Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Οι πιο παρατηρητικοί θα πρόσεξαν ότι τροποποιήθηκε ο τίτλος του θέματος ώστε να εμπεριέχει και επίσημα πλέον το TSI. Διαφορά 0 αφού ήδη το συζητούσαμε το TSI εδώ :)

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Kalo 8a htan na mas pei kapoios an to exei kanei(thn anaba8mish) leptomeries. Egw apla rwthsa sthn Antiproswpoia(Pazaropoulos) kai mou eipan gia to programma anabamishs.Koinos den einai moufa!.Kalo 8a htan na eixame kai leptomeries.To mono pou kserw einai pws ginete epanaprogrammatismos ths xartografhshs tou egefalou, tipote alo (mhxaniko). Mou eipan xaraktiristika pws se 20 lepta eisai etoimos na fugeis...

Abhsos h psuxh tou GT.....

 

Εμένα μου είπανε (Φιλοσίδης) ότι υπάρχει πρόγραμμα για το Tsi που το πάει στα 170hp με 700E...

Προς το παρών δεν ενδιαφέρομαι αλλά καλό είναι να υπάρχουν επιλογές. :happy:

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας. Είμαι νέο μέλος και έχω το gt με 9.000 χλμ. Δεν έχω αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα, ούτε λάδι έκαψε, παρά λίγο στα πρώτα 1.000 χλμ.΅Είμαι ευχαριστημένος αν και θα ήθελα πιο άμεσο γκάζι.. Θα ήθελα να σας ρωτήσω :

1. Ψάχνω να συνδεσω το ipod 30g video στο rcd 300. Ξέρετε αν έχει δυνατότητα (id3) αναγνώρισης των τίτλων τραγουδιών, αν συνδεθεί πχ με το icelink plus. Για το getaway 300 έχει κανείς προσωπική πείρα? Τον αντάπτορα σε πιο σημείο της κονσόλας να τον τοποθετήσω (κάπου που να μη φαίνεται, ίσως στο ντουλαπάκι)?

2. Στο μπροστινό τμήμα του καπώ, υπάρχει ένα χτυπηματάκι απο πέτρα, που έφαγε όλο το χρώμα. Προσπάθησα με αλοιφή αλλά δεν έγινε τίποτα. Καμία ιδέα τι να το κάνω? Μια φορά (ολη κι όλη) το πήγα σε πλυντήριο που το πλένουν στο χερι και δεν προσέξαν μια κουτσουλιά και μου ξύσαν ελαφρώς την οροφή. Δυστυχώς το διαπίστωσα αργότερα..Και αυτή τη μικρογρατζουνιά δεν μπόρεσα να τη βγάλω.

Ευχαριστώ και καλές βόλτες σε όλους

 

 

Υπάρχει λύση για πιο άμεσο γκάζι...απλά δεν θα είναι ηλεκτρικό πια...

Link to comment
Share on other sites

O κινητήρας πιεσμένος με τον τρόπο που το εννοείτε σαφώς και δεν είναι.

 

Απλά προσέξτε πως "ξεφουσκώνει" στις υψηλές στροφές (αν κρατούσε τη max ροπή μέχρι τις 7500σαλ. θα είχε 250 άλογα).

 

Από την άλλη, βέβαια κανείς ακόμη δε γνωρίζει τη μακροβιότητα των πουσαρισμένων μοτέρ. Το σίγουρο είναι πως με το σχετικό "τσίπωμα" μειώνετε πολύ τη διάρκεια ζωής της τουρμπίνας σας. Βέβαια αν αυτό μπορείτε να το κάνετε διατηρώντας τα 4 χρόνια εγγύησης, απλά υποκλίνομαι.

 

Εργοστασιακή εγγύηση rules! (έστω και αν είναι από ασφαλιστική).

Link to comment
Share on other sites

Pedia asxima nea.Eime apo serres k tixenei na exo kapoio gnosto stin antiprosopeia tis VW.2 tsi ena apo serres k ena apo kilikis.Prosoxi pedia giati opos diavasa k parapano oi kinitires mas eine pragmatika piesmenoi.Kapoios pou na kserei apo eksatmiseis?Thelo na valo me dio telika,ena deksia k ena aristera.Mporei na ginei xoris epiptoseis stin aksiopistia tou kinitira?K apo times pos pame?
[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Ξαναρωτησα και πιο πανω.

Απο που βγαλατε συμπερασμα οτι ειναι πιεσμενοι;;;

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Pedia asxima nea.Eime apo serres k tixenei na exo kapoio gnosto stin antiprosopeia tis VW.2 tsi ena apo serres k ena apo kilikis.Prosoxi pedia giati opos diavasa k parapano oi kinitires mas eine pragmatika piesmenoi.Kapoios pou na kserei apo eksatmiseis?Thelo na valo me dio telika,ena deksia k ena aristera.Mporei na ginei xoris epiptoseis stin aksiopistia tou kinitira?K apo times pos pame?

 

Κάνε λίγο υπομονή για την εξάτμιση , διότι δεν έχει βγάλει ακόμα καμία γνωστή αντιπροσωπεία , αυτές που κυκλοφορούν μπαίνουν αλλά είναι μετρημένες για το 2.000cc και πιθανόν στα 1.400cc να κρεμαέι.

Link to comment
Share on other sites

Ξαναρωτησα και πιο πανω.

Απο που βγαλατε συμπερασμα οτι ειναι πιεσμενοι;;;

 

Τι περιμένεις και εσύ τώρα .....

Αφού είπαμε είναι 1400αρι !!!

Link to comment
Share on other sites

To oti einai 1400ari de mou leei tipota, H texnologia kataskeuhs ton kinitirwn , kai oi prosmikseis ton metalon pou xrhshmopoioun gia thn kataskeuh tous exei alaksei se sxesh me auta pou gnorizame prin apo 5-10 xronia.O kinitiras tou GTI den exei kamia sxesh me to TSI kai pi8anon na mhn antexe tis "pieseis" pou dexete o TSI. Den eimai mixanikos autokinhtwn na para8esw mhxanologika sxedia, alla de pi8omai kiolas apo to epixeirhma oti 1400cc--> 170PS ara piesmenos!Kai ksanarwtaw 8a edine eguhsh h antiproswpoia se ena "pousarismeno" kinitira pou anaba8mistike me epipleon 40 aloga? Emena auto mou leei pws o kinitiras exei anoxh kai gia 50 h akoma kai gia 60 aloga parapanw,xwris problhmata.Otan sou lene pws to megisto fortio enos asanser einai 250kila de symainei pws 8a pesei an dextei fortio 300kilon.Apla uparxoun oria asfalias.Epipleon uparxei entolh ths europaikhs enwshs gia ligoterous ripous ana litro kaushmou kai enas tropos na to epituxoun auto einai me liga kubika.Suntoma poles autokinitobiomhxanies 8a efarmosoun idies luseis.Gia na exoun omws kai emporikh aksia den einai dunaton na afhsoun ta normal atmosferika aloga enos 1400 h 1200 h akoma kai 1000cc.H VW idi lansarei ton TSI kai se alla ths montela, belepe Jeta.8a to ekane an den htan sigourh? To mono pou me anhsuxei einai pws h VW me to GOLF einai h prwth pou anelabe to stoixhma gia ena emporiko autokinhto me autes ths idiothtes kai dedomenou thn poluplokothta tou kinhthra , anhsuxw gia tuxon "parenergies"... As elpisoume pws oi mhxanikoi ths VW kseroun kala th douleia tou, kai exoun kanei kalo debug....

Distuxos omos oti kian leme mono o Xronos 8a deiksei....

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

DimKav μίλαγα ειρωνικά. Μεχρι τώρα σε αυτό το thread καθώς και σε άλλα

forums σε αντίστοιχα thread ΚΑΝΕΝΑΣ δεν εχει ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ με το οποίο να

υποστηρίζει ΓΙΑΤΙ αφου είναι 1400 cc είναι πιεσμένος. ΟΛΟΙ χρησιμοποιούν

τη λογική του Μπάμπη του Σουγιά και του Σωτήρη του Πεταλούδα και απλά

ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ότι είναι πιεσμένος .....

 

Όταν και αν πει κάποιος κάτι λογικό τότε να μιλήσουμε σοβαρά (κομματάκι

δύσκολο γιατί δεν νομίζω να συμμετέχει κανένας μηχανικός της vw σε αυτό

το thread)

 

Σχετικά με την κατανάλωση πάντως σκεφτόμουν χτες ότι στο δικό μου (όταν

με το καλό το αγοράσω) θα είναι απίστευτα υψηλή. Πως να μην είναι αφού θα

ξεκινάω να κάνω ταξίδι για παράδειγμα μέχρι τη Λαμία και θα φτάνω

Λάρισσα (αφού δεν θα θέλω να σταματήσω να το οδηγάω) :) Ένα ταξίδι των

30 ευρώ θα μου πηγαίνει 60 .... πίκρα !!!

Link to comment
Share on other sites

DimKav μίλαγα ειρωνικά. Μεχρι τώρα σε αυτό το thread καθώς και σε άλλα

forums σε αντίστοιχα thread ΚΑΝΕΝΑΣ δεν εχει ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ με το οποίο να

υποστηρίζει ΓΙΑΤΙ αφου είναι 1400 cc είναι πιεσμένος. ΟΛΟΙ χρησιμοποιούν

τη λογική του Μπάμπη του Σουγιά και του Σωτήρη του Πεταλούδα και απλά

ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ότι είναι πιεσμένος .....

 

Όταν και αν πει κάποιος κάτι λογικό τότε να μιλήσουμε σοβαρά (κομματάκι

δύσκολο γιατί δεν νομίζω να συμμετέχει κανένας μηχανικός της vw σε αυτό

το thread)

 

Σχετικά με την κατανάλωση πάντως σκεφτόμουν χτες ότι στο δικό μου (όταν

με το καλό το αγοράσω) θα είναι απίστευτα υψηλή. Πως να μην είναι αφού θα

ξεκινάω να κάνω ταξίδι για παράδειγμα μέχρι τη Λαμία και θα φτάνω

Λάρισσα (αφού δεν θα θέλω να σταματήσω να το οδηγάω) :) Ένα ταξίδι των

30 ευρώ θα μου πηγαίνει 60 .... πίκρα !!!

File UnHaCkAble , to kserw pws einai duskolh h antipara8esh sto sugekrimeno 8ema giati den uparxoun apta epixeirhmata eite pros th mia kateu8unsh (Aksiopistos) eite pros thn alh(Mh aksiopistos).Apla den xreiazete na spernoume to tromo, kai na akoume to ka8e Mapmph Sougia pou mas leei to otidipote kakoproereto gia to Amaksaki mas kai pistepse me exw akousei pola. De goustarw na exw dwsei 26000Euroulakia kai na perimenw 4mhnes gia na to paralabw kai na akous oles tis kakoboules , xwris ousia kritikes , gia th megaluterh m@l@ki@ pou ekanes. Den h8ela oute to GTI oute kanena alo amaksi re aderfe...Mpamph...Auto goustarw kai auto peira. Kako einai, kai eimai perifanos kai aisiodoksos pws auto to "texnologiko 8auma" pou agorasa 8a mou kanei POLLA , GRHGORA kai ASFALH xiliometra. H ais8hsh tou einai fantastikh sto dromo, o kinhtiras exei Pola gazia na prosferei kai akoma den to exw pathsei na fantasteis giati to strwnw kai apo emfanish toulaxiston sta dika mou matia einai Ka...la. :)

 

Pantos , emena h kalhterh fash ths hmeras mou einai to prwi otan odhgw gia na paw dth douleia mou kai to apogeuma on my way back!!! Kai einai mono 7 gam..mena xiliometra...ti na peis!! :)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

DimKav και UnHaCkAbLe συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.Ακόμα δεν έχει ακουστει τίποτα γ προβληματα στον TSi.Κ δεν είναι κ ο μόνος πιεσμένος κινητήρας σ'αυτή τη γή!!:p Στα S2000 π.χ. ο δίλιτρος αποδίδει 240ίππους.Κ μάλιστα η απόδοση του είναι αξια λόγου μετα τις 5000σαλ.Άρα στροφάρει συχνα ψηλα (στις 7000σαλ π.χ.) κ επιπλέον η υπερτετράγωνινη ''αρχιτεκτονική'' του τον κάνει να καταπονάται ίσως περισσότερο απο έναν υπερτροφοδοτουμενο ελαφρώς υποτετράγωνο 1,4...

Επιπλέον οι μηχανικοι των έχουν ενισχυσει κατάλληλα γ να μην αντιμετωπίζει προβλήματα στην πίεση του αερα κ στην υψηλή απόδοση...

:)

ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko:
Link to comment
Share on other sites

paidia kalispera...avrio tetoia wra tha paralabw ena GOLF TSI.

 

exw idi arketes apories...stis opoies isws na mporesete na mou dwsete apanthseis...kat arxas exw diavasei apo to AUTO MOTOR SPORT oti o kinhthras tou TSI vgazei 155ippous enanti 140ippous pou anakoinwnei to ergastasio...kathws episis tou GT einai 185 enanti 170 pou anakoinwnete episima apo thn VW!musthria pragmata!!!pantws lambanontas upopsi tis epidoseis TSI,GT kai GTI mallon kati tetoio prepei na isxuei afou ta GT/TSI einai gurw sta 1350kila kai idietera to GT upolipete elaxista sto 0-100--->7,8 GT kai 7,4 GTI.

i deuteri aporia mou exei na kanei me ton epanaprogramatismo eggefalou tou TSI 140onomastikwn ippwn...exei provei kanenas se analogh anavathmisi?an nai apo pou kai poso?episis mporei kaneis na zhthtsei kai na epityxei thn epektasi ths eguhshs sta 4 xronia me anavathmismeno eggefalo?(akoma ginete afto na to apofasisei kapoios teleutea stigmh dil sta 2 xronia pou lixei i ergostasiaki na zhthsei epektasi alla 2 kati san a laptops dila)lol!!!

 

pantws ean ta aloga einai telikws 155 kai 185 dunamometimena antistixws gia TSI KAI GT ta ofeli apo ta programmata mou akougontai realistika!dioti 30-40 ippous mono apo programma (+0,2Bar) mou fenontai too good to be true exallou den fantazomai na exoun kai kamia megali sxetika tourbina (san tin K04 tou S3 to opoio me programa eftane apo 225 ta 270 aloga)

 

euxaristw ek twn proterwn kai sugnwmh gia thn polulogia mou alla eimai kai egw enthousiasmenos logw ths aurianhs paralaghs tou autokinhtou...

Link to comment
Share on other sites

Pedia asxima nea.Eime apo serres k tixenei na exo kapoio gnosto stin antiprosopeia tis VW.2 tsi ena apo serres k ena apo kilikis.Prosoxi pedia giati opos diavasa k parapano oi kinitires mas eine pragmatika piesmenoi.Kapoios pou na kserei apo eksatmiseis?Thelo na valo me dio telika,ena deksia k ena aristera.Mporei na ginei xoris epiptoseis stin aksiopistia tou kinitira?K apo times pos pame?

Ρε παιδια χαλαρωστε !! Δηλαδη τι ενοειτε με το να λετε ειναι πιεσμενοι ? Τι ειναι σακος με πετατες που θα σκασει ?! Χαλαρωστε λιγο, φιλος μου με Punto gt το εχει 340 hp μοντελο 96` Αν ειναι το tsi πιεσμενο τοτε αυτο τι ειναι ? Ασε κι ολας που εδω μιλαμε για μοντελο 06 που εχει 2 συμπιεστες (που εκει οφειλετε η πολυ ιπποδυναμη) και πανω απο ολα VW...

 

paidia kalispera...avrio tetoia wra tha paralabw ena GOLF TSI.

 

exw idi arketes apories...stis opoies isws na mporesete na mou dwsete apanthseis...kat arxas exw diavasei apo to AUTO MOTOR SPORT oti o kinhthras tou TSI vgazei 155ippous enanti 140ippous pou anakoinwnei to ergastasio...kathws episis tou GT einai 185 enanti 170 pou anakoinwnete episima apo thn VW!musthria pragmata!!!pantws lambanontas upopsi tis epidoseis TSI,GT kai GTI mallon kati tetoio prepei na isxuei afou ta GT/TSI einai gurw sta 1350kila kai idietera to GT upolipete elaxista sto 0-100--->7,8 GT kai 7,4 GTI.

i deuteri aporia mou exei na kanei me ton epanaprogramatismo eggefalou tou TSI 140onomastikwn ippwn...exei provei kanenas se analogh anavathmisi?an nai apo pou kai poso?episis mporei kaneis na zhthtsei kai na epityxei thn epektasi ths eguhshs sta 4 xronia me anavathmismeno eggefalo?(akoma ginete afto na to apofasisei kapoios teleutea stigmh dil sta 2 xronia pou lixei i ergostasiaki na zhthsei epektasi alla 2 kati san a laptops dila)lol!!!

 

pantws ean ta aloga einai telikws 155 kai 185 dunamometimena antistixws gia TSI KAI GT ta ofeli apo ta programmata mou akougontai realistika!dioti 30-40 ippous mono apo programma (+0,2Bar) mou fenontai too good to be true exallou den fantazomai na exoun kai kamia megali sxetika tourbina (san tin K04 tou S3 to opoio me programa eftane apo 225 ta 270 aloga)

 

euxaristw ek twn proterwn kai sugnwmh gia thn polulogia mou alla eimai kai egw enthousiasmenos logw ths aurianhs paralaghs tou autokinhtou...

Καλοταξιδο.....

 

 

Εγω θα πρεπει να περιμενω αλλους 2 μηνες ....

 

 

Καταρχας το αμαξι αποδιδει 158 πραγματικους ιππους, και 246 Nm ροπη

 

Το θεμα με τις βελτιωσεις ειναι οτι σου λενε με (π.χ) με 900 Ε απο 140 hp το κανουμε 170 hp δηλαδη +30hp. Ναι αλλα πραγματικους βγαζει 158 hp οχι 140 hp με το νεο προγραμμα πρεπει να γινει 188. Θα γινει 188 hp η 170 hp δινωντας στην ουσια μονο 12 hp ... ???

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

o kinhtiras exei Pola gazia na prosferei kai akoma den to exw pathsei na fantasteis giati to strwnw kai apo emfanish toulaxiston sta dika mou matia einai Ka...la. :)

 

Pantos , emena h kalhterh fash ths hmeras mou einai to prwi otan odhgw gia na paw dth douleia mou kai to apogeuma on my way back!!! Kai einai mono 7 gam..mena xiliometra...ti na peis!! :)

 

Συμφωνώ μαζί σου σε όλα αλλά στο τελευταίο (αυτό με την οδήγηση από και προς τη δουλεια) συμπάσχουμε... ;) :( :( :( :(

γι'αυτο ακολουθούν κι άλλα χιλιόμετρα το απόγευμα...;) ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην να πω οτι ποτε δεν θα πειραζα τον κινητηρα σε καποιο αμαξι. Θα προσπαθουσα να βρω τα ορια του στις στροφες, θα μαθαινα τις αντιδρασεις του, και αμα το βαριομουν το μονο πραγμα που θα αλλαζα θα ηταν η αναρτηση του, για να στριβω πιο γρηγορα κ με μεγαλυτερη ασφαλεια. Και θα βελτιωνα τα φρενα του, αν αυτα ηταν 'λιγα'.

 

Παραθετω ενα μικρο κομματι απο τη συνεντευξη που ειχε δωσει στο ελληνικο Evo ο Dr. Middendorf, υπευθυνος εξελιξης των βενζινοκινητηρων ΕΑ 111 της VW (της οποιας μελος ειναι κ ο TSI) οταν αυτος ειχε ερθει στην Ελλαδα για την επισημη παρουσιαση του GT:

 

Ερωτ: Βασει των στοιχειων σας, μεχρι ποσα αλογα μπορει να αποδωσει ο TSI χωρις να υπαρξει υποβαθμιση της αξιοπιστιας των μηχανικων μερων του?

 

Απαντ: Απο τις δοκιμες που εχουμε κανει, πιστευουμε οτι μια ιπποδυναμη περιπου 185-200Ps ειναι εφικτη χωρις συμβιβασμους στην αξιοπιστια, αρκει η αυξηση ισχυος να γινει σωστα. Ο κινητηρας αντεχει σε μεγαλυτερη ιπποδυναμη, αλλα πανω απο τα 200Ps αρχιζουν να εμφανιζονται προβληματα, κυριως με τη ροη του αερα στο turbo.

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητηρας αντεχει σε μεγαλυτερη ιπποδυναμη, αλλα πανω απο τα 200Ps αρχιζουν να εμφανιζονται προβληματα, κυριως με τη ροη του αερα στο turbo.

...και με αντιστοιχη ελαφρυνση του περιεχομενου της τσέπης του ιδιοκτήτη λογω της καταναλωσης...:lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μπορείς να πάρεις 2 χρόνια εγγύηση με κάποιο ποσό παραπάνω μπορώ να το ζητήσω και αφού έχω κάνει την παραγγελία? Και αν ναι μέχρι πότε?
Link to comment
Share on other sites

Καταρχας το αμαξι αποδιδει 158 πραγματικους ιππους, και 246 Nm ροπη

 

Το θεμα με τις βελτιωσεις ειναι οτι σου λενε με (π.χ) με 900 Ε απο 140 hp το κανουμε 170 hp δηλαδη +30hp. Ναι αλλα πραγματικους βγαζει 158 hp οχι 140 hp με το νεο προγραμμα πρεπει να γινει 188. Θα γινει 188 hp η 170 hp δινωντας στην ουσια μονο 12 hp ... ???

 

Σκέτη παραπληροφόρηση είστε ρε παιδιά!

Λοιπόν Golf GT 174 στον τροχό και Touran TSI 141 (δεν βρήκα Golf Tsi αλλα δεν έχει σημασία είναι ο ίδιος κινητήρας).

Βεβαίως οι μετρήσεις διαφέρουν ανάμεσα στα αυτοκίνητα αλλά το συμπέρασμα που βγάζουμε είναι οτι τουλάχιστον τα άλογα που δηλώνει η VW είναι πραγματικά, γεγονός πολύ αξιόλογο. ;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μπορείς να πάρεις 2 χρόνια εγγύηση με κάποιο ποσό παραπάνω μπορώ να το ζητήσω και αφού έχω κάνει την παραγγελία? Και αν ναι μέχρι πότε?

 

Όταν ενδιαφερθηκα να το παρω, μου ειπαν στην Autonet, €310 για +2, αλλα δε ξεκαθαρισαν τι ακριβως περιελαμβανε. Παντως μπορουσα να τη παρω και αφου είχα κανει τη παραγγελια αφου το αμαξι ειχε 3-4 μηνες παραδοση.

Σκέτη παραπληροφόρηση είστε ρε παιδιά!

Λοιπόν Golf GT 174 στον τροχό και Touran TSI 141 (δεν βρήκα Golf Tsi αλλα δεν έχει σημασία είναι ο ίδιος κινητήρας).

Βεβαίως οι μετρήσεις διαφέρουν ανάμεσα στα αυτοκίνητα αλλά το συμπέρασμα που βγάζουμε είναι οτι τουλάχιστον τα άλογα που δηλώνει η VW είναι πραγματικά, γεγονός πολύ αξιόλογο. ;)

Και εσυ ισως;) http://www.autotriti.gr/autotriti/_magazine/viewthema_AUTOTRITI.asp?id_thema=33293&marka=VOLKSWAGEN&eidos=test_new

Link to comment
Share on other sites

paidia shmera rwthsa ston Grazia kai mou eipan oti thn epektasi ths egguhshs mporeis na thn zhthseis ews kai 1 mhna meta apo thn hmeromhnia pou exeis paralabei sta xeria sou to autokinhto!Omws akouste ti allo mou eipe o pwlhths!

Gia to TSI den exei vgei kapoio programma akoma apo thn MTM omws exei vgei gia to GT pou to ftanei sta 200 aloga...kai deinei kai 2 xronia egguhsh PERAN TWN 2 ths ergostasiakhs!!!epomenws kai 4 xronia egguisi kai veltiwmeno autokinhto!Dustixws gia tous katoxous TSI akoma den uparxei kati tetoio alla anamenete suntoma na vgei...Apo oti afise na enoithei o pwlhths autos mou eipe oti ta diafora programmata pou vgenoun twra gia TSI apo (filosidi,pazaropoulo ktl) den exoun epipleon eguhsh 2 etwn...kai oti mono i MTM einai axiopisti epilogh...AKOMA mou eipe oti i VW lei prwto service ladiwn sta 30.000KM alla autoi lene sta 15.000 i ena xrono...pantws amfotera mou akougontai polla gia 2pla upertrofodotoumeno kinhtthra...nomizw sta 7.000 me 8.000 tha prepei na alaxthoun!!!!!

TELOS MOU EIPE OTI TO TSI FORAEI TA FRENA TOU DILITROU FSI TWN 150IPWN...auta ta oliga!en anamoni lipon gia perisotera avrio pou paralambanw kai gw...kai upomoni mexri na strwthei eulavika...(pio polu gia psixologikous logous)

Link to comment
Share on other sites

paidia shmera rwthsa ston Grazia kai mou eipan oti thn epektasi ths egguhshs mporeis na thn zhthseis ews kai 1 mhna meta apo thn hmeromhnia pou exeis paralabei sta xeria sou to autokinhto!Omws akouste ti allo mou eipe o pwlhths!

Gia to TSI den exei vgei kapoio programma akoma apo thn MTM omws exei vgei gia to GT pou to ftanei sta 200 aloga...kai deinei kai 2 xronia egguhsh PERAN TWN 2 ths ergostasiakhs!!!epomenws kai 4 xronia egguisi kai veltiwmeno autokinhto!Dustixws gia tous katoxous TSI akoma den uparxei kati tetoio alla anamenete suntoma na vgei...Apo oti afise na enoithei o pwlhths autos mou eipe oti ta diafora programmata pou vgenoun twra gia TSI apo (filosidi,pazaropoulo ktl) den exoun epipleon eguhsh 2 etwn...kai oti mono i MTM einai axiopisti epilogh...AKOMA mou eipe oti i VW lei prwto service ladiwn sta 30.000KM alla autoi lene sta 15.000 i ena xrono...pantws amfotera mou akougontai polla gia 2pla upertrofodotoumeno kinhtthra...nomizw sta 7.000 me 8.000 tha prepei na alaxthoun!!!!!

TELOS MOU EIPE OTI TO TSI FORAEI TA FRENA TOU DILITROU FSI TWN 150IPWN...auta ta oliga!en anamoni lipon gia perisotera avrio pou paralambanw kai gw...kai upomoni mexri na strwthei eulavika...(pio polu gia psixologikous logous)

ayto eine poli kalo.an pragmati foraei ta frena apo tilitro FSI tote sigoura eine poli kala.Ti na sas po re pedia?parakoloutho oli ti sizitisi k to mono pou exo na po eine oti den exoume oute kia oute daihatsu.VW exoume k prepei na eimaste perifanoi gia ayton to koloso.I VW exei apodeiksei apeires fores tin asfaleia k tin antoxi ton kinitiron tis.De mporei na ftasei se epidoseis ta saxo-punto-rally kathara logo varous, alla pos na to kanoume re pedia.Eine k poli kirilato to amaksi mas k sigoura den aneikei sti katigoria ton <<mikron>>

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια χαλαρωστε !! Δηλαδη τι ενοειτε με το να λετε ειναι πιεσμενοι ? Τι ειναι σακος με πετατες που θα σκασει ?! Χαλαρωστε λιγο, φιλος μου με Punto gt το εχει 340 hp μοντελο 96` Αν ειναι το tsi πιεσμενο τοτε αυτο τι ειναι ? Ασε κι ολας που εδω μιλαμε για μοντελο 06 που εχει 2 συμπιεστες (που εκει οφειλετε η πολυ ιπποδυναμη) και πανω απο ολα VW...

o filos sou exei punto GT,diladi exei FIAT diladi exei italiko amaksi.Diladi exei akoma pola psomia gia na ftasei ti VW.K meis edo serres eixame ena punto GT 330 aloga to eftase to palikari.Mporei na eixe polla gkazia alla mesa se ena 6mino ta ftise to moter.Ti na ta kano ta gkazia an doso mia periousia sta gkaraz

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Όταν ενδιαφερθηκα να το παρω, μου ειπαν στην Autonet, €310 για +2, αλλα δε ξεκαθαρισαν τι ακριβως περιελαμβανε. Παντως μπορουσα να τη παρω και αφου είχα κανει τη παραγγελια αφου το αμαξι ειχε 3-4 μηνες παραδοση.

 

Και εσυ ισως;) http://www.autotriti.gr/autotriti/_magazine/viewthema_AUTOTRITI.asp?id_thema=33293&marka=VOLKSWAGEN&eidos=test_new

 

Αν συγκρίνεις το http://www.autotriti.gr με το http://www.rri.se/ τότε πάσο... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ενημερώνω τους φίλους του Forum για το θέμα ιπποδύναμης και δυναμομέτρησης, διότι βλέπω ότι υπάρχει μια ελαφρός μικρή άγνοια. Όσον αφορά την VW, χρόνια τώρα, ανακοινώνει ιπποδύναμη αυτοκινήτου μετρημένη περίπου στους τροχούς. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά? 190 άλογα βγάζει το μοτέρ του GT, 170 φθάνουν περίπου στους τροχούς με τις απώλειες, 170 ανακοινώνει η VW. Γιαυτό δεν θα πρέπει να υπάρχουν παρεξηγήσεις μεταξύ σας του στιλ 156ps ή 141ps, 190ps ή 170ps! Επίσης το κάνει και για έναν ακόμα λόγο, της φορολογίας, όπου στην αγορά πολλών χωρών, αυτή βασίζεται στους ίππους.

Δεν πάμε να γκρεμίσουμε αυτούς που μας γκρέμισαν, πάμε να τους δείξουμε πως δεν πέσαμε.

Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο πείρας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...