nikosaek2121 Δημ. February 22, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2025 (edited) On 19/2/2025 at 1:10 ΜΜ, johnnyman25 said: Για παμεεεεε. Καλησπέρα. Σήμερα βγήκε η beta 4 κ απ ότι φαίνεται θα είναι η τελευταία. Edit: https://www.androidsage.com/2025/02/19/samsung-one-ui-7-beta-program-is-complete/ Πάντως βγήκε και Beta 5 Edited February 22, 2025 by nikosaek2121 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pazu Δημ. February 22, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2025 Χαιρετώ την παρέα. Ποιος είναι ο πιο εύκολος τρόπος να κατεβάσω την beta χωρίς την χρήση υπολογιστή; Ευχαριστώ εκ των προτέρων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gthebest Δημ. February 23, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2025 18 ώρες πριν, pazu said: Χαιρετώ την παρέα. Ποιος είναι ο πιο εύκολος τρόπος να κατεβάσω την beta χωρίς την χρήση υπολογιστή; Ευχαριστώ εκ των προτέρων Και να μας πει κάποιος πως την περνάμε ! 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gorge Δημ. February 24, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2025 Aπο την εφαρμογη members μεσα, θα την δεις. Δεν την βλεπουν ολοι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Johnny_Johnny Δημ. February 24, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2025 Ειναι διαθέσιμη η beta στην Ελλάδα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosaek2121 Δημ. February 24, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2025 Όποιος έχει την Beta του έρχεται αυτόματα η Stable μόλις κυκλοφορήσει? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zorbas100 Δημ. February 24, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2025 (edited) 2 ώρες πριν, Johnny_Johnny said: Ειναι διαθέσιμη η beta στην Ελλάδα? Μονο χειροκινητα βλεπε οδηγιες xda https://xdaforums.com/t/beta-4-now-rolling-out-one-ui-7-beta-galaxy-s24-ultra-beta-thread-update-zip-files-news-and-discussion.4683065/ 1 hour ago, nikosaek2121 said: Όποιος έχει την Beta του έρχεται αυτόματα η Stable μόλις κυκλοφορήσει? Μονο στις χωρες που εχουν επιλεγει στις δοκιμες. Αν δεν εχετε εμπειρια καλυτερα να περιμενετε την σταθερη εκδοση διαφορετικα το ρισκο δικο σας...😁 Edited February 24, 2025 by zorbas100 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gthebest Δημ. February 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2025 (edited) 14 ώρες πριν, zorbas100 said: Μονο χειροκινητα βλεπε οδηγιες xda https://xdaforums.com/t/beta-4-now-rolling-out-one-ui-7-beta-galaxy-s24-ultra-beta-thread-update-zip-files-news-and-discussion.4683065/ Μονο στις χωρες που εχουν επιλεγει στις δοκιμες. Αν δεν εχετε εμπειρια καλυτερα να περιμενετε την σταθερη εκδοση διαφορετικα το ρισκο δικο σας...😁 Χρειάζεται να περάσουμε τις beta την μια μετά την άλλη ή μπορούμε κατευθείαν να βάλουμε την 4 ? Edited February 25, 2025 by gthebest Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Johnny_Johnny Δημ. February 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2025 https://www.phonearena.com/news/Galaxy-S24-Ultra-owners-share-images-of-what-the-phone-did-to-their-pockets_id167855 Suffering from success 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
George K Δημ. February 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2025 1 hour ago, Johnny_Johnny said: https://www.phonearena.com/news/Galaxy-S24-Ultra-owners-share-images-of-what-the-phone-did-to-their-pockets_id167855 Suffering from success Προφανως εδω και ενα χρονο δεν εχουν αλλαξει παντελονι.... Ελπιζω να εχουν αλλαξει βρακι... 9 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OverClocker Δημ. February 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2025 Και λοιπόν αυτοί είναι άνθρωποι που παίρνουν μέρος σε surveys και ψηφίζουν βουλευτές. 4 Παράθεση Ericsson T28s - Nokia 3330 - Siemens S45 - Siemens S55 - Siemens SL45i - Siemens SX1 - Motorola MPX200 - Siemens SX1 Limited - Siemens CX75 - Qtek 8310 - Nokia N95 - Samsung Omnia i900 - SonyEricsson X10i - Samsung Galaxy S - Samsung Galaxy S2 - Samsung Galaxy Note2 - Samsung Galaxy Note4 - Samsung Galaxy Note9 - Samsung Galaxy S23 Ultra - Samsung Galaxy S24 Ultra - Samsung Galaxy S25 Ultra - Samsung Galaxy S26 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kek Δημ. February 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2025 20 minutes ago, George K said: Προφανως εδω και ενα χρονο δεν εχουν αλλαξει παντελονι.... Ελπιζω να εχουν αλλαξει βρακι... Eιναι Deal breaker τελικα η φαση,παρατηστε τα S24 ULTRA, καρφι για S25 🤡 Tι αλλο θα σκεφουν για να προμοταρουν το S25 .🤡🤗 2 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agriniopk Δημ. February 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2025 (edited) Διαγραφή Edited February 25, 2025 by agriniopk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ipokratis Δημ. February 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2025 On 20/2/2025 at 9:29 ΜΜ, Johnny_Johnny said: Ποιόν προτείνεις? Εκτός από chrome βέβαια 😆 Εγώ προσωπικά, χρησιμοποιώ τον Microsoft Edge - εδώ και χρόνια - και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, από επιδόσεις, συγχρονισμός με τους υπολογιστές μου, κωδικούς πρόσβασης, τρόποι πληρωμής, κλπ. Δεν χρησιμοποιώ καθόλου τον Samsung browser αλλά δεν τον απεγκαθιστώ, επειδή λειτουργεί με το Bixby κι έτσι χρειάζεται. Το Bixby με βοηθά στην αυτόματη αποθήκευση θέσης που παρκάρω το αυτοκίνητο πχ και διάφορα άλλα, που χρειάζεται ο Samsung browser. Αλλά σε κάθε άλλη λειτουργία, μόνο με Edge. 1 Παράθεση (ψάχνουμε πρώτα και μετά ρωτάμε...) iPhone 3GS Lenovo Vibe X2 Nokia 7 plus Samsung Galaxy Note S10 plus Samsung Galaxy S24 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stamatis3133 Δημ. February 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2025 On 20/2/2025 at 9:29 ΜΜ, Johnny_Johnny said: Ποιόν προτείνεις? Εκτός από chrome βέβαια 😆 Vivaldi. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thalassi Δημ. February 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2025 (edited) Η εφαρμογη sim toolkit που ειναι εγκατεστημενη ξερουμε τι ειναι? Edited February 25, 2025 by thalassi Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MAFAdo Δημ. February 26, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2025 Καλημερα στην παρεα....μεγαλη παρασκευη θα δουμε το one ui 7 3 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkon84 Δημ. February 26, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2025 Δεν μπορεί το one ui 8 θα είναι αυτό.αφου είπαν πως αυτό δεν θα καθυστερήσει. Τι όχι? 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dkon84 Δημ. February 26, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2025 12 ώρες πριν, MAFAdo said: Καλημερα στην παρεα....μεγαλη παρασκευη θα δουμε το one ui 7 Πάντως αν ισχύει αυτό ούτε το first quarter δεν κράτησαν από αυτά που είπανε και ας μας φαινότανε μακριά πίσω το νοέμβριο. Just now, dkon84 said: Πάντως αν ισχύει αυτό ούτε το first quarter δεν κράτησαν από αυτά που είπανε και ας μας φαινότανε μακριά πίσω το νοέμβριο. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MAFAdo Δημ. February 26, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2025 1 ώρα πριν, dkon84 said: Πάντως αν ισχύει αυτό ούτε το first quarter δεν κράτησαν από αυτά που είπανε και ας μας φαινότανε μακριά πίσω το νοέμβριο. Δεν ξερω πως θα ακουστει αλλα πιστευω οτι και ειναι ετοιμο και το εχουν στρωσει σε ολα το νεο ui απλα πατωνει το s25 και το αργουν για να σπρωξουν αυτους που βιαζονται να το δουν το νεο ui να παρουν το s25 συνεχως προσφορες μου στελνει η sammy 15% σε ακουστηκα τωρα 100 ευρω κατω... 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kek Δημ. February 26, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2025 (edited) 20 minutes ago, MAFAdo said: Δεν ξερω πως θα ακουστει αλλα πιστευω οτι και ειναι ετοιμο και το εχουν στρωσει σε ολα το νεο ui απλα πατωνει το s25 και το αργουν για να σπρωξουν αυτους που βιαζονται να το δουν το νεο ui να παρουν το s25 συνεχως προσφορες μου στελνει η sammy 15% σε ακουστηκα τωρα 100 ευρω κατω... Aρα σας περνάνε για μεγαλα κορόιδα,🤡 MHN τους κανετε τη χαρη,MHN ενδωσετε,σιγα το πραγμα να περιμενετε 1 μηνα. Τους εχετε καλομαθει να τους τα σκατε DAY 1.👎 Edited February 26, 2025 by kek 4 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Johnny_Johnny Δημ. February 26, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2025 Πήρα το 24 ultra τον Δεκέμβριο. Λίγο δύσκολο να αλλάξω τώρα xd Μου φαίνεται ότι το τμήμα software τους πετάει χαρταετό. Απ ότι θυμάμαι αργήσανε τα updates και στα s25 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MAFAdo Δημ. February 26, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 26, 2025 Και λιγα λες και βαζω και τον εαυτο μου μεσα...αλλα ειπα τερμα τερμα....προσωπικα DAY ONE δεν αγορασα ποτε μου αλλα και παλι μετανιωσα που αγορασα BLACK FRIDAY...τωρα που ειδα τι κολπακια κανει η μαμα sammy με το one ui 7 να περνω security patch ιανουαριου τον φλεβαρη...οσο αντεξει...μετα υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια oppo one plus realme 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ermenegildo Δημ. February 27, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2025 εγω ξαναγυρισα στη σαμμυ λογω της οθονης.. γιατι του xiaomi 14 μου ηταν μικρη ημουν αναμεσα στο oppo x8 pro το op 13 και στο τελος εμβολιμα ηρθε και αυτο λογω της τιμης που ειχε πεσει πριν βγει το 25... το πηρα λογω του οικοσυστηματος και πραγματων που έχω της σαμμυ.. το εχω χιλιομετανιωσει απλα και μονο.. γιατι περα απο την 15 , δεν με νοιαζει η 7 ας την γυαλισουν οσο θελουν, τα Ελληνικα που δεν υπαρχουν πουθενα στη σαμμυ στο AI ενω οι αλλοι κανουν παπαδες ολο αυτο το παιχνιδι κουραζει τρελα.. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. February 27, 2025 Κοινοποίηση Δημ. February 27, 2025 έχω ενεργή την ρύθμιση στο face unlock να κάνει,λέει ,πιο φωτεινή την οθόνη στο σκοτάδι για να σε δει αλλά δεν βλέπω κανένα ανέβασμα της έντασης της φωτεινότητας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.