Jump to content

Αγορά μηχανής 50cc: Προτάσεις


iliasp
 Κοινοποίηση

poio apo ola ta scooter 50 cc einai to kalitero???  

403 members have voted

  1. 1. poio apo ola ta scooter 50 cc einai to kalitero???

    • GILERA RUNNER
      176
    • SUZUKI AY KATANA R
      12
    • YAMAHA AEROX R
      35
    • PEUGEOT SPEEDFIGHT
      25
    • PEUGEOT JETFORCE
      20
    • GILERA ICE
      15
    • KYMCO SUPER 9
      14
    • PIAGGIO NRG
      39
    • APRILIA SR
      43
    • YAMAHA JOG R
      24


Recommended Posts

file dynamik exeis faei kamia savoura kai mas les synexeia gia kranos?

 

filika pada.

 

Φιλε μου δεν εχω φαει εξω στο δρομο καμια μεχρι στιγμης δοξα το Θεο!!!Μεσα σε πιστα εχω φαει αρκετες... :wacko: :wacko: χωρις να σπασω τιποτα μονο γρατζουνιες!!!Σας το λεω γιατι εχουν δει τα ματια μου παρα πολλα ολα αυτα τα χρονια που οδηγω(απο τα 6 μου)!!!Σας το λεω γιατι βλεπω καθε φορα που βγαινω βολτες με τους φιλους μου καποιους μικροτερους η ακομη και στην ηλικια μου που κυκλοφορουν με μηχανακια χωρις να φορανε κρανος!!!ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ :!: :cry: :w00t: !!!Και σαν :shifty: ευσυνηδειτος οδηγος :shifty: -ετσι νομιζω τουλαχιστον- οφειλω να περναω τις ''γνωσεις'' μου και τα ''πρεπει'' σε μικροτερους που αρχιζουν τωρα να οδηγουνε!!!

 

Και κατι τελευταιο...οπως πρεπει να φορανε οι πιλοτοι ΚΡΑΝΟΣ πρεπει να φορανε και οι μοτοσυκλετιστες.....!!! ;) ;)

Το μέλος έχει τη δυνατότητα προσθήκης εικόνας στην υπογραφή του με την χρήση του κώδικα «img», αρκεί αυτή να μην υπερβαίνει σε διαστάσεις τα 420x150 pixels και το μέγεθός της να μην υπερβαίνει τα 16.384 bytes.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 937
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Κοιτα, επειδη κι εγω τελικα αυτην την εβδομαδα θα αγορασω το Runner, βεβαια πριν λιγο καιρο εκλεισα τα 16, ξερω αρκετα πραγματα, δηλαδη οτιδηποτε θελεις.

Ειναι κορυφαιο σε επιδοσεις (50αρια Scooter), καιει αρκετα αλλα εχει μεγαλο ντεποζιτο, ειναι στιλατο, πολυ ομορφο και ανετο.

Πολυ ευκολα μπορεις να το βελτιωσεις (δεν νομιζω να ενδιαφερεσαι) και ανταλλακτικα μπορεις να βρεις οπουδηποτε (Top σε πωλησεις).

Τωρα τι αλλο θελεις να σου πω.

 

Πιστευω βεβαια (γνωμη μου) οτι αφου εισαι 23, χιλιες φορες καλυτερα να παρεις ενα περισσοτερων κυβικων και τετραχρονο.(βλ. Piaggio Beverly, GILERA NEXUS), που ειναι πολυ πολυ ανετα, ειναι τετραχρονα και πανε και γρηγορα, βεβαια αρκετα περισσοτερα κυβικα

---

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the first one!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

gia tin periptosi mou 50cc.

an anaferese gia ta scooter pou leei o flyingbullshit to beverly ksekinaei apo 125 eno to nexus einai sta 500

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

paidia to poli se 1 evdomada tha exo mazepsei fraga gia metaxeirismeno scooter(1100 euro)

 

me seira protereotitas tha psakso gia ta

1)runner(pos legete h eksosi pou exei injection gia na min mperdeuto k tin paro??)

2)nrg

3)speedfight

4)jetforce

 

to erotima einai to eksis:

pou na psakso??se katastima me metaxeirismena scooter h apo idioti apo aggelia??(eimai asxetos sto na elekso tin katastasi enos scooter)

osoi kserete peite kana magazi me metaxeirismena scooter.

 

osoi poulate kana 50cc scooter min distasete na mou steilete msg...

 

euxaristo

Link to comment
Share on other sites

file ego eixa (kai exo akoma kai tora) gilera runner 50cc to exo kai tora alla sthn xanthi ta kalokeria pio poli to xrhsimopoio tora

 

exo gramena 25.000 xiliometra olla manisia pano . to mixanaki einai thirio den katalabenei tpt exei kai to psigiaki toy se sxesh me ta ypolipa pou anaferthikan ta parisotera einai aeropsikta oxi olla . aa otan hmoyna likeio arese kai sta koritsia poli htan kai kokkino (ax palies kales epoxes) exo kanei arketa taksidakia se boyno kai thallasa to exo zorisei arketa . eimai se genikes grames poli efxaristhmenos an theleis 2t to sinisto anepifilakta . mia parathrish omos ego tora ama eperna mixanaki tha eperna tetraxrono logo katanaloshs ladion kai benzinhs .

Link to comment
Share on other sites

paidia xreiazomai tin voitheia sas .exo kanonise me ena paidi gi auto to runner .

 

poia i gnomi sas??na to paro??(epeidi eimai asxetos,den ksero na to eksetaso)

etsi stirizomai sta eksis logia tou politi:

 

"Το μηχανακι λεγεται Gilera Runner Pure Jet injection Liquid Cooled αν θες πληροφοριες στο ιντερνετ Λοιπον Πανο μολις τωρα ελαβα το μηνυμα Θα σου απαντησω απλα και με ειλικρινια γιατι αυτο ηταν το πρωτο μου μηχανακι και θελω να παει σε καλα χερια Οι απαντησεις ειναι αριθμητικα: 1)Το scooter ειναι σε αριστη κατασταση τα πλαστικα ειναι ολα στην θεση τους. Μονο εχω βγαλει το πισω φτερο που βαζεις πανω την πινακιδα γιατι ετσι ειναι πιο αεροδυναμικο,αλλα αν θελεις μπορω να το ξαναβαλω.Πες μου οτι θες απο τα δυο. Αυτη την στιγμη η πινακιδα βρισκεται λιγο πιο μεσα και ειναι φυσικα σε εμφανες σημειο οποτε ειτε το βαλεις ειτε οχι δεν θα εχεις προβλημα σε θεμα νομων. Αυτο ειναι θεμα αισθητικης μονο. Πες μου οτι θες απο τα δυο 2.Σε θεμα γρατζουνιων ειναι φυσικα μεταχειρισμενο εχει 2 με 3 μικρες που φαινονται μονο απο πολυ κοντα.Δεν ειναι απο πεσιμο και διορθωνονται ευκολα στην αθηνα αν το θες να ειναι εντελως ολοκαινουριο. 3.Το σημαντικοτερο θεμα: ο κινητηρας ειναι της piaggio-gilera ο εργοστασιακος.Εχω βαλει επανω το αγωνιστικο ΚΙΤ βελτισης με ονομα "Malossi Injection Tech H20 cylinder-piston" και εχει βγει ειδικα για το μοντελο που εχω. Για πληροφοριες πηγαινε στο site http://www.malossi.com και θα δεις οτι ειναι σημαντικη βελτιωση του κινητηρα το ΚΙΤ. Επισης εχω την μεγαλη εξατμιση για scooter τηε εταιριας technigas για καθαρο ηχο και αυξησης δυναμης. Αυτη την στιγμη το μηχανακι ειναι στα 9 με 10 αλογα περιπου.Δεν το εχω δυναμομετρησει βεβαια. 4.Οσον αφορα το injection ειναι μια νεα τεχνολογια που ψεκαζει την βενζινα στα πιστονια με τσιπακι (βλεπε μηχανες μεγαλυτερου κυβισμου με τετοια τεχνολογια: yamaha R1 2005,honda CBR κλπ Το injection ειναι καλυτερο απο τα καρμπιρατερ για εχει μεγαλυτερη οικονομια σε βενζινη και λαδια, λιγοτερα καυσαερια,καλυτερη αξιοπιστια και αντοχη στον χρονο. Εδω ειναι και κατι που ηθελα να σου πω. Στην Αθηνα στα καλα καταστημα γινεται η "χαρτογραφηση injection" Εκει σου αλλαζουν τσιπακι και δινει εντολη να ψεκαζει πιο πολυ βενζινα. Εκει οι επιδοσεις μπορουν να ανεβουν εως 50 % αν δεν εχει προβλημα να καει παραπανω.Αυτο ειναι στο χερι να το κανεις και ειναι πολυ φτηνο.Στην Ζακυνθο δεν εχουμε χαρτογραφηση ομως και γι'αυτο δεν ειναι και τοσο γρηγορο οσο μπορει να φτασει στο οριο των επιδοσεων. Καλο ειναι βεβαια στην αρχη να μην πας για βελτιωση.Να μαθεις καλα να πηγαινεις μεχρι να 90 km/h και επειτα αν δεν σου φτανουν κανεις τις μετατροπες. Ελπιζω να σε διαφωτισα στο θεμα injection. Εσυ εχεις και πλεονεκτημα γιατι εισαι Αθηνα και υπαρχουν απιστευτα πραγματα να κανεις στο μηχανακι,αν θες πολυ γκαζι 5.Στο θεμα ταχυτητας αν ειναι το μηχανακι ελαφρυ (με λιγο βενζινη στο ντεποζιτο τα 90-92 χιλιομετρα τα εχω για την πλακα) Επισης οταν ειναι γεματο το ντεποζιτο και εχει αερα δεν παει πανω απο 85. Με δυο ατομα επισης πιανω 80-85 με καλες συνθηκες. Μην σε νοιαζει ομως τι τελικη εχει. Αυτο ειναι θεμα ρυθμισης του κινητηρα. Ο μηχανικος μπορει να το κανει να πιανει παρα πολλα περισσοτερα ρυθμιζονται Ιμαντες,Μπιλιες και τετοια. Εγω δεν του εχω αλλαξει και πολλα γιατι θελω να το με εξαρτηματα εργοστασιου. Εσυ μπορεις να κανεις οτι θες βεβαια 6.Σου εχω ειδη απαντησει για την αξιοπιστια και την ταχυτητα παραπανω. Οσον αφορα ανεση εχω αλλαξει την σελα και εγω βαλει μια αλλη μαλακη,της μαρκας piaggio-gilera που ειναι οτι πρεπει για ανεση.Εχω κανει μεχρι και 50-60 χιλιομετρα συνεχομενα χωρις να με πονεσει η πλατη 7.Για την ευκολη και οικονομικη συντηρηση απαντησα παραπανω (στο θεμα 4.injection)Οσο για ανταλλακτικα καλο ειναι να κανεις ενα service για 3000 χιλιομετρα.Εκει μπορεις να αλλαξεις μπουζι,υγρα φρενων,λαδια και επισης αν θες αλλαζεις ιμαντες και μπιλιες που ειναι αρκετα φτηνα και ειναι καλο να αλλαζουν 8.Στο θεμα νομων ο ηχος ειναι μεσα στα επιτρεπομενα ορια,μονο αν πατας τερμα το γκαζι "βρυχατα" ο κινητηρας αλλα αν πηγαινεις χαλαρα με κρανος,με λιγα χιλιομετρα και προσεχεις τις λωριδες και αναβεις τα φλας θα εισαι νομιμος 9.Στο θεμα διπλωματος πρεπει να εχει τα 16 χρονια κλειστα,πρεπει να γνωριζεις τα σηματα,και θα σου δοσουν να οδηγησεις ενα 50αρι με ταχυτητες.Μην φοβασαι ευκολα ειναι εγω το περασα με την πρωτη φορα. Επι την ευκαιρια η gilera ειναι αυτοματη.Μονο γκαζι-φρενο εχει 10.Αν σε πιασουν με διπλωμα πενηνταρι δεν θα σου κοψουν κληση ουτε τιποτα. Εμενα με εχουν πιασει πολλες φορες με κρανος και τιποτα δεν με εχουν κοψει οποτε ειναι νομιμο σιγουρα 11.Μενω Ζακυνθο.Τα μεταφορικα θα τα κανω εγω με τον πατερα μου δωρεαν. Τελος,εκανα ολικο service πριν λιγο καιρο και ειναι ολα ενταξει.Οποτε δε θα χρειαστει να ξοδεψεις λεφτα για αλλα service. "

 

 

ti lete na to paro???to paidi einai apo zakintho

Link to comment
Share on other sites

paidia xreiazomai tin voitheia sas .exo kanonise me ena paidi gi auto to runner .

 

poia i gnomi sas??na to paro??(epeidi eimai asxetos,den ksero na to eksetaso)

etsi stirizomai sta eksis logia tou politi:

 

"Το μηχανακι λεγεται Gilera Runner Pure Jet injection Liquid Cooled αν θες πληροφοριες στο ιντερνετ Λοιπον Πανο μολις τωρα ελαβα το μηνυμα Θα σου απαντησω απλα και με ειλικρινια γιατι αυτο ηταν το πρωτο μου μηχανακι και θελω να παει σε καλα χερια Οι απαντησεις ειναι αριθμητικα: 1)Το scooter ειναι σε αριστη κατασταση τα πλαστικα ειναι ολα στην θεση τους. Μονο εχω βγαλει το πισω φτερο που βαζεις πανω την πινακιδα γιατι ετσι ειναι πιο αεροδυναμικο,αλλα αν θελεις μπορω να το ξαναβαλω.Πες μου οτι θες απο τα δυο. Αυτη την στιγμη η πινακιδα βρισκεται λιγο πιο μεσα και ειναι φυσικα σε εμφανες σημειο οποτε ειτε το βαλεις ειτε οχι δεν θα εχεις προβλημα σε θεμα νομων. Αυτο ειναι θεμα αισθητικης μονο. Πες μου οτι θες απο τα δυο 2.Σε θεμα γρατζουνιων ειναι φυσικα μεταχειρισμενο εχει 2 με 3 μικρες που φαινονται μονο απο πολυ κοντα.Δεν ειναι απο πεσιμο και διορθωνονται ευκολα στην αθηνα αν το θες να ειναι εντελως ολοκαινουριο. 3.Το σημαντικοτερο θεμα: ο κινητηρας ειναι της piaggio-gilera ο εργοστασιακος.Εχω βαλει επανω το αγωνιστικο ΚΙΤ βελτισης με ονομα "Malossi Injection Tech H20 cylinder-piston" και εχει βγει ειδικα για το μοντελο που εχω. Για πληροφοριες πηγαινε στο site http://www.malossi.com και θα δεις οτι ειναι σημαντικη βελτιωση του κινητηρα το ΚΙΤ. Επισης εχω την μεγαλη εξατμιση για scooter τηε εταιριας technigas για καθαρο ηχο και αυξησης δυναμης. Αυτη την στιγμη το μηχανακι ειναι στα 9 με 10 αλογα περιπου.Δεν το εχω δυναμομετρησει βεβαια. 4.Οσον αφορα το injection ειναι μια νεα τεχνολογια που ψεκαζει την βενζινα στα πιστονια με τσιπακι (βλεπε μηχανες μεγαλυτερου κυβισμου με τετοια τεχνολογια: yamaha R1 2005,honda CBR κλπ Το injection ειναι καλυτερο απο τα καρμπιρατερ για εχει μεγαλυτερη οικονομια σε βενζινη και λαδια, λιγοτερα καυσαερια,καλυτερη αξιοπιστια και αντοχη στον χρονο. Εδω ειναι και κατι που ηθελα να σου πω. Στην Αθηνα στα καλα καταστημα γινεται η "χαρτογραφηση injection" Εκει σου αλλαζουν τσιπακι και δινει εντολη να ψεκαζει πιο πολυ βενζινα. Εκει οι επιδοσεις μπορουν να ανεβουν εως 50 % αν δεν εχει προβλημα να καει παραπανω.Αυτο ειναι στο χερι να το κανεις και ειναι πολυ φτηνο.Στην Ζακυνθο δεν εχουμε χαρτογραφηση ομως και γι'αυτο δεν ειναι και τοσο γρηγορο οσο μπορει να φτασει στο οριο των επιδοσεων. Καλο ειναι βεβαια στην αρχη να μην πας για βελτιωση.Να μαθεις καλα να πηγαινεις μεχρι να 90 km/h και επειτα αν δεν σου φτανουν κανεις τις μετατροπες. Ελπιζω να σε διαφωτισα στο θεμα injection. Εσυ εχεις και πλεονεκτημα γιατι εισαι Αθηνα και υπαρχουν απιστευτα πραγματα να κανεις στο μηχανακι,αν θες πολυ γκαζι 5.Στο θεμα ταχυτητας αν ειναι το μηχανακι ελαφρυ (με λιγο βενζινη στο ντεποζιτο τα 90-92 χιλιομετρα τα εχω για την πλακα) Επισης οταν ειναι γεματο το ντεποζιτο και εχει αερα δεν παει πανω απο 85. Με δυο ατομα επισης πιανω 80-85 με καλες συνθηκες. Μην σε νοιαζει ομως τι τελικη εχει. Αυτο ειναι θεμα ρυθμισης του κινητηρα. Ο μηχανικος μπορει να το κανει να πιανει παρα πολλα περισσοτερα ρυθμιζονται Ιμαντες,Μπιλιες και τετοια. Εγω δεν του εχω αλλαξει και πολλα γιατι θελω να το με εξαρτηματα εργοστασιου. Εσυ μπορεις να κανεις οτι θες βεβαια 6.Σου εχω ειδη απαντησει για την αξιοπιστια και την ταχυτητα παραπανω. Οσον αφορα ανεση εχω αλλαξει την σελα και εγω βαλει μια αλλη μαλακη,της μαρκας piaggio-gilera που ειναι οτι πρεπει για ανεση.Εχω κανει μεχρι και 50-60 χιλιομετρα συνεχομενα χωρις να με πονεσει η πλατη 7.Για την ευκολη και οικονομικη συντηρηση απαντησα παραπανω (στο θεμα 4.injection)Οσο για ανταλλακτικα καλο ειναι να κανεις ενα service για 3000 χιλιομετρα.Εκει μπορεις να αλλαξεις μπουζι,υγρα φρενων,λαδια και επισης αν θες αλλαζεις ιμαντες και μπιλιες που ειναι αρκετα φτηνα και ειναι καλο να αλλαζουν 8.Στο θεμα νομων ο ηχος ειναι μεσα στα επιτρεπομενα ορια,μονο αν πατας τερμα το γκαζι "βρυχατα" ο κινητηρας αλλα αν πηγαινεις χαλαρα με κρανος,με λιγα χιλιομετρα και προσεχεις τις λωριδες και αναβεις τα φλας θα εισαι νομιμος 9.Στο θεμα διπλωματος πρεπει να εχει τα 16 χρονια κλειστα,πρεπει να γνωριζεις τα σηματα,και θα σου δοσουν να οδηγησεις ενα 50αρι με ταχυτητες.Μην φοβασαι ευκολα ειναι εγω το περασα με την πρωτη φορα. Επι την ευκαιρια η gilera ειναι αυτοματη.Μονο γκαζι-φρενο εχει 10.Αν σε πιασουν με διπλωμα πενηνταρι δεν θα σου κοψουν κληση ουτε τιποτα. Εμενα με εχουν πιασει πολλες φορες με κρανος και τιποτα δεν με εχουν κοψει οποτε ειναι νομιμο σιγουρα 11.Μενω Ζακυνθο.Τα μεταφορικα θα τα κανω εγω με τον πατερα μου δωρεαν. Τελος,εκανα ολικο service πριν λιγο καιρο και ειναι ολα ενταξει.Οποτε δε θα χρειαστει να ξοδεψεις λεφτα για αλλα service. "

 

 

exo kapoies apories-dieykrinhseis kai tetoia

 

1o pos ebgale ton laspotira emeis gia na ton vgaloyme eprepe na ton koposoume alios eprepe na vgaloume olla ta plastika nomizo epiane kai stis anarthseis. opote ama to pareis na ston balei . einai xrishmos o laspothras idios ton xeimona petaei laspes kai tetoia .

 

2o o o imantas den rithmizetai rithmizetai o bariatoras me mpilies poio elafries h pio baries etsi alazei h apokrish toy kinhthra poio apotomo stis ekinhseis h oxi .

 

3o 1nas einai o imantas kai den xriazetai alagh .

 

4o prosekse tora o kinhthras einai 80cc nomimos opos leei o filos den tha eisai

afoy einai dilomenos os 50cc opos kai oi asfaleies kai olla . opote panta mporei na ginei mia strabh. omos kaneis den ta dilonei san 80cc oloi ta afhnoyn sta xartia 50cc kai kanenas den exei problhma (to oti den exei problhma den shmenei oti einai nomimos)

 

5o to thema diploma ego edosa me aytomato mixanaki (gilera runner 50cc san ayto poy koitas alla oxi me psakasmo karbilater) oxi me taxythtes kai einai pragmatika geleio na to pareis

 

 

kala kai aytos den mporoyse na to plinei prin to vgalei mia foto .

Link to comment
Share on other sites

ok tha tou po gia ton laspotira...

 

den mou apantises omos??esi tha to epernes etsi opos to perigrafei k afou ksereis k apo mixanologika??(eno ego den ksero)

 

ti perilamvanei i eksetasi stin troxaia??(8 aria??)

 

opoios allos mporei as voithisei paidia...(min to paro k mou vgei mapa telika)

Link to comment
Share on other sites

den ksero genika me ta metaxirismena exo tis epifilakseis moy . ama akoyga ligo pos doyleyei ton ixo ths mhxanhs isos kai na katalabena . se genikes grames tha proteina na mhn pareis mhxanaki me alagmena kilindropistona sthn periptosh omos aythn den ksero . aaa pestou ama exei kai ta manisia kilindropistona na sta dosei kai ayta .

 

den ksero re file ama den to deis kai apo konta na to kaneis mia bolta na deis thn katastash poy vriskete . apo athina den vriskeis tpt na to pas se kanena mhxaniko na to riksei mia matia na soy pei thn gnomh toy

 

pantos ama einai apo paidi logika tha to prosexe opote to vazoyme kai ayto sta +

 

ego exo sto runner moy 25.000 xiliometra kai einai se aristh katastash .

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, το μεγαλο κειμενο δεν το διαβασα γιατι δεν με ενδιαφερει....

Καταρχην δεν φερεσαι εξυπνα.

Εχει injection (purejet) δηλαδη πολλα προβληματα και ειναι και φτιαγμενο.

 

ΜΑΚΡΙΑ

---

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the first one!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε πει οτι τα runner με Injection ειναι ολα προβληματικα.Βγαζουν προβληματα. Ασε που ο κυριος αυτος το εχει και φτιαγμενο...

 

Εσυ να ψαχνεις για το DD/SP

---

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the first one!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

soy leei omos 3 lithra ta 150 xiliomera ego ta 150 ta evgaza me 10 litra peripoy me to DD moy .

 

pantos kalo tha htan na to deis prin to pareis . oxi meso thlefonoy kai etsi .

 

tora ti leei to o filos gia ta injection den to katanoo ti eidoys problhmata vgazoyn . as moy pei an mporei ? an exei akoysei kati sigkekrimeno . akoy olla problhmatika .

Link to comment
Share on other sites

exo kapoies apories-dieykrinhseis kai tetoia

 

1o pos ebgale ton laspotira emeis gia na ton vgaloyme eprepe na ton koposoume alios eprepe na vgaloume olla ta plastika nomizo epiane kai stis anarthseis. opote ama to pareis na ston balei . einai xrishmos o laspothras idios ton xeimona petaei laspes kai tetoia .

 

2o o o imantas den rithmizetai rithmizetai o bariatoras me mpilies poio elafries h pio baries etsi alazei h apokrish toy kinhthra poio apotomo stis ekinhseis h oxi .

 

3o 1nas einai o imantas kai den xriazetai alagh .

 

4o prosekse tora o kinhthras einai 80cc nomimos opos leei o filos den tha eisai

afoy einai dilomenos os 50cc opos kai oi asfaleies kai olla . opote panta mporei na ginei mia strabh. omos kaneis den ta dilonei san 80cc oloi ta afhnoyn sta xartia 50cc kai kanenas den exei problhma (to oti den exei problhma den shmenei oti einai nomimos)

 

5o to thema diploma ego edosa me aytomato mixanaki (gilera runner 50cc san ayto poy koitas alla oxi me psakasmo karbilater) oxi me taxythtes kai einai pragmatika geleio na to pareis

 

 

kala kai aytos den mporoyse na to plinei prin to vgalei mia foto .

 

Τα λες πολυ σωστα, μονο στο 4 θα διαφωνησω λιγακι. Καθοτι το μηχανακι δεν περναει ΚΤΕΟ, τι θα κανει ο μπατσος για να δει αν ειναι 50cc, θα λυσει το κινητηρα και θα παρει τη τριγωνομετρια για να δει ποσα cc ειναι? :blink: :p Οποτε δεν υπαρχει προβλημα, απειρες φορες με εχουν σταματησει με 80αρι Nrg και μονο κρανος με γραφανε αν δε φορουσα.

 

Να προσθεσω οτι η εξατμιση ειναι καταπληκτικη και οχι ιδιαιτερα θορυβοδης. Σιγουρα κανει καποιο θορυβο παραπανω απο τη μανισια. Την ειχα γι'αυτο το λεω ;)

 

Εγω παντως δεν θα το επαιρνα αν δεν το "ακουγα" οπως ειπε και ο φιλος karlbarks ή αν δεν ειχα γνωσεις να το εβλεπε ενας τεχνικος τουλαχιστον. Οποτε καλυτερα θα ελεγα να το αφησεις.Τοσα μηχανακια θα βρεις στην Αθηνα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω το στηριζω και μπορω να σου πω λεπτομερειες, αφου μαθω φυσικα.

Δεν ασχοληθηκα σχεδον καθολου με injection αφου εδω στην γειτονια μου ειναι ενας εξουσιοδοτημενος για piaggio-gilera-vespa, και οταν μιλουσαμε μου ειπε οτι να μην το σκεφτομαι καθολου για purejet αφου εχουν ολο προβληματα.Δεν ρωτησα περισσοτερα γιατι δεν με ενδιεφερε κιολας.

Ουτως ή αλλως εαν δεις ταξινομησεις gilera runner 50cc,ελαχιστα ειναι purejet.

Ψαξε και σε σελιδες που ασχολουνται με τη βελτιωση του συγκεκριμενου scooter, δεν βρισκεις Kits για το purejet παρα μονο για το SP.

Μην το παιρνεις το Purejet.Εχουν προβληματα με τον ψεκασμο και θα τρεχεις συνεχεια στα συνεργεια

---

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the first one!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

To κοντερ θα λεει καπου 95 αλλα πραγματικα μαλλον 85.

Ειναι και αναλογα με το στρωσιμο, και πολλα παιζουν ρολο

---

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the first one!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ψαξε και σε σελιδες που ασχολουνται με τη βελτιωση του συγκεκριμενου scooter, δεν βρισκεις Kits για το purejet παρα μονο για το SP.

 

ma afou den diavases to keimeno..iparxei kit gia purejet k to exei valei to palikari....

 

diavase pls to keimeno k pes mou tin gnomi sou mias k eisai gnostis.mono apo esena exo akousei oti ta injection den lene

Link to comment
Share on other sites

ta pio pano einai pou mou aresoun pio poli (emfanisiaka,to dieukrinizo) iparxoun akoma ta eksis pou den xoresan sto poll

 

GILERA DNA , GILERA STALKER , KYMCO DINK , MALAGUTI F15 FIREFOX , MBK CS MACH-G , ITALJET DRAGSTER

 

 

 

 

poio pisteuete oti einai to kalitero scooter apo auta pou anafero???

 

an thelete proteinete k kana allo kalo ektos apo auta pou exo valei ego.

 

auto pou tha sigkentrosei tis perisoteres psifous tha einai k auto pou tha agoraso(kainourio/metaxeirismeno)

 

 

**eimai psiloasxetos k den gnorizo poio apo ola gi auto zitao tin voitheia sas

Gillera Runner....μακραν το καλυτερο.Απο προσωπικη μου εμπερια,κατοχος 2 runner sp180&vxr200,αξιοπιστο και στημενο σαν μοτοσυκλετα,ξεφευγει απο τα υπολοιπα scooter της αγορας,αλλα εχει λιγο τσιμπημενη τιμη για 50 κυβικα.αλλα οτι πληρωνεις περνεις...και μαλιστα αξιζει τον κοπο να το παρεις.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν κιτ, δεν ειπα οτι δεν υπαρχουν.απλα ειναι σπανιο να βρεις. Ασε που δεν ειναι αξιοπιστα.Φαντασου οτι μια σελιδα εχει 2 κιτ για purejet και 40 για sp....

 

Ρε συ ακουσε με που σου λεω.Μην το ψαχνεις παραπανω.

θα σου προτεινα να βρεις καποιον ειδικο να σου εξηγησει πρωτο χερι ακριβως τι γινεται.

Δεν εμαθα ποτε για τα purejet αφου δεν με ενδιεφεραν....

---

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the first one!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

epaniltha.

 

loipon i katastasi einai os eksis:

 

exo apofasisei gia metaxeirismeno scooter 50cc gilera runner exo vrei apo xrisi eukairia 3 polites alla epidi eimai asxetos(oute na odigo den ksero)den mporo na elekso se ti katastasi einai.epipleon den iparxei kaneis gnostos mou pou na gnorizei apo scooter k genika apo mixanes gia na me voithisei.

 

etsi loipon rixno tin eksis protasi:opoios mporei na me VOITHISEI.dil na kanonisoume sinantisi gia na koitaksei autos ta scooter.(fisika me pliromi)

osoi eisaste expert sta scooter k thelete na voithisete pm me

 

(mono apo athina)

 

euxaristo

Link to comment
Share on other sites

1nas einai o imantas kai den xriazetai alagh .

einai kai enas mikros "imantaki" to opoio prepei na to koitas syxna pikna giati einai krima na soy kolisei to scooter gia mia vlakia pou kostisei 5 eyro twra o megalos kirios imantas den 8elei allagi ka8e 3000 xlm alla oxi kai ka8oloy kalo einai ka8e 10000 na ton rixnneis mia matia..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γεια σας!

 

Αυτό το καιρό ενδιαφέρομαι για ένα scooter και μπορώ να διαθέσω μέχρι 600-700€.Τι μπορώ να βρώ σε αυτές τις τιμές στα 50cc?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...