Jump to content

[temp lock] Καταστήματα Wind: Είστε ευχαριστημένοι;


billakosss
 Κοινοποίηση

Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;  

372 members have voted

  1. 1. Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;

    • Ναι
      188
    • Όχι
      152
    • Εξυπηρετούμαι από άλλα καταστήματα...
      32


Recommended Posts

Αγαπητέ καημένε πελατάκο!

Τηλεφώνησε σε παρακαλώ στο 2106158000 και ζήτησε την κυρία Ε. Παπακωνσταντίνου! Είναι υπεύθυνη παραπόνων!!!

Δεν θα σου απαλύνει τον πόνο με γλυκόλογα!

Δεν θα σου γλύψει....

Θα ψάξει, θα μάθει και θα τους βάλει να σε πάρουν τηλεφωνο να σου εξηγήσουν ΑΥΤΟΙ γιατι το έκαναν αυτό.

 

(το όνομα το ξέρω γιατί εκεί έστειλαν αρχικά μια καταγγελία που έκανα στην http://www.eett.gr όσον αφορά το δίκτυο της ΤΙΜ).

 

Μην ψαρώσεις όμως. Να έχεις όλα τα στοιχεία μπροστά σου γιατί θα στα ζητήσει...

 

ΣΕ παρακαλώ όμως μην κατηγορείς τα καταστηματα Ονομαστικά!

Για μια προμήθεια δουλεύουν! Δεν εκπροσωπουν την εταιρία, και δεν μπορούν να γνωρίζουν τα πάντα (μπουχαχα)!

ΑΛΗΘΕΙΑ, πελατάκο, γιατί δεν τα έκανες όλα στο καλό και φιλικό κατάστημα της Καρδίτσας? (αλλα αν δε πάθεις πως θα μάθεις!).

Δεν φαντάζομαι να πιστευει κανεις πως όταν ένας ιδιωτης πληρώνει ενα ευκαταφρόνητο ποσο και αγοράζει το franchise, θα του τραβήξει η εταιρία το αυτί... (μπουχαχα)

Δεν είμαι πελατάκος αλλά πελάτης.Το πελατάκος μου φαίνεται αρκετά υποτιμητικό...όλοι πελάτες είμαστε,είτε μικροί είτε μεγάλοι....

όσον αφορά την καταγγελία,μην ανησυχείς,πιστεύω ότι το myphone είναι αρκετά καλό για αυτήν την δουλειά.Δε νομίζω ότι η κυρία που ανέφερες δεν παρακολουθεί τη συζήτηση.Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να τραβιούνται αυτιά,ναι συμφωνώ...ή τουλάχιστον να διορθώνονται τόσο τα λάθη όσο και υπάλληλοι με κάποιες συστάσεις;) Δεν είναι κακή καμία παρατήρηση:!: Στο κάτω κάτω αν η κοπέλα του καταστήματος είχε την ανάλογη ενημέρωση αυτό θα μου έλεγε και θα επέμενε.η ΤΙΜ δεν έχει υποχρέωση να ενημερώνει; Και απορώ πως το ΤΙΜ Καρδίτσας το γνώριζε και το ΤΙΜ Βόλου είχε πλήρη άγνοια επί του θέματος,τελικά πρέπει να φροντίζεις να ενημερώνεσαι.

Για το αν τελικά επέλεξα το ΤΙΜ Βόλου είχα διάφορους λόγους...1)ενώ η αγορά του κινητού έγινε από Καρδίτσα δε σημαίνει ότι δεν έκανα κάποιες μέρες να το παραλάβω επομένως δε μπορούσα να αλλάξω την κάρτα SIM εξ'αποστάσεως...και να μείνω χωρίς τηλέφωνο για μία βδομάδα 2) Που να φανταστώ ότι μία τόσο απλή διαδικασία θα μου στοίχιζε τόσο χρόνο και νεύρα...Αλλαγή SIM έκανε και βρέθηκα χρεωμένος με πάγια.

Από τα λάθη μου μαθαίνω και θα εμπιστεύομαι μόνο άτομα που ξέρω ότι γνωρίζουν το αντικείμενο(όχι μόνο απαραίτητα το ΤΙΜ Καρδίτσας αλλά και άλλα TIM centers-δεν έχει σημασία αν είναι franchise ή όχι φίλε μου,αυτό είναι το μόνο σίγουρο που έχω καταλάβει-που κάνουν καλά τη δουλειά τους)

 

Billakos,ελπίζω να μου τα πιστώσει χωρίς δεύτερη κουβέντα η κοπέλα γιατί όταν έλεγε "Στον επόμενο λογαριασμό θα σου πιστωθούν" μάλλον εννοούσε "την ώρα της πληρωμής" κάτι που δε μου ξεκαθάρισε:O και μπορεί να εκνευρίστηκα λίγο αδικαιολόγητα.Θα δείξει...Θα σας πω τι θα γίνει την Παρασκευή που θα πάω να πληρώσω το λογαριασμό;)

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 546
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Συγνώμη αν σε προσέβαλα,

το υποκοριστικό κολάει στην ταλαιπωριά που υπέστεις!

ενηγουέη.

Νομίζω ότι πρέπει να το δεις λίγο πιο ψύχραιμα.

Αν έχεις δίκαιο, με λίγη πειθώ θα σου επιστρέψουν αυτό που δικαιούσε.

Ελπίζω να μην είσαι γιατρός ή δικηγόρος ή δημοσιογράφος.:cry:

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/702461_s.jpg
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αν σε προσέβαλα,

το υποκοριστικό κολάει στην ταλαιπωριά που υπέστεις!

ενηγουέη.

Νομίζω ότι πρέπει να το δεις λίγο πιο ψύχραιμα.

Αν έχεις δίκαιο, με λίγη πειθώ θα σου επιστρέψουν αυτό που δικαιούσε.

Ελπίζω να μην είσαι γιατρός ή δικηγόρος ή δημοσιογράφος.:cry:

οχι κανενας δεν αγχωνεται,απλα βλεπω στα ποστ σου μια ειρωνια.

και φυσικα θα τα παρει πισω αν γινει ετσι οπως το ειπα. εκτος αν τα βαλει το καταστημα απο την τσεπη του.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήγα στο κατάστημα με το λογαριασμό Απριλίου και Μαρτίου και τους ζήτησα να μου πιστώσουν το ποσό...

Τι παράλογος που είμαι,γιατί ζητάω τα 31Ε μου πίσω; Μου είπαν πιστώθηκαν το αναλογικό ποσό,τι άλλο θέλω...:mad:

Τους εξηγώ τι μου είπαν από το τμήμα λογαριασμό και έστειλαν ένα ΦΑΞ με την ταυτότητα & τα απαραίτητα δικαιολογητικά του εταιρικού για να μου πιστωθεί το ποσό που υπολειπόταν...

Ελπίζω να έχει τελειώσει αυτή η ιστορία;) Αν δεν έχει πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό θα πάρω τηλέφωνο στην ΤΙΜ να τους πάρει το franchise:rocket: Δε μπορώ άλλο...πήγα με μαλλί και βγήκα όχι κουρεμένος,φαλακρός...

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήγα στο κατάστημα με το λογαριασμό Απριλίου και Μαρτίου και τους ζήτησα να μου πιστώσουν το ποσό...

Τι παράλογος που είμαι,γιατί ζητάω τα 31Ε μου πίσω; Μου είπαν πιστώθηκαν το αναλογικό ποσό,τι άλλο θέλω...:mad:

Τους εξηγώ τι μου είπαν από το τμήμα λογαριασμό και έστειλαν ένα ΦΑΞ με την ταυτότητα & τα απαραίτητα δικαιολογητικά του εταιρικού για να μου πιστωθεί το ποσό που υπολειπόταν...

Ελπίζω να έχει τελειώσει αυτή η ιστορία;) Αν δεν έχει πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό θα πάρω τηλέφωνο στην ΤΙΜ να τους πάρει το franchise:rocket: Δε μπορώ άλλο...πήγα με μαλλί και βγήκα όχι κουρεμένος,φαλακρός...

Τους χαϊδεύεις γιαυτό στα κάνουν, και δεν νομίζω να στα πιστώσουν γιατι απλά δεν το κυνηγάς όπως πρέπει (στα πρότυπα της τιμ). Εγω στην θέση σου θα καλούσα το 1277, θα εξηγούσα πως το κατάστημα δεν έχει σκοπό να παραδεχτεί το λάθος του και να ενημερώσει την τιμ να πιστώσει τα χρήματα και ζητώ να ερευνήσουν το ζήτημα σε συνεργασία με το κατάστημα και να μου απαντήσουν εγγράφως (η τιμ, όχι το κατάστημα) μέσα σε 5 εργάσιμες μέρες. Έτσι μόνο θα βρεις το δικιο σου. Και όσο περνά ο χρόνος τόσο και πιο πολύ θα θάβεται το ζήτημα και θα βαριούνται οι υπεύθυνοι.. :)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Τους χαϊδεύεις γιαυτό στα κάνουν, και δεν νομίζω να στα πιστώσουν γιατι απλά δεν το κυνηγάς όπως πρέπει (στα πρότυπα της τιμ). Εγω στην θέση σου θα καλούσα το 1277, θα εξηγούσα πως το κατάστημα δεν έχει σκοπό να παραδεχτεί το λάθος του και να ενημερώσει την τιμ να πιστώσει τα χρήματα και ζητώ να ερευνήσουν το ζήτημα σε συνεργασία με το κατάστημα και να μου απαντήσουν εγγράφως (η τιμ, όχι το κατάστημα) μέσα σε 5 εργάσιμες μέρες. Έτσι μόνο θα βρεις το δικιο σου. Και όσο περνά ο χρόνος τόσο και πιο πολύ θα θάβεται το ζήτημα και θα βαριούνται οι υπεύθυνοι.. :)

Παναγιώτη,άπαξ και δε μου πιστωθούν τα χρήματα θα γίνει ΧΑΜΟΣ:mad:

Αν δεν παίρνουν από ευγένεια έννοια σου και ξέρω και άλλους τρόπους:διακοπή εταιρικού συμβολαίου και χίλια παράπονα στην ΤΙΜ για το κατάστημα...

Και το εν λόγω κατάστημα δεν είναι η πρώτη φορά που κάνει λάθος σε βασικά πράγματα! Αν δεν ήρθει η πίστωση...περιμένω με αγωνία τον επόμενο λογαριασμό!

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Καλά να σου πω δεν νομίζω πια και τόσο.... Εντάξει το κατάστημα είναι απαράδεκτο αλλά την εταιρία δεν την έχω και για τόσο. Βέβαια τα δείγματα του παρελθόντος δεν είναι και τόσο ενθαρυντικά... Όπως και να 'χει πάντως δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσεις τα χρήματα. Οπότε μην ανησυχείς!
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήγα στο κατάστημα με το λογαριασμό Απριλίου και Μαρτίου και τους ζήτησα να μου πιστώσουν το ποσό...

 

Αγαπητέ φίλε,

μην εκνευρίζεσαι.

Η πίστωση ποσού μπορεί να καθυστερήσει λιγουλάκι.

Εγώ περιμένω επιστροφή ποσού απο τον Δεκέμβριο του 2005.

Φανταζομαι πως δεν έχει να κάνει με το καταστημα, αλλα μάλλον με τον φόρτο στο τμήμα που ασχολείται με τις επιστροφές ποσού σε λογαριασμόυς.

Λέτε να επιστρέφουν χρήματα σε πολύ κόσμο???:D

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/702461_s.jpg
Link to comment
Share on other sites

μη μιλατε για επιστροφη γιατι εμενα με χρεωσαν το tim plus non stop επιπλεον 10ευρω και τα πηρα ασχημα!

και δεν με νοιαζουν τα 10 ευρω αλλα γιατι πληρωνω 3,5 το απεριοριστο???

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Μπα καπου εχει κολλησει. Δεν υπαρχει φορτος....

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

μη μιλατε για επιστροφη γιατι...

Βρε αγαπητε βασίλη, μήπως σου το χρεωσανε προκαταβολικα για όλον τον χρόνον?

(μήπως το ενεργοποιησες μόλις εκδόθηκε ο λογαριασμός και πληρωνεις ένα μήνα πριν και ένα μήνα προκαταβολικα όπως πάντα? 3,5+3,5=9 + καποιες μέρες=10)

 

Nrg is right!

failed again in maths:lol:

Φαίνεται πως κόλλησα και εγω ιο απο το προγραμμα εκδοσης λογαριασμών της ΤΙΜ...:lol:

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/702461_s.jpg
Link to comment
Share on other sites

Βρε αγαπητε βασίλη, μήπως σου το χρεωσανε προκαταβολικα για όλον τον χρόνον?

(μήπως το ενεργοποιησες μόλις εκδόθηκε ο λογαριασμός και πληρωνεις ένα μήνα πριν και ένα μήνα προκαταβολικα όπως πάντα? 3,5+3,5=9 + καποιες μέρες=10)

 

:wacko: 7 βρε :p

 

Τα υπολοιπα φανταζομαι για πλακα τα λες.

Link to comment
Share on other sites

εφ ορου ζωης μου το χρεωσανε!

πλακα με κανεις?

ειναι ο 2ος μηνας που γινεται αυτο.

μη ξυνεις πληγες τωρα.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φίλε,

μην εκνευρίζεσαι.

Η πίστωση ποσού μπορεί να καθυστερήσει λιγουλάκι.

Εγώ περιμένω επιστροφή ποσού απο τον Δεκέμβριο του 2005.

και δεν έχεις κάνει φασαρία;;;

παιδιά επειδή βλέπω πολύ κόσμο με πιστώσεις...κάτι δε πάει καλά! Απορώ,τα μισά χρήματα που εισπράττει η ΤΙΜ τα επιστρέφει;;; Είτε λάθη στο billing system,είτε στα καταστήματα,όλα αυτά ταλαιπωρούν τον πελάτη... Και όπως λέει και ο λαός μας "υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια" και δε θα καθίσει κανένας να ταλαιπωρηθεί με την ΤΙΜ και την κάθε ΤΙΜ:!:

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

και δεν έχεις κάνει φασαρία;;;

παιδιά επειδή βλέπω πολύ κόσμο με πιστώσεις...κάτι δε πάει καλά! Απορώ,τα μισά χρήματα που εισπράττει η ΤΙΜ τα επιστρέφει;;; Είτε λάθη στο billing system,είτε στα καταστήματα,όλα αυτά ταλαιπωρούν τον πελάτη... Και όπως λέει και ο λαός μας "υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια" και δε θα καθίσει κανένας να ταλαιπωρηθεί με την ΤΙΜ και την κάθε ΤΙΜ:!:

καλα ρε συ,τον πιστευεις?

σιγα να μη περιμενει πιστωση απο τον δεκεβρη!

το μεγιστο ειναι 3 μηνες!

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

και δεν έχεις κάνει φασαρία;;;

παιδιά επειδή βλέπω πολύ κόσμο με πιστώσεις...κάτι δε πάει καλά! Απορώ,τα μισά χρήματα που εισπράττει η ΤΙΜ τα επιστρέφει;;; Είτε λάθη στο billing system,είτε στα καταστήματα,όλα αυτά ταλαιπωρούν τον πελάτη... Και όπως λέει και ο λαός μας "υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια" και δε θα καθίσει κανένας να ταλαιπωρηθεί με την ΤΙΜ και την κάθε ΤΙΜ:!:

σε αυτό το θέμα, τουλάχιστον, δεν υπάρχει πρόβλημα στην επιστροφή χρηματων. Αργεί,λόγω φόρτου, το συγκεκριμμένο τμήμα. Από προσωπική εμπειρία με την δωρεάν χρήση πέρισυ 400 λεπτών τον μήνα προς κινητά ΤΙΜ, που μου τα χρέωναν κανονικά και μου τα αφαιρούσαν από το κανονικό πακέτο που είχα πάρει. Άργησε αυτή η διαδικασία 2-3 μήνες αλλά μου τα επέστρεψαν όλα.

Link to comment
Share on other sites

καλα ρε συ,τον πιστευεις?

σιγα να μη περιμενει πιστωση απο τον δεκεβρη!

το μεγιστο ειναι 3 μηνες!

 

Μόνο που όταν κάποιοι πρέπει να βάλουν υπογραφή και μένουν τα εγγραφα στα γραφεία τους όσο τους καπνίσει,,, καθυστερούν λίγο περισσότερο!

Αυτό συμβαίνει γιατί μάλλον η εταιρία είναι :X .

Ή μήπως υπάρχει έλλειψη προσωπικού?

Ή μήπως υπάρχει πρόβλημα στις χρεωσεις του συστηματος που εκδίδει λογαριασμούς και απλώς όσοι μπαίνουν στον κόπο να ελεγξουν τον λογαριασμό τους διαπιστώνουν τις λάθος χρεώσεις? Να σταματήσουν αμέσως!

Άλλωστε δεν έχω διάθεση να τηλεφωνω και να διαμαρτύρομαι στον κάθε υπάλληλο που δεν είναι υπεύθυνος για την ασυνέπεια των υπολλοιπων.

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/702461_s.jpg
Link to comment
Share on other sites

Πάω προχθές για να κάνω μια απλή αντικατασταση κάρτας στο κατάστημα ΤΙΜ Κερατσινίου και μου λέει ο υπάλληλος έλα αύριο γιατί μου τελείωσαν οι κάρτες και δεν έχω για αντικατάσταση.

Οk λέω.Πάω την επόμενη για την αντικατάσταση κ πάλι του δίνω το νούμερο του κινητού και όταν φτάνω πλέον σπίτι μου και κάνω μια αναπάντητη στο άλλο μου κινητό βλέπω οτι είναι λάθος το νούμερο..:mad:

Ξανά μανά στο κατάστημα να ενημερώνω για το λάθος νούμερο και η υπάλληλος να μου λέει μήπως εσείς του το είπατε λάθος;;;Γιατί αυτός γράφει οτι του λέτε..

Της λέω μήπως αυτός το άκουσε λάθος;;

Τεσπα μου έκανε την αντικατάσταση και είναι ok τώρα.

Απλά δεν μου άρεσε η αντίδραση και ο τρόπος που το είπε.

Εκτός του οτι μια άλλη φορα που πήγα για μία νέα σύνδεση μιας φίλης μου δεν ήξερε τα προγράμματα χρήσης..:wacko:

 

Τα σχόλια δικά σας..

http://www.eppforum.org/gkr41/eye2.pngΤα μάτια καθρέφτες και φως της ψυχής..
Link to comment
Share on other sites

ενταξει συμβαινουν κι αυτα...αλλα δεν ειναι σωστο να μη το παραδεχτει οτι εκαναν λαθος!! και παει να σου την πει κιολας?

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Παραδέχομαι οτι ναι,συμβαίνουν αυτά..(άνθρωποι είμαστε λάθοι κάνουμε),δεν μου άρεσε όμως καθόλου το γεγονός οτι μου μίλησε έτσι..

Ας παραδεχόταν τουλάχιστον οτι ναι,πιθανότατα ήταν δικό τους το λάθος..αλλά το ριξε σε μένα η παλιό..:X

http://www.eppforum.org/gkr41/eye2.pngΤα μάτια καθρέφτες και φως της ψυχής..
Link to comment
Share on other sites

εμενα στο Mall την αλλη φορα που πηγα για ρυθμησεις gprs mms email μονο που δεν μου μετετρεψαν την καρτα σε παγιο...

 

Οσο για του Αμαρουσιου (Βασ. Σοφιας) , δεν ειναι και στην προτιμηση μου...

Link to comment
Share on other sites

Στο καταστημα του The Mall, η κ. Παυλιδου εκπληρωσε την μια μετα την αλλη απο μια σειρα απαιτησεων-ιδιοτροπιων μου που θα ηταν ΑΔΥΝΑΤΟΝ να γινουν σε οποιοδηποτε καταστημα, οποιασδηποτε αλυσιδας κατω απο φυσιολογικες συνθηκες! Αν ηταν ολα τα καταστηματα της ΤΙΜ ετσι, τοτε θα ειχε το 80% της αγορας! ΟΑΣΗ σας λεω!

 

Δηλαδή τί απαιτήσεις/ιδιοτροπίες είχες; Όχι τίποτα άλλο, μήπως τυχόν τις έχουμε κι άλλοι ώστε να ξέρουμε πού να πάμε να εξυπηρετηθούμε! :)

Link to comment
Share on other sites

Στο κατάστημα ΤΙΜ της Σπάρτης είναι πολύ ευγενικά παιδιά..

Στης Καλαμάτας ούτε κρύο, ούτε ζεστη.. Τυπικά πράγματα!

Τρομερό και το team που υπάρχει στη Χίο :)

Μπράβο τους!

"Η χειρότερη άρνηση, η μεγαλύτερη απελπισία, είναι να φουντάρεις στον τόπο σου και να ζεις με τις αναμνήσεις..."

Νίκος Καββαδίας

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...