Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδια απο οτι ξερω (Μεσα απο την VW παντα) τα μοτερ σπανε... Αυτο το μοτερ το εχει σχεδιασει ενας Γερμανος μηχανικος ο Fon Mastrum Mitsen:confused: και το ειχε βαλει στην αρχη να δουλεψει στα 3 BAR... Το αποτελεσμα...? Εσπαγε μολις το εβαζες εμπρος. Μετα ομως του ειπε ο Tolias να κατεβασει την πιεση στα 2,5bar που λεει ο αγαπητος φιλος και απο τοτε σπανε μονο 9,5 στα 10 Μοτερ.... :X:X OYΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ 2,5 bar :lol: ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ για το ta moter apo ta gt spane kai stin vw to kseroun kai to paizoun xazoi. :confused: :blink: Ειχα καιρο να γραψω αλλα μεαυτα που διαβαζω δεν κρατηθηκα! :lol:

 

 

Καλά ρε συ είσαι φοβερός μας έκανες και πεθάναμε στα γέλια. Μπραβο συνέχισε καλά το πας πες μας και αλλα :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

και του ειπα του Tolia να το σχεδιασει εξαρχης μονος του αλλα δεν με ακουσε... αφησε μονο του τον Dr Fon Mastrum Mitsen και να τα αποτελεσματα! αισχος και ντροπη!! εγω παντος εχω τρυπησει με καρφιτσα τα κολαρα του για να χασει λιγη πιεση μη μου σπασει το μοτερ.ετσι απο τα 2.5 δουλευει πλεον στα 2.4 και νιωθω πλεον ασφαλης

 

Και ο aesop ωραία τα έλεγε, αλλά με το που διάβασα για την καρφίτσα ρε παλικάρι μου... έλιωσα..

Link to comment
Share on other sites

Αφήστε τους κακοπροαίρετους και τους ανίδεους να λένε βρε παιδιά!Ας απολαμβάνουμε το αυτοκίνητό μας. ;) Όποιος ξέρει, ξέρει. Τώρα, αν θα βγάλει πρόβλημα στη συνέχεια, αυτό θα το δείξει ο χρόνος. :) Δεν είναι τυχαίο, πάντως, που και οι μηχανικοί (τα παιδιά του service) της VW αγοράζουν αυτοκίνητα με τον TSI (Golf, Jetta, Tiguan).

Ρίξτε μια ματιά στις άλλες μάρκες που ρίχνουν άρον-άρον τις τιμές των αυτοκινήτων τους ή δίνουν με άτοκες δόσεις και δώρα μπας και συγκινηθεί κανένας και πάει προς τα εκεί! :lol: Αυτό συμβαίνει ιδίως με το Tiguan αλλά όχι μόνο!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια απο οτι ξερω (Μεσα απο την VW παντα) τα μοτερ σπανε... Αυτο το μοτερ το εχει σχεδιασει ενας Γερμανος μηχανικος ο Fon Mastrum Mitsen:confused: και το ειχε βαλει στην αρχη να δουλεψει στα 3 BAR... Το αποτελεσμα...? Εσπαγε μολις το εβαζες εμπρος. Μετα ομως του ειπε ο Tolias να κατεβασει την πιεση στα 2,5bar που λεει ο αγαπητος φιλος και απο τοτε σπανε μονο 9,5 στα 10 Μοτερ.... :X:X OYΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ 2,5 bar :lol: ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ για το ta moter apo ta gt spane kai stin vw to kseroun kai to paizoun xazoi. :confused: :blink: Ειχα καιρο να γραψω αλλα μεαυτα που διαβαζω δεν κρατηθηκα! :lol:

 

Οι μυθοι του αισωπου...!!

 

Ελεος ρε παιδια δεν ειναι δυνατον μια μεγαλη βιομηχανια να γνωριζει κατι τετοιο κ να συνεχιζει την παραγωγη...

Μέγιστη επιτρεπόμενη εικόνα 420Χ150 και 16Κ.
Link to comment
Share on other sites

Απλά ρίξτε μια ματιά στον αριθμό εμφανίσεων αυτού του τόπικ!

Είμαστε σε ένα forum για κινητά τηλέφωνα και το πιο δημοφιλές thread αφορά στο Golf GT!

 

Γενικά ο TSI άλλαξε τελείως τα δεδομένα στην Ελλάδα και σύντομα το μόνο VW που δε θα τον φοράει θα είναι το...Phaethon.

 

PS Να τιμήσω και τα γένια μου ως δημιουργός αυτού του thread!:D

Link to comment
Share on other sites

Απλά ρίξτε μια ματιά στον αριθμό εμφανίσεων αυτού του τόπικ!

Είμαστε σε ένα forum για κινητά τηλέφωνα και το πιο δημοφιλές thread αφορά στο Golf GT!

 

Γενικά ο TSI άλλαξε τελείως τα δεδομένα στην Ελλάδα και σύντομα το μόνο VW που δε θα τον φοράει θα είναι το...Phaethon.

 

PS Να τιμήσω και τα γένια μου ως δημιουργός αυτού του thread!:D

 

εκανες κινηση ΜΑΤ δημιουργωντας αυτο το thread οπως και η VW δημιουργώντας τον TSi :bow::)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ας δημιουργηθεί ένα αντίστοιχο topic και στο http:/www.noikokyra.gr

έτσι για να είναι συγκεντρωμένες οι πληροφορίες και να ξέρει κανείς που θα βρει αυτό που ψάχνει...

 

... κι όποιος θέλει να μάθει οτιδήποτε σχετικά με την κινητή τηλεφωνία μη διστάσει να ρωτήσει στο http://www.vwclub.gr ή στο http://www.vwgolf-club.gr ...

Link to comment
Share on other sites

Ας δημιουργηθεί ένα αντίστοιχο topic και στο http://www.noikokyra.gr/modules.php?name=Forums ...,

έτσι για να είναι συγκεντρωμένες οι πληροφορίες και να ξέρει κανείς που θα βρει αυτό που ψάχνει...

 

... κι όποιος θέλει να μάθει οτιδήποτε σχετικά με την κινητή τηλεφωνία μη διστάσει να ρωτήσει στο http://www.vwclub.gr ή στο http://www.vwgolf-club.gr ...

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Απλά ρίξτε μια ματιά στον αριθμό εμφανίσεων αυτού του τόπικ!

Είμαστε σε ένα forum για κινητά τηλέφωνα και το πιο δημοφιλές thread αφορά στο Golf GT!

 

Γενικά ο TSI άλλαξε τελείως τα δεδομένα στην Ελλάδα και σύντομα το μόνο VW που δε θα τον φοράει θα είναι το...Phaethon.

 

PS Να τιμήσω και τα γένια μου ως δημιουργός αυτού του thread!:D

 

Οφειλω να ευχαριστησω το Νικολα ως δημιουργο αυτου του thread που μας εχει δωσει αυτη την ευκαιρια να ανταλλαξουμε αποψεις, αλλα και οσους απο εσας δινετε χρησιμες πληροφοριες πανω στο θεμα. Οσο γι' αυτους (τους εξυπνακηδες) που απλα γραφουν στο thread για να περασουν την ωρα τους αγνοηστε τους και καποτε θα βαρεθουν. Συνεχιστε την καλη δουλεια ρε παιδια και 'γω μαζι σας (οσο μπορω:p).

 

TSI ENGINE THE BEST AND F..K THE REST!!!

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Ας δημιουργηθεί ένα αντίστοιχο topic και στο http://www.noikokyra.gr/modules.php?name=Forums ...,

έτσι για να είναι συγκεντρωμένες οι πληροφορίες και να ξέρει κανείς που θα βρει αυτό που ψάχνει...

 

... κι όποιος θέλει να μάθει οτιδήποτε σχετικά με την κινητή τηλεφωνία μη διστάσει να ρωτήσει στο http://www.vwclub.gr ή στο http://www.vwgolf-club.gr ...

 

Δημήτρη το πρώτο link που έδωσες (noikokyra.gr) έχει ιους ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!!!!!!

εχει τον

Virus: HEUR/HTML.Malware

Type: AHeAD Heuristic special detection

In the wild: No

Reported Infections: Low

Distribution Potential: Low

Damage Potential: Low

Static file: No

 

Αφαίρεσε το καλύτερα να μην πηγαίνει εκει ο κόσμος

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη το πρώτο link που έδωσες (noikokyra.gr) έχει ιους ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!!!!!!

εχει τον

Virus: HEUR/HTML.Malware

Type: AHeAD Heuristic special detection

In the wild: No

Reported Infections: Low

Distribution Potential: Low

Damage Potential: Low

Static file: No

 

Αφαίρεσε το καλύτερα να μην πηγαίνει εκει ο κόσμος

 

Επικίνδυνη η νοικοκυρά δηλαδή ?

 

Το διόρθωσα, αν και δεν χρειάζεται να ακολουθήσει κάποιος το link για να καταλάβει τί εννοώ...

Link to comment
Share on other sites

Επικίνδυνη η νοικοκυρά δηλαδή ?

 

Το διόρθωσα, αν και δεν χρειάζεται να ακολουθήσει κάποιος το link για να καταλάβει τί εννοώ...

 

 

Ναι έχεις δικιο οκ. Αλλά ξερεις παει το ποντίκι, μονο του καμια φορά το άτιμο, επάνω στον link. Είναι αυτό που λένε θα σε φάει η περιέργεια :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Αφήστε τους κακοπροαίρετους και τους ανίδεους να λένε βρε παιδιά!Ας απολαμβάνουμε το αυτοκίνητό μας. ;) Όποιος ξέρει, ξέρει. Τώρα, αν θα βγάλει πρόβλημα στη συνέχεια, αυτό θα το δείξει ο χρόνος. :) Δεν είναι τυχαίο, πάντως, που και οι μηχανικοί (τα παιδιά του service) της VW αγοράζουν αυτοκίνητα με τον TSI (Golf, Jetta, Tiguan).

Ρίξτε μια ματιά στις άλλες μάρκες που ρίχνουν άρον-άρον τις τιμές των αυτοκινήτων τους ή δίνουν με άτοκες δόσεις και δώρα μπας και συγκινηθεί κανένας και πάει προς τα εκεί! :lol: Αυτό συμβαίνει ιδίως με το Tiguan αλλά όχι μόνο!!

 

Φιλε μου για εσενα ποιοι ειναι οι κακοπροεραιτοι και ανιδαιοι και πανω απ ολα τι λογο εχει καποιος να εκφρασει την γνωμη του περα απο το να την αναφερει?Μηπως εδω μεσα ειναι κανενας πρακτορας ή μετοχος καποιας αλλης εταιριας και θελει να βλαψει την vw?Ολοι την γνωμη τους εκφραζουν!Απο την αλλη αρκετοι εδω μεσα το παιζουν engineers με Msc σε μηχανες εσωτερικης καυσης ενω αλλοι ειναι πραγματικα και δεν τολμανε να εκφραστουν με αυτα που διαβαζουν ορισμενες φορες!Δε χρειαζεται να κατηγορουμε οσους διαφωνουν!Το οποιος ξερει,ξερει ειναι μεγαλη κουβεντα!

 

Και το οτι το θεμα αυτο εχει κανει μεχρι τωρα 350 σελιδες και συνεχιζει σημαινει πολλα!Αν ολα ηταν μελι γαλα θα ειχε σταματησει στις πρωτες σελιδες!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου για εσενα ποιοι ειναι οι κακοπροεραιτοι και ανιδαιοι και πανω απ ολα τι λογο εχει καποιος να εκφρασει την γνωμη του περα απο το να την αναφερει?Μηπως εδω μεσα ειναι κανενας πρακτορας ή μετοχος καποιας αλλης εταιριας και θελει να βλαψει την vw?Ολοι την γνωμη τους εκφραζουν!Απο την αλλη αρκετοι εδω μεσα το παιζουν engineers με Msc σε μηχανες εσωτερικης καυσης ενω αλλοι ειναι πραγματικα και δεν τολμανε να εκφραστουν με αυτα που διαβαζουν ορισμενες φορες!Δε χρειαζεται να κατηγορουμε οσους διαφωνουν!Το οποιος ξερει,ξερει ειναι μεγαλη κουβεντα!

 

Και το οτι το θεμα αυτο εχει κανει μεχρι τωρα 350 σελιδες και συνεχιζει σημαινει πολλα!Αν ολα ηταν μελι γαλα θα ειχε σταματησει στις πρωτες σελιδες!

 

 

 

Με συγχωρείς αλλά εδω εισαι λάθος. Το Θέμα εχει κάνει 350 σελίδες γιατί το αυτοκίνητο ειναι πολυ εμπορικό, εχει επάνω την αιχμή της τεχνολογίας και το κυριότερο αυτοι που το εχουμε πάρει ειμαστε λιγο τρελαμένοι :hypno: και για αυτο ανταλλάσσουν απόψεις. Δεν έχουν καμια σχέση οι 350 σελίδες όπως λες με προβλήματα.... και τέτοια. Εξ άλλου αν διαβάσεις ολες τις σελίδες θα δεις οτι δεν εχουν αναφερθεί χοντρά προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πήγα σήμερα VW, 2 ώρες έκατσα... Είδαμε τις λεπτομέρειες, αλλά κολλήσαμε στο launch control.

 

Στο VAS το βάλαμε, αλλά δε βρήκε τίποτα από ρυθμίσεις, και μετά από ώρα τηλεφώνησε τελικά στην Αθήνα κάπου το παλικάρι. (Ξάνθη, πολύ καλός/φιλικός!)

 

Από εκεί του είπαν ότι επειδή φθείρεται το κιβώτιο πολύ, η VW το βάζει - δεν το βάζει, πάντως θα σταματήσει να το βάζει.

 

Τέλος πάντων, λύση δε βρέθηκε, το δοκίμασε κι αυτός και είδε ότι δεν έχει LC.

Πήρε στοιχεία από το αυτοκίνητο και θα στείλει ερώτηση σε Γερμανία ώστε να δούμε αν/πως γίνεται.

 

Κατα τα άλλα, το ντουλαπάκι μου το ξεστράβωσε ένας απλός μηχανικός, το φύσημα είναι ελάχιστο και δε θα κάνω κάτι. Ευαισθησία αισθητήρα φωτός δε ρυθμίζεται από VAS, ενώ το χειρόφρενό μου του φάνηκε όντως κάπως παράξενο, και θα το δούμε κάποια στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πήγα σήμερα VW, 2 ώρες έκατσα... Είδαμε τις λεπτομέρειες, αλλά κολλήσαμε στο launch control.

 

Στο VAS το βάλαμε, αλλά δε βρήκε τίποτα από ρυθμίσεις, και μετά από ώρα τηλεφώνησε τελικά στην Αθήνα κάπου το παλικάρι. (Ξάνθη, πολύ καλός/φιλικός!)

 

Από εκεί του είπαν ότι επειδή φθείρεται το κιβώτιο πολύ, η VW το βάζει - δεν το βάζει, πάντως θα σταματήσει να το βάζει.

 

Τέλος πάντων, λύση δε βρέθηκε, το δοκίμασε κι αυτός και είδε ότι δεν έχει LC.

Πήρε στοιχεία από το αυτοκίνητο και θα στείλει ερώτηση σε Γερμανία ώστε να δούμε αν/πως γίνεται.

 

Κατα τα άλλα, το ντουλαπάκι μου το ξεστράβωσε ένας απλός μηχανικός, το φύσημα είναι ελάχιστο και δε θα κάνω κάτι. Ευαισθησία αισθητήρα φωτός δε ρυθμίζεται από VAS, ενώ το χειρόφρενό μου του φάνηκε όντως κάπως παράξενο, και θα το δούμε κάποια στιγμή.

Χρηστο. Αν κανεις καμια 10αρια LC την ημερα ειναι λογικο να παραδωσει πνευμα. Οπως και αν το ξεσκιζεις κρυο, κλπ. Δεν εχει λογικη αυτο που σου ειπε. Που πηρε τηλεφωνο? Εγω στηνν αρχη που πηγα στον Μπουρμα, ο ηλεκτρολογος αρνηθηκε να το βαλει και ετσι πηγα στο Γρατσια. Μην τους ακους. Φυσικα και γινεται. 10 Λεπτα στο 5051 ειναι. Μπορεις να το βαλεις και η VW δεν εχει καταργησει τιποτα. Βρες αλλον:) να το βαλει

Link to comment
Share on other sites

Ναι, θα περιμένω να του απαντήσουν, μιας και ήταν καλό παιδί (2 ώρες χωρίς κέρδος!) και μιας και στην Ξάνθη δεν υπάρχη άλλη VW..

 

Αλλά όταν πάω θεσσ θα το δω. Στη χειρότερη το καλοκαίρι που θα έρθω Αθήνα θα το κάνω εκεί που λες!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου για εσενα ποιοι ειναι οι κακοπροεραιτοι και ανιδαιοι και πανω απ ολα τι λογο εχει καποιος να εκφρασει την γνωμη του περα απο το να την αναφερει?Μηπως εδω μεσα ειναι κανενας πρακτορας ή μετοχος καποιας αλλης εταιριας και θελει να βλαψει την vw?Ολοι την γνωμη τους εκφραζουν!Απο την αλλη αρκετοι εδω μεσα το παιζουν engineers με Msc σε μηχανες εσωτερικης καυσης ενω αλλοι ειναι πραγματικα και δεν τολμανε να εκφραστουν με αυτα που διαβαζουν ορισμενες φορες!Δε χρειαζεται να κατηγορουμε οσους διαφωνουν!Το οποιος ξερει,ξερει ειναι μεγαλη κουβεντα!

 

Και το οτι το θεμα αυτο εχει κανει μεχρι τωρα 350 σελιδες και συνεχιζει σημαινει πολλα!Αν ολα ηταν μελι γαλα θα ειχε σταματησει στις πρωτες σελιδες!

 

Το ότι έκανε 350 σελίδες δεν οφείλεται στο γεγονός ότι λένε κάποιοι ότι μπήκαν σ' ένα συνεργείο και είδαν σπασμένα μοτέρ του GT στη σειρά λες και έπεσε επιδημία και οι υπόλοιποι να διαφωνούμε ή να ρωτάμε που, πότε, ποιος. Οι σελίδες γίναν για να πληροφορούμαστε σχετικά με το αυτοκίνητό μας. Πρέπει να υπάρχει και κριτική αλλά όχι να είμαστε καθολικοί και να γενικεύουμε τέτοιες πληροφορίες ατεκμηρίωτες. Εκτός και αν είμαι άτυχος - τυχερός και να μην έχει τύχει να δω τέτοια σπασμένα μοτέρ γιατί έχω επαφή με συνεργεία στη Λάρισα - Χαλκίδα - 1 στην Αθήνα (μένω Εύβοια). Ξαναλέω, η κριτική είναι θεμιτή. :)

Link to comment
Share on other sites

Και το οτι το θεμα αυτο εχει κανει μεχρι τωρα 350 σελιδες και συνεχιζει σημαινει πολλα!Αν ολα ηταν μελι γαλα θα ειχε σταματησει στις πρωτες σελιδες!

 

Δηλαδη ενα θεμα οταν εχει πολλες σελιδες αυτο σημαινει πολλα προβληματα?

Μαλλον εχεις μπει αργα δεν εχεις διαβασει οτι εχει λεχθει και παλι κρινεις οντως χωρις να εχεις πραγματικη εικονα του θεματος.

Εσυ προσωπικα τι προβλημα εχεις με το αυτοκινητο?

Γιατι απ'οτι εχω καταλαβει δεν εχεις TSI/GT.

Εφ'οσον εδω εχει επικρατησει να ειναι σελιδες που αφορουν κατοχους (η μελλοντικους κατοχους) του συγκεκριμενου αυτοκινητου θα ηταν προτιμοτερο να ακουγονται γνωμες απο πρωτο χερι δηλ κατοχων.

Φυσικα ολες οι γνωμες ειναι καλοδεχουμενες (εφοσον ειναι καλοπροαιρετες και πατανε σε πραγματικα γεγονοτα και οχι ακουσματα) αλλα πχ επειδη εγω εχω ακουσει οτι τα Alfa Romeo εχουν προβληματα αξιοπιστιας θα μπω στη σελιδα τους και θα τους πω τι εχω ακουσει και τι εχω δει? Γιατι τυχαινει να εχω δει. Απλως εφοσον η συγκεκριμενη δεν με ενδιαφερει δεν κανω τον κοπο να ασχοληθω και μαλιστα να εχω πληροφοριες απο δευτερο χερι που δεν ειναι σωστο. Ποσο μαλλον να τις υπερασπιζομαι κιολας. Εχω πιο χρησιμα πραγματα να γεμισω τις ωρες μου!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας!μηπως ξερετε αν στο golf (gt,tsi,fsi 1.6) μπαινει body kit απο το GTI?? Θα το βρω aftermarket?Στην αντιπροσωπεια?Ποσο περιπου κοστιζει (χωρις περαστικα??)

 

ευχαριστω!!

Μέγιστη επιτρεπόμενη εικόνα 420Χ150 και 16Κ.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους! ειναι το πρωτο μου ποστ εδω και δε σας κρυβω πως μπηκα για να μαθω μερικες παραπανω πληροφοριες απο κατοχους Golf Gt.

 

Οντας σε αναζητηση νεου αυτοκινητου, εκανα τεστ drive σε Golf GT, Golf TSI 140, Astra 1,6T, Leon 1,8 TSI...

 

Το γρηγοροτερο με νευρικοτερο κινητηρα μου φανηκε το Leon...ομως το πιο ευχαριστο στο δρομο μου φανηκε το GT και με τη μεγαλυτερη ποιοτητα, οποτε κλινω προς αυτο..και το TSI ηταν καλο, αλλα δε μου αρεσαν οι κλισεις στις στροφες , τα χειροτερα φρενα κι η ελλειψη ESP. Η διαφορα στα γκαζια δε μου φανηκε μεγαλη, αλλα επειδη ηταν test drive δε μπορουσα να τα ανοιξω πολυ.

 

Hθελα να ρωτησω τωρα εσας τους κατοχους. Το GT ποσο καλο κρατημα εχει στις στροφες?? κανει κλισεις σε συνθηκες πιεσης? σου δινει την εμπιστοσυνη να το τρεξεις ανετα σε κλειστους δρομους με στροφες χωρις να φοβασαι να στριψεις? Εμενα μου φανηκε να εχει καλοστημενη αναρτηση, αλλα οχι τρομερα σκληρη για να μην επιτρεπει ανεση. εχω μπει σε αμαξια που ειναι κουτσουρα(π.χ. TT) και εχω καταλαβει διαφορα. αλλα αυτη η ελευθερια ανεσης μηπως χαντακωνει την σπορ συμπεριφορα? ακουω γνωμες...

 

επισης ειδα οτι βγαινει σε 2 κοκκινα χρωματα, το κανονικο πιο ανοικτο και το μεταλλικο πιο σκουρο...Ποιο πιστευτε οτι παει καλυτερα στο αυτοκινητο?

 

τελευταια μου απορια ειναι οτι εχω δει σε ξενα sites τα GT να βγαινουν σε GT sport look με μαυρους κρυσταλλους στα φαναρια μπρος και ολη τη μασκα μαυρη μπροστα, κατι που βελτιωνει πολυ την εμφανιση...ετσι ειναι πλεον και εδω τα νεα GT που ερχονται εδω?? :)

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους! ειναι το πρωτο μου ποστ εδω και δε σας κρυβω πως μπηκα για να μαθω μερικες παραπανω πληροφοριες απο κατοχους Golf Gt.

 

Οντας σε αναζητηση νεου αυτοκινητου, εκανα τεστ drive σε Golf GT, Golf TSI 140, Astra 1,6T, Leon 1,8 TSI...

 

Το γρηγοροτερο με νευρικοτερο κινητηρα μου φανηκε το Leon...ομως το πιο ευχαριστο στο δρομο μου φανηκε το GT και με τη μεγαλυτερη ποιοτητα, οποτε κλινω προς αυτο..και το TSI ηταν καλο, αλλα δε μου αρεσαν οι κλισεις στις στροφες , τα χειροτερα φρενα κι η ελλειψη ESP. Η διαφορα στα γκαζια δε μου φανηκε μεγαλη, αλλα επειδη ηταν test drive δε μπορουσα να τα ανοιξω πολυ.

 

Hθελα να ρωτησω τωρα εσας τους κατοχους. Το GT ποσο καλο κρατημα εχει στις στροφες?? κανει κλισεις σε συνθηκες πιεσης? σου δινει την εμπιστοσυνη να το τρεξεις ανετα σε κλειστους δρομους με στροφες χωρις να φοβασαι να στριψεις? Εμενα μου φανηκε να εχει καλοστημενη αναρτηση, αλλα οχι τρομερα σκληρη για να μην επιτρεπει ανεση. εχω μπει σε αμαξια που ειναι κουτσουρα(π.χ. TT) και εχω καταλαβει διαφορα. αλλα αυτη η ελευθερια ανεσης μηπως χαντακωνει την σπορ συμπεριφορα? ακουω γνωμες...

 

επισης ειδα οτι βγαινει σε 2 κοκκινα χρωματα, το κανονικο πιο ανοικτο και το μεταλλικο πιο σκουρο...Ποιο πιστευτε οτι παει καλυτερα στο αυτοκινητο?

 

τελευταια μου απορια ειναι οτι εχω δει σε ξενα sites τα GT να βγαινουν σε GT sport look με μαυρους κρυσταλλους στα φαναρια μπρος και ολη τη μασκα μαυρη μπροστα, κατι που βελτιωνει πολυ την εμφανιση...ετσι ειναι πλεον και εδω τα νεα GT που ερχονται εδω?? :)

 

Το GT sport (140 hp) και το GT εχουν ακριβως την ιδια αναρτηση (εκτος και αν οδηγησες την Trend εκδοση που δεν εχει σπορ αναρτηση).

Τη διαφορα κανουν οι ζαντες/λαστιχα του GT (17αρες σε 225/45 αντι 16αρες 205/55 του GT Sport 140).

Η διαφορα στην αισθηση των φρενων εγκειται κυριως παλι στον ιδιο λογο, γιατι εκτος απο τους μπροστινους δισκους που ειναι 312 αντι 286 τα υπολοιπα ειναι τα ιδια.

Το GT Sport (140) εχει την καινουργια μασκα/φωτα και ετσι ερχεται πλεον.

Για το GT δεν ειμαι σιγουρος αν του εχουν αλλαξει τη μασκα.

Γενικως η συμπεριφορα και των δυο ειναι χρυση τομη ανεσης/κρατηματος (για μενα) γι'αυτο και απο τους πιο σκληροπηρυνικους δε κατηγοριοποιουνται σαν καθαρα σπορ αυτοκινητα (με συγκριση πχ τα GTI, ST, TYPE R κλπ).

Ειναι ακλονητα στην ευθεια και πολυ καλα στις στροφες. Αν ψαχνεσαι για πιο ειδικες καταστασεις κανενα απο τα παραπανω δεν θα σου κανει.

Επειδη ομως καταλαβαινω οτι δεν εισαι για τετοια και τα δυο θα κανουν με το παραπανω την δουλεια τους.

Αν διαθετεις τα παραπανω χρηματα πηγαινε για το GT.

Εγω εχω παρει το 140αρι αλλα οντως τελικα πιο ανησυχος θα προτιμουσα να ειχα παρει το GT, αν και πλεον καθοτι οι κινητηρες ολοιδιοι, εκτος απο ρυθμισεις, με ενα πλεον μικρο ποσο επαναπρογραμματιζεις τον μικρο και πας και πιο πολυ απο 170.

Βεβαια οπως ειπες παιζει ρολο και το esp που ειναι στανταρ στο GT ενω στο 140αρι χρειαζεται παραγγελια εκτος και αν το παρεις με DSG (κατι που κατα την γνωμη μου ειναι απαραιτητο εστω και αν εχει 2400 ευρω παραπανω και δυστυχως δεν εκτιμησα σωστα και δεν το πηρα) οπου ειναι στανταρ.

Το χρωμα ειναι τελειως υποκειμενικο.

Το μεταλλικο εχει καλυτερη αντοχη στη φθορα παντως.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη την εκανα την μαμακια κ το εγδαρα στον προφυλακτηρα (πλαστικο) εχετε να προτεινετε καμια αλοιφη?
Link to comment
Share on other sites

Επειδη την εκανα την μαμακια κ το εγδαρα στον προφυλακτηρα (πλαστικο) εχετε να προτεινετε καμια αλοιφη?

 

Εμένα μου την έκανε άλλος τη μακακία φίλε...

Το βρήκα γδαρμένο λίγο πίσω δεξιά..

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι, σχετικά με το πως βάζουμε μπρος.

 

Ο πωλητής όταν το πήρα μου είπε θα γυρνάω το κλειδί, θα περιμένω να σβήσουν τα λαμπάκια (έλεγχοι) και μόλις κάνει και έναν ήχο, θα το γυρνάω κι άλλο για να πάρει μπρος.

 

Το θέμα είναι ότι εκτός από εκείνη τη φορά που το έβαλε αυτός μπρος, δεν έχω ξανακούσει αυτόν τον ήχο!

 

Εσείς τον ακούτε?

Περιμένετε να σβήσουν τα λαμπάκια ή το βάζετε κατευθείαν μπροστά?

 

Thanks for reading me..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...