Madonna

freddaras
 Κοινοποίηση

[EXCLUSIVE] Madonna's Album Listening Party more in Details!

EXCLUSIVE - Drowned Madonna can tell you Madonna album listening party in details.

The room was decked out in a candy theme, champagne was being served, candy everywhere you look for everyone. The conference room it was held in was totally transformed.

There were red and white stripes & stools as the theme plus like colored bricks and lots of candy all over.

There were all Re-Invention Tour stage shots in the room including a big poster that may be the cover of the Lisbon DVD. No other photos of anything else, just RIT.

Madonna came at 5:30pm with Ingrid Casares and Guy Oseary, wearing all black - blouse, skirt, and boots. Liz Rosenberg was there of course, she is the one who organized the party and set up the theme.

Madonna sat on a couch with Liz Rosenberg and Ingrid Casares as the tracks played.

Madonna dictated what tracks would be played and specifically said they were not being played in any order.

She said she had just finished mixing the album a few days ago.

Madonna played "Candyshop," then "4 Minutes To Save The World" first. She then had a vote on which one would be the first single. She said many times throughout the session that the first single has yet ot be decided.

She is all about "Candy Shop" and looked upset and surprised there was a better reaction to "4 Minutes To Save The World".

"4 Minutes To Save The World" is like a dancey "Hey You". It goes something like "Hey girl, save the world...".

"The Beat Goes On" sounds NOTHING like the demo we heard. As we told you, it features Kanyes West. Madonna said it's not a single. Madonna made the song out to seem like a joke.

"Miles Away" and "The Devil Wouldn't Recognize You" has then been played.

Many times she would not announce the names of songs before playing them but there were sogns with the following main hooks:

"She's Not Me" , "Feel It In My Heartbeat" and "Dance Tonight" .

There is also a song which Madonna called a "psychological mind f*ck" which questioned who was the master or slave, if youre walking the dog or the dogs walking you.

Namaste!

• Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ακούγεται πολύ έντονα πως το όνομα του νέου album θα είναι είτε Licorise (το συγκεκριμένο όνομα το αρνήθηκε η PR της Madonna) είτε Give It To Me.
Namaste!

παιδιά είδα πρόσφατα το the confenssions tour to DVD απο τη συναυλία.

ΘΕΑ είναι η MADONNA παιδιά!!! Σας το προτείνω όποιος δεν το έχει δεί.

Έχει φοβερο οπτικο ακουστικό υλικό.

Και όπως λέει και η ίδια χορευτές οι οποίοι αψιφούν τους νόμους της βαρύτητας!!!

kai ego ida prosfata to dvd apo tin sinaulia kai emeina afonos pragmatika yperoxo, ta xoreytika kai to olo skiniko ediposiazan.

i madonna opos pada itan sto ypsisto simeio tis teleiotitas...

dilono fanatikos tis kai to xairomai:lol:

ade na vgei kai to neo album.:):)

• 2 weeks later...
4 Minutes to Save the World

(leaked απο συναυλία του Timbo)

το κομματι ακουγεται Τ Ε Λ Ε Ι Ο ......

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...δεν το πιστευεις οτι ειναι μαντονα...

μεγαλη αλλαγη......

μιλαμε για μεγαλο χιτ.......:D

το κομματι ακουγεται Τ Ε Λ Ε Ι Ο ......

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...δεν το πιστευεις οτι ειναι μαντονα...

μεγαλη αλλαγη......

μιλαμε για μεγαλο χιτ.......:D

αν και ο ήχος είναι χαλια και δεν καταλαβαίνεις και πολλά, μού άρεσε ο ρυθμός!

Maybe I'll hold my breath and jump right in

Ο,τι και να γίνει το πολύ σε 2 μήνες θα έχουμε ακούσει όλο το τραγούδι καθώς και αλλα!!:):) Πάντως ακόμα το confessions δεν το έχω ξεπεράσει.. και μάλλον δεν πρόκειται...!

Χρειαζόμαστε ενα killer πρωτο single κι απο οτι φαινεται θα είναι! Το μόνο αρνητικό ειναι οτι δεν θα ευνοηθει απο τις πωλήσεις της χριστουγεννιάτικης περιόδου:( Και την άνοιξη είναι δύσκολα τα πράγματα.. αλλα δεν πειράζει!!

Αναμένουμε!!!:happy:

Λεφτα για την επόμενη tour μαζεύετε?? Παιδια και στο εξωτερικό αν χρειαστεί να πάω θα το κάνω!

αληθεύει ότι μετά από αυτο το cd δεν θα ξαναβγάλει άλλο η μαντόνα?

You'll remember me...//For the rest of you Life!//

<------------------------------------------>

Amanitou City

αληθεύει ότι μετά από αυτο το cd δεν θα ξαναβγάλει άλλο η μαντόνα?

Τί???Μη λες τετοια:cry: Και βέβαια όχι! Αλλωστε πρίν 2 μήνες υπέγραψε συμβόλαιο(συμβολαιάρα για την ακρίβεια) για 3 ακόμα albums και 4 tours! Με την εταιρία livenation! 4 tours γιατι συμπεριλαμβάνεται και το tour που θα κάνει για το album που θα βγεί τώρα το οποίο όμως κυκλοφορεί με τη warner

:)

Τί???Μη λες τετοια:cry: Και βέβαια όχι! Αλλωστε πρίν 2 μήνες υπέγραψε συμβόλαιο(συμβολαιάρα για την ακρίβεια) για 3 ακόμα albums και 4 tours! Με την εταιρία livenation! 4 tours γιατι συμπεριλαμβάνεται και το tour που θα κάνει για το album που θα βγεί τώρα το οποίο όμως κυκλοφορεί με τη warner

έτσι άκουσα κάπου και δεν ξέρω αν αληθεύει!

You'll remember me...//For the rest of you Life!//

<------------------------------------------>

Amanitou City

aplos tha einai to teleuteo cd tis stin warner meta allazei steki kai paei se ali diskografiki. opou ka na paei pada tha einai i megaliteri kallitexnis olon ton epoxon kai olou tou kosmou gia emena. perimeno pos kai pos to neo tis disko alla kai mia episkepsi stin athina...... fadazeste ti tha ginei?????

• 2 weeks later...
The tentative release date for Madonna new album in Spain is April 22nd which fits what Drowned Madonna exclusively revealed about the release date. The album will also be available in USB format.
http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg

Πάντως ακόμα το confessions δεν το έχω ξεπεράσει.. και μάλλον δεν πρόκειται...!

Χρειαζόμαστε ενα killer πρωτο single κι απο οτι φαινεται θα είναι!

συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!!

συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!!

Ας ελπίσουμε και σε ένα killer video clip! Πολλοι δεν έμειναν ευχαριστημένοι απο τα video του Confessions.. Όντως του get together και του Jump δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο, εμένα μ'άρεσαν πάντως:D Εχει αποδείξει πολλές φορές οτι ξέρει να κάνει videάρες οποτε περιμένουμε κατι πολύ καλο!!:happy:

Συμφωνα με fan sites και forums το πρώτο βιντεο κλίπ θα γυριστεί αυτο το σαββατοκύριακο στο Los Angeles!! Και το τραγούδι θα παραδωθεί στα αμερικάνικα ραδιόφωνα την επόμενη εβδομάδα!!!!!

Είστε έτοιμοι???

:!:

• 2 weeks later...

είπα πως θα κρατηθώ και δεν θα δω/ακούσω τίποτα πριν την επίσημη release date από τη Warner!

Rumors:

January 28th-30th 2008:

Madonna shoots her video in London for 4 Minutes To Save The World with Timbaland.

February 2nd 2008:

Global Radio Stations premier the song on the radio all within the same hour, (Radio Stations that will play the song are: Russia, Japan, Honk Kong, Australia, America, Canada, South America, Africa, South Africa, England, Greece, Italy, France, Germany, Denmark, Sweden, India, Spain and China)

February 14th 2008

The video premieres around the world and on MTV on Valentine's day.

March 3rd 2008

Madonna releases her 11th studio album 'Give It To Me' around the world

ομολογώ πως θα με χαλάσει αν ο τίτλος του άλμπουμ της είναι το "Give it to me". Αφήστε που τον ίδιο τίτλο έχει χρησιμοποιήσει ο ίδιος ο Timbaland με τη Furtado & τον Timberlake! Δεν πιστεύω να θέλει να ξαναδώσει τον ίδιο τίτλο! πρέπει να είναι η πιο σαχλή φήμη που υφίσταται!!

Επιτέλους εχουμε, ας πούμε, κατι επίσημο! Βγήκε τηλεφωνικά ο Justin σε ενα show και είπε οτι πετάει για Λονδίνο να φτιάξουν το Βίντεο! Μπορείτε να το δείτε εδώ

http://www.youtube.com/watch?v=5Z5NA5kn8Mg

• 1 month later...

Επιτέλους δελτίο τύπου!!!!

Τίτλος album: Hard Candy! Ημερομηνία κυκλοφορίας στην Αμερική 29 Απριλιου! Στην Αμερική βγαίνουν Τρίτη τα albums. Οπότε στην Ευρώπη φαντάζομαι θα κυκλοφορήσει στις 28!! Στις 28 στην Ελλάδα είναι αργία λόγω του Ορθόδοξου Πάσχα. Το καθολικό είναι πολύ νωρίτερα φέτος!

χμμμ ομολογώ πως ο τίτλος δεν με τρελαίνει... αλλά περιμένω με ανυπομονησία!!!

I wanna dance with my baby,...........:p