cmavr8 Δημ. May 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 17, 2008 Ναιαιαι! Καλοτάξιδο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Scottas Δημ. May 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 17, 2008 Φυσικα φιλε geozax2005 η τιμη που ανεφερα ειναι με προσφορα- δωρο συναγερμος και συστημα παρκαρισματος.. χρωμα οχι μεταλλικο. Παντα να ξέρεις στις προσφορές ο συναγερμός δεν είναι εργοστασιακός και το σύστημα παρκαρίσματος στο περνάνε εδώ:!:Εγω πάντος καλύτερα θα το έπερνα χωρίς αισθητήρες!!!Αμα είναι να λύνουν προφυλακτήρες......άστα βράστα... Εγώ περιμένω ένα φιλαράκι να φέρει ενα gt 225ps Γιατί μαλλον θα το πάρω:!: έχει custom πρόγραμμα και εξατμίσεις χειροποίητες r32 style;):) δεν είναι ουτε ενός έτους 15.000κμ ατρακάριστο 20.000 γιούρια:!: Καλα είναι????Δεν έχει έξτρα μόνο συναγερμό:!: Παράθεση Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aesop Δημ. May 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 17, 2008 Παιδια εγω σας χαιρεταω. Χθες εκανα παραγγελια το νεο μου αμαξι. Αν και το GT θα μεινει στην οικογενεια δεν θα το χρησιμοποιω τοσο. Χαιρετισμους σε ολα τα παιδια του forum που τοσο καιρο συζηταμε για κατι που αγαπησαμε και αγαπαμε ακομα. Καλα και ασφαλη χιλιομετρα σε ολους. Εσιως 43.000 km στο golf και καλα στεκουν τα 170 αλογα του ακομα! Θα σας παρακολουθω. Χαιρετισμους σε ολους.:) Παράθεση Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Scottas Δημ. May 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 17, 2008 Παιδια εγω σας χαιρεταω. Χθες εκανα παραγγελια το νεο μου αμαξι. Αν και το GT θα μεινει στην οικογενεια δεν θα το χρησιμοποιω τοσο. Χαιρετισμους σε ολα τα παιδια του forum που τοσο καιρο συζηταμε για κατι που αγαπησαμε και αγαπαμε ακομα. Καλα και ασφαλη χιλιομετρα σε ολους. Εσιως 43.000 km στο golf και καλα στεκουν τα 170 αλογα του ακομα! Θα σας παρακολουθω. Χαιρετισμους σε ολους.:) Να σε καλά φίλε και καλοτάξιδο το νέο σου τουτου:!::p Παράθεση Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SpeedUnlimited Δημ. May 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2008 Παντα να ξέρεις στις προσφορές ο συναγερμός δεν είναι εργοστασιακός και το σύστημα παρκαρίσματος στο περνάνε εδώ:!:Εγω πάντος καλύτερα θα το έπερνα χωρίς αισθητήρες!!!Αμα είναι να λύνουν προφυλακτήρες......άστα βράστα... : Eργοστασιακος θα ειναι ο συναγερμος...πανω στο κλειδι δηλαδη.... Με ολα τα εξτρας που ειπα να βαλω, η τιμη παει 27.000(υποβραχιονιο, πολυλειτουργικο, ηλιοροφη. 4 επιπλεον ηχεια) Δωρο ο συναγερμος και το παρκτρονικ. Επισης εχω προσφορα για δερματινο σαλονι στα 600ευρω. Να το βαλω λετε? Γενικοτερα ποια αλλα εξτρας θα μου προτεινατε η πιστευατε οτι θα ειναι καλα για το Golf? Δηλαδη θελω να πω ποια αλλα ειναι value for money κατα καποιο τροπο για να τοποθετηθουν τωρα απο το εργοστασιο. Eπισης καλοριζικο σε ολους τους νεους Golfakides !! Παράθεση Der Golf !!! Der Mythos lebt weiter.... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chris_l Δημ. May 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2008 καλημερα κ απο μένα. γνώμη μου αν μπει δέρμα να ναι απο το εργοστάσιο. ακριβό αλλα αξίζει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. May 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2008 Eργοστασιακος θα ειναι ο συναγερμος...πανω στο κλειδι δηλαδη.... Με ολα τα εξτρας που ειπα να βαλω, η τιμη παει 27.000(υποβραχιονιο, πολυλειτουργικο, ηλιοροφη. 4 επιπλεον ηχεια) Δωρο ο συναγερμος και το παρκτρονικ. Επισης εχω προσφορα για δερματινο σαλονι στα 600ευρω. Να το βαλω λετε? Γενικοτερα ποια αλλα εξτρας θα μου προτεινατε η πιστευατε οτι θα ειναι καλα για το Golf? το οτι ειναι πανω στο κλειδι δε συνεπάγεται πως ειναι εργοστασιακος... και ο δικος μου πανω στο κλειδι ειναι αλλα μονο εργοστασιακος δεν ειναι... οσο για το παρκτρονικ το εργοστασιακο ξεχωριζει απο τη μορφη (οψη) των αισθητηρων. (οι εργοστασιακοι είναι εντελως προσωπο με τον προφυλακτηρα ενω οι after market εξεχουν). δερμα after market δε θα το εβαζα... για πολλούς και διαφορους λογους... απο άλλα εξτρα εχω το P13 (αισθητήρες βροχής/φωτός/ανακλινομενους καθρέφτες/αντιθαμβωτικος καθρέφτης) και το εχω βολευτει πολυ... βεβαια μπορεις και να ζησεις και χωρις αυτο μην τρελαθουμε κιολας.... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Scottas Δημ. May 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2008 Eργοστασιακος θα ειναι ο συναγερμος...πανω στο κλειδι δηλαδη.... Με ολα τα εξτρας που ειπα να βαλω, η τιμη παει 27.000(υποβραχιονιο, πολυλειτουργικο, ηλιοροφη. 4 επιπλεον ηχεια) Δωρο ο συναγερμος και το παρκτρονικ. Επισης εχω προσφορα για δερματινο σαλονι στα 600ευρω. Να το βαλω λετε? Γενικοτερα ποια αλλα εξτρας θα μου προτεινατε η πιστευατε οτι θα ειναι καλα για το Golf? Δηλαδη θελω να πω ποια αλλα ειναι value for money κατα καποιο τροπο για να τοποθετηθουν τωρα απο το εργοστασιο. Eπισης καλοριζικο σε ολους τους νεους Golfakides !! Cruise control vale;) Epeisis o sunagermos dn 8a einai ergostasiakos apla ua energopoieitai apenergopoite apo to kleidi;)Oi perissoteroi pleon etsi einai;) To parctronic kai auto 8a to valoun otan er8ei to amaksi dld oxi original;) 8a exei kai diaforetiko ixo stin opis8en apoti to ergostasiako;) Ola auta sta lew gt einai ola sxedon idia audi vw;) Tin exei enas filos mas edw pou eimai kai vlepw ti ginete;) Filika NIkolas:D Παράθεση Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chris_l Δημ. May 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2008 παίδες βοήθεια... Γρατζούνια μικρή, εξυσε χρώμα, πως μπορω να απαλλαχθώ?? να το περασω με ενα πινελάκι? να το κανω με αλοιφή (δε νομιζω να δουλέψει)? εχει χρησιμοποιήσει κανείς κάτι αυτοκόλλητα που εχουν βγει? ή το αφήνω έτσι να μην το ματιάζουν??? ευχαριστλω εκ των προτέρων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amartolos Δημ. May 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2008 Eργοστασιακος θα ειναι ο συναγερμος...πανω στο κλειδι δηλαδη.... Με ολα τα εξτρας που ειπα να βαλω, η τιμη παει 27.000(υποβραχιονιο, πολυλειτουργικο, ηλιοροφη. 4 επιπλεον ηχεια) Δωρο ο συναγερμος και το παρκτρονικ. Επισης εχω προσφορα για δερματινο σαλονι στα 600ευρω. Να το βαλω λετε? Γενικοτερα ποια αλλα εξτρας θα μου προτεινατε η πιστευατε οτι θα ειναι καλα για το Golf? Δηλαδη θελω να πω ποια αλλα ειναι value for money κατα καποιο τροπο για να τοποθετηθουν τωρα απο το εργοστασιο. Eπισης καλοριζικο σε ολους τους νεους Golfakides !! xenon???δεν θα βαλεις?? γιατι σιγουρα μετα θα ψαχνεις αφτερμρκετ λυσεις... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opus Δημ. May 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2008 Παιδια εγω σας χαιρεταω. Χθες εκανα παραγγελια το νεο μου αμαξι. Αν και το GT θα μεινει στην οικογενεια δεν θα το χρησιμοποιω τοσο. Χαιρετισμους σε ολα τα παιδια του forum που τοσο καιρο συζηταμε για κατι που αγαπησαμε και αγαπαμε ακομα. Καλα και ασφαλη χιλιομετρα σε ολους. Εσιως 43.000 km στο golf και καλα στεκουν τα 170 αλογα του ακομα! Θα σας παρακολουθω. Χαιρετισμους σε ολους.:) Να εισαι καλα φίλε μου, και καλοριζικο το νεο σου αμάξι!!! Αν επιτρεπετε τι πήρες? Παράθεση ---------------- VW GOLF V 1.4 TSi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnjik Δημ. May 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2008 Eργοστασιακος θα ειναι ο συναγερμος...πανω στο κλειδι δηλαδη.... Με ολα τα εξτρας που ειπα να βαλω, η τιμη παει 27.000(υποβραχιονιο, πολυλειτουργικο, ηλιοροφη. 4 επιπλεον ηχεια) Δωρο ο συναγερμος και το παρκτρονικ. Επισης εχω προσφορα για δερματινο σαλονι στα 600ευρω. Να το βαλω λετε? Γενικοτερα ποια αλλα εξτρας θα μου προτεινατε η πιστευατε οτι θα ειναι καλα για το Golf? Δηλαδη θελω να πω ποια αλλα ειναι value for money κατα καποιο τροπο για να τοποθετηθουν τωρα απο το εργοστασιο. Eπισης καλοριζικο σε ολους τους νεους Golfakides !! Αντί για πολυλειτουργικό και ηλιοροφή βάλε τους bi-xenon και θα με θυμηθείς! :D Θεωρώ πως δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ αυτών των extras. Τα πρώτα προσφέρουν άνεση και τυχόν τριξίματα με τον καιρό από την ηλιοροφή ενώ οι bi-xenon άνεση και ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ;) Γνώμη μου. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aesop Δημ. May 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2008 Να εισαι καλα φίλε μου, και καλοριζικο το νεο σου αμάξι!!! Αν επιτρεπετε τι πήρες? Το corsa το opc. Αλλα θα κανει 3,5 μηνες να ερθει λογο οροφης. Παντως τα 'ανοιξα' λιγο με ενα OPC που πετυχα τυχαια και δεν μου ξεκολλαγε πολυ.:confused: Το GT θα ειναι παντα ξεχωριστο... :O:O:rolleyes: Παράθεση Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
liogas Δημ. May 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2008 Καλησπέρα φίλοι Golf-ακηδες. Έχω ένα χρόνο τώρα το Golf Tsi 140ps και του έχω πιεί το αίμα! σε λιγότερο από ένα χρόνο έχω 20.000 χλμ και δεν είχα απολύτος κανένα πρόβλημα ουτε σταγόνα λαδάκι δεν έχει κάψει το εργαλείο με λίγα λόγια είμαι ευχαριστημένος! Έλα όμως που τα 140ps ποια είναι λίγα! Έτσι λοίπον από μήνες ψαξίματος και αφού έχω πάει σε δεκάδες μαγαζιά που κάνουν επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου για το συγκεκριμένο μοντέλο κατέληξα σε μια εταιρεία από την Νέα Σμύρνη με την επωνυμία Overload-Performance (http://www.overload-performance.gr) η οποία συνεργάζεται με ένα γνωστό Αυστριακό οίκο βελτιώσεων την Digitune ( http://www.digitune.at ). Η εν λόγω εταιρεία λοιπόν υπόσχεται να μου κάνει το εργαλείο 200ps στην τιμή των 740ευρώ. Έτσι λοιπόν και εγώ πήρα την απόφαση και την τετάρτη έκλεισα ραντεβού για τον ''γιατρό''. Παίδες θα έχετε νεότερα για το πως πάει το αυτοκίνητο αλλά και δυναμομέτρηση από εβδομάδα . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SubWrc Δημ. May 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2008 Καλησπέρα φίλοι Golf-ακηδες. Έχω ένα χρόνο τώρα το Golf Tsi 140ps και του έχω πιεί το αίμα! σε λιγότερο από ένα χρόνο έχω 20.000 χλμ και δεν είχα απολύτος κανένα πρόβλημα ουτε σταγόνα λαδάκι δεν έχει κάψει το εργαλείο με λίγα λόγια είμαι ευχαριστημένος! Έλα όμως που τα 140ps ποια είναι λίγα! Έτσι λοίπον από μήνες ψαξίματος και αφού έχω πάει σε δεκάδες μαγαζιά που κάνουν επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου για το συγκεκριμένο μοντέλο κατέληξα σε μια εταιρεία από την Νέα Σμύρνη με την επωνυμία Overload-Performance (http://www.overload-performance.gr) η οποία συνεργάζεται με ένα γνωστό Αυστριακό οίκο βελτιώσεων την Digitune ( http://www.digitune.at ). Η εν λόγω εταιρεία λοιπόν υπόσχεται να μου κάνει το εργαλείο 200ps στην τιμή των 740ευρώ. Έτσι λοιπόν και εγώ πήρα την απόφαση και την τετάρτη έκλεισα ραντεβού για τον ''γιατρό''. Παίδες θα έχετε νεότερα για το πως πάει το αυτοκίνητο αλλά και δυναμομέτρηση από εβδομάδα . Κανένα διάγραμμα δε δίνει η εταιρία να δούμε? Εδώ υπάρχει το διάγραμμα του Μπουλέκου κι εδώ των e-tuners. Του Μπουλέκου φαίνεται ψόφιο κάτω από τις 2400 σαν να καταργείται ο κομπρέσσορας και μετά έρχεται το ξέσπασμα της τουρμπίνας. Μεγάλο lag φαντάζομαι. Χαλάει τον χαρακτήρα των TSI (δηλαδή ροπή από χαμηλά) αντι να τον συμπληρώνει εκεί στα ψηλά. Το διάγραμμα των etuners φαίνεται πιο ολκληρωμένο. Στο Drive Μαϊου παρουσιάζει το πρόγραμμα του Μπουλέκου με τίτλο "TSάI στα GTI" και χαρακτηριστικά αναφέρει ότι φεύγει στο GTI σε όλες τις μετρήσεις από 120 και πάνω! Παράθεση Greek generic pre-Rooted 12.1.A.1.201 & 205 Greek generic stock 12.1.A.1.201 Sony Xperia SP SlimKAT (4.4.2 for LBL) by bagyusz Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akismei Δημ. May 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2008 κοιτωντας λιγο το διαγραμμα των e-tuners διαπιστωσα οτι ναι μεν ο κινητηρας βγαζει 200 αλογα , ωστοσο στον τροχο τα αλογα ειναι 151 !!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SubWrc Δημ. May 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2008 Δες και στο τελευταίο διάγραμμα τη βελτίωση σε σχέση με το GT. Παράθεση Greek generic pre-Rooted 12.1.A.1.201 & 205 Greek generic stock 12.1.A.1.201 Sony Xperia SP SlimKAT (4.4.2 for LBL) by bagyusz Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jim22479 Δημ. May 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2008 Εμενα ο πωλητης μου ειπε οτι οταν ο συναγερμος ειναι πανω στο κλειδι , ειναι ο εργοστασιακος!!! μπουρδες μου ελεγε; Μου εκανε δωρο τον συναγερμο .. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opus Δημ. May 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2008 Το corsa το opc. Αλλα θα κανει 3,5 μηνες να ερθει λογο οροφης. Παντως τα 'ανοιξα' λιγο με ενα OPC που πετυχα τυχαια και δεν μου ξεκολλαγε πολυ.:confused: Το GT θα ειναι παντα ξεχωριστο... :O:O:rolleyes: Πολυ καλη επιλογη!!! Να το χαρεις!!!;) Αντί για πολυλειτουργικό και ηλιοροφή βάλε τους bi-xenon και θα με θυμηθείς! :D Θεωρώ πως δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ αυτών των extras. Τα πρώτα προσφέρουν άνεση και τυχόν τριξίματα με τον καιρό από την ηλιοροφή ενώ οι bi-xenon άνεση και ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ;) Γνώμη μου. :) Συμφωνω απολυτα.Τα εβαλα εκ των υστερων(τα εργοστασιακα),και οντως προσφερουν ασφαλεια αλλα και ξεκουραστο ταξιδι ,ειδικα στους "πολυφωτισμενους" επαρχιακους δρομους μας.....:p Εμενα ο πωλητης μου ειπε οτι οταν ο συναγερμος ειναι πανω στο κλειδι , ειναι ο εργοστασιακος!!! μπουρδες μου ελεγε; Μου εκανε δωρο τον συναγερμο .. Συνηθισμενο φαινομενο....:p Παράθεση ---------------- VW GOLF V 1.4 TSi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. May 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2008 κοιτωντας λιγο το διαγραμμα των e-tuners διαπιστωσα οτι ναι μεν ο κινητηρας βγαζει 200 αλογα , ωστοσο στον τροχο τα αλογα ειναι 151 !!! λογικο ειναι αυτο. το μονο που δεν καταλαβαίνω ειναι πως κανει αναγωγή της ισχυος στον τροχο σε ισχη στον σφονδυλο (μιας και για να γινει αυτο πρεπει να γνωριζει κανεις ολους τους συντελεστες απόδοσης του καθε τμηματος του συστηματος μετάδοσης. περα απο αυτο η ισχυς του gt (180ps 132kw στο σφονδυλο) ειναι αισθητα xαμηλοτερη απο αλλες δυναμομετρησεις http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=446 ειναι ενα ακομη στο youtube αλλα δε μπορω να το βρω (απο μια αυστραλεζικη εκπομπη οπου μετραγε 2gt και τα εβγαζε 125kw & 117kw αν δεν κανω λαθος) Εμενα ο πωλητης μου ειπε οτι οταν ο συναγερμος ειναι πανω στο κλειδι , ειναι ο εργοστασιακος!!! μπουρδες μου ελεγε; Μου εκανε δωρο τον συναγερμο .. οπως μας το θετεις ναι, σου ειπε μπουρδες... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SpeedUnlimited Δημ. May 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2008 Kαλησπερα σας παιδια! Διαβασα τις απαντησεις σας και μπορω να πω οτι εχετε δικιο για τα xenon...ειναι οντως πολυ καλα και χρησιμα. Απλα το θεμα ειναι οτι δε μπορω να τα βαλω κι αυτα τωρα,γιατι η τιμη ξεφευγει ενα χιλιαρικο και βαλε πανω. Γι αυτο και σκεφτομαι μερικους μηνες αφου το παραλαβω μολις εχω τα φραγκα να τοποθετησω τα εργοστασιακα κι ας πληρωσω κατι παραπανω συγκριτικα με κιτ κι αλλες φτηνοτερες λυσεις. Τελικα δεν εβαλα στα εξτρας πολυλειτουργικο γιατι εχει και κουμπια για τηλεφωνο τα οποια μου ειναι αχρηστα και δε δινω 350 ευρω μονο για χειριστηρια ραδιοφωνου. Ηλιοροφη θα βαλω γιατι μια φορα μονο μπορεις να την τοποθετησεις και πιστευω οτι ομορφαινει το αυτοκινητο.Επισης εβαλα υποβραχιονιο και 4 επιπλεον ηχεια για καλυτερο ηχο. Η προσφορα απο την αντιπροσωπεια που ειχα ηταν συναγερμος, παρκτρονικ, καρτα συνεργειου και δερματινο σαλονι με 2 χρωματα συνδυασμο(δικο τους δερμα) σε τιμη 700 ευρω ολα αυτα. Πιστευω ηταν καλη προσφορα και ειπα να την δεχτω. Τελικη τιμη 27.500 ευρω Παράθεση Der Golf !!! Der Mythos lebt weiter.... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SpeedUnlimited Δημ. May 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2008 Επισης διαβαζω για διαφορους επαναπρογραμματισμους μαμα εγκεφαλο για περισσοτερα αλογα. Αναρωτιεμαι ομως τι επιπτωσεις μπορει να εχει αυτο στην λειτουργια του κινητηρα, περαν της αυξημενης καταναλωσης... Φανταζομαι ηδη θα ειναι αρκετα πιεσμενος ο κινητηρας με τα αλογα που βγαζει...γιατι να τον πιεσουμε περαιτερω? Ηδη πιστευω το αμαξι παει παρα πολυ καλα στο δρομο.Οπως ειπατε κι εσεις πολυ ευλογα ,το αμαξι δεν ειναι για σκληροπυρηνικη χρηση.(Για τετοια χρηση υπαρχουν και τα RX-8, TYPE-R, OPC, GTI κι αλλα μοντελα της φιλοσοφιας αυτης) Το αμαξι αυτο(TSI/GT) ειναι για γρηγορες μετακινησεις με αφθονο γκαζι αλλα οχι για σκληρη χρηση και σπορ οδηγηση. Ειναι ενα πολιτισμενο γρηγορο αυτοκινητο πολης με καποια στοιχεια σπορ οδηγησης, αλλα οχι σπορ χαρακτηρα. Επισης με τετοια φτιαξιματα χανουμε και την εγγυηση και αν χτυπα ξυλο βγαλει κατι μηχανικο, τρεχουμε και δε φτανουμε. Μεχρι στιγμης εχω ενα Hyundai Coupe, στο οποιο εχω κανει πολλες βελτιωσεις, χωρις να εχει ποτε το παραμικρο προβλημα, αλλα στο Golf με το κινητηρα που φοραει, λογικα σκεπτομενος, θα το φοβομουν περισσοτερο να το πειραξω. Παράθεση Der Golf !!! Der Mythos lebt weiter.... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRRA Δημ. May 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2008 Kαλησπερα σας παιδια! Διαβασα τις απαντησεις σας και μπορω να πω οτι εχετε δικιο για τα xenon...ειναι οντως πολυ καλα και χρησιμα. Απλα το θεμα ειναι οτι δε μπορω να τα βαλω κι αυτα τωρα,γιατι η τιμη ξεφευγει ενα χιλιαρικο και βαλε πανω. Γι αυτο και σκεφτομαι μερικους μηνες αφου το παραλαβω μολις εχω τα φραγκα να τοποθετησω τα εργοστασιακα κι ας πληρωσω κατι παραπανω συγκριτικα με κιτ κι αλλες φτηνοτερες λυσεις. Τελικα δεν εβαλα στα εξτρας πολυλειτουργικο γιατι εχει και κουμπια για τηλεφωνο τα οποια μου ειναι αχρηστα και δε δινω 350 ευρω μονο για χειριστηρια ραδιοφωνου. Ηλιοροφη θα βαλω γιατι μια φορα μονο μπορεις να την τοποθετησεις και πιστευω οτι ομορφαινει το αυτοκινητο.Επισης εβαλα υποβραχιονιο και 4 επιπλεον ηχεια για καλυτερο ηχο. Η προσφορα απο την αντιπροσωπεια που ειχα ηταν συναγερμος, παρκτρονικ, καρτα συνεργειου και δερματινο σαλονι με 2 χρωματα συνδυασμο(δικο τους δερμα) σε τιμη 700 ευρω ολα αυτα. Πιστευω ηταν καλη προσφορα και ειπα να την δεχτω. Τελικη τιμη 27.500 ευρω Για την ηλιοροφη εχεις απολυτο δικιο και σωστα την παρηγγειλες. Τα φωτα του συγκριτικα με αλλα αυτοκινητα τα βρισκω πολυ καλα. Σιγουρα τα xenon ειναι καλυτερα αλλα τουλαχιστον μπορεις να τα βαλεις και αργοτερα (πανω κατω τα ιδια θα σου κοστισει). Αν σου αρεσει να ακους σωστη μουσικη το ηχοσυστημα θα σε απογοητευσει και τα παραπανω ηχεια δεν θα κανουν αισθητη διαφορα (αλλα τουλαχιστον θα εχεις περασμενες τις καλωδιωσεις). Κατι αλλο που θα εβαζα θα ηταν η οθονη plus (κοστιζει νομιζω μονο 60 ευρω και ειναι αναγκαια γιατι εκτος του οτι εχει πολλες προσθετες απεικονισεις μπορεις να ρυθμισεις διαφορεσ λειτουργιες. Δεν γερω αν τα GT την εχουν στανταρντ αλλα αν οχι βαλτην οπωσδηποτε γιατι δεν μπαινει μετα. Το δερμα θα σε δυσκολεψει πολυ το καλοκαιρι και θα γλιστραει/η θα κολαει αναλογα την εποχη. Παρε το με τα κανονικα του καθισματα που ειναι πολυ καλα και αν νομιζεις οτι το χρειαζεσαι το κανεις μονος σου αργοτερα με τα ιδια περιπου λεφτα(και με σιγουρης ποιοτητας δερμα και εργασια, γιατι αυτα των προσφορων ειναι αμφιβολου ποιοτητας και εφαρμογης). Τα υπολοιπα ολοι τα κανουν δωρο και ετσι πρεπει να γινει και με σενα συμφωνα και με την τιμη που το αγοραζεις (εμενα μου ειχαν κανει υποβραχιονιο και συναγερμο δωρο, parktronic εβαλα μονος μου 30 ευρω αγορα (ebay) και 40 ερω τοποθετηση, αλλα τα πηρα και σε ασημι χρωμα γιατι εντωμεταξυ ειχα βαψει και τον προφυλακτηρα, και αν ειχα ορεξη θα μου εκαναν και αλλο παροτι εχω παρει και το Tsi (140). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRRA Δημ. May 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2008 Επισης διαβαζω για διαφορους επαναπρογραμματισμους μαμα εγκεφαλο για περισσοτερα αλογα. Αναρωτιεμαι ομως τι επιπτωσεις μπορει να εχει αυτο στην λειτουργια του κινητηρα, περαν της αυξημενης καταναλωσης... Φανταζομαι ηδη θα ειναι αρκετα πιεσμενος ο κινητηρας με τα αλογα που βγαζει...γιατι να τον πιεσουμε περαιτερω? Ηδη πιστευω το αμαξι παει παρα πολυ καλα στο δρομο.Οπως ειπατε κι εσεις πολυ ευλογα ,το αμαξι δεν ειναι για σκληροπυρηνικη χρηση.(Για τετοια χρηση υπαρχουν και τα RX-8, TYPE-R, OPC, GTI κι αλλα μοντελα της φιλοσοφιας αυτης) Το αμαξι αυτο(TSI/GT) ειναι για γρηγορες μετακινησεις με αφθονο γκαζι αλλα οχι για σκληρη χρηση και σπορ οδηγηση. Ειναι ενα πολιτισμενο γρηγορο αυτοκινητο πολης με καποια στοιχεια σπορ οδηγησης, αλλα οχι σπορ χαρακτηρα. Επισης με τετοια φτιαξιματα χανουμε και την εγγυηση και αν χτυπα ξυλο βγαλει κατι μηχανικο, τρεχουμε και δε φτανουμε. Μεχρι στιγμης εχω ενα Hyundai Coupe, στο οποιο εχω κανει πολλες βελτιωσεις, χωρις να εχει ποτε το παραμικρο προβλημα, αλλα στο Golf με το κινητηρα που φοραει, λογικα σκεπτομενος, θα το φοβομουν περισσοτερο να το πειραξω. Εχεις απολυτο δικιο σε ολα. Παντως μην σε προβληματιζει ο κινητηρας για κατι τις παραπανω (στα 200) γιατι το μπλοκ/πιστονια /εμβολα/μπιελες ειναι κατασκευασμενα με προδιαγραφες καλυτερες απο πετρελαιοκινητηρα (μιλαω για τα 140αρι/170αρια που εχουν ακριβως τον ιδιο κινητηρα/προδιαγραφες, τα 122 εχουν αλουμινενιο μπλοκ το οποιο περιοριζει την βελτιωση ως προς το θεμα αντοχης). Φυσικα ολα, βελτιωμενων η μη, το α και το ω ειναι η σωστη χρηση. Το προγραμμα αν περναει μεσω θυρας στον εγκεφαλο δεν βρισκεται ευκολα απο αντιπροσωπεια αλλα χανεται στην αναβαθμιση που κανουν συνηθως με το σερβις η οταν χρειαστει για να βρουν καποιο προβλημα. Οσο για τα πιο πανω προγραμματα των etuners ειναι δοκιμασμενο και αξιοπιστο (δεν αναγνωριζεται και αν σβηστει σε αναβαθμιση απο αντιπροσωπεια τα παιδια το ξαναπαρνανε χωρις κοστος). Βεβαια τα 201 που εδειξε το συγκεκριμενο ειχε και τη βοηθεια βελτιωμενης εξατμισης/εισαγωγης αερα. Εχει βεβαια και intercooler απο s3 αλλα αυτο δεν παιζει ρολο στην δυναμομετρηση παρα μονο στην καλυτερη ψυξη και αποδοση τους ζεστους μηνες και το ειχε βαλει απο μονος του το παιδι που το εχει). Κανονικα τα παιδια το 140αρι, οπως το παραπανω το πανε στα 180 χωρις τα παραπανω περιφερειακα, αλλα με εξατμιση/εισαγωγη το πανε στα 200. Και κατι αλλο προς αποφυγην παρεξηγησεων. Τα 150 που εδειξε τροχο ειναι θεωρητικη μετρηση και απεχει πολυ απο τα πραγματικα που φυσικα ειναι αρκετα παραπανω και αυτο γιατι το συγκεκριμενο δυναμομετρο (maha) που ειναι και αρκετα αυστηρο μετραει μονο ιπποδυναμη στον στροφαλο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. May 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2008 Και κατι αλλο προς αποφυγην παρεξηγησεων. Τα 150 που εδειξε τροχο ειναι θεωρητικη μετρηση και απεχει πολυ απο τα πραγματικα που φυσικα ειναι αρκετα παραπανω και αυτο γιατι το συγκεκριμενο δυναμομετρο (maha) που ειναι και αρκετα αυστηρο μετραει μονο ιπποδυναμη στον στροφαλο. αυτο ρωταω, πως γινεται αυτο; το μονο που μπορω να σκεφτω ειίναι καποιοι υποθετικοι συντελεστες αποδοσης του συστηματος μεταδοσης... με οτι σφαλμα συνεπαγεται... (+/-) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.