Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λοιπόν για να κλείνει και το θέμα μιας και κουράζω τους αναγνώστες :ninja:

 

Δε με ενδιαφέρει αν είναι ασφαλές το αυτοκίνητο μου. Ο τρόπος που οδηγώ μου προσδίδει ασφάλεια. Η ερώτηση που τέθηκε είναι τι γίνεται σε συνθήκες ανοίγματος. Είτε σας αρέσει είτε όχι, GT και TSI μένουν πίσω. Αυτό επίσης είναι αντικειμενικό και μετρήσιμο.

 

φιλε μου τι αμαξι εχεις? rally αν καταλαβα καλα? και ποσα αλογα ειναι? γιατι το gt ειναι 170 μαμισια.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δυστυχώς στο δρόμο δεν είσαι μόνος σου. Ούτε όλοι είναι τόσο καλοί οδηγοί όσο εσύ ή κάποιος στο επιπεδό σου εν πάσει περιπτώσει, για να μην πεις πάλι ότι σε ειρωνεύομαι. Και επειδή ούτε τα 106, ούτε τα Golf, ούτε καν τις Porsche δεν τα αγοράζουμε για την πίστα που είπες αλλά για να οδηγούμε στο δρόμο καθημερινά, σου τονίζω τη σημασία της παθητικής ασφάλειας. Και όσον αφορά στην ενεργητική ασφάλεια, το απόλυτο στήσιμο ενός rallye δεν είναι πανάκεια. Κακά τα ψέματα, όσο καλός οδηγός κι αν είσαι, σίγουρα δεν είσαι καλύτερος από ένα ABS και ένα ESP τελευταίας γενιάς όταν αυτό λειτουργεί σε ένα δρόμο σαπούνι και όταν οδηγούν και άλλοι στο δρόμο αυτό...

 

Η καλύτερη ενεργητική ασφάλεια είναι η ικανότητα του οδηγού να μπορεί να προβλέπει. Γιαυτό μόλις μπαίνω στο αυτοκίνητο τα ξεχνάω όλα και συγκεντρώνομαι στην οδήγησή μου. Δε μπορώ να αποκλείσω το ότι θα γίνει κάτι, μειώνω όμως τις πιθανότητες.

Φυσικά το ESP είναι ευπρόσδεκτο (αρκεί να απενεργοποιείται πλήρως), ενώ το ABS ΑΝΑΓΚΑΙΟ!

Για τα χόμπι μας όλοι κάνουμε θυσίες, σε διάφορους τομείς. Το δικό μου είναι η γρήγορη οδήγηση, και εφόσον αυτή τη στιγμή δε μπορώ να αγοράσω κάποιο αυτοκίνητο της κλάσης M3, Evolution, Carrera ή να έχω ένα δεύτερο αμάξι πόλης, κάνω αυτή τη "θυσία" στον τομέα της ασφάλειας (κατα τ'άλλα έχω AC, δερμάτινα καθίσματα, ABS και 4 ΑΒ :D )

 

gia na telionei kai ayto to thema exo na prostheso oti agorazeis amaksi me vasi polla kritiria kai oxi mono me vasi tin taxitita kai tin <<aisthisi>> pou sou prosferei.Ego prosopika an eixa saxorallo kai pigena apo 140 eilkrina tha fovomouna.Eine san na mpeneis se ena smartm me ti diafora oti sto smart eine kalitera mias kai eine mercedes

 

Εσύ μπορεί να αγοράζεις αυτοκίνητο με πολλά κριτήρια. Εγώ προς το παρόν αγοράζω με βάση αυτά τα δυο, και το value for money. Επίσης σε σαξόραλλο μάλλον δεν έχεις μπει, γιατί δε θα τα έλεγες αυτά. Τα ταξίδια τα κάνω πάντα με σταθερή ταχύτητα 170 (εκεί ξεσυντονίζει η εξάτμιση) χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Μετά τα 190 διαπιστώνεται κάποια ασάφεια στο τιμόνι, όχι τρομακτική, αλλά δε με κάνει να νιώθω άνετα. Βέβαια στο golf στα 180 και πάνω αισθάνεσαι πιο ασφαλής (κυρίως λόγω βάρους, μετατρόχιου και μεταξόνιου).

 

To tsi ίσως μένει πίσω, το gt όχι... Αλλά και πάλι δε μπορείς να συγκρινεις ανόμοια πράγματα - το ένα είναι κουβας και το άλλο αυτοκίνητο, φιλικά πάντα

 

Προσπερνώ το 2ο σχόλιό σου. Για το πρώτο, θέλω να μου πεις τις πηγές σου.

 

φιλε μου τι αμαξι εχεις? rally αν καταλαβα καλα? και ποσα αλογα ειναι? γιατι το gt ειναι 170 μαμισια.

 

106 GTi με 140 άλογα αυτή τη στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Η καλύτερη ενεργητική ασφάλεια είναι η ικανότητα του οδηγού να μπορεί να προβλέπει. Γιαυτό μόλις μπαίνω στο αυτοκίνητο τα ξεχνάω όλα και συγκεντρώνομαι στην οδήγησή μου. Δε μπορώ να αποκλείσω το ότι θα γίνει κάτι, μειώνω όμως τις πιθανότητες.

Φυσικά το ESP είναι ευπρόσδεκτο (αρκεί να απενεργοποιείται πλήρως), ενώ το ABS ΑΝΑΓΚΑΙΟ!

Για τα χόμπι μας όλοι κάνουμε θυσίες, σε διάφορους τομείς. Το δικό μου είναι η γρήγορη οδήγηση, και εφόσον αυτή τη στιγμή δε μπορώ να αγοράσω κάποιο αυτοκίνητο της κλάσης M3, Evolution, Carrera ή να έχω ένα δεύτερο αμάξι πόλης, κάνω αυτή τη "θυσία" στον τομέα της ασφάλειας (κατα τ'άλλα έχω AC, δερμάτινα καθίσματα, ABS και 4 ΑΒ :D )

 

 

 

Εσύ μπορεί να αγοράζεις αυτοκίνητο με πολλά κριτήρια. Εγώ προς το παρόν αγοράζω με βάση αυτά τα δυο, και το value for money. Επίσης σε σαξόραλλο μάλλον δεν έχεις μπει, γιατί δε θα τα έλεγες αυτά. Τα ταξίδια τα κάνω πάντα με σταθερή ταχύτητα 170 (εκεί ξεσυντονίζει η εξάτμιση) χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Μετά τα 190 διαπιστώνεται κάποια ασάφεια στο τιμόνι, όχι τρομακτική, αλλά δε με κάνει να νιώθω άνετα. Βέβαια στο golf στα 180 και πάνω αισθάνεσαι πιο ασφαλής (κυρίως λόγω βάρους, μετατρόχιου και μεταξόνιου).

 

 

 

Προσπερνώ το 2ο σχόλιό σου. Για το πρώτο, θέλω να μου πεις τις πηγές σου.

 

φιλε μου σορυ που θα στο πω ετσι αλλα εισαι 20, εχεις λοιπον 2 χρονια οδηγησης στην πλατη , εγω στα 34 εχοντας 16 χρονια θα σου πω απλα οτι το τιμονι δεν εχει μαγκες και ενας γνωστος μου που εχει τρεξει και σε αγωνες εχει πει οτι το αμαξι δεν μαθαινεται, οσο οδηγας μαθαινεις!

οσο για το οτι το rally ειναι ελαφρυτερο αρα εχει καλυτερα πεταγματα , τοτε θα σου προτινω να παρεις μηχανη, ειναι ακομα ποιο ελαφρυτερη και σιγουρα εκει να δεις ροπες, οχι το gt θα αφηνεις πισω αλλα και εγω δεν ξερω τι αλλο.Συγνωμη που σου μιλαω ετσι δεν εχω διαθεση για ηρωνια αλλα συγκρινεις ανομοια πραγματα ,ασε που οσα λες ειναι και τελειως ανωρυμα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

gia na telionei kai ayto to thema exo na prostheso oti agorazeis amaksi me vasi polla kritiria kai oxi mono me vasi tin taxitita kai tin <<aisthisi>> pou sou prosferei.Ego prosopika an eixa saxorallo kai pigena apo 140 eilkrina tha fovomouna.Eine san na mpeneis se ena smartm me ti diafora oti sto smart eine kalitera mias kai eine mercedes

Ρε παιδια καθεστε ακομα και συγκρινετε το golf με τα saxo και rally :blink: ?? Eχετε μπει ποτε σε αυτα τα αυτοκινητα ?? Το εσωτερικο ειναι παρομοιο με ενα Datsun αγροτικο που εχει ο παππους μου. Οσο για το γκαζι σε 1 χρονακι που θα εχουν δοκιμαστει πολλα προγραμματα του βαζω ενα προγραματακι και το κανω 200+ hp... απλα και σιγουρα χωρις να καθομαι να πειραζω τους κυλινδρους τα πιστονια κ.α. Οσο για κρατηματα που λεει ο φιλος ? Πραγματικα πολυ καλο αλλα αν ξεκολησει απο τον δρομο.... Κανεις την προσευχη σου..

Εγω θα καθομαι στα αναπαυτικα μου καθισματα εχωντας ανοιχτη την ηλιοροφη και θα απολαμβανω την οδηγικη απολαυση που μου παρεχει το golfaki μου και αφηνω τους αλλους να λενε οτι θελουν ..... ( αλλωστε ενα saxo και rally με το πολυ 6.000 Ε το παιρνει οποις θελει )

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια καθεστε ακομα και συγκρινετε το golf με τα saxo και rally :blink: ?? Eχετε μπει ποτε σε αυτα τα αυτοκινητα ?? Το εσωτερικο ειναι παρομοιο με ενα Datsun αγροτικο που εχει ο παππους μου. Οσο για το γκαζι σε 1 χρονακι που θα εχουν δοκιμαστει πολλα προγραμματα του βαζω ενα προγραματακι και το κανω 200+ hp... απλα και σιγουρα χωρις να καθομαι να πειραζω τους κυλινδρους τα πιστονια κ.α. Οσο για κρατηματα που λεει ο φιλος ? Πραγματικα πολυ καλο αλλα αν ξεκολησει απο τον δρομο.... Κανεις την προσευχη σου..

Εγω θα καθομαι στα αναπαυτικα μου καθισματα εχωντας ανοιχτη την ηλιοροφη και θα απολαμβανω την οδηγικη απολαυση που μου παρεχει το golfaki μου και αφηνω τους αλλους να λενε οτι θελουν ..... ( αλλωστε ενα saxo και rally με το πολυ 6.000 Ε το παιρνει οποις θελει )

 

 

Απο τι καταλαβαινω κανενας σας δεν εχει την παραμικρη σχεση με το Rallye και ετσι δεν μπορειτε να καταλαβαιτε την φιλοσοφια του συγκεκριμενου αυτοκινητου.Το ειχα 4 χρονια (71.000 χλμ) και τωρα εχω GT. Καμια σχεση το ενα με το αλλο...Μα καμια! το ενα ειναι ενα καθαροαιμο αγωνιστικο αυτοκινητο και το αλλο ενα γρηγορο πολυτισμενο. Οσο για την ποιοτητα που αναφερεις φιλε μου, οτι πληρωνεις περνεις.Μην μου πεις οτι δινοντας 12.500 € θελεις και ποιοτητα κατασκευης οπως στο golf. Το Rallye εινια για αλλη χρηση.Οντως προσφερει καλυτερη οδηγικη απολαυση απο παρα πολλα και πιο ακριβα αυτοκινητα.Πηγαινε με το golf με 180 και κανε πως αλλαζεις αποτομα πορεια και θα καταλαβεις οτι δεν σηκωνει τετοιες λαλακιες ενω για ενα rallye ειναι ρουτινα!οσο για την ασφαλεια, κανενα αυτοκινητο με 950 κιλα δεν σου παρεχει αυτο που σου παρεχουν τα 1500 κιλα.

 

Απλα ειναι τα πραγματα. Κανενας μα κανενας αν δεν εχει οδηγησει rallye δεν μπορει να εχει γνωμη. Ειναι απλα ξεχωριστο!!!

Και ολα αυτα τα λεει κατοχος Golf GT που εχω κανει 11.000 χλμ. Μην ειμαστε λοιπον "Κομπλεξικοι"...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου σορυ που θα στο πω ετσι αλλα εισαι 20, εχεις λοιπον 2 χρονια οδηγησης στην πλατη , εγω στα 34 εχοντας 16 χρονια θα σου πω απλα οτι το τιμονι δεν εχει μαγκες και ενας γνωστος μου που εχει τρεξει και σε αγωνες εχει πει οτι το αμαξι δεν μαθαινεται, οσο οδηγας μαθαινεις!

οσο για το οτι το rally ειναι ελαφρυτερο αρα εχει καλυτερα πεταγματα , τοτε θα σου προτινω να παρεις μηχανη, ειναι ακομα ποιο ελαφρυτερη και σιγουρα εκει να δεις ροπες, οχι το gt θα αφηνεις πισω αλλα και εγω δεν ξερω τι αλλο.Συγνωμη που σου μιλαω ετσι δεν εχω διαθεση για ηρωνια αλλα συγκρινεις ανομοια πραγματα ,ασε που οσα λες ειναι και τελειως ανωρυμα

 

Σου απάντησα με pm για να μη χαλάμε το τόπικ :)

 

Ρε παιδια καθεστε ακομα και συγκρινετε το golf με τα saxo και rally :blink: ?? Eχετε μπει ποτε σε αυτα τα αυτοκινητα ?? Το εσωτερικο ειναι παρομοιο με ενα Datsun αγροτικο που εχει ο παππους μου. Οσο για το γκαζι σε 1 χρονακι που θα εχουν δοκιμαστει πολλα προγραμματα του βαζω ενα προγραματακι και το κανω 200+ hp... απλα και σιγουρα χωρις να καθομαι να πειραζω τους κυλινδρους τα πιστονια κ.α. Οσο για κρατηματα που λεει ο φιλος ? Πραγματικα πολυ καλο αλλα αν ξεκολησει απο τον δρομο.... Κανεις την προσευχη σου..

Εγω θα καθομαι στα αναπαυτικα μου καθισματα εχωντας ανοιχτη την ηλιοροφη και θα απολαμβανω την οδηγικη απολαυση που μου παρεχει το golfaki μου και αφηνω τους αλλους να λενε οτι θελουν ..... ( αλλωστε ενα saxo και rally με το πολυ 6.000 Ε το παιρνει οποις θελει )

 

Καταρχήν για το "τι" μπορείς να κάνεις, στο 106 ούτε τους κυλίνδρους πειράζεις ούτε τα πιστόνια. 2 εκκεντροφόρους βάζεις στα ψευτοκάπακα, ένα πρόγραμμα και έχεις 160 άλογα με το καλημέρα. Και πρόγραμμα να βάλεις πάλι πίσω θα είσαι. 1,4 είναι, όσο και να το φουσκώσεις έχει κάποια όρια.

 

Αν ξεκολλήσει από το δρόμο και ξέρεις, απλά θα βρεθείς με ένα τεράστιο χαμόγελο. Άμα δε ξέρεις, θα βρεθείς στο χαντάκι.

 

Τώρα για τα περι εσωτερικού, εγώ τα δερμάτινα καθισματάκια τα έχω και δεν έχω κανένα παράπονο. Απλό και καλό. Και στο κάτω κάτω είναι εντελώς υποκειμενικό. Το golf σε σχέση με το touareg μοιάζει αστείο ας πούμε.

 

Τα ραλλύ πληροφοριακά είναι αρκετά πιο ακριβά από 6Κ.

 

Απο τι καταλαβαινω κανενας σας δεν εχει την παραμικρη σχεση με το Rallye και ετσι δεν μπορειτε να καταλαβαιτε την φιλοσοφια του συγκεκριμενου αυτοκινητου.Το ειχα 4 χρονια (71.000 χλμ) και τωρα εχω GT. Καμια σχεση το ενα με το αλλο...Μα καμια! το ενα ειναι ενα καθαροαιμο αγωνιστικο αυτοκινητο και το αλλο ενα γρηγορο πολυτισμενο. Οσο για την ποιοτητα που αναφερεις φιλε μου, οτι πληρωνεις περνεις.Μην μου πεις οτι δινοντας 12.500 € θελεις και ποιοτητα κατασκευης οπως στο golf. Το Rallye εινια για αλλη χρηση.Οντως προσφερει καλυτερη οδηγικη απολαυση απο παρα πολλα και πιο ακριβα αυτοκινητα.Πηγαινε με το golf με 180 και κανε πως αλλαζεις αποτομα πορεια και θα καταλαβεις οτι δεν σηκωνει τετοιες λαλακιες ενω για ενα rallye ειναι ρουτινα!οσο για την ασφαλεια, κανενα αυτοκινητο με 950 κιλα δεν σου παρεχει αυτο που σου παρεχουν τα 1500 κιλα.

 

Απλα ειναι τα πραγματα. Κανενας μα κανενας αν δεν εχει οδηγησει rallye δεν μπορει να εχει γνωμη. Ειναι απλα ξεχωριστο!!!

Και ολα αυτα τα λεει κατοχος Golf GT που εχω κανει 11.000 χλμ. Μην ειμαστε λοιπον "Κομπλεξικοι"...

 

Επιτέλους, ένας άνθρωπος που τα είχε και τα δυο να με βοηθήσει να εξηγήσω.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν ειναι δυνατον να συγκρινουμε Rallye με Golf TSI/GT, ακομα και 10 ταχυδρομικους κωδικες να εριχνε το Golf στην ευθεια στο Rallye δεν εχει καμια απολυτως σημασια. Το Rallye ειναι απο τα κορυφαιο προσθιοκινητα σε οδηγικη συμπεριφορα κ αισθηση. Ακομα και πιο sport κατασκευες σαν Megane RS/Golf GTI/Focus ST που ανεφερε ο Lumens νομιζετε οτι πλησιαζουν την αισθηση του Rallye? Τα κιλα του αμαξωματος (και βεβαια το στησιμο) παιζουν πολυ μεγαλη σημασια.
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς!

 

Επιστρέφοντας στο θέμα μας στο Power είχε ένα GT με πρόγραμμα (214PS):

 

Παραθέτω τους χρόνους:

 

 

0-60 3,43

0-100 7,35

0-160 17,84

0-200 36,96

 

0-400μ 15,33@151,17

0-1000μ 27,92@188,11

 

Αν έχει κάποιος τους χρόνους από ένα εργοστασιακό (κατά προτίμηση μετρημένους από το Power) για να συγκρίνουμε και να δούμε τι και που ακριβώς κερδίζει.

Link to comment
Share on other sites

Παραθετω τους χρονους του εργοστασιακου GT που δοκιμασε το Power Techniques στο Untuned Zone τον Αυγουστο '06 (τευχος 89):

 

0-60km/h 3,51sec

0-100km/h 7,54sec

0-160km/h 18,66sec

0-200km/h 37,89sec

 

0-400μ: 15,53sec@147,18km/h

0-1000μ: 28,38sec@184,65km/h

Link to comment
Share on other sites

Oi katoxoi GT as mas poun an parousiazete to 'problhma' tou kolhmenou sumplexth sto kofth kai sto GT gia na kseroume....

 

Πρώτος το παρατήρησε ο konv στο GT του.

 

Συγχωρέστε με που δεν γνωρίζω επειδή ποτέ δεν είχα αυτοκίνητο του Group και είναι το πρώτο Golf που πήρα αλλά σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα που είχα τέτοιο πράγμα δεν ξανασυνάντησα!

Σήμερα άνοιξα το Gt μου στον κόφτη για πρώτη φορά μετά από 3.000 km! Διαπίστωσα ότι όταν άλλαξα 2α πάνω από 7.000 στροφές και τρίτη γύρω στις 6.800 (πριν τις 7.000 που κοκκινίζει το στροφόμετρο) ο συμπλέκτης μου έμεινε κολλημένος στο τέρμα για κάποιο-α δευτερόλεπτα κι εκεί που πήγαινα να κάνω την αλλαγή τον έψαχνα...

Βέβαια μετά επανερχόταν απότομα πίσω και δημιουργόταν ένα τράνταγμα στο αυτοκίνητο μέχρι να βάλω την ταχύτητα.

Αυτο που θέλω να ρωτήσω είναι αν φυσιολογικά συμβαίνει αυτό σε όλους, λόγω ότι το αμάξι προσπαθεί να κρατήσει εκεί τον συμπλέκτη για να σταθεροποιηθούν οι στροφές κοντά στις 7.000 ή συμβαίνει κάτι άλλο με το δικό μου -κάποιο πρόβλημα- και πρέπει να πάω να το ελέγξουν;

Σε άλλα αυτοκίνητα που είχα, ο κοφτης δεν άφηνε τις στροφές ν'ανέβουν πάνω από κάποιο ορισμένο σημείο αλλά δεν συνέβαινε ποτέ κάτι τέτοιο με τον συμπλέκτη.

Παρακαλώ όποιος ξέρει ας απαντήσει γιατί ψιλοτρελλάθηκα...:wacko:

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

 

Άρα κάτι παίζει γενικά.

Είχε πει οτι θα ρώταγε στο service αλλά δεν έχουμε νέα του.:worry:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά συγνώμη για την καθυστέρηση, σήμερα το πρωί το πήγα στην αντιπροσωπεία, διαπίστωσαν αυτά που ήδη έχω γράψει και η απάντηση στο πρόβλημα φαίνεται να είναι στο τρομπάκι. 'Οπως είπαν χαρακτηριστικά απ'την αντιπροσωπεία, έχει 2 τρομπάκια ο συμπλεκτης και θα τ'αλλάξουν και τα 2 προληπτικά. Τη Δευτέρα που θα το πάω με το καλό, θα σας πω αν ήταν τελικά αυτό το πρόβλημα έτσι ώστε σε όποιον παρουσιαστεί το ίδιο να το διορθώσει.
Link to comment
Share on other sites

Δε μου φαίνονται και εντυπωσιακές οι διαφορές για τα 40 άλογα που έχουν διαφορά τα αμάξια...

 

οταν η τουρμπινα ειναι στα ορια της λογικο ειναι να μην δεις δαιφορες αμα χωσει καμια μεγαλυτερη με τα ιδια αλογα θα δεις μεγαλη διαφορα στις τιμες

Link to comment
Share on other sites

Μα αφού δεν είναι 40 ίπποι διαφορά, το gt μαμά βγάζει 190+ ΗΡ στον στρόφαλο, για 20 περίπου άλογα διαφορά είνα λογικά αυτά τα νούμερα.

 

Δεν θα σκάλιζα αυτό το μοτεράκι (gt) ούτε αν ήταν δωρεάν η μετατροπή, To tsi είναι άλλο θέμα, γιατί λογικά αν μπει το πρόγραμμα από το gt δεν θα έχει καμία διαφορά με το μοτερ του κανονικού gt.

 

Μερικοί από τους κορυφαίους μηχανικούς όλου του κόσμου (κάθε αυτοκινητοβιομηχανία έχει τέτοιους) ξόδεψαν φαιά ουσία και εργατοώρες για να σχεδιάσουν - εξελίξουν αυτόν τον κινητήρα διαμάντι, πόσο έξυπνο είναι να αφήνεις τον κάθε μαστροΜήτσο να τον σκαλίζει για κέρδος 2-3 δέκατα του δευτερολέπτου?

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

οταν η τουρμπινα ειναι στα ορια της λογικο ειναι να μην δεις δαιφορες αμα χωσει καμια μεγαλυτερη με τα ιδια αλογα θα δεις μεγαλη διαφορα στις τιμες

Δεν μας αναφέρει βέβαια πόση ροπή βγάζει μετά την αλλαγή γιατί μόνο τα 214 άλογα δεν αρκούν για να βγάλουμε συμπέρασμα.

 

Αλλά αν και η ροπή έχει αυξηθεί πολύ, αναλογικά με τους ίππους τότε αυτό που λες δεν ισχύει (δε λέω ότι άμα αλλάζαμε τουρμπίνα δε θα βλέπαμε διαφορά) Απλά αφού τα χαρακτηριστικά αυξάνουν τότε νομίζω θα έπρεπε να δούμε διαφορά

 

Μα αφού δεν είναι 40 ίπποι διαφορά, το gt μαμά βγάζει 190+ ΗΡ στον στρόφαλο, δεν θα σκάλιζα αυτό το μοτεράκι ούτε αν ήταν δωρεάν η μετατροπή, To tsi είναι άλλο θέμα.

 

Το θέμα με την δύναμη στο στρόφαλο και στον τροχό τον έχουμε (έχω) μπερδέψει αρκετά τώρα τελευταία. Αλλά αφού η αλλαγή γίνεται από την αντιπροσωπεία υποθέτω ότι όπου μετράνε τους 170 θα μετράνε και τους 214. Άρα αν οι 170 είναι 190+ τότε και οι 214 είναι +... άρα επιμένω στο +40

Link to comment
Share on other sites

τι να σκαλισεις? τια λλο μενει να κανεις? σφυρηλατα απο μαμα εξαγωγη σιγουρα οχι απο την vw τια λλο θες? σασμαν? παναγια μου...

 

Δεν μας αναφέρει βέβαια πόση ροπή βγάζει μετά την αλλαγή γιατί μόνο τα 214 άλογα δεν αρκούν για να βγάλουμε συμπέρασμα.

 

Αλλά αν και η ροπή έχει αυξηθεί πολύ, αναλογικά με τους ίππους τότε αυτό που λες δεν ισχύει (δε λέω ότι άμα αλλάζαμε τουρμπίνα δε θα βλέπαμε διαφορά) Απλά αφού τα χαρακτηριστικά αυξάνουν τότε νομίζω θα έπρεπε να δούμε διαφορά

 

αυτο θα ηταν παραδοξο της μηχανικης αμα με την εργοστασιακη σηκωνεις και ροπη μαζι πανω απο 1 1.3 κιλα τοτε θα μιλαμε για μοτερ οχι θαυμα αλλα τυφλα να εχει ο ροτορας:p

Link to comment
Share on other sites

οταν η τουρμπινα ειναι στα ορια της λογικο ειναι να μην δεις δαιφορες αμα χωσει καμια μεγαλυτερη με τα ιδια αλογα θα δεις μεγαλη διαφορα στις τιμες

 

Μετα ομως δεν θα υπαρξει προβλημα με την αποσυμπλεξη του κομπρεσσορα στις ιδιες στροφες(?),γιατι αν αποσυμπλεκεται στο ιδιο οριο, θα μπορει η τουρμπινα να γεμιζει η θα κρεμαει λογω μικρης πιεσης, στα ιδια αλογα?

Δώσε στους άλλους αυτό που θέλουν να δούν,και κάντους να πιστέψουν αύτο που βλέπουν.
Link to comment
Share on other sites

μα ποτε κανει αποσυμπλεξη μια τουρμπινα με μια αλλη στις ιδιες στροφες?..

παντα πιο κατω διοτι αμα φαει το μοτερ δυο ροπες μαζι χαααααααααααλλλλλλλλιιιιιιιιιιιιιιιιιιι θα φυγουν λαδια πιστονια φλατζες ολα μαζι θα πανε μια βολτα στο διαστημα:p

αυτο γινεται μονο οταν εχεις δυο υπερσυμπιεστες και οχι μηχανικους για προφανης λογους

Link to comment
Share on other sites

μα ποτε κανει αποσυμπλεξη μια τουρμπινα με μια αλλη στις ιδιες στροφες?..

παντα πιο κατω διοτι αμα φαει το μοτερ δυο ροπες μαζι χαααααααααααλλλλλλλλιιιιιιιιιιιιιιιιιιι θα φυγουν λαδια πιστονια φλατζες ολα μαζι θα πανε μια βολτα στο διαστημα:p

αυτο γινεται μονο οταν εχεις δυο υπερσυμπιεστες και οχι μηχανικους για προφανης λογους

 

Οταν αναφερομαι στις ιδιες στροφες,δεν εννοω οτι λειτουργουν και ο κομπρεσσορας και η τουρμπινα μαζι, αλλα εννοω τις στροφες που πρεπει να αποσυμπλεχτει ο κομπρεσσορας και να αρχισει η τουρμπινα να δουλευει.

Και το λεω αυτο γιατι αν ειναι να αλλαχτει η τουρμπινα,μετα να χρειαζεται ρυθμισμα ο συμπλεχτης για να απεμπλεκεται σε υψηλωτερες στροφες,τοτε αργα η γρηγορα θα εχει προβλημα μιας και σε μια τετοια υλοποιηση(κομπρεσσορα με τουρμπο) το ποιο ευθραστο μερος τον συμπλεκτη ενναλαγης,και ακομα περισσορετο οταν αυτη η αλλαγη θα γινιε Ελλαδα,αλλα μεχρι να κανει καποιος κατι τετοιο νομιζω θα ειμαστε(τουλαχιστον εγω:worry: ) με την αποροια.

Δώσε στους άλλους αυτό που θέλουν να δούν,και κάντους να πιστέψουν αύτο που βλέπουν.
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια καθεστε ακομα και συγκρινετε το golf με τα saxo και rally :blink: ?? Eχετε μπει ποτε σε αυτα τα αυτοκινητα ?? Το εσωτερικο ειναι παρομοιο με ενα Datsun αγροτικο που εχει ο παππους μου. Οσο για το γκαζι σε 1 χρονακι που θα εχουν δοκιμαστει πολλα προγραμματα του βαζω ενα προγραματακι και το κανω 200+ hp... απλα και σιγουρα χωρις να καθομαι να πειραζω τους κυλινδρους τα πιστονια κ.α. Οσο για κρατηματα που λεει ο φιλος ? Πραγματικα πολυ καλο αλλα αν ξεκολησει απο τον δρομο.... Κανεις την προσευχη σου..

Εγω θα καθομαι στα αναπαυτικα μου καθισματα εχωντας ανοιχτη την ηλιοροφη και θα απολαμβανω την οδηγικη απολαυση που μου παρεχει το golfaki μου και αφηνω τους αλλους να λενε οτι θελουν ..... ( αλλωστε ενα saxo και rally με το πολυ 6.000 Ε το παιρνει οποις θελει )

Ενω το TSI ειναι καλυτερο μεσα, ετσι? €28000 θα μου πηγαινε με το DSG to GT, και απο πολυτελεια, τιποτα. Με τη λογικη σου, και το δικο σου αμαξακι το παιρνει καποιος με €15000-€17000 με το πολυ 10000 χλμ. Great Value for Money, για αμαξι 8 μηνων!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Το θέμα με την δύναμη στο στρόφαλο και στον τροχό τον έχουμε (έχω) μπερδέψει αρκετά τώρα τελευταία. Αλλά αφού η αλλαγή γίνεται από την αντιπροσωπεία υποθέτω ότι όπου μετράνε τους 170 θα μετράνε και τους 214. Άρα αν οι 170 είναι 190+ τότε και οι 214 είναι +... άρα επιμένω στο +40

 

ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ εταιρία ή βελτιωτικός οίκος δεν ανακοινώνει ισχύ στον τροχό, μην μπερδεύεσαι όλες οι ιπποδυνάμεις που διαβάζεις αφορούν το στρόφαλο. Όταν αναφέρονται στην ιπποδύναμη στον τροχό τα περιοδικά το ξεκεθαρίζουν απόλυτα και αναφέρουν πάντα ΚΑΙ ιπποδύναμη στον στρόφαλο. Δεν θα μπορούσε να γίνεται αλιώς, πχ έχουμε ένα Audi A4 προσθιοκίνητο και ένα τετρακίνητο με τον ίδιο κινητήρα τι θα έκανε η audi θα ανακοίνωνε 2 διαφορετικές ιπποδυνάμεις;

 

Χοντρικά η διαδικασία της δυναμομέτρησης είναι η εξής:

- Μέτρηση ισχύος και ροπής στον τροχό

- Μέτρηση απωλειών συστήματος μετάδοσης (γυρνάει το τύμπανο του δυναμόμετρου με ιδία δύναμη χωρίς την βοήθεια του κινητήρα)

- Άθροιση των δύο αποτελεσμάτων για τον υπολογισμό της δύναμης στον στρόφαλο.

 

Ελπίζω να βοήθησα:)

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Πηγαινε με το golf με 180 και κανε πως αλλαζεις αποτομα πορεια και θα καταλαβεις οτι δεν σηκωνει τετοιες λαλακιες
Το αντίθετο θα έλεγα ότι συμβαίνει. Άσε που το rallye στα 180 - 200 τρέμει ολόκληρο όπως επίσης το παίρνει ο αέρας στην εθνική... :rolleyes:

 

 

Μην ειμαστε λοιπον "Κομπλεξικοι"...
Κομπλεξικός είναι αυτός που έρχεται στο θέμα του tsi gt να αναλύσει τα πλεονεκτήματα του rallye ;)
Link to comment
Share on other sites

Το αντίθετο θα έλεγα ότι συμβαίνει. Άσε που το rallye στα 180 - 200 τρέμει ολόκληρο όπως επίσης το παίρνει ο αέρας στην εθνική... :rolleyes:

 

 

Κομπλεξικός είναι αυτός που έρχεται στο θέμα του tsi gt να αναλύσει τα πλεονεκτήματα του rallye ;)

 

Άντε πάλι.. Έχεις προσωπική εμπειρία; Ή το λες επειδή στο είπαν; Και δεν έρχεται κανένας ρε φίλε να αναλύσει το οτιδήποτε. Όταν γράφονται ανακρίβειες και ψευτιές λογικό δεν είναι εγώ ή οποιοσδήποτε που έχει εμπειρία και από τα 2 να πει κάτι παραπάνω; Ξεκολλήστε επιτέλους!

 

ΕΛΕΟΣ!

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ εταιρία ή βελτιωτικός οίκος δεν ανακοινώνει ισχύ στον τροχό, μην μπερδεύεσαι όλες οι ιπποδυνάμεις που διαβάζεις αφορούν το στρόφαλο. Όταν αναφέρονται στην ιπποδύναμη στον τροχό τα περιοδικά το ξεκεθαρίζουν απόλυτα και αναφέρουν πάντα ΚΑΙ ιπποδύναμη στον στρόφαλο. Δεν θα μπορούσε να γίνεται αλιώς, πχ έχουμε ένα Audi A4 προσθιοκίνητο και ένα τετρακίνητο με τον ίδιο κινητήρα τι θα έκανε η audi θα ανακοίνωνε 2 διαφορετικές ιπποδυνάμεις;

 

Χοντρικά η διαδικασία της δυναμομέτρησης είναι η εξής:

- Μέτρηση ισχύος και ροπής στον τροχό

- Μέτρηση απωλειών συστήματος μετάδοσης (γυρνάει το τύμπανο του δυναμόμετρου με ιδία δύναμη χωρίς την βοήθεια του κινητήρα)

- Άθροιση των δύο αποτελεσμάτων για τον υπολογισμό της δύναμης στον στρόφαλο.

 

Ελπίζω να βοήθησα:)

 

Βοήθησες ναι, εγώ ούτως ή άλλως είμαι ενάντια στο πείραγμα άρα έρχομαι στα λόγια σου. Απλά προσπαθούσα να καταλάβω τι συμβαίνει. Αυτός που λέει πως βγάζει το Golf 214Hp βάζοντας στην ουσία 20 ίππους όπως λες είναι λίγο κλεφτάκος δλδ (εκμεταλλευόμενος ότι το golf έχει παραπάνω από όσους λέει) ?! :confused:

 

Παραθετω τους χρονους του εργοστασιακου GT που δοκιμασε το Power Techniques στο Untuned Zone τον Αυγουστο '06 (τευχος 89):

 

0-60km/h 3,51sec

0-100km/h 7,54sec

0-160km/h 18,66sec

0-200km/h 37,89sec

 

0-400μ: 15,53sec@147,18km/h

0-1000μ: 28,38sec@184,65km/h

 

Για το TSI μήπως υπάρχουν αντίστοιχοι χρόνοι;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...