PETRAN_ Δημ. October 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2006 ιδια αναρτηση, ιδια φρενα εχω τεσταρει κ τα δυο αλλα δεν μπορεις να καταλαβεις με 2 3 χιλιομετρα στο καθενα διαφορες. Οσο για το στιλ οδηγησης δεν εχει να κανει με την ηλικια αλλα με το στιλ οδηγου ΣΩΣΤΟΟΟΟΣΣΣΣ οσο παραξενο και αν σας φαινεται ο πατερας μου που ειναι 57 το παει πολυ πιο γ...ντας απο εμενα!!! και θελω να ελπιζω οτι δεν ειμαι και πολυ αργος!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jonnylokis Δημ. October 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2006 και με το τιμονι τελικα τι εγιγε ? το εφτιαξες? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasilis2006 Δημ. October 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2006 Φίλοι μου έχει κανένας γνώμη....εμπειρία από το GT αλλα με το κιβώτιο DSG? Για να μιλήσουμε λίγο και γιαυτό καθώς κάπου άκουσα..για ακόμα μια φορά ότι το ¨πάντρεμά του" με το GT είναι εξαιρετικό. Δεν ξέρω κυκλοφόρισε κανένα τέτοιο? Η vw στο site της το έχει τιμολογήσει... Τι λέτε? Παράθεση Δεν πάμε να γκρεμίσουμε αυτούς που μας γκρέμισαν, πάμε να τους δείξουμε πως δεν πέσαμε. Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο πείρας. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. October 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2006 Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Ξεκινάω γρήγορα με ένα προβληματισμό που έχω: Έχω βρει τρόπο να αλλάξω την εξωτερική εμφάνιση του GT σε GTI, δηλαδή ζάντες (17άρες), μάσκα (με κυψέλες), πλαινές φούστες, κόκκινα δισκόφρενα, ακόμα και σηματάκια εμπρός και πίσω. Δηλαδή εξωτερικά δεν θα ξεχωρίζει πλέον. Και όλα αυτά με ένα κόστος γύρω στα 250€! Το σκέφτομαι, αλλά από την άλλη λέω να το κρατήσω όπως είναι, ώστε να έχει το δικό του χαρακτήρα και να ξεχωρίζει ότι είναι GT και όχι GTI. Ακούω γνώμες! Φίλε dj_aris όπως θα ξέρεις από παλαιότερα Posts έχω παραγγείλει το Gt και το περιμένω σε λευκό κατά το Δεκέμβρη. (Μάλλον θα είναι το μοναδικό σε λευκό που κυκλοφορεί τουλάχιστον Θεσσαλονίκη). Η γνώμη μου λοιπόν όχι μόνο για το συγκεκριμένο αλλά για όλα τα αυτοκίνητα είναι ότι έχουν το προσωπικό τους στυλ. Κάνοντας το να μοιάζει Gti δεν ξεγελάς κανέναν παρά μόνο τους άλλους που το κοιτούν εξωτερικά. Πιστεύω πως είναι πανέμορφο όπως είναι και κάθε αλλαγή θα ήταν περιττή. Το μόνο που θα μου άρεσε να κάνω στο Gt (αν και το σκέφτομαι ακόμη) είναι να βάψω μαύρο τον προφυλακτήρα στο σημείο μπροστά που είναι βαμμένος στο χρώμα του αμαξώματος! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 Βρε παιδιά με παρεξηγήσατε! Δε θέλω να κάνω μια τέτοια αλλαγή για να λέω ότι έχω GTI. Θα το έκανα αποκλειστικά και μόνο επειδή το GTI μου αρέσει καλύτερα σε εμφάνιση. Τελικά όμως δε θα το πειράξω καθόλου, μιας και επικράτησε η άποψη ότι "έχει το δικό του χαρακτήρα". Εξάλλου, αν έχω τώρα ένα "GTI", ποιό θα είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου; :p Εκτός αν αποφασίσω να το κάνω μετά από 3-4 χρόνια, έτσι για να φρεσκαριστεί η εμφάνιση του αυτοκινήτου και να αποκτήσει ένα διαχρονικό look, ειδικά αφού τότε θα έχει κυκλοφορήσει και το mk6. Το ξανασυζητάμε τότε λοιπόν! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 Φίλοι μου έχει κανένας γνώμη....εμπειρία από το GT αλλα με το κιβώτιο DSG? Για να μιλήσουμε λίγο και γιαυτό καθώς κάπου άκουσα..για ακόμα μια φορά ότι το ¨πάντρεμά του" με το GT είναι εξαιρετικό. Δεν ξέρω κυκλοφόρισε κανένα τέτοιο? Η vw στο site της το έχει τιμολογήσει... Τι λέτε? Φίλε Βασίλη, δεν έχω οδηγήσει ποτέ αυτόματο, αλλά θεωρώ ότι ένα τέτοιο κιβώτιο στερεί εν μέρει τη χαρά της οδήγησης. Ο οδηγός συμμετέχει λιγότερο πλέον στη διαδικασία. Μπορεί τα σημερινά αυτόματα να απέχουν από τα παλιά, μπορεί ακόμα να δουλεύουν καλύτερα από το μέσο οδηγό (σίγουρα το DSG κάνει πιο προσεκτικές και σαφώς πιο γρήγορες αλλαγές από εμένα), αλλά μετά γίνεται λίγο playstation η οδήγηση. Προσωπικά δε θα έπαιρνα ποτέ αυτόματο, με δύο εξαιρέσεις: 1) σε ένα αυτοκίνητο πόλης (τύπου smart), γιατί το αριστερό πόδι δε φταίει σε τίποτα στο μποτιλιάρισμα ή 2) σε μια Mercedes, γιατί όποια κι αν έχω οδηγήσει (Α, C, E, όλα μοντέλα 2004 και μετά) το χειροκίνητο κιβώτιο είναι απλά άθλιο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jonnylokis Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 παιδεια ξερετε ποσο καιρο κυκλοφορει αυτο το golf? και ποτε αναμενετε να βγαλει νεο μοντελο? θα κρατησει η σε λιγο θα εχει βγαλει νεο μοντελο και θα φενομαστε παλαιοι? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 Νομιζω οτι το DSG μαζι με το SMGIII και αλλα 1-2 ημιαυτοματα κιβωτια ειναι τα μοναδικα που θα προτιμουσα σε σχεση με το χειροκινητο... Περα του οτι με αυτα οι αλλαγες γινονται πιο γρηγορα σε σχεση με το χειροκινητο, περα απο το γεγονος οτι οταν βαριεσαι το βαζεις απλα στο αυτοματο και πατας μονο γκαζι και φρενο, περα απο το γεγονος του οτι το 90% των supercars βγαινει πλεον με τετοια κιβωτια, πλεον σου δινουν αποκλειστικα την δυνατοτητα να οδηγεις ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ θελεις χωρις να σου ανεβαζουν και να κατεβαζουν ταχυτητες κατα βουλισην! Πραγματικα ειναι ολα τα λεφτα και καλως η κακως ειναι το μελλον... ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 παιδεια ξερετε ποσο καιρο κυκλοφορει αυτο το golf? και ποτε αναμενετε να βγαλει νεο μοντελο? θα κρατησει η σε λιγο θα εχει βγαλει νεο μοντελο και θα φενομαστε παλαιοι? Aυτό είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό. Κανονικά, φέτος θα έπρεπε να κυκλοφορήσει το facelift του mk5, όπως περίπου γίνεται με κάθε μοντέλο όταν κλείνει 3 χρόνια στην αγορά. Επειδή όμως, όπως φαίνεται αυτό τελικά δε θα γίνει (υπήρχαν κάποιες φωτό προ εξαμήνου που έδειχναν ένα Golf με νίκελ μάσκα από Jetta, αλλά μετά από αυτό τίποτα νεότερο), προφανώς θα παρουσιαστεί κατευθείαν το καινούριο. Φήμες λένε για τα μέσα του 2008, οπότε μέχρι τα μέσα του 2009 που θα κυκλοφορήσει το νέο GT/GTI (πιθανότατα με 1,6 TSI με 200+ ίππους) έχουμε ακόμα 3 χρόνια. Αυτό που έχει όμως ενδιαφέρον είναι ότι η ίδια η VW έχει δηλώσει ότι θα επισπεύσει την αντικατάσταση του μοντέλου γιατί όπως έχουν παραδεχτεί έχει ιδιαίτερα υψηλό κόστος παραγωγής. Μήπως λοιπόν οι προσπάθειες για μείωση του κόστους θα έχουν και ως επίπτωση κάποιες εκπτώσεις στην ποιότητα του νέου μοντέλου; Και για όσους αναρωτιούνται αν είναι δυνατόν μια εταιρεία να κυκλοφορήσει ένα μοντέλο χειρότερο ποιοτικά από το προηγούμενο, ας μην ξεχνάτε ότι και το Golf mk3 έδειχνε σίγουρα καλύτερο ποιοτικά από το mk2, αλλά όσον αφορά στην αντοχή και την αξιοπιστία...άστο καλύτερα. Γιατί -εγώ τουλάχιστον- με τον όρο "ποιότητα" αντιλαμβάνομαι και παράγοντες που έχουν να κάνουν με την κύλιση, την αξιοπιστία, το θόρυβο, την άνεση, την αντοχή, και όχι μόνο τα "αφρώδη υλικά στο ταμπλό" που πολυδιαφημίζουν όλοι τώρα. Εγώ πιστεύω ότι η τωρινή γενιά είναι μακράν η καλύτερη όλων (και δεν εννοώ με απόλυτα κριτήρια αλλά με τα κριτήρια της εκάστοτε εποχής). Έτσι, ειδικά το mk5 GTI είναι ο φυσικός διάδοχος του mk1, και γι' αυτό θα αποτελέσει classic αυτοκίνητο. Τελικά το καινούριο μπορεί κάλλιστα να είναι καλύτερο από το προηγούμενο (αυτό δε θα ήταν έκπληξη εξάλλου), αλλά αυτό είναι αναμενόμενο και μπαίνοντας σε αυτή τη λογική δε θα πάρεις ποτέ αυτοκίνητο. Γιατί πάντα είτε θα περιμένεις να κυκλοφορήσει για λίγο ένα μοντέλο (για να εξαλειφθούν προβλήματα νεότητας) ή θα περιμένεις να έρθει ο διάδοχός του... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gka Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 Aυτό είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό. Κανονικά, φέτος θα έπρεπε να κυκλοφορήσει το facelift του mk5, όπως περίπου γίνεται με κάθε μοντέλο όταν κλείνει 3 χρόνια στην αγορά.Ήδη έχει γίνει facelift στο golf! Μικρολεπτομέρειες μεν αλλά έχει γίνει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gka Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 To 1ο "facelift" είχε τις παρακάτω αλλαγές: 1. Νικελ λεπτομερειες σε λεβιεδακι, χειροφρενο, ντουλαπακι 2. Kλειδαριά στο ντουλαπάκι 3. Αλλαγή γραμαμοσειράς στο ταχύμετρο με πιο μικρούς χαρακτήρες 4. Σήμα vw στο κάτοπτρο των μεσαίων φωτων 5. Αισθητήρας που σφυράει για τη ζώνη οδηγού και συνοδηγού 6. Τrip computer με λειτουργία "set maximum speed" 7. Μπροστινό φανάρι με ασημί εσωτερικό, αντι για ματ που είχε το πρώτο To 2ο "facelift" 1. 3 άκτινο τιμόνι πλαστικό στα TRENDLINE K COMFORTLINE 2. Ταμπλώ σκούρο σε ολες τις εκδοσεις 3. Αλλαγές στη σταχτοθήκη χρωματικά (ασημί τέλος) 4. Εσωτερικά χερούλια πόρτας ,χειρόφρενο, πόμολο, κλειδαριά ντουλαπάκι αλουμινίου αντί χρώμιο 5. Νέες επενδύσεις καθισμάτων κόκκινο-γκρι κ μπλε-γκρι 6. Καταργηση του coastalblue k red spice ,προσθηκη river blue k sunset red 7. προσθήκη πακέτου χρωμίου (χρωμια στη μασκα ,πισω πορτα,πλαινα ντεκορ) 8. κατάργηση ενσωματωμένης κεραίας, κεραία κανονικά οπωs golf 4 ektos navi(shark tale) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 Ήδη έχει γίνει facelift στο golf! Μικρολεπτομέρειες μεν αλλά έχει γίνει. Το 2006 έγινε ;) Μήπως μιλάς για τις εκδόσεις που φέρνει κάθε χρόνο, δηλαδή το ΜΥ2005, ΜΥ2006 κτλ; Κάθε χρόνο έρχεται μια ελαφρά τροποιημένη έκδοση όλων των αυτοκινήτων, με διορθώσεις, επιπλέον εξοπλισμό ή ανεπαίσθητες διαφορές (που συνήθως δε φαίνονται). Αυτό όμως γίνεται κάθε χρόνο και δεν είναι facelift, μιας και δεν αλλάζει γενικά η εμφάνιση του αυτοκινήτου (εκτός αν θεωρούμε αλλαγή μια διαφορετική κεραία ή τα κουμπιά του ηχοσυστήματος που έγιναν ασημί, για να αναφέρω δυο από τις διαφορές του Golf MY2007 σε σχέση με τα προηγούμενα). Αντίθετα, ένα facelift έχει διαφορετική μάσκα, φώτα, προφυλακτήρες κτλ, ενώ συνοδεύεται και από αλλαγές στον εξοπλισμό, στα αξεσουάρ, στις ζάντες κτλ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το "νέο" Polo ή τα επίσης "νέα" Touareg & Touran, που ενώ έχουν εναρμονιστεί με τα υπόλοιπα μοντέλα της VW εμφανισιακά (βλ. μάσκα σε σχήμα "V"), εντούτοις παραμένουν ίδια σε πλαίσιο και μηχανικά μέρη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 ΟΚ, με πρόλαβες, ακριβώς αυτό εννοούσα. Αυτά δεν είναι facelifts... PS: BTW, που τα βρήκες αυτά; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jonnylokis Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 αρης το προβλημα με το τιμονι τελικα τι εκανες? το ελυσες? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 Όχι. Όταν τύχει να ξαναπάω από την αντιπροσωπεία ή αν κλείσω ραντεβού σε μια άλλη VW μπορεί να το φτιάξω. Προς το παρόν, απλά δε με απασχολεί. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alexasso Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 Νομιζω οτι το DSG μαζι με το SMGIII και αλλα 1-2 ημιαυτοματα κιβωτια ειναι τα μοναδικα που θα προτιμουσα σε σχεση με το χειροκινητο... Περα του οτι με αυτα οι αλλαγες γινονται πιο γρηγορα σε σχεση με το χειροκινητο, περα απο το γεγονος οτι οταν βαριεσαι το βαζεις απλα στο αυτοματο και πατας μονο γκαζι και φρενο, περα απο το γεγονος του οτι το 90% των supercars βγαινει πλεον με τετοια κιβωτια, πλεον σου δινουν αποκλειστικα την δυνατοτητα να οδηγεις ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ θελεις χωρις να σου ανεβαζουν και να κατεβαζουν ταχυτητες κατα βουλισην! Πραγματικα ειναι ολα τα λεφτα και καλως η κακως ειναι το μελλον... ;) +1 και απο μενα , τερμα , το μελλον ειναι αυτο θελουμε δεν θελουμε , σε λιγα χρονια πιστευω οτι το χειροκινητο κιβωτιο θα ειναι το εξτρα σε πολλα μοντελα και οχι οπως τωρα που ισχυει το αντιθετο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 +1 και απο μενα , τερμα , το μελλον ειναι αυτο θελουμε δεν θελουμε , σε λιγα χρονια πιστευω οτι το χειροκινητο κιβωτιο θα ειναι το εξτρα σε πολλα μοντελα και οχι οπως τωρα που ισχυει το αντιθετο. Δεν είναι σίγουρο αυτό! Φαντάζεστε ένα ΜΧ-5 με αυτόματο κιβώτιο; Ακόμα και η Alfa Romeo κατάργησε τα Selespeed στα νέα αυτοκίνητα! Για να μην πουμε για την Cadillac, που μετά από 50 και βάλε χρόνια παρουσίασε αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο (στη CTS)! Αντισταθείτε! Το αυτόματο κιβώτιο είναι σαν το ESP: καλό είναι να υπάρχει αλλά ακόμα καλύτερο να απενεργοποιείται κιόλας! Και επειδή αυτόματο που να γίνεται χειροκίνητο (πραγματικό χειροκίνητο, με συμπλέκτη, όχι με κουμπάκια) δεν υπάρχει (προς το παρόν, στο μέλλον δεν ξέρεις) καλύτερα χειροκίνητο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Konin Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 ...Γιατί, εξ άλλου, με τις αλλαγές εξασκείται περισσότερο και το μυαλό.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alexasso Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 Δεν είναι σίγουρο αυτό! Φαντάζεστε ένα ΜΧ-5 με αυτόματο κιβώτιο; Ακόμα και η Alfa Romeo κατάργησε τα Selespeed στα νέα αυτοκίνητα! Για να μην πουμε για την Cadillac, που μετά από 50 και βάλε χρόνια παρουσίασε αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο (στη CTS)! Αντισταθείτε! Το αυτόματο κιβώτιο είναι σαν το ESP: καλό είναι να υπάρχει αλλά ακόμα καλύτερο να απενεργοποιείται κιόλας! Και επειδή αυτόματο που να γίνεται χειροκίνητο (πραγματικό χειροκίνητο, με συμπλέκτη, όχι με κουμπάκια) δεν υπάρχει (προς το παρόν, στο μέλλον δεν ξέρεις) καλύτερα χειροκίνητο! Για την Alfa ποτε δεν μου αρεσε το Selespeed και ειχαν ακουστει πολλα παραπονα γι'αυτο , αλλα νομιζω ειχε να κανει και με θεμα κοστους και συντηρησης , πιστευω οτι αυτος ηταν ο λογος της καταργησης. τωρα οσο για το mx5 με αυτοματο το φανταζομαι και δεν εχω κανενα προβλημα , απλα να ειναι κιβωτιο αυτοματο απο τη τελευταια φουρνια.οτι ειναι να κανει ενα mx5 με χειροκινητο θα το κανει και με αυτοματο , οκ διορθωνω ισως λιγο λιγοτερα με το αυτοματο.τωρα σε αισθηση οδηγησης συμφωνω μαζι σου , αλλα μονο αν μενει καποιος σε καμια επαρχια με καλο δρομο και ωραια στροφιλικια....:rolleyes::rolleyes: και να τον κανεις αυτο τον δρομο 2 φορες την ημερα (πχ πηγαινε-ελα) για να πηγαινεις στην δουλεια. φιλικα παντα ετσι , κουβεντα κανουμε..;) μπορει να βγαινουμε λιγο off topic επειδη υπαρχει και αντιστοιχο θεμα , αλλα btw συμφωνω με τον amelidis σε αυτο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RallyeMan Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 Eρωτησεις...: 1) Τι κανει το κουμπι W που βρισκεται διπλα στο κουμπι ΕSP? 2) Οσοι εχουν παρει απο εδω το GT...Σας εδωσαν συγκεκριμενα manuals για GT η το κλασικο που ειναι για Golf Fsi, Golf Plus και Golf GTi? :worry: :ninja: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ZILIA Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 einai gia εκινηση σε χιονι μειωνει την ροπη στους εμπρος τροχους.για το μανουαλ εχειτο κλασικο και προσθετες σελιδες για τον κινητηρα tsi του gt Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AntonisKok Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 Επανήλθα κι εγω, έλειπα γιατί έχω πέσει με τα μούτρα στη δουλειά. Οπως έχω πει σε παλαιότερο post ενώ το πήγα στην karenta και έγινε ευθυγράμμιση ξανά στο αυτοκίνητο το πρόβλημα παραμένει με το τιμόνι - δεν τραβάει απλά είναι ένα κλικ προς τα αριστερά - πάντως αν το λύσει κάποιος από τους παραπάνω που έχουν αναφέρει το πρόβλημα ας ενημερώσει στο forum να δούμε τελικά τι συμβαίνει. Επίσης έχει κανείς ασχοληθεί με τοποθετηση xenon aftermarket. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jonnylokis Δημ. October 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 10, 2006 αυριο το παραγγελνω σε κοκκινο! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AntonisKok Δημ. October 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 11, 2006 Ειχα τα κλασικα manual αλλα και ένα ένθετο για το GT Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. October 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2006 Επανήλθα κι εγω, έλειπα γιατί έχω πέσει με τα μούτρα στη δουλειά. Οπως έχω πει σε παλαιότερο post ενώ το πήγα στην karenta και έγινε ευθυγράμμιση ξανά στο αυτοκίνητο το πρόβλημα παραμένει με το τιμόνι - δεν τραβάει απλά είναι ένα κλικ προς τα αριστερά - πάντως αν το λύσει κάποιος από τους παραπάνω που έχουν αναφέρει το πρόβλημα ας ενημερώσει στο forum να δούμε τελικά τι συμβαίνει. Επίσης έχει κανείς ασχοληθεί με τοποθετηση xenon aftermarket. μηπως χτυπησες λινα,εκανε βυζι το λαστιχο,ζαντα? κακως π το αφηνεις ετσι..αστο τους μεχρι να το φτιαξουν κ ζητα αυτοκινητο εξ.πελατων. @rallyeman το w βγαζει εκτος τον κομπρεσορα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.