Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

fisika kai exw.....sigritika me ena mini cooper s menei pisw konta sta 4 autokinita sto xiliometro....min akoute ta periodika oti kai na lene...einai kouvas!!!

 

Καλό φθινόπωρο σε όλους. Χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω.

 

Προσπαθώ να συγκεντρώσω κάποια στοιχεία απο την επι 2 μήνες συμβίωσή μου με το gt και να τα παραθέσω αλλά δεν κρατιέμαι πρεπει να απαντήσω (αν και μάλλον αυτό θέλει ο φίλος):

 

Εμένα προσωπικά ένα mini με αφήνει 8 αυτοκίνητα πίσω αλλά τελικά καταφέρνω να κάνω τη δουλειά μου (έστω και αργά). Αν κάποιος χαίρεται όταν μου κάνει προσπέραση σπάζοντας το αυτοκινητάκι του μάλλον έχει σοβαρό πρόβλημα (μπορώ να παραθέσω και τον τύπο ανεύρεσης του δείκτη νοημοσύνης για περισσότερες πληροφορίες).

 

Επειδή δεν σε κόβω να χρειάζεσαι τον τύπο πρόσεξε λίγο τα επιχειρήματά σου.

 

Καλό αυτοκίνητο το mini (το γουστάρω πολύ) καλό και το gt. Κάθε ένα έχει + και - (ακόμα και τα περιοδικά το λένε). Τα σταθμίζεις, επιλέγεις και αγοράζεις.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Χθες 00:57

iliasp

 

Exei 6ari kivwtio, barometro den eixe, eixe bucket kathismata

 

Μπαρομετρο μονο στο GT θα βρειτε.

Οσο για τα καθισματα δεν ειναι "bucket" καθαροαιμα αλλα "τυπου" bucket.

 

Χθες 20:20

Minifan fisika kai exw.....sigritika me ena mini cooper s menei pisw konta sta 4 autokinita sto xiliometro....min akoute ta periodika oti kai na lene...einai kouvas!!!

 

Στα λογια λεω και εγω @@ριες. Καλο ειναι να μην πετας αερολογιες. Αν εχεις στην πραξη την κοντρα αυτη να μας παραθεσεις το video με την συγκεκριμενη κοντρα.

http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

pesate na me fate.....
Δικαιολογημένα πέσανε... Πως ακριβώς μπορείς να συγκρίνεις το Golf με το Mini μου διαφεύγει (και εμένα) τελείως... :worry:

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

egw proswpika den tha ta sigrina.....to DRIVE to ekane!!!

Και τι συμπέρασμα έβγαλαν; :wacko:

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

file aimilie einai sto teuxos maiou an theleis na tsekareis kai monos su.......to siberasma itane oti to mini iperteroi se olous tous tomeis plin ton xwrwn!!!

 

Δεν αμφιβάλω γι'αυτό, το Μίνι είναι σχεδόν Bmw, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η Γκόλφο είναι κουβάς, δεν χρειάζεται να φθάνεις σε ακραία συμπεράσματα!:happy:

Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω να σταθω αλλο στην κοντρα μεταξυ Mini & GOLF (TSi/GT).

Για τους χωρους δεν θα μιλησω ουτε γι'αυτο. Ειναι εμφανες.

 

Θα πρεπει ομως αντικειμενικα να δουμε οτι το GOLF υπερτερει σε "τεχνολογια" κινητηρα με αποτερο σκοπο τα αλογα (hp) αλλα και την καταναλωση.

 

Ενημερωτικα παραθετω τα παρακατω... γιατι αναφερθηκε παραπανω οτι το GOLF ειναι ενας "ΚΟΥΒΑΣ".

 

5*(ΑΣΤΕΡΙΑ) στο EURONCAP το GOLF

4* το Mini (BMW) στην μετωπικη προσκρουση.

 

3* στο EURONCAP το GOLF

1* το Mini (BMW) στην προστασια πεζων.

 

4* στο EURONCAP το GOLF

ΚΑΝΕΝΑ* το Mini (BMW) στην προστασια πισω επιβατων.

 

Μην λεμε οτι θελουμε. Εαν αγοραζετε ενα αμαξι με κριτηριο μονο την επιταχυνση + την τελικη τοτε... :blink:

http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω να σταθω αλλο στην κοντρα μεταξυ Mini & GOLF (TSi/GT).

Για τους χωρους δεν θα μιλησω ουτε γι'αυτο. Ειναι εμφανες.

 

Θα πρεπει ομως αντικειμενικα να δουμε οτι το GOLF υπερτερει σε "τεχνολογια" κινητηρα με αποτερο σκοπο τα αλογα (hp) αλλα και την καταναλωση.

 

Ενημερωτικα παραθετω τα παρακατω... γιατι αναφερθηκε παραπανω οτι το GOLF ειναι ενας "ΚΟΥΒΑΣ".

 

5*(ΑΣΤΕΡΙΑ) στο EURONCAP το GOLF

4* το Mini (BMW) στην μετωπικη προσκρουση.

 

3* στο EURONCAP το GOLF

1* το Mini (BMW) στην προστασια πεζων.

 

4* στο EURONCAP το GOLF

ΚΑΝΕΝΑ* το Mini (BMW) στην προστασια πισω επιβατων.

 

Μην λεμε οτι θελουμε. Εαν αγοραζετε ενα αμαξι με κριτηριο μονο την επιταχυνση + την τελικη τοτε... :blink:

 

 

Προφανώς δεν έγινε τεστ για την προστασία των πίσω επιβατών στο ΜΙΝΙ, αλλιώς αν έβγαζε 0 όπως γράφεις μάλλον θα απαγόρευαν την κυκλοφορία του, όπως έγινε στην αρχή με το γνωστό κινέζικο τζιπ. Τα αστέρια βέβαια είναι σχετικά και δεν έχουν και πολλή σχέση με αληθινές συνθήκες σύγκρουσης.

Το γκολφ είναι αποδεδειγμένα καλό αυτοκίνητο, το ποιο θα προτιμήσει ο καταναλωτής είναι θέμα προτεραιοτήτων καθαρά και μάλλον το γκολφ θα πουλήσει πολλή περισσότερο απ' το ΜΙΝΙ στην Ελληνική αγορά τουλάχιστον, όπως έχει είδη αναφερθεί, το ΜΙΝΙ είναι σχεδόν σε δικιά του κατηγορία και για ξεχωριστό κοινό με συγκεκριμένες απαιτήσεις, δεν νομίζω να το έβγαλε η Bmw για να χτυπήσει το target group του γκολφ, αυτά!

Link to comment
Share on other sites

Τι συγκρίνεται τώρα το Mini με το golf; Δεν υπάρχει σύγκριση, το golf είναι σχεδον σε όλους τους τομείς καλύτερο(χώροι, ασφάλεια, ποιότητα, εξοπλισμός, νομίζω και σε επιδόσεις) και επιπλέον το Mini ανήκει σε μικρότερη κατηγορία.
Link to comment
Share on other sites

esi file gre to siberasma auto pws to evgales??...to golf einai xeirotero se olous tous tomeis pou eipes ektos tous xwrous......exw mini kai to GT to exei o ksaderfos mu opote ta exoume sigrinei....eidika gia tis epidoseis kamia sigrisi!!!
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά επειδή θέλω να παραγγείλω το Golf Gt κάτι τελευταίες ερωτήσεις που θέλω να κάνω είναι οι εξής:

1) Παραθέτω απάντηση από την VW για το καλώδιο του RCD 300 που μπορείς να συνδέσεις ipod

"Ο κωδικός : 1K0 051 444, είναι το εργοστασιακό «καλώδιο-αντάπτορας», μέσω του οποίου μπορεί κάποιος να συνδέσει στο RCD-300, συσκευή Apple i-pod mp3. Προτεινόμενη Λιανική τα 96,00 ευρω συν Φ.Π.Α." &

"Το συγκεκριμένο καλώδιο είναι Γνήσιο Αξεσουάρ Volkswagen και ουσιαστικά συνδέει το i-pod με το εργοστασιακό ηχοσύστημα μέσω της θύρας σύνδεσης εξωτερικού cd-changer. Τοποθετείται στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Προτεινόμενη Λιανική του καλωδίου με Φ.Π.Α. τα 114,00 ευρώ"

 

Αξίζει να το παραγγείλω ή μπορώ να το βρω φθηνότερα από το εμπόριο;

 

2) Τα φώτα xenon αξίζει να τα παραγγείλω από αντιπροσωπεία ή να τα βάλω αργότερα από το εμπόριο; Θα είναι τα ίδια; Τοποθετούνται εύκολα μετά;

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

kalotaksido na einai......gia ta xenon borw na sou pw mono...ta evale o ksaderfos mou epita apo tin agora kai tou stixisan 450 eurw......me egefalo labes olo to set...apo oti mou eipe i antiproswpia ta exei 1100 ara aksizei mias kai apo apodwsi einai ta idia!!!

elpizw na voithisa!!!

Link to comment
Share on other sites

Ωπα μισο λεπτο.

Μην τον μπερδευεται τον ανθρωπο.

 

Στο δικο μου GTi ειχαν 1150€ και μιλαμε για BI-XENON. BI-XENON σημαινει οτι θα εχεις Xenon φως στην κανονικη σκαλα αλλα και στην μεγαλη (αυτη που κανουμε σινιαλο). Οι λαμπες ερχονται αν δεν κανω λαθος με θερμοκρασια 4300Κ, που σημαινει πρακτικα οτι δεν ειναι το "λευκο" φως. Το απολυτο "λευκο" φως στα XENON ειναι στην θερμοκρασια των 6000Κ.

Τωρα εννοειται πως στην παραπανω τιμη πληρωνεις και τα φαναρια που ειναι διαφορετικα, απ'οτι αν παρεις το αμαξι χωρις XENON.

 

Τωρα στην δικη μου περιπτωση εγω δεν εβαλα τα εργοστασιακα γιατι ηταν λιγο τσουχτερη η τιμη και οχι στο χρωμα (λευκο) που θα ηθελα να φωτιζει.

 

Ετσι αγορασα ενα HID KIT με θερμοκρασια χρωματος 6000Κ (Xenon kit) after market σε πολυ "προνομιακη" τιμη κατω των 450€ που αναφερθηκε παραπανω (αν ενδιαφερεσαι μπορω να σου πω απο που, στειλε Pm) με 2 χρονια εγγυηση.

 

Προσεξε ομως. Εχω XENON στην μεσαια σκαλα. Εαν θελω να εχω και στην μεγαλη (σινιαλο) σκαλα τοτε θα πρεπει να αγορασω και 2ο κιτ.

Δεν μου ειναι απαραιτητο διοτι με καλυπτει πλεον υπερ-αρκετα το φως που παραγει στην μεσαια σκαλα και σπανια θα χρειαστω να αναψω την μεγαλη σκαλα.

 

Επισυναπτω φωτο για να δεις την διαφορα χρωματων και θερμοκρασιας.

CLICK HERE:

http://img483.imageshack.us/img483/1309/xenonve0.th.jpg

 

Οσον αφορα για το IPOD ADAPTER στο εξωτερικο κοστιζει περιπου $150 (~120€), οποτε αν οντως το θελεις γνωμη μου αγορασε το απο την αντιπροσωπεια.

http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

Αξίζει να το παραγγείλω ή μπορώ να το βρω φθηνότερα από το εμπόριο:

 

Αν σου το τοποθετήσουν στη Γερμανία έχει καλώς. Αν χρειαστεί όμως να ξηλώσεις το μισό αυτοκίνητο για να το περάσεις άστο καλύτερα...

 

Εγω δε θα στο πρότεινα :

1) γιατί θα ήταν (όπως έγραψες) στο ντουλαπάκι. Πολύ μικρή δυνατότητα πρόσβασης. Αν μάλιστα θέλεις να κάνεις αυτό που κάνω κι εγώ, δηλαδή να αλλάζεις διαρκώς τραγούδια επιλέγοντας καθε φορά αυτό που θέλεις να ακούσεις, ξέχασέ το καλύτερα...

 

2) Και έξω να ήταν (κάπου κοντά στο ηχοσύστημα) θα σου αποσπούσε την προσοχή. Εγώ έχω το itrip και δε με βόλεψε καθόλου. Άλλο να έχεις ένα cd με 20 τραγούδια για να επιλέγεις και άλλο έναν δίσκο με 20000 κομμάτια.

 

3) Πες οτι χαλάει το ipod. Τι θα την κάνεις την εγκατάσταση (ειδικά αν είναι σε εμφανές μέρος)

 

4) Περιμένω να δω και το συστηματάκι στο οποίο έχει αναφερθεί και ο dj_aris με το flashακι. Αυτό πιστεύω οτι αξίζει τα λεφτά του...

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση σε κατόχους GT (με στρωμένη μηχανή):

 

Φίλος με GT λέει ότι σε γρήγορη αλλαγή 1η - 2α (στις 7000 στρ) αισθάνθηκε κάποιο κτύπημα στο πίσω μέρος του αμαξιού κάτι σαν να κτύπησε η εξάτμιση στο κάτω μέρος του πατώματος.

Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία ???

Link to comment
Share on other sites

Παιδες το golfακι ειναι τουμπανο:D . το εχω οδηγησει 230 χιλιμετρα/ω για ζεσταμα. χρηση τουρμπο κομπρεσσορ ειναι μια αλλη ιστορια:rolleyes: . τα bar του ειναι 1.5 με αντοχη μεχρι 1.9 με 2. κομπρεσσορ δουλευει μονο χαμηλα απο 750στροφες μεχρι 1500 με 1700 μετα :ninja: τουρρρρρρρρρρρρρπο!
Link to comment
Share on other sites

nomizw oti to ipod to bazeis sto ntoulapaki toy synodhgoy kai apo ekei kai pera to elegxeis mesw toy hxosysthmatos kai ean exeis kai ta xeiristhria sto timoni...oote oyte sou apopspa thn prosoxh kai malista 1000 fores kalytero einai,ean skefteis kai gia ti xwrhtikothta milame!

 

rwta sthn antiproswpia kai tha sou poune, h timh einai h xamhloterh pou exw akousei anamesa se diafores markes aytokinhtwn!

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση σε κατόχους GT (με στρωμένη μηχανή):

 

Φίλος με GT λέει ότι σε γρήγορη αλλαγή 1η - 2α (στις 7000 στρ) αισθάνθηκε κάποιο κτύπημα στο πίσω μέρος του αμαξιού κάτι σαν να κτύπησε η εξάτμιση στο κάτω μέρος του πατώματος.

Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία ???

 

1η - 2α στις 7000; :scared:

 

Οδηγώ 11 χρόνια και για αυτή την αλλαγή δεν έχω ξεπεράσει τις 3000...

 

Τυχερός ήταν πάντως... Αφού δεν άκουσε το χτύπημα στο μπροστινό μέρος...

Link to comment
Share on other sites

Ωπα μισο λεπτο.

Μην τον μπερδευεται τον ανθρωπο.

 

Στο δικο μου GTi ειχαν 1150€ και μιλαμε για BI-XENON. BI-XENON σημαινει οτι θα εχεις Xenon φως στην κανονικη σκαλα αλλα και στην μεγαλη (αυτη που κανουμε σινιαλο). Οι λαμπες ερχονται αν δεν κανω λαθος με θερμοκρασια 4300Κ, που σημαινει πρακτικα οτι δεν ειναι το "λευκο" φως. Το απολυτο "λευκο" φως στα XENON ειναι στην θερμοκρασια των 6000Κ.

Τωρα εννοειται πως στην παραπανω τιμη πληρωνεις και τα φαναρια που ειναι διαφορετικα, απ'οτι αν παρεις το αμαξι χωρις XENON.

 

Τωρα στην δικη μου περιπτωση εγω δεν εβαλα τα εργοστασιακα γιατι ηταν λιγο τσουχτερη η τιμη και οχι στο χρωμα (λευκο) που θα ηθελα να φωτιζει.

 

Ετσι αγορασα ενα HID KIT με θερμοκρασια χρωματος 6000Κ (Xenon kit) after market σε πολυ "προνομιακη" τιμη κατω των 450€ που αναφερθηκε παραπανω (αν ενδιαφερεσαι μπορω να σου πω απο που, στειλε Pm) με 2 χρονια εγγυηση.

 

Προσεξε ομως. Εχω XENON στην μεσαια σκαλα. Εαν θελω να εχω και στην μεγαλη (σινιαλο) σκαλα τοτε θα πρεπει να αγορασω και 2ο κιτ.

Δεν μου ειναι απαραιτητο διοτι με καλυπτει πλεον υπερ-αρκετα το φως που παραγει στην μεσαια σκαλα και σπανια θα χρειαστω να αναψω την μεγαλη σκαλα.

 

Επισυναπτω φωτο για να δεις την διαφορα χρωματων και θερμοκρασιας.

CLICK HERE:

http://img483.imageshack.us/img483/1309/xenonve0.th.jpg

 

Οσον αφορα για το IPOD ADAPTER στο εξωτερικο κοστιζει περιπου $150 (~120€), οποτε αν οντως το θελεις γνωμη μου αγορασε το απο την αντιπροσωπεια.

Επιπλέον τα εργοστασιακά xenon, θα έχουν σύστημα πλύσης και αυτόματη ρύθμιση ύψους δέσμης, όπως ορίζει η Ε.Ε.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

1η - 2α στις 7000; :scared:

 

Οδηγώ 11 χρόνια και για αυτή την αλλαγή δεν έχω ξεπεράσει τις 3000...

 

Τυχερός ήταν πάντως... Αφού δεν άκουσε το χτύπημα στο μπροστινό μέρος...

Εντάξει όχι και 3000 αν θες γρήγορη επιτάχυνση... Αλλά ούτε και 7000!!!

5000-5500 νομίζω είναι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Πλάκα πλάκα πρέπει να ανοίξουμε κάνα θρεντ για τις κατάληλες αλλαγές, το καλύτερο δεν είναι μετά την αλλαγή να είσαι πάνω στην ροπή? Δηλαδή αν έχεις κόφτη στις 6.500 και ροπή στις 4.000 αλάζης 5.500 με 6.000 σωστός?:confused:

 

Για τα ξένον καθώς και οποιοδήποτε αξεσουάρ μάλλον είναι καλύτερη η αντιπρωσοπεία φίλε, διότι αν τύχη στραβεί τους ζητάς τα ρέστα ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...