vaggy Δημοσιεύτηκε 14 Μαΐου Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε 14 Μαΐου Καλησπέρα σε όλους, έκανα φορητότητα από Vodafone σε Cosmote what's up και δεν γίνεται το Xiaomi SIM Activation και sync κλήσεων και μηνυμάτων με το Xiaomi cloud. Είναι η διαδικασία που μόλις αλλάζεις κάρτα sim είτε στον ίδιο πάροχο είτε σε αλλο, προφανώς επικοινωνεί με τους servers της Xiaomi και επιβεβαιώνει τον αριθμό και την κάρτα sim για να λειτουργήσει μετά το sync. Στη Vodafone η διαδικασία γινόταν χωρίς κανένα πρόβλημα. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος με Xiaomi συσκευή το πρόβλημα? Πήρα στην Cosmote μου είπαν ότι δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός στα μυνήματα που στέλνονται, από xiaomi δοκίμασα ότι βρήκα στο Google και μίλησα και με τεχνική υποστήριξη. Άκρη δεν έχω βγάλει. Επικοινώνησα εκ νέου με Cosmote και το στείλανε στο τεχνικό τμήμα κι αναμένω. Αν κάποιος με Xiaomi συσκευη και Cosmote το αντιμετώπισε και βρήκε λύση, θα ήθελα τη βοήθεια του Ευχαριστώ πολύ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaggy Δημ. 27 Μαΐου Author Κοινοποίηση Δημ. 27 Μαΐου Καλημέρα και πάλι, επειδή δεν βλέπω κάποιον να έχει το ίδιο πρόβλημαε εμένα, θα ήθελα να ρωτήσω όσοι έχετε Cosmote και Xiaomi συσκευή το SIM activation sync και άρα και το calls και sms sync στο cloud γίνονται κανονικά? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.