my_highness Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 Βεβαίως να προχωρήσει, αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί να προχωρήσει ως Pantheon και όχι ως Ολυμπιακή. Συμφωνώ απόλυτα για τις πτήσεις, διότι δεν είναι προγραμματισμός εταιρείας να πετάει ένα Airbus A340 των 270+ θέσεων προς Λονδίνο με 100 επιβάτες. Δηλαδή συναισθηματικό είναι το πρόβλημα μας;Αν θα λέγεται Ολυμπιακή ή Pantheon; Oταν δεν θα υπάρχει πια κρατικός αερομεταφορέας, αλλά μόνο ιδιωτικές εταιρείες, θα δούμε τα αποτελέσματα κυρίως όσον αφορά γραμμές που δεν έχουν πληρότητα όλο το χρόνο και δεν είναι ιδιαίτερα κερδοφόρες.Γιατί ο τρόπος που λειτουργούν οι ιδιωτικές αεροπορικές, παράγει κέρδη αλλά με ποιές κοινωνικές επιπτώσεις είναι το ζήτημα. Παράθεση . Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 Όταν η ΒΑ έστειλε μάνατζερ στην ΟΑ και την έφερε στο χείλος της χρεοκοπίας... Δεν τον έστειλε η ΒΑ επειδή της κάπνισε. Εμείς τον φωνάξαμε, εμείς τον πληρώσαμε, εμείς τον διώξαμε. Η εξαγορά ποσοστού δεν ήταν υποχρέωση, απλώς είχαν την επιλογή. ...η Alitalia παίρνει το ένα δάνειο και τη μία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου πίσω από την άλλη (καταβάλεται φυσικά από το ιταλικό κράτος), δεν υπάρχει πρόβλημα Προφανώς το κάνουν με νόμιμο τρόπο. Δεν νομίζω η Alitalia να μην πληρώνει το ΙΚΑ των υπαλλήλων της ή τους φόρους της. Αυτά ήταν ελληνικές ευρεσιτεχνίες. Αν, ωστόσο, η Αλιτάλια παρανομεί, να είσαι βέβαιος οτι θα βρεθεί ανταγωνιστής να την καταγείλλει. . Ξαφνικά όλη η κλίκα των ευρωπαϊκών εταιρειών αποφάσισε πως η Ολυμπιακή δεν μπορεί να συνεχίσει άλλο Χαχαχαχα!!! Άλλη σκασίλα δεν είχε η "κλίκα" παρά να ασχολείται με την Ολυμπιακή των 40 αεροσκαφών. Για μια ακόμη φορά, ΔΕΝ είμαστε το κέντρο του κόσμου. (τυχαίο μάλλον που η Aegean έκανε παραγγελία 8 Airbus με προοπτική για άλλα 12 - βρέθηκε βλέπετε καινούριος αγοραστής, οπότε δεν μας κάνει μια Ολυμπιακή που προμηθεύεται Boeing, οπότε ας τη βγάλουμε από τη μέση). ΧΑχαχαχαχα ξανά. Η ΟΑ δεν αγοράζει πια. Στην πραγματικότητα, έχει πολλά χρόνια να αγοράσει έστω και ένα αεροσκάφος. Όλα τα παίρνει με leasing. Η τελευταία αγορά ήταν (έκπληξη!!) Airbus 340. Έλεος πια με την παραπληροφόρηση. Κάντε μία έρευνα επιτέλους. Μακάρι πάντως η νέα εταιρεία να μην γίνει easyJet. Δεν θα αντέξω να πληρώνω χωριστά φαγητό σε αεροσκάφη που είναι πιο κλειστοφοβικά από ένα ασανσέρ. Θες να πεις ότι τρως το φαγητό στο αεροπλάνο!!!???? Επίσης τι εννοείς κλειστοφοβικό?? Τα αεροσκάφη (σε κάθε δεδομένη κατηγορία φυσικά) ίδια είναι για όλους. Το μόνο που αλλάζει είναι η απόσταση των καθισμάτων μεταξύ τους. Σχεδόν σε όλες τις low cost ειναι στις 29 ίντσες, σχεδόν σε όλες τις "κανονικές" είναι 32. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 Avior to oti mphkan mesa sthn etairia me visma ftaiei mono to kratos? H to zhthsan oi idioi? Twra ti simvenei tis wres tou dracula sto el vel de me noiazei, apo to makedonia petaw :lol: Eleos exete kati epixeirhmata... :P highness, kalytera na glytwsw toulaxiston 100 euro apo to eishthrio kai na paw na faw sto kalytero estiatorio tou londinou para na ta dwsw sto seat pitch kai sto faghto(?). Xilia syggnwmh gia ta greeklish, den exw ellinika edw... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 highness, kalytera na glytwsw toulaxiston 100 euro apo to eishthrio kai na paw na faw sto kalytero estiatorio tou londinou para na ta dwsw sto seat pitch kai sto faghto(?). Ston para5 itheles na to peis afto, oxi stin aftou megaleiotita (tou) (sosti h metafra? :p ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
my_highness Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 highness, kalytera na glytwsw toulaxiston 100 euro apo to eishthrio kai na paw na faw sto kalytero estiatorio tou londinou para na ta dwsw sto seat pitch kai sto faghto(?). Δεν ήμουν εγώ αυτός που μίλησα για το φαγητό, οπότε σε λάθος άνθρωπο απεθύνεσαι για το συγκεκριμένο. Φαντάζομαι οτι δεν κινδυνεύουν όσοι ταξιδεύουν προς Αγγλία απο τυχόν μείωση των δρομολογίων ή και οριστική κατάργηση της γραμμής, λόγω έλλειψης πληρότητας των πτήσεων.Δεν θα ήμουν βέβαιος για όσους ταξιδεύουν προς Λήμνο ή άλλα νησιά.Τώρα θα μου πείς αυτοί ας πάνε και με πλοίο.Τι να κάνουμε αφού η γραμμή δεν είναι κερδοφόρα; Οι επιδόσεις μίας κρατικής εταιρείας δεν μετρώνται μόνο με βάση τα κέρδη. Παράθεση . Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
para5 Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 Δεν τον έστειλε η ΒΑ επειδή της κάπνισε. Εμείς τον φωνάξαμε, εμείς τον πληρώσαμε, εμείς τον διώξαμε. Η εξαγορά ποσοστού δεν ήταν υποχρέωση, απλώς είχαν την επιλογή. Προφανώς το κάνουν με νόμιμο τρόπο. Δεν νομίζω η Alitalia να μην πληρώνει το ΙΚΑ των υπαλλήλων της ή τους φόρους της. Αυτά ήταν ελληνικές ευρεσιτεχνίες. Αν, ωστόσο, η Αλιτάλια παρανομεί, να είσαι βέβαιος οτι θα βρεθεί ανταγωνιστής να την καταγείλλει. Χαχαχαχα!!! Άλλη σκασίλα δεν είχε η "κλίκα" παρά να ασχολείται με την Ολυμπιακή των 40 αεροσκαφών. Για μια ακόμη φορά, ΔΕΝ είμαστε το κέντρο του κόσμου. ΧΑχαχαχαχα ξανά. Η ΟΑ δεν αγοράζει πια. Στην πραγματικότητα, έχει πολλά χρόνια να αγοράσει έστω και ένα αεροσκάφος. Όλα τα παίρνει με leasing. Η τελευταία αγορά ήταν (έκπληξη!!) Airbus 340. Έλεος πια με την παραπληροφόρηση. Κάντε μία έρευνα επιτέλους. Θες να πεις ότι τρως το φαγητό στο αεροπλάνο!!!???? Επίσης τι εννοείς κλειστοφοβικό?? Τα αεροσκάφη (σε κάθε δεδομένη κατηγορία φυσικά) ίδια είναι για όλους. Το μόνο που αλλάζει είναι η απόσταση των καθισμάτων μεταξύ τους. Σχεδόν σε όλες τις low cost ειναι στις 29 ίντσες, σχεδόν σε όλες τις "κανονικές" είναι 32. 1) H BA νομίζω, ότι θα μπορούσε να φέρει την Ολυμπιακή σε μια καλύτερη κατάσταση. Τι έκανε αντ' αυτού; Ξεπούλησε ένα πραγματικά πολύ μεγάλο κομμάτι της ακίνητης περιουσίας της Ο.Α. και των αεροσκαφών που είχαν αποσυρθεί αντί ενός εξαιρετικά χαμηλού τιμήματος, και είναι γνωστό ότι επιχείρησε να ξεπουλήσει και το σήμα της Ολυμπιακής. 2) Η Alitalia έκανε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με τη συνδρομή της ιταλικής κυβέρνησης, όπως ακριβώς το επιχείρησε και η Ολυμπιακή. Με τη μόνη διαφορά ότι η Ε.Ε. σταμάτησε την καταβολή της δεύτερης δόσης του μετοχικού κεφαλαίου το 1995, όταν η αύξηση αυτή θα έπρεπε να έχει γίνει από το 1978. 3) Σωστά... Γι' αυτό η Aegean σύντομα θα βρεθεί στη Star Alliance, η Air France αύξησε της ημερήσιες πτήσεις της στο Παρίσι σε 5 ημερησίως και αντίστοιχα η ΒΑ προς Λονδίνο. Επειδή καμία δεν θα έχει συμφέρον να κλείσει η Ολυμπιακή. Δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου, αλλά δεν θα πείραζε ούτε την LH, ούτε την AF, την BA και την Aegean να κλείσει η Ολυμπιακή που μεταφέρει 7.000.000 επιβάτες ετησίως. Την μεν LH διότι έτσι θα αναπτυχθεί το σύντομα μέλος της Star Aegean, τις άλλες δύο διότι θα εκμεταλλευτούν τα φιλέτα (δικαιώματα απογείωσης προσγείωσης, τεχνική βάση, εμπορευματικό σταθμό, κλπ.) της διαλυμένης εταιρείας. 4) Η Ο.Α. αγόρασε τα Boeing 737-400 το 1992. Τα Airbus Α340-300 το 1998-1999. Μόνο που τα μεν Β734 ήταν 9 και τα Α340 4. Η παραγγελία της Aegean σημαίνει πως θα γυρίσει όλο της τον στόλο σε Airbus. Πρόκειται για πολύ πιο υποσχόμενο πελάτη από την Ο.Α. Στα Α340 μπήκε εγγυητής το Δημόσιο, και τώρα τα α/φη αυτά ανήκουν στο κράτος, και νοικιάζονται στην Ο.Α. Μόνο τα ATR και 8 από τα 13 Β734 ανήκουν στην Ολυμπιακή. Όλα τα άλλα τα νοικιάζει. 5) Ναι, αλλά μόνο στην Ολυμπιακή τρώω το φαγητό. Διότι είναι κλάσεις ανώτερο από κάθε άλλη εταιρεία. Και δεν είχα πρόβλημα τιμής όταν πέταξα με 220 ευρώ στο Λονδίνο με επιστροφή. 6) Κλειστοφοβικό εννοώ ακριβώς αυτό, το seat pitch. Και αφού έχω ύψος 1,90 μ. δεν μπορώ να βολευτώ ιδιαίτερα, ακόμα και στα αεροσκάφη της LH. Στην Ο.Α. είναι 33. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 5) Ναι, αλλά μόνο στην Ολυμπιακή τρώω το φαγητό. Διότι είναι κλάσεις ανώτερο από κάθε άλλη εταιρεία. Και δεν είχα πρόβλημα τιμής όταν πέταξα με 220 ευρώ στο Λονδίνο με επιστροφή. 6) Κλειστοφοβικό εννοώ ακριβώς αυτό, το seat pitch. Και αφού έχω ύψος 1,90 μ. δεν μπορώ να βολευτώ ιδιαίτερα, ακόμα και στα αεροσκάφη της LH. Στην Ο.Α. είναι 33. 5&6) 220 ευρω ειναι τιμη προσφορας για την Ολυμπιακη, ενω 220 ευρω ειναι τιμη φαρμακι για την Easyjet. Και εγω ψηλος ειμαι, δεν λεω οτι βολευομαι στης easy τα αεροπλανα αλλα αλλο 300 Ευρω αλλο 100-120 :blink: Και μια μιλησαμε για προσφορες Passenger Mr GEORGIOS ΧΧΧΧΧ is flying on: Wednesday 04 February, flight 5086 departs Athens at 13:05, arrives London Gatwick (South Terminal) at 15:00 Total amount: 43.99 EUR Και δεν ειναι η πρωτη φορα που βρισκω τετοια τιμη, συνηθως με επιστροφη 100-120 Ευρω αντε 150 μαξιμουμ αγοραζω. Passenger Mr GEORGIOS XXXXX is flying on: Thursday 04 March, flight 5086 departs Athens at 13:05, arrives London Gatwick (South Terminal) at 15:00 Sunday 14 March, flight 5085 departs London Gatwick (South Terminal) at 06:50, arrives Athens at 12:35 Total amount: 89.28 EUR paid Αμα θες βαζω ολες τις πτησεις ε? :P Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 Πάντως Ολυμπιακή και Aegean πάντε Αθήνα-Μιλάνο με παρόμοια Boeing (737) και οι χώροι είναι ολόιδιοι. Η Aegean υπερτερεί επειδή έχει δερμάτινα καθίσματα. Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Avior Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 Twra ti simvenei tis wres tou dracula sto el vel de me noiazei, apo to makedonia petaw :lol: Eleos exete kati epixeirhmata... :P Αυτό πάει να πει ώριμη σκέψη... Δε σε ενδιαφέρει τι συμβαίνει τις ώρες του δράκουλα πιθανότατα γιατί μάλλον δε γνωρίζεις πολλά από αεροπλάνα (δεν το προσωποποιώ)! Τις ώρες του δράκουλα όμως (οπότε δεν πετάει το αεροπλάνο και άρα μπορεί να γίνουν έλεγχοι/επισκευές με μεγαλύτερη άνεση χρόνου απ'ότι ανάμεσα στις πτήσεις κλπ) θα κριθεί πολλές φορές το εάν η επόμενη ημέρα θα είναι απλά μια ημέρα για την εταιρεία! Αυτό το "δε με νοιάζει" στην αμερική το λένε με μία λέξη: ignorance. Μου θυμίζεις κάτι κάγκουρες του στυλ "δε με νοιάζει το ότι το punto μου είναι αμάξι πόλης, εγώ τρέχω με 180+ στην Εθνική" και γενικά πηγάζουν από την εντύπωση του ότι τίποτε στραβό δεν πρόκειται να μας συμβεί! Φαντάζομαι ούτε εάν οι πιλότοι είναι μαστούρηδες, καρδιακοί κλπ θα σε νοιάζει. Ούτε εάν το αεροπλάνο ανάβει 500 warnings που παρ'ολ'αυτά αγνοούνται! @Ovelix κλπ. Παρατηρείστε ότι σε όλες τις "ιδιωτικές" αεροπορικές flag carriers της ευρώπης το κράτος είναι εμμέσως η αμέσως μέτοχος ενός αρκετά σεβαστού κομματίου! Δείτε τώρα τι γίνεται στο Ελλαδιστάν με τον ΟΤΕ, που η κατάσταση είναι λίγο πολύ παρόμοια. Λιανά, τσιγγουνιές δεν πρόκειται να γίνουν ούτε στην ΑF ούτε στην LH ούτε στην BA όσο το κράτος είναι μέτοχος και άρα μπορεί (έμμεσα ή άμεσα) να ρίχει λεφτά στην εταιρεία). Στην τελική ανάλυση, ούτε στην EasyJet/Ryanair με 100+ αεροπλάνα έκαστη θα διστάσουν πάααρα πολύ να καθηλώσουν ένα αεροσκάφος του στόλου τους για ενδεχόμενο πρόβλημα, πράγμα που δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να γίνει σε καμμία Aegean. Και ρωτώ, ξανά: τα αεροπλάνα της δεν έχουν ποτέ βλάβες? Γιατί μόνο αυτά των ΟΑ γυρίζουν πίσω για τεχνικούς λόγους ή για καιρό? Θυμάστε πέρυσι κάτι φράκτες στη Σαντορίνη?? Ααα και η ΑF εντελώς τυχαία (που παρεμπιπτόντως, τη θεωρώ από τις πλέον αξιόλογες εταιρείες παγκοσμίως) κάνει αρκετά "αποικιακά" δρομολόγια σε πρώην ή νυν αποικίες. Δε νομίζω ποτέ το γαλλικό δημόσιο να έσπευδε να την κλείσει όπως εμείς την ΟΑ (προ 7ετιάς ήταν για κλείσιμο, αλλά τώρα μαμεί και δέρνει) Παρεμπιπτόντως, δεν έχω τίποτε με την Airbus, με 320 και 340 που έχω πετάξει τα θεωρώ πολύ καλά αεροπλάνα (για τον επιβάτη) άσχετα αν μου αρέσουν περισσότερο τα 737 και οι τζαμπούκλες. Αλλά το ανέφερα ως τρανταχτό παράδειγμα του ότι δε μπορεί η ΕΕ να μας πιέζει για τα ίδια θέματα που εθελοτυφλεί, στην καλύτερη περίπτωση, σε άλλες εκφάνσεις τους! Πάντως Ολυμπιακή και Aegean πάντε Αθήνα-Μιλάνο με παρόμοια Boeing (737) και οι χώροι είναι ολόιδιοι. Η Aegean υπερτερεί επειδή έχει δερμάτινα καθίσματα. Δυστυχώς αυτή είναι η κλασσική νοοτροπία του επιβάτη, που βλέπει μόνο τη βιτρίνα. Και αυτό της Helios (737-300) δερμάτινα καθίσματα είχε (χωρίς πλάκα, κοιτάχτει τα timetables του Ελ Βενιζέλος πέρυσι τέτοια εποχή). ΤΟ αεροπλάνο όμως είναι πολλά περισσότερα από τα δερμάτινα καθίσματα, το χαμόγελο της αεροσυνοδού και την κάθε βιτρίνα που μπορεί να δει ο μέσος επιβάτης. Και εκεί είναι η σημαντική διαφορά. Μπορεί στην ΟΑ να λείπουν τα τασάκια από μερικά καθίσματα, ή στο 744 της Air France να είχαν "μπαλώσει" μια τρύπα στην ψευδοροφή πάνω από τα καθίσματα με αλουμινόχαρτο (!!!) αλλά και στις δύο περιπτώσεις ΞΕΡΩ πως το σημαντικό τμήμα του αεροσκάφους από το οποίο κρίνεται η πτητική του ικανότητα και η ελεγξιμότητά του είναι εντάξει. Και δυστυχώς αυτά δεν τα βλέπει/δεν μπορεί να τα δει ο μέσος επιβάτης (btw, ΣΑΦΩΣ και ΦΤΑΕΙ εδώ η ΟΑ που δεν πουλάει αρκετή "βιτρίνα" ενώ θα μπορούσε με ελάχιστα λεφτά, σε σχέση με όσα δίνει σε συντήρηση... αλλά εδώ κάνανε πολυ μεγαλύτερες μ...ιες στο management, εδώ να κολλήσει?) Παράθεση Brave new worlds... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panoshr Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 2) Η Alitalia έκανε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με τη συνδρομή της ιταλικής κυβέρνησης, όπως ακριβώς το επιχείρησε και η Ολυμπιακή. Με τη μόνη διαφορά ότι η Ε.Ε. σταμάτησε την καταβολή της δεύτερης δόσης του μετοχικού κεφαλαίου το 1995, όταν η αύξηση αυτή θα έπρεπε να έχει γίνει από το 1978. Den mporw na katalabw tin logiki pisw apo auto to epixeirima. Proswpika den me noiazei an epitrepetai i oxi na epidotei i kubernisi tin Olumpiaki (terastia prosoxi, alli i epidotisi se mia etaireia kai allo i epidotisi twn agonwn grammwn, i prwti apagoreuetai, i deuteri safws kai epitrepetai) . Akoma kai na epitrepotan, poios o logos na plirwnei o laos ena tsourmo kareklokentaurwn kai anikanwn na dioikisoun ? 3) Σωστά... Γι' αυτό η Aegean σύντομα θα βρεθεί στη Star Alliance, η Air France αύξησε της ημερήσιες πτήσεις της στο Παρίσι σε 5 ημερησίως και αντίστοιχα η ΒΑ προς Λονδίνο. Επειδή καμία δεν θα έχει συμφέρον να κλείσει η Ολυμπιακή. Δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου, αλλά δεν θα πείραζε ούτε την LH, ούτε την AF, την BA και την Aegean να κλείσει η Ολυμπιακή που μεταφέρει 7.000.000 επιβάτες ετησίως. Την μεν LH διότι έτσι θα αναπτυχθεί το σύντομα μέλος της Star Aegean, τις άλλες δύο διότι θα εκμεταλλευτούν τα φιλέτα (δικαιώματα απογείωσης προσγείωσης, τεχνική βάση, εμπορευματικό σταθμό, κλπ.) της διαλυμένης εταιρείας. Malista. Na plirwnei to elliniko kratos kapoia dis Eurw gia na min kerdisoun oi alloi. Makari na puknwsoun ta dromologia meta to kleisimo tis Olumpiakis, apla makari. 5) Ναι, αλλά μόνο στην Ολυμπιακή τρώω το φαγητό. Διότι είναι κλάσεις ανώτερο από κάθε άλλη εταιρεία. Και δεν είχα πρόβλημα τιμής όταν πέταξα με 220 ευρώ στο Λονδίνο με επιστροφή. Xmmm, ara na min kleisei i Olumpiaki logw tis kouzinas tis? Episis na kratikopoii8oun ta Goodies:) (humor kanw, den eirwneuomai) 6) Κλειστοφοβικό εννοώ ακριβώς αυτό, το seat pitch. Και αφού έχω ύψος 1,90 μ. δεν μπορώ να βολευτώ ιδιαίτερα, ακόμα και στα αεροσκάφη της LH. Στην Ο.Α. είναι 33. Panw katw ta idia einai ola, dustuxws edw exeis dikio, exei paraginei to kako, exw ta idia problimata To kratos opou dokimase na ginei epixeirimatias apetuxe oiktra. Kairos einai na papsoume na taizoume olous autous pou bgainoun kai me api8meno 8rasos zitane auksiseis 10% gia na ka8ontai, kai apo epixeiriseis me xrei pou den exoun arxi kai telos (p.x. OSE, me xrei anw twn 10dis Eurw!). Opoios 8elei na mpei sto dimosio, na mpainei, alla oi mis8oi na einai max to 90% tou idiwtikou tomea, kai na koitaksoume na anebei to katwtato imeromis8io, oi asfalistikes eisfores twn ergodotwn, na meiw8ei i forologia. Einai anepitrepto na blepw paidia palaiwn upallilwn tis Olumpiakis na exoun unlimited dwrean eisitiria eswterikou, kai simantiki ekptwsi se eisitiria ekswterikou, eleos pia, eleos! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 Αυτό πάει να πει ώριμη σκέψη... Δε σε ενδιαφέρει τι συμβαίνει τις ώρες του δράκουλα πιθανότατα γιατί μάλλον δε γνωρίζεις πολλά από αεροπλάνα (δεν το προσωποποιώ)! Τις ώρες του δράκουλα όμως (οπότε δεν πετάει το αεροπλάνο και άρα μπορεί να γίνουν έλεγχοι/επισκευές με μεγαλύτερη άνεση χρόνου απ'ότι ανάμεσα στις πτήσεις κλπ) θα κριθεί πολλές φορές το εάν η επόμενη ημέρα θα είναι απλά μια ημέρα για την εταιρεία! Αυτό το "δε με νοιάζει" στην αμερική το λένε με μία λέξη: ignorance. Μου θυμίζεις κάτι κάγκουρες του στυλ "δε με νοιάζει το ότι το punto μου είναι αμάξι πόλης, εγώ τρέχω με 180+ στην Εθνική" και γενικά πηγάζουν από την εντύπωση του ότι τίποτε στραβό δεν πρόκειται να μας συμβεί! Φαντάζομαι ούτε εάν οι πιλότοι είναι μαστούρηδες, καρδιακοί κλπ θα σε νοιάζει. Ούτε εάν το αεροπλάνο ανάβει 500 warnings που παρ'ολ'αυτά αγνοούνται! Το χιουμορ σου εχει ενα προβλημα. Προφανως και αστειευομαι. @Ovelix κλπ. Παρατηρείστε ότι σε όλες τις "ιδιωτικές" αεροπορικές flag carriers της ευρώπης το κράτος είναι εμμέσως η αμέσως μέτοχος ενός αρκετά σεβαστού κομματίου! Δείτε τώρα τι γίνεται στο Ελλαδιστάν με τον ΟΤΕ, που η κατάσταση είναι λίγο πολύ παρόμοια. Λιανά, τσιγγουνιές δεν πρόκειται να γίνουν ούτε στην ΑF ούτε στην LH ούτε στην BA όσο το κράτος είναι μέτοχος και άρα μπορεί (έμμεσα ή άμεσα) να ρίχει λεφτά στην εταιρεία). Στην τελική ανάλυση, ούτε στην EasyJet/Ryanair με 100+ αεροπλάνα έκαστη θα διστάσουν πάααρα πολύ να καθηλώσουν ένα αεροσκάφος του στόλου τους για ενδεχόμενο πρόβλημα, πράγμα που δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να γίνει σε καμμία Aegean. Και ρωτώ, ξανά: τα αεροπλάνα της δεν έχουν ποτέ βλάβες? Γιατί μόνο αυτά των ΟΑ γυρίζουν πίσω για τεχνικούς λόγους ή για καιρό? Θυμάστε πέρυσι κάτι φράκτες στη Σαντορίνη?? ΕΛΕΟΣ αυτη η προπαγανδα, εχει κουρασει κανεις δε τη πιστευει πια! Εγω λεω οτι τα αεροπλανα της Ολυμπιακης παρουσιαζουν συνεχεια βλαβες και δεν τα επισκευαζουν ενω της aegean παιρνανε τα βραδια ξαγρυπνα στα υποστεγα για να επισκευαστουν. Αν μπορεις απεδειξε το αντιθετο, ως τοτε χαρα μου να πεταω με τις ανασφαλεις aegean, british airways, easyjet που με επισημα στοιχεια (για τις 2 τελευταιες) ειναι ΠΟΛΥ ασφαλεστερες της Ολυμπιακης. Εσυ καλλιστα μπορεις να συνεχισεις να μας λες επιχειρηματα της κυρα Μαριας της γειτοννιας του τυπου " Η Ολυμπιακη ειναι η ασφαλεστερη εταιρια" Γιατι κυρα Μαρια? "Μα το λενε τα καναλια" :blink: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pankard Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 Αυτό πάει να πει ώριμη σκέψη... Δε σε ενδιαφέρει τι συμβαίνει τις ώρες του δράκουλα πιθανότατα γιατί μάλλον δε γνωρίζεις πολλά από αεροπλάνα (δεν το προσωποποιώ)! Τις ώρες του δράκουλα όμως (οπότε δεν πετάει το αεροπλάνο και άρα μπορεί να γίνουν έλεγχοι/επισκευές με μεγαλύτερη άνεση χρόνου απ'ότι ανάμεσα στις πτήσεις κλπ) θα κριθεί πολλές φορές το εάν η επόμενη ημέρα θα είναι απλά μια ημέρα για την εταιρεία! Αυτό το "δε με νοιάζει" στην αμερική το λένε με μία λέξη: ignorance. Μου θυμίζεις κάτι κάγκουρες του στυλ "δε με νοιάζει το ότι το punto μου είναι αμάξι πόλης, εγώ τρέχω με 180+ στην Εθνική" και γενικά πηγάζουν από την εντύπωση του ότι τίποτε στραβό δεν πρόκειται να μας συμβεί! Φαντάζομαι ούτε εάν οι πιλότοι είναι μαστούρηδες, καρδιακοί κλπ θα σε νοιάζει. Ούτε εάν το αεροπλάνο ανάβει 500 warnings που παρ'ολ'αυτά αγνοούνται! @Ovelix κλπ. Παρατηρείστε ότι σε όλες τις "ιδιωτικές" αεροπορικές flag carriers της ευρώπης το κράτος είναι εμμέσως η αμέσως μέτοχος ενός αρκετά σεβαστού κομματίου! Δείτε τώρα τι γίνεται στο Ελλαδιστάν με τον ΟΤΕ, που η κατάσταση είναι λίγο πολύ παρόμοια. Λιανά, τσιγγουνιές δεν πρόκειται να γίνουν ούτε στην ΑF ούτε στην LH ούτε στην BA όσο το κράτος είναι μέτοχος και άρα μπορεί (έμμεσα ή άμεσα) να ρίχει λεφτά στην εταιρεία). Στην τελική ανάλυση, ούτε στην EasyJet/Ryanair με 100+ αεροπλάνα έκαστη θα διστάσουν πάααρα πολύ να καθηλώσουν ένα αεροσκάφος του στόλου τους για ενδεχόμενο πρόβλημα, πράγμα που δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να γίνει σε καμμία Aegean. Και ρωτώ, ξανά: τα αεροπλάνα της δεν έχουν ποτέ βλάβες? Γιατί μόνο αυτά των ΟΑ γυρίζουν πίσω για τεχνικούς λόγους ή για καιρό? Θυμάστε πέρυσι κάτι φράκτες στη Σαντορίνη?? Ααα και η ΑF εντελώς τυχαία (που παρεμπιπτόντως, τη θεωρώ από τις πλέον αξιόλογες εταιρείες παγκοσμίως) κάνει αρκετά "αποικιακά" δρομολόγια σε πρώην ή νυν αποικίες. Δε νομίζω ποτέ το γαλλικό δημόσιο να έσπευδε να την κλείσει όπως εμείς την ΟΑ (προ 7ετιάς ήταν για κλείσιμο, αλλά τώρα μαμεί και δέρνει) Παρεμπιπτόντως, δεν έχω τίποτε με την Airbus, με 320 και 340 που έχω πετάξει τα θεωρώ πολύ καλά αεροπλάνα (για τον επιβάτη) άσχετα αν μου αρέσουν περισσότερο τα 737 και οι τζαμπούκλες. Αλλά το ανέφερα ως τρανταχτό παράδειγμα του ότι δε μπορεί η ΕΕ να μας πιέζει για τα ίδια θέματα που εθελοτυφλεί, στην καλύτερη περίπτωση, σε άλλες εκφάνσεις τους! Δυστυχώς αυτή είναι η κλασσική νοοτροπία του επιβάτη, που βλέπει μόνο τη βιτρίνα. Και αυτό της Helios (737-300) δερμάτινα καθίσματα είχε (χωρίς πλάκα, κοιτάχτει τα timetables του Ελ Βενιζέλος πέρυσι τέτοια εποχή). ΤΟ αεροπλάνο όμως είναι πολλά περισσότερα από τα δερμάτινα καθίσματα, το χαμόγελο της αεροσυνοδού και την κάθε βιτρίνα που μπορεί να δει ο μέσος επιβάτης. Και εκεί είναι η σημαντική διαφορά. Μπορεί στην ΟΑ να λείπουν τα τασάκια από μερικά καθίσματα, ή στο 744 της Air France να είχαν "μπαλώσει" μια τρύπα στην ψευδοροφή πάνω από τα καθίσματα με αλουμινόχαρτο (!!!) αλλά και στις δύο περιπτώσεις ΞΕΡΩ πως το σημαντικό τμήμα του αεροσκάφους από το οποίο κρίνεται η πτητική του ικανότητα και η ελεγξιμότητά του είναι εντάξει. Και δυστυχώς αυτά δεν τα βλέπει/δεν μπορεί να τα δει ο μέσος επιβάτης (btw, ΣΑΦΩΣ και ΦΤΑΕΙ εδώ η ΟΑ που δεν πουλάει αρκετή "βιτρίνα" ενώ θα μπορούσε με ελάχιστα λεφτά, σε σχέση με όσα δίνει σε συντήρηση... αλλά εδώ κάνανε πολυ μεγαλύτερες μ...ιες στο management, εδώ να κολλήσει?) εγώ πάντως όταν πετούσα με ολυμπιακή απο διάφορα νησιά προηγούμενα καλοκαίρια να τονίσω οτι στην απογείωση λειτουργούσε ο ένας έλικας,κι ο άλλος όχι λόγω οικονομίας.και είχε γίνει και ολόκληρο θέμα. και όσο για τους τεχνικούς και τους ελέγχους που γίνονται στην ολυμπιακή : urban legends. όλοι οι τεχνικοί κτλ είναι κομματόσκυλα άσχετοι.όπως και στο management κτλ κτλ.και πληρώνονται ενα κάρο φράγκα,υπερωρίες χωρίς να είναι καν στο πόστο τους.εσύ της δουλειάς είσαι και εκφέρεις γνώμη και είσαι απόλυτος?? εσύ δηλαδή δεν είσαι στην κατηγορία του μέσου επιβάτη??που κατατάσσεσαι εσύ δηλαδή?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 ...επειδή μας έχετε πάρει τα αυτιά για "ιδιωτικές" ευρωπαικές εταιρείες που δεν παίρνουν επιδοτήσεις κλπ. Η British ιδιωτική είναι? Για πείτε μου τους μετόχους των Air France, Lufthansa, Iberia για να δούμε πόσο "ιδιωτικές" είναι... Γαργάρα, έτσι? @Ovelix κλπ. Παρατηρείστε ότι σε όλες τις "ιδιωτικές" αεροπορικές flag carriers της ευρώπης το κράτος είναι εμμέσως η αμέσως μέτοχος ενός αρκετά σεβαστού κομματίου! Πάμε παρακάτω Δεν έχω πρόβλημα να κατέχει το ελληνικό δημόσιο το 20% της νέας εταιρίας. Όσο ΔΕΝ ασκεί μάνατζμεντ, όσο ΔΕΝ είναι μόνιμοι οι υπάλληλοι και οσο ΔΕΝ κανει κουμάντο ο εκάστοτε υπουργος, it's fine with me. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 ...να τονίσω οτι στην απογείωση λειτουργούσε ο ένας έλικας,κι ο άλλος όχι λόγω οικονομίας... Το βραβείο "παραπληροφόρηση της ημέρας" στον κύριο παρακαλώ. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
para5 Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 Den mporw na katalabw tin logiki pisw apo auto to epixeirima. Proswpika den me noiazei an epitrepetai i oxi na epidotei i kubernisi tin Olumpiaki (terastia prosoxi, alli i epidotisi se mia etaireia kai allo i epidotisi twn agonwn grammwn, i prwti apagoreuetai, i deuteri safws kai epitrepetai) . Akoma kai na epitrepotan, poios o logos na plirwnei o laos ena tsourmo kareklokentaurwn kai anikanwn na dioikisoun ? Malista. Na plirwnei to elliniko kratos kapoia dis Eurw gia na min kerdisoun oi alloi. Makari na puknwsoun ta dromologia meta to kleisimo tis Olumpiakis, apla makari. Xmmm, ara na min kleisei i Olumpiaki logw tis kouzinas tis? Episis na kratikopoii8oun ta Goodies:) (humor kanw, den eirwneuomai) Panw katw ta idia einai ola, dustuxws edw exeis dikio, exei paraginei to kako, exw ta idia problimata To kratos opou dokimase na ginei epixeirimatias apetuxe oiktra. Kairos einai na papsoume na taizoume olous autous pou bgainoun kai me api8meno 8rasos zitane auksiseis 10% gia na ka8ontai, kai apo epixeiriseis me xrei pou den exoun arxi kai telos (p.x. OSE, me xrei anw twn 10dis Eurw!). Opoios 8elei na mpei sto dimosio, na mpainei, alla oi mis8oi na einai max to 90% tou idiwtikou tomea, kai na koitaksoume na anebei to katwtato imeromis8io, oi asfalistikes eisfores twn ergodotwn, na meiw8ei i forologia. Einai anepitrepto na blepw paidia palaiwn upallilwn tis Olumpiakis na exoun unlimited dwrean eisitiria eswterikou, kai simantiki ekptwsi se eisitiria ekswterikou, eleos pia, eleos! 1) H λογική είναι απόλυτα απλή. Η Ολυμπιακή αυτή τη στιγμή λειτουργεί με λίγο πιο αυξημένο μετοχικό κεφάλαιο από την εποχή του Ωνάση. Το ίδιο το μετοχικό κεφάλαιο δεν φτάνει ούτε για τα 3/4 των εξόδων της Ολυμπιακής. Και το κεφάλαιο που έπρεπε να της καταβληθεί, έπρεπε να της έχει καταβληθεί από το 1978, πολύ πριν την εποχή της ΕΟΚ και την απελευθέρωση των μεταφορών. Οι γενικέυσεις είναι πολύ επικίνδυνες, και δεν είναι όλοι ανίκανοι. Ανίκανο είναι το ελληνικό Δημόσιο, που έχει αποφασίσει να το παίζει επιχειρηματίας. Αρκεί να αναφέρω άλλες περιπτώσεις κρατικών εταιρειών, όπως π.χ. ΟΣΕ και ΕΡΤ, που τρώνε πολύ περισσότερα χρήματα από την Ολυμπιακή. Και τουλάχιστον η Ολυμπιακή φτάνει και κάπου. Για τον ΟΣΕ τι να πω; Με τις ωραιότατες ζημιές των 600 εκατ δρχ. ετησίως; Τι θα πείτε όμως; Να κλείσει ο ΟΣΕ; Όχι, προφανώς, απλά να εξυγιανθεί ώστε να συνεχίσει να προσφέρει τις όποιες υπηρεσίες του. Ούτε ο ΟΣΕ είχε ποτέ κέρδη. 2) Δεν το εννοώ κατ' αυτόν τον τρόπο. Όμως η Ολυμπιακή θα πρέπει να υπάρχει. Δηλαδή για να την εκδικηθούμε για το μονοπώλιό της μέχρι το 94 να δημιουργήσουμε ένα νέο ιδιωτικό μονοπώλιο; Προφανώς θα πρέπει να υπάρχει κάποια εταιρεία για να αντισταθμίζει την κατάσταση. Αλλιώς η Aegean και η κάθε Aegean μπορεί ωραιότατα να ανεβάζει τις τιμές της, μένοντας ελεύθερη στην ελληνική αγορά. 3) Όχι, πραφανώς, αλλά δεν δέχομαι μια εταιρεία να μην παρέχει το στοιχειώδες σέρβις. Το βρίσκω εξαιρετικά τσιγκούνικο και φτηνό. 4) Τα αεροσκάφη των low cost εταιρειών, είναι κατά κανόνα εξαιρετικά στενά στους χώρους για τα γόνατα, ώστε να χωράνε όσο το δυνατόν περισσότερους επιβάτες. Συμφωνώ, να πάψει να είναι ΚΡΑΤΙΚΗ η Ολυμπιακή. Όχι όμως να πάψει να υπάρχει! Να πάψει να ανακατεύεται το Δημόσιο, που ό,τι πιάνει στα χέρια του γίνεται σ***ά! Νομίζω πως τα προνόμια που αναφέρεις, πάντως, έχουν καταργηθεί. Όταν όμως, υπάρχουν προνόμια όπως π.χ. να μεταφέρεται ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας στην Ιταλία με Β734, τότε πώς θα πάει μπροστά η εταιρεία; Ή μήπως υπάρχουν ψευδαισθήσεις σχετικά με την κάλυψη των εξόδων από το Δημόσιο; Στην πρόσφατη περιοδεία με το Β734 που προανέφερα, χώρια που το αεροσκάφος δεν ήταν διαθέσιμο για την εκτέλεση των τακτικών πτήσεων της Ολυμπιακής, δαπανήθηκαν αρκετά για την μετατροπή της καμπίνας του, την προσθήκη τραπεζιών και μεγάλων δερμάτινων πολυθρονών, κλπ. Αυτά τα έξοδα κάθε άλλο παρά αμελητέα είναι, νομίζω. Όσο για την ασφάλεια, όπως είπε και ο Stelios, "αν πιστεύετε ότι η ασφάλεια κοστίζει, δοκιμάστε ένα δυστύχημα" Όσο για τον έλικα που δεν λειτουργούσε κατά τη διάρκεια της απογείωσης, προφανώς τότε το αεροπλάνο θα σηκώθηκε με μαγικά, διότι χωρίς και τους δύο έλικες σε λειτουργία δεν μπορεί να συγκεντρώσει την απαραίτητη ισχύ για απογείωση. Ακόμα και εν πτήσει, αν απενεργοποιηθεί ένας από τους δύο κινητήρες, η φθορά στο πηδάλιο λόγω της βαρυτικής δύναμης του κινητήρα που λειτουργεί είναι τόσο μεγάλη, που θα είναι χειρότερα τα έξοδα από την οικονομία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 Όσο για την ασφάλεια, όπως είπε και ο Stelios, "αν πιστεύετε ότι η ασφάλεια κοστίζει, δοκιμάστε ένα δυστύχημα" Επειδη δεν χρειαζεται να δοκιμασουμε, επιλεγουμε low cost εταιριες ή εταιριες οπως η alitalia, british airways και γενικως οχι την ΟΑ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pankard Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 ε τι να κάνουμε?φαίνεται οτι η ολυμπιακή νίκησε και τους νόμους της φυσικής. εγώ πάντως ήμουν σε ελικοφόρο της ολυμπιακής (δε θυμάμαι πριν πόσο καιρό) και το αεροπλάνο απογειώθηκε με έναν ελικά σε λειτουργία. ρώτησα και φίλο αεροναυπηγό για το συγκεκριμένο και μου είπε ότι γίνεται αλλά είναι επικίνδυνο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 Πάνκαρντ, ποτέ και για κανένα λόγο κανένα αεροσκάφος δεν απογειώνεται με έναν κινητήρα για οικονομία. Μόνο σε έκτακτη ανάγκη και μόνο αν ο ένας κινητήρας σβήσει ή πάθει βλάβη στη διάρκεια της απογείωσης. Αν δεν ξέρεις τις διαδικασίες μην εκτοξεύεις ανακρίβειες. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panoshr Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 1) H λογική είναι απόλυτα απλή. Η Ολυμπιακή αυτή τη στιγμή λειτουργεί με λίγο πιο αυξημένο μετοχικό κεφάλαιο από την εποχή του Ωνάση. Το ίδιο το μετοχικό κεφάλαιο δεν φτάνει ούτε για τα 3/4 των εξόδων της Ολυμπιακής. Και το κεφάλαιο που έπρεπε να της καταβληθεί, έπρεπε να της έχει καταβληθεί από το 1978, πολύ πριν την εποχή της ΕΟΚ και την απελευθέρωση των μεταφορών. Οι γενικέυσεις είναι πολύ επικίνδυνες, και δεν είναι όλοι ανίκανοι. Ανίκανο είναι το ελληνικό Δημόσιο, που έχει αποφασίσει να το παίζει επιχειρηματίας. Αρκεί να αναφέρω άλλες περιπτώσεις κρατικών εταιρειών, όπως π.χ. ΟΣΕ και ΕΡΤ, που τρώνε πολύ περισσότερα χρήματα από την Ολυμπιακή. Και τουλάχιστον η Ολυμπιακή φτάνει και κάπου. Για τον ΟΣΕ τι να πω; Με τις ωραιότατες ζημιές των 600 εκατ δρχ. ετησίως; Τι θα πείτε όμως; Να κλείσει ο ΟΣΕ; Όχι, προφανώς, απλά να εξυγιανθεί ώστε να συνεχίσει να προσφέρει τις όποιες υπηρεσίες του. Ούτε ο ΟΣΕ είχε ποτέ κέρδη. 2) Δεν το εννοώ κατ' αυτόν τον τρόπο. Όμως η Ολυμπιακή θα πρέπει να υπάρχει. Δηλαδή για να την εκδικηθούμε για το μονοπώλιό της μέχρι το 94 να δημιουργήσουμε ένα νέο ιδιωτικό μονοπώλιο; Προφανώς θα πρέπει να υπάρχει κάποια εταιρεία για να αντισταθμίζει την κατάσταση. Αλλιώς η Aegean και η κάθε Aegean μπορεί ωραιότατα να ανεβάζει τις τιμές της, μένοντας ελεύθερη στην ελληνική αγορά. 3) Όχι, πραφανώς, αλλά δεν δέχομαι μια εταιρεία να μην παρέχει το στοιχειώδες σέρβις. Το βρίσκω εξαιρετικά τσιγκούνικο και φτηνό. 4) Τα αεροσκάφη των low cost εταιρειών, είναι κατά κανόνα εξαιρετικά στενά στους χώρους για τα γόνατα, ώστε να χωράνε όσο το δυνατόν περισσότερους επιβάτες. Συμφωνώ, να πάψει να είναι ΚΡΑΤΙΚΗ η Ολυμπιακή. Όχι όμως να πάψει να υπάρχει! Να πάψει να ανακατεύεται το Δημόσιο, που ό,τι πιάνει στα χέρια του γίνεται σ***ά! Νομίζω πως τα προνόμια που αναφέρεις, πάντως, έχουν καταργηθεί. Όταν όμως, υπάρχουν προνόμια όπως π.χ. να μεταφέρεται ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας στην Ιταλία με Β734, τότε πώς θα πάει μπροστά η εταιρεία; Ή μήπως υπάρχουν ψευδαισθήσεις σχετικά με την κάλυψη των εξόδων από το Δημόσιο; Στην πρόσφατη περιοδεία με το Β734 που προανέφερα, χώρια που το αεροσκάφος δεν ήταν διαθέσιμο για την εκτέλεση των τακτικών πτήσεων της Ολυμπιακής, δαπανήθηκαν αρκετά για την μετατροπή της καμπίνας του, την προσθήκη τραπεζιών και μεγάλων δερμάτινων πολυθρονών, κλπ. Αυτά τα έξοδα κάθε άλλο παρά αμελητέα είναι, νομίζω. Όσο για την ασφάλεια, όπως είπε και ο Stelios, "αν πιστεύετε ότι η ασφάλεια κοστίζει, δοκιμάστε ένα δυστύχημα" Όσο για τον έλικα που δεν λειτουργούσε κατά τη διάρκεια της απογείωσης, προφανώς τότε το αεροπλάνο θα σηκώθηκε με μαγικά, διότι χωρίς και τους δύο έλικες σε λειτουργία δεν μπορεί να συγκεντρώσει την απαραίτητη ισχύ για απογείωση. Ακόμα και εν πτήσει, αν απενεργοποιηθεί ένας από τους δύο κινητήρες, η φθορά στο πηδάλιο λόγω της βαρυτικής δύναμης του κινητήρα που λειτουργεί είναι τόσο μεγάλη, που θα είναι χειρότερα τα έξοδα από την οικονομία. Ma kaneis den eipe pws 8elei na kleisei i Olumpiaki, poios 8elei monopwlio tis Aegean i opoiasdipote allis? Ta pronomia pou aneferan sunexizoun na uparxoun. An i Olumpiaki den epibarunei to kratos, makari na uparxei kai na epekteinei ta dromologia tis, oxi omws eis baros mas. Uparxoun low cost etaireies, me pragmati ftino service alla kai ftina eisitiria, alla uparxei kai upgrade se business class gia opoion 8elei. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pankard Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 Πάνκαρντ, ποτέ και για κανένα λόγο κανένα αεροσκάφος δεν απογειώνεται με έναν κινητήρα για οικονομία. Μόνο σε έκτακτη ανάγκη και μόνο αν ο ένας κινητήρας σβήσει ή πάθει βλάβη στη διάρκεια της απογείωσης. Αν δεν ξέρεις τις διαδικασίες μην εκτοξεύεις ανακρίβειες. δεν εκτοξεύω ανακρίβειες.δεν θέτω το θέμα προς συζήτηση ,ούτε για να πάρω γνώμες.το καταθέτω σαν γεγονός.και σταμάτα αυτό το τροπάριο,να κάνεις συνέχεια τον παντογνώστη και να αμφισβητείς τα λεγόμενα κάποιου που δεν συμφωνείς με αυτά. αν δεν ξέρεις μην εκτοξεύεις ανακρίβειες όπως είπες κι εσύ. ήμουν μέσα στο αεροπλάνο,οπότε δεν δέχεται και αμφισβήτηση το γεγονός. τι να κάνουμε δηλαδή??αφού έτσι έγινε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 δεν εκτοξεύω ανακρίβειες.δεν θέτω το θέμα προς συζήτηση ,ούτε για να πάρω γνώμες.το καταθέτω σαν γεγονός.και σταμάτα αυτό το τροπάριο,να κάνεις συνέχεια τον παντογνώστη και να αμφισβητείς τα λεγόμενα κάποιου που δεν συμφωνείς με αυτά. αν δεν ξέρεις μην εκτοξεύεις ανακρίβειες όπως είπες κι εσύ. ήμουν μέσα στο αεροπλάνο,οπότε δεν δέχεται και αμφισβήτηση το γεγονός. τι να κάνουμε δηλαδή??αφού έτσι έγινε. Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, ναι είμαι εξειδικευμένος στα αεροπορικά με τρόπο που δεν έχω διάθεση να αναλύσω. Πάμε παρακάτω. Καταθέτεις προς συζήτηση ένα προφανές ψεύδος. Το ότι ήσουν μέσα δεν σημαίνει ότι κατάλαβες κιόλας. Εδώ ο άλλος λέει ότι ταξίδεψε με 737 της Αλιτάλια (που η Αλιτάλια δεν είχε ποτε) και έλεγε μάλιστα ότι το άκουσε από τον πιλότο. Απίθανα πράγματα. Το ότι κανένα αεροσκάφος δεν απογειώνεται σκόπιμα με έναν κινητήρα δεν είναι "άποψή" μου για να διαφωνήσουμε. Είναι γεγονός. Μην γράφεις λοιπόν ό,τι σου φάνηκε. Συνεπώς όποιος λέει ότι η ΟΑ απογειώνει (που και που) τα αεροσκάφη της με έναν κινητήρα για λόγους οικονομίας είναι ψεύδος 100%. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
para5 Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 @ pankard: Μήπως θυμάσαι τι αεροσκάφος ήταν; Επίσης, να ρωτήσω κάτι άλλο. Ήταν δηλαδή ακίνητος ο έλικας (αν ήταν ελικοφόρο) ή δεν ακουγόταν θόρυβος από τον κινητήρα (αν ήταν jet); @ Panoshr: Ειλικρινά δεν είχα ιδέα ότι αυτά τα προνόμια ισχύουν ακόμα και σήμερα, αφού πίστευα ότι έχουν καταργηθεί από την δημιουργία των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Αν κάτι τέτοιο ισχύει, λοιπόν, φυσικά και πρέπει να καταργηθεί. Χωρίς παραπάνω κουβέντα. Αυτό που πρέπει να ισχύσει, είναι οι υπάλληλοι να δουλεύουν με τις συνθήκες του ιδιωτικού τομέα. Διότι αυτή τη στιγμή, δουλεύουν σαν να είναι υπάλληλοι Δ.Ο.Υ. Με το προσωπικό της Ολυμπιακής, έχω δύο παραδείγματα για τον τρόπο που δουλεύουν: 1) Πέρυσι επέστρεφα από Μόναχο με Ο.Α. (κάνει και ενδιάμεση στάση στη Θεσ/νίκη) και είχε 2 ώρες καθυστέρηση λόγω βλάβης στο ραντάρ καιρού. Όταν λοιπόν απογειωθήκαμε, και πήγαν οι γονείς μου στην Αθήνα να με περιμένουν, πήγαν στο γραφείο της Ολυμπιακής να ρωτήσουν τι συμβαίνει, και μόνο όταν άρχισαν να φωνάζουν εδέησαν να απαντήσουν. Μέχρι τότε τους είχαν στο φτύσιμο και έλεγαν ότι δεν ξέρουμε πού βρίσκεται το αεροσκάφος. 2) Πριν από 2 εβδομάδες ήρθα στα Γιάννενα, με την απογευματινή πτήση. Πήγα λοιπόν να παραλάβω το εισιτήριό μου στο κεντρικό γραφείο της Ο.Α. στη Φιλελλήνων. Περίμεναν λοιπόν 10 άτομα στην ουρά, μόνο δύο υπάλληλοι εξυπηρετούσαν και πώς εξυπηρετούσαν, είναι άλλη ιστορία. Περίμενα 50 λεπτά από τις 14:30 μέχρι 15:20. Αυτό διότι η μία εκ των δύο υπαλλήλων πρέπει να δούλευε στην Ολυμπιακή από πριν την αγοράσει ο Ωνάσης, και δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια της, στη μεν άλλη θα πρέπει να έδωσε η Ολυμπιακή την δουλειά στο πλαίσιο αποκατάστασης νοητικά καθυστερημένων ατόμων. Η κυρίες ήταν πολύ απλά, από τις χειρότερες υπαλλήλους στην ιστορία των επιχειρήσεων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chgalacher Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 If it aint a Boeing I aint going. Ma kala einai dynaton na petakseis me kapoio aeroplano pou legetai bus? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 @ pankard: Μήπως θυμάσαι τι αεροσκάφος ήταν; Επίσης, να ρωτήσω κάτι άλλο. Ήταν δηλαδή ακίνητος ο έλικας (αν ήταν ελικοφόρο) ή δεν ακουγόταν θόρυβος από τον κινητήρα (αν ήταν jet); @ Panoshr: Ειλικρινά δεν είχα ιδέα ότι αυτά τα προνόμια ισχύουν ακόμα και σήμερα, αφού πίστευα ότι έχουν καταργηθεί από την δημιουργία των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Αν κάτι τέτοιο ισχύει, λοιπόν, φυσικά και πρέπει να καταργηθεί. Χωρίς παραπάνω κουβέντα. Αυτό που πρέπει να ισχύσει, είναι οι υπάλληλοι να δουλεύουν με τις συνθήκες του ιδιωτικού τομέα. Διότι αυτή τη στιγμή, δουλεύουν σαν να είναι υπάλληλοι Δ.Ο.Υ. Με το προσωπικό της Ολυμπιακής, έχω δύο παραδείγματα για τον τρόπο που δουλεύουν: 1) Πέρυσι επέστρεφα από Μόναχο με Ο.Α. (κάνει και ενδιάμεση στάση στη Θεσ/νίκη) και είχε 2 ώρες καθυστέρηση λόγω βλάβης στο ραντάρ καιρού. Όταν λοιπόν απογειωθήκαμε, και πήγαν οι γονείς μου στην Αθήνα να με περιμένουν, πήγαν στο γραφείο της Ολυμπιακής να ρωτήσουν τι συμβαίνει, και μόνο όταν άρχισαν να φωνάζουν εδέησαν να απαντήσουν. Μέχρι τότε τους είχαν στο φτύσιμο και έλεγαν ότι δεν ξέρουμε πού βρίσκεται το αεροσκάφος. 2) Πριν από 2 εβδομάδες ήρθα στα Γιάννενα, με την απογευματινή πτήση. Πήγα λοιπόν να παραλάβω το εισιτήριό μου στο κεντρικό γραφείο της Ο.Α. στη Φιλελλήνων. Περίμεναν λοιπόν 10 άτομα στην ουρά, μόνο δύο υπάλληλοι εξυπηρετούσαν και πώς εξυπηρετούσαν, είναι άλλη ιστορία. Περίμενα 50 λεπτά από τις 14:30 μέχρι 15:20. Αυτό διότι η μία εκ των δύο υπαλλήλων πρέπει να δούλευε στην Ολυμπιακή από πριν την αγοράσει ο Ωνάσης, και δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια της, στη μεν άλλη θα πρέπει να έδωσε η Ολυμπιακή την δουλειά στο πλαίσιο αποκατάστασης νοητικά καθυστερημένων ατόμων. Η κυρίες ήταν πολύ απλά, από τις χειρότερες υπαλλήλους στην ιστορία των επιχειρήσεων. Και σε ρωτάω λοιπόν εγώ απευθύνοντας την ερώτηση και στον my-highness. Όταν λοιπόν κάποιοι υπάλληλοι (όχι όλοι βεβαια αλλα μην αρχίσουμε τις αηδίες ότι είναι μια μικρή μειοψηφία. Πλειοψηφία είναι) είναι τόσο αδιάφοροι, θρασείς και κοροϊδεύουν τον κόσμο θα πρέπει να ενδιαφερθώ εγώ για το γεγονός ότι κάποιοι θα μείνουν άνεργοι η θα έπρεπε πρώτα να ενδιαφερθούν αυτοί τόσα χρονια για τι δουλειά τους? Εδώ τους παρακαλάμε να δουλέψουν και δε θέλουν που λέει ο λόγος! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 @Ovelix κλπ. Παρατηρείστε ότι σε όλες τις "ιδιωτικές" αεροπορικές flag carriers της ευρώπης το κράτος είναι εμμέσως η αμέσως μέτοχος ενός αρκετά σεβαστού κομματίου! Δείτε τώρα τι γίνεται στο Ελλαδιστάν με τον ΟΤΕ, που η κατάσταση είναι λίγο πολύ παρόμοια. Λιανά, τσιγγουνιές δεν πρόκειται να γίνουν ούτε στην ΑF ούτε στην LH ούτε στην BA όσο το κράτος είναι μέτοχος και άρα μπορεί (έμμεσα ή άμεσα) να ρίχει λεφτά στην εταιρεία). Συνεχίζεις να επιμένεις στην παραπληροφόρηση. Το αγγλικό δημόσιο ΔΕΝ είναι μέτοχος ούτε καν μειοψηφίας στην BA. Σου έγραψα ποιο πάνω όλους τους βασικούς μετόχους (δηλαδή με άνω του 3%). Episis, mάλλον δεν ξέρεις πως λειτουργούν οι εισηγμένες επιχειρήσεις ακριβώς. Το γεγονός ότι το κράτος διατηρεί μειοψηφικά ποσοστά σε Κ’ΠΟΙΕΣ από τις παραπάνω εταιρίες δε σημαίνει ότι τις χρηματοδοτεί κιόλας σε τακτά χρονικά διαστήματα και τουλάχιστον όχι με διαφορετικούς ορους από αυτούς που ισχύουν για κάθε ιδιωτική επιχείρηση. Επίσης, συμφωνώ απόλυτα με τον Οβελίξ ότι δε με πειράζει το κράτος να διατηρήσει ποσοστό στην OA, με τους ορους που αναφέρει στο post του. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.