Jump to content

Sony PlayStation 3


mcde
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Personal computer etsi;oxi Pc me thn enoia twn windows pc's...Telos pantwn 8a doume an h sony kanei auto pou nomizw..
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Personal computer etsi;oxi Pc me thn enoia twn windows pc's...Telos pantwn 8a doume an h sony kanei auto pou nomizw..

Αυτό το Personal Computer, θα μπορεί άραγε να μπαίνει ελεύθερα στο νετ με την κάρτα δικτύου του και ένα ρούτερ, ή θα το χρεώνουν και αυτό όπως κάνουν με το XBOX live?

Και τι γίνεται με τους ιούς???? Θα μπορούμε να εγκαταστήσουμε κάποια antivirus, ή θα κολάμε με το παραμικρό????

Και τέλος, θα περιέχει κάποιο backup cd με το λογισμικό του, για να μπορούμε να φορμάρουμε το σκληρό και να το ξαναπερνάμε αν συμβεί κάτι???

Αν τα έχει αυτά, τότε αξίζει να το πάρει κανείς από τους πρώτους χωρίς καμία αμφιβολία!

 

Πάντως arfi-gorgona, έχω αρχίσει και εγώ να ψήνομαι για να το πάρω αμέσως...... ΧΕΧΕ

:) TECHNOMANIAC :)
Link to comment
Share on other sites

To noembrh 8a kseroume sigoura :) Alla afou mpenei to psp sto net tsabe apokleiete na mhn mpenei kai to ps3..
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
The Sony / Toshiba / IBM CELL Broadband Engine Architecture is an early member of a new generation of scalable multi-threaded, multi-core system-on-chip processor architectures supporting multiple asynchronous SIMD processors as well as on-chip broadband communication capabilities. The CELL architecture provides a great opportunity for innovation in the digital media, content creation and engineering modeling and simulation industries. As graphics rendering systems, game / physical simulation engines, as well as tools to support the content creation process, advance in their ever increasing shift towards programmability, system software and multi-level parallel programming skills will become increasingly more important. The objective of our two-day symposium is to introduce innovations from the system software, parallel programming, and multi-core processor communities to the Siggraph engineering modeling, computer animation and real-time computer games community.

 

 

This paper studies a deferred pixel shading algorithm implemented on a Cell-based computer entertainment system. The pixel shader runs on the Synergistic Processing Units (SPUs) of the Cell and works concurrently with the GPU to render images. The system's unified memory architecture allows the Cell and GPU to exchange data through shared textures. The SPUs use the Cell DMA list capability to gather irregular fine-grained fragments of texture data generated by the GPU. They return resultant shadow textures the same way. The shading computation ran at up to 85 Hz at HDTV 720p resolution on 5 SPUs and generated 30.72 gigaops of performance. This is comparable to the performance of the algorithm running on a state of the art high end GPU. These results indicate that a hybrid solution in which the Cell and GPU work together can produce higher performance than either device working alone.

 

 

Some interesting presentations:

 

Mapping Deferred Pixel Shaders onto the Cell Architecture

Instruction level performance optimizations for the PPE and SPE

the SPURS Kernel

 

The Event will take place in Siggraph 2006 Boston, MA, USA,27-29 July

8:25 AM - 5:30 PM.

 

PS:The credit goes to nAo,from Ninja Theory.

 

http://www.myps3.gr/forum/showthread.php?p=799#post799

 

Και μια παρουσίαση σχετική με την χρησιμότητα του cell for Pixel shaders από τον Alan Heirich SCEA.

 

http://alumnus.caltech.edu/~heirich/eghw05_1003.pdf

 

Aρχισαν τα όργανα ;)

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Chekc this out : http://www.play.com/Games/PlayStation3/NAVSUB/5-/RegionHome.html

 

Πάντως οι τιμές των παιχνιδιών ΔΕΝ μου αρέσουν γιατί ψήνομαι για COD3, Gran Turismo HD με τη μία. (80 Euro το παιχνίδι).

 

Το λινκ έχει και ένα απίστευτο trailer ? από το ps3

 

Επίσης πουλάνε την κονσόλα στα 880 Ευρώ bundle με 3 games. (Λίγο ακριβούτσικη δεν είναι? )

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Εάν αγοράσεις το bundle ναι :) Εγώ θα την πάρω σκέτη.

Όσο για τα games,πιστεύω ότι η τιμή θα είναι παραπλήσια με του x360.

Απλά έχω την εντύπωση ότι θα τα χτυπήσουν λιγάκι στην αρχή όπως συνήθως...Αλλα βρε παιδιά,και εσείς από αγγλία θα αγοράσετε?Από την πιο ακριβή χωρα τις ευρώπης?

Εγώ έχω παραγγείλει ένα από ελλάδα,και ένα από lik sang :) Οποιο μου έρθει πιο φτηνό η πρώτο.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Εάν αγοράσεις το bundle ναι :) Εγώ θα την πάρω σκέτη.

Αλλα βρε παιδιά,και εσείς από αγγλία θα αγοράσετε?Από την πιο ακριβή χωρα τις ευρώπης?

Νο οffense, αλλά πέταξες κοτσάνα. Το play.com είναι το φτηνότερο κατάστημα που υπάρχει με διαρκείς προσφορές και μειώσεις τιμών μετά την κυκλοφορία κάθε παιχνιδιού. Η πιο ακριβή χώρα όσον αφορά τα videogames δεν είναι η Αγγλία, αλλά η ΕΛΛΑΔΑ, όπου μας κλέβουν με τόσο υψηλές τιμές ΑΣΥΣΤΟΛΑ. Σε λίγο βγάζω χρεωστική κάρτα (παρόμοια με την πιστωτική αλλά πιο ασφαλής) και θα κάνω πολύ καιρό να ξαναγοράσω videogame από την Ελλάδα. Είπαμε, να ενισχύουμε την εγχώρια αγορά αλλά όταν μας κλέβουν τόσο οι αντιπροσωπείες όσο και οι καταστηματάρχες, τότε δεν υπάρχει χώρος για συναισθηματισμούς.

Link to comment
Share on other sites

Εσένα το 80E σου φαίνεται φτηνό?Πάω και στοίχημα ότι από lik sang θα είναι κατά πολύ φτηνότερα.

 

PS:Δεν μίλησα για συγκεκριμένο κατάστημα μίλησα γενικά για την χωρα.Κάνω λάθος; δεν είναι από τις πιο ακριβές χώρες?

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Το Lik-Sang στέλνει από Ιαπωνία νομίζω, οπότε καταρχάς υπάρχει ο κίνδυνος τελωνίου. Επίσης δεν πρέπει να έχει free shipping σε αντίθεση με το play.com και δεν νομίζω να έρχονται τα παιχνίδια μέσα σε μια βδομάδα όπως από το play.

 

Επίσης το Liksang έχει ως pre-order τιμή των παιχνιδιών PS3 τα 47 ευρώ! (ενώ τα παιχνίδια 360 τα έχει στα 50...). Χλωμό μου φαίνεται να κυκλοφορήσουν όντως σε αυτή τη τιμή....

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Ναι στέλνει και από ιαπωνία αλλα...τα στέλνει πια σε ευρωπαϊκό παράρτημα έτσι δεν πληρώνεις τους φόρους ;) (Το λέει και στο site του).πληρώνεις το αντίστοιχο του δολαρίου σε euro.Και προβλέπω να τρώνε τρελό πακέτο τα δήθεν φτηνά ευρωπαϊκά online shops με τις αντιστοιχίες τους $=E.Btw έχει free shipping για τα games και νομίζω ότι ισχύει και για hardware αν θυμάμαι καλά.ΠΧ μπορεί να αγοράσει κάποιος το x360 premium στα 311E*,για βρέστο 311E στα αγγλικά online shops..Δεν ξέρω αν το japan x360 παίζει σε εμάς,το PS3 όμως που είναι region free θα παίζει μια χαρούλα.Από εκεί έχω παραγγείλει και το 2.

 

*http://www.lik-sang.com/list.php?nav=over&category=327&

 

Get your orders fast and reliable - all products in stock at our European location

Shipping partners such as UPS and DHL ensure speedy cost inexpensive delivery

You can pay once the parcel arrives at your doorstep using COD (Cash On Delivery)

Pay through your bank account (Direct Debit) or just deposit funds into our bank account

As usual, you can also pay safely by Credit Card, PayPal and other common options

All orders shipped within the European Union, no extra duties and taxes or hidden costs

Companies are supplied free of tax (a valid EU VAT number is required)

Customers from non-EU countries are buying tax free (both private and companies)

Top-notch Guarantee for all equipment sold. No hassle and stress free. Period.

Limited-time 100% money-back guarantee - in case you don't like the products you purchased

 

You can still order all products from Hong Kong directly with the best service as usual and without paying extra bucks due to EU taxes and labour cost. Lik Sang Europe is an independent shipping centre established to provide COD shipping and other advantages of the European Union.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Εάν αγοράσεις το bundle ναι :) Εγώ θα την πάρω σκέτη.

Όσο για τα games,πιστεύω ότι η τιμή θα είναι παραπλήσια με του x360.

Απλά έχω την εντύπωση ότι θα τα χτυπήσουν λιγάκι στην αρχή όπως συνήθως...Αλλα βρε παιδιά,και εσείς από αγγλία θα αγοράσετε?Από την πιο ακριβή χωρα τις ευρώπης?

Εγώ έχω παραγγείλει ένα από ελλάδα,και ένα από lik sang :) Οποιο μου έρθει πιο φτηνό η πρώτο.

 

Με παρεξήγησες νομίζω :O

 

Δεν έχω καμμία διάθεση να την αγοράσω από το Play. Χθες που κοίταγα γενικά για παιχνίδια είδα τα links που έδωσα και την τιμή της εκεί.

 

Πιο πολύ με χάλασε το 80 ευρώ όμως. Και το play όπως αναφέρθηκε πιο πάνω έχει πολύ καλές τιμές. (εχω ψωνίσει από το play πάνω από 250 original dvds και 30-40 παιχνίδια για PS2, XBOX, XBOX360).

Συμπεραίνω ότι εάν το Play δεν έχει πέσει σε καμμία βλακεία εκεί θα είναι οι τιμές των παιχνιδιών. (Βλέπε εμπειρία από XBOX360) πράγμα πολύ - πολύ κακό.

 

Δλδ το έχουμε ξεφτυλίσει λίγο. 50-70 ευρώ τα παιχνίδια του 360, 80 του PS3, έλεος δλδ....25 και 30 χλδς δραχμές για ένα παιχνίδι...

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις..αλλα έτσι είναι δυστυχώς.Όταν αυξάνεται το κόστος παραγωγής των παιχνιδιών,κάποιος πρέπει να το πληρώσει..

 

Εκτίμηση μου είναι ότι,όσο το hardware καλυτερεύει/δυσκολεύει τόσο πιο ακριβά θα είναι τα games.Μια και θα χρειάζονται περισσότερες ώρες για την παραγωγή τους.

Εμενα αυτό που με ενοχλεί αφάνταστα,είναι η απατεωνίστικη εξίσωση του $=E.

Και με βλέπω τελικά να αγοράζω από εξωτερικό ίσως και την κονσόλα..ευτυχώς που είναι και region free :)

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις..αλλα έτσι είναι δυστυχώς.Όταν αυξάνεται το κόστος παραγωγής των παιχνιδιών,κάποιος πρέπει να το πληρώσει..

 

Εκτίμηση μου είναι ότι,όσο το hardware καλυτερεύει/δυσκολεύει τόσο πιο ακριβά θα είναι τα games.Μια και θα χρειάζονται περισσότερες ώρες για την παραγωγή τους.

Εμενα αυτό που με ενοχλεί αφάνταστα,είναι η απατεωνίστικη εξίσωση του $=E.

Και με βλέπω τελικά να αγοράζω από εξωτερικό ίσως και την κονσόλα..ευτυχώς που είναι και region free :)

 

Last off -topic.

 

Κοίτα να δεις ένα κουφό. Υποτίθεται -ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ- ότι τα games του 360 και του PS3 είναι πιο ακριβά λόγω next-GEN Graphics κ.λ.π. Ομως πολλά παιχνίδια π.χ. NFSU δεν έχουν σχεδόν καμμία διαφορά. Παρόλα αυτά στο PC κάνουν 40 Ευρώ , στο 360 65 Ευρώ. Τι θέλω να πω. Κουφάλες game developers βάλτε τα next-gen features πάνω ή αλλιώς κατεβάστε τις τιμές στα 35 -40 Ευρώ.

 

Οσο για την εξίσωση $ = E να σου πω πως προκύπτει.

 

Ενα προιόν κοστίζει στην Αμερική ας πούμε 100$ . Δλδ 78.35 Ευρώ.

Το παιχνίδι έχει μεταφορικά από Αμερική 20$. Δλδ 15 Ευρώ.

 

Σύνολο 93 Ευρώ. Μόλις φτάσει στην Ελλάδα θα πληρώσει τελωνεία 19% ΦΠΑ + 6%(περίπου) φόρο. Δλδ 93 Χ 25%+ = 116,25 Τελική τιμή στον καταναλωτή.

Τώρα αν ο Αμερικάνος μου κάνει ένα 30% έκπτωση χονδρικής και αποφασίσω να πάω για 20% κέρδος μπορεί να δεις τιμή προιόντος 100 δολλάρια στην Αμερική και 100 Ευρώ στην Ελλάδα. Ετσι το δολλάριο εξισώνεται με το Ευρώ...

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Ένας ακόμα λόγος που είναι πιο ακριβά τα παιχνίδια στις κοσόλες είναι και τα δικαιώματα που πληρώνουν στην εκάστοτε εταιρεία που βγάζει την κονσόλα κάτι που στους υπολογιστές δε γίνεται.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Last off -topic.

 

Κοίτα να δεις ένα κουφό. Υποτίθεται -ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ- ότι τα games του 360 και του PS3 είναι πιο ακριβά λόγω next-GEN Graphics κ.λ.π. Ομως πολλά παιχνίδια π.χ. NFSU δεν έχουν σχεδόν καμμία διαφορά. Παρόλα αυτά στο PC κάνουν 40 Ευρώ , στο 360 65 Ευρώ. Τι θέλω να πω. Κουφάλες game developers βάλτε τα next-gen features πάνω ή αλλιώς κατεβάστε τις τιμές στα 35 -40 Ευρώ.

 

 

 

Στις τιμές των παιχνιδιών για κονσόλες περιλαμβάνεται και τα royalties που πληρώνει ο developer στον κατασκευαστή της κονσόλας.

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Το παρακάτω link (δείτε το πινακάκι)δείχνει τις δυνατότητες του CELL για raytraycing σχετικά απλό βεβαια χωρίς textures ktpl (όσο απλό μπορεί να είναι ένα μοντέλο που αποτελείται από 630K πολύγωνα)όμως σε συνδυασμό με την GPU μπορεί να δώσει αρκετά εντυπωσιακά αποτελέσματα.

 

http://www.beyond3d.com/forum/showthread.php?t=31506

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Η γνωστη σε όλους μας (για την ποιότητα τις) εταιρία AZUS είναι υπεύθυνη για την παραγωγή των motherboard του ps3.

 

The Chinese-language Apple Daily and Commercial Times reported today that Asustek Computer started shipments of PlayStation 3 game consoles in small volume since the beginning of July, with the first consignment to total four million units.

 

After the first batch of PS3 shipments from Asustek, Foxconn Electronics (the registered trade name of Hon Hai Precision Industry) will also supply Sony's PS3 game consoles when demand rises, indicated the Apple Daily. The paper cited sources at Taiwan component suppliers as saying that about 200,000 component sets were shipped to Asustek in June and the volume will grow this month. In September and October, the suppliers estimate to ship more than one million sets to the game console manufacturer, the paper added..

 

http://www.digitimes.com/systems/a20060719PB202.html

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Tom Reeves, VP of semiconductor and technology services at IBM.

 

Electronic News: Let’s look at design for manufacturability from a different standpoint. IBM has said it needs seven of the eight cores on the Cell processor to work for Sony’s Playstation. Will there be an aftermarket for chips with fewer operational cores?

Reeves: There are a lot of chips with six cores operational, and we’ve been thinking about whether we should really throw all of those away. We also have a separate part number for chips with all eight cores good. The stuff that’s going to be for medical imaging, aerospace and defense and data uses eight cores.

 

Electronic News: But might it be the less-expensive version of Playstation 3?

Reeves: It could, but I don’t think Sony has thought about offering that. That doesn’t mean there aren’t good uses for a chip with four SPEs [synergistic processing elements].

 

Electronic News: Do any of those cores ever go bad, so that you start out with seven and you wind up with six or five?

Reeves: There’s a reliability failure rate for all chip types. By definition, reliability failure is one point circuit that has failed. If it happens to be in an SPE, it will knock out one of the cores. We have electronic fuses now, rather than laser fuses, which you can only blow when you’re doing wafer tests. Electronic fuses you blow electrically. If you really want to be focused on reliability and up-time availability, you can design one of these chips to self-detect. You can ship it with eight cores working, blow one of them, and from a user perspective you would have self-healed it in the field.

 

Electronic News: But would it be as fast as the chip with eight cores?

Reeves: Yes, because the Playstation 3 only uses seven of them. You’d have a spare. That isn’t implemented in Cell, but it could be. We implemented that same strategy for IBM systems. If you take a logic hit on a chip, you don’t have any impact on performance because there is enough redundancy built in.

 

Electronic News: What happens if one of the cores blows on the Sony Playstation 3 if there are only seven to start with?

Reeves: It’s just like a reliability failure on your TV or DVD recorder. If it’s within warranty, you send it back. If it’s not, your game doesn’t work anymore. You’ll always have choices about how reliable you want to make a chip with burn-in. Most chips that go into the consumer marketplace on things such as camcorders or DVD players aren’t burned in. But you can add burn-in and improve reliability 5x to 10x. It’s extra cost. Certainly, a company like Sony adds that in.

 

Τι είπες τώρα.... :confused: :blink: :worry: :mad: :mad:

 

Πλήρες άρθρο : link

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

But you can add burn-in and improve reliability 5x to 10x. Its extra cost. Certainly, a company like Sony adds that in.

 

Αν κατάλαβα καλά λέει ότι μια εταιρία σαν την sony έχει είδη ενσωματώσει το κόστος του burn-in στην τιμή τις κονσόλας.Έτσι για να αχρηστευτεί το μηχάνημα πρέπει ουσιαστικά να χαλάσουν 2 SPE's μια και είδη χρησιμοποιούν 1 SPE extra για redundancy.Στα 7 working υπάρχει πάντα και το 8 σε περιπτώσει που χαλάσει 1 από τα 7.Και στα 8 υπάρχει το 9..Τι άλλο να κάνουν δηλαδή burn-in κάνουν,redundancy βάζουν.Δεν κατάλαβα προς τι ο :mad: ;

 

Έχω την αμυδρά εντύπωση,ότι παρεξήγησες τα λεγόμενα του φιλε Vampire :)

 

Και κάτι που δεν είχα ποστάρει,και έχει να κάνει με τον CELL για το ps3.

 

Sony Computer Entertainment CEO Kutaragi new interview

 

 

Q: Your planned shipping schedule is 6 million units worldwide by the end of March, 2007.

 

Kutaragi: We are planning a monthly production rate of 1 million units. We have secured the parts required to reach this mark. This has been verified, so we should be set to go, barring any major oversights.

 

Q: Does that include the “Cell” semiconductors?

 

Kutaragi: No worries there. We began the manufacturing process last year (summer 2005), and now have plenty of them – enough to sell on the street, even. We are hoping to provide servers using Cells on our side of the network in the very near future, so the more we have, the better. What was actually more troublesome was securing the generic parts required. As the economy is strong now, we had a hard time securing all the necessary parts to meet a 1 million unit / month quota – passive components, RAM, hard drives, circuit board materials, and even plating alloys.

 

http://techon.nikkeibp.co.jp/english/NEWS_EN/20060608/117992/?P=1

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά λέει ότι μια εταιρία σαν την sony έχει είδη ενσωματώσει το κόστος του burn-in στην τιμή τις κονσόλας.Έτσι για να αχρηστευτεί το μηχάνημα πρέπει ουσιαστικά να χαλάσουν 2 SPE's μια και είδη χρησιμοποιούν 1 SPE extra για redundancy.Στα 7 working υπάρχει πάντα και το 8 σε περιπτώσει που χαλάσει 1 από τα 7.Και στα 8 υπάρχει το 9..Τι άλλο να κάνουν δηλαδή burn-in κάνουν,redundancy βάζουν.Δεν κατάλαβα προς τι ο :mad: ;

 

Έχω την αμυδρά εντύπωση,ότι παρεξήγησες τα λεγόμενα του φιλε Vampire :)

 

 

Όλες οι εταιρίες CPU κάνουν burn-in στα chip τους απλά ανάλογα με το target group και την τιμή του εκάστωτε προϊόντος αυτό είναι περισσότερο ή λιγότερο σχολαστικό. Επίσης πολλές φορές τα chip που αποτυγχάνουν το quality check πωλούνται σαν προϊόντα χαμηλότερης οικονομικής κατηγορίας (πχ. μία CPU μπορεί να πωληθεί είτε στα 3 ghz είτε στα 2.5 αν αποτύγχει το burn in στα 3).

 

Όσον αφορά το PS3 και τον Cell. Ο Cell έχει 8 SPEs (από πλευράς hardware). Το ένα διατηρείται για redudancy. To redudancy αυτό στοχεύει στο να μπορεί να θεωρηθεί λειτουργικό μεγαλύτερο ποσοστό από τα παραγόμενα Cell Chips. Ουσιαστικά μειώνει την "αστοχία υλικού" της διαδικασίας παραγωγής. Αυτό που πρέπει να γίνει αντιληπτό είναι ότι πολλοί Cell δεν θα έχουν 8 λειτουργικά SPEs βγαίνοντας από το εργοστάσιο αλλά 7, σε αυτό αποσκοπεί η ύπαρξη 8ου SPE. Ούτως ή άλλως οι πιθανότητες ενός chip να χαλάσει αφού έχει υποστεί εξαντλητικό burn-in είναι αρκετά μικρές.

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν λέμε κάτι διαφορετικό...Εκτος βεβαια από το 9 SPE υποθέτοντας ότι υπάρχει και extra redudancy για να πετύχουν 8 λειτουργικά cores.Κάτι που δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει η όχι..
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/10396meerjungfrau.gif
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...