Jump to content

All about Toyota


teitzis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μην ανυσηχειτε δεν ειναι τιποτα.:lol::lol:

Σε 8,5 εκατομυρια αμαξια εχει γινει ανακληση μονο.

 

http://news.yahoo.com/s/ap/20100209/ap_on_bi_ge/toyota_recall

 

Ιαπωνικη αξιοπιστια!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 270
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μην ανυσηχειτε δεν ειναι τιποτα.:lol::lol:

Σε 8,5 εκατομυρια αμαξια εχει γινει ανακληση μονο.

 

http://news.yahoo.com/s/ap/20100209/ap_on_bi_ge/toyota_recall

 

Ιαπωνικη αξιοπιστια!!!

 

Ναι ρε φίλε ..... αλλά όταν 1 μοτέρ toyota βγάζει 500.000 χλμ (αρκεί να του βάζεις τα λαδάκια του και τα φιλτράκια του ) και 1 άλλο στις 200.000 χλμ (θέλει γενική επισκευή ) !!!!!

εκεί καταλαβαίνεις την αξιοπιστία του αυτοκινήτου !!!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε φίλε ..... αλλά όταν 1 μοτέρ toyota βγάζει 500.000 χλμ (αρκεί να του βάζεις τα λαδάκια του και τα φιλτράκια του ) και 1 άλλο στις 200.000 χλμ (θέλει γενική επισκευή ) !!!!!

εκεί καταλαβαίνεις την αξιοπιστία του αυτοκινήτου !!!!! ;)

 

Αμα ειναι να τρακαρω για να χαρω ενα αμαξι για 500.000 χλμ να μου λειπει!!!

Απλα το ειπα πιο πολυ για το αντοιστοιχο ''Ιταλικη αξιοπιστια'' που ακουγεται τοσο πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε φίλε ..... αλλά όταν 1 μοτέρ toyota βγάζει 500.000 χλμ (αρκεί να του βάζεις τα λαδάκια του και τα φιλτράκια του ) και 1 άλλο στις 200.000 χλμ (θέλει γενική επισκευή ) !!!!!

εκεί καταλαβαίνεις την αξιοπιστία του αυτοκινήτου !!!!! ;)

 

Aυτές είναι απόψεις παπούδων.....Τα toyota και όλο αυτό το σινάφι είναι αξιόπιστα ΚΑΙ γιατί η πλειοψηφία των οδηγών δεν είναι ανήσυχοι...

 

Για να καταλάβετε...τα skoda με τα seat ανήκουν στην ίδια εταιρία με τα ίδια μηχανικά μέρη, και όμως στατιστικά τα skoda βγαίνουν πιο αξιόπιστα. Ο λόγος; Η πλειοψηφία κάνει βασικές μετακινήσεις εν αντιθέση με της seat που είναι πιο ένθερμοι...Και η λογική λέει ότι αν βάλεις έναν θερμοκέφαλο και έναν ήπιο οδηγό στο ίδιο αμάξι, του ήπιου θα είναι πιο αξιόπιστο...

 

Τέσπα σε γενικές γραμμές ισχύει αυτό με την αξιοπιστία αλλά όχι στο βαθμό που πλασάρεται...Και αν και δεν είμαι γιαπωνεζόφιλος (αν και έχουμε ένα rav4 mk3 και πριν αυτό ένα rav4 mk1 facelift) τα honda αν κρίνω από τα vti είναι σκυλιά...

 

 

Πάντως το καλό είναι να γίνεται ανάκληση και αυτό είναι προς τιμήν της εταιρίας γιατί σέβεται και σένα και το προϊόν της....Εν αντιθέση με την mitsubishi με το μεγαλύτερο σκάνδαλο απόκρυψης όπου φυλακίστηκε ο πρόεδρός της.

Link to comment
Share on other sites

Στο χορό και η Honda

 

Μετά την Toyota, η δεύτερη σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας, η Honda προχωρά στην ανάκληση μοντέλων της για προβλήματα στους αερόσακους. Μάλιστα, και σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι τώρα, η ανάκληση αφορά 950.000 αυτοκίνητα..

 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της νούμερο 2 αυτοκινητοβιομηχανίας της Ιαπωνίας, οι αερόσακοι ελαττωματικής λειτουργίας συνδέονται άμεσα με έναν νεκρό και 11 τραυματισμούς στις Ηνωμένες Πολιτείες.

 

Η συγκεκριμένη ανάκληση μπορεί να είναι μεγάλη, όμως το μεγάλο πρόβλημα –τόσο για την Honda όσο και για την Toyota- είναι πως όλα αυτά συμβαίνουν εν μέσω μιας οικονομικής κρίσης. Και με δεδομένο πως τα οικονομικά προβλήματα ήταν κάτι παραπάνω από ορατά, αυτές οι εξελίξεις αναμένεται να τα επιδεινώσουν ακόμη περεισσότερο.

 

Το 2008 η Honda είχε ανακαλέσει για το ίδιο πρόβλημα 4..200 Accord και Civic. Τον Ιούνιο του περασμένου χρόνου προχώρησε στην ανάκληση άλλων 510.000 αυτοκινήτων που είχαν κατασκευασθεί τις χρονιές 2001- 2002 επίσης για προβλήματα που αφορούσαν στην λειτουργία των αερόσακων. Τέλος, τον Ιανουάριο του 2009 έχει ανακαλέσει 640.000 αυτοκίνητα για προβλήματα που είχαν να κάνουν με τον διακόπτη των ηλεκτρικών παραθύρων.

 

Στο μεταξύ, για την Toyota τα προβλήματα δεν έχουν τελειωμό. Και αυτό γιατί υποχρεώθηκε στην ανάκληση (στις 9 Φεβρουαρίου) 433.000 υβριδικών μοντέλων της, μεταξύ των οποίων και του Prius 3 εξαιτίας ηλεκτρονικού προβλήματος στο υδραυλικό σύστημα πέδησης. Όπως παρατηρήθηκε, το σύστημα λειτουργεί μα καθυστέρηση, γεγονός που μπορεί να έχει απρόβλεπτες επιπτώσεις. Τα 233.068 από αυτά βρίσκονται στην Ιαπωνία ενώ τα υπόλοιπα 200.000 περίπου, σε 60 χώρες στις αγορές της Ασίας, Αμερικής, Ευρώπης και Αυστραλίας. Εκτός του Prius ανακαλούνται και τα, Prius PHV,

Lexus HS250h και Toyota Sai. Να σημειωθεί πως αυτή η ανάκληση έρχεται να προστεθεί σε αυτήν που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο και αφορά 8,1 εκατομύρια αυτοκίνητα στα οποία μπορεί να εμφανιστεί πρόβλημα από το κόλλημα του πεντάλ του γκαζιού. Το εν λόγω πρόβλημα έχει σαν αποτέλεσμα πολλά ατυχήματα, με 19 νεκρούς στις ΗΠΑ.

 

Η Toyota, η οποία είναι η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, βρίσκεται αντιμέτωπη με μια θύελλα επικρίσεων για τον τρόπο με τον οποίο έχει αντιμετωπίσει μέχρι στιγμής τα πολλά προβλήματα αξιοπιστίας που παρουσιάζουν τα μοντέλα της.

 

http://www.auto24.gr/html/ent/033/ent.44033.asp

 

Na το πάρω πίσω για τα honda;;;;

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω πιο τιμιο μια ανακληση που γινεται γνωστη, παρα για ανακλησεις που φτιαχνονται οταν πας για service και ισως δεν το μαθεις ποτε.

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος; Η πλειοψηφία κάνει βασικές μετακινήσεις εν αντιθέση με της seat που είναι πιο ένθερμοι...Και η λογική λέει ότι αν βάλεις έναν θερμοκέφαλο και έναν ήπιο οδηγό στο ίδιο αμάξι, του ήπιου θα είναι πιο αξιόπιστο...

Δεν ειναι αυτος ο ορισμος της αξιοπιστιας ομως!

Με αυτη τη λογικη ΚΑΝΕΝΑ δεν ειναι αξιοπιστο και ολα μαζι ειναι αξιοπιστα ταυτοχρονα!

Η αξιοπιστια ειναι η οσο το δυνατον λιγοτερη αντιμετωπιση προβληματων με οποιαδηποτε χρηση και σε οποιεσδηποτε συνθηκες! ;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έγραψα πιο πάνω αναφερόταν πιο πολύ σε μοντέλα μέχρι του 2003 ...!!!

Αν και δεν είμαι toyotakias ( είμαι τρελαμένος με τα audi "ευελπιστώ κάποτε να αποκτήσω 1") έχω 2 , ένα avensis του 1999 και ένα αγροτικό hilux του 2006

Επειδή ο θείος μου έχει εξουσιοδοτημένο service toyota μου έχει πει ότι τα περισσότερα καινούργια μοντέλα της toyota βγάζουν προβλήματα ....

( Αν και ευτυχώς σε εμένα το αγροτικό δεν έχει βγάλει κάτι ακόμα )

Παει η παλιά toyota .!!!!

Link to comment
Share on other sites

γενικα με την παγκωσμιοποιηση εχει χαθει η αξιοπιστια.καποτε επερνες ιαπωνεζικο και τα φαναρια ηταν Stanley,κορυφη ακομα και σημερα,και τωρα αμα κατασκευαζετε στην Τουρκια πχ που βγαινουν καποια Τoyota το φαναρι θα ειναι Τουρκικης ετερειας.γιαυτο εχουν αρχησει να χανουν,πλεον δεν βρισκεις καθαρα Ιαπωνεζικα Ιταλικα Γερμανικα αυτοκινητα,ολες οι ετερειες για καθαρα κερδοσκοπικο λογο κατασκευαζουν τα αυτοκινητα τους σε χωρες με φθηνα εργατικα.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ειχε βγει προσφατα η ειδηση οτι τα καινουργια yaris ειχαν προβλημα στο γκαζι λογω του πατακιου. Αλλα ζητησαν να ερθουν ολα για να τα ελεγξουν.

 

Γενικα ειναι θηρια τα Toyota σε μηχανη κ το ακουω απο ατομα που δεν εχουν Τοyοta. Αλλα χανουν σε σαλονι.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα πια με ολα αυτα τα εξτρα που εχουν τα αυτοκινητα φυσικο ειναι να μπαινουν ολα στην ιδια μοιρα σε θεματα αξιοπιστιας.Καποτε ηταν μονο η μηχανη κι εκει η Toyota (και γενικοτερα ολα τα γιαπωνεζικα) ηταν "μανουλες" στο θεμα αξιοπιστια.Μπορει το σαλονι να ετριζεμε τα χρονια ή να μην ηταν τοσο ομορφα οσο καποια αλλα αυτοκινητα ομως σπανια θα σε αφηναν.Εχοντας μεγαλωσει με Γιαπωνεζικα (εχω τρελα με αυτα και δεν εχω πληρωσει αλλης χωρας αυτοκινητο λογω του οτι η αξιοπιστια στο αμαξι και το να μην πληρωνω κερατιατικα "χαζες" ζημιες ειναι το Α και το Ω για μενα στην επιλογη αυτοκινητου) ενα Nissan Sunny του 86 για την οικογενεια,ενα Τoyota Corolla του 90 παλι για την οικογενεια,παλι Corolla του 97 για την οικογενεια το οποιο το πηρα εγω μετα και τωρα ενα Corolla του 2003 δικο μου και ενα Toyota Auris του 2007 για την οικογενεια εχω να πω μονο καλα λογια για τον τομεα αξιοπιστια.Ποτε δεν μας αφησαν για τον κανενα λογο και καμια φορα δεν πληρωσαμε ζημιες (με εξαιρεση ενα ψυγειο στην corolla του 90).Μονο τα σερβις τους και τερμα!

Μια φορα πηραμε ενα Rover 414 του 93 και το χρυσοπληρωσαμε απο τις πολλες ζημιες.Η Toyota συνεχιζει να ειναι η Νο1 εταιρεια στην αξιοπιστια μαζι με την Honda στις μηχανες μονο που τωρα πια δεν ειναι μονο οι μηχανες.Με τοσα συστηματα ηλεκτρικα βοηθητικα και μη φυσικο ειναι καπου να χανουν.Σε λογικα πλαισια βεβαια.

Link to comment
Share on other sites

Προβλήματα τα Toyota :blink: ? To Starletάκι μου μοντέλο 1992 έχει κλείσει 120.000 χλμ και μόνο το service του θέλει...Αθάνατα αυτοκίνητα λέμε!!!

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Προβλήματα τα Toyota :blink: ? To Starletάκι μου μοντέλο 1992 έχει κλείσει 120.000 χλμ και μόνο το service του θέλει...Αθάνατα αυτοκίνητα λέμε!!!

 

Και???

Ολα τα αυτοκινητα πλεον θα εμφανισουν καποιο προβλημα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Προβλήματα τα Toyota :blink: ? To Starletάκι μου μοντέλο 1992 έχει κλείσει 120.000 χλμ και μόνο το service του θέλει...Αθάνατα αυτοκίνητα λέμε!!!

Δεν ειναι και πολλα τα χιλιομετρα για 18 χρονων αμαξι παντως.

Το τι κανει το δικο σου αμαξι δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει προβλημα σε αλλα μοντελα.

Link to comment
Share on other sites

και εγώ έχω φίατ με 290.000 χλμ και δεν καίει σταγόνα λάδι και δεν με άφησε ούτε μια φορά.. τι σημαίνει αυτό? :lol:
Link to comment
Share on other sites

Και???

Ολα τα αυτοκινητα πλεον θα εμφανισουν καποιο προβλημα.

 

Πλέον όλα κατασκευάζονται με φτηνά υλικά και προδιαγραφές για τους ρύπους κτλ κτλ.Έχοντας χίλιες δυο ηλεκτρονικές ευκολίες όλο και κάτι θα χαλάσει (στάνταρ στα τελευταίας 10ετίας αυτοκίνητα)Είχα Golf 4th gen και ξέρω κάτι.Από μηχανικής πλευράς παίζει ρόλο η αξιοπιστία που έχει εφοδιαστεί απο τον

κατασκευαστή του αλλά τον σημαντικότερο ρόλο παίζει η έγκαιρη σωστή συντήρηση του και ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΟΥ!!!;)

Δεν ειναι και πολλα τα χιλιομετρα για 18 χρονων αμαξι παντως.

Το τι κανει το δικο σου αμαξι δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει προβλημα σε αλλα μοντελα.

Έχει σχετικά λίγα χιλιόμετρα για 18 χρονών αυτοκίνητο αλλά είναι προσεγμένα απο τον πρώτο ιδιοκτήτη του.Αυτό δεν σημαίνει ότι αυτομάτως είναι καινούργιο αυτοκίνητο.Δεν διαφωνώ ότι αρκετά άλλα μοντέλα έχουν βγάλει πρόβλημα,αλλά ξέρω πολλούς που έχουν Τοyota και δεν κάνουν κιχ.Υπάρχουν και άτυχοι...γιαυτό υπάρχει η εγγύηση;)

 

και εγώ έχω φίατ με 290.000 χλμ και δεν καίει σταγόνα λάδι και δεν με άφησε ούτε μια φορά.. τι σημαίνει αυτό? :lol:

 

Είσαι ένας απο τους λίγους που διαψεύδουν οτι τα fiat είναι αυτοκίνητα με προβλήματα πολλά που είναι μέγα λάθος και την απάντηση σε αυτό που ρωτάς την έχω δώσει -> Τον σημαντικότερο ρόλο παίζει η έγκαιρη σωστή συντήρηση του και ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΟΥ!!!

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

το ξέρω, ρητορική ερώτηση ήταν

έχουμε και 2ο ιταλικό (ο αδερφός πήρε ένα γκράντε πρώην εταιρικό αμάξι), τα σερβις πάντα στην ώρα τους (παλιό λίζινγκ) και το οδηγάει μια χαρά..στα 220.000 είναι το δικό του..προβλήματα κανένα

εγώ πάλι,ούτε πρωινό ζέσταμα (φεύγω σανιδωμένος πάντα και ας έχει έξω -15 βαθμούς), λάδι αυστηρά 10-15000 και πάντα αυτό που λέει ο κατασκευαστής 10-40 μόνο μόμπιλ. δεν είμαι ιταλόφιλος αλλά βλέπω ότι ένα αμάξι με συντήρηση by the book, φτηνά ανταλακτικά και μοτέρ που τραβάνε χιλιόμετρα.. το δικό μου είναι στα 290.000. τελική έχει 160-170, δεν καίει σταγόνα λάδι, το χειμώνα παίρνει μπρός σε μισή στροφη της μίζας.

το ίδιο ακούω και για τα νέα μπράβο..αν εξαιρέσεις κάποια χαζά προβληματάκια στην αρχή είναι σκυλιά αμάξια.

αυτά τα ειρωνικά περί ιταλικής αξιοπιστίας που ακούω, γελάω με την ψυχή μου διότι ο κόσμος έχει μείνει στην εποχή του φιάτ τίπο που σάπιζε και είχε ένα κάρο προβλήματα.

2 φορές έχω τραβήξει γκολφάκια για το σέρβις λόγω κακής ποιότητας βενζίνης :lol::lol::lol::lol: και εγώ ακόμα δεν έχω πάει να καθαρίσω τα μπέκ:X

επίσης πολλές επισκευές τις κάνω μόνος. μέχρι πρότινος το πήγαινα σε αντιπροσωπεία λόγω χρόνου και με άφησε μια φορά στο δρόμο (έκαψα αντλία βενζίνης σε 2 μήνες), τη δεύτερη πήγα να σκοτοθώ επειδή το παληκάρι ξέχασε να σφίξει τα πίσω μουαγιέ :X:X και την τρίτη φορά ένας μπαγλαμάς μου έσφιξε τόσο πολύ τη βίδα του κάρτερ (αλλαγή λαδιών) που αναγκάστηκα να αλλάξω κάρτερ.

1)ψαλίδια-ορίτζιναλ είναι της TRW με στάμπα φίατ.

2)αμορτισέρ 2 φορές (πανεύκολο αν έχεις το εργαλείο εκείνο που σφίγγει τα ελατήρια, κοστίζει 20 ευρώ)

3)ρουλεμάν τροχών - εκεί πήγα σε μηχανουργείο με πρέσα

4)ηλεκτρικά - μπαγλαμάς ηλεκτρολόγος που σύνδεσε το συναγερμό πώς τα κατάφερε και έκαψε τη μισή καλωδίωση. με τον αδερφό και 3 μέρες εργασία το φτιάξαμε.

5)λάδια μόνος μου. λαδόφιλτρο το ίδιο (ΜΑΝΝ φιλτρα είναι τα καλύτερα - έχουν βαλβίδα)

6)ιμάντας χρονισμού μόνος με το κατάλληλο pdf. σε μαγαζί με ανταλακτικά προσπαθούσανε να με πείσουν ότι χωρίς εργαλείο δεν αλλάζεις ιμάντα. ας είναι καλά τα παιδιά αποτο fiatforum.

7)ζόρι με αλλαγή συμπλέκτη. θέλει διο άτομα..κιτ συμπλέκτη βαλέο 120 ευρώ..

8) έχω και πρόβλημα ήχου στο σαζμάν. ξέχασα να συμπληρώσω λάδι στο σαζμάν και έχει ως αποτέλεσμα να βουίζει ένα ρουλεμάν μέσα..πέρασαν 100.000 χλμ και το βούισμα μένει το ίδιο.

μόνο λάστιχα δεν αλλάζω μόνος

δεν υπάρχουν αναξιόπιστα αμάξια - υπάρχουν βλάκες μάστοροι

αποτέλεσμα δικής μου ενασχόλησης ένα τρομερά αξιόπιστο αμάξι

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου σου βγάζω το καπέλο:)Με βρίσκεις σύμφωνο σε όλα.Όσο για το Fiat Tipo ήταν μια παταγωδής αποτυχία της Fiat που δεν έπρεπε κάν να σχηματιστεί σαν ιδέα.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Εδώ θα ποστάρουμε όλα τα νέα καθώς και εντυπώσεις / δοκιμές / απορίες γύρω από τα αυτοκίνητα του oμίλου Toyota

 

http://1.bp.blogspot.com/-5LUPCu9p8L8/TdEGNBhqDZI/AAAAAAAAABk/ecOM8NXpD_A/s1600/Toyota-Logof.jpg

 

Η ιστορία της Toyota με μια ματιά

 

Η Toyota είναι σήμερα μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου και μία από τις πιο γνωστές εταιρίες παγκοσμίως.

 

Με στόχο την ανάπτυξη

Στα τέλη του 19ου αιώνα, ο Sakichi Toyoda εφήυρε τον πρώτο ηλεκτροκίνητο αργαλειό στην Ιαπωνία, δημιουργώντας επανάσταση στην κλωστουφαντουργία της χώρας. Το Ιανουάριο του 1918 ιδρύει την εταιρία Toyoda Spinning and Weaving Company, και το 1924, με τη βοήθεια του υιού του, Kiichiro Toyoda, ο Sakichi εκπληρώνει το όνειρο της ζωής του και κατασκευάζει τον πρώτο πλήρως αυτοματοποιημένο αργαλειό. Το 1926 ιδρύεται η Toyoda Automatic Loom Works. Ο Kiichiro Toyoda ήταν πραγματικά καινοτόμος και ανήσυχο πνεύμα και τα πολλά ταξίδια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ που έκανε κατά τη δεκαετία του 1920, τον έφεραν σε επαφή με την αυτ οκινητοβιομηχανία. Το 1937, με αρχικό κεφάλαιο £100,000 που έλαβε από την πώληση των δικαιωμάτων βιομηχανικής ιδιοκτησίας για τους αυτόματους αργαλειούς, ο Sakichi Toyoda θέτει τα θεμέλια για τη δημιουργία της Toyota Motor Corporation. Εκτός από την ίδια την Toyota Motor Corporation, η μεγαλύτερη κληρονομιά που άφησε στον κόσμο ο Kiichiro Toyoda είναι το Σύστημα Παραγωγής της Toyota. Η φιλοσοφία "just- in-time" του Kiichiro που προέβλεπε την παραγωγή μόνο συγκεκριμένων ποσοτήτων αγαθών που είχαν ήδη παραγγελθεί με αποτέλεσμα να περιοριστεί η σπατάλη και η φθορά στο ελάχιστο αποτ έλεσαν τον πιο βασικό παράγον τα ανάπτυξης αυτού του συστήματος. Με τον καιρό το Σύστημα Παραγωγής Toyota άρχισε να υιοθετείται από αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο.

 

Ραγδαία επέκταση σε όλο τον κόσμο

Στις ραγδαίες αλλαγές που διαμόρφωσαν το μεταπολεμικό τοπίο της Ιαπωνικής Βιομηχανίας, η συμβολή της ΤΟΥΟΤΑ ήταν καθοριστική καθώς έγινε η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας, με μερίδιο αγοράς μεγαλύτερο του 40%. Στα τέλη της δεκαετίας του 50, η Toyota άρχισε να ανοίγεται προς τις ξένες αγορές. Τα πρώτα μοντέλα Crown έφθασαν στις ΗΠΑ το 1957, καί μέχρι το 1965, με μοντέλα όπως η Corolla ήδη στην αγορά, η Toyota έιχε αρχίσει να δημιουργεί εξαιρετική φήμη γύρω από το όνομα της και να αυξάνει τις πωλήσεις της σε σημείο να ανταγωνίζεται ισάξια τις εγχώριες αυτο κινητοβιομηχανίες. Το πρώτο αυτοκίνητο Toyota εισάγεται στην Ευρώπη μέσω της Δανίας το 1963. Από τότε η Toyota συνεχίζει τη ραγδαία ανάπτυξη της στην δύσκολη και εκπλεπτυσμένη αγορά της Ευρώπης και το έτος 2000 παρέδωσε σε ένα πελάτη στη Γερμανία το αυτοκίνητο υπ' αριθμό 10.000.000. Η λέξη ανάπτυξη αποτελεί την πιο σημαντική λέξη στο λεξιλόγιο της Toyota Europe, και ο στόχος της εταιρίας είναι να φθάσει τις 800.000 αυτοκίνητα σε ετήσιες πωλήσεις στην Ευρώπη μέχρι το 2005. Η Toyota είναι το Νο 1 στην ικανοποίηση του πελάτη στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες ένω έχει δημιουργήσει εξαι ρετική φήμη σε όλη την Ευρώπη για την αξιοπιστία της και την εξυπηρέτηση που προσφέρει στους πελάτες της. Αυτή η ζηλευτή φήμη της καθώς και η άψογη λειτουργία του δικτύου των 25 Εθνικών Διανομέων και των 3.500 σημείων πώλησης αποτελούν τους σημαντικότερους παράγοντες αύξησης των πωλήσεων της Toyota στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.

 

http://www.toyota.gr/about/history.aspx

Link to comment
Share on other sites

Yaris 2012 http://goo.gl/YwDQT http://goo.gl/2nSNv

 

http://3.bp.blogspot.com/-p-Ud5AoG5bY/Th2f5eGqqzI/AAAAAAAEs74/t3ZmMPq5oA0/s1600/Toyota-Yaris-2012-79.JPG

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=8xMeFW6l-0c

 

http://www.youtube.com/watch?v=KF1nSe5jei4

 

http://i53.tinypic.com/3327585.png

 

-Το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου είναι τώρα 3.885 mm, αυξημένο μόνο κατά 100 mm

-το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 50 mm

-Η μεγαλύτερη γωνία κλίσης του παρμπρίζ βελτιώνει το συντελεστή αεροδυναμικής Cd 0,287 που θεωρείται ο καλύτερος στην κατηγορία

-Ένας βενζινοκινητήρας 1.33 Dual VVT-i διατίθεται για όσους απαιτούν περισσότερη ισχύ και ροπή. Ο κινητήρας είναι ελαφρύς και συμπαγής με μικρή διάμετρο και μεγάλη διαδρομή, προσφέροντας υψηλή αναλογία ισχύος/βάρους. Συνδυάζει ισχυρές δυναμικές επιδόσεις, παράγοντας 99 DIN hp στις 6.000 rpm και, μέσω εξομαλυμένης καμπύλης, μέγιστη ροπή 125 Nm στις 4.000 rpm. Σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο Multidrive S, η κατανάλωση είναι μόλις 5,1 l/100 km και οι εκπομπές CO2 118 g/km.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα μεσα ειναι σαν οπελ κορσα.

 

Πλακα κανεις φανταζομαι ε;Καμια σχεση...

Το yaris στην κατηγορια του ειναι απο τις πιο κορυφαιες προτασεις.και μονο που ειναι Toyota αρκει για να εχει καλες πωλησεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλα στα λςφτα του περνεις αμαξι σαν το focus το παλιο σε 1,6 και ας καει παραπανω...τι να το κανω το toyota οταν ειναι το πιο ακριβο στην κατηγορια του;;;ας κοιταξουνε να εχουνε ανταγωνιστηκες τιμες και να τα μικραινουνε και να τα ελαφρυνουνε.

 

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Πλακα κανεις φανταζομαι ε;Καμια σχεση...

Το yaris στην κατηγορια του ειναι απο τις πιο κορυφαιες προτασεις.και μονο που ειναι Toyota αρκει για να εχει καλες πωλησεις.

Βρε και εγω Yaris(2004) εχω και δεν το αλλαζω με τιποτα.

Αλλα εχω συνδιασει το Yaris με το περιεργο κοντερ και τον πρασινο φωτισμο και τους χωρους(οπως πχ το μικρο ντουλαπακι πανω απο το ντουλαπακι).

Αυτο το νεο Yaris μεσα μου θυμιζει γερμανικο αυτοκινητο.

images?q=tbn:ANd9GcT8OsGmBG7mQ2xUUvI02EsZ1r7MeL6ek1Prw_emqW7zVQoTOtp0
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...