mirrorofsorrow Δημ. August 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2008 εχεις δικιο ειναι οντως νωρις... αλλα αυτο για το κοστος κατασκευης με προβληματιζει....... γιατι να μειωθει?? αυτο σιγουρα καπου θα εχει επιπτωση..........δε μπορει! Το κόστος μειώνετα με πολλούς τρόπους και σίγουρα, δεν επιρρεάζεται η ποιότητα του πριόντος. Πχ στο 6άρι οι τεχνικές διαφορές με το 5άρι είναι ελάχιστες. Μόνο το R&D για τις αναρτήσεις του 5 κόστησαν στην VW εκατομμύρια. Αυτό το κόστος ελαχιστοποιείται στο 6. Και αυτό είναι μόνο ένας παράγοντας μείωσης του κόστους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. August 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 10, 2008 Απανταχου γκολφακιδες, δειτε λιγο σας παρακαλω αυτες τις φωτο http://img505.imageshack.us/img505/7849/dsc000341ll1.jpg και http://img178.imageshack.us/img178/3459/dsc000331xj3.jpg . Το κενο που υπαρχει αναμεσα στα δυο πλαστικα μερη εχω την εντυπωση οτι δεν υπηρχε :wacko: Τι λετε και εσεις; Εμενα μου φαινεται σαν να εχει ξεκουμπωσει! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
psilosoc Δημ. August 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 11, 2008 Εγω τελικα το 140 θα παρω γιατι εινια το μονο που βρισκω ετοιμοπαραδωτο σε ασπρο χρωμα. δεν μπορω να περιμενω 4 μηνες γιαυτο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRRA Δημ. August 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 11, 2008 Το κόστος μειώνετα με πολλούς τρόπους και σίγουρα, δεν επιρρεάζεται η ποιότητα του πριόντος. Πχ στο 6άρι οι τεχνικές διαφορές με το 5άρι είναι ελάχιστες. Μόνο το R&D για τις αναρτήσεις του 5 κόστησαν στην VW εκατομμύρια. Αυτό το κόστος ελαχιστοποιείται στο 6. Και αυτό είναι μόνο ένας παράγοντας μείωσης του κόστους. Αυτο που θα κρατησει τις τιμες του ειναι το οτι ειναι μια απλη συνεχιση το 5 με λιγο διαφορετικο κουστουμι και εμφαση σε τομεις πολυτελειας οπως ηχομονωση και νεα gadjets εξοπλισμου που ηδη εχουν παρουσιαστει για αλλα μοντελα. Το πλαισιο/αναρτησεις ειναι ιδια και μονο οι κινητηρες εχουν μικροδιαφορες απο τους υπαρχοντες (δηλ ο 170αρης θα γινει 160αρης οπως στα τωρινα Eos/Touran/Golf Plus που θα τον φορανε απο τωρα και ο 2λιτρος θα ειναι ο ιδιος με βελτιωσεις ωστε να εχει μεν 209 αλογα αλλα η ροπη του θα ειναι στα 35!! κατι, δηλ αντιο πετρελαιοκινητηρες).Δηλ η VW δεν εχει επενδυσει ενα καρο λεφτα οπως ειχε κανει στην τωρινη γενια και γι'αυτο θα μπορει να εχει περισσοτερα κερδη. Οσο για την ποιοτητα μερικων (αφανων οπως λεγονται) υλικων σιγουρα θα υπαρχει καποια εκπτωση οπως γινεται με ολες τις μαρκες οταν θελουν να κρατησουν την τιμη στα υπαρχοντα πλαισια και να ειναι ανταγωνιστικοι σε μαλιστα τετοια κατηγορια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. August 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 11, 2008 Εγω τελικα το 140 θα παρω γιατι ειναι το μονο που βρισκω ετοιμοπαραδωτο σε ασπρο χρωμα. δεν μπορω να περιμενω 4 μηνες γιαυτο. Εγω πάντως, προσωπική μου γνώμη, θα σου πρότεινα υπομονή για το νέο μοντέλο.... Μια πολύ καλή αναλυτική περιγραφή για το Golf mk6 έχει στο forum του vwvortex http://www.vwvortex.com/artman/publish/vortex_news/article_2395.shtml . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRRA Δημ. August 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2008 Εγω πάντως, προσωπική μου γνώμη, θα σου πρότεινα υπομονή για το νέο μοντέλο.... Μια πολύ καλή αναλυτική περιγραφή για το Golf mk6 έχει στο forum του vwvortex http://www.vwvortex.com/artman/publish/vortex_news/article_2395.shtml Βασικα τα αυτοκινητα ειναι ιδια. Οτι επιπλεον φερει το 6 σιγουρα θα χρεωνεται αναλογα. Το μονο οτι θα πρεπει να περιμενει κανα χρονο και ειναι και θεμα γουστου καθως φερνει πιο πολυ σε παλιοτερα μοντελα.Βεβαια θα ειναι και λιγο ακριβοτερο οπως λεγεται, οποτε το σημερινο μοντελο και ιδιως στη gt sport εκδοση του ειναι μια πολυ καλη επιλογη (και μαλιστα σε ασπρο χρωμα) αν σκεφτεις οτι ειναι κατα βαση ιδια αυτοκινητα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
my7650 Δημ. August 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2008 Αυτο που ειχα διαβασει σε καποιο περιοδικο παλιοτερα ηταν οτι η VW βιαζοταν να βγαλει το καινουργιο golf γιατι το κοστος παραγωγης του 5ηταν υψηλο οχι μονο λογω υλικων αλλα επειδη υπηρχαν πολλα κομματια συναρμολογησεις εφτανε ο χρονος παραγωγης ενος αυτοκινητου να ειναι 3πλασιος απο τον ανταγωνισμο.Μην ξεχνατε οτι περικοπες ξεκινησαν απο το δικο μας μοντελο.Σαν παραδειγμα ανφερω οτι στα πρωτα 1,6 το δερματινο χειροφρενο ηταν ολο δερμα ενω στα μετεπειτα μοντελα 1,4 140 τα πρωτα και μετα νομιζω στη συνεχεια ειναι μονο η λαβη η κεραια απο εσωτερικη βγηκε και εγινε εξωτερικη (μπηκε ομως το ραδιο σι ντι), η καλυτερη επενδυση καθισματος στη sportline ηταν λιγο καλυτερη απο τη sportline του polo(σαν κοτλε που ειναι,ευτυχως προλαβα τα πρωτα tsi που ειχαν ακομα την παλια).Καποιες μικρες λεπτομερειες που για εμας δεν εχουν διαφορα σε μια μαζικη παραγωγη κανουν την διαφορα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Glouf125_Innova Δημ. August 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2008 Γεια σας και από μένα.Συνεχίζω να λέω αυτό που έλεγα πάντα.Οχι επειδή το έχω εγώ αλλά άποψη μου είναι οτι το golf V είναι το ομορφότερο γκολφ απο τα 6....Οσον αφοτρα το 6αρι δεν με εντυπωσίασε,το μόνο που μου αρεσε ειναι οι ζάντες οι οποίες είναι υπερβολικά ωραιές για να είναι μαμισιες..... Σκαστρα έβαλε κανείς στο τσι του? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Familyman Δημ. August 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2008 ΜΙΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΖΑΝΤΕΣ ... ΣΤΗ ΜΙΑ ΖΑΝΤΑ ΤΟΥ GT SPORT 140 PS, THN ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΣΤΗ ΜΙΑ ΑΚΤΙΝΑ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ, ΑΠΟ ΠΛΑΓΙΑ ... ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ 13 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΑΝΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΜΕ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΠΡΕΪ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΣΑΣ; ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΟΙ ΖΑΝΤΕΣ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟΝ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΛΕΚΕ; ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. August 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2008 Απανταχου γκολφακιδες, δειτε λιγο σας παρακαλω αυτες τις φωτο http://img505.imageshack.us/img505/7849/dsc000341ll1.jpg και http://img178.imageshack.us/img178/3459/dsc000331xj3.jpg . Το κενο που υπαρχει αναμεσα στα δυο πλαστικα μερη εχω την εντυπωση οτι δεν υπηρχε :wacko: Τι λετε και εσεις; Εμενα μου φαινεται σαν να εχει ξεκουμπωσει! Για να απαντησω στον εαυτο μου, ειναι οκ ετσι ειναι κ σε αλλο τσι που ειδα.κατα τ αλλα 7000χλμ σε 2 μηνες και δεν εχω κανενα παραπονο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRRA Δημ. August 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2008 ΜΙΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΖΑΝΤΕΣ ... ΣΤΗ ΜΙΑ ΖΑΝΤΑ ΤΟΥ GT SPORT 140 PS, THN ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΣΤΗ ΜΙΑ ΑΚΤΙΝΑ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ, ΑΠΟ ΠΛΑΓΙΑ ... ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ 13 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΑΝΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΜΕ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΠΡΕΪ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΣΑΣ; ΥΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΟΙ ΖΑΝΤΕΣ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΛΥΨΩ ΤΟΝ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΛΕΚΕ; ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ. ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ 'ΣΩΣΤΗ' ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ Η ΕΠΙΣΤΡΩΣΗ. ΑΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΨΑΞΕ ΚΑΙ ΒΡΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΛΗ, ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΥ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΙΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vagd Δημ. August 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2008 tou kolitou mou o pateras douleyei sthn antiproswpeia ths vw sth germania k mou pe pws sto ergostasio exoun 3exwristh gramh paragwghs gia ellada.ayto paidia einai anhsyxhtiko an ontws einai etsi.kegw skeftomai to golf 6 tsi 140 me ta160 hp alla moupe ayto k to 3anaskeftomai. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. August 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2008 Γιατί σε ανησυχεί? Είναι λογικό τα μοντέλα που πάνε σε θερμές χώρες να έχουν περισσότερους αεραγωγούς μπροστα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vagd Δημ. August 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2008 ma den einaimono oi aeragwgoi.giati ayta ths italias k germanias exoun ligoteroys aeragogous?anhsyxw gia poiothta kataskeyhs. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. August 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2008 Βασικά ναι. Τουλάχιστον κάποιες mercedes, αν τις πάρεις από εδώ έχουν περισσότερα μέρη ακάλυπτα μπροστά, σε σχέση με το αν την αγόραζες από Γερμανία. Εμένα μου ακούγεται λογικό. Εκεί δεν έχει ποτέ πάνω από 30! Ιταλία άλλο θέμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRRA Δημ. August 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2008 tou kolitou mou o pateras douleyei sthn antiproswpeia ths vw sth germania k mou pe pws sto ergostasio exoun 3exwristh gramh paragwghs gia ellada.ayto paidia einai anhsyxhtiko an ontws einai etsi.kegw skeftomai to golf 6 tsi 140 me ta160 hp alla moupe ayto k to 3anaskeftomai. Και ετσι να ειναι, γιατι να ειναι ανησυχητικο? Το μπορει να κερδισει η VW αν πχ αυτη η γραμμη ειναι χαμηλοτερων στανταρτς απο τις αλλες, εκτος απο περιττα εξοδα για καλυψη εγγυησεων εφοσον δεν θα ειναι προσεγμενα οπως τα αλλα και την οποια δυσφημηση που θα επακολουθησει? Αν αυτο ισχυει ειναι για επιχειρησιακους λογους που σιγουρα εχουν να κανουν με τις κλιματολογικες συνθηκες της χωρας που προοριζεται το καθε αυτοκινητο. Γιατι ειναι φυσιολογικο να διαφερει εκει που πρεπει το Golf που παει στην Σουηδια απο αυτο που ερχεται στην Ελλαδα. Και αυτο ισχυει για ολες τις σοβαρες αυτοκινητοβιομηχανιες και οχι μονο για την VW. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
UnHaCkAbLe Δημ. August 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2008 Τι άλλο θα ακούσουμε .... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
my7650 Δημ. August 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2008 εχει τυχει σε κανενα που του καναν αλλαγη στο γραναζι της δευτερας να τρεχει μετα λαδια το σασμαν?σε εμενα ναι.σφιξαν κατι μπουλονια και μου ειπαν αν συνεχισει θα αδειασουν τα λαδια του σασμαν και θα κολλησουν με κολλα την ταπα και θα τα συμπληρωσουν.λιγο με ανησυχει αυτη η απωλεια και η κολλα. επισης στα περιστατικα οπου μπαινει το turbo safe να αναφερω και της αδερφης μου (cross turan tsi 140) που δεν ανεβαζε πανω απο 3000 στροφες εκανε ενα θορυβο η μηχανη.Τελικα δε λειτουργουσε το turbo και το προβλημα λυθηκε με μια αναβαθμιση!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. August 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2008 Κώστα είσαι Super Μόλις απόκτησα και εγώ ένα Gti τιμονάκι. :up: http://www.imageshack.gr/files/9jp6zsf33fbg0ytog2i0_thumb.jpg . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. August 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2008 Πάρα πολύ όμορφο. Βάλε και μια μεγαλύτερη φωτο να το δούμε καλύτερα. :) Πόσο σου πήγε; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. August 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2008 Πάρα πολύ όμορφο. Βάλε και μια μεγαλύτερη φωτο να το δούμε καλύτερα. :) Πόσο σου πήγε; Περισσότερα........ ΕΔΩ . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lucky-x Δημ. August 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 15, 2008 Hi guys, εδώ και κάποιες ημέρες εχω πατατηρήσει ότι "βγάζει" ζέστη απο την περιοχή κάτω απο το τιμόνι.(και σε συνδυασμό με το καλοκαίρι έχω χάσει 5 κιλά - βλ. Σάουνα). Ξέρει κανείς κάτι? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dekios Δημ. August 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2008 Hi guys, εδώ και κάποιες ημέρες εχω πατατηρήσει ότι "βγάζει" ζέστη απο την περιοχή κάτω απο το τιμόνι.(και σε συνδυασμό με το καλοκαίρι έχω χάσει 5 κιλά - βλ. Σάουνα). Ξέρει κανείς κάτι? Χμμμ...Η περιοχή κάτω απο το τιμόνι είναι πολλά πράγματα...Βγάζει ζέστη και στη θέση του συνοδηγού ή μόνο του οδηγού.Συμβαίνει πάντα αυτό ή μόνο όταν το πάτας?Η ζέστη που λες άμα δεν προέρχεται απο χαλασμένο clima μάλλον βγαίνει απο τον κινητήρα(Μήπως έχεις το clima στη ρύθμιση να βγάζει αέρα στα πόδια?).Γενικά να σου πω οτι οι turbo κινητήρες θέλουν προσοχή τις μέρες που έχει πολύ ζέστη! Πάντως αν το πρόβλημα συνεχίσει κάνε καμια βόλτα απο το συνεργείο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dekios Δημ. August 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2008 Και ετσι να ειναι, γιατι να ειναι ανησυχητικο? Το μπορει να κερδισει η VW αν πχ αυτη η γραμμη ειναι χαμηλοτερων στανταρτς απο τις αλλες, εκτος απο περιττα εξοδα για καλυψη εγγυησεων εφοσον δεν θα ειναι προσεγμενα οπως τα αλλα και την οποια δυσφημηση που θα επακολουθησει? Αν αυτο ισχυει ειναι για επιχειρησιακους λογους που σιγουρα εχουν να κανουν με τις κλιματολογικες συνθηκες της χωρας που προοριζεται το καθε αυτοκινητο. Γιατι ειναι φυσιολογικο να διαφερει εκει που πρεπει το Golf που παει στην Σουηδια απο αυτο που ερχεται στην Ελλαδα. Και αυτο ισχυει για ολες τις σοβαρες αυτοκινητοβιομηχανιες και οχι μονο για την VW. Θα διαφωνήσω με τον KIRRA αν και τα golf χαλάνε σε όλη την Ευρώπη lol...Εγώ προς το παρόν στο δικό μου έχω αλλάξει εντός εγγύησης μια βαλβίδα συμπίεσης στο κινητήρα το γρανάζι της 2ας και τελικά όλο το σασμάν...Εκτός εγγύσης αλλά τζάμπα μου αλλάξανε την αντλία του συμπλέκτη και την αντλία του σασμαν(Γενικά οτι έχει σχέση με το σασμαν μου το άλλαξαν...πάντα χωρίς χρέωση). Δεν μου κάνει εντύπωση που η VW στέλνει πιο "φτηνά" golf στην Ελλάδα(και είμαι σίγουρος οτι το ίδιο κάνει με Ισπανία και Ιταλία)...Οι πιο υψηλές θερμοκρασίες έιναι σίγουρο οτι θα δημιουργήσουν περισσότερα προβλήματα στους TSI!Όποτε η VW κάνει οικονομία σε χρήματα για να αντιμετωπίσει την πρώτη φουρνιά βλαβών στους κινητήρες...Μην ξεχνάμε άλλωστε οτι ο TSI είναι ο πρώτος turbo κινητήρας που βγαίνει σε τόσο μαζική παραγωγή και οι turbo χαλάνε πιο πολύ σε θερμά κλίματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
my7650 Δημ. August 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2008 για ποιο λογο σου αλλαξαν ολο το σασμαν?πρωτα εκανες αλλαγη γραναζιου και μετα το σασμαν?που? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.