Jump to content

Ταινίες: Προτάσεις - Κριτική


nelly
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

On 13/3/2022 at 3:58 ΜΜ, Mivas said:

Εντάξει γούστα είναι αυτά, χαρακτηριστικά για την τριλογία του Μακουάιρ πολλά στοιχεία ήταν εντελώς διαφορετικά από τις ιστορίες τις μάρβελ και είχε πολλά λάθη, όπως π.χ. το ότι έβγαιναν ιστοί από τους καρπούς και όχι από συσκευές και άλλα που αναφέρεις. Ως ταινίες όμως, και ανεξάρτητα από κόμικς κλπ, τις θεώρησα πιο καλές για τα δικά μου γούστα. Ο Χόλλαντ δεν είναι ούτε ρηχός ούτε χαβαλές που λες, αλλά κάτι ανάμεσα στο Μακουάιρ και τον προηγούμενο Σπάιντερμαν που πάλεψε τον Ελέκτρο και τη σαύρα και κάπου είχε πει νομίζω είχε το Μακουάιρ ως πρότυπο.

δεν βλεπω τιποτα απο τον χολλαντ που να μοιζει με τον τομπυ.ο τομπυ σαν ηθοποιος βγαζει ενα γλυκαναλατο αγορι παντα,εχω δει αρκετες ταινιες του και οταν παιζει βαριεμαι κυριολεκτικα.δεν μπορω να καταλαβω πως επιλεχθηκε για σπαιντερμαν,τι κριτηρια ειχαν.παντως καμμια σχεση με τον ηρωα των κομικς σας χαρακτηρας.ο σπαιντερμαν για οποιον εχει διαβασει ειναι ενας αστειος ηρωας που αυτοσαρκαζεται ,που κοροιδευει οταν παιζει σφαλιαρες ,ειναι αυθορμητος,καθολου στημενος και σοβαρος,και βγαζει εναν νεαρο με ζωντανια.ο τομπυ δεν ειναι πουθενα μεσα σαυτο.οι ταινιες του εχουν πολυ αργο ρυθμο.ο χολλαντ ειναι ολα αυτα και οι ταινιες του ειναι γρηγορες, η πιο ακριβης εικονα μεσα απο τα κομικς.γιαυτο και ο σπαντερμαν εγινε αγαπητος για ολα τα παραπανω και την φανταχτερη στολη του βεβαια.αλλιως απο υπερδυναμεις ολα τα παιδια θα διαλεγαν αλλους με καλυτερες..

καταλαβαινω οτι εχεις ταυτιστει με τον τομπυ για 2 λογους: πρωτον μετα την δεκαετια του 70-80 που εγινε και σειρα,δεν ξαναειδαμε ταινια του ηρωα. η τριλογια ηταν η πρωτη μετα απο τοσα χρονια και τα παιδια τον εμαθαν μεσα απο τον τομπυ.οι ταινιες ειναι πολυ προσεγμενες ,τα εφε πολυ καλα αλλα η ηθοποια και το σεναριο εστιαζει περισοτερο στην συναισθηματικη ζωη του και ειναι πολυ αργες με πολυ διαρκεια μεσα σαυτο στις ταινιες.κολαει ασχημα δλδ. και χανει την δραση.επειδη σαν φαν των κομικς τις ειχα δει ολες και μαλιστα με ανηψια τοτε,ο οκταπους ηταν για μενα φοβερη ταινια,ο τομπυ οχι.τα εφε εξαιρετικα,ο τομπυ μαπας.

για μενα και ο χολλαντ και η νεα τριλογια ειναι αξεπεραστη.τα εφε φοβερα ,αλλο επιπεδο και πολλες σκηνες δρασης,λιγος ερωτας και με συνοπτικες σκηνες ,και γενικα οι σκηνες οι συναισθηματικες με θειες ,μανες,φιλους  και ερωτες ειναι σε δευτερη μοιρα.τα κυριαρχα στοιχεια που εδωσαν ενα λεβελ πανω την ταινια και εσκισε τα ταμεια ,ειναι ο αστειος χαρακτηρας, ο γκουφη που λεμε,δεν τον ειπα ποτε ρηχο,ο γρηγορος ρυθμος σε σημειο που δεν καταλαβαινεις ποτε περνανε 2 ωρες και ο χολαντ που δεν ηταν καμμια ηθοποιαρα ,οπως και κανενας τζειμς μποντ πριν παιξει τον ηρωα,δινει σαρκα και οστα στον ηρωα των κομικς οπως ειναι για πρωτη φορα.φυσικα οταν το σεναριο εχει τοσα αστεια,χιουμορ ,οπως θα πρεπε ,οπως ειναι,και μαλιστα συνοδευμενα μεσα απο φοβερη σκηνοθεσια τοτε η επιτυχια ειναι δεδομενη.ακομα και οι σοβαρες ,δραματικες σκηνες ειναι τοσο οσο χωρις να αποχαρακτηριζουν τον ηρωα.

συμπερασμα η πρωτη τριλογια ηταν μετρια , ο τομπυ βαρετος ασχετα αν και εχουν πολλους φανς.τωρα και ειναι καλη η τριλογια σεναριακα,σκηνοθετικα αλλα και εξαιτιας του χολλαντ,σημερα μιλανε για την τριλογια του σπαντερμαν και τα σπασμενα ταμεια χαρη στον χολλαντ εκει ειναι η διαφορα,ειναι ο πιο πετυχημενος θελουμε δεν θελουμε.

υ.γ . και εγω την τριτη ταινια φετος την θεωρω κατωτερη απο τις προηγουμενες 2, η' μαλλον δεν ειδα το κατι παραπανω,τα αστεια δεν επιαναν παντα,μπορει βεβαια να φταιει και η βαρετη αυρα του τομπυ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 12,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

όλα τα χαρακτηριστικά που περιγράφεις πάντως, πάνε περισσότερο στον 2ο σπάιντερμαν όχι στον χόλαντ. Ο χόλαντ είναι κάπου στο ενδιάμεσο και ίσως ηλικιακά να είναι και ο νεότερος από τους υπόλοιπους στις εκάστοτε ταινίες ή έστω δείχνει ως ο νεότερος, αλλά τον χαβαλέ που έβγαζε ο δεύτερος (ξεχνάω το όνομα του ηθοποιού), δεν τον βγάζει, αντίθετα βγάζει και συναίσθημα και συγκίνηση, όπως ο Τόμπυ, αλλά σε καλύτερη ισορροπία.

 

Ιστορικό κινητών: Nokia 3410, 7250i, N97, Lumia 520, Lumia 925, Lumia 1020 64GB, Nokia Lumia 830 - Limited Gold Edition, Lumia 950, N950 Developer kit, Nokia Dali with Simple Dali UI, Nokia Reader - "Pine", Jolla Phone - The First One, Jolla C Limited Edition, Nokia 9 Pureview

Στην άκρη: Nokia 6230i, 8210, N86 8MP, 808 PureView, Nokia "Goldfinger", Nokia "McLaren", Panasonic Lumix DMC-CM1

Σε χρήση: Leica Leitz Phone 1, Nokia 808 Pureview

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Mivas said:

όλα τα χαρακτηριστικά που περιγράφεις πάντως, πάνε περισσότερο στον 2ο σπάιντερμαν όχι στον χόλαντ. Ο χόλαντ είναι κάπου στο ενδιάμεσο και ίσως ηλικιακά να είναι και ο νεότερος από τους υπόλοιπους στις εκάστοτε ταινίες ή έστω δείχνει ως ο νεότερος, αλλά τον χαβαλέ που έβγαζε ο δεύτερος (ξεχνάω το όνομα του ηθοποιού), δεν τον βγάζει, αντίθετα βγάζει και συναίσθημα και συγκίνηση, όπως ο Τόμπυ, αλλά σε καλύτερη ισορροπία.

 

δεν ηταν κακος ο αντριου,απλα δεν ηταν και τοσο αστειος και λαμπερος σαν τον χολαντ.σιγουρα καλυτερος απο τον τομπυ. δεν ξερω αν εχεις δει ταινιες του τομπυ, ειναι καλες παραγωγες αλλα με ενα στυλακι υποτονικο,μολις που τον ακους να μιλαει..δεν εχει κανει καποια υπερβολη στην υποκριτικη του να πεις οτι αλλαξε ποτε,οπως ο ντι-καπριο,ο οποιος εμενα προσωπικα μου αρεσε περισοτερο μεχρι την παραλια ,πριν δλδ γινει σκορτσεζικος σταρ. εγω αποτι ειδα περισοτερο προσαρμοσαν τον σπαιντερμαν στον τομπυ παρα τον τομπυ στον σπαιντερμαν.και αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο για εναν ηθοποιο αλλα στην περιπτωση του που ειναι υποτονικος και βαρετος,εδωσε τα ιδια στοιχεια σε εναν ηρωα κομικς που ειναι το τελειως αντιθετο.ειναι σαν να βλεπω τον μπεν αφλεκ, θορ.ε δεν ειναι ωραια εικονα..εδω ουτε σαν μπατμαν εκανε.γιαυτο και βγηκαν περισοτερο μελο εκεινα τα σπαιντερμαν και κολλουσες απο τα μελια και βαριοσουν ωσπου να ερθει η δραση.δεν μιλησα για συναθσθηματισμο οπως βγαζουν οι 2 επεομενοι ,μιλησα για μελοδραμα,γλυκαναλατα λογια του τομπυ λες και εβλεπες δραματικες ταινιες.γιαυτο και δεν τον βλεπεις πια,ειναι βαρετος.το καλυτερο που θυμαμαι απο τον τομπυ καποτε ειναι μια σκηνη που μαλλον θα μεινει στην ιστορια σαν το καλυτερο φιλι,αυτο που βγαινει η μασκα οταν ειναι αναποδα στον τοιχο και τον φιλαει η εμ.

ο χολλαντ οπως το ειπες στο τελος εχει ισοροπησει τον ηρωα οπως φαινεται και στα κομικς , τα κομικς δινουν την εικονα του ηρωα για εμας που τους γνωρισαμε μεσα απο εκει .απο εκει επρεπε  τα παιδια να ξεκινουν για να γνωριζουν τι να περιμενουν στις ταινιες αλλα δυστυχως ,παρα πολλα παιδια γνωρισανε τον σπαιντερ μεσα απο εκεινη την τριλογια του τομπυ οποτε λογικο να νομιζουν οτι αυτο ειναι,ενας γλυκουλης αισθηματιας..καμμια σχεση ,ο σπαιντερ μαν εγινε λατρευτος μεσα απο τα κομικς γιατι ηταν ο πιο αστειος,ειχε φανταχτερη στολη και εγινε απο τους πρωτους ταινια/σειρα ακομα και πριν τον σουπερμαν.

ο χολλαντ παλι και σε σχεση με τον δευτερο ειναι καλυτερος ηθοποιος,εχει πιο πολλα να δωσει και το εδειξε,λαμπει οταν παιζει και αυτο φανηκε και στους εκδικητες πολυ στην χημεια που εχει με τον αιρον μαν και τον τζουνιορ αλλα και τους αλλους.εχω δει πολλες ταινιες του χολλαντ και ειναι πολυ ταλαντουχος ,γιαυτο και βλεπετε το χολιγουντ να συνεχιζει να επενδυει πανω του και σε αλλες ταινιες παροτι κοντουλης με  φαλτσα φωνη,ειναι καλος..αλλο μελογλυκουλης-δραμα και αλλο να σου βγαζει συναισθηματα.νομιζω αν θελει ο ηθοποιος εχουν βρει τον καλυτερο και θα μεινει ο ρολος σαυτον.

πολλα εγραψα για τον σπαιντερμα και να φανταστεις οτι δεν ειναι και ο αγαπαημενος μου απο τα κομικς.ο θορ ειναι, αλλα απο εκει δεν εχω παραπονο,και ο ηθοποιος και οι ταινιες ειναι ΑΨΟΓΕΣ σε σχεση με τα κομικς αν και δεν ειχε βρει πολλα τοτε να διαβασω,υπηρχε ελλειψη,δεν γινεται να αλλαξεις τιποτα,απλα θεος!

Link to comment
Share on other sites

Mysterious Skin 7/10

Αρκετά καλή. Δείχνει πως τα άσχημα παιδικά τραύματα δύο νεαρών ανδρών τους ακολουθούν και τους εμποδίζουν να προχωρήσουν στη ζωή τους. Δυνατό σενάριο και φινάλε.

My Own Private Idaho 7/10

Καλή. Έχει να κάνει με δύο φίλους σε ταξίδι αυτογνωσίας όπου τελικά χωρίζουν οι δρόμοι τους. Καλά παίξανε οι Ρίβερ Φίνιξ και Κιάνου Ρίβς.

Dinner at Eight 6/10

Βαρέθηκα. Στην εποχή της μπορεί να άξιζε αλλά σήμερα μου φαίνεται ξεπερασμένη παρά τους έξυπνους διαλόγους.

Link to comment
Share on other sites

Cool Runnings[1993]

81-KKt-CQJq-WL-AC-SL1500.jpg

https://www.imdb.com/title/tt0106611

Ενα κλασικοτατο γεματο ενεργεια εργο απο Disney που εχει ψυχη και ειναι οσο πιο ευθυμο γινεται. Οταν ενας δρομεας απο τη Τζαμαϊκα αποκλειεται στους προκριματικους βρισκει ενα φιλο του πατερα του[John Candy] που ηταν καποτε μαζι συναθλητες και μαζι με 3 ακομα φτιαχνουν ομαδα εκληθρου για τους χειμερινους ολυμπιακους. Απο μονο της η ιστορια ειναι πρωτοτυπη και παταει σε αληθινα γεγονοτα του 1988 με την πρωτη ομαδα απο Τζαμαικα που ελαβε μερος σε τετοιο αθλημα. Τρελη χημεια οι 5 πρωταγωνιστες ο καθενας με το χαρακτηρα του γενικα εισαι με ενα χαμογελο μεχρι το τελος. Βοηθαει και η μουσικη αρκετα που αναλαμβανει ο τεραστιος Hans Zimmer σε μια απο τις πρωτες του ταινιες. 7.5/10

Link to comment
Share on other sites

δεν ηταν κακος ο αντριου,απλα δεν ηταν και τοσο αστειος και λαμπερος σαν τον χολαντ.σιγουρα καλυτερος απο τον τομπυ. δεν ξερω αν εχεις δει ταινιες του τομπυ, ειναι καλες παραγωγες αλλα με ενα στυλακι υποτονικο,μολις που τον ακους να μιλαει..δεν εχει κανει καποια υπερβολη στην υποκριτικη του να πεις οτι αλλαξε ποτε,οπως ο ντι-καπριο,ο οποιος εμενα προσωπικα μου αρεσε περισοτερο μεχρι την παραλια ,πριν δλδ γινει σκορτσεζικος σταρ. εγω αποτι ειδα περισοτερο προσαρμοσαν τον σπαιντερμαν στον τομπυ παρα τον τομπυ στον σπαιντερμαν.και αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο για εναν ηθοποιο αλλα στην περιπτωση του που ειναι υποτονικος και βαρετος,εδωσε τα ιδια στοιχεια σε εναν ηρωα κομικς που ειναι το τελειως αντιθετο.ειναι σαν να βλεπω τον μπεν αφλεκ, θορ.ε δεν ειναι ωραια εικονα..εδω ουτε σαν μπατμαν εκανε.γιαυτο και βγηκαν περισοτερο μελο εκεινα τα σπαιντερμαν και κολλουσες απο τα μελια και βαριοσουν ωσπου να ερθει η δραση.δεν μιλησα για συναθσθηματισμο οπως βγαζουν οι 2 επεομενοι ,μιλησα για μελοδραμα,γλυκαναλατα λογια του τομπυ λες και εβλεπες δραματικες ταινιες.γιαυτο και δεν τον βλεπεις πια,ειναι βαρετος.το καλυτερο που θυμαμαι απο τον τομπυ καποτε ειναι μια σκηνη που μαλλον θα μεινει στην ιστορια σαν το καλυτερο φιλι,αυτο που βγαινει η μασκα οταν ειναι αναποδα στον τοιχο και τον φιλαει η εμ.
ο χολλαντ οπως το ειπες στο τελος εχει ισοροπησει τον ηρωα οπως φαινεται και στα κομικς , τα κομικς δινουν την εικονα του ηρωα για εμας που τους γνωρισαμε μεσα απο εκει .απο εκει επρεπε  τα παιδια να ξεκινουν για να γνωριζουν τι να περιμενουν στις ταινιες αλλα δυστυχως ,παρα πολλα παιδια γνωρισανε τον σπαιντερ μεσα απο εκεινη την τριλογια του τομπυ οποτε λογικο να νομιζουν οτι αυτο ειναι,ενας γλυκουλης αισθηματιας..καμμια σχεση ,ο σπαιντερ μαν εγινε λατρευτος μεσα απο τα κομικς γιατι ηταν ο πιο αστειος,ειχε φανταχτερη στολη και εγινε απο τους πρωτους ταινια/σειρα ακομα και πριν τον σουπερμαν.
ο χολλαντ παλι και σε σχεση με τον δευτερο ειναι καλυτερος ηθοποιος,εχει πιο πολλα να δωσει και το εδειξε,λαμπει οταν παιζει και αυτο φανηκε και στους εκδικητες πολυ στην χημεια που εχει με τον αιρον μαν και τον τζουνιορ αλλα και τους αλλους.εχω δει πολλες ταινιες του χολλαντ και ειναι πολυ ταλαντουχος ,γιαυτο και βλεπετε το χολιγουντ να συνεχιζει να επενδυει πανω του και σε αλλες ταινιες παροτι κοντουλης με  φαλτσα φωνη,ειναι καλος..αλλο μελογλυκουλης-δραμα και αλλο να σου βγαζει συναισθηματα.νομιζω αν θελει ο ηθοποιος εχουν βρει τον καλυτερο και θα μεινει ο ρολος σαυτον.
πολλα εγραψα για τον σπαιντερμα και να φανταστεις οτι δεν ειναι και ο αγαπαημενος μου απο τα κομικς.ο θορ ειναι, αλλα απο εκει δεν εχω παραπονο,και ο ηθοποιος και οι ταινιες ειναι ΑΨΟΓΕΣ σε σχεση με τα κομικς αν και δεν ειχε βρει πολλα τοτε να διαβασω,υπηρχε ελλειψη,δεν γινεται να αλλαξεις τιποτα,απλα θεος!
Καλά κανείς δεν αναφέρεται στις ακροβατικες ικανότητες του Χολαντ;;
Ο άνθρωπος έχει γεννηθεί για να παίζει τον Σπαιντερμαν.
Αν δείτε ακόμα και από το casting για να πάρει τον ρόλο, μέχρι backstage από τις ταινίες του, ο άνθρωπος κάνει παπάδες, με backflips και άλλα πολλά, που ακριβώς επειδή είναι κοντουλης τον βοηθάνε να τα κάνει τόσο καλά.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

21 ώρες πριν, junglist said:

Καλά κανείς δεν αναφέρεται στις ακροβατικες ικανότητες του Χολαντ;;
Ο άνθρωπος έχει γεννηθεί για να παίζει τον Σπαιντερμαν.
Αν δείτε ακόμα και από το casting για να πάρει τον ρόλο, μέχρι backstage από τις ταινίες του, ο άνθρωπος κάνει παπάδες, με backflips και άλλα πολλά, που ακριβώς επειδή είναι κοντουλης τον βοηθάνε να τα κάνει τόσο καλά.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 

ο χολαντ ειναι χορευτης και σκειτ-ας γιαυτο και η ενεργεια ..γενικα ειναι τρελοπαιδο 

On 20/3/2022 at 6:11 ΜΜ, StandArd said:

Mysterious Skin 7/10

Αρκετά καλή. Δείχνει πως τα άσχημα παιδικά τραύματα δύο νεαρών ανδρών τους ακολουθούν και τους εμποδίζουν να προχωρήσουν στη ζωή τους. Δυνατό σενάριο και φινάλε.

My Own Private Idaho 7/10

Καλή. Έχει να κάνει με δύο φίλους σε ταξίδι αυτογνωσίας όπου τελικά χωρίζουν οι δρόμοι τους. Καλά παίξανε οι Ρίβερ Φίνιξ και Κιάνου Ρίβς.

 

ποσο μου αρεσει αυτο το ειδος.ο φοινιξ τι ηθοποιαρα θεε μου,τι κριμα που και αυτος και αλλα παιδια οπως ο μπραντ ρενφρο ..

Link to comment
Share on other sites

Mustang 6/10

Κοινωνικό δράμα από Τουρκία. Έχει να κάνει με πέντε ατίθασες νεαρές κοπέλες οι οποίες καταπιέζονται από το σύστημα που τις θέλει να παντρεύονται με προξενιό και να έχουν μέχρι τότε περιορισμένες σχέσεις με αγόρια. Δε βρήκα κάτι ιδιαίτερο παρά τις καλές κριτικές. Έχει ενδιαφέρον όμως να βλέπεις πόσο πίσω είναι σε κάποια πράγματα η γειτονική χώρα.

Ma vie de Courgette 7/10

Κινούμενο σχέδιο από Γαλλία σχετικά με ένα ορφανό αγόρι που μετά την απώλεια της μητέρας του βρίσκεται σε ορφανοτροφείο όπου ανακαλύπτει ότι και άλλα παιδιά είναι σε εξίσου μελαγχολική κατάσταση και ταυτίζεται. Συμπαθητική, αρκεί να μην έχετε μεγάλες προσδοκίες.

Link to comment
Share on other sites

Nine 1/2 Weeks 5/10

Αισθηματικό δράμα του Adrian Lyne ο οποίος έχει κάνει κάποιες πολύ καλές ταινίες (πχ. Jacob's Ladder, Fatal Attraction). Εδώ το σενάριο ήταν μηδέν και ποντάρει μόνο στις ερωτικές σκηνές της Κιμ Μπάσιντζερ με αποκορύφωμα το στριπτίζ με το τραγούδι You Can Leave Your Hat On. Φυσικά είναι ανώτερη από ταινίες τύπου "50 αποχρώσεις του γκρι" αλλά και πάλι δε μπορώ να καταλάβω τι της βρήκε ο κόσμος και έσκισε εισπρακτικά στην εποχή της.

Night of the Demon 6/10

Ούτε κρύο ούτε ζέστη. Ο Ζακ Τουρνέρ έχει κάνει τα αριστουργήματα Cat People και Out of the Past αλλά όπως φαίνεται δεν είναι εξαιρετικές όλες του οι ταινίες. Στη συγκεκριμένη υπάρχει το μεταφυσικό στοιχείο και η ατμοσφαιρική σκηνοθεσία αλλά από υπόθεση δεν έχει κάτι πρωτότυπο να μας πει ενώ το φινάλε ήταν αναμενόμενο.

Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πριν, StandArd said:

Nine 1/2 Weeks 5/10

Αισθηματικό δράμα του Adrian Lyne ο οποίος έχει κάνει κάποιες πολύ καλές ταινίες (πχ. Jacob's Ladder, Fatal Attraction). Εδώ το σενάριο ήταν μηδέν και ποντάρει μόνο στις ερωτικές σκηνές της Κιμ Μπάσιντζερ με αποκορύφωμα το στριπτίζ με το τραγούδι You Can Leave Your Hat On. Φυσικά είναι ανώτερη από ταινίες τύπου "50 αποχρώσεις του γκρι" αλλά και πάλι δε μπορώ να καταλάβω τι της βρήκε ο κόσμος και έσκισε εισπρακτικά στην εποχή της.

 

επειδη σαν εφηβοι της εποχης τρεξαμε ολοι να την δουμε θα σου πω τον λογο.οι μεν αντρες-αγορια τοτε την κιμ και οι μεν γυναικες ..παλι ..την κιμ για να μαθουν τι εχει και μας τραβαει εμας του αντρες-αγορια .δευτερος λογος , τα σεξυ υπονοουμενα ,ερωτικα παιχνιδια,ΤΟ ΠΑΓΑΚΙ ,μακραν μια σκηνη που συζητιεται ακομα ειτε σοβαρα ειτε για πλακα μεταξυ των ζευγαριων,η αισθητικη του σινεμα σαν ενα μεγαλο βιντεο-κλιπ..μην ασκεις κριτικη συμφωνα με τα σημερινα μεσα που εχεις δει το μισο εργο πριν κυκλοφορησει στο κινητο σου.πρεπει να καταλαβεις την εποχη τοτε..ολα οφειλονται στα στοιχεαι που εδωσα που κυκλοφορησαν σε ρυθμους οπτικης ινας στομα με στομα.δεν υπηρχαν τοτε πολλα μεσα για να δεις μια ερωτικη -αισθησιακη ταινια,μονο το σινεμα και η βιντεοκασετα που συνηθως εβγαινε μετα την προβολη στο σινεμα.οποτε αν ηθελες να εισαι ιν επρεπε να πας να την δεις στο σινε.η ολη ταινια εκφραζει μια αισθητικη της εποχης ,ρομαντικη και διψα για αισθησιασμο γιαυτο ειχε απηχηση.δεν υπαρχει ηθοποια και σεναριο ,μονο αυτα που εγραψα..φυσικα μονο η ΚΙΜ εφτανε,ηταν πολυ ομορφη τοτε.ηταν απο τα πρωτα εργα πριν τον τιτανικο του καπριο που πηγαιναν να την δουν 2 φορες,γιαυτο και τα εισιτηρια και φανταζομαι να καταλαβες τον λογο,ΤΟ ΠΑΓΑΚΙ ΚΑΙ Η ΚΙΜ...

Link to comment
Share on other sites

The Core[2003][REMASTERED]

ece597ec-abd0-41ea-b12d-ab7ee9f01d53-1-c

https://www.imdb.com/title/tt0298814

Μια ταινια που ειχα δει πριν πολλα χρονια αλλα τωρα που βγηκε σε remastered ηταν ευκαιρια για μια δευτερη θεαση. Καταρχην να πουμε οτι ειναι Αμερικανια² μονο απο την υποθεση καταλαβαινουμε τι θα δουμε. Ο πυρηνας της γης σταματα και αρχιζουν οι καταστροφες πανω στη γη. Ενα εξαμελη group απο μεγαλους επιστημονες προσπαθει να σωσει τη γη απο την ολικη καταστροφη. Το καστ αποτελειται απο αξιολογους ηθοποιους οπως Swank Eckhart Lindo για το σεναριο που εχουν στα χερια τους δινουν τον καλυτερο τους εαυτο. Παρολο τα 115 εκατομμυρια budget τα εφε μεσα στη γη δεν ειναι καλα και δεν πειθουν θα επρεπε να ειναι πολυ καλυτερα με τετοιο budget. Η εικονα του remastered παντως εξαιρετικη και την ειδα πολυ ευχαριστα. Ειναι απο τις ταινιες που ξερεις οτι θα δεις Αμερικανια αλλα την βλεπεις ευχαριστα και περναει η ωρα νερακι. Στο ιδιο σακουλι βαζω και το 2012 το The Day After Tomorrow το Volcano σε πολυ καλυτερη μοιρα απο αποψη εφε και οι 3 προφανως ολες ομως βλεπονται ανετα. 6.5/10

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, dreamer12 said:

επειδη σαν εφηβοι της εποχης τρεξαμε ολοι να την δουμε θα σου πω τον λογο.οι μεν αντρες-αγορια τοτε την κιμ και οι μεν γυναικες ..παλι ..την κιμ για να μαθουν τι εχει και μας τραβαει εμας του αντρες-αγορια .δευτερος λογος , τα σεξυ υπονοουμενα ,ερωτικα παιχνιδια,ΤΟ ΠΑΓΑΚΙ ,μακραν μια σκηνη που συζητιεται ακομα ειτε σοβαρα ειτε για πλακα μεταξυ των ζευγαριων,η αισθητικη του σινεμα σαν ενα μεγαλο βιντεο-κλιπ..μην ασκεις κριτικη συμφωνα με τα σημερινα μεσα που εχεις δει το μισο εργο πριν κυκλοφορησει στο κινητο σου.πρεπει να καταλαβεις την εποχη τοτε..ολα οφειλονται στα στοιχεαι που εδωσα που κυκλοφορησαν σε ρυθμους οπτικης ινας στομα με στομα.δεν υπηρχαν τοτε πολλα μεσα για να δεις μια ερωτικη -αισθησιακη ταινια,μονο το σινεμα και η βιντεοκασετα που συνηθως εβγαινε μετα την προβολη στο σινεμα.οποτε αν ηθελες να εισαι ιν επρεπε να πας να την δεις στο σινε.η ολη ταινια εκφραζει μια αισθητικη της εποχης ,ρομαντικη και διψα για αισθησιασμο γιαυτο ειχε απηχηση.δεν υπαρχει ηθοποια και σεναριο ,μονο αυτα που εγραψα..φυσικα μονο η ΚΙΜ εφτανε,ηταν πολυ ομορφη τοτε.ηταν απο τα πρωτα εργα πριν τον τιτανικο του καπριο που πηγαιναν να την δουν 2 φορες,γιαυτο και τα εισιτηρια και φανταζομαι να καταλαβες τον λογο,ΤΟ ΠΑΓΑΚΙ ΚΑΙ Η ΚΙΜ...

Σε ευχαριστώ που μπήκες στο κόπο να γράψεις αυτό το κείμενο. Τον ίδιο λόγο κατάλαβα κι εγώ με το παγάκι αν και περισσότερο το στριπτίζ διέγειρε τη φαντασία με το ταιριαστό (και αθάνατο) τραγούδι. Πάντως και σήμερα που υπάρχουν τα μέσα για να δει κάποιος ερωτικές-αισθησιακές βλέπουμε πως κάνουν ρεκόρ ταινίες εντελώς άδειες όπως το "50 αποχρώσεις του γκρι". Στο σήμερα, λοιπόν, δεν είναι μόνο να είσαι ιν, πρέπει να έχεις και το γούστο γιατί συνεχίζουν να βγαίνουν τέτοιες ταινίες που έχουν το κοινό τους.

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, StandArd said:

Σε ευχαριστώ που μπήκες στο κόπο να γράψεις αυτό το κείμενο. Τον ίδιο λόγο κατάλαβα κι εγώ με το παγάκι αν και περισσότερο το στριπτίζ διέγειρε τη φαντασία με το ταιριαστό (και αθάνατο) τραγούδι. Πάντως και σήμερα που υπάρχουν τα μέσα για να δει κάποιος ερωτικές-αισθησιακές βλέπουμε πως κάνουν ρεκόρ ταινίες εντελώς άδειες όπως το "50 αποχρώσεις του γκρι". Στο σήμερα, λοιπόν, δεν είναι μόνο να είσαι ιν, πρέπει να έχεις και το γούστο γιατί συνεχίζουν να βγαίνουν τέτοιες ταινίες που έχουν το κοινό τους.

Οι "9 1/2 εβδομαδες" εδειξαν την σεξουαλικη απελευθερωση της εποχης και την αλλαγη γενικα στον τροπο ζωης των ανθρωπων (στην Νεα Υορκη συγκεκριμενα αλλα και γενικα). Σεναριακα δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο, αλλα σκηνοθετικα και απο θεμα ερμηνειας ο τεραστιος Μικι Ρουρκ εδωσε ρεστα, πηρε την ταινια πανω του. Ηταν ακριβως πανω στην αρχη του πικ της καριερας του, ειδικα μετα το εξαισιο "Rumble Fish" του Κοπολα που εδειξε ποσο καλος ηθοποιος ειναι ή μαλλον οτι δεν ειναι ηθοποιος και ολοι εγραφαν τα σεναρια πανω, εκεινος παντα επαιζε τον εαυτο του.

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

23 ώρες πριν, StandArd said:

Σε ευχαριστώ που μπήκες στο κόπο να γράψεις αυτό το κείμενο. Τον ίδιο λόγο κατάλαβα κι εγώ με το παγάκι αν και περισσότερο το στριπτίζ διέγειρε τη φαντασία με το ταιριαστό (και αθάνατο) τραγούδι. Πάντως και σήμερα που υπάρχουν τα μέσα για να δει κάποιος ερωτικές-αισθησιακές βλέπουμε πως κάνουν ρεκόρ ταινίες εντελώς άδειες όπως το "50 αποχρώσεις του γκρι". Στο σήμερα, λοιπόν, δεν είναι μόνο να είσαι ιν, πρέπει να έχεις και το γούστο γιατί συνεχίζουν να βγαίνουν τέτοιες ταινίες που έχουν το κοινό τους.

παρακαλω,βλεπω οτι ασχολεισαι πολυ και εχεις και καλο γουστο.για να εχουν το κοινο τους πρεπει να το σεβαστουμε οτι δεν ειναι εντελως αδειες ,κατι εχουν να προσφερουν,απλα οπως σε ολα τα ειδη και υποκειμενικα παντα κρινοντας αλλες πετυχημενες ναι αλλες οχι.εγω τον κυριο γκρι την ειδα σπιτι και δεν μου αρεσε.καταλαβαινω ομως την αναγκη να πανε να την δουν ,οπως ειχα παει εγω να δω την κιμ.το στριπτιζ ηταν θεικο αλλα υπηρχε ηδη στο βιντεο κλιπ του κοκερ.αυτο που διαδοθηκε στομα με στομα ηταν το παγακι σε εμας τους μικρους.εμενα παντως μου αρεσε σαν ταινια ,το αποκοσμο παιξιμο του μικυ,που τον ειχαμε συνηθισει σε προηγουμενες ταινιες σε αντιθεση με το γηινο παιξιμο της κιμ και την αισθητικη βιντεο-κλιπ ποπ-ροκ των '80ς εδωσαν στην ταινια ενα πρωτοτυπο χαρακτηρα που μας συνεπηρε.

6 ώρες πριν, manolog3 said:

Οι "9 1/2 εβδομαδες" εδειξαν την σεξουαλικη απελευθερωση της εποχης και την αλλαγη γενικα στον τροπο ζωης των ανθρωπων (στην Νεα Υορκη συγκεκριμενα αλλα και γενικα). Σεναριακα δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο, αλλα σκηνοθετικα και απο θεμα ερμηνειας ο τεραστιος Μικι Ρουρκ εδωσε ρεστα, πηρε την ταινια πανω του. Ηταν ακριβως πανω στην αρχη του πικ της καριερας του, ειδικα μετα το εξαισιο "Rumble Fish" του Κοπολα που εδειξε ποσο καλος ηθοποιος ειναι ή μαλλον οτι δεν ειναι ηθοποιος και ολοι εγραφαν τα σεναρια πανω, εκεινος παντα επαιζε τον εαυτο του.

πολυ σωστη αποψη,γενικα η μουσικη,τα βιντεο κλιπ που τα συνοδευαν,οι ταινιες  εφεραν αυτον τον νεο αερα απελευθερωσης στους νεους και οχι μονο. Rumble Fish και the outsiders ταινιες που σιγουρα λιγοι τις εχουν δει και τις εκτιμησαν.εμενα μου αρεσε και το Wild Orchid οπου γνωρισα και την υπεροχη καρε οτις.η ταινια ειχε ανεβασει το λεβελ των 9 εβδομαδων σε αλλο επιπεδο .γενικα και στην μουσικη ποπ-ροκ οπως και στις ταινιες η δεκαετια των '80ς εδωσε τα καλυτερα δειγματα της τεχνης ,εφερε μεγαλη ποικιλια και ποιοτητα.

Edited by dreamer12
Link to comment
Share on other sites

Kaze no tani no Naushika

Κινούμενο σχέδιο επιστ. φαντασίας του Χαγιάο Μιγιαζάκι που σίγουρα θα αρέσει σε κάποιους. Προσωπικά βαρέθηκα, η υπόθεση μου φάνηκε αρκετά πολύπλοκη και με κούρασε.

National Lampoon's Vacation

Ο ελληνικός τίτλος "Το Τρελό Θηριοτροφείο Πάει Διακοπές" με τον Τσέβι Τσέις πρωταγωνιστή. Δεν ξέρω γιατί αλλά τον συγκεκριμένο ποτέ δεν τον συμπάθησα. Στη μοναδική ταινία που μου άρεσε ήταν το Memoirs of an Invisible Man. Πίστευα πάντως ότι θα γελάσω λόγω του σκηνοθέτη Χάρολντ Ράμις που είχε κάνει τα εξαιρετικά Groundhog Day και Analyze This. Τελικά μου φάνηκε χαζοαμερικανιά.

Link to comment
Share on other sites

Moonfall[2022]

MV5-BMm-Vk-MDhi-Yjgt-Nj-Qx-MC00-Nz-A4-LW

https://www.imdb.com/title/tt5834426

Χμ ηθελα να δω μια ταινια κλασικη Emmerich και κατα το ημισυ πιστευω το πηρα. Το πρωτο μισο της ταινιας ειναι για το πολυ 3/10 πραγματικα κακα εφε καθομαστε ασχολουμαστε με τα οικογενειακα των πρωταγωνιστων γενικα μια απογοητευση εκτος το σημειο με το κυμα φαινεται και στο trailer μου αρεσε 1-2 λεπτα κρατησε. Απο εκει και περα η εξελιξη του τελευταιου 40λεπτου με την κλισε αλλα τιμια εξηγηση και τα πολυ πολυ δυνατα εφε με αποζημιωσαν. Δεν εχει αυτο το κατι του Independence Day που για μενα ειναι η κλασικοτερη Αμερικανια που την βλεπεις ξανα και ξανα ουτε καν του τιμιου The Day After Tomorrow ειναι ενα λιγο χειροτερο 2012. Μετα τη μεση καταλαβα οτι εχουμε τοσο κακα εφε στο πρωτο μισο της ταινιας για να παει το budget προς το τελος. Δεν ειναι καλη ταινια αλλα μαζι με δυνατο ηχο καλη εικονα μπολικα πατατακια ποπ κορν και κοκα κολα αγνοωντας τα ατελειωτα κλισε και τις χαζες ατακες βλεπετε. Απλα το καλαθι οσο πιο μικρο γινεται απο αποψη σεναριου και χαρακτηρων απο εκει και περα επειδη δεν υπαρχουν τα τελευταια χρονια ταινιες με δυνατα εφε παλι καλα να λεμε που βγηκε και αυτη. 5.5/10

Link to comment
Share on other sites

Nineteen Eighty-Four 7/10

Αρκετά καλή ταινία δραματική επιστ. φαντασίας στην οποία ένας άνδρας σε ένα μελλοντικό ολοκληρωτικό καθεστώς παρανομεί ερωτεύοντας μια γυναίκα. Βασισμένη στο βιβλίο του Τζορτζ Όργουελ, έχει πάρα πολύ καλούς διαλόγους και εξαιρετικούς πρωταγωνιστές όπως Τζον Χαρτ, Ρίτσαρντ Μπάρτον (στη τελευταία του εμφάνιση). Αν δε κάνω λάθος η έννοια του big brother προέκυψε από αυτό το βιβλίο.

No Escape 7/10

Καταιγιστική περιπέτεια με σκηνές δράσης από την αρχή ως το τέλος. Κρατάει την ένταση σε όλη τη διάρκεια. O Όουεν Γουίλσον τυποποιημένος σε κωμωδίες δε τα πήγε άσχημα εδώ. Είδα πριν λίγο καιρό το Hotel Mumbai που έχει παρόμοιο σενάριο και την οποία επίσης προτείνω.

Link to comment
Share on other sites

Nymphomaniac: Vol. I

Nymphomaniac: Vol. II

7/10

Πολύ καλές ταινίες του Λαρς Φον Τρίερ που αφορούν σε μια κοπέλα που είχε εξάρτηση στο σεξ και τις σκοτεινές πτυχές και εμμονές του χαρακτήρα της που εξερεύνησε κατά την ενηλικίωση. Είχε πολύ ενδιαφέρον και πολύ καλογραμμένους διαλόγους ιδιαίτερα στο σημείο που συζητήθηκε η έκτρωση στο δεύτερο μέρος. Το φινάλε στο δεύτερο μέρος μου έκανε εντύπωση. Περιέχει πολλές σκηνές hardcore τσόντας οπότε τη προσοχή σας αν έχετε σκοπό να τη δείτε οικογενειακώς. Αξίζει.

Link to comment
Share on other sites

Death On The Nile[2022]

MV5-BNj-I4-ZTQ1-OTYt-NTI0-Yi00-M2-Ey-LTh

https://www.imdb.com/title/tt7657566

Αρχικα να πω οτι το αυθεντικο του 1978 ειναι καλυτερο και αρκετα πιο δεμενο στη συνοχη. Δεν θα ελεγα οτι ειναι ασχημη η νεα εκδοχη εχει καποιες μικρες διαφορες εδω και εκει με ωραιες πινελιες και πιο ποιητικες σκηνες οπως το τελος αλλα παραειναι στυλιζαρισμενη και χανει αυτο το κατι απο την αυθεντικοτητα αυτης του 1978. Κουκλες οι Gadot αλλα και η πολυ νεα Mackey που την εμαθα απο το Sex Education και πιστευω εχει λαμπρη καριερα μπροστα της. Το πρωτο μισο της ταινιας ειναι καπως βαρετο το δευτερο ομως που μπαινει το μυστηριο και αρχιζει το ντετεκτιβ κομματι με τον Πουαρο να δινει ρεστα ανεβαινει αρκετα. Μπολικο CGI σε πολλες σκηνες το οποιο δειχνει αρκετα ψευτικο και κανει μπαμ σε πολλα σημεια. Στα του σεναριου οσοι εχουμε δει την παλια δεν υπαρχει καποια εκπληξη προφανως την ειδα γιατι μου αρεσουν οι ιστοριες του ντετεκτιβ Πουαρο και ηθελα να δω τι παραπανω θα μπορουσαν να δωσουν 44 χρονια μετα. 2 επιπεδα κατω λοιπον απο την αυθεντικη την οποια ειχα βαλει 8.6 οποτε δεν σημαινει οτι δεν αξιζει και η νεα εκδοχη ειδικα οσοι δεν γνωριζετε το σεναριο θα σας φανει ακομα καλυτερη. 7/10

Edited by king2009
Link to comment
Share on other sites

Blacklight (2022)

https://www.imdb.com/title/tt14060094/

Ταινία συνομωσίας/δράσης. Ο Λίαμ Νίσον επιστρέφει ως βετεράνος ανεπίσημος πράκτορας που ευθύνεται για την διάσωση άλλων πρακτόρων του FBI. Παρόλα αυτά ανακαλύπτει από έναν νέο πράκτορα τον οποίο είχε αναλάβει να συλλάβει και να φέρει πίσω στο σώμα και στον "ίσιο" δρόμο, ότι οι αποστολές του FBI δεν ήταν πάντα για το καλό, αλλά και για την διατήρηση της εξουσίας και της επιβολής κοινής γνώμης, δολοφονώντας ακόμη και όσους ήταν αντίθετοι. Ο νέος πράκτορας δεν το άντεχε στη συνείδησή του και ήθελε να μιλήσει στον Τύπο. Κι εκείνη η στιγμή της ανακάλυψης είναι από τις στιγμές που αναρωτιέται κάποιος αν τόσο καιρό έκανε το σωστό ή αν ζούσε σε ένα ψέμα. Ο Νίσον θα το θεωρήσει τελικά χρέος του να ξεσκεπάσει αυτή τη συνομωσία ακόμη κι αν πρέπει να έρθει σε σύγκρουση με την κορυφή του FBI. Χωρίς να είναι από τις καλύτερες ταινίες του Νίσον, και χωρίς να έχει πρωτότυπο σενάριο ή πολλή δράση, βλέπεται με ενδιαφέρον μιας και συνολικά ο Νίσον είναι εγγύηση για καλές ταινίες να περάσει ευχάριστα η ώρα. Το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας παίρνει επάνω του ο Νίσον, αλλά και η δημοσιογράφος όπως και ο διοικητής του FBI. Θα ήθελα προσωπικά να βάλουν σε μεγαλύτερο ρόλο την μικρούλα που έκανε την εγγονή του. Βλέπεται συνολικά πάντως και προτείνεται για μια φορά.

5.5-6/10 από μένα.

Ιστορικό κινητών: Nokia 3410, 7250i, N97, Lumia 520, Lumia 925, Lumia 1020 64GB, Nokia Lumia 830 - Limited Gold Edition, Lumia 950, N950 Developer kit, Nokia Dali with Simple Dali UI, Nokia Reader - "Pine", Jolla Phone - The First One, Jolla C Limited Edition, Nokia 9 Pureview

Στην άκρη: Nokia 6230i, 8210, N86 8MP, 808 PureView, Nokia "Goldfinger", Nokia "McLaren", Panasonic Lumix DMC-CM1

Σε χρήση: Leica Leitz Phone 1, Nokia 808 Pureview

Link to comment
Share on other sites

O Lucky Man! 7/10

Κοινωνική σάτιρα στην οποία ο Malcolm McDowell περνάει διάφορες περιπέτειες αλλά σε κάθε μία από αυτές αποδεικνύεται αφελής. Ευφυής ο σκηνοθέτης Lindsay Anderson αν και το τράβηξε πάρα πολύ με τις τρεις ώρες. Αξίζει σε κάθε περίπτωση.

Oculus 7/10

Ταινία τρόμου του Mike Flanagan ο οποίος φαίνεται να έχει να προσφέρει κάτι καινούργιο στο είδος. Η ταινία ήταν έξυπνη και κρατιέται από τις σκηνές μυστηρίου και τη βαριά ατμόσφαιρα. Καλή.

Night Moves 6/10

Ούτε κρύο ούτε ζέστη. Σε σκηνοθεσία Arthur Penn ο οποίος έχει κάνει και καλύτερες ταινίες. Ένας ντετέκτιβ προσλαμβάνεται για να βρει μια έφηβη κοπέλα αλλά αφού τη βρίσκει αντιλαμβάνεται πως κρύβονται μεγαλύτερα μυστικά και γενικώς τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται. Σε μεγάλο μέρος έκανε κοιλιά αλλά αποζημιώνει ως ένα βαθμό στο φινάλε.

Link to comment
Share on other sites

O Lucky Man! 7/10

Κοινωνική σάτιρα στην οποία ο Malcolm McDowell περνάει διάφορες περιπέτειες αλλά σε κάθε μία από αυτές αποδεικνύεται αφελής. Ευφυής ο σκηνοθέτης Lindsay Anderson αν και το τράβηξε πάρα πολύ με τις τρεις ώρες. Αξίζει σε κάθε περίπτωση.

Oculus 7/10

Ταινία τρόμου του Mike Flanagan ο οποίος φαίνεται να έχει να προσφέρει κάτι καινούργιο στο είδος. Η ταινία ήταν έξυπνη και κρατιέται από τις σκηνές μυστηρίου και τη βαριά ατμόσφαιρα. Καλή.

Night Moves 6/10

Ούτε κρύο ούτε ζέστη. Σε σκηνοθεσία Arthur Penn ο οποίος έχει κάνει και καλύτερες ταινίες. Ένας ντετέκτιβ προσλαμβάνεται για να βρει μια έφηβη κοπέλα αλλά αφού τη βρίσκει αντιλαμβάνεται πως κρύβονται μεγαλύτερα μυστικά και γενικώς τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται. Σε μεγάλο μέρος έκανε κοιλιά αλλά αποζημιώνει ως ένα βαθμό στο φινάλε.
Έγραψες "Night moves" και θυμήθηκα το "Knight moves" με τον Lambert.

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, baiosss said:

Έγραψες "Night moves" και θυμήθηκα το "Knight moves" με τον Lambert.

Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
 

Δεν την έχω δει αυτή που λες.

Link to comment
Share on other sites

Armageddon[1998]

8-X2zo2d1t-Ne-EV3a-S6-Ybji-Yr-NVfn.jpg

https://www.imdb.com/title/tt0120591

Η κλασικοτερη ταινια του "ΜΟΝΟ ΕΦΕ" Michael Bay την οποια εδω και 24 χρονια παντα εβλεπα αποσπασματα απο τις απλετες φορες που την εχει βαλει το star σημερα ομως την ειδα ολοκληρωμενη σε εξαιρετικη ποιοτητα εικονας. 130 εκατομμυρια budget και φαινονται εχασα το μετρημα απο τις εκρηξεις πολλες φορες δεν καταλαβαινεις τι ακριβως γινεται ειδικα στο διαστημα. Απο σεναριο το κλασικο "ολα θα πανε στραβα αλλα στο τελος θα τα καταφερουμε" κλασικος Bay οπως και Emmerich ξερουμε τι θα περιμενουμε ΑΛΛΑ ειναι τοσο αμυαλες απολαυστικες οι ταινιες του που απλα περνας καλα δεν βαριεσαι και ας ξερεις το τελος απο το πρωτο λεπτο. Απο ηθοποιους η ταινια ειναι πολυ δυνατη. Willis Thornton Affleck Patton Buscemi Fichtner και μια πανεμορφη Tyler στα 21 της γενικως απολαυστικοι ολοι τους. Δεν λειπουν τα αστεια δινουν μια ευθυμη νοτα υπαρχει το κλασικο δραμα τετοιων ταινιων και το ξεχαστε οτι ξερετε απο νομους φυσικης. Φυσικα κλασικα η Αμερικη μας σωζει ακομα μια φορα δεν λειπει ομως και ο Ρωσος μπαλαντερ ετσι για να μην την πουμε τερμα Αμερικανια. Σιγουρα παντως απο τις καλυτερες ταινιες του Bay μαζι με Bad Boys/Island/The Rock/13 Hours/Τransformers 1 τωρα που το σκεφτομαι μπορει να εχει φαει το κραξιμο η συγκεκριμενος σκηνοθετης εχει βγαλει ομως ταινιες που τις βλεπεις ευχαριστα εχουν λιγο απο ολα ξερεις τι να περιμενεις και περνας καλα. Αρμαγεδδων λοιπον και σιγουρα θα την ξανα δω στο μελλον. 7.5/10

Link to comment
Share on other sites

το αρμαγεδδων το ειχα δει σαν blockbuster  στο village αυγουστο με σεπτεμβρη αν θυμαμαι καλα,η εποχη που τα σινεμα κρατουσαν τις πρεμιερες του καλοκαιριου απο αμερικη γιατι ολοι ελειπαν διακοπες, και περιμεναν την επιστροφη απο τις διακοπες να παιξουν δροσερα εργα περιπετειας που περνας καλα.

απο τοτε τοτε χω δει στην τηλεοραση απειρες φορες, τωρα το βλεπω μεχρι να τελειωσει η εκπαιδευση που εχει παντα πολυ πλακα και μετα στο τελος που εχει συναισθημα.για μενα τετοια εργα εινα περιπετειες που τα εχουν ολα ακομα και στην υπερβολη τους και θα μεινουν στις καλυτερες περιπετειες .τα εργα του παραγωγου Jerry Bruckheimer και του Michael Bay εχουν την καλυτερη φωτογραφια εικονας,ειναι η αγαπημενη μου εικονα απο το αμερικανικο σινεμα, 60 seconds,days of thunder,top gun κ.λ.π.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...