Jump to content

[temp lock] Καταστήματα Wind: Είστε ευχαριστημένοι;


billakosss
 Κοινοποίηση

Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;  

372 members have voted

  1. 1. Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;

    • Ναι
      188
    • Όχι
      152
    • Εξυπηρετούμαι από άλλα καταστήματα...
      32


Recommended Posts

Αν και ανήκω σε άλλη εταιρία κινητής τηλεφωνίας μπορώ να πω ότι εξυπηρετήθηκα άμεσα και γρήγορα από τον ίδιο τον billako όταν μια φίλη μου ξαφνικά δεν μπορούσε να πάρει τηλέφωνο από το wind κινητό της...

 

Billako και πάλι ευχαριστώ πολύ!!!!!!

2 hearts are beating together,

I'm in love I'm in love

Is this forever and ever ??

I'm in love I'm in love

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Απαντήσεις 546
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Δυστυχώς άτομα σαν τον bilakoss είναι λίγα. Μέχρι στιγμής βέβαια δεν έχω κανένα παράπονο σοβαρό, μόνο από ένα κατάστημα σε συνοικία του Πειραιά δεν έχω εξυπηρετηθεί καλά αλλά μάλλον θα φταίει όμως ότι οι υπάλληλοι είναι νέοι π.χ θέλησα να βάλω friends and family και η υπάλληλος μου ζητάει αφμ. Πάω σε άλλο κατάστημα που βρίσκεται στο καρφουρ του Ρέντη έτοιμος με το αφμ και όταν πάω να το δώσω στην κοπέλα γέλασε και μου είπε τι να το κάνω το αφμ? Έχασα δηλαδή ένα σορό λεφτά για την ασχετοσύνη κάποιας υπάλληλου. Και άλλα πολλά τέτοια πταισματακια .
Link to comment
Share on other sites

Έχετε περάσει ποτέ μπροστά από το συγκεκριμένο κατάστημα;

Εκτός του ότι είναι χάλια εμφανισιακά, εκτός του ότι ο πλαινός δρόμος βρωμάει (για αυτό δε φταίει το κατάστημα), χθες το βράδυ ανακάλυψα ότι υπάρχει και μια αποικία από μηρμύγκια και άλλα έρποντα κάτω κάτω από την πόρτα του του, ενώ από τη λάμπα κάτω από την (ολοκαίνουρια) ταμπέλα έπεφταν φτερωτά έντομα.

 

Γενικά είναι μια αηδία.

Το γράφω μπας και το δει κανένας από την ΤΙΜ και κάνει τίποτα.

 

:lol: :lol: :lol: Τι να πω,πολύ πρωτότυπο σχόλιο.Πράγματι όμως,είναι αντιαισθητικό κάτι τέτοιο...Μπας και οι υπάλληλοι είναι φαγανοί και πετάνε τα σκουπιδάκια τους στο δρόμο;:p :lol: Μια φωτογραφία παρακαλώ...δεν είμαι να τρέχω στην Αχαρνών στην Αθήνα...

Μήπως η ύπαρξη φτερωτών εντόμων δείχνει ότι στο κατάστημα ΔΕ ΒΑΡΑΝΕ ΜΥΓΕΣ;:cool: Συμβολικό:X

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

παντως παιδια...πηγα στο καταστημα γερμανος στην Χρυσουπολη και ειχα την χειροτεροτερη αντιμετοπιση απο τον ιδιοκτητη του καταστηματος κιολας! και ολα αυτα κανοντας του 2 ερωτησεις μονο!

1) για το neo node το κινητη αν υπαρχει σε live kai

2) για μια ψηφιακη μηχανη που ειχαν προσφορα.

η κινηση του? να μου δωσει ενα φυλλαδιο στο χερι χωρις καμια αλλη κουβεντα.

ας τα βλεπουν αυτα και απο του γερμανου τα κεντρικα να διορθωσουν καποια πραγματα.

 

Εν αντιθεση με το wind Χρυσουπολης στο οποιο ηταν παρα πολυ καλοι στην δουλεια τους (αντικειμενικα)

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Θέλω κι εγώ να πώ ότι είμαι παρα πολύ ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση των παιδιών του καταστήματος στην Καλαμάτα (αρχή Αριστομένους) για την διαδικασία φορητότητας που έκανα από την Κοτέ (λόγω απουσίας της ειδοποίησης υπολοίπου στο πάγιο).

Εξυπηρετικοί, ευγενικοί, άμεσοι και πλήρως ενημερωμένοι! Thanks Wind

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εγω παντως εχω να πω τα χειροτερα για κανα 2 καταστηματα που εζησα και τη νοοτροπια τους (νο οφενς...)

 

1)Σε ιδιοκτητο καταστημα, δε θελανε να μου κανουνε αποσυνδεση και με στελνανε σε franchise καταστημα 2 στενα πιο κατω! Ο λογος... γιατι δεν ειχανε καρτα να το μετατρεψουνε σε καρτοκινητο!

 

Οταν ειπα στην κοπελιτσα οτι ξερω πως δουλευουν και να τα αφησει αυτα , ειδικα σε εμενα, που τα ξερω εκ των εσω, αυτη παγωσε και δεν ηξερε πως να τα μπαλωσει.

 

Φυσικα πηγα στο franchise, ενημερωσα τον υπευθυνο επι του θεματος αλλα και εκει .... ειναι πληρως ανημερωτα τα παιδια και πραγματικα κοιμουνται ορθια.

 

Μιλαμε για περιοχη της αθηνας απλα επιτρεψτε μου να μην πω ποια καταστηματα ειναι αυτα για ευνοητους λογους...

 

Ενα αλλο μαγαζι επισης που επισης εχω παρατηρησει να ειναι τα ζωα μου αργα αλλα και αρκετα αγενεις εκτος μιας κοπελιτσας, ειναι στο Καρφουρ Ρεντη.

 

Γενικως... Δεν εχω τις καλυτερες των εντυπωσεων.

 

Και συν τις αλλοις, οντως χρειαζονται αμεσα ανακινιση γιατι στα περισσοτερα μπαινεις μεσα και σιχαινεσαι.

 

Αυτα τα λιγα

:X
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έχω κακή εντύπωση για το κατάστημα του Ρέντη. Πολλές φορές δεν με έχουν εξυπηρετήσει. Το τελευταίο ήταν ότι δεν δέχτηκαν να μου αλλάξουν την κάρτα σε wind1. ενώ ξεκίνησε για την αλλαγή μόλις άκουσε wind 1 έκανε πίσω.
Link to comment
Share on other sites

Βρε, εδω στο κεντρικο του Αμαρουσιου πηγα να κανω νεα συνδεση εγω, στο τοτε ΤΙΜ1, και προσπαθησε (οχι πολυ βεβαια, γιατι.....υπηρχαν αλλοι λογοι) να με βαλει στο φλεξυ 0. Ειπα δυο τρεις φορες ευγενικα οχι, και συνδεθηκα στο ΤΙΜ1 πριν προλαβω να βγω απο το καταστημα...χεχε.
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλημέρα σε όλους.Το post μου θα είναι λίγο μεγάλο,αλλα θα ήθελα την βοήθεια σας!!Πριν Μερικές βδομάδες πήγα σε ένα κατάστημα WIND

(βρυώνη)

και ρώτησα ποσο είναι περίπου το ποσο που είχα διαθέσιμο για αναβάθμιση σύσκεψης και μου είπαν 140 euro.Προχτές λοιπόν με την σκέψη ότι έχω 140 euro επιδότηση πάω σε ένα άλλο κατάστημα WIND

(Η.Πολυτεχνείου 80,ίδιας ιδιοκτησίας με το προηγούμενο)

για να κάνω ανανέωση συμβολαίου και να πάρω το SE P1i.Μαζί μου είχα και μια δωροεπιταγή 60 euro από το Avantage.Τα βλέπει λοιπόν η κοπέλα υπάλληλος και μου λέει ότι πρέπει να δώσω επιπλέον 285 euro (πάνω κάτω λοιπόν επιβεβαιώθηκα για την προ εβδομάδων ενημέρωση ότι είχα επιδότηση 140 euro).Λίγο πριν ξεκινήσουμε την διαδικασία για αναβάθμιση ο άλλος υπάλληλος του μαγαζιού μου λέει ότι δυστυχώς η σύσκεψη που θέλω είναι γι ανά μπει στην βιτρίνα και ότι αυτό είναι εντολή από την εταιρία και δεν μπορεί να μου την πουλήσει!!!!Ενώ την σύσκεψη την είχα δει ήταν στο κουτί της σφραγισμένη!Μου είπε λοιπόν θα την παραγγείλει και θα μου την φέρει σε μια βδομάδα.Εγώ μην θέλοντας να περιμένω την επομενη μέρα πήγα σε άλλο κατάστημα WIND

(φρεαττύδος 1)

για να κάνω εκεί την ανανέωση και να πάρω από εκεί το κινητό.Η κοπέλα όμως μου είπε ότι πρέπει να δώσω 320 euro και όχι 285!!!!Τηλεφώνησα από εκεί στο άλλο κατάστημα αλλα η κοπέλα που με είχε εξυπηρέτηση έλειπε και μου βγάζαν και αυτοί ότι πρέπει να δώσω 320,ξαφνικά είχα χάσει 50 ευρώ επιδότησης!Εκτος λοιπόν από την παράνομη άρνηση του υπαλληλου να μου πουλήσει την σύσκεψη μάλλον και για μια μέρα έχασα την προσφορα που είχα,αλλιώς δεν εξηγείται πως πριν δυο καταστήματα έβγαζαν το ίδιο ποσο και μετά όλοι μου εβγαζαν λιγότερο!!

Οποτε λοιπόν ΜΑΚΡΙA από τα δυο καταστήματα

στην Ηρώων Πολυτεχνείου

,οι Πειραιώτες κάντε τον κόπο να πάτε λίγο παρακάτω στην

Φρεαττύδος

που η κοπέλα εκεί είναι εξυπηρετικότατη!!!!

Αυτό το post είναι ενημερωτικό για τρία καταστήματα WIND αλλα οποιαδήποτε βοήθεια στο θέμα θα μου ήταν πολύ χρήσιμη.

 

PS : Στα spoilers θα βρείτε τις διευθύνσεις των καταστημάτων

:)
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου οι αποψεις διηστανται...ενταξει ακουσες διαφορες τιμες...αλλα!

στο 1260 μπορεις να μαθεις την τιμη που θα αγοραζες με την επιδοτηση και να αφαιρεσεις και τα avantage.. γιατι μπορει στο 1 καταστημα να σ'εβγαλαν πιο πολλα και στο αλλο πιο λιγα..αλλα μπορει και οι 2 να ειχαν λαθος. περα απο αυτο ολα τα καταστηματα εχουν τις ιδιες τιμες...τι να πω..σιγουρα ομως προτιμαμε μαγαζια που μας εξυπηρετουν.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να καταλαβω πως μπορει καποιος υπαλληλος καταστηματος :p να μπερδευτει και να δωσει λαθος τιμη. Παντως ο μπιλ εχει δικιο, στο 1260 μπορουν να σου πουν σε τι τιμη θα λαβεις μια συγκεκριμενη συσκευη. Οποτε, απλα να γνωριζεις απο πριν 2-3 συσκευες, και ρωτα.

Τονιζω το γεγονος, ρωτα για συγκεκριμενη συσκευη. Γιατι μπορει στην συσκευη Α να εχεις οφελος 110 ευρω, στην συσκευην Β να εχεις οφελος 180 ευρω κτλ κτλ....

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει για την τιμή έχετε δίκιο μπορεί να είναι και λάθος,για την άρνηση του υπαλληλου όμως να μου πουλήσει την σύσκεψη??Απλά εγώ σκέφτομαι ότι αν δεν μου

είχε πει ότι δεν μου την πουλάει μπορεί να την είχα πληρώσει 285!Αλλα στην τελική δεν με απασχολούν τα 50 euro (που δεν είναι και λίγα ) αλλα η κοροϊδία!

:)
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει για την τιμή έχετε δίκιο μπορεί να είναι και λάθος,για την άρνηση του υπαλληλου όμως να μου πουλήσει την σύσκεψη??Απλά εγώ σκέφτομαι ότι αν δεν μου

είχε πει ότι δεν μου την πουλάει μπορεί να την είχα πληρώσει 285!Αλλα στην τελική δεν με απασχολούν τα 50 euro (που δεν είναι και λίγα ) αλλα η κοροϊδία!

ναι αυτο παει πολυ οντως!

κατι αλλο...την συσκευη γιατι την λες συσκεψη?? :O

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

πολυ καλη εξυπηρετηση σε καταστημα τιμ στην μποτσαρη(στην τουμπα) και την χειροτερη ολων σε καταστημα στην χαριλαου(επι της παπαναστασιου)
:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Θα πρότεινα στη Wind να διαβάσει αυτό το thread για να ανταμείψει τα καταστήματα που παρέχουν καλή εξυπηρέτηση και να φροντίσει να κάνει κάτι σε αυτά που είναι τόσο χάλια.

Αν είναι δυνατόν να υπάρχουν τόσες διαφορές από κατάστημα σε κατάστημα...

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Θα πρότεινα στη Wind να διαβάσει αυτό το thread για να ανταμείψει τα καταστήματα που παρέχουν καλή εξυπηρέτηση και να φροντίσει να κάνει κάτι σε αυτά που είναι τόσο χάλια.

Αν είναι δυνατόν να υπάρχουν τόσες διαφορές από κατάστημα σε κατάστημα...

και λες να μη το ξερει η wind??

μπα...δεν νομιζω...:worry::shifty:

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

ναι αυτο παει πολυ οντως!

κατι αλλο...την συσκευη γιατι την λες συσκεψη?? :O

 

 

γιατί έκανα μετάφραση με αυτό k μάλλον το κατάλαβε αλλιώς!!

 

http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp

:)
Link to comment
Share on other sites

To γραφω εδω για να μην ανοιγω νεο topic.Προσπαθω να στειλω ενα βιογραφικο στη Wind κι ολο μου λεει οτι το mail ειναι λαθος και δεν μπορει να το στειλει,ενω το mail ειναι σωστο.Μεσα απο το site της Wind το πατησα και τιποτα..
ΜΑΧ.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω να πω για τα μαγαζιά της Ρόδου. Απαράδεκτα και τα 2. Ο ένας χρέωσε σε έναν γνωστό μου κινητό 100 € πάνω από την τιμή του. Και σε εμένα το άλλο με χρέωσε 700 € από δικό του λάθος. Ζήτησα αλλαγή πακέτου και ενώ με βεβαίωσε ότι έγινε η αλλαγή μιλούσα αμέριμνος και όταν ηρθε ο λογαριασμός μου ηρθε το εγκεφαλικό. Φυσικά ακόμα δεν έχω βρει λύση για αυτό το θέμα. Και τα δυο μαγαζιά είναι με franchise.
Link to comment
Share on other sites

...Και τα δυο μαγαζιά είναι με franchise.

Έλεος.

Αυτα τα καστήματα της Ρόδου εξακολουθούν μετά από τόσα χρόνια να είναι φρικτά...

Άλλαξε κατάστημα. Σου προτείνω της Vodafone!

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/702461_s.jpg
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω να πω για τα μαγαζιά της Ρόδου. Απαράδεκτα και τα 2. Ο ένας χρέωσε σε έναν γνωστό μου κινητό 100 € πάνω από την τιμή του. Και σε εμένα το άλλο με χρέωσε 700 € από δικό του λάθος. Ζήτησα αλλαγή πακέτου και ενώ με βεβαίωσε ότι έγινε η αλλαγή μιλούσα αμέριμνος και όταν ηρθε ο λογαριασμός μου ηρθε το εγκεφαλικό. Φυσικά ακόμα δεν έχω βρει λύση για αυτό το θέμα. Και τα δυο μαγαζιά είναι με franchise.

Μάλλον υπερβολή ε το ότι χρέωσε 100€ παραπάνω τον φίλο σου ε?? Δηλαδή ο φίλος σου δεν είδε τον κατάλογο??

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...