Jump to content

Pantheon Airways


MIB
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αχ πως φαίνεται οτι ορισμένοι έχουν προσωπικά συμφέροντα σε άλλες εταιρείες.Τέτοια εμπάθεια ρε παιδί μου;Aντικειμενικότατη η άποψη τους :whistle: :whistle: :whistle:

 

Για άλλες εταιρίες δεν ξέρω (τη βρήκαμε τώρα την καραμέλα, οποιος διαφωνεί έχει συμφέροντα και είναι εγκάθετος), πάντως έχουμε συμφέρον στην Ολυμπιακή την οποια πληρώνουμε όλοι μέσω των φορων μας. Επίσης έχουμε συφμέρον ως πελάτες, διπλα stakeholders δηλαδή.

 

 

E μα δε μπορούν 9 στους 10 συμμετέχοντες στο θέμα αυτό να είναι εμπαθείς και να έχουν προσωπικά συμφέροντα.

 

Και τι είδους συμφέροντα να έχουν άλλωστε? Υπάλληλοι ανταγωνιστικών εταιριών (και πως επωφελούνται αυτοί από το κλείσιμο τις Ολυμπιακής??) μέτοχοι?? (εγώ είμαι ο Βασιλάκης της Aegean με nickname gmac)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 196
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

(τη βρήκαμε τώρα την καραμέλα, οποιος διαφωνεί έχει συμφέροντα και είναι εγκάθετος)

Οχι δεν το βρήκαμε.Σε αυτό το thread είχαμε έμμεση παραδοχή σχέσης με ανταγωνίστρια εταιρεία.Τώρα ποιός και πού δεν χρειάζεται να αναφέρω.Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται, και αυτούς που αφορά καταλαβαίνουν

 

πάντως έχουμε συμφέρον στην Ολυμπιακή την οποια πληρώνουμε όλοι μέσω των φορων μας. Επίσης έχουμε συφμέρον ως πελάτες, διπλα stakeholders δηλαδή.

Εδω συμφωνούμε απόλυτα.Ως μέτοχοι έχουμε συμφέρον να αντιταχθούμε στην απαξίωση της εταιρείας.Ακόμα και στην περίπτωση ιδιωτικοποίησης η απαξίωση της εταιρείας, θα επιρρεάσει αρνητικά την τιμή πώλησης και κατα συνέπεια την τσέπη μας.

 

 

Υπάλληλοι ανταγωνιστικών εταιριών (και πως επωφελούνται αυτοί από το κλείσιμο τις Ολυμπιακής??) μέτοχοι??

Οποιοσδήποτε σχετίζεται με οποιονδήποτε τρόπο με ανταγωνίστρια εταιρεία, δεν μπορεί να ισχυρίζεται οτι εκφέρει αντικειμενική άποψη.

(εγώ είμαι ο Βασιλάκης της Aegean με nickname gmac)

Xάρηκα για τη γνωριμία.

.
Link to comment
Share on other sites

(εγώ είμαι ο Βασιλάκης της Aegean με nickname gmac)

 

Καλά, πιο επιτυχημένο nickname από το δικό σου, δεν έχω βρει μέχρι σήμερα. Και επί τη ευκαιρία, να μην σερβίρεις φυστίκια στις πτήσεις εσωτερικού, διότι θα πάθουμε τίποτα, εμείς οι συχνοί επιβάτες!

 

Όσο για την αντικειμενικότητα, είναι φυσικό κάποιοι που έχουν συμφέροντα σε ανταγωνιστικές εταιρείες των Ο.Α. να μην θέλουν να την δουν στις καλές της. Άλλωστε και η Ολυμπιακή, με το μονοπώλιο μέχρι το 1994, δεν ήταν πολύ δίκαιη... Κάποιοι απλά θέλουν να δουν μια άλλη υπάρχουσα εταιρεία, στη θέση της Ολυμπιακής, ως μεγαλύτερη (ή ίσως και μοναδική) εταιρεία της Ελλάδας. Φυσικό είναι. Αν λειτουργούσε όμως έτσι η αγορά, κάθε χώρα θα είχε μόνο έναν αερομεταφορέα...

Link to comment
Share on other sites

Κάποιοι απλά θέλουν να δουν μια άλλη υπάρχουσα εταιρεία, στη θέση της Ολυμπιακής, ως μεγαλύτερη (ή ίσως και μοναδική) εταιρεία της Ελλάδας. Φυσικό είναι. Αν λειτουργούσε όμως έτσι η αγορά, κάθε χώρα θα είχε μόνο έναν αερομεταφορέα...

 

Και υπάρχουν και αυτοί που θέλουν να υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός ανάμεσα σε σοβαρές εταιρίες και σοβαρή επιλογή για τον καταναλωτή- δηλαδή όχι μια σοβαρή εταιρία και μια εταιρία πανηγύρι. :)

Link to comment
Share on other sites

Και υπάρχουν και αυτοί που θέλουν να υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός ανάμεσα σε σοβαρές εταιρίες και σοβαρή επιλογή για τον καταναλωτή- δηλαδή όχι μια σοβαρή εταιρία και μια εταιρία πανηγύρι. :)

 

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Και υπάρχουν και αυτοί που θέλουν να υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός ανάμεσα σε σοβαρές εταιρίες και σοβαρή επιλογή για τον καταναλωτή- δηλαδή όχι μια σοβαρή εταιρία και μια εταιρία πανηγύρι. :)

 

Και υπάρχουν και κοντά 6 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως που δεν συμφωνούν μαζί σου, και προτιμούν την Ολυμπιακή, μια εταιρεία-πανηγύρι αντί των σοβαρών εταιρειών, όπως λες.

Link to comment
Share on other sites

Και υπάρχουν και κοντά 6 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως που δεν συμφωνούν μαζί σου, και προτιμούν την Ολυμπιακή, μια εταιρεία-πανηγύρι αντί των σοβαρών εταιρειών, όπως λες.

 

Ο αριθμός από μονος του δε μου λέει τίποτα. Το ότι πετάνε μαζί της δεν σημαίνει ότι την θεωρούν και σοβαρή. Enas apo tous epivates (ss: oxi 6 ek diaforetikoi epivates, e?) aftous eipe:

 

Εγώ λέω, πήραμε μια από τις καλύτερες και διεθνώς αναγνωρισμένες εταιρείες, με τη φήμη, το κύρος, το όνομα και την κάναμε εταιρεία των καθυστερήσεων, του ρουσφετιού

 

’λλωστε το "προτιμούν" είναι μεγάλη κουβέντα. Κάποιοι μπορεί να την "προτιμούν" σε προορισμούς που δεν έχουν άλλη επιλογή η να την "προτιμούν" όταν γεμίσουν οι άλλες εταιρίες.

 

Κάποιοι μπορεί και να την προτιμούν γενικά, e αυτοί μπορεί να συνεχίσουν να την προτιμούν κι όταν γίνει ιδιωτική και να την πληρώνουν μονοι τους αρκεί να min την πληρώνουμε όλοι μαζί. Αν βελτιωθεί ευχαρίστως να την προτιμήσω κι εγώ και άλλοι φαντάζομαι.

Link to comment
Share on other sites

Ο αριθμός από μονος του δε μου λέει τίποτα. Το ότι πετάνε μαζί της δεν σημαίνει ότι την θεωρούν και σοβαρή. Enas apo tous epivates (ss: oxi 6 ek diaforetikoi epivates, e?) aftous eipe:

 

 

 

Άλλωστε το "προτιμούν" είναι μεγάλη κουβέντα. Κάποιοι μπορεί να την "προτιμούν" σε προορισμούς που δεν έχουν άλλη επιλογή η να την "προτιμούν" όταν γεμίσουν οι άλλες εταιρίες.

 

Κάποιοι μπορεί και να την προτιμούν γενικά, e αυτοί μπορεί να συνεχίσουν να την προτιμούν κι όταν γίνει ιδιωτική και να την πληρώνουν μονοι τους αρκεί να min την πληρώνουμε όλοι μαζί. Αν βελτιωθεί ευχαρίστως να την προτιμήσω κι εγώ και άλλοι φαντάζομαι.

 

Διαφωνείς ότι η Ολυμπιακή ήταν μια από τις καλύτερες εταιρείες, πριν την πάρει το κράτος;

 

Διαφωνείς ότι οι περισσότεροι Έλληνες, αλλά και γενικότερα, επιβάτες, θέλουν να διατηρηθεί το όνομα; Διότι εγώ σε αυτό αναφέρομαι. Διαφωνείς ότι τους εργαζόμενους στην Aegean δεν θα τους χάλαγε καθόλου να δουν την εταιρεία τους να έχει πάρει τη θέση της Ολυμπιακής; Η Ολυμπιακή, δεν έχει πολλούς περισσότερους προορισμούς από την Aegean. Και όμως, στο δρομολόγιο της Νέας Υόρκης, είναι τα αεροπλάνα μονίμως γεμάτα. Το ίδιο και στις πτήσεις προς Λονδίνο, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων...

 

Εννοείται πως ο στόχος είναι να ιδιωτικοποιηθεί. Άλλωστε και τώρα να επανακάμψει, τίποτα δεν την εμποδίζει, υπό τον έλεγχο του κράτους (γνωστός πετυχημένος επιχειρηματίας) να ξαναγίνει μια πολύ μέτρια εταιρεία.

 

P.S. Με δεδομένο ότι τα μέλη του Icarus είναι περίπου 50.000 (και μάλλον πολλά λέω), οι συχνοί επιβάτες, θα είναι περίπου σε αυτόν τον αριθμό. Και πάλι λοιπόν, 5,5 εκατ. επιβάτες, δεν είναι ούτε αμελητέα ποσότητα, ούτε δείχνει πως δεν επιλέγουν την Ολυμπιακή...

 

Όσο για το παρ' ολίγον δυστύχημα, μην περιμένετε να μάθετε την αλήθεια, για το ποιος ευθύνεται. Ούτως ή άλλως, η Πολεμική Αεροπορία δεν έχει αναλάβει ποτέ την ευθύνη για οποιοδήποτε συμβάν, για να μην πληγεί το κύρος της.

 

Όμως, μην υποτιμάτε τους πιλότους της Ο.Α., διότι το TCAS δεν αναλαμβάνει δράση από μόνο του για την αλλαγή πορείας, απλά προειδοποιεί για επικείμενη σύγκρουση...

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνείς ότι η Ολυμπιακή ήταν μια από τις καλύτερες εταιρείες, πριν την πάρει το κράτος;

 

Διαφωνείς ότι οι περισσότεροι Έλληνες, αλλά και γενικότερα, επιβάτες, θέλουν να διατηρηθεί το όνομα; Διότι εγώ σε αυτό αναφέρομαι. Διαφωνείς ότι τους εργαζόμενους στην Aegean δεν θα τους χάλαγε καθόλου να δουν την εταιρεία τους να έχει πάρει τη θέση της Ολυμπιακής; Η Ολυμπιακή, δεν έχει πολλούς περισσότερους προορισμούς από την Aegean. Και όμως, στο δρομολόγιο της Νέας Υόρκης, είναι τα αεροπλάνα μονίμως γεμάτα. Το ίδιο και στις πτήσεις προς Λονδίνο, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων...

 

Εννοείται πως ο στόχος είναι να ιδιωτικοποιηθεί. Άλλωστε και τώρα να επανακάμψει, τίποτα δεν την εμποδίζει, υπό τον έλεγχο του κράτους (γνωστός πετυχημένος επιχειρηματίας) να ξαναγίνει μια πολύ μέτρια εταιρεία.

 

 

Αφού συμφωνούμε, γιατί επαναλαμβανόμαστε? Η ΟΑ ήταν κάποτε σοβαρή και τώρα έχει γίνει μπ*****λο.

 

Δε διαφωνώ στη διατήρηση του ονόματος. Απλά νομίζω ότι έχει διευκρινιστεί (και δεν είδα κανέναν να αντιλέγει ep αυτού) ότι η νέα εταιρία θα μπορεί να πάρει το όνομα ΜΟΝΟ αν το αγοράσει. Αλλιώς είναι τεχνικά αδύνατον να ονομάζεται Ολυμπιακή.

 

Το αν θα έχει τη δυνατότητα να πληρώσει τα λεφτά που (θα) χρειάζονται για το όνομα χωρίς να ξεκινήσει ήδη με τεραστια χρέη για να το ξεπληρώσει, είναι άλλο θέμα...

 

Και μακάρι όταν σοβαρέψει να έχει όχι 6 αλλα 60 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνείς ότι η Ολυμπιακή ήταν μια από τις καλύτερες εταιρείες, πριν την πάρει το κράτος;

 

Διαφωνείς ότι οι περισσότεροι Έλληνες, αλλά και γενικότερα, επιβάτες, θέλουν να διατηρηθεί το όνομα; Διότι εγώ σε αυτό αναφέρομαι. Διαφωνείς ότι τους εργαζόμενους στην Aegean δεν θα τους χάλαγε καθόλου να δουν την εταιρεία τους να έχει πάρει τη θέση της Ολυμπιακής; Η Ολυμπιακή, δεν έχει πολλούς περισσότερους προορισμούς από την Aegean. Και όμως, στο δρομολόγιο της Νέας Υόρκης, είναι τα αεροπλάνα μονίμως γεμάτα. Το ίδιο και στις πτήσεις προς Λονδίνο, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων...

 

Εννοείται πως ο στόχος είναι να ιδιωτικοποιηθεί. Άλλωστε και τώρα να επανακάμψει, τίποτα δεν την εμποδίζει, υπό τον έλεγχο του κράτους (γνωστός πετυχημένος επιχειρηματίας) να ξαναγίνει μια πολύ μέτρια εταιρεία.

 

P.S. Με δεδομένο ότι τα μέλη του Icarus είναι περίπου 50.000 (και μάλλον πολλά λέω), οι συχνοί επιβάτες, θα είναι περίπου σε αυτόν τον αριθμό. Και πάλι λοιπόν, 5,5 εκατ. επιβάτες, δεν είναι ούτε αμελητέα ποσότητα, ούτε δείχνει πως δεν επιλέγουν την Ολυμπιακή...

 

Όσο για το παρ' ολίγον δυστύχημα, μην περιμένετε να μάθετε την αλήθεια, για το ποιος ευθύνεται. Ούτως ή άλλως, η Πολεμική Αεροπορία δεν έχει αναλάβει ποτέ την ευθύνη για οποιοδήποτε συμβάν, για να μην πληγεί το κύρος της.

 

Όμως, μην υποτιμάτε τους πιλότους της Ο.Α., διότι το TCAS δεν αναλαμβάνει δράση από μόνο του για την αλλαγή πορείας, απλά προειδοποιεί για επικείμενη σύγκρουση...

 

H Olumpiaki tou Wnasi itan episis zimiogona. Ektos an pisteueis oti o Wnasis itan koroido kai eipe na dwsei mia kerdofora epixeirisi sto kratos. O Wnasis eixe tin Olumpiaki oxi gia logous kerdoforias, alla gia logous prestige, kai otan eide pws den upirxe pleon logos tin edwse sto kratos.

Oi ergazomenoi tis Aegean den 8a kerdisoun tipota an dialu8ei i Olumpiaki, isa isa 8a xasoun. Ka8e ergazomenos 8elei na uparxoun perissoteres dunates etaireies opou na mporei na aporrofi8ei, wste na meiw8ei i anergia tou kladou kai na auksi8oun oi apodoxes. Otan i moni lusi gia ena p.x. piloto einai i Aegean, kai meinoun anergoi oloi oi pilotoi tis Olumpiakis, den blepw poio to kerdos gia tous pilotous tis Aegean??????

To oti i grammi Athina-NY tis Olumpiakis einai , para tis filotimes prospa8eies twn ergazomenwn tis gia to anti8eto, akoma me upsiles plirotites exei na kanei me to oti einai i moni (nomizw twra teleutaia proste8ike kai i Delta) me apeu8eias ptisi se mia kerdofora grammi. An stin idia grammi proste8ei gia paradeigma i BA i i Lufthansa, einai sigouro pws ta pragmata 8a allaksoun.

Ta 6ek de epibatwn tis Olumpiakis den mou leei tipota, petuximeni etaireia einai auti pou leitourgei me psili plirotita kai einai kerdofora, min stekesai pisw apo noumera.Kai i Aegean metefere me polu ligotera aeroskafi 4ek gia paradeigma.

Link to comment
Share on other sites

H Olumpiaki tou Wnasi itan episis zimiogona. Ektos an pisteueis oti o Wnasis itan koroido kai eipe na dwsei mia kerdofora epixeirisi sto kratos. O Wnasis eixe tin Olumpiaki oxi gia logous kerdoforias, alla gia logous prestige, kai otan eide pws den upirxe pleon logos tin edwse sto kratos.

Oi ergazomenoi tis Aegean den 8a kerdisoun tipota an dialu8ei i Olumpiaki, isa isa 8a xasoun. Ka8e ergazomenos 8elei na uparxoun perissoteres dunates etaireies opou na mporei na aporrofi8ei, wste na meiw8ei i anergia tou kladou kai na auksi8oun oi apodoxes. Otan i moni lusi gia ena p.x. piloto einai i Aegean, kai meinoun anergoi oloi oi pilotoi tis Olumpiakis, den blepw poio to kerdos gia tous pilotous tis Aegean??????

To oti i grammi Athina-NY tis Olumpiakis einai , para tis filotimes prospa8eies twn ergazomenwn tis gia to anti8eto, akoma me upsiles plirotites exei na kanei me to oti einai i moni (nomizw twra teleutaia proste8ike kai i Delta) me apeu8eias ptisi se mia kerdofora grammi. An stin idia grammi proste8ei gia paradeigma i BA i i Lufthansa, einai sigouro pws ta pragmata 8a allaksoun.

Ta 6ek de epibatwn tis Olumpiakis den mou leei tipota, petuximeni etaireia einai auti pou leitourgei me psili plirotita kai einai kerdofora, min stekesai pisw apo noumera.Kai i Aegean metefere me polu ligotera aeroskafi 4ek gia paradeigma.

 

H Ολυμπιακή του Ωνάση ήταν ζημιογόνα για δύο λόγους:

1) Διότι δεν εμφάνιζε από την αρχή κέρδη, αφού αυτά πήγαιναν αποκλειστικά σε off shore εταιρείες του ομίλου Ωνάση, και όχι στην ανώνυμη εταιρεία Ολυμπιακή.

2) Διότι μετά την πετρελαϊκή κρίση, έγινε αδύνατον να κρατήσει ο Ωνάσης την εταιρεία την οποία πούλησε αμέσως στο Δημόσιο.

 

Οι εργαζόμενοι της Aegean θα κερδίσουν πολλά, υπό την έννοια ότι έτσι η δική τους εταιρεία θα αναπτυχθεί πολύ περισσότερο απ' ότι αυτή τη στιγμή. Και μιλάμε για τους ήδη εργαζόμενους στην Aegean.

 

Η Delta Air Lines δεν ήρθε ούτε πρόσφατα, ούτε για πρώτη φορά. Πολλές αμερικανικές εταιρείες έχουν κάνει πτήσεις από Η.Π.Α.-Αθήνα, αλλά μόνο η Ο.Α. έχει από ικανοποιητικές ως και πολύ καλές πληρότητες.

Link to comment
Share on other sites

 

Οι εργαζόμενοι της Aegean θα κερδίσουν πολλά, υπό την έννοια ότι έτσι η δική τους εταιρεία θα αναπτυχθεί πολύ περισσότερο απ' ότι αυτή τη στιγμή. Και μιλάμε για τους ήδη εργαζόμενους στην Aegean.

 

 

E και?

 

Εδώ έχεις εμφανώς άδικο και το σκεπτικό του Πάνου είναι σωστό, ο υπάλληλος δεν κερδίζει όταν μειώνεται ο ανταγωνισμός στον κλάδο και δεν έχει άλλες εναλλακτικές. Απλή προσφορα και ζήτηση εργασίας.

 

 

Δώσε μου ένα χειροπιαστό παράδειγμα του τι έχει να κερδίσει ένας εργαζόμενος της Aegean.

Link to comment
Share on other sites

E και?

 

Εδώ έχεις εμφανώς άδικο και το σκεπτικό του Πάνου είναι σωστό, ο υπάλληλος δεν κερδίζει όταν μειώνεται ο ανταγωνισμός στον κλάδο και δεν έχει άλλες εναλλακτικές. Απλή προσφορα και ζήτηση εργασίας.

 

 

Δώσε μου ένα χειροπιαστό παράδειγμα του τι έχει να κερδίσει ένας εργαζόμενος της Aegean.

 

1 Παράδειγμα, όπως ζήτησες.

 

Όταν μειώνεται ο ανταγωνισμός, αυξάνεται η επιβατική κίνηση της Aegean. Μεγαλώνουν τα κέρδη της. Αναπτύσσεται στην Ελλάδα. Αναπτύσσει και το δίκτυο του εξωτερικού, μετά το κλείσιμο της Ολυμπιακής. Περισσότερα κέρδη σημαίνει και περισσότερα bonus στους εργαζόμενους (έχω πολύ χαρακτηριστικά παραδείγματα γνωστών στην Aegean, στελεχών (όχι πολύ υψηλά ιστάμενων), ο οποίοι πήραν bonus όταν η εταιρεία αύξησε τις πτήσεις στο Μόναχο, λόγω της μείωσης των πληροτήτων της Ολυμπιακής σε αυτό το δρομολόγιο. Οι υπάλληλοι αυτοί, είναι συγκεκριμένα υπάλληλοι που είναι υπεύθυνοι για τις πωλήσεις εισιτηρίων της Aegean στη Γερμανία. Κάποιες εταιρείες, είναι φανερό, εξακολουθούν να διατηρούν τα bonus επίτευξης στόχων.

Link to comment
Share on other sites

1 Παράδειγμα, όπως ζήτησες.

 

Όταν μειώνεται ο ανταγωνισμός, αυξάνεται η επιβατική κίνηση της Aegean. Μεγαλώνουν τα κέρδη της. Αναπτύσσεται στην Ελλάδα. Αναπτύσσει και το δίκτυο του εξωτερικού, μετά το κλείσιμο της Ολυμπιακής. Περισσότερα κέρδη σημαίνει και περισσότερα bonus στους εργαζόμενους (έχω πολύ χαρακτηριστικά παραδείγματα γνωστών στην Aegean, στελεχών (όχι πολύ υψηλά ιστάμενων), ο οποίοι πήραν bonus όταν η εταιρεία αύξησε τις πτήσεις στο Μόναχο, λόγω της μείωσης των πληροτήτων της Ολυμπιακής σε αυτό το δρομολόγιο. Οι υπάλληλοι αυτοί, είναι συγκεκριμένα υπάλληλοι που είναι υπεύθυνοι για τις πωλήσεις εισιτηρίων της Aegean στη Γερμανία. Κάποιες εταιρείες, είναι φανερό, εξακολουθούν να διατηρούν τα bonus επίτευξης στόχων.

 

Δεκτό το παράδειγμα. :)

 

Απλά θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν τα bonus θα διατηρηθούν στα ίδια επίπεδα αν η Aegean γίνει από ολιγοπώλιο μονοπώλιο.

 

Το αντεπιχείρημα είναι το εξής: επειδή δουλεύω σε μια εταιρία (καμια σχέση βεβαια ο κλάδος μου με τον συγκεκριμένο κλάδο των αεροπορικών) η οποια τα τελευταία χρονια εξαγόρασε τις περισσότερες ανταγωνιστικές της, βλέπω ότι ναι μεν παίρνω καλά bonus αλλα πλέον οι ευκαιρίες εργασίας έχουν μειωθεί, δεν έχει μείνει και κανένας στον οποιο να μπορώ να πάω να δουλέψω αν το θελήσω η χρειαστεί!

 

Και αυτό είναι το downside. Και μια ερώτηση: πως είναι γενικά το επίπεδο αμοιβών στην Aegean, μιας και ανέφερες τα bonus τους κτλ?

Link to comment
Share on other sites

1 Παράδειγμα, όπως ζήτησες.

 

Όταν μειώνεται ο ανταγωνισμός, αυξάνεται η επιβατική κίνηση της Aegean. Μεγαλώνουν τα κέρδη της. Αναπτύσσεται στην Ελλάδα. Αναπτύσσει και το δίκτυο του εξωτερικού, μετά το κλείσιμο της Ολυμπιακής. Περισσότερα κέρδη σημαίνει και περισσότερα bonus στους εργαζόμενους (έχω πολύ χαρακτηριστικά παραδείγματα γνωστών στην Aegean, στελεχών (όχι πολύ υψηλά ιστάμενων), ο οποίοι πήραν bonus όταν η εταιρεία αύξησε τις πτήσεις στο Μόναχο, λόγω της μείωσης των πληροτήτων της Ολυμπιακής σε αυτό το δρομολόγιο. Οι υπάλληλοι αυτοί, είναι συγκεκριμένα υπάλληλοι που είναι υπεύθυνοι για τις πωλήσεις εισιτηρίων της Aegean στη Γερμανία. Κάποιες εταιρείες, είναι φανερό, εξακολουθούν να διατηρούν τα bonus επίτευξης στόχων.

 

Auto einai ena paradeigma kapoiwn upallilwn, metrimenwn sta daxtula tou enos xeriou, pou isws pragmati paroun kapoio bonus (an kai otan o antagwnismos einai miikroteros tote i dieu8unsi den exei logous na dwsei bonus) . Apo tin alli an kapoios zitisei tis uperwries tou (gia paradeigma) kai apolu8ei apo tin Aegean, otan den uparxei deuteri aeroporiki etaireia stin Ellada prepei na metanasteusei! Kanena ergazomeno i katanalwti den sumferei to monopwlio, auto einai basikos kanonas tis oikonomias simera!

Link to comment
Share on other sites

Auto einai ena paradeigma kapoiwn upallilwn, metrimenwn sta daxtula tou enos xeriou, pou isws pragmati paroun kapoio bonus (an kai otan o antagwnismos einai miikroteros tote i dieu8unsi den exei logous na dwsei bonus) . Apo tin alli an kapoios zitisei tis uperwries tou (gia paradeigma) kai apolu8ei apo tin Aegean, otan den uparxei deuteri aeroporiki etaireia stin Ellada prepei na metanasteusei! Kanena ergazomeno i katanalwti den sumferei to monopwlio, auto einai basikos kanonas tis oikonomias simera!

 

Αντιθέτως, δεν ήταν ελάχιστοι υπάλληλοι (αυτό γίνεται όποτε η Aegean παίρνει κάποια διάκριση, ή έχει μεγάλη διαφορά από κάποια άλλη εταιρεία σε δρομολόγια), ενώ αυτό που λες για τις υπερωρίες και τις απολύσεις δεν ισχύει. Δεν μπορεί κάποιος να απολυθεί χωρίς λόγο. Ακόμα χειρότερα, στην Ολυμπιακή σήμερα δεν μπορεί να απολυθεί κανείς γενικότερα. Και αυτό είναι το πρόβλημα. Διότι δεν έχουν φόβο, έχουν σταθερή θέση και μισθό, και έτσι δεν παρακινούνται για κάτι παραπάνω. Λείπει το κίνητρο.

Link to comment
Share on other sites

To na les oti den mporei kapoios se idiwtiki etaireia na apolu8ei xwris logw dikaiologeitai logw ilikias:) Den milaw gia to allo akro, auto tis Olumpiakis, alla....

 

Πλάκα πλάκα, τόσο καιρό την ηλικία μου δεν την έβαζα, ακριβώς για αυτό το λόγο. Διότι θα μπορούσε ο καθένας να κάνει σχόλια ότι στην ηλικία μου δεν ξέρω...

 

Ναι, δεν μπορεί να απολυθεί, αλλά ακόμα και να απολυθεί, γι' αυτό υπάρχουν θεσμοί όπως το Συμβούλιο της Επικράτειας, στο οποίο μάλιστα η πιθανότητα μεροληψίας είναι σχετικά μειωμένη σε σχέση με τα Δικαστήρια.

 

Η Ολυμπιακή είναι άλλη περίπτωση, εννοείται, γι' αυτό και οι υπάλληλοί της (στην επίγεια εξυπηρέτηση) θυμίζουν αυτούς της Εφορίας (συγνώμη που προσβάλλω και τους υπαλλήλους των Δ.Ο.Υ.)

Link to comment
Share on other sites

Σωσίβιο στον Ωνάση αναζητά η κυβέρνηση για την Ολυμπιακή

 

Του Π. Δ. ΥΦΑΝΤΗ

 

Ο πνιγμένος -δηλαδή η κυβέρνηση στην προκειμένη περίπτωση- από τα μαλλιά του πιάνεται στην υπόθεση της Ολυμπιακής.

 

Ετσι, το οικονομικό επιτελείο θα επιδιώξει να «κλέψει» χρόνο, αξιοποιώντας τις δαιδαλώδεις γραφειοκρατικές διαδικασίες που απαιτούνται για να παραπεμφθεί η Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (για οφειλές της Ο.Α. ύψους 600 εκατ. ευρώ).

 

Ταυτόχρονα, στο παρασκήνιο διεξάγεται ένας νομικός αγώνας δρόμου, καθώς η κυβέρνηση, μέσω της παλαιάς Ολυμπιακής, επιδιώκει να αξιοποιήσει «σιωπηρά» τα ειδικά προνόμια που είχε εξασφαλίσει από το ελληνικό Δημόσιο ο Ωνάσης, ώστε να «ψαλιδίσει» ή και να μηδενίσει τα χρέη της Ο.Α.

 

Το θέμα αφορά τρεις αγωγές (διαιτητική διαδικασία) που έχει καταθέσει η παλαιά Ο.Α. (Ολυμπιακή Αεροπορία-Υπηρεσίες Α.Ε.) με τις οποίες διεκδικεί περί το 1 δισ. ευρώ από το ελληνικό Δημόσιο.

 

Θα διαγραφούν

 

Κυβερνητικά στελέχη εκτιμούν ότι αν η παλαιά Ο.Α. δικαιωθεί, θα ανατραπούν όλα τα δεδομένα, αφού θα μπορούν να διαγραφούν αμοιβαία οι οφειλές του Δημοσίου προς την Ο.Α. και το αντίστροφο.

 

Ετσι, όμως, υποστηρίζουν, δεν θα υπάρχει λόγος να κλείσει η σημερινή Ο.Α., αλλά να αναδιοργανωθεί πλήρως και να πουληθεί σε ιδιώτες.

 

Ο νομικός «άσος» στον οποίο θα βασιστεί το εγχείρημα είναι το άρθρο 27 του προεδρικού διατάγματος 3569/56, με το οποίο η Ολυμπιακή του Ωνάση εξασφάλιζε ειδικά προνόμια στο Ελληνικό και την αποκλειστική χρήση των εγκαταστάσεων του αεροδρομίου μέχρι τις 6/10/2006. Η Ο.Α., ωστόσο, υποχρεώθηκε να μετεγκατασταθεί στο νέο αεροδρόμιο, οπότε έχασε όλα της τα προνόμια στο παλιό αεροδρόμιο.

 

Ετσι, η διοίκηση της παλαιάς Ο.Α. ζητά από το ελληνικό Δημόσιο:

 

* 90 εκατ. ευρώ για πρόωρη έξωση από το Ελληνικό και μη χρήση των εγκαταστάσεων.

 

* 18 εκατ. ευρώ για το κόστος της φυσικής μετεγκατάστασης.

 

* 150 εκατ. ευρώ επειδή υποχρεώθηκε να κατασκευάσει νέες εγκαταστάσεις.

 

* 1,5 εκατ. ευρώ για καθυστερημένη μετεγκατάσταση της τεχνικής βάσης, οπότε η εταιρεία υποχρεώθηκε για ένα διάστημα να διατηρεί δύο τεχνικές βάσεις.

 

* 230 εκατ. ευρώ για επιπλέον κόστος λειτουργίας από το 2001 έως και το 2005.

 

Μεγαλύτερη απόσταση

 

* 95 εκατ. ευρώ επιβάρυνση επειδή τα αεροσκάφη διανύουν μεγαλύτερη απόσταση από τη θέση στάθμευσης μέχρι το διάδρομο απογείωσης/προσγείωσης.

 

* 4 εκατ. ευρώ επιβάρυνση από τα διόδια της την Αττικής Οδού.

 

* 85 εκατ. ευρώ από απώλεια επιβατών, επειδή δεν διέθετε δικό της τέρμιναλ στα Σπάτα.

 

**312 εκατ. ευρώ ζημιά από κεφάλαια που χρειάστηκε να δεσμεύσει για τη μετεγκατάσταση και λειτουργία της στο νέο αεροδρόμιο, με αποτέλεσμα να μη διαθέτει ρευστό για τις άλλες υποχρεώσεις της και τελικά να υποχρεωθεί σε δανεισμό.

 

Από τις διεκδικήσεις της Ο.Α. έχει αφαιρεθεί ποσό 146 εκατ. ευρώ που έλαβε η εταιρεία από το Δημόσιο για τις ανάγκες μετεγκατάστασης. Οι πρώτες αποφάσεις αναμένονται τον Μάιο, σύμφωνα με νομικούς κύκλους, και αφορούν συνολικό ποσό 24 εκατ. ευρώ που διεκδικεί η Ο.Α. από το Δημόσιο για δρομολόγια άγονων γραμμών που πραγματοποίησε τη διετία 2000-1.

Link to comment
Share on other sites

οταν θελουν τι βρισκουν για να μην κλεισει η ολυμπιακη....... σαν δεν ντρεπονται λιγακι φαντασου τι βυσμα παιζει εκει μεσα ωστε να τα κανουν αυτα....
Link to comment
Share on other sites

Πλάκα πλάκα, τόσο καιρό την ηλικία μου δεν την έβαζα, ακριβώς για αυτό το λόγο. Διότι θα μπορούσε ο καθένας να κάνει σχόλια ότι στην ηλικία μου δεν ξέρω...

 

Ναι, δεν μπορεί να απολυθεί, αλλά ακόμα και να απολυθεί, γι' αυτό υπάρχουν θεσμοί όπως το Συμβούλιο της Επικράτειας, στο οποίο μάλιστα η πιθανότητα μεροληψίας είναι σχετικά μειωμένη σε σχέση με τα Δικαστήρια.

 

Η Ολυμπιακή είναι άλλη περίπτωση, εννοείται, γι' αυτό και οι υπάλληλοί της (στην επίγεια εξυπηρέτηση) θυμίζουν αυτούς της Εφορίας (συγνώμη που προσβάλλω και τους υπαλλήλους των Δ.Ο.Υ.)

 

Diladi mia aerosunodos me mis8o 700E pou 8a apolu8ei epeidi gia paradeigma den dextike na taksidepsei sti Rwmi uperwriaka tha paei sto sumboulio tis Epikrateias? :D Ta dikastiria stin Ellada den pisteuw oti meroliptoun, ka8e allo, alla ante na apodeikseis oti den eisai elefantas, ase pou to na mpeis sti mauri lista tis agoras ergasias se mia mikri xwra san ti diki mas einai paneukolo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...