Jump to content

Samsung Galaxy A55 5G


George6633
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 ώρα πριν, crAss said:

Και εμένα και τα 2 αυτοκόλλητα ήταν ίδια και όπως το άλλο όχι το ξανακολλημένο. Για να ανοίξεις το αυθεντικό θέλει σκίσιμο και απο τις δύο πλευρές. Επιστροφή όπως είναι εκτός αν σου έχουν κάνει τιμή refurbished ή εκθεσιακού. 

Σωστά, έτσι πρέπει να είναι! Για να ξεκολλήσει θα πρέπει να σκιστεί το  αυθεντικό αυτοκόλλητο. Δε μου έκαναν καμία καλύτερη τιμή. Ήταν η τρέχουσα τιμή της αγοράς από κατάστημα που πουλάει μόνο "καινούργια". Έτσι το πήρα και εγώ, ως καινούργιο! Το πακετάρω στη συσκευασία που είχε και το στέλνω πίσω. Το κατάστημα https://mr-mobile.gr το ξέρετε; Σκέφτομαι να στραφώ προς εκεί.

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, george_21 said:

Εγώ μόλις παρέλαβα το 256...ήταν κανονικά κλειστό 

Με γιες!! Μπορείς να πεις από που το πήρες;

Link to comment
Share on other sites

Για κάποιο λόγο δεν παίζει το YouTube..είναι γκρί κ βγάζει αυτό το μνμ..έχω κάνει εκκαθάριση μνήμης κλπ..

Screenshot_20240620_090117_One UI Home.jpg

Screenshot_20240620_090121_Android System.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, george_21 said:

Για κάποιο λόγο δεν παίζει το YouTube..είναι γκρί κ βγάζει αυτό το μνμ..έχω κάνει εκκαθάριση μνήμης κλπ..

Screenshot_20240620_090117_One UI Home.jpg

Screenshot_20240620_090121_Android System.jpg

Έχεις δοκιμάσει εκκαθάριση μνήμης της εφαρμογής, cash και δεδομένων;

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, nikolaosp said:

Έχεις δοκιμάσει εκκαθάριση μνήμης της εφαρμογής, cash και δεδομένων;

Ναι όλα αυτά...σκέφτομαι να του κάνω επαναφορά μπας κ στρώσει 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, george_21 said:

Ναι όλα αυτά...σκέφτομαι να του κάνω επαναφορά μπας κ στρώσει 

Κάτι απλό είναι σίγουρα αλλά αν δε βγάλεις άκρη κάνε επαναφορά. Έτσι και αλλιώς τώρα το σετάρεις

Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πριν, nikolaosp said:

Σωστά, έτσι πρέπει να είναι! Για να ξεκολλήσει θα πρέπει να σκιστεί το  αυθεντικό αυτοκόλλητο. Δε μου έκαναν καμία καλύτερη τιμή. Ήταν η τρέχουσα τιμή της αγοράς από κατάστημα που πουλάει μόνο "καινούργια". Έτσι το πήρα και εγώ, ως καινούργιο! Το πακετάρω στη συσκευασία που είχε και το στέλνω πίσω. Το κατάστημα https://mr-mobile.gr το ξέρετε; Σκέφτομαι να στραφώ προς εκεί.

Εγώ το πήρα από το Mobicell. Το αστείο είναι ότι τυχαία πάλι από εκεί είχα πάρει και το Α52s. Γενικά σε κινητά πηγαίνω και παραλαμβάνω ο ίδιος για να δω το κουτί. Ένας από τους βασικούς λόγους που πήρα το Α55 ήταν η υποστήριξη eSIM. Έχω διαβάσει ότι κινητά σε κάποιες ασιατικές αγορές την έχουν απενεργοποιημένη (δεν ξέρω αν είναι θέμα υλικού, λογισμικού ή συνδυασμό τους). Έτσι ήθελα να δω το κουτί πριν πληρώσω να σιγουρέψω ότι είναι EU. Προφανώς και αυτοπροσώπως αν μου έδιναν κουτί σαν αυτό της φωτογραφίας δεν θα παραλάμβανα.

Edited by crAss
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Αν και δεν βλέπω να έχει κίνηση το νήμα, θα ήθελα παρακαλώ να ρωτήσω αν το κινητό έχει βγάλει τίποτα προβλήματα. Πρέπει να πάρω άμεσα μια συσκευή και έχω καταλήξει σε αυτό σαν πιο οικονομική λύση. Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Το έχω από την πρώτη μέρα που κυκλοφόρησε, δεν μου έχει δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Τρεις μέρες με το κινητό...

Σε σχέση με το Nord 3 που είχα, αλλά και με άλλα παλιότερα κινητά, ένα έχω να πω: Το σήμα το κινητού είναι ΧΑΛΙΑ!

Δυσκολεύομαι να μιλήσω σε σημεία που παλιότερα (πριν τρεις μέρες) δεν είχα θέμα.

Υπάρχει κάποια λύση εκτός από την αλλαγή κινητού;

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, koinos123 said:

Τρεις μέρες με το κινητό...

Σε σχέση με το Nord 3 που είχα, αλλά και με άλλα παλιότερα κινητά, ένα έχω να πω: Το σήμα το κινητού είναι ΧΑΛΙΑ!

Δυσκολεύομαι να μιλήσω σε σημεία που παλιότερα (πριν τρεις μέρες) δεν είχα θέμα.

Υπάρχει κάποια λύση εκτός από την αλλαγή κινητού;

Μήπως φταίει η εταιρεία κινητής;

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, koinos123 said:

Τρεις μέρες με το κινητό...

Σε σχέση με το Nord 3 που είχα, αλλά και με άλλα παλιότερα κινητά, ένα έχω να πω: Το σήμα το κινητού είναι ΧΑΛΙΑ!

Δυσκολεύομαι να μιλήσω σε σημεία που παλιότερα (πριν τρεις μέρες) δεν είχα θέμα.

Υπάρχει κάποια λύση εκτός από την αλλαγή κινητού;

Η καρτα σιμ σου ειναι παλιά,την εχεις καιρο?Γιατι κι αυτο παιζει ρολο στο σημα αν ειναι φθαρμενη η καρτα σιμ

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, crAss said:

Εγώ το πήρα από το Mobicell. Το αστείο είναι ότι τυχαία πάλι από εκεί είχα πάρει και το Α52s. Γενικά σε κινητά πηγαίνω και παραλαμβάνω ο ίδιος για να δω το κουτί. Ένας από τους βασικούς λόγους που πήρα το Α55 ήταν η υποστήριξη eSIM. Έχω διαβάσει ότι κινητά σε κάποιες ασιατικές αγορές την έχουν απενεργοποιημένη (δεν ξέρω αν είναι θέμα υλικού, λογισμικού ή συνδυασμό τους). Έτσι ήθελα να δω το κουτί πριν πληρώσω να σιγουρέψω ότι είναι EU. Προφανώς και αυτοπροσώπως αν μου έδιναν κουτί σαν αυτό της φωτογραφίας δεν θα παραλάμβανα.

Και πολύ καλά κάνεις και πας ο ίδιος στο κατάστημα και παραλαμβάνεις. Εμείς οι υπόλοιποι από επαρχία και νησιά είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε κάτι τέτοιο. Αν είχα τη δυνατότητα αυτό θα έκανα από την πρώτη στιγμή! Κάπου διάβασα πως το Α55 υποστηρίζει περισσότερες από μια esim, δεν μπορώ να θυμηθώ που. Αξίζει να το ψάξεις. Και εγώ δεν παρέλαβα τελικά και το επέστρεψα, να δούμε τώρα πότε θα βάλουν τα χρήματα πίσω... Δεν το ξέρω το Mobicell όμως οι τιμές του είναι αρκετά πάνω από πολλά καταστήματα.

48 minutes ago, koinos123 said:

Τρεις μέρες με το κινητό...

Σε σχέση με το Nord 3 που είχα, αλλά και με άλλα παλιότερα κινητά, ένα έχω να πω: Το σήμα το κινητού είναι ΧΑΛΙΑ!

Δυσκολεύομαι να μιλήσω σε σημεία που παλιότερα (πριν τρεις μέρες) δεν είχα θέμα.

Υπάρχει κάποια λύση εκτός από την αλλαγή κινητού;

Για δες το λίγο καλύτερα, δεν υπάρχουν κινητά που πιάνουν καλύτερα από άλλα και αν υπάρχουν τέτοιες διαφορές είναι πολύ μικρές που δεν τις βλέπουμε στην πράξη. Έχεις ενεργοποιήσει τις κλήσεις μέσω Volte και  VoWIFI;

22 minutes ago, Candiaman said:

Η καρτα σιμ σου ειναι παλιά,την εχεις καιρο?Γιατι κι αυτο παιζει ρολο στο σημα αν ειναι φθαρμενη η καρτα σιμ

Η κάρτα sim δεν παίζει κανένα ρόλο στη λήψη του σήματος του κινητού

Link to comment
Share on other sites

Η κάρτα sim είναι ενός έτους.

Έχω ενεργοποιημένο τo wifi calling.

Το θέμα όπως σας είπα, με την ίδια sim, με ίδιες ρυθμίσεις, αλλά με διαφορετικά κινητά, το σήμα είναι ΧΑΛΙΑ!

 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, koinos123 said:

Τρεις μέρες με το κινητό...

Σε σχέση με το Nord 3 που είχα, αλλά και με άλλα παλιότερα κινητά, ένα έχω να πω: Το σήμα το κινητού είναι ΧΑΛΙΑ!

Δυσκολεύομαι να μιλήσω σε σημεία που παλιότερα (πριν τρεις μέρες) δεν είχα θέμα.

Υπάρχει κάποια λύση εκτός από την αλλαγή κινητού;

Σε ότι έχει να κάνει με σήμα, παίζουν ρόλο(περαν από την παλια sim)οι κεραίες .

Ειναι ένας τομέας στον οποίο ανέκαθεν Κινέζικες εταιρείες οπως Oneplus, Xiaomi, Huawei κλπ είχαν το πάνω χέρι σε σχέση με Samsung ή ακόμα και Apple.

Edited by Fulgore1
Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, nikolaosp said:

Και πολύ καλά κάνεις και πας ο ίδιος στο κατάστημα και παραλαμβάνεις. Εμείς οι υπόλοιποι από επαρχία και νησιά είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε κάτι τέτοιο. Αν είχα τη δυνατότητα αυτό θα έκανα από την πρώτη στιγμή! Κάπου διάβασα πως το Α55 υποστηρίζει περισσότερες από μια esim, δεν μπορώ να θυμηθώ που. Αξίζει να το ψάξεις. Και εγώ δεν παρέλαβα τελικά και το επέστρεψα, να δούμε τώρα πότε θα βάλουν τα χρήματα πίσω... Δεν το ξέρω το Mobicell όμως οι τιμές του είναι αρκετά πάνω από πολλά καταστήματα.

Για δες το λίγο καλύτερα, δεν υπάρχουν κινητά που πιάνουν καλύτερα από άλλα και αν υπάρχουν τέτοιες διαφορές είναι πολύ μικρές που δεν τις βλέπουμε στην πράξη. Έχεις ενεργοποιήσει τις κλήσεις μέσω Volte και  VoWIFI;

Η κάρτα sim δεν παίζει κανένα ρόλο στη λήψη του σήματος του κινητού

Φαίνεται πως δεν έχει γίνει κατανοητό ποιος ο ρόλος των καρτών sim και ποια είναι η διαφορά της συνδεσιμότητας με το δίκτυο της κινητής τηλεφωνίας και της (κακής-καλής) λήψης του σήματος του κινητού.

Η κάρτα sim είναι ένα chip που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό του τηλεφώνου μας. Στην ουσία είναι η ταυτότητά μας στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. Η ταυτότητα αυτή αναγνωρίζεται από την εταιρεία που είμαστε συνδρομητές και συνδεόμαστε στο δίκτυο της (cosmote,voda,nova). Εάν για κάποιο λόγο δε «διαβαστεί» το chip από το τηλέφωνο μας δεν μπορούμε να συνδεθούμε με την εταιρεία που είμαστε συνδρομητές και εμφανίζεται ως απώλεια σήματος όμως στην ουσία είναι η αδυναμία σύνδεσης με το δίκτυο αφού το τελευταίο δε μας αναγνωρίζει. Αυτό, μπορεί να συμβαίνει για διάφορους λόγους, γράφω εδώ μερικούς πιθανούς λόγους: α) έχει χαλάσει το chip και δε διαβάζεται, β) έχουν μπει σκόνες από το πορτάκι και δεν κάνει καλή επαφή το chip, γ)μετά από έντονο χτύπημα έχει μετακινηθεί το πλαίσιο ή η sim πάνω στο πλαίσιο και δεν κάνει καλή επαφή δ)η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας μας έχει αλλάξει τα χαρακτηριστικά του δικτύου της και απαιτείται αλλαγή sim για να έχουμε optimal χρήση των υπηρεσιών της.

Όλα τα παραπάνω αφορούν τη συνδεσιμότητα του κινητού μας. Δηλαδή, το κινητό μας χάνει ξαφνικά το σήμα και επανέρχεται μετά από λίγο, μας βγάζει Ε στα καλά καθούμενα, έχουμε πολύ χαμηλές ταχύτητες όταν είμαστε έξω από το σπίτι και χρησιμοποιούμε δεδομένα κ.α.  Αυτά αφορούν τη συνδεσιμότητα του κινητού και όχι τη λήψη(καλή-κακή) από το τηλέφωνο του σήματος από τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας.

Ελπίζω να έγινε κατανοητό γιατί η κάρτα sim δεν παίζει κανένα ρόλο στη λήψη του σήματος του κινητού.

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, nikolaosp said:

Φαίνεται πως δεν έχει γίνει κατανοητό ποιος ο ρόλος των καρτών sim και ποια είναι η διαφορά της συνδεσιμότητας με το δίκτυο της κινητής τηλεφωνίας και της (κακής-καλής) λήψης του σήματος του κινητού.

Η κάρτα sim είναι ένα chip που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό του τηλεφώνου μας. Στην ουσία είναι η ταυτότητά μας στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. Η ταυτότητα αυτή αναγνωρίζεται από την εταιρεία που είμαστε συνδρομητές και συνδεόμαστε στο δίκτυο της (cosmote,voda,nova). Εάν για κάποιο λόγο δε «διαβαστεί» το chip από το τηλέφωνο μας δεν μπορούμε να συνδεθούμε με την εταιρεία που είμαστε συνδρομητές και εμφανίζεται ως απώλεια σήματος όμως στην ουσία είναι η αδυναμία σύνδεσης με το δίκτυο αφού το τελευταίο δε μας αναγνωρίζει. Αυτό, μπορεί να συμβαίνει για διάφορους λόγους, γράφω εδώ μερικούς πιθανούς λόγους: α) έχει χαλάσει το chip και δε διαβάζεται, β) έχουν μπει σκόνες από το πορτάκι και δεν κάνει καλή επαφή το chip, γ)μετά από έντονο χτύπημα έχει μετακινηθεί το πλαίσιο ή η sim πάνω στο πλαίσιο και δεν κάνει καλή επαφή δ)η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας μας έχει αλλάξει τα χαρακτηριστικά του δικτύου της και απαιτείται αλλαγή sim για να έχουμε optimal χρήση των υπηρεσιών της.

Όλα τα παραπάνω αφορούν τη συνδεσιμότητα του κινητού μας. Δηλαδή, το κινητό μας χάνει ξαφνικά το σήμα και επανέρχεται μετά από λίγο, μας βγάζει Ε στα καλά καθούμενα, έχουμε πολύ χαμηλές ταχύτητες όταν είμαστε έξω από το σπίτι και χρησιμοποιούμε δεδομένα κ.α.  Αυτά αφορούν τη συνδεσιμότητα του κινητού και όχι τη λήψη(καλή-κακή) από το τηλέφωνο του σήματος από τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας.

Ελπίζω να έγινε κατανοητό γιατί η κάρτα sim δεν παίζει κανένα ρόλο στη λήψη του σήματος του κινητού.

Αφου δινεις τις δικες σου ερμηνειες στη βοηθεια μας τι ζητας τοτε τη γνωμη μας?Απ  οτι φαινεται εσυ τα ξερεις καλυτερα απο εμας που δουλευουμε σε πάροχο.....

Edited by Candiaman
Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πριν, koinos123 said:

Τρεις μέρες με το κινητό...

Σε σχέση με το Nord 3 που είχα, αλλά και με άλλα παλιότερα κινητά, ένα έχω να πω: Το σήμα το κινητού είναι ΧΑΛΙΑ!

Δυσκολεύομαι να μιλήσω σε σημεία που παλιότερα (πριν τρεις μέρες) δεν είχα θέμα.

Υπάρχει κάποια λύση εκτός από την αλλαγή κινητού;

Εγώ έχω e Sim, το σήμα πιο δυνατό σε ιδια σημεία που είχα απλή Sim με το A52s. Φυσικά ίδια εταιρεία Νova, την παλιά Sim την είχα πολλά χρόνια...

Edited by panoslvd
Link to comment
Share on other sites

23 ώρες πριν, panoslvd said:

Εγώ έχω e Sim, το σήμα πιο δυνατό σε ιδια σημεία που είχα απλή Sim με το A52s. Φυσικά ίδια εταιρεία Νova, την παλιά Sim την είχα πολλά χρόνια...

Πέρασα και εγώ σε esim. Τα ίδια χάλια...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, koinos123 said:

Πέρασα και εγώ σε esim. Τα ίδια χάλια...

Γενικά δεν έχεις σήμα?η κάπου συγκεκριμένα πχ στο σπίτι..??

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, george_21 said:

Γενικά δεν έχεις σήμα?η κάπου συγκεκριμένα πχ στο σπίτι..??

Έχω χαμηλότερο σήμα σε σχέση με το Nord 3 που είχα.

Μέσα στο σπίτι δεν με στεναχωρεί γιατί έχω ενεργοποιημένο το wifi calling.

Έξω με στεναχωρεί...

Link to comment
Share on other sites

21 ώρες πριν, koinos123 said:

Έχω χαμηλότερο σήμα σε σχέση με το Nord 3 που είχα.

Μέσα στο σπίτι δεν με στεναχωρεί γιατί έχω ενεργοποιημένο το wifi calling.

Έξω με στεναχωρεί...

Καλησπέρα στην παρέα.Οταν λέμε swim τι εννοούμε;;Αλλάζατε την κλασσική sin και κάνει θέμα με το σήμα;Η γενικά το κινητό δεν έχει καλό σήμα;

Link to comment
Share on other sites

Γενικά το κινητό δεν έχει καλό σήμα. Με όποια σιμ και να έχεις.

Ψάχνοντας λίγο παραπάνω βρήκα αρκετά θέματα στο δίκτυο που αναφέρουν το πρόβλημα...

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...