Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 ώρα πριν, Mobileras said:

Εάν ήθελε να έρθουν πελατες, θα το διαφήμιζε σε τηλεόραση και ραδιόφωνο. 

Αν αποφασίζουν τι θα αγοράσουν, μέσω διαφημίσεων οι καταναλωτές εν έτη 2023, ε τότε είναι άξιοι της μοίρας τους!!! 😉
Αλλά θα μου πεις, ίσως γι'αυτό συμβαίνει αυτό το χάλι σε αυτή την χώρα...

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, blizard said:

Τέλος πάντων το γεγονός είναι οτι στην Αμερική και σε όλες σχεδόν τις χώρες δεν υπάρχει "liquid" ... ελάχιστη χρέωση από 50 ευρω  εκει και ο κόσμος δεν μπορεί να καταλάβει την διαφορά ή δεν τον ενδιαφέρει όπως ακριβώς και στην Ελλάδα  .Από την στιγμή που η vodafone έχει επιλέξει αυτό το δρόμο μόνη της δεν θεωρώ σωστή την αντίδραση σας και πρέπει να ακουστεί  ...  είναι μια τρομερή διαφορά και αλλαγή που μπορεί να συνεχίσει ή να σταματήσει με την βία . 

Το liquid υπάρχει σε άλλες χωρες που δραστηριοποιείται η Vodafone? 

9 minutes ago, konstantinos77 said:

Αν αποφασίζουν τι θα αγοράσουν, μέσω διαφημίσεων οι καταναλωτές εν έτη 2023, ε τότε είναι άξιοι της μοίρας τους!!! 😉
Αλλά θα μου πεις, ίσως γι'αυτό συμβαίνει αυτό το χάλι σε αυτή την χώρα...

Αυτη είναι η αληθεια ομως. Αν δεν διαφημιστεί πως θα ενημερωθεί ο κοσμος για την ύπαρξη του; Δεν κάθονται ολοι πάνω από το σαιτ της Vodafone να δουν τι καινουριο θα λανσάρει. Ας το διαφημίσει και ο καθένας κρίνει και αγοράζει από εκει και πέρα. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Mobileras said:

Εάν ήθελε να έρθουν πελατες, θα το διαφήμιζε σε τηλεόραση και ραδιόφωνο. 

Δεν αποκλείεται η vodafone να είναι ήδη ικανοποιημένη από την εισροή στο liquid. Απευθύνεται άλλωστε και σε ιδιαίτερα target groups και θεωρώ ότι το προϊόν θα έχει χρονικό βάθος. Πάντως τηλεοπτικά έχει παίξει. Με ένα απλό γκούγκλισμα βρίσκεις και το video clip και το σχετικό concept.

Edited by johndouk
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, panos43 said:

Το liquid υπάρχει σε άλλες χωρες που δραστηριοποιείται η Vodafone? 

 

Η απάντηση στο λινκ που παρέθεσε ο johndouk

ad: H µοναδικότητα του προϊόντος και το γεγονός πως πρώτη φορά λανσάρεται σχετικό προϊόν σε παγκόσµιο επίπεδο από τον  Όµιλο Vodafone, αποτέλεσε πλεονέκτηµα ή πρόκληση όσον αφορά την καµπάνια; Πώς το αντιµετωπίσατε;


Κωνσταντίνος ∆ιγαλάκης, Senior Account Director Wunderman Thompson - Ειρήνη Αναγνωστοπούλου, Account Director Wunderman Thompson: Η καµπάνια ήταν για εµάς από την αρχή µια µεγάλη πρόκληση, την οποία αναλάβαµε µε πολλή χαρά, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήµατα που µας έδωσε η µοναδικότητα του CU Liquid. Η Vodafone ως εταιρεία τεχνολογίας, µας έχει συνηθίσει στο να λανσάρει καινοτοµίες και εµείς να καλούµαστε να σχεδιάζουµε επικοινωνίες για αυτές, µε στόχο το µεγαλύτερο δυνατό impact. Ξεκινώντας λοιπόν από τη στρατηγική επικοινωνίας, το insight και το σενάριο, και φτάνοντας µέχρι την επιµέλεια της παραγωγής και την επιλογή των κατάλληλων formats στα οποία ξεδιπλώνεται η ενέργεια σε όλα τα µέσα, εστιάσαµε στο να σχεδιαστεί µια πολύ inspirational και memorable καµπάνια, µε την οµπρέλα της ευελιξίας να µας επιτρέπει να εναλλάσσουµε τα µηνύµατα, ανάλογα το στόχο του κάθε µέσου. Με άλλα λόγια, το CU Liquid µας έδωσε ευελιξία και εµείς γίναµε ευέλικτοι για να ανταποκριθούµε σε όλα τα επίπεδα της καµπάνιας. Και νιώθουµε πολύ χαρούµενοι µε το αποτέλεσµα!

Oπότε ναι πρώτη φορά το δοκίμασαν στην Ελλάδα ως vf group

 και λίγο πιο κάτω

Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights Vodafone: Το επικοινωνιακό brief στηρίχτηκε στην περιοχή της ευελιξίας και στο πώς θα µπορούσαµε να δηµιουργήσουµε µια 360ο καµπάνια, που τοποθετεί το CU Liquid ως το µοναδικό προϊόν που προσαρµόζεται πάνω στις ανάγκες των νέων και τους απελευθερώνει ολοκληρωτικά από περιορισµούς συγκεκριµένων πακέτων. Αυτό έπρεπε να γίνει όµως µέσα από τη µατιά του OPEN, του brand positioning δηλαδή που υπηρετεί η µάρκα στο σύνολό της, αναδεικνύοντας τις αξίες µας. Τις ίδιες αξίες που επηρεάζουν τον τρόπο που σχεδιάζουµε προϊόντα και επικοινωνίες για το νεανικό κοινό.

Eν έτει 2023 οι νέοι δεν έχουν την τηλεόραση ως βασικό μέσο ενημέρωσης. Προφανώς λοιπόν γιαυτό και η μεγαλύτερη προώθηση στα social παρά στα πιο κλασικά ΜΜΕ

Edited by bbbb
Link to comment
Share on other sites

Με άλλα λόγια το target group είναι οι νέοι (οπως οι ιδιοι παραδέχονται), που 1ον στην πλειοψηφια δεν γνωριζουν την αξια του χρηματος (φοιτητες) και 2ον πρεπει να συνηθισουν την ιδεα της μηνιαιας χρεωσης της χρεωστικης/πιστωτικης ωστε μελλοντικά να μεταβουν στο συμβολαιο πιο ανετα. Well played Vodafone, very well played!

Edited by Mobileras

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Μη κοροϊδευόμαστε: Υπάρχει ένα περίπου 20-30% των νέων πολιτών αυτής της χώρας που "καταλαβαίνουν" (πχ τι κάναν και που το πήγαιναν οι εταιρίες κινητής στη χώρα μας όλα αυτά τα χρόνια, πχ για το λαγό είναι πανεύκολάκι να το καταλάβει όποιος έχει έστω λίγο νιο-νιο).

"Κάπως" έπρεπε να βρουν "διέξοδο" αυτοί (οι 20-30% νέοι).

Ότι εξυπηρετεί τη Voda στο μονοπώλιο της κυρίαρχης εταιρίας (που πελάτες της "παίζουν" και με τα φθηνά , ΑΛΛΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΓΙΑ ΓΚΑΟΥ πολίτες) στο να τραβήξει κάποιο κόσμο μπας και "προκαλέσει" μια κάποια διαταραχή και μπας και κερδίσει κάτι από το εγκαθιδρυμένο μονοπώλιο, δεν είχε άλλη εναλλακτική η Voda από 1 μπάμ όπως το liquid. Κι ας το εκμεταλλευτούν κάποιοι από μας υπέρ του δέοντος εις βάρος της εταιρίας, ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ έστω. Ξέρουν όσοι έχουμε μιλήσει.......

Αλλιώς στα ίδια θα σουρνώμασταν για πολλά χρόνια......

Εάν τελικά θα μας απογοητεύσει στο τέλος: ΜΑΛΛΟΝ, αυτή είναι η "κατάληξη" ΟΛΩΝ των προϊόντων μετά από 10ετία το πολύ. Άλλα δεν έχουμε εναλλακτική (αυτοί που έγραψα στην 1η παράγραφο 20-30% νέων). Δε το κάνουν "για την ψυχή της μάνας" τους στη Voda> Τα κέρδη να τραβήξουν φορητότητες κι ας "χάνουν" στην αρχή από την "επένδυση". Αλλά και όσοι καταλαβαίνουμε δεν έχουμε εναλλακτική να σουρνώμαστε για χρόνια σε γκάου λαγούς.

Υ.Γ. Θα φανεί και στην ψήφο μας σε 20 μέρες , βέβαια, το πόσοι είμαστε αυτοί (20? 30? % ) κλπ.........

Edited by Pppe
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς όλα φαίνονται και κρίνονται.. Εκλογές 2015-->Η αποχή άγγιξε το 43,43% των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων. Εκλογές 2019-->Η αποχή άγγιξε το 42,22% των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων .. Τόσοι και παραπάνω απλά δεν ψάχνουν και απλά καταναλώνουν ότι βρίσκουν εμπρός τους χωρίς περαιτέρω ψάξιμο και θεωρούν μ...ς τους άλλους που πάνε και ψηφίζουν και λένε και άλλες μπούρδες κτλ.... Αυτό και τέλος το offtopic

Edited by bbbb
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, bbbb said:

Ακριβώς όλα φαίνονται και κρίνονται.. Εκλογές 2015-->Η αποχή άγγιξε το 43,43% των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων. Εκλογές 2019-->Η αποχή άγγιξε το 42,22% των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων .. Τόσοι και παραπάνω απλά δεν ψάχνουν και απλά καταναλώνουν ότι βρίσκουν εμπρός τους χωρίς περαιτέρω ψάξιμο.. Αυτό και τέλος το offtopic

Φετος πιστευω θα ψηφισει πολυς νεος κοσμος και ειδικοτερα φοιτητες στην πλειοψηφία ξενερωμενοι απο την Κεραμεως η οποία εαν μπορουσε να πατήσει ενα κουμπι για να εξαφανιστει ολη η δημοσια παιδεία θα το έκανε. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, bbbb said:

H µοναδικότητα του προϊόντος και το γεγονός πως πρώτη φορά λανσάρεται σχετικό προϊόν σε παγκόσµιο επίπεδο από τον  Όµιλο Vodafone, αποτέλεσε πλεονέκτηµα ή πρόκληση όσον αφορά την καµπάνια; Πώς το αντιµετωπίσατε;

Είναι πραγματικά αντιγραφή του PAYG της Vodafone Αγγλίας αλλά με διαφορετική χρέωση (εκει νομίζω είναι 1p ανά λεπτό ή MB). Μέχρι και το 1,5€ (στην Αγγλία λίρα) την ημέρα έχουν κρατήσει 

Link to comment
Share on other sites

Εσείς νομίζετε ότι η Vodafone λάνσαρε το Liquid γιατί σας αγαπάει και σας νοιάζεται. Λαθος λοιπόν. Προφανώς και με την πάροδο του χρόνου δεν θα παραμείνει ετσι το liquid. Θα ανεβαίνουν οι χρεώσεις σταδιακά , θα υπάρχουν και άλλες αλλαγές και θα διορθωθούν τα bugs που βολεύουν κάποιους και το liquid θα καταστεί ασύμφορο και θα αναγκάσει τους συνδρομητές να μεταβούν σε συμβόλαια αφου τους εχει προσελκύσει με φορητότητα λόγω του liquid

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, panos43 said:

Εσείς νομίζετε ότι η Vodafone λάνσαρε το Liquid γιατί σας αγαπάει και σας νοιάζεται. Λαθος λοιπόν. Προφανώς και με την πάροδο του χρόνου δεν θα παραμείνει ετσι το liquid. Θα ανεβαίνουν οι χρεώσεις σταδιακά , θα υπάρχουν και άλλες αλλαγές και θα διορθωθούν τα bugs που βολεύουν κάποιους και το liquid θα καταστεί ασύμφορο και θα αναγκάσει τους συνδρομητές να μεταβούν σε συμβόλαια αφου τους εχει προσελκύσει με φορητότητα λόγω του liquid

Οκ.. όσο υπάρχει όμως υπό αυτό το καθεστώς εμείς θα το χαρούμε. Και όταν αλλάξουν τα πράγματα, θα δούμε πού θα πάμε. Μπορεί ένα άλλο liquid να ξεφυτρώσει. Δεν το παντρευτήκαμε, καρτοκινητοί είμαστε και φεύγουμε αύριο αν θέλουμε.

@panos43η τακτική που περιγράφεις μου θυμίζει ένα νέο όνομα στην κινητή τηλεφωνία.. να δεις πώς τη λένε.. που κατέστρεψε τα countdown και εξαφάνισε τις κάρτες σιμ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΑ από τα καταστήματα λανσάρωντας παράλληλα τα νέα προγράμματα συμβολαίου..

Edited by kalitexnis_g
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, panos43 said:

Εσείς νομίζετε ότι η Vodafone λάνσαρε το Liquid γιατί σας αγαπάει και σας νοιάζεται. Λαθος λοιπόν. Προφανώς και με την πάροδο του χρόνου δεν θα παραμείνει ετσι το liquid. Θα ανεβαίνουν οι χρεώσεις σταδιακά , θα υπάρχουν και άλλες αλλαγές και θα διορθωθούν τα bugs που βολεύουν κάποιους και το liquid θα καταστεί ασύμφορο και θα αναγκάσει τους συνδρομητές να μεταβούν σε συμβόλαια αφου τους εχει προσελκύσει με φορητότητα λόγω του liquid

Εννοείται ότι το θα ακριβύνει το liquid αφου με αυτές τις χρεώσεις κάνει ζημιά σε όλα τα υπόλοιπα προγραμματα της. Δόλωμα και όποιος τσιμπήσει... Και μόνο που λέει ότι το target group είναι η νεολαία, αυτό δείχνει πολλά... 

Εάν σκόπευε να κρατήσει μόνιμα τις τωρινές χρεώσεις, θα ακολουθούσε και ο ανταγωνισμός. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

To liquid το διαφήμιζε πολύ γνωστός σταθμός της Αθήνας με ξένη ποπ μουσική το λέω γιατί τον σταθμό τον ακούω καθημερινά. Μάλιστα η διαφήμιση έλεγε "CU liquid και ξαχνας τα πακέτα" κάτι τέτοιο. Οπότε απευθυνόταν σε ένα  ταργκετ γκρουπ νέων που ακούν ξένη ποπ μουσική και δεν η καμπάνια δεν ήταν τόσο διευρυμένη.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, kalitexnis_g said:

 

@panos43η τακτική που περιγράφεις μου θυμίζει ένα νέο όνομα στην κινητή τηλεφωνία.. να δεις πώς τη λένε.. που κατέστρεψε τα countdown και εξαφάνισε τις κάρτες σιμ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΑ από τα καταστήματα λανσάρωντας παράλληλα τα νέα προγράμματα συμβολαίου..

Με την διαφορά ότι τα συμβόλαια είναι κάτι μόνιμο για τουλάχιστον 24 μήνες, καμμία σχέση με καρτοκινητο που όποτε θέλει μπορεί να κάνει αυξήσεις. 

ΥΓ. Συγκριση θα μπορουσες να κάνεις εάν και η βονταφον έδινε αντίστοιχο φτηνό συμβόλαιο. Δεν τόλμησε όμως... 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, panos43 said:

Εσείς νομίζετε ότι η Vodafone λάνσαρε το Liquid γιατί σας αγαπάει και σας νοιάζεται. Λαθος λοιπόν. Προφανώς και με την πάροδο του χρόνου δεν θα παραμείνει ετσι το liquid. Θα ανεβαίνουν οι χρεώσεις σταδιακά , θα υπάρχουν και άλλες αλλαγές και θα διορθωθούν τα bugs που βολεύουν κάποιους και το liquid θα καταστεί ασύμφορο και θα αναγκάσει τους συνδρομητές να μεταβούν σε συμβόλαια αφου τους εχει προσελκύσει με φορητότητα λόγω του liquid

Δεν είναι απίθανο να ακριβύνει στο μέλλον, αλλά το συμπέρασμά σου με παραξενεύει. Όταν είσαι κάπου χωρίς δέσμευση είναι εξίσου (πιο?) εύκολο να κάνεις φορητότητα σε άλλο πάροχο, ή να μείνεις στον ίδιο και να δεσμευτείς με συμβόλαιο...

Προσωπικά δεν με βολεύει η λογική του liquid, αλλά θεωρώ χρήσιμο ότι υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Mobileras said:

Με την διαφορά ότι τα συμβόλαια είναι κάτι μόνιμο για τουλάχιστον 24 μήνες, καμμία σχέση με καρτοκινητο που όποτε θέλει μπορεί να κάνει αυξήσεις. 

ΥΓ. Συγκριση θα μπορουσες να κάνεις εάν και η βονταφον έδινε αντίστοιχο φτηνό συμβόλαιο. Δεν τόλμησε όμως... 

Να σε ρωτήσω άλλη φορά..

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν Πέμπτη-Δευτέρα θα βρεθώ Ιόνιο και μπορεί να περάσω και από Ιταλία αλλά το λέω με επιφύλαξη. Θα συνδεθώ με το Vodafone CU καρτοκινητό μου σε Vodafone IT. Θα μπορώ να αλλάξω σε WINDTRE που είναι η καλύτερη στην γείτονα χώρα;

Link to comment
Share on other sites

Εσείς νομίζετε ότι η Vodafone λάνσαρε το Liquid γιατί σας αγαπάει και σας νοιάζεται. Λαθος λοιπόν. Προφανώς και με την πάροδο του χρόνου δεν θα παραμείνει ετσι το liquid. Θα ανεβαίνουν οι χρεώσεις σταδιακά , θα υπάρχουν και άλλες αλλαγές και θα διορθωθούν τα bugs που βολεύουν κάποιους και το liquid θα καταστεί ασύμφορο και θα αναγκάσει τους συνδρομητές να μεταβούν σε συμβόλαια αφου τους εχει προσελκύσει με φορητότητα λόγω του liquid
Τι ακριβώς θα αναγκάσει; Ο μόνος τρόπος να μας αναγκάσουν να πάμε σε συμβόλαιο είναι να καταργήσουν εντελώς την καρτοκινητή Αν αυτός είναι ο σκοπός τους okay αλλά αυτό δεν θα το κάνει μόνο η Vodafone αλλά θα γίνει και από τους τρεις σταδιακά
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, aektzhs 1 said:

Λοιπόν Πέμπτη-Δευτέρα θα βρεθώ Ιόνιο και μπορεί να περάσω και από Ιταλία αλλά το λέω με επιφύλαξη. Θα συνδεθώ με το Vodafone CU καρτοκινητό μου σε Vodafone IT. Θα μπορώ να αλλάξω σε WINDTRE που είναι η καλύτερη στην γείτονα χώρα;

Χειροκίνητα θα μπορέσεις (χτυπήματα από παντού σήμερα στο τοπικ...)

1 minute ago, bbbb said:
2 ώρες πριν, panos43 said:

 

Τι ακριβώς θα αναγκάσει; Ο μόνος τρόπος να μας αναγκάσουν να πάμε σε συμβόλαιο είναι να καταργήσουν εντελώς την καρτοκινητή Αν αυτός είναι ο σκοπός τους okay αλλά αυτό δεν θα το κάνει μόνο η Vodafone αλλά θα γίνει και από τους τρεις σταδιακά

Δεν θα τους αναγκασει, αλλά θα διευκολυνει την μετάβαση απο τη στιγμη που θα εχουν συνηθισει στην μηνιαια ηλεκτρονικη χρεωση. 

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα τους αναγκασει, αλλά θα διευκολυνει την μετάβαση απο τη στιγμη που θα εχουν συνηθισει στην μηνιαια ηλεκτρονικη χρεωση. 
Αν καποιος ειναι τοσο χαπατο, οκ. Προσωπικα επι 11 χρονια το μονιμο μου νουμερο ηταν telestet/tim/wind.. Μολις αρχισε τις βλακειες ειδα τι με συμφερει καλυτερα και ηρθα cu. Αν αυριο μας την κανει το cu ή ένας από τους άλλους δωσει σε καρτοκινητό κάτι καλύτερο για τις δικες μου αναγκες εφυγα.. αν τώρα αποφασίσουν οι ελληνικοί πάροχοι να καταργήσουν την καρτοκινητή τότε ναι αναγκαστικά ένα νούμερο ελληνικό θα έχω για τα γνωστά για τράπεζες και τα λοιπά και θα την ψάξω Όπως και πριν από λίγο καιρό στα ευρωπαϊκά κι αν και εκεί δεν βρω κάτι ε τότε αναγκαστικά θα μείνω με κάποιο συμβόλαιο.. Αλλά μέχρι τότε κανένας λικουιτ και κανένας άλλος δεν με οδηγεί με το ζόρι να συμβολαιοποιηθω και αυτό είναι κάτι που θα έπρεπε να το κάνει κάθε σκεπτόμενος με καρτοκινητό άνθρωπος


Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, Mobileras said:

Με άλλα λόγια το target group είναι οι νέοι (οπως οι ιδιοι παραδέχονται), που 1ον στην πλειοψηφια δεν γνωριζουν την αξια του χρηματος (φοιτητες) και 2ον πρεπει να συνηθισουν την ιδεα της μηνιαιας χρεωσης της χρεωστικης/πιστωτικης ωστε μελλοντικά να μεταβουν στο συμβολαιο πιο ανετα. Well played Vodafone, very well played!

...και οι οποίοι κατά κανόνα διαχειρίζονται τα καρτοκινητά παππούδων και γιαγιάδων, όπου το liquid ταιριάζει κουτί και ό,τι περισσεύει μετατρέπεται σε extra (Smart Pocket) χαρτζιλίκι. 😉

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was locked
  • The topic was unlocked
  • This topic was locked and unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...