Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ektos apo mia koinos apodekth usterhsh sto gazi(logo tou hlektronikou gaziou pou sumbainei se ola ta autokinhta, se alla perissotero se alla ligotero)kai h opoia dior8onete ean to 8elhseis, egw sto GT mou den exw parathrhsei kamia alh ka8hsterhsh kai h enalagh apo compressor se turbo einai anuparkth , to amaksi deinei se oles ths strofes kai me oles tis taxuthtes (Mias kai to stronw den to exw skisei akoma alla mexri tis 5000rpm pou to exw ftasei KANENA problhma)

 

Oi katoxoi GT as mas poun an parousiazete to 'problhma' tou kolhmenou sumplexth sto kofth kai sto GT gia na kseroume....

 

Katatalla h8ela kai egw na rwthsw kati.

 

Exei parathrhsei kanenas alos ena elafru triksimo (malon sthn prosthnh anarthsh) merikes fores? Exw kanei mono 2500xiliometra kai 8elw na to afhsw na dw mhpos fugei meta to rontarisma.

Το προβλημα με τον κολλημενο συμπλεκτη εμφανιζεται οταν παει στον κοφτη (κατα τα λεγομενα). Στην εκκινηση ποσο μεγαλο και ενοχλητικο ειναι?

και πωσ γινετε να φτιαξει?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

EExei parathrhsei kanenas alos ena elafru triksimo (malon sthn prosthnh anarthsh) merikes fores? Exw kanei mono 2500xiliometra kai 8elw na to afhsw na dw mhpos fugei meta to rontarisma.

 

Το τρίξιμο είναι μάλλον χώματα και βρωμιές στα πάνω ρουλεμάν του γονάτου (τα πιατάκια). Όταν πας για πλύσιμο ρίξε με νεροβολή μπόλικο νερό πίσω από τους τροχούς και δες αν μειωθεί ο θόρυβος.

Link to comment
Share on other sites

Τι διάφορα ακούς; Το αυτοκίνητο turbo lag δεν έχει. Το ηλεκτρονικό γκάζι συμπεριφέρεται καλά και άμεσα γενικά, εκτός της περίπτωσης που το πατήσεις ξαφνικά τέρμα σε συνθήκες πορείας, όπου μεσολαβεί ένας μικρός "νεκρός χρόνος" μέχρι το αυτοκίνητο να αρχίσει να φορτώνει. Κυρίως φαίνεται σε σύντομες προσπεράσεις εντός πόλης. Σοβαρό δεν είναι, αλλά θα πρέπει να το συνηθίσεις.

αυτος ο νεκρος χρονος ποσο ενοχλητικο ειναι για εναν οδηγο που εχει συνηθησει στο κλασικο γκαζι με την ντιζα? επισησ εχει αναφερθει και κολημα του σιμπλεκτη οταν παμε στουσ κοφτεσ

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αυτος ο νεκρος χρονος ποσο ενοχλητικο ειναι για εναν οδηγο που εχει συνηθησει στο κλασικο γκαζι με την ντιζα? επισησ εχει αναφερθει και κολημα του σιμπλεκτη οταν παμε στουσ κοφτεσ

 

Είναι ενοχλητικό στην αρχή, μετά θα το συνηθίσεις, μη σε απασχολεί αυτό.

 

Με το κιβώτιο/συμπλέκτη δε παρατήρησα κανένα τέτοιο θέμα, όλα δούλευαν μια χαρά και σε νορμάλ οδήγηση και στον κόφτη.

 

Μηχανικά ο κόφτης δεν έχει κάποια σχέση με τη σύμπλεξη/αποσύμπλεξη, οπότε μήπως απλά έτυχε στον φίλο παραπάνω; Μήπως μπλέχτηκε το πατάκι;

Link to comment
Share on other sites

Μηχανικά ο κόφτης δεν έχει κάποια σχέση με τη σύμπλεξη/αποσύμπλεξη, οπότε μήπως απλά έτυχε στον φίλο παραπάνω; Μήπως μπλέχτηκε το πατάκι;

οι φιλοι που αναφεραν αυτο το προβλημα απο οτι καταλαβα ειχαν το tsi , φανταζομαι οτι αν δεν ειναι καποιο προβληματακι αλλα ειναι ετσι η λειτουργια του αυτοκιντητου προφανως θα ισχυει και για το gt

 

 

Μηχανικά ο κόφτης δεν έχει κάποια σχέση με τη σύμπλεξη/αποσύμπλεξη, οπότε μήπως απλά έτυχε στον φίλο παραπάνω; Μήπως μπλέχτηκε το πατάκι;

οι φιλοι που αναφεραν αυτο το προβλημα απο οτι καταλαβα ειχαν το tsi , φανταζομαι οτι αν δεν ειναι καποιο προβληματακι αλλα ειναι ετσι η λειτουργια του αυτοκιντητου προφανως θα ισχυει και για το gt

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

jonnylokis h ka8usterhsh tou hlektonikou gaziou einai to prwto pragma pou parathrhsa otan ekana test drive to GT.Synh8ismenos apo to klasiko gazi blepeis kateu8eian th diafora. Omws pleon (1,5 mhnes) to exw suni8ise kai de me enoxlei.

Me th anabamish sto pazaropoulo se 210+ aloga mou eipan oti eksafanizoun kai authn th ka8usterhsh.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

jonnylokis h ka8usterhsh tou hlektonikou gaziou einai to prwto pragma pou parathrhsa otan ekana test drive to GT.Synh8ismenos apo to klasiko gazi blepeis kateu8eian th diafora. Omws pleon (1,5 mhnes) to exw suni8ise kai de me enoxlei.

Me th anabamish sto pazaropoulo se 210+ aloga mou eipan oti eksafanizoun kai authn th ka8usterhsh.

diladi ektos apo to thema sinithia pou fantazomai oti arga i grigora ginete k den se enoxli, i kathisterisi den exei alles epiptoseis stin odigisi, epitaxinseis, prosperaseis klp? oso gia tin metatropi distixos den thelo na kano to gt 210 p :) poy to amaksi tha keei parapano kai tha ine k akribi metatropi, ego apla milisa an mporei memonomena na ftiaxtei auti i kathisterisi stin apokrisi

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

'Οχι το λέω στον φίλο Innova που λέει ότι δίνει και μερικά σαξόραλλα στα φανάρια κιόλας :dizzy:

 

Από ρεπρίζ το TSI με το 16v νορμάλ σαξόραλλο πάλι δε νομίζω ότι περνάει. Η διαφορά στο βάρος είναι τραγική, και το TSI δεν έχει δύναμη ψηλά (αυτό παίζει ρόλο σε ένα άνοιγμα) αλλά έχει γεμάτες μεσαίες. Από εκκίνηση η διαφορά είναι μεγάλη.

 

Τώρα GT με εργοστασιακό 106 πρέπει να κάνεις καλή εκκίνηση και λογικά θα είσαι εύκολα μπροστά.

 

Βέβαια όλα τα παραπάνω είναι θεωρητικά, αφού ελάχιστα σαξόραλλα έχουνε μείνει χωρίς σκούπα εξάτμιση, και τότε από στάση περνάνε GT, ενώ από ρεπρίζ δε ξέρω. Μόλις έρθει ο φίλος μου θα δοκιμάσουμε.

 

Γενικά το TSI όμως δε στέκεται πουθενά με εργοστασιακό σαξόραλλο.

Ti na sou po?Otan vrethika sta fanaria mazi tou de rotisa an eine 8valvido i 16valvido.Apla stithikame kai ton perasa.Ekinisi efige vevea alla ton perasa.Tora mporei na min itan kalos odigos,de ksero(de me noiazei kiolas).

2)An exeis GT den isxiei to <<logika eise mprosta>>.Eise mprosta sigoura kai

 

3)To golf ektos apo tous allous tomeis(poiotita kataskeyis,germaniko-galliko) eine kai poli anotero se thema asfaleias.Distixos ti proigoumeni vdomada eixame edo serres ena atixima me rallaki kai o tragikos apologismos itan o nekros sinodigos.An to golf epefte me tosa xiliometra pano sti kolona sigoura tha itan eksisou sfodri i sigkrousi alla xoris nekrous.Etsi pisteyo toulaxiston

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Κρίμα φίλε μου γιατί μιλούσες σωστά μέχρι τώρα. Αλλά και 'συ έπρεπε να δείξεις πόσο κομπλεξικός είσαι. Αν απαντάει κάπου το παραπάνω ποστ πες μου που, γιατί απλά έγραψα τι γίνεται σε συνθήκες κόντρας μεταξύ κάποιων αυτοκινήτων με απόλυτα φιλικό ύφος και χωρίς ίχνος κομπλεξισμού.

 

Θα έγραφα πολλά τώρα για τα golf και κυρίως τους οδηγούς τους αλλά δε θέλω να ξεκινήσω άλλο ένα flame war.

Δε μπαινω καν στο κοπο να συγκρινω το TSI με τα saxo και rally.. Εσεις ειστε ικανοι να μου συγκρινετε και το GTI με το Renault 5 γιατι ισως στα πρωτα 500 μετρα το 2ο να ειναι λιγο μπροστα επειδη εχει 3αρα τουρμινα... ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ !?!?!?!? Τι αλλο θα ακουσουμε ??

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Το ηλεκτρονικό γκάζι δεν είναι κάτι για να ανησυχούμε...Είναι κάτι το οποίο συνηθίζεται αν και μιλάμε για μικρές διαφορές.

 

Από την εμπειρία μου με το Polo στο μόνο σημείο που ένιωσα τη διαφορά ηλεκτρονικού γκαζιού ήταν σε εκκίνηση σε ανηφόρα, όπου την πρώτη φορά παραλίγο να μου σβήσει μιας και δεν το περίμενα. Είναι λίγο ενοχλητικό εκεί αλλά και πάλι συνηθίζεται

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα φίλε μου γιατί μιλούσες σωστά μέχρι τώρα. Αλλά και 'συ έπρεπε να δείξεις πόσο κομπλεξικός είσαι. Αν απαντάει κάπου το παραπάνω ποστ πες μου που, γιατί απλά έγραψα τι γίνεται σε συνθήκες κόντρας μεταξύ κάποιων αυτοκινήτων με απόλυτα φιλικό ύφος και χωρίς ίχνος κομπλεξισμού.

 

Θα έγραφα πολλά τώρα για τα golf και κυρίως τους οδηγούς τους αλλά δε θέλω να ξεκινήσω άλλο ένα flame war.

 

Καλά ότι είμαι κομπλεξικός είναι προφανές και πασίγνωστο. Όλοι το λένε (και όχι μόνο εδώ μέσα): ο Μπάμπης ο Σουγιάς, ο Γιάννης ο Πεταλούδας κτλ...

 

Δηλαδή το ότι έκανα ένα σχόλιο (το οποίο αντικειμενικά ας μας πει κάποιος ΠΟΥ έχει κάποια ανακρίβεια ή λάθος μέσα του) το πήρες σαν προσωπική επίθεση από τον κομπλεξικό golfάκια; Κακώς, διότι αποτελεί μια απλή εξήγηση του ότι ΔΕΝ μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.

 

Κατά τα άλλα, καλά χιλιόμετρα με το rallye σου (μπορεί να έχεις και saxo, δεν παίρνω και όρκο). Και μιας και λέω κομπλεξικές μ@λ@κίες, μπορείς άφοβα να πέσεις πάνω στο πρώτο Golf που θα δεις μπροστά σου...

 

Α, και με την ευκαιρία: να προσέχουμε λίγο τους χαρακτηρισμούς μας, έτσι φίλε μου;

Link to comment
Share on other sites

Δε μπαινω καν στο κοπο να συγκρινω το TSI με τα saxo και rally.. Εσεις ειστε ικανοι να μου συγκρινετε και το GTI με το Renault 5 γιατι ισως στα πρωτα 500 μετρα το 2ο να ειναι λιγο μπροστα επειδη εχει 3αρα τουρμινα... ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ !?!?!?!? Τι αλλο θα ακουσουμε ??

 

Δε σύγκρινα κανένα ραλλύ με κανένα golf. Κάποιος ρώτησε τι γίνεται αν ανοίξουνε και απάντησα. Και μετά πεταχτήκατε όλοι και αρχίσατε τα περί ασφάλειας, νεκροτομείου, αν είμαστε σοβαροί κλπ.

 

Στην οικογένειά μου τυχαίνει να υπάρχουν 2 Touareg και είχαμε 2 Passat παλαιότερα. Πιστέψτε με, είμαι αντικειμενικός σε όλα όσα λέω και δεν έχω κανένα κόλλημα με καμία μάρκα.

 

Φυσικά για εμένα το golf φαίνεται κάσα όταν οδηγώ το V8, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι ένα πολύ καλό overall αυτοκίνητο. Και φυσικά το Touareg φαίνεται κάσα σε όποιον οδηγεί Hammer κ.ο.κ. σε μια σύγκριση που δεν οδηγεί πουθενά. Δεν νομίζω να έγραψα ότι το 106 είναι καλύτερο από το golf στον τομέα της ασφάλειας. Είναι σίγουρα όμως πιο γρήγορο, πιο διασκεδαστικό, και πιο οδηγοκεντρικό. Αν έχετε αντιρρήσεις πάνω σε αυτά θα χαρώ να το συζητήσουμε.

 

Συνονόματε Άρη, έχω 106 GTi πληροφοριακά και απαντάω επί της ουσίας.

 

Το ότι είσαι κομπλεξικός το έγραψα γιατί απάντησα σε μια πολύ συγκεκριμένη ερώτηση του τι γίνεται αν ανοίξουν δυο αυτοκίνητα, και πετάχτηκες και μίλησες ειρωνικά και απαξιωτικά. Φυσικά μπορώ να διαγράψω τον χαρακτηρισμό που τόσο σε πείραξε, αλλά φυσικά θα πρέπει να διαγράψεις το άκυρο σχόλιό σου. Επίσης άμα θες να το γυρίσουμε επι προσωπικού υπάρχουν και τα pm για να μη χαλάμε το τόπικ. Όπως βλέπεις ούτε πολλά μπλα μπλα λέω ούτε διαστρεβλώνω τα λεγόμενά σου και θα εκτιμούσα να έκανες το ίδιο, αν μπορείς.

 

Όσο για το τελευταία σου ειρωνικά σχόλια, απαντώ ανάλογα: Σε golf δε πρόκειται να πέσω, γιατί τα golf τα βλέπω μόνο πίσω μου, πολύ πίσω μου.

 

Ελπίζω να πέσουν οι τόνοι για να κάνουμε καμιά συζήτηση της προκοπής.

 

Deyan το Polo με τα 101 (και με τα 75 φαντάζομαι) είχε σημαντικότατο πρόβλημα με το γκάζι. Τόσο σε όπισθεν όσο και σε ανηφόρες το αυτοκίνητο γίνεται έντονα κουραστικό. Στη γρήγορη οδήγηση σου κόβει ρυθμό και σου σπάει τα νεύρα. Η κατάσταση διορθώνεται εν μέρει με το sprint booster του Μπουλέκου, αλλά πάλι η υστέρηση είναι αρκετή και αυξάνεται και η κατανάλωση.

 

Να σημειώσω για να μη μπερδευτεί κανείς ότι το ηλεκτρικό γκάζι του GT δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με αυτό του Polo που είναι απλά άθλιο.

 

Και το γκάζι του 1.6 Golf είναι και αυτό κλάσης ανώτερο από του Polo.

Link to comment
Share on other sites

Τι να κάνουμε βρε παιδιά; O tempora o mores. Δεν είμαστε πλέον στο 1997 αλλά στο 2007, και προφανώς το τίμιμα που πρέπει να πληρώσεις για να πας από τα 2 αστέρια στα 5 (ή αν θέλετε πρακτικά από το νεκροτομείο στο νοσοκομείο) είναι γύρω στα 350 κιλά βάρος...

 

Εγω αυτο που καταλαβα απο το ποστ του dj_aris ειναι οτι δεν εχει κ πολυ νοημα να συγκρινουμε ανομια πραγματα, αφου ευτυχως ή δυστυχως τα συγχρονα αυτοκινητα ολο και φορτωνονται με παραπανω κιλα, στο βωμο της ασφαλειας και -συμπληρωνω εγω- των παραπανω ανεσεων (χωροι, εξοπλισμοι κλπ.). Ειλικρινα δεν βλεπω που ηταν ειρωνικος στα λεγομενα του.

 

Οσο για το ηλεκτρονικο γκαζι, νομιζω γινεται πολυς ντορος για κατι που συνηθιζεται στα πρωτα μετρα οδηγησης, και που σε καμια περιπτωση δεν ειναι επικινδυνο. Αλλωστε ηλεκ. γκαζι εχουν ολα τα συγχρονα αμαξια. Τωρα αν πατας σανιδα το γκαζι λες και εχεις τουβλο στο ποδι, νομιζω ειναι φυσικο να υπαρξει μια μικρη καθυστερηση, αφου εδω μιλαμε για turbo κινητηρα που πρεπει να ανεβασει πιεση.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί κουράζεις το θέμα και τους λοιπούς αναγνώστες;

 

Το μόνο που είπα είναι ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο βαριά (γι' αυτό και και πιο αργά) επειδή είναι πολύ πιο ασφαλή. Αυτό ΔΕΝ επιδέχεται σχόλια, γιατί είναι αντικειμενικό και μετρήσιμο. Τώρα αν εσύ επιμένεις ότι πέραν της ασφάλειας σε άλλους τομείς το 106 σου είναι καλύτερο από ένα Golf, αυτό αφενός είναι άλλο θέμα, αφετέρου δεν είμαι διατεθειμένος να το συζητήσω μαζί σου.

 

Το σχόλιό μου ασφαλώς και δεν το αποσύρω, διότι εμπίπτει στον τομέα της ασφάλειας που προαναφέρθηκε από συνομιλητές μας και κυρίως επειδή βασίζεται σε αντικειμενικά αποτελέσματα (http://www.euroncap.com). Πως να το κάνουμε δηλαδή, το αυτοκίνητο σου ΔΕΝ είναι ασφαλές με τα κριτήρια του 2007...

Link to comment
Share on other sites

Στο Polo που ήταν το πρώτο μου με ηλεκτρονικό γκάζι απλά το αποδέκτηκα. Αλλά αφού λες ότι το Golf έχει πολύ καλύτερη απόκριση πιστεύω θα είμαι μια χαρα!

 

Όσο για το θέμα των "σαξόραλλων" συμμετείχα και εγώ στην αρχή καθαρά από περιέργεια για να έχω μια ιδέα για το που θα κινείται το TSI που παρήγγειλα σε θέμα επιδόσεων. Δεν περίμενα ότι θα έφτανε σε τέτοιο σημείο πάντως :O

 

Για μένα σημείο αναφοράς μου είναι ένα Uno Turbo με 4άρα τουρμπίνα (!) που είχα κάνει μερικές βόλτες πριν μερικά χρόνια και ήταν τρομακτικά εκρηκτικό... Αλλά μάλλον δεν πρόκειται να νιώσω κάτι παρόμοιο από το Golf έτσι...; Ίσως και γενικά μιας και δεν ψάχνομαι τόσο πολύ με το θέμα αυτοκινήτου πλέον :(

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν για να κλείνει και το θέμα μιας και κουράζω τους αναγνώστες :ninja:

 

Δε με ενδιαφέρει αν είναι ασφαλές το αυτοκίνητο μου. Ο τρόπος που οδηγώ μου προσδίδει ασφάλεια. Η ερώτηση που τέθηκε είναι τι γίνεται σε συνθήκες ανοίγματος. Είτε σας αρέσει είτε όχι, GT και TSI μένουν πίσω. Αυτό επίσης είναι αντικειμενικό και μετρήσιμο.

 

Συμφωνούμε λοιπόν. Εγώ θυσίασα την ασφάλεια και την πιθανότητα να σκοτωθώ αντί να μείνω ανάπηρος, να σπασω 4 άκρα αντί για ένα κλπ για ένα αυτοκίνητο που κάθε μέρα μου προσφέρει οδηγική απόλαυση και περισσότερη επιτάχυνση. Όταν μεγαλώσω, βαρεθώ και αλλάξουν οι προτεραιότητές μου, μπορεί να πάρω και 'γω ένα golf. Πρέπει να καταλάβετε οι VWάκηδες γενικά, ότι μερικούς δεν τους ενδιαφέρουν ούτε τα αστεράκια στα crash test, ούτε τα μαλακά πλαστικά αλλά ούτε και οι 3-4-5-10 καρότσες διαφορά που μπορεί να έχουν δυο αυτοκίνητα στα 400-600-100μ κ.ο.κ. Τους ενδιαφέρει η αίσθηση.

 

Και εφόσον δεν είσαι διατεθιμένος να το συζητήσεις σε προσκαλώ λοιπόν να οδηγήσεις/συνοδηγήσεις σε κάποια πίστα και να βγάλεις τα συμπεράσματά σου ή έστω να καταλάβεις για πιο πράγμα μιλάω.

 

Αυτά και ελπίζω το θέμα να κλείσει εδώ επιτέλους.

 

Στο Polo που ήταν το πρώτο μου με ηλεκτρονικό γκάζι απλά το αποδέκτηκα. Αλλά αφού λες ότι το Golf έχει πολύ καλύτερη απόκριση πιστεύω θα είμαι μια χαρα!

 

Όσο για το θέμα των "σαξόραλλων" συμμετείχα και εγώ στην αρχή καθαρά από περιέργεια για να έχω μια ιδέα για το που θα κινείται το TSI που παρήγγειλα σε θέμα επιδόσεων. Δεν περίμενα ότι θα έφτανε σε τέτοιο σημείο πάντως :O

 

Για μένα σημείο αναφοράς μου είναι ένα Uno Turbo με 4άρα τουρμπίνα (!) που είχα κάνει μερικές βόλτες πριν μερικά χρόνια και ήταν τρομακτικά εκρηκτικό... Αλλά μάλλον δεν πρόκειται να νιώσω κάτι παρόμοιο από το Golf έτσι...; Ίσως και γενικά μιας και δεν ψάχνομαι τόσο πολύ με το θέμα αυτοκινήτου πλέον :(

 

Ναι, δεν έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους, άρα δε θα έχεις πρόβλημα.

 

Τώρα με το Uno δε θα έχει κάποια σχέση το golf, το ένα είναι κοντράμαξο πολύ ελαφρύ με τεράστιο turbo lag, επικίνδυνο λόγω ανύπαρκτης οδικής συμπεριφοράς, και εντελώς εκρηκτικό ενώ το άλλο είναι σύγχρονο, άνετο, ασφαλές, πολιτισμένο και γενικά σβέλτο.

 

Εγω αυτο που καταλαβα απο το ποστ του dj_aris ειναι οτι δεν εχει κ πολυ νοημα να συγκρινουμε ανομια πραγματα, αφου ευτυχως ή δυστυχως τα συγχρονα αυτοκινητα ολο και φορτωνονται με παραπανω κιλα, στο βωμο της ασφαλειας και -συμπληρωνω εγω- των παραπανω ανεσεων (χωροι, εξοπλισμοι κλπ.). Ειλικρινα δεν βλεπω που ηταν ειρωνικος στα λεγομενα του.

 

Οσο για το ηλεκτρονικο γκαζι, νομιζω γινεται πολυς ντορος για κατι που συνηθιζεται στα πρωτα μετρα οδηγησης, και που σε καμια περιπτωση δεν ειναι επικινδυνο. Αλλωστε ηλεκ. γκαζι εχουν ολα τα συγχρονα αμαξια. Τωρα αν πατας σανιδα το γκαζι λες και εχεις τουβλο στο ποδι, νομιζω ειναι φυσικο να υπαρξει μια μικρη καθυστερηση, αφου εδω μιλαμε για turbo κινητηρα που πρεπει να ανεβασει πιεση.

 

Συμφωνώ, αλλά ας μη το γενικεύουμε. Υπάρχουν καινούρια αυτοκίνητα με παραπάνω κιλά όπως λες αλλά πολύ γρήγορα, μιας και η εξέλιξη στους κινητήρες ακολουθεί τις εξελίξεις στα πλαίσια των αυτοκινήτων.

 

Τρανή απόδειξη η Hot Hatchback κατηγορία: Golf GTi, Megane RS, Focus ST, Astra OPC ή ακόμα και Cooper S και Clio RS.

 

Αυτά τα αυτοκίνητα είναι και σύγχρονα, και ασφαλή και γρήγορα (και ακριβά).

 

Όμως το τόπικ μιλάει για το TSI και το GT...

Link to comment
Share on other sites

Loipon apotelesma simerinwn peiramatwn:

a. 1h>koftis deutera (sumplektis katw)

b. 2a koftis >3h ola ok opws kai 3koftis 4 kai 4koftis 5h...

 

me tn prwti ligo pio nwris ola ok... den nomizw n einai t pataki... ti n pw?

O koftis ths 4hs sto TSI einai sta 183 peripou...

POIOS apo sas pistevei oti i teliki einai 205? t exw paei 220 sxedon xalaraaaa

 

PROVLIMA!!! To antispin giati uparxei?? ee? 1h koftis 2a kai spiniarei gmt!!

PROVLIMA 2o... otan trexete mono t diko m mpazei ligo aeraki?? nomizw pws oxi...

ERWTHSH... o kopressoras.. sas aresei o hxos tou? san n brazei nero einai glou glou glou :) !!

 

Sumperasma... se mia mera mesa oi zantes m ginontai xalia m t kalo frena!

 

SUGNWMI gia t megalo post kai ta greeklish allamono etsi mporw n grapsw..

Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι που συμφωνούμε, γιατί τώρα πλέον κατάλαβες το σχόλιό μου. Μια μικρή παρατήρηση μόνο, που αν και off topic σίγουρα είναι χρήσιμη μιας και έχει να κάνει με τη συμπεριφορά και την ασφάλεια όλων μας στο δρόμο:

 

Ο τρόπος που οδηγώ μου προσδίδει ασφάλεια

 

Δυστυχώς στο δρόμο δεν είσαι μόνος σου. Ούτε όλοι είναι τόσο καλοί οδηγοί όσο εσύ ή κάποιος στο επιπεδό σου εν πάσει περιπτώσει, για να μην πεις πάλι ότι σε ειρωνεύομαι. Και επειδή ούτε τα 106, ούτε τα Golf, ούτε καν τις Porsche δεν τα αγοράζουμε για την πίστα που είπες αλλά για να οδηγούμε στο δρόμο καθημερινά, σου τονίζω τη σημασία της παθητικής ασφάλειας. Και όσον αφορά στην ενεργητική ασφάλεια, το απόλυτο στήσιμο ενός rallye δεν είναι πανάκεια. Κακά τα ψέματα, όσο καλός οδηγός κι αν είσαι, σίγουρα δεν είσαι καλύτερος από ένα ABS και ένα ESP τελευταίας γενιάς όταν αυτό λειτουργεί σε ένα δρόμο σαπούνι και όταν οδηγούν και άλλοι στο δρόμο αυτό...

 

Loipon apotelesma simerinwn peiramatwn:

a. 1h>koftis deutera (sumplektis katw)

b. 2a koftis >3h ola ok opws kai 3koftis 4 kai 4koftis 5h...

 

Βρε παιδιά σκεφτήκατε μήπως είναι κάποιος τρόπος προστασίας του συστήματος μετάδοσης; Μπορεί να γίνεται επίτηδες για να μη φας τα ημιαξόνια!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δε καταλαβαίνω τι εννοείς "ο συμπλέκτης κάτω"! Ο μηχανικός της VW το κοίταξε; Είναι περίεργο που το κάνει μόνο σε αλλαγή 1ης/2ας.

 

Τα χιλιόμετρα που κοιτάς στο κοντέρ έχουν κάποια απόκλιση από την πραγματική ταχύτητα. Φυσικά παίζουν και άλλα ρόλο, όπως κλίση δρόμου, άνεμος, βάρος κλπ. Με GPS θα μπορέσεις να δεις ακριβώς την πραγματική σου τελική (προσεκτικά πάντα).

 

Προσωπικά ο ήχος του κομπρέσορα δε με ενθουσιάζει αλλά είναι εντελώς υποκειμενικό. Μου τη σπάει κυρίως η βαλβίδα που ανοίγει/κλείνει (κλατς κλατς) όποτε πατάς το γκάζι.

Link to comment
Share on other sites

Den 3erw apo autokinita... prwto mou autokinito einai meta apo ena palio pounto gia ena mina p eixa... twra kata poswn prostatevei to susthma auto to trantagma p stadar erxetai apo tn mixani dn pserw

 

8a prose3w oso mporw k t vradi pou einai pio eukolo kai xwris t pataki na sas pw... suplektis katw=sikwneis t podi s... o suplektis pinei ena espressaki k anevainei afou tarakouni8eis entona:P(apotomi suple3i)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν για να κλείνει και το θέμα μιας και κουράζω τους αναγνώστες :ninja:

 

Δε με ενδιαφέρει αν είναι ασφαλές το αυτοκίνητο μου. Ο τρόπος που οδηγώ μου προσδίδει ασφάλεια. Η ερώτηση που τέθηκε είναι τι γίνεται σε συνθήκες ανοίγματος. Είτε σας αρέσει είτε όχι, GT και TSI μένουν πίσω. Αυτό επίσης είναι αντικειμενικό και μετρήσιμο.

 

Συμφωνούμε λοιπόν. Εγώ θυσίασα την ασφάλεια και την πιθανότητα να σκοτωθώ αντί να μείνω ανάπηρος, να σπασω 4 άκρα αντί για ένα κλπ για ένα αυτοκίνητο που κάθε μέρα μου προσφέρει οδηγική απόλαυση και περισσότερη επιτάχυνση. Όταν μεγαλώσω, βαρεθώ και αλλάξουν οι προτεραιότητές μου, μπορεί να πάρω και 'γω ένα golf. Πρέπει να καταλάβετε οι VWάκηδες γενικά, ότι μερικούς δεν τους ενδιαφέρουν ούτε τα αστεράκια στα crash test, ούτε τα μαλακά πλαστικά αλλά ούτε και οι 3-4-5-10 καρότσες διαφορά που μπορεί να έχουν δυο αυτοκίνητα στα 400-600-100μ κ.ο.κ. Τους ενδιαφέρει η αίσθηση.

 

Και εφόσον δεν είσαι διατεθιμένος να το συζητήσεις σε προσκαλώ λοιπόν να οδηγήσεις/συνοδηγήσεις σε κάποια πίστα και να βγάλεις τα συμπεράσματά σου ή έστω να καταλάβεις για πιο πράγμα μιλάω.

 

Αυτά και ελπίζω το θέμα να κλείσει εδώ επιτέλους.

 

 

 

Ναι, δεν έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους, άρα δε θα έχεις πρόβλημα.

 

Τώρα με το Uno δε θα έχει κάποια σχέση το golf, το ένα είναι κοντράμαξο πολύ ελαφρύ με τεράστιο turbo lag, επικίνδυνο λόγω ανύπαρκτης οδικής συμπεριφοράς, και εντελώς εκρηκτικό ενώ το άλλο είναι σύγχρονο, άνετο, ασφαλές, πολιτισμένο και γενικά σβέλτο.

 

 

 

Συμφωνώ, αλλά ας μη το γενικεύουμε. Υπάρχουν καινούρια αυτοκίνητα με παραπάνω κιλά όπως λες αλλά πολύ γρήγορα, μιας και η εξέλιξη στους κινητήρες ακολουθεί τις εξελίξεις στα πλαίσια των αυτοκινήτων.

 

Τρανή απόδειξη η Hot Hatchback κατηγορία: Golf GTi, Megane RS, Focus ST, Astra OPC ή ακόμα και Cooper S και Clio RS.

 

Αυτά τα αυτοκίνητα είναι και σύγχρονα, και ασφαλή και γρήγορα (και ακριβά).

 

Όμως το τόπικ μιλάει για το TSI και το GT...

gia na telionei kai ayto to thema exo na prostheso oti agorazeis amaksi me vasi polla kritiria kai oxi mono me vasi tin taxitita kai tin <<aisthisi>> pou sou prosferei.Ego prosopika an eixa saxorallo kai pigena apo 140 eilkrina tha fovomouna.Eine san na mpeneis se ena smartm me ti diafora oti sto smart eine kalitera mias kai eine mercedes

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Μιας που λύθηκε η παρεξήγηση,να τονίσω για άλλη μια φορά ότι είστε εδώ για να συζητάτε ήρεμα και πολιτισμένα για το αυτοκίνητό σας.Οχι για να τσακώνεστε ή για να αποκαλείτε " κομπλεξικό" τον άλλο.Είναι κρίμα να χαλάτε το thread για τέτοιες μικρότητες.

 

Και μια γενική παρατήρηση,στις τελευταίες 3 σελίδες υπήρχαν 2πλά και 3πλά posts από το ίδιο άτομο.Αν θέλετε κάτι να προσθέσετε σε κείμενο που έχετε ήδη γράψει χρησιμοποιήστε την τροποποίηση.Επίσης μάθετε πως λειτουργεί η πολλαπλή παράθεση διαβάζοντας το παρακάτω post:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=1515219#post1515219

Link to comment
Share on other sites

 

Δε με ενδιαφέρει αν είναι ασφαλές το αυτοκίνητο μου. Ο τρόπος που οδηγώ μου προσδίδει ασφάλεια. Η ερώτηση που τέθηκε είναι τι γίνεται σε συνθήκες ανοίγματος. Είτε σας αρέσει είτε όχι, GT και TSI μένουν πίσω. Αυτό επίσης είναι αντικειμενικό και μετρήσιμο.

To tsi ίσως μένει πίσω, το gt όχι... Αλλά και πάλι δε μπορείς να συγκρινεις ανόμοια πράγματα - το ένα είναι κουβας και το άλλο αυτοκίνητο, φιλικά πάντα :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...