Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

35 minutes ago, kmpatra said:

Ok αλλα οτι ναναι όμως 

1236677214_Screenshot_20260223-123942.MyCU2.thumb.png.5ec6a080243fb8e7b9c2d88f65012e26.png

Εμένα μου εχει λήξει και παρόλο που εχει λήξει ενώ δείχνει ότι εχω 0 MB πιάνω κανονικά 

Vodafone The only scam company you can trust 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 50,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

  • HEO

    1682

  • Vasileios

    1557

  • JOHNMEGARYTHMOS

    1361

  • VIPdriver

    1899

Δουλεύει το ίντερνετ κανονικά, σερφάρεις δηλαδή;

2 minutes ago, Dimitris_15 said:

Εμένα μου εχει λήξει και παρόλο που εχει λήξει ενώ δείχνει ότι εχω 0 MB πιάνω κανονικά 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, kmpatra said:

Δουλεύει το ίντερνετ κανονικά, σερφάρεις δηλαδή;

 

Ναι κανονικά περίμενε θα σου δείξω κιόλας 

Vodafone The only scam company you can trust 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Dimitris_15 said:

Εμένα μου εχει λήξει και παρόλο που εχει λήξει ενώ δείχνει ότι εχω 0 MB πιάνω κανονικά 

Για άγνωστο λόγο σε ένα τηλ κράτησε μέχρι τις 12 το μεσημέρι. Ενώ είχε λήξει ο χρόνος νωρίτερα εμφανιζόταν ακόμα στην λίστα. Μετά ήρθε SMS και εξαφανίστηκε.

Link to comment
Share on other sites

Το θυμάμαι και παλιότερα αυτό που λες, κάποια στιγμή (αργότερα) καταλαβαίνει ότι τελείωσε και σου το κοβει αποτομα. Ισως αν κλείσεις και ανοιξεις δεδομένα γίνεται άμεσα.

3 minutes ago, spiliot said:

Για άγνωστο λόγο σε ένα τηλ κράτησε μέχρι τις 12 το μεσημέρι. Ενώ είχε λήξει ο χρόνος νωρίτερα εμφανιζόταν ακόμα στην λίστα. Μετά ήρθε SMS και εξαφανίστηκε.

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, kmpatra said:

Το θυμάμαι και παλιότερα αυτό που λες, κάποια στιγμή (αργότερα) καταλαβαίνει ότι τελείωσε και σου το κοβει αποτομα. Ισως αν κλείσεις και ανοιξεις δεδομένα γίνεται άμεσα.

 

Το έκανα και δεν έγινε τίποτα ακόμα πιάνει 

Vodafone The only scam company you can trust 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Dimitris_15 said:

Το έκανα και δεν έγινε τίποτα ακόμα πιάνει 

Τότε θα σου έρθει SMS ότι έληξε και με αυτό θα σταματήσει όντως. Ρίχνουν χαρταετό τα συστήματά τους σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Just now, spiliot said:

Τότε θα σου έρθει SMS ότι έληξε και με αυτό θα σταματήσει όντως. Ρίχνουν χαρταετό τα συστήματά τους σήμερα.

Μα μου εχει έρθει SMS αλλα φαίνεται πετάνε χαρταετό το σύστημα τους 

Vodafone The only scam company you can trust 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Dimitris_15 said:

Μα μου εχει έρθει SMS αλλα φαίνεται πετάνε χαρταετό το σύστημα τους 

Καθ.Δευτερα, χαρταετός...

Link to comment
Share on other sites

Δεν πειράζει από την άλλη τους κλέβω τζάμπα ίντερνετ 

Vodafone The only scam company you can trust 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, VIPdriver said:

Καθ.Δευτερα, χαρταετός...

 

6 minutes ago, Dimitris_15 said:

Μα μου εχει έρθει SMS αλλα φαίνεται πετάνε χαρταετό το σύστημα τους 

 

snapshot_m.made-in-china.com_1771846683294.thumb.png.8bc4b82456e0f26d8732a87977c91b58.png

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kmpatra said:

Το θυμάμαι και παλιότερα αυτό που λες, κάποια στιγμή (αργότερα) καταλαβαίνει ότι τελείωσε και σου το κοβει αποτομα. Ισως αν κλείσεις και ανοιξεις δεδομένα γίνεται άμεσα.

 

Επίσης, αν κάνεις κλήση ή στείλεις sms, θα το κόψει.

"Πλήρες" έλεγχος: όταν κι ο Μπαμπινιώτης κοκκινίζει! 😅

Τακό.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έχω μονάδες έχω το CU Stay On και είχα και άλλα πακέτα διότι είχα κάνει ανανέωση στις 02/01/2026 και έχω ξοδέψει τις παροχές του Stay on οπότε και κλήση να κάνω κάπου το ίντερνετ δουλεύει κανονικά από το απεριόριστο που ήταν για μια μέρα 

Vodafone The only scam company you can trust 

Link to comment
Share on other sites

Τώρα μου κόπηκε το ίντερνετ 

Και μου ηρθε οτι τα διαθέσιμα MB και BONUS εξαντλήθηκαν 

Vodafone The only scam company you can trust 

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, aplos73 said:

Αυτό το yearly το βγάζει σε όλους; Ψάχνω στο cu app και δεν μου το εμφανίζει ποτέ. Με ενδιαφέρει να το πάρω. Αν μηλήσω στο chat με τον toby λέτε να βγάλω άκρη;

Το εμφανίζει μόνο σε όσους το έχουν ήδη. 

Link to comment
Share on other sites

On 19/2/2026 at 12:55 ΠΜ, sou_d said:

Εδώ το γνωστό;

 

Screenshot_2026-02-19-00-54-05-18_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg

Λοιπόν αδέρφια, μόλις έκανα τις διαδικασίες για αυτό το πακετάκι. 20€ +5€ την πρώτη φορά "για την ενεργοποίηση της sim". Δεν πειράζει, θα γίνει φοιτητικός ο αριθμός όμως. Αυτά. 

Υ.Γ. Γράφω και τον αριθμό για όποιον δεν έχει Vodafone και ενδιαφέρεται.

+30 694 828 0221 (Ιάκωβος)

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, sou_d said:

Λοιπόν αδέρφια, μόλις έκανα τις διαδικασίες για αυτό το πακετάκι. 20€ +5€ την πρώτη φορά "για την ενεργοποίηση της sim". Δεν πειράζει, θα γίνει φοιτητικός ο αριθμός όμως. Αυτά. 

Υ.Γ. Γράφω και τον αριθμό για όποιον δεν έχει Vodafone και ενδιαφέρεται.

+30 694 828 0221 (Ιάκωβος)

Φορητότητα έκανες; Πόσο καιρό σου πήρε;

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, VIPdriver said:

Φορητότητα έκανες; Πόσο καιρό σου πήρε;

Σήμερα επικοινώνησα. Θα πάρει 5-6 μέρες θεωρώ 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, sou_d said:

Σήμερα επικοινώνησα. Θα πάρει 5-6 μέρες θεωρώ 

Πολύ δυνατό πακέτο. Δεν υπάρχει φθηνότερο αυτήν την στιγμή. 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, sou_d said:

Δεν πειράζει, θα γίνει φοιτητικός ο αριθμός όμως. 

εισαι φοιτιτης και θα γινει φοιτιτικο ή θα γινει πλαγιως;;

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, HEO said:

εισαι φοιτιτης και θα γινει φοιτιτικο ή θα γινει πλαγιως;;

Διά της .... γκούχου γκούχου. Πάνε τα έτη της φοιτητικής ζωής 🤣

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, HEO said:

εισαι φοιτιτης και θα γινει φοιτιτικο ή θα γινει πλαγιως;;

Δεν τα γράφουμε αυτά δημόσια, μας διαβάζουν πολλοί καλοθελητές...

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, VIPdriver said:

Δεν τα γράφουμε αυτά δημόσια, μας διαβάζουν πολλοί καλοθελητές...

Να ρουφιανέψουν τι και σε ποιον;

Δεν ξέρει η Vodafone ότι δίνει φοιτητικά σε μη φοιτητές;

Βλέπει κάνα πάσο στις καρτέλες τους;

Άσε που και το φοιτητικό δεν είναι και καμιά σοβαρή προσφορά πλέον..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...