδη αρχίσει να συζητούνται τα σενάρια για την επόμενη μέρα.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες από την κατασκευαστική πιάτσα - κι ενώ επισήμως τίποτε δεν επιβεβαιώνεται ακόμη - η ανάδοχος εταιρεία κατασκευής του Μετρό της Θεσσαλονίκης «δυσκολεύεται ιδιαίτερα να βρει υπεργολάβους» ώστε να αρχίσει το έργο για το οποίο έχει δοθεί χρονοδιάγραμμα υλοποίησης πεντέμισι ετών.

 

 

http://www.tanea.gr/print_article.php?e=A&f=18719&m=N66&aa=2

 

-----------

Ελά Αλέκο; Μετρό θες; χαχαχαχαχα

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Τί θέλεις να πεις ακριβώς;

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Μεγαλο ψεμα το μετρο...δεν το πιστεψαν ποτε :)

 

Και αυτές οι...τρυπες που έχουν ανοίξει προς τον βαρδάρη; είχα δει 2 την τελευταία φορα που ανέβηκα (πριν 10-15 μερες περίπου) ;;;;;

ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko:
Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω αν γνωριζει κανεις. σε ποιο σταδιο ειναι τα εργα? συνεχιζονται κανονικα η υπαρχει στασιμοτητα. γιατι ετσι το βλεπω απο εξω.:(
Link to comment
Share on other sites

Γιατί πότε ξεκίνησε?

 

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΟΛΗΠΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

 

Το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν ξεκινάει

 

«ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ» έχει σημάνει στο ΥΠΕΧΩΔΕ μετά τις πρόσφατες εξελίξεις στα οικονομικά της εργολήπτριας εταιρείας που έχει αναλάβει την κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης. Οι αρμόδιες υπηρεσίες προς το παρόν παρακολουθούν από διακριτική απόσταση τις ραγδαίες εξελίξεις, όμως στα κέντρα των αποφάσεων έχουν ήδη αρχίσει να συζητούνται τα σενάρια για την επόμενη μέρα.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες από την κατασκευαστική πιάτσα - κι ενώ επισήμως τίποτε δεν επιβεβαιώνεται ακόμη - η ανάδοχος εταιρεία κατασκευής του Μετρό της Θεσσαλονίκης «δυσκολεύεται ιδιαίτερα να βρει υπεργολάβους» ώστε να αρχίσει το έργο για το οποίο έχει δοθεί χρονοδιάγραμμα υλοποίησης πεντέμισι ετών.

 

 

http://www.tanea.gr/print_article.php?e=A&f=18719&m=N66&aa=2

 

-----------

Ελά Αλέκο; Μετρό θες; χαχαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

υποτιθεται οτι δουλευουν. εκαναν τις κυκλοφοριακες παρεμβασεις στην εγνατια εκλεισαν ολες τις πλατειες κ εκανα συνεχως γεωτρησεις. για αυτο πιστευα οτι δουλευουν.;)
Link to comment
Share on other sites

Ο σχεδιασμός προχωράει και αυτή την περίοδο γίνονται οι προκαταρκτικές εργασίες (γεωτρήσεις, μετακίνηση δικτύων κοινής ωφέλειας κτλ.)...λαγούμια ακόμη δεν άρχισαν να σκάβουν. Ούτε το κράτος αγχώνεται να δεσμεύσει χώρο στα προάστια ώστε όταν έρθει η ώρα να επεκταθεί το δίκτυο να μην χρειάζονται τρύπες...αλλά σαν λαός δεν φημιζόμαστε για την προνοητικότητά μας...
Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

για αυτο ακριβως XPhys εχεις σε ολες τις πολεις πολικατοικιες-εκτρωματα.

ακομα κ στην Περαια, χτιζουν πολυκατοικιες!

εχουμε εναν υπεροχο τοπο, κ διπλα στην θαλασσα κτιζουμε πολυκατοικιες.

η απολυτη αντιαισθητικη!

ο ενας πανω στον αλλο κ με στενους δρομους.

 

πηγα Βρυξελλες κ Μοναχο, που εχουν περιπου τον ιδιο πληθυσμο!

και οι πολεις ειναι απλωμενες, οι δρομοι ειναι μεγαλοι, για αυτοκινητα κ ποδηλατα(ΧΩΡΙΣ καδους αποριμματων στους δρομους), κ πολλα δεντρα.

στις βρυξελλες εχουν κολωνες τριων(3) μετρων με ζαρτινιερες!

πολυκατοικιες μονο στο κεντρο των πολεων ειχαν.

 

στην ελλαδα προωθουμε την μαζωξη κ των συνοστισμο των αυτοκινητων(πχ υποθαλασσια), αντι να κανουμε ενα μετρο απο τη μια ακρη της πολης ως την αλλη.

κ δεν εχουμε κ δρομους για να χωρανε τραμ.

Link to comment
Share on other sites

+1000

 

Ακριβώς έτσι όπως τα λες. Ακόμη και πριν λίγα χρόνια υπήρχε χώρος προς τα εκεί, αεροδρόμιο, Περαία και ακόμη παραπέρα. Αν φροντίζαμε (έστω μέχρι το αεροδρόμιο, έρχονται ξένοι και ψάχνονται...) δεν θα ήταν πηγμένος ο δρόμος από την κίνηση. Αλλά και από την άλλη μεριά, το μετρό θα σταματάει στον Σταθμό. Τόσο δύσκολο είναι να τα βρουν με τον ΟΣΕ και κάπως να πηγαίνει μέχρι την Σίνδο; Οι γραμμές υπάρχουν ήδη. Μάλλον θα περιμένουμε 1000 χρόνια μέχρι να γίνει (αν βγάλουν άκρη με τα τοπικά μικροσυμφέροντα) αυτός ο προαστιακός που σχεδιάζει ο ΟΣΕ που λένε ότι θα φτάνει Βέροια - Κιλκίς από την μια μεριά και μέσω αεροδρομίου μέχρι Μηχανιώνα, Ν Ηράκλεια, Χαλκιδική από την άλλη....

Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

για αυτο ακριβως XPhys εχεις σε ολες τις πολεις πολικατοικιες-εκτρωματα.

ακομα κ στην Περαια, χτιζουν πολυκατοικιες!

εχουμε εναν υπεροχο τοπο, κ διπλα στην θαλασσα κτιζουμε πολυκατοικιες.

η απολυτη αντιαισθητικη!

ο ενας πανω στον αλλο κ με στενους δρομους.

 

πηγα Βρυξελλες κ Μοναχο, που εχουν περιπου τον ιδιο πληθυσμο!

και οι πολεις ειναι απλωμενες, οι δρομοι ειναι μεγαλοι, για αυτοκινητα κ ποδηλατα(ΧΩΡΙΣ καδους αποριμματων στους δρομους), κ πολλα δεντρα.

στις βρυξελλες εχουν κολωνες τριων(3) μετρων με ζαρτινιερες!

πολυκατοικιες μονο στο κεντρο των πολεων ειχαν.

 

στην ελλαδα προωθουμε την μαζωξη κ των συνοστισμο των αυτοκινητων(πχ υποθαλασσια), αντι να κανουμε ενα μετρο απο τη μια ακρη της πολης ως την αλλη.

κ δεν εχουμε κ δρομους για να χωρανε τραμ.

 

Γιατί δηλαδή πρέπει να χωράει στους δρόμους ό,τι ρυπαίνει και όχι ό,τι δεν ρυπαίνει; Το κέντρο των πόλεων στο εξωτερικό ανήκει στο τραμ και στα ΙΧ κλειστοί περιφερειακοί δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας.:p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...