Jump to content

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ 6 ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ


dimitris_000
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους...έχει συμβεί σε κάποιον να ξεχάσει να κάνει ανανέωση ? έχασα 25 Ε,μίλησα με κάποιον στο τσατ και δεν μου τα επιστρέφουν...ενω το 2021 με wind μου πίστωσαν 15 Ε που είχα χάσει...

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, dimitris_000 said:

Καλημέρα σε όλους...έχει συμβεί σε κάποιον να ξεχάσει να κάνει ανανέωση ? έχασα 25 Ε,μίλησα με κάποιον στο τσατ και δεν μου τα επιστρέφουν...ενω το 2021 με wind μου πίστωσαν 15 Ε που είχα χάσει...

Κάνε μία προσπάθεια τηλεφωνικά στην εξυπηρέτηση για να μη λες ότι δεν προσπάθησες.

Και αν δεν σου τα δώσουν πες ότι έκανες μία δωρεά υπέρ αναβάθμισης του δικτύου.. 😉

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kalitexnis_g said:

Κάνε μία προσπάθεια τηλεφωνικά στην εξυπηρέτηση για να μη λες ότι δεν προσπάθησες.

Και αν δεν σου τα δώσουν πες ότι έκανες μία δωρεά υπέρ αναβάθμισης του δικτύου.. 😉

🙂  Aς το κάνω και αυτό,αλλά δε βλέπω φώς,του είπα οτι έχουμε 2 σταθέρα και 3 κινήτα και ΕΟΝ  στη nova,είμαστε πελάτες χρόνια....τίποτα αυτός,δεν έγινε ανανέωση μου λέει...Τι να πω...ας συνεχίσουν έτσι...

Link to comment
Share on other sites

Άμα του κινουσες όμως άμεσα διαδικασία φορητοτητας για τα παραπάνω, 50αρικο θα σου πιστωναν και ένα χρόνο τσάμπα ομιλία. Για κάνα 2ευρω δεν θα σου έκαναν θέμα,αλλά είδαν 25 ευρώ και σου λέει σιγά μην αφήσω τέτοιο ποσό να του το δώσω πίσω...

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοια περίπτωση στο καρτοκινητό της μητέρας μου, μίλησε με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω chat και η πίστωση έγινε την επόμενη μέρα. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, p_k said:

Παρόμοια περίπτωση στο καρτοκινητό της μητέρας μου, μίλησε με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω chat και η πίστωση έγινε την επόμενη μέρα. 

Καλά σε εσένα όλα γίνονται με τη Nova και σε έχουν με το σεις και με το σας. Και κανείς μας δεν ξέρει το λόγο..

Το θέμα είναι τι γίνεται με τον απλό πελάτη.

Link to comment
Share on other sites

Το αιτούμαι ευγενικά. 

Απλός πελάτης είμαι κι εγώ. 

Edited by p_k

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, p_k said:

Το αιτουμαι ευγενικά. 

Κάτσε να δούμε τι θα γίνει με τον φίλο εδώ και άσε τα δικά σου.. και ο ίδιος είπε ότι κάποτε του τα επιστρέψανε. Τώρα τι γίνεται είναι το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Να επιμένει. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, p_k said:

Το αιτούμαι ευγενικά. 

Απλός πελάτης είμαι κι εγώ. 

Εγώ μία φορά τους είπα πως είμαι ο p_k από myphone και μου ζήτησαν το PIN αποκλειστικής υπαλλήλου VIP πελατών.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι τεράστιο, 1500 ψηφία έχει. 

 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, p_k said:

Το αιτούμαι ευγενικά. 

Απλός πελάτης είμαι κι εγώ. 

Μα και εγω δεν τον έβρισα,ισως έπεσα σε λάθος άτομο,γιατι όπως ανέφερα το 2021 μου είχαν επιστρέψει 15Ε...Θα προσπαθησώ να καλέσω καθημερινή και βλέπουμε...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μεσω τσατ το έκανα, αλλά θέλει τεράστια υπομονή με τις καθυστερήσεις στον συγκεκριμένο τρόπο επικοινωνίας. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει κανένα νόημα εάν όσα θα αναφέρω αφορούν πριν 5-6 χρόνια οπόταν και "μπήκα στο λαγούμι με τα φίδια" της εξυπηρέτησης Wind για τελευταία φορά , αφού κατάλαβα τι παίζει,

καθώς έτσι ήταν , έτσι είναι, και έτσι θα είναι η συγκεκριμένη εταιρία, όσο κι αν φαντάσματα στις οπτασίες των οπαδών της επιθυμούν διακαώς αλλαγές,

που όντως συμβαίνουν στην πορεία των ετών, αλλά: 1) ανούσιες και 2) μόνο σε λεπτομέρειες, ώστε να χάνονται οι οπαδοί από δέντρο σε δέντρο, "αγνοώντας το δάσος" που δεν υπάρχει ούτε μισή στο δις να αλλάξει σε ουσία, όσοι αιώνες και εάν περάσουν.

Λεπτομέρειες που είναι "ουσίας", λοιπόν για το >99% των παραμένοντων συνδρομητών της:

Τότε (2017-18) το υπόλοιπο ευρώ δεν έληγε εάν δε ξημέρωνε η επόμενη μέρα (σπάνια στις 04:00 της επόμενης μέρας, συνήθως κράταγε ως το πρωΐ).

Πια όλες οι εταιρίες το μηδενίζουν μόλις περάσουν ελάχιστα λεπτά (ή και δευτερόλεπτα) τις 00:00:01 της επόμενης μέρας.

Για ποιό λόγο αυτή η σκληρότητα;

Απάντηση: "Κοιταχτείτε στον καθρέφτη" Και έπονται χειρότερα.

Πέστε ό,τι προσωπικό. ΜΟΝΟ το αποτέλεσμα μετρά: Και σε αυτό φταίτε εσείς (>99% μας) που συνεχίζετε ακάθεκτοι (πχ κάρτα κάθε 1-2 μήνες).

Κάρτα κάθε 13 μήνες , ει δυνατόν και περισσότερο και θα δείτε "πως" στρώνει η εταιρία σας, που δεν είναι "ουραγός" στην εφαρμογή της 13ευρης κάρτας μετεκλογικά, αλλά το ξεκάρφωμα της αμείλικτης στάσης που θα ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια ως ο ΔΙΑΡΚΗΣ ΛΑΓΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗΣ στη χώρα μας:

Τίποτα δεν άλλαξε τόσα χρόνια._

Τόσο "ό,τι να'ναι υπέρ πάρτης" (εταιρίας και υπαλλήλων κατ'εναλλαγή αναλόγως" και εν τέλει "πάμε κι όπου βγει" (αναμενόμενο για τους πολίτες της χώρας που δραστηριοποιείται), ώστε μπορεί πχ εάν την 15/9 να λήγει το υπόλοιπο ευρώ (δηλαδή αφού περάσει αυτή η μέρα στις 23:59 να λήγει),

στις 00:07 να "μην έχεις υπόλοιπο" και στις 00:08 να ενεργοποιεί πακέτο!!!!

 

Screenshot_20231211-054420.png

Screenshot_20231211-053746.png

Screenshot_20231211-053711.png

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μου πίστωσαν τα 25 Ε στη κάρτα....Έχει να κάνει σε τι υπάλληλο θα πέσεις...Παιδιά σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Σου το είχα γράψει ότι θα γίνει. Και έγινε. 

Τα πράγματα είναι πιο απλά από όσο φαίνονται. 

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, p_k said:

Σου το είχα γράψει ότι θα γίνει. Και έγινε. 

Τα πράγματα είναι πιο απλά από όσο φαίνονται. 

Απο ότι έχω καταλάβει (σε όλες τις εταιρείες θα έλεγα) είναι το πόσο υπομονή έχει ο πελάτης και πόσες φορές θα επιμένει μέχρι να βρεθεί ο κατάλληλος ΆΝΘΡΩΠΟΣ για να συνεννοηθεί ώστε να βγάλει άκρη. 

Ίδια εμπειρία και στις 3 εταιρείες (όχι με υπόλοιπο) μετά από επίμονη και συνεχές οχλήσεις και με τις 3 πέτυχα αυτό που ζητούσα, μέχρι που έλαβα από τις 2 και κάποιου είδους αποζημίωση για την ταλαιπωρία. Το κακό είναι ότι η wind (τότε) ήταν η πρώτη από όλες και ενώ πίεσα πολύ κάνοντας τρομερή υπομονή, δεν ακολούθησα την κατεύθυνση στο να ζητήσω και κάτι για την ταλαιπωρία. Ήταν και αυτή που με παίδεψε περισσότερο από όλες σε θέματα κινητής, Οδύσσεια. 

Στο σταθερό ήταν πράσινη η Ιλιάδα μου. 

Το θέμα είναι, να είμαστε εντάξει στις υποχρεώσεις μας δίχως να αφήνουμε όμως τίποτα να πέσει κάτω. Για ότι πρόβλημα, όσο μικρό κι αν είναι, πρέπει να τους ενοχλούμε, όταν μαζευτούν πολλά μικρά, έχουμε το ιστορικό με το μέρος μας σε περίπτωση που μας κάτσει κάτι μεγάλο. 

Οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα μα ούτε και εμείς είμαστε φίλοι τους, μια συνεχή διελκυστίνδα 😁

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...