Dimitris_15 Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου 35 minutes ago, kmpatra said: Ok αλλα οτι ναναι όμως Εμένα μου εχει λήξει και παρόλο που εχει λήξει ενώ δείχνει ότι εχω 0 MB πιάνω κανονικά 2 Παράθεση Vodafone The only scam company you can trust Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου Γενικά κυριαρχεί ένα χάος αυτόν τον μήνα στη βονταφον... 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου Δουλεύει το ίντερνετ κανονικά, σερφάρεις δηλαδή; 2 minutes ago, Dimitris_15 said: Εμένα μου εχει λήξει και παρόλο που εχει λήξει ενώ δείχνει ότι εχω 0 MB πιάνω κανονικά 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου Just now, kmpatra said: Δουλεύει το ίντερνετ κανονικά, σερφάρεις δηλαδή; Ναι κανονικά περίμενε θα σου δείξω κιόλας 2 Παράθεση Vodafone The only scam company you can trust Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spiliot Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου 2 minutes ago, Dimitris_15 said: Εμένα μου εχει λήξει και παρόλο που εχει λήξει ενώ δείχνει ότι εχω 0 MB πιάνω κανονικά Για άγνωστο λόγο σε ένα τηλ κράτησε μέχρι τις 12 το μεσημέρι. Ενώ είχε λήξει ο χρόνος νωρίτερα εμφανιζόταν ακόμα στην λίστα. Μετά ήρθε SMS και εξαφανίστηκε. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου 3 Παράθεση Vodafone The only scam company you can trust Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου Το θυμάμαι και παλιότερα αυτό που λες, κάποια στιγμή (αργότερα) καταλαβαίνει ότι τελείωσε και σου το κοβει αποτομα. Ισως αν κλείσεις και ανοιξεις δεδομένα γίνεται άμεσα. 3 minutes ago, spiliot said: Για άγνωστο λόγο σε ένα τηλ κράτησε μέχρι τις 12 το μεσημέρι. Ενώ είχε λήξει ο χρόνος νωρίτερα εμφανιζόταν ακόμα στην λίστα. Μετά ήρθε SMS και εξαφανίστηκε. 1 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου Just now, kmpatra said: Το θυμάμαι και παλιότερα αυτό που λες, κάποια στιγμή (αργότερα) καταλαβαίνει ότι τελείωσε και σου το κοβει αποτομα. Ισως αν κλείσεις και ανοιξεις δεδομένα γίνεται άμεσα. Το έκανα και δεν έγινε τίποτα ακόμα πιάνει 2 Παράθεση Vodafone The only scam company you can trust Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spiliot Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου 4 minutes ago, Dimitris_15 said: Το έκανα και δεν έγινε τίποτα ακόμα πιάνει Τότε θα σου έρθει SMS ότι έληξε και με αυτό θα σταματήσει όντως. Ρίχνουν χαρταετό τα συστήματά τους σήμερα. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου Just now, spiliot said: Τότε θα σου έρθει SMS ότι έληξε και με αυτό θα σταματήσει όντως. Ρίχνουν χαρταετό τα συστήματά τους σήμερα. Μα μου εχει έρθει SMS αλλα φαίνεται πετάνε χαρταετό το σύστημα τους 3 Παράθεση Vodafone The only scam company you can trust Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου 2 minutes ago, Dimitris_15 said: Μα μου εχει έρθει SMS αλλα φαίνεται πετάνε χαρταετό το σύστημα τους Καθ.Δευτερα, χαρταετός... 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου Δεν πειράζει από την άλλη τους κλέβω τζάμπα ίντερνετ 1 Παράθεση Vodafone The only scam company you can trust Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου 3 minutes ago, VIPdriver said: Καθ.Δευτερα, χαρταετός... 6 minutes ago, Dimitris_15 said: Μα μου εχει έρθει SMS αλλα φαίνεται πετάνε χαρταετό το σύστημα τους 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Serafeim1981 Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου 1 hour ago, kmpatra said: Το θυμάμαι και παλιότερα αυτό που λες, κάποια στιγμή (αργότερα) καταλαβαίνει ότι τελείωσε και σου το κοβει αποτομα. Ισως αν κλείσεις και ανοιξεις δεδομένα γίνεται άμεσα. Επίσης, αν κάνεις κλήση ή στείλεις sms, θα το κόψει. 1 Παράθεση "Πλήρες" έλεγχος: όταν κι ο Μπαμπινιώτης κοκκινίζει! 😅 Τακό. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου Εγώ δεν έχω μονάδες έχω το CU Stay On και είχα και άλλα πακέτα διότι είχα κάνει ανανέωση στις 02/01/2026 και έχω ξοδέψει τις παροχές του Stay on οπότε και κλήση να κάνω κάπου το ίντερνετ δουλεύει κανονικά από το απεριόριστο που ήταν για μια μέρα 3 Παράθεση Vodafone The only scam company you can trust Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dimitris_15 Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου Τώρα μου κόπηκε το ίντερνετ Και μου ηρθε οτι τα διαθέσιμα MB και BONUS εξαντλήθηκαν 1 Παράθεση Vodafone The only scam company you can trust Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akar2015 Δημ. 23 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Φεβρουαρίου 12 ώρες πριν, aplos73 said: Αυτό το yearly το βγάζει σε όλους; Ψάχνω στο cu app και δεν μου το εμφανίζει ποτέ. Με ενδιαφέρει να το πάρω. Αν μηλήσω στο chat με τον toby λέτε να βγάλω άκρη; Το εμφανίζει μόνο σε όσους το έχουν ήδη. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sou_d Δημ. 24 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Φεβρουαρίου On 19/2/2026 at 12:55 ΠΜ, sou_d said: Εδώ το γνωστό; Λοιπόν αδέρφια, μόλις έκανα τις διαδικασίες για αυτό το πακετάκι. 20€ +5€ την πρώτη φορά "για την ενεργοποίηση της sim". Δεν πειράζει, θα γίνει φοιτητικός ο αριθμός όμως. Αυτά. Υ.Γ. Γράφω και τον αριθμό για όποιον δεν έχει Vodafone και ενδιαφέρεται. +30 694 828 0221 (Ιάκωβος) 3 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. 24 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Φεβρουαρίου 36 minutes ago, sou_d said: Λοιπόν αδέρφια, μόλις έκανα τις διαδικασίες για αυτό το πακετάκι. 20€ +5€ την πρώτη φορά "για την ενεργοποίηση της sim". Δεν πειράζει, θα γίνει φοιτητικός ο αριθμός όμως. Αυτά. Υ.Γ. Γράφω και τον αριθμό για όποιον δεν έχει Vodafone και ενδιαφέρεται. +30 694 828 0221 (Ιάκωβος) Φορητότητα έκανες; Πόσο καιρό σου πήρε; 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sou_d Δημ. 24 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Φεβρουαρίου 24 minutes ago, VIPdriver said: Φορητότητα έκανες; Πόσο καιρό σου πήρε; Σήμερα επικοινώνησα. Θα πάρει 5-6 μέρες θεωρώ 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. 24 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Φεβρουαρίου 2 ώρες πριν, sou_d said: Σήμερα επικοινώνησα. Θα πάρει 5-6 μέρες θεωρώ Πολύ δυνατό πακέτο. Δεν υπάρχει φθηνότερο αυτήν την στιγμή. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. 24 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Φεβρουαρίου 4 ώρες πριν, sou_d said: Δεν πειράζει, θα γίνει φοιτητικός ο αριθμός όμως. εισαι φοιτιτης και θα γινει φοιτιτικο ή θα γινει πλαγιως;; 3 Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sou_d Δημ. 24 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Φεβρουαρίου 1 hour ago, HEO said: εισαι φοιτιτης και θα γινει φοιτιτικο ή θα γινει πλαγιως;; Διά της .... γκούχου γκούχου. Πάνε τα έτη της φοιτητικής ζωής 🤣 7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. 24 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Φεβρουαρίου 1 hour ago, HEO said: εισαι φοιτιτης και θα γινει φοιτιτικο ή θα γινει πλαγιως;; Δεν τα γράφουμε αυτά δημόσια, μας διαβάζουν πολλοί καλοθελητές... 4 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. 24 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Φεβρουαρίου 6 minutes ago, VIPdriver said: Δεν τα γράφουμε αυτά δημόσια, μας διαβάζουν πολλοί καλοθελητές... Να ρουφιανέψουν τι και σε ποιον; Δεν ξέρει η Vodafone ότι δίνει φοιτητικά σε μη φοιτητές; Βλέπει κάνα πάσο στις καρτέλες τους; Άσε που και το φοιτητικό δεν είναι και καμιά σοβαρή προσφορά πλέον.. 3 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.