Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μην ανησυχείς τότε, θα βρεθεί άκρη. Εφόσον μίλησες και αναγνωριστηκε το πρόβλημα, ακόμα καλύτερα. Φρόντισε να το κυνηγήσεις όμως, γιατί στα λόγια όλοι καλοί είναι.
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος αν η VW στους TSI κινητήρες προσφέρει επέκταση εγγύησης και αν ναι, πως διαμορφώνεται αυτή;
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος αν η VW στους TSI κινητήρες προσφέρει επέκταση εγγύησης και αν ναι, πως διαμορφώνεται αυτή;
Ναι προσφέρει κανονικά. Νομίζω μου χε στοιχίσει 300€ και είναι για 2 χρόνια επιπλέον μέσω συμβολαίου ασφαλιστικής που αναφέρει αναλυτικά τις καλύψεις.
Link to comment
Share on other sites

Ναι προσφέρει κανονικά. Νομίζω μου χε στοιχίσει 300€ και είναι για 2 χρόνια επιπλέον μέσω συμβολαίου ασφαλιστικής που αναφέρει αναλυτικά τις καλύψεις.

€410 και μεχρι τον 18ο μηνα, μπορεις να παρεις επεκταση πια.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους,

 

Έχω ενα golf tsi 140hp και τον τελευταίο καιρό παρατήρησα έναν θόρυβο που δεν τον είχα ξανακούσει. Όταν ανοίγω το κλιματιστικό, στις χαμηλές στροφές και συγκεκριμένα στις 1100-1300 ακούγεται ένας θόρυβος σαν να έχω ένα ανεμιστηράκι, κάτι σαν δεύτερος κομπρέσσορας. Από τις 1300 και πέρα σταματάει. Έχει τύχει σε κανέναν άλλο? Το πήγα και στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι δεν έχει κάτι...Εμένα πάλι μου τη σπάει ο συγκεκριμένος θόρυβος. Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να έιναι?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι τιποτα eythimis και εμενα ετσι κανει απλα προσεξε μηπως τριζει η κεντρικη κονσολα γιατι εκει εντοπιστικαν πολλα απο τα μικροτριξιματα της καμπινας στα golf.Οταν το εχεις στο automatic γινεται εναλλαγη του αερα σε διαφορετικα σημεια για την γρηγοροτερη ψυξη της καμπινας και επειδη η ηχομονωση στα golf ειναι πολυ καλη ακους τον ηχο του αερα και γενικοτερα του κλιματιστικου.

 

Ειδε κανεις το "NEO" golf VI. Εμενα δεν μου φανηκε και πολυ νεο παντως.

Link to comment
Share on other sites

Βάλανε τους αεραγωγούς που έχει το EOS, το τιμόνι είναι λίγο βελτιωμένο και με περισσότερα κουμπιά, τα πίσω φώτα θυμίζουν Touareg.

 

Το βασικότερο για μένα είναι η δυναμική ρύθμιση ανάρτησης-τιμονιού-γκαζιού που έχει...

Link to comment
Share on other sites

Και τα νεύρα στο πλάι του δίνουν άλλη χάρη. Δίπλα του, το 5άρι μοιάζει πολύ χοντρό.
Link to comment
Share on other sites

Ναι προσφέρει κανονικά. Νομίζω μου χε στοιχίσει 300€ και είναι για 2 χρόνια επιπλέον μέσω συμβολαίου ασφαλιστικής που αναφέρει αναλυτικά τις καλύψεις.

 

340 Ευρω για την ακριβεια.

 

€410 και μεχρι τον 18ο μηνα, μπορεις να παρεις επεκταση πια.

 

340 Ευρω αν την αγορασεις μεσα σε ενα μηνα απο την εκδοση της αδειας ή 410 αν την αγορασεις αργοτερα έως τον 18ο μηνα.

 

Αυτο που ηθελα να ρωτησω σχετικα με την εγγυηση ειναι αν εχει χιλιομετρικο περιορισμο (ειτε της vw ειτε της ασφαλιστικης) αν και νομιζω πως δεν εχει :shifty:

 

Σημερα γυρισα απο το μεγαλυτερο ταξιδι μου με το golfακι, 1400χλμ Θεσσαλονικη - Λευκαδα (βολτες εκει μεσα) - Θεσσαλονικη. Οτι και να πω ειναι λιγο :happy: Περσι ειχα κανει αντιστοιχο ταξιδι με το polaκι, ε καμια μα καμια σχεση...χαρακτηριστικα θυμαμαι οτι ημουν παντα μια ταχυτητα κατω, και φυσικα σε καθε προσπεραση αναγκαζομουν να κλεινω a/c :ninja: Βαριεμαι να γραφω πολλα, ειμαι και κουρασμενος :p σε αυτα τα 1400χλμ η καταναλωση ηταν συμφωνα με το trip computer 7,6λιτρα/100χλμ - πολυ καλα νομιζω (με clima ανοιχτο στα ~1200 απο τα 1400χλμ). Στην Εγνατια ειχα το cruise control στα 150-160 και στους υπολοιπους δρομους πηγαινα με τη ροη.

 

Αααα να μη ξεχασω, 8500χλμ σε 2.5 μηνες :p

Link to comment
Share on other sites

Παντως δεν εχει μεγαλες αλλαγες σε σχεση με το 5. Το μπροστινο μερος καλο ειναι αν και προτιμω το μπροστινο μερος των εκδοσεων GTI , Gt sport του 5 εναντι αυτου του 6. Εκει που παντως το χαλασαν το αμαξι καπως ειναι το πισω μερος. Ειχε που ειχε περιεργο κωλο απο πριν το 5, τωρα το αποτελειωσαν.. :wacko:

Επισης στα πλαινα εχει βελτιωθει αρκετα, καθως εχουν νευρα οι πορτες και δεν ειναι τοσο ξερες οσο στο 5.

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

Από μπροστά είναι χειρότερο από τις απλές εκδόσεις του 5, και θυμίζει κάπως το 4. Δε με ενθουσιάζει αλλά τρώγεται. Μαρέσει στο πλάι και το εσωτερικό του σίγουρα είναι πιο ενδιαφέρον από του τρέχοντος.

Αλλά εκεί που το έκαναν απαίσιο είναι από πίσω. Σαν το touareg είναι :wacko: :mad:

 

http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=1441

Link to comment
Share on other sites

Και το μεγαλο αρνητικο πιστευω στο VI ειναι οτι το 2012 οπως αναφερουν τα περισσοτερα περιοδικα σταματαει για να βγει το VII. Παρολα αυτα το VI διαφερει σε τεχνολογια και μικροgadget παρα σχεδιαστικα με το 5 και αυτο το λεω διοτι η αλλαγη του golf4 με το 5 ηταν ενα αλμα σχεδιαστικα.Οπως και να το κανουμε ομως θα ειναι το επομενο best seller στην κατηγορια του οπως ηταν παντα αλλωστε.
Link to comment
Share on other sites

Τιμες του Golf VI

 

Ausstattung Trendline:

1.4 (80 PS) kostet 16.500 Euro

1.6 (102 PS) kostet 17.900 Euro

2.0 TDI (110 PS) kostet 20.625 Euro

 

Ausstattung Comfortline: 1500 Euro Aufpreis

1.4 (80 PS) kostet 18.000 Euro

1.6 (102 PS) kostet 19.400 Euro

1.4 (122 PS) kostet 20.675 Euro

1.4 (122 PS) kostet 22.450 Euro inkl. 7-Gang-DSG

1.4 (160 PS) kostet 23.975 Euro inkl. 7-Gang-DSG

2.0 TDI (110 PS) kostet 22.125 Euro

2.0 TDI (140 PS) kostet 24.100 Euro

2.0 TDI (140 PS) kostet 25.875 Euro inkl. 7-Gang-DSG

 

Ausstattung Highline: 1250 Euro Aufpreis zu Comfortline

1.4 (122 PS) kostet 21.925 Euro

1.4 (122 PS) kostet 23.700 Euro inkl. 7-Gang-DSG

1.4 (160 PS) kostet 25.225 Euro inkl. 7-Gang-DSG

2.0 TDI (110 PS) kostet 23.375 Euro

2.0 TDI (140 PS) kostet 25.350 Euro

2.0 TDI (140 PS) kostet 27.125 Euro inkl. 6-Gang-DSG

 

 

Πηγη

http://www.autozeitung.de/online/render.php?render=0142028

 

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές είναι για την γερμανική αγορά, έτσι;

 

Είναι αρκτά ακριβότερο απο το 5 αλλά δεν ξέρουμε πως θα διαμορφωθούν στην ελληνική αγορά.

 

Η διαφορά του 122 με το 160 είναι μόλις 1500 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές είναι για την γερμανική αγορά, έτσι;

 

Είναι αρκτά ακριβότερο απο το 5 αλλά δεν ξέρουμε πως θα διαμορφωθούν στην ελληνική αγορά.

 

Η διαφορά του 122 με το 160 είναι μόλις 1500 ευρώ.

 

 

 

Και βέβαια στην Γερμανία βάλε τώρα εσυ και λίγο.... Αλογοσκούφη και βγάλε τις τιμές στην Ελλάδα :w00t::w00t::w00t::w00t:

 

 

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

μπορει να μου πει καποιος που στο καλο γραφει που εχει κατασκευαστει το golfακι μου?οι ζωνες γραφουν ουγγαρια,τα πατακια και κατι σωληνακια τσεχια,μονο τα λαστιχα γραφουν γερμανια
Link to comment
Share on other sites

μπορει να μου πει καποιος που στο καλο γραφει που εχει κατασκευαστει το golfακι μου?οι ζωνες γραφουν ουγγαρια,τα πατακια και κατι σωληνακια τσεχια,μονο τα λαστιχα γραφουν γερμανια

 

Βάλε εδώ το VIN του αυτοκινήτου σου και θα δεις την χώρα κατασκευής του.

http://www.abvwc.org.uk/vw_vin.htm

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια στην Γερμανία βάλε τώρα εσυ και λίγο.... Αλογοσκούφη και βγάλε τις τιμές στην Ελλάδα :w00t::w00t::w00t::w00t:

 

.

 

Γειά σου Νίκο,

 

Ευχαριστημένος με το καινούριο τιμονάκι σου από GTI ?

 

Κώστας

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τιμες του Golf VI

 

Ausstattung Trendline:

1.4 (80 PS) kostet 16.500 Euro

1.6 (102 PS) kostet 17.900 Euro

2.0 TDI (110 PS) kostet 20.625 Euro

 

Ausstattung Comfortline: 1500 Euro Aufpreis

1.4 (80 PS) kostet 18.000 Euro

1.6 (102 PS) kostet 19.400 Euro

1.4 (122 PS) kostet 20.675 Euro

1.4 (122 PS) kostet 22.450 Euro inkl. 7-Gang-DSG

1.4 (160 PS) kostet 23.975 Euro inkl. 7-Gang-DSG

2.0 TDI (110 PS) kostet 22.125 Euro

2.0 TDI (140 PS) kostet 24.100 Euro

2.0 TDI (140 PS) kostet 25.875 Euro inkl. 7-Gang-DSG

 

Ausstattung Highline: 1250 Euro Aufpreis zu Comfortline

1.4 (122 PS) kostet 21.925 Euro

1.4 (122 PS) kostet 23.700 Euro inkl. 7-Gang-DSG

1.4 (160 PS) kostet 25.225 Euro inkl. 7-Gang-DSG

2.0 TDI (110 PS) kostet 23.375 Euro

2.0 TDI (140 PS) kostet 25.350 Euro

2.0 TDI (140 PS) kostet 27.125 Euro inkl. 6-Gang-DSG

 

 

Πηγη

http://www.autozeitung.de/online/render.php?render=0142028

 

 

 

 

.

 

160 άλογα με χειροκίνητο δεν προσφέρονται;

ελπίζω να είναι υψηλότερες οι τιμές από την Ελλάδα στη Γερμανία, αλλιώς θα έρθει εδώ αρκετά αλμυρό...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...