Jump to content

[temp lock] Καταστήματα Wind: Είστε ευχαριστημένοι;


billakosss
 Κοινοποίηση

Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;  

372 members have voted

  1. 1. Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;

    • Ναι
      188
    • Όχι
      152
    • Εξυπηρετούμαι από άλλα καταστήματα...
      32


Recommended Posts

Ένα μεγάλο Χ στο κατάστημα της Λεωφ. Στρατού (ή Κωνσταντινουπόλεως) στη Θεσσαλονίκη.

 

Πήγα σήμερα να πάρω την επιδότηση μου (119€) και ήθελα το Samsung S5600 όπου σκέτη συσκευή είχε 240€. Με απλά μαθηματικά και ένα δεκάχρονο βγάζει ότι θα πρέπει να πληρώσω περίπου 120€... η υπάλληλος είχε άλλη άποψη γιατί ήθελε να μου πουλήσει ένα Nokia που προφανώς της είχε μείνει στο ράφι συν το γεγονός ότι δεν είχε ετοιμοπαράδοτο το S5600 (που να μπλέκει με παραγγελίες τώρα). Έτσι μου έβγαλε ότι θα πρέπει να πληρώσω 200€ επιπλέον για να αποκτήσω το S5600..

 

Έφυγα ευγενικά και πήγα στο επόμενο κατάστημα wind στη Δελφών όπου μου είπαν ότι θα το έχουν την τρίτη με κόστος 123€ επιπλέον στην επιδότηση μου.

 

Επίσης στο ίδιο κατάστημα της Κωνσταντινουπόλεως και με την ίδια υπάλληλο πριν ένα μήνα περίπου έκανα αίτηση Tellas... αφού υπέγραψα όλα τα χαρτιά θυμήθηκε να μου αναφέρει ότι έχει και κόστος ενεργοποίησης 45€. Τέλος πάντων το παραβλέπω, παίρνω και το δωρεάν ADSM για 2 μήνες, πάω σπίτι να το βάλω στο laptop και μου είχε δώσει ADSM από άλλο πελάτη με SIM χρησιμοποιημένη..

 

Δύο φορές Χ λοιπόν.. από εδώ και πέρα ακόμη και τους λογαριασμούς στη Δελφών θα πηγαίνω να τους πληρώνω παρ' όλο που της Κωνσταντινουπόλεως βολεύει σε απόσταση.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Απαντήσεις 546
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα σε όλους

Θα ήθελα να σας πω και την δική μου ιστορία εξυπηρέτησης από 1 κατάστημα wind.

Στις 31/7 που ήταν η τελευταία ημέρα της προσφοράς σε τιμές κόστους που είχε η wind επισκεύτηκα το κατάστημα που βρίσκεται στην Λ.Ηρακλείου 206 στην Ν.Ιωνία.

Εψαχνα το samsung S8000 Jet και το βρήκα στο συγκεκριμένο κατάστημα ετοιμοπαράδοτο. Την ίδια στιγμή αποφάσισα να προχωρήσω σε αγορά και 2ης συσκευής. Υπήρχε ετοιμαράδοτο κάποια άλλη συσκευή samsung με κάμερα 8Mp που όπως μου ανέφερε η ιδιοκτήτρια του καταστήματος είχε ολόιδια ακριβώς χαρακτηριστικά με το s8000. Με τα πολλά αποφάσισα να κάνω και φορητότητα σε 2 νούμερα vodafone που είχα διότι είχα και πολλά παράπονα με την vodafone. Μου είπε ότι κάνοντας την φορητότητα θα μου έδινε και ως δώρο 1 βαλίτσα samsonite (που την είχε και στο κατάστημα με την ταμπέλα από πάνω της "ΔΩΡΟ ΜΕ 2 ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ". Μας υποσχέθηκε και δώρο 2 bluetooth και 1 φορτιστή αυτοκινήτου. Μέχρι εδώ όλα πηγαίναν καλά και παραλάβαμε και το 1 bluetooth την ίδια στιγμή ενώ τα υπόλοιπα δώρα δεν τα είχε και θα τα έβαζε άμεσα παραγγελία. Πηγαίνοντας το βράδυ σπίτι και ανοίγοντας τις συσκευασίες διαπίστωσα ότι η δεύτερη συσκευή (που κατά τα λεγόμενα της ιδιοκτήτριας ήταν ολόιδια) δεν είχε wi-fi. To πρωί της επόμενης ημέρας 1/8 πλεόν επέστρεψα στο κατάστημα με την συσκευή στο χέρι. Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι η προσφορά σε τιμές κόστους είχε λήξει. Εκανε άμεσα επιστροφή δυσανασχετώντας και λέγοντάς μου κιόλας ότι "δεν μου είπατε ότι θέλατε και wi-fi":wacko:. Δεν κάναμε όμως επιστροφή χρημάτων αλλά της έκανα την ίδια ώρα παραγγελία το NOKIA 5800 για το οποίο μου έδωσε τιμή κόστους και μου είπε ότι μόλις το παραλάβει θα μου επιστρέψει και 48€ σαν διαφορά συσκευών. Με ειδοποιεί όντως μετά από μερικές ημέρες ότι είχε παραλάβει το ΝΟΚΙΑ και πήγα στο κατάστημα να το πάρω. Από εκεί που περίμενα να πάρω 48€ πίσω με έβγαλε και να χρωστάω 6€ διότι δεν μπορούσε να μου το δώσει όπως έλεγε σε τιμή κόστους :shock:. Βλέποντας ότι δεν υπήρχε καμία ελπίδα υποχώρησης από την μεριά της , ακύρωσα το ΝΟΚΙΑ και μου γύρισε τα λεφτά πίσω (πάλι καλά). Υπήρχε πάντα η εκκρεμότητα όμως με τα δώρα και φυσικά την βαλίτσα. Η φορητότητα έγινε χωρίς όμως τα 1.000 +1.000 λεπτά δωρεάν ομιλίας μεταξύ των 2 αριθμών για τα οποία το τμήμα εξυπηρέτησης μου ανέφερε ότι ήταν από λάθος του καταστήματος και τραβιέμαι μέχρι σήμερα (15 ημέρες μετά) για να λυθεί το πρόβλημα. Για να μην σας τα πολυλογώ η βαλίτσα ανήκε σε κάποιο πρόγραμμα της wind από πέρισυ. Την παρέλαβα όντως ως δώρο χωρίς όμως παραστατικά, εγγύηση και κλειδιά.:mad: Πηγαίνοντας σήμερα να παραλάβω και τα υπόλοιπα δώρα τα αρνήθηκε όλα και ήθελε να με χρεώσει και 45€ για τα αξεσουάρ. Εχω φυσικά ήδη αναφέρει τα πάντα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της wind και περιμένω να μου απαντήσουν.

Συγνώμη αν κούρασα όμως νομίζω ότι πρέπει να γνωρίζουν όλοι οι πιθανοί πελάτες αυτού του συγκεκριμένου καταστήματος που πάνε να μπλέξουν.

Link to comment
Share on other sites

Για την προσφορά των 1000 λεπτών και μηνυμάτων μην ανησυχείς!Αν έχει ενημερωθεί το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών,κατά πάσα πιθανότητα θα ενεργοποιηθεί,απ'τη στιγμή που έκανε λάθος το κατάστημα,άσχετα αν παρήλθε η ημερομηνία.

 

Τώρα,για τα υπόλοιπα,καλά έκανες και ανέφερες το περιστατικό στο κατάστημα.Άσε να αναλάβει η εταιρία από δω και πέρα.

Link to comment
Share on other sites

πολυ καλα κανεις και ενημερωνεις. αυτο το θεμα γιαυτο τον σκοπο ειναι. για να ξερουμε ποια καταστηματα φερονται οπως πρεπει να φερονται και σεβονται τους πελατες και ποιοι ειναι ακαταλληλοι για την δουλεια που κανουν
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
Ένα μεγάλο Χ στο κατάστημα της Λεωφ. Στρατού (ή Κωνσταντινουπόλεως) στη Θεσσαλονίκη.

 

Πήγα σήμερα να πάρω την επιδότηση μου (119€) και ήθελα το Samsung S5600 όπου σκέτη συσκευή είχε 240€. Με απλά μαθηματικά και ένα δεκάχρονο βγάζει ότι θα πρέπει να πληρώσω περίπου 120€... η υπάλληλος είχε άλλη άποψη γιατί ήθελε να μου πουλήσει ένα Nokia που προφανώς της είχε μείνει στο ράφι συν το γεγονός ότι δεν είχε ετοιμοπαράδοτο το S5600 (που να μπλέκει με παραγγελίες τώρα). Έτσι μου έβγαλε ότι θα πρέπει να πληρώσω 200€ επιπλέον για να αποκτήσω το S5600..

 

Έφυγα ευγενικά και πήγα στο επόμενο κατάστημα wind στη Δελφών όπου μου είπαν ότι θα το έχουν την τρίτη με κόστος 123€ επιπλέον στην επιδότηση μου.

 

Επίσης στο ίδιο κατάστημα της Κωνσταντινουπόλεως και με την ίδια υπάλληλο πριν ένα μήνα περίπου έκανα αίτηση Tellas... αφού υπέγραψα όλα τα χαρτιά θυμήθηκε να μου αναφέρει ότι έχει και κόστος ενεργοποίησης 45€. Τέλος πάντων το παραβλέπω, παίρνω και το δωρεάν ADSM για 2 μήνες, πάω σπίτι να το βάλω στο laptop και μου είχε δώσει ADSM από άλλο πελάτη με SIM χρησιμοποιημένη..

 

Δύο φορές Χ λοιπόν.. από εδώ και πέρα ακόμη και τους λογαριασμούς στη Δελφών θα πηγαίνω να τους πληρώνω παρ' όλο που της Κωνσταντινουπόλεως βολεύει σε απόσταση.

Οταν υπαρχει ηδη γραμμη και κανεις αιτηση φορητοτητας τα τελη ενεργοποιησης ειναι 35 ευρω (και οχι 45) και σε νεα γραμμη 70. Το usb modem που παρελαβες το ειχε πριν αλλος πελατης ο οποιος προφανως δεν το ηθελε περαν του διμηνου και το επεστρεψε στο καταστημα, απλα ξεχασε η υπαλληλος να βγαλει την παλια καρτα sim απο μεσα. Αυτα προς ενημερωση σου.

Link to comment
Share on other sites

... Αυτα προς ενημερωση σου.

 

Ενημέρωση την οποία αν του την είχε κάνει η υπάλληλος, το κατάστημα θα είχε έναν ακόμα ευχαριστημένο πελάτη και όχι έναν ακόμη χαμένο πελάτη.

Το αποτέλεσμα πάντως είναι το ίδιο για εμένα μου απλά διαβάζω. Το συγκεκριμένο κατάστημα δε κάνει σωστά τη δουλειά του. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Το Google μου έδωσε αυτό (έχει και τον αριθμό που καλείς ατελώς)

 

http://www.wind.com.gr/ConDows/32_FEB2009.pdf

 

Προσπαθώ να μαζέψω όλα τα στοιχεία για τα καταστήματα Wind σε μία σελίδα, όταν τα τελειώσω θα σας ενημερώσω!

Link to comment
Share on other sites

Οταν υπαρχει ηδη γραμμη και κανεις αιτηση φορητοτητας τα τελη ενεργοποιησης ειναι 35 ευρω (και οχι 45) και σε νεα γραμμη 70. Το usb modem που παρελαβες το ειχε πριν αλλος πελατης ο οποιος προφανως δεν το ηθελε περαν του διμηνου και το επεστρεψε στο καταστημα, απλα ξεχασε η υπαλληλος να βγαλει την παλια καρτα sim απο μεσα. Αυτα προς ενημερωση σου.

 

Έχει και συνέχεια το θέμα...

 

2 μήνες αφού ενεργοποιήθηκε η Tellas δεν έχω δεί την έκπτωση που μου διαφήμισαν όταν έκανα το πακέτο. Πήγα λοιπόν να δω τι συμβαίνει και μου είπαν ότι δεν έχει γίνει η αίτηση για την έκπτωση....

 

Εγώ φταίω για αυτό;;;; Έπρεπε μήπως να τους πω να κάνουν και την αίτηση όταν από μόνοι τους μου λένε να κάνω τελλας για να πάρω την έκπτωση;;;

Link to comment
Share on other sites

εμπειρια απο 3 καταστηματα wind

 

1)νικαια στην πετρου ραλλη.αθλιο εξυπηρετηση μηδεν,πολυ πελατεια κ απορω το γιατι αφου πηγα 3 φορες για ενα θεμα που ειχα κ πηρα την ιδια απαντηση δεν μπορουμε να σας εξυπηρετησουμε εχει προβλημα το κεντρικο,οι επισκεψεις γιναν ανα μια βδομαδα το προβλημα δε λυθηκε ποτε.....

 

2)καμινια στην δωδεκανησου,εχω εξυπηρετηθει πολλες φορες απο το συγκεκριμενο καταστημα αν εξαιρεσεις οτι δεν μπορεσα να πληρωσω με πιστωτικη γυρω στις 3-4 φορες στα σχεδον 3 χρονια που το χρησιμοποιω κατα τα αλλα ολα καλα ειναι εξυπηρετικοι.

 

3)ρεντη στην πειραιως εχω παει λιγες φορες γιατι η αληθεια ειναι οτι μενω νικαια κ δε δεν με πολυβολευει αλλα ολες τις φορες χαρηκαν να με εξυπηρετησουν κ ειναι το ενα απο τα δυο που θα χρησιμοποιω συνεχεια στο εξης κ ας χρειαζεται να καιω κ λιγο βενζινη παραπανω.....

Link to comment
Share on other sites

Είναι αναλόγως το κατάστημα... γενικά οι υπάλληλοι είναι εξυπηρετικοί αλλά μερικές φορές τα καταστήματα έχουν πολύ κόσμο και αυτό δημιουργεί πρόβλημα, όπως είναι αναμενόμενο άλλωστε.
Link to comment
Share on other sites

Το κατάστημα στα καμίνια( Δωδεκάνησου) χρησιμοποιώ και εγώ για τις συναλλαγές μου. Είναι αρκετά εξυπηρετικοί. Το μόνο πρόβλημα που δημιούργησαν ήταν με μια επισκευή τηλεφώνου στην εγγύηση που αντί να πάρουν το μέρος το δικό μου πήραν το μέρος της εταιρείας και δεν μου επισκεύασαν το τηλέφωνο. Την ίδια στιγμή που η Vodafone άλλαζε τα συγκεκριμένα τηλέφωνα που αποδεδειγμένα είχαν προβλήματα.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πήγα στο κατάστημα Wind που βρίσκεται στην αρχή της Κηφισίας (και Αλεξάνδρας) στους Αμπελόκηπους για να ταυτοποιήσω μια Q ώστε να μπορέσω να την ενεργοποιήσω. Μετά από διάλογο με τους ευγενικούς υπαλλήλους η απάντηση ήταν ότι μπορούν να δεχτούν την αίτηση μου αλλά επειδή έχουν πολλές αιτήσεις σε εκκρεμότητα θα χρειάζονταν μερικές μέρες ώσπου να προωθήσουν και την δική μου.

Και τελικά με προέτρεψαν αν βιάζομαι να πάω σε άλλο κατάστημα Wind και να κάνω την αίτηση μου γιατί το δικό τους "είναι πολύ κεντρικό και έχει πολλή δουλειά" (sic) και να πάω σε κανένα συνοικιακό που να μην έχει πολλή δουλειά!

Δεν ξέρω τι να αισθανθώ... Να εκτιμήσω την ειλικρίνια, να θυμώσω, να το δεχτώ ως φυσιολογικό;

Πήγα όντως στο άλλο κατάστημα στην Πανόρμου και ο ευγενικός νεαρός μου έκανε επιτόπου την ταυτοποίηση.

 

Και σας ενημερώνω, το κατάστημα Κηφισίας και Αλεξάνδρας έχει πολλή δουλειά, είναι πολύ κεντρικό, και δεν θέλει άλλους πελάτες, πηγαίνετε σε κανένα άλλο, μην τους φορτώνεστε!

Εγώ έμαθα τώρα και θα πηγαίνω στην Πανόρμου. :happy:

Link to comment
Share on other sites

 

Και σας ενημερώνω, το κατάστημα Κηφισίας και Αλεξάνδρας έχει πολλή δουλειά, είναι πολύ κεντρικό, και δεν θέλει άλλους πελάτες, πηγαίνετε σε κανένα άλλο, μην τους φορτώνεστε!

Εγώ έμαθα τώρα και θα πηγαίνω στην Πανόρμου. :happy:

μμμμμ ΛΑΘΟΣ!!

νέους πελάτες θέλουν, απλά δεν αναλαμβάνουν εργασίες απο την οποία δεν έχουν κέρδος!:p

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

αυτο ακριβως. ολες αυτες οι ατησεις οι πληρωμες λογαριασμων οι ταυτοποιησεις οι αλλαγες διευθηνσης οι αλλαγες παγιου κτλ κτλ ειναι μονο χασιμο χρονου για τον υπαλληλο και το καταστημα οσο σκληρο και αν ακουγεται και χωρις κανενα μα κανενα οφελος..

μακαρι να μην ειχαμε καθολου τετοιους πελατες, μονο πεδεμα ειναι.

Don't give up! :!:
Link to comment
Share on other sites

αυτο ακριβως. ολες αυτες οι ατησεις οι πληρωμες λογαριασμων οι ταυτοποιησεις οι αλλαγες διευθηνσης οι αλλαγες παγιου κτλ κτλ ειναι μονο χασιμο χρονου για τον υπαλληλο και το καταστημα οσο σκληρο και αν ακουγεται και χωρις κανενα μα κανενα οφελος..

μακαρι να μην ειχαμε καθολου τετοιους πελατες, μονο πεδεμα ειναι.

 

Χασιμο χρονου δεν είναι....εξυπηρετείς και έχεις την ευκαιρία για πώληση...όλοι οι πελάτες έιναι καλοδεχούμενοι στα ΄καταστήματα και κανείς δεν είναι χάσιμο χρόνου...

Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

αυτο ακριβως. ολες αυτες οι ατησεις οι πληρωμες λογαριασμων οι ταυτοποιησεις οι αλλαγες διευθηνσης οι αλλαγες παγιου κτλ κτλ ειναι μονο χασιμο χρονου για τον υπαλληλο και το καταστημα οσο σκληρο και αν ακουγεται και χωρις κανενα μα κανενα οφελος..

μακαρι να μην ειχαμε καθολου τετοιους πελατες, μονο πεδεμα ειναι.

 

Επομένως,την επόμενη φορά που δε θα εξυπηρετηθείς σωστά οπουδήποτε-επειδή ο υπάλληλος/ιδιοκτήτης δε θα έχει χρηματικό συμφέρον από εσένα-μην παραπονεθείς..Διότι μπορεί ο υπάλληλος να έχει ακριβώς την ίδια νοοτροπία με σένα σ'αυτό το θέμα..Προσωπικα πάντως,σε όσα καταστήματα Vodafone δεν εξυπηρετηθηκα λόγω απροθυμίας υπαλλήλων - σε Wind ποτέ μου δεν είχα παράπονο- τηλεφώνησα στο 13830 αναφέροντας το περιστατικό. Φάνηκα κακός;δεν ξέρω,ο καθένας το κρίνει με τη δική του ματιά..

Link to comment
Share on other sites

αν ο καθενας μας ενημερωνε την καθε εταιρια για τα καταστηματα που ειναι κανονικη δυσφημιση, πιστεψε με τα πραγματα θα ηταν πολυ διαφορετικα.πολυ καλα εκανες,μακαρι ολοι να σκεφτοντουσαν σαν εσενα.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αν ο καθενας μας ενημερωνε την καθε εταιρια για τα καταστηματα που ειναι κανονικη δυσφημιση, πιστεψε με τα πραγματα θα ηταν πολυ διαφορετικα.πολυ καλα εκανες,μακαρι ολοι να σκεφτοντουσαν σαν εσενα.

 

+1

Τι θα πει "δεν έχει κανένα όφελος"; Είμαστε ή δεν είμαστε υποχρεωμένοι να δηλώσουμε τα καρτοκινητά μας;

Μήπως θέλουν να κάνουμε όλοι φορητότητα σε άλλα δίκτυα για να μην έχουν να δηλώσουν κανένα καρτοκινητό;

Αυτό θα είναι "όφελος" για τη Wind;;;

Απαράδεκτο! Και, Cavaradossi, αν έχεις κατάστημα Wind, ίσως θα έπρεπε να αναθεωρήσεις... Φιλικά πάντα! :)

[sIGPIC][/sIGPIC]

It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Link to comment
Share on other sites

δυσυχως η νοοτροπια του ειναι αυτη που επικρατει στα περισσοτερα καταστηματα. αν μπεις και κανεις ερωτηση για συνδεση ειναι ευγενικοτατοι και πολυ προθυμοι, αν μπεις και ρωτησεις για καρτοκινητο π.χ για κανενα πακετο μηνυματων μπορει και να σε αγνοησει εντελως. και μετα διαμαρτυρονται γιατι υπαρχει κριση και εχουν πεσμενα εσοδα. ας μην αναρωτιουνται λοιπον γιατι συμβαινει αυτο. εχω βιωσει απιθανες καταστασεις σε καταστηματα wind και παντα εστελνα μειλ στην εταιρια και διαμρτυρομουνα. μπορει να μην αλλαξε τιποτα αλλα τουλαχιστον η εταιρια επικοινωνουσε μαζι μου και ζητουσε λεπτομερειες για τα περιστατικα. υπαρχει και η ηθικη ικανοποιηση.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δεν λεω πως εχετε αδικο και σεις εννοειται πως θελετε να εξυπηρετηθητε οπως θα ηθελα και γω αλλωστε με τον καλυτερο τροπο, οταν ομως εχεις εσοδα μονο απο συγκεκριμενα πραγματα πχ συνδεσεις και σου ρχοντε την μερα 80 για ταυτοποιησεις για αλλαγη διευθηνσης για μεταφορα ονοματος για για για.. τρως τον χρονο σου κουραζεσαι σε βριζουνε για αποτελεσμα 0.δεν φταιτε εσεις αλλα ουτε και μεις αλλα οι εταιριες που σε βαζουν να κανεις το μακρυ και το κοντο του καθε πελατη και δεν σε ανταμοιβει γι αυτο.

 

+1

Τι θα πει "δεν έχει κανένα όφελος"; Είμαστε ή δεν είμαστε υποχρεωμένοι να δηλώσουμε τα καρτοκινητά μας;

Μήπως θέλουν να κάνουμε όλοι φορητότητα σε άλλα δίκτυα για να μην έχουν να δηλώσουν κανένα καρτοκινητό;

Αυτό θα είναι "όφελος" για τη Wind;;;

Απαράδεκτο! Και, Cavaradossi, αν έχεις κατάστημα Wind, ίσως θα έπρεπε να αναθεωρήσεις... Φιλικά πάντα! :)

 

ξερεις τι κερδιζει ενα καταστημα με μια ταυτοποιηση? καναμε 100 και βγαλαμε 40 ευρω :lol:

Don't give up! :!:
Link to comment
Share on other sites

ξερεις τι κερδιζει ενα καταστημα με μια ταυτοποιηση? 50 λεπτα :lol:

Αν όντως κερδίζεις 50 λεπτά για κάθε ταυτοποίηση, τότε θα βγάζεις 40 ευρώ τη μέρα (αν σου'ρχονται 80 πελάτες όπως λες). Και πιο λίγοι να'ρθουν, κάτι θα έχεις βγάλει. ;)

 

Είναι ωραίο θέαμα να πηγαίνεις σε κατάστημα Wind για να πληρώσεις, να αγοράσεις κάτι κ.α και να βλέπεις την υπάλληλο θα "τρώει" τα νύχια της; Ίου! Εγώ μόλις την είδα αηδίασα! :down::X

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια παίρνει το κατάστημα ένα έστω συμβολικό ποσό για κάθε ταυτοποίηση;

:confused:

Δεν το ήξερα.

 

Καταλαβαίνω ότι κάθε κατάστημα θέλει να κάνει μόνο κερδοφόρες συναλλαγές αλλά άμα δεν τον καλοπιάσεις και λίγο τον μελλοντικό πελάτη, πώς θα γίνει;

Αν εγώ θελήσω ποτέ να κάνω συμβόλαιο wind (:lol: λέμε, τώρα), σε ποιο κατάστημα πιστεύεις ότι θα πάω;

Και να αναφέρω, απλώς ενημερωτικά, ότι όποτε έχω μπει στο κατάστημα Wind Κηφισίας και Αλεξάνδρας έχει πάντα 3-4-5 άτομα που περιμένουν να πληρώσουν λογαριασμό και 1 άλλο πελάτη που κοιτάζει για συσκευή κλπ

Άρα οι συνάλλαγες χωρίς κέρδος είναι πάντα πολύ περισσότερες από τις επικερδείς;

Link to comment
Share on other sites

το καταστημα βγαζει 0,50 ευρω για καθε ταυτοποιηση? και μιλανε κιολας οι υπαλληλοι?

 

Γιατί να μη μίλάνε???στην τσέπη τους πάει???Τέλος πάντων όμως δεν είναι αυτό το θέμα!!Σημασία έχει πως οποιαδήποτε κίνηση της κάθε εταιρείας, μπορέι να είναι επικερδής στα καταστήματα, αφού πλέον υπάρχει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και περισσότερες ευκαιρίες για καλύτερες πωλήσεις. Τώρα αν ο καθένας το βλέπει για αγγαρεία ή αν θεωρεί ότι με μια αλλαγή διεύθυνσης κάποιου συνδρομητή, χάνει την τρελή πώληση και ασχολείται με πουρνάρια, πρόβλημά του!

Τους εχθρούς μου τους ξέρω..τους φίλους μου φοβάμαι!:pig:
Link to comment
Share on other sites

 

Είναι ωραίο θέαμα να πηγαίνεις σε κατάστημα Wind για να πληρώσεις, να αγοράσεις κάτι κ.α και να βλέπεις την υπάλληλο θα "τρώει" τα νύχια της; Ίου! Εγώ μόλις την είδα αηδίασα! :down::X

ε για αυτο δε φταιει η γουιντ,ας μην υπερβαλουμε!!

Γιατί να μη μίλάνε???στην τσέπη τους πάει???Τέλος πάντων όμως δεν είναι αυτό το θέμα!!Σημασία έχει πως οποιαδήποτε κίνηση της κάθε εταιρείας, μπορέι να είναι επικερδής στα καταστήματα, αφού πλέον υπάρχει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και περισσότερες ευκαιρίες για καλύτερες πωλήσεις. Τώρα αν ο καθένας το βλέπει για αγγαρεία ή αν θεωρεί ότι με μια αλλαγή διεύθυνσης κάποιου συνδρομητή, χάνει την τρελή πώληση και ασχολείται με πουρνάρια, πρόβλημά του!

ολα ειναι θεμα μαρκετινκ.

αν αυτος που ειχε εναν επαγγελματικο χωρο πχ μαναβικο, αποφασισε να το κανει υποκαταστημα της γουιντ δεν θα πρεπει να αλλαξει μονο το μαγαζι(ανακαινιση κτλ) αλλα και την νοοτροπια του.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...