Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

...το εχω παει μεχρι 200 στην εθνικη.δεν θελω να το ανοιξω ακομα περισσοτερο.

 

Ε όχι περισσότερο. Τα 200 χλμ είναι μια καλή και λογική ταχύτητα κίνησης :lol:

 

Λυπάμαι αλλά μάλλον θα πρέπει να συνηθίσουμε να ζουμε με αυτό τον ήχο... (και που νόμιζα οτι συμβαίνει μόνο σε μένα)

 

Τιμές σέρβις έχει κάποιος;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Βρε παιδιά αυτός ο ήχος που λέτε όλοι εμένα δε μου φαίνεται καθόλου αισθητός. Μη σκάτε για κάτι που δεν έχει και τόση σημασία.

 

Πάντως εγώ είμαι τώρα στις 5.500χλμ, εξακολουθεί να μην έχει κάψει σταγόνα λάδι, η κατανάλωση έχει σταθεροποιηθεί στα 10 λίτρα (με κίνηση σε περιαστικές + αστικές διαδρομές και χωρίς ταξίδια) και γενικά δεν έχω κανένα πρόβλημα (πέρα από το μόνιμο με το τιμόνι, που μάλλον είναι περισσότερο πρόβλημα της αντιπροσωπείας παρά του αυτοκινήτου).

 

Έχω λοιπόν να κάνω δύο παρατηρήσεις:

 

- Τώρα που έχει ψιλοανοίξει το μοτέρ (και το πατάω κι εγώ παραπάνω), δείχνει αισθητά τη συμπάθειά του στη σούπερ αμόλυβδη. Όχι ότι με την απλή δεν πάει, αλλά κάτι μικροκομπιάσματα και μια ψιλόϋστέρηση στις πολύ χαμηλές και στη μετάβαση από compressor σε turbo, με τη σούπερ αμόλυβδη εξαφανίζονται...

 

- Πριν από κανά 2μηνο πήρε ο αδερφός μου το καινούριο Clio. Τώρα που το οδήγησα λίγο, ένα πράγμα μου έκανε εντύπωση (και ειδικότερα στη μέση μου) σε σχέση με το GT: Το πόσο άνετο (βλ μαλακό) είναι, τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι, χωρίς παρόλ' αυτά να είναι βάρκα, κάτι που δε θα καταλάβαινα εάν δεν είχα το GT τόσο καιρό. Λέτε να γέρασα απότομα; :worry:

Μάλλον το επόμενο μου δε θα είναι το GTI αλλά το TSI με τις 16άρες και τα ψηλοπρόφιλα λάστιχα...

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά αυτός ο ήχος που λέτε όλοι εμένα δε μου φαίνεται καθόλου αισθητός. Μη σκάτε για κάτι που δεν έχει και τόση σημασία.

 

Πάντως εγώ είμαι τώρα στις 5.500χλμ, εξακολουθεί να μην έχει κάψει σταγόνα λάδι, η κατανάλωση έχει σταθεροποιηθεί στα 10 λίτρα (με κίνηση σε περιαστικές + αστικές διαδρομές και χωρίς ταξίδια) και γενικά δεν έχω κανένα πρόβλημα (πέρα από το μόνιμο με το τιμόνι, που μάλλον είναι περισσότερο πρόβλημα της αντιπροσωπείας παρά του αυτοκινήτου).

 

Έχω λοιπόν να κάνω δύο παρατηρήσεις:

 

- Τώρα που έχει ψιλοανοίξει το μοτέρ (και το πατάω κι εγώ παραπάνω), δείχνει αισθητά τη συμπάθειά του στη σούπερ αμόλυβδη. Όχι ότι με την απλή δεν πάει, αλλά κάτι μικροκομπιάσματα και μια ψιλόϋστέρηση στις πολύ χαμηλές και στη μετάβαση από compressor σε turbo, με τη σούπερ αμόλυβδη εξαφανίζονται...

 

- Πριν από κανά 2μηνο πήρε ο αδερφός μου το καινούριο Clio. Τώρα που το οδήγησα λίγο, ένα πράγμα μου έκανε εντύπωση (και ειδικότερα στη μέση μου) σε σχέση με το GT: Το πόσο άνετο (βλ μαλακό) είναι, τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι, χωρίς παρόλ' αυτά να είναι βάρκα, κάτι που δε θα καταλάβαινα εάν δεν είχα το GT τόσο καιρό. Λέτε να γέρασα απότομα; :worry:

Μάλλον το επόμενο μου δε θα είναι το GTI αλλά το TSI με τις 16άρες και τα ψηλοπρόφιλα λάστιχα...

 

δηλαδη θα μου προτεινες το tsi 140 p + ζαντες 17αρες παρα το gt 170p απο επιπεδο ανεσης? αι φυσικα οικονομικο κερδος?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δηλαδη θα μου προτεινες το tsi 140 p + ζαντες 17αρες παρα το gt 170p απο επιπεδο ανεσης? αι φυσικα οικονομικο κερδος?

 

Κάντο TSI με τις στάνταρ 16άρες καλύτερα για να 'σαι σίγουρος!

 

Εγώ όντας ένας από τους πρώτους κατόχους GT σε αυτό το forum, έχω δηλώσει εξαρχής ότι θεωρώ το TSI καλύτερη αγορά και μάλιστα αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο θα έπαιρνα αυτό. Έχει κάποια μειονεκτήματα μεν, αλλά μόνο αν έχεις οδηγήσει πρώτα το GT θα τα καταλάβεις. Από την άλλη είναι πιο άνετο, πιο φθηνό και πιο Q-car.

Link to comment
Share on other sites

Δηλ. dj_aris εμείς που παραγγείλαμε το Gt πετάξαμε τα λεφτά μας;

 

Ξέρει κανείς αν μηδενίζει το trip μετά από κάποια ώρα; Ετσι τουλάχιστον αναφέρθηκε σε κάποιο άλλο forum. Παρακαλώ ρίξτε μια ματιά κι απαντήστε όσοι ξέρετε

 

http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=13837&postdays=0&postorder=asc&start=2805&sid=36179f81d0f5906ed61c7181a5de9cfa

Link to comment
Share on other sites

Δηλ. dj_aris εμείς που παραγγείλαμε το Gt πετάξαμε τα λεφτά μας;

 

Όχι ακριβώς. Εγώ για τον εαυτό μου μίλησα. Ναι, εγώ θεωρώ ότι πέταξα τα λεφτά μου σε σχέση με το TSI, τώρα βλέποντάς το πιο ώριμα.

 

Ξέρει κανείς αν μηδενίζει το trip μετά από κάποια ώρα; Ετσι τουλάχιστον αναφέρθηκε σε κάποιο άλλο forum. Παρακαλώ ρίξτε μια ματιά κι απαντήστε όσοι ξέρετε

 

Ναι, μετά από 99 ώρες και 59 λεπτά! Μιλάω για το 2ο trip computer, καθότι το πρώτο, ως γνωστόν μηδενίζει μετά από 2 ώρες ακινησίας.

Link to comment
Share on other sites

πεταμα λεφτων το gt σε σχεση με το tsi???????εεε οχι βρε παιδια τι ειναι αυτα που λετε???ειχα μια ομορφο και διασκεδαστικο ταξιδακι για 60 περιπου χιλιομετρα με μια ομορφη παρουσια που οδηγουσε ενα κοκκινο eos 2.0 το σαββατο!!!με περασε στην εθνικη με 190 περιπου!!αυτο το γεγονος μου αναψε τα αιματα και το ανοιξα στα 200!!δεν το εβαλε κατω ομως το πατουσε καλα!!αλλα δεν μπορεσε να κανει κατι παραπανω οπως και εγω μαζι της!!!
Link to comment
Share on other sites

Κάντο TSI με τις στάνταρ 16άρες καλύτερα για να 'σαι σίγουρος!

 

Εγώ όντας ένας από τους πρώτους κατόχους GT σε αυτό το forum, έχω δηλώσει εξαρχής ότι θεωρώ το TSI καλύτερη αγορά και μάλιστα αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο θα έπαιρνα αυτό. Έχει κάποια μειονεκτήματα μεν, αλλά μόνο αν έχεις οδηγήσει πρώτα το GT θα τα καταλάβεις. Από την άλλη είναι πιο άνετο, πιο φθηνό και πιο Q-car.

 

Mπορεις να μου πεις τα μειονεκτιματα?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Mπορεις να μου πεις τα μειονεκτιματα?

 

Tα έχουμε ξαναπεί παλιότερα (κοίτα προηγούμενα posts). Συνοπτικά: Πιο συντηρητική εμφάνιση (μάσκα, εξάτμιση), πιο μαλακές ρυθμίσεις για όσους θέλουν σπορτίφ συμπεριφορά, αλλά σε γενικές γραμμές δεν είναι και αυτό που θα λέγαμε "μαλακό", χειρότερος εξοπλισμός (βλ ESP, 17άρες) και χειρότερη απόδοση (-30hp) αλλά και απόκριση κινητήρα (έχει κάπως πιο έντονο lag - τουλάχιστον αυτό που οδήγησα εγώ).

 

Εντωμεταξύ, έχω μεγάλη περιέργεια να οδηγήσω το GT TDI (δε νομίζω να το φέρνουν εδώ όμως, ούτως ή άλλως)...

 

ZILIA: Δεν "λέμε" ότι πετάξαμε τα λεφτά μας. ΕΓΩ το λέω μόνο, τα άλλα παιδιά είναι ευχαριστημένοι απ'ότι έχω καταλάβει. Κι εγώ, μην τρελαθούμε, δεν έχω παράπονο απ' το αυτοκίνητο. Μια χαρά είναι! Απλά θα μπορούσα να έχω πάρει το TSI, και να έχω ένα εξίσου καλό αυτοκίνητο, το οποίο ουσιαστικά θυσιάζει λίγο απο τις επιδόσεις προς όφελος της άνεσης, με σημαντικό οικονομικό όφελος. Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων, κι εγώ λέω την άποψή μου.

Link to comment
Share on other sites

Tα έχουμε ξαναπεί παλιότερα (κοίτα προηγούμενα posts). Συνοπτικά: Πιο συντηρητική εμφάνιση (μάσκα, εξάτμιση), πιο μαλακές ρυθμίσεις για όσους θέλουν σπορτίφ συμπεριφορά, αλλά σε γενικές γραμμές δεν είναι και αυτό που θα λέγαμε "μαλακό", χειρότερος εξοπλισμός (βλ ESP, 17άρες) και χειρότερη απόδοση (-30hp) αλλά και απόκριση κινητήρα (έχει κάπως πιο έντονο lag - τουλάχιστον αυτό που οδήγησα εγώ).

 

Εντωμεταξύ, έχω μεγάλη περιέργεια να οδηγήσω το GT TDI (δε νομίζω να το φέρνουν εδώ όμως, ούτως ή άλλως)...

 

ZILIA: Δεν "λέμε" ότι πετάξαμε τα λεφτά μας. ΕΓΩ το λέω μόνο, τα άλλα παιδιά είναι ευχαριστημένοι απ'ότι έχω καταλάβει. Κι εγώ, μην τρελαθούμε, δεν έχω παράπονο απ' το αυτοκίνητο. Μια χαρά είναι! Απλά θα μπορούσα να έχω πάρει το TSI, και να έχω ένα εξίσου καλό αυτοκίνητο, το οποίο ουσιαστικά θυσιάζει λίγο απο τις επιδόσεις προς όφελος της άνεσης, με σημαντικό οικονομικό όφελος. Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων, κι εγώ λέω την άποψή μου.

 

Aπο οσα εγραψες αρης θεωρω οτι εκτος της εξτρα ιπποδυναμης τα αλλα δεν ειναι αρνητικα. Μαλιστα θα ηθελα να μου πεις, οσο αφορα την ανεση και τις αναρτησεις , το gt ειναι κουραστικο? χτυπαει πολυ? δηλαδη για καποιον που θελει κατι σπορ χωρις να στερειται ανεσης δεν θα το ενεκρινες?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Aπο οσα εγραψες αρης θεωρω οτι εκτος της εξτρα ιπποδυναμης τα αλλα δεν ειναι αρνητικα. Μαλιστα θα ηθελα να μου πεις, οσο αφορα την ανεση και τις αναρτησεις , το gt ειναι κουραστικο? χτυπαει πολυ? δηλαδη για καποιον που θελει κατι σπορ χωρις να στερειται ανεσης δεν θα το ενεκρινες?

 

Για εμένα χτυπάει πιο πολύ απ' όσο θα ήθελα και δεν απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου ιδανικά (σημειώνω ότι αυτές οι παρατηρήσεις αφορούν αποκλειστικά και μόνο στην άνεση, καθώς η πορεία του αυτοκινήτου δεν επηρεάζεται από τις ανωμαλίες του δρόμου και πολύ σπάνια θα νιώσεις τον πίσω άξονα να αναπηδά σε κάποια ανωμαλία και να ανοίγει ελαφρώς την τροχιά του, χωρίς καν να μπαίνει το ESP - εκτός αν το κάνεις εσκεμμένα).

 

Μάλιστα, πιστεύω ότι στη σκληρή ανάρτηση οφείλονται και κάποιοι μικροτριγμοί στο ταμπλό όταν περνάς πάνω από κακής ποιότητας δρόμους. Από την άλλη, δεν πλέει, ακόμα και στα 200 δεν κουνάει από τη θέση του και σου δίνει αίσθηση ασφάλειας και σταθερότητας. Απλά διαπίστωσα στην πορεία ότι τελικά δε με ενδιαφέρει και τόσο το πως πάει στα 200... Αλλά και πάλι, τα περί άνεσης είναι προσωπικές μου απόψεις.

 

Γιατί δεν οδηγείς και τα δύο σε μια ίδια διαδρομή; Αν μη τι άλλο, το να συγκρίνεις την άνεση είναι εύκολο.

Α, μάλλον δε θα βρίσκεις κακής ποιότητας άσφαλτο στην Ελλάδα ε; Ναι, είναι ένα πρόβλημα αυτό :p :p :p

Link to comment
Share on other sites

Για εμένα χτυπάει πιο πολύ απ' όσο θα ήθελα και δεν απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου ιδανικά (σημειώνω ότι αυτές οι παρατηρήσεις αφορούν αποκλειστικά και μόνο στην άνεση, καθώς η πορεία του αυτοκινήτου δεν επηρεάζεται από τις ανωμαλίες του δρόμου και πολύ σπάνια θα νιώσεις τον πίσω άξονα να αναπηδά σε κάποια ανωμαλία και να ανοίγει ελαφρώς την τροχιά του, χωρίς καν να μπαίνει το ESP - εκτός αν το κάνεις εσκεμμένα).

 

Μάλιστα, πιστεύω ότι στη σκληρή ανάρτηση οφείλονται και κάποιοι μικροτριγμοί στο ταμπλό όταν περνάς πάνω από κακής ποιότητας δρόμους. Από την άλλη, δεν πλέει, ακόμα και στα 200 δεν κουνάει από τη θέση του και σου δίνει αίσθηση ασφάλειας και σταθερότητας. Απλά διαπίστωσα στην πορεία ότι τελικά δε με ενδιαφέρει και τόσο το πως πάει στα 200... Αλλά και πάλι, τα περί άνεσης είναι προσωπικές μου απόψεις.

 

Γιατί δεν οδηγείς και τα δύο σε μια ίδια διαδρομή; Αν μη τι άλλο, το να συγκρίνεις την άνεση είναι εύκολο.

Α, μάλλον δε θα βρίσκεις κακής ποιότητας άσφαλτο στην Ελλάδα ε; Ναι, είναι ένα πρόβλημα αυτό :p :p :p

 

 

Για την ακριβια συνομιληκε αρη χτες τα τεσταρα και τα δυο.Η αληθεια οτι ο δρομος δεν ηταν ιδιαιτερα ασχημος, αλλα δεν παρατηρησα σημαντικες διαφορες οσο αφορα την ανεση.Η αναρτηση λιγο ποιο σφικτη στο gt αλλα που δεν φανηκε να προβληματιζει.Σημειωνω οτι τωρα εχω ενα ASTRA SPORT με ζαντολαστιχα με χαμηλοτερο προφιλ, που επιρρεαζουν την ανεση.Κατα τα αλλα ειδα καλυτερα φρενα, καλυτερες ροπες απο το tsi. Πραγματικο το οικονομικο κινητρο ειναι μεγαλο και ειμαι σε διλλημα ποιο απο τα δυο να επιλεξω ωστε να μην το μετανιωσω !

αα και κατι αλλο.Δεν ξερω αν παιζει ρολο αλλα οδηγησα το tsi sportline που εχει σπορ αναρτησεις !

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς να κάνει κάτι παραπάνω αυτή; Θα μπορούσε μήπως;

 

 

εννοω απο ταχυτητα!!

 

το πσκ θα ειμαι αθηνα ελπιζω να πετυχω κανενα φιλο με gt!!!αν δειτε ασημι gt 5d με πνακιδα ΡΙΙ εγω θα μαι!!!:)

Link to comment
Share on other sites

εννοω απο ταχυτητα!!

 

το πσκ θα ειμαι αθηνα ελπιζω να πετυχω κανενα φιλο με gt!!!αν δειτε ασημι gt 5d με πνακιδα ΡΙΙ εγω θα μαι!!!:)

 

οκ οπου σε δουμε θα σε αφησουμε αν φυγεις 100 μετρα πριν ανοιξουμε:p :p :p :p

Link to comment
Share on other sites

off topic για ένανα και μόνο λόγο. Να πω ένα μεγάλο μπράβο στον φίλο dj aris ο οποίος «τολμάει» και γράφει αυτά που γράφει ξεπερνώντας το γνωστό σύνδρομο «εγώ έχω το καλύτερο, τα άλλα είναι λαλακιες» .
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, γενικά στα fora υπάρχει η τάση ο καθένας να βγάζει τα κόμπλεξ του. Έτσι κι εγώ, που απότι φαίνεται μάλλον θα έπρεπε να δουλεύω σε κανα περιοδικό αυτοκινήτου για να δοκιμάζω τα πάντα (και να μην ικανοποιούμαι με τίποτα) :p :p :p

 

Με φαντάζεσαι με Cayman S και να λέω ότι έχει κάπως σκληρή ανάρτηση; Έλεος...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ξέρει κανείς πόσο περίπου κοστίζει μια 4άδα ελαστικών για το αυτοκίνητο;
225/45/17 περίπου 650€
Link to comment
Share on other sites

Ρίξτε μια ματιά κι εδώ:

http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=7833&CID=2

 

Όσον αφορά εμένα που παρείγγειλα το Golf μου στα μέσα Σεπτέμβρη, πιστεύετε υπάρχει περίπτωση να έχει "esp plus steering";

Link to comment
Share on other sites

ΧΤΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΣΕ ΜΑΥΡΟ !

 

Αυτό λέω κι εγώ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Επιτέλους που κάποιος άλλος εκτός από εμένα το πήρε μαύρο. Καλοτάξιδο και καλό πλύσιμο φίλε μου! :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...