Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μην ξεχνάμε άλλωστε οτι ο TSI είναι ο πρώτος turbo κινητήρας που βγαίνει σε τόσο μαζική παραγωγή και οι turbo χαλάνε πιο πολύ σε θερμά κλίματα.
Ειναι καλυτερα οταν δε ξερουμε κατι να μη το γραφουμε;)
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδια...επειδη εχω μπει σε ενα διλλημα αυτες τις μερες..

 

VW golf 1.4 gt sport 140ps ή Audi A3 1.4 125hp ambition(sport edition)

 

Η διαφορα στα χρηματα δεν ειναι μεγαλη και δεν ξερω το σκεφτομαι. Ημουν ενα βημα πριν παω στην αντιπροσωπια να παρω το golf και μπηκα σε αυτο το διλλημα.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι καλυτερα οταν δε ξερουμε κατι να μη το γραφουμε;)

 

Είναι καλό όταν το παίζουμε έξυπνοι να εξηγούμε και γιατί...

 

δεν με πειράζει αν έχω κάνει λάθος που δεν πιστευω οτι έχω κάνει με πειράζει που δεν εξηγείς το σχόλιο σου...

Link to comment
Share on other sites

για ποιο λογο σου αλλαξαν ολο το σασμαν?πρωτα εκανες αλλαγη γραναζιου και μετα το σασμαν?που?

 

Αλλαγή γραναζιού έκανα γιατι δεν έμπαινε καλά η δευτέρα...Το σασμαν μου το αλλάξανε γιατί χάλασε(έπαιρνε ταχύτητες και οι τροχόι γύρναγαν λίγο και μετα μπλόκαραν)...δέκα μέρες μετά είχα νεο πρόβλημα στο σασμαν(δεν έβαζε καμία ταχύτητα) και μου αλλάξανε την αντλία του συμπλέκτη...Μου ειπαν οτι οι 2 βλάβες δεν συνδέονταν μεταξύ τους.

Link to comment
Share on other sites

Είναι καλό όταν το παίζουμε έξυπνοι να εξηγούμε και γιατί...

 

δεν με πειράζει αν έχω κάνει λάθος που δεν πιστευω οτι έχω κάνει με πειράζει που δεν εξηγείς το σχόλιο σου...

Την εξυπναδα που ακριβως την διεκρινες? Ειναι νομιζο αυτονοητο οτι δεν ειναι ο πρωτος turbo κινητηρας που βγαινει σε μαζικη παραγωγη οπως εγραψες. Αν εννοεις βεβαια ο πρωτος compressor - turbo, τοτε και παλι να σου θυμισω τη Lancia δεκαετια 80 που ειχε compressor + turbo. 2ον. Απο που βγαζεις το συμπερασμα οτι χαλανε σε θερμα κλιματα? Αν ειναι ετσι τοτε δε θα πουλαγανε turbo αμαξια σε χωρες οπως η Ελλαδα. Οτι πεφτει ελαχιστα η αποδοση σε θερμοκρασιες πανω απο 35, δε σημαινει οτι χαλανε.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια...επειδη εχω μπει σε ενα διλλημα αυτες τις μερες..

 

VW golf 1.4 gt sport 140ps ή Audi A3 1.4 125hp ambition(sport edition)

 

Η διαφορα στα χρηματα δεν ειναι μεγαλη και δεν ξερω το σκεφτομαι. Ημουν ενα βημα πριν παω στην αντιπροσωπια να παρω το golf και μπηκα σε αυτο το διλλημα.

 

δεδομενου οτι

1)η διαφορα(οπως λες) δεν ειναι μεγαλη

2)τα 2 αυτοκινητα θα εχουνε ιδιο κοστος service

3)τα 2 αυτοκινητα εχουνε παραπλησιες επιδοσεις

4)τα 2 αυτοκινητα θα εχουνε ιδιο κοστος χρησης(βενζινες , ασφαλειες)

5)ενα audi ειναι πολυ πιο πουλ μουρ απο ενα αντιστοιχο vw(ιδιαιτερα το fl με τα leds)

6)το α3 εχει καλυτερη ποιοτητα εσωτερικου

 

πραγματικα δεν βλεπω λογο γιατι να μην το προτιμησεις??

Link to comment
Share on other sites

Σαν μελλοντικός πελάτης VW θέλω να κάνω κάποιες ερωτήσεις

1. Το Passat variant 1,8 TSI 160PS έβγαλε προβλήματα;

2. Αν προτιμήσω το 4motion αλλά fsi 150ps, θα είναι ασφαλέστερο το χειμώνα να ανεβώ και σε καμμιά πίστα, ή το haldex δεν είναι και τόσο τερακίνηση;

3. Τα κατά της τετρακίνησης (βάρος, θόρυβος, καύσιμο, φθορές) μήπως αντισταθμίζονται απο το TSI 160ps; Δεν πρόκειται να πάω σε χώμα και οι αναβάσεις είναι λίγες.

Link to comment
Share on other sites

δεδομενου οτι

1)η διαφορα(οπως λες) δεν ειναι μεγαλη

2)τα 2 αυτοκινητα θα εχουνε ιδιο κοστος service

3)τα 2 αυτοκινητα εχουνε παραπλησιες επιδοσεις

4)τα 2 αυτοκινητα θα εχουνε ιδιο κοστος χρησης(βενζινες , ασφαλειες)

5)ενα audi ειναι πολυ πιο πουλ μουρ απο ενα αντιστοιχο vw(ιδιαιτερα το fl με τα leds)

6)το α3 εχει καλυτερη ποιοτητα εσωτερικου

 

πραγματικα δεν βλεπω λογο γιατι να μην το προτιμησεις??

 

Μαλλον θα προτιμησω το golf γιατι το Α3 εχει 8.5% επιτοκιο εναντι του 6.5 του golf και ελάχιστη προκαταβολή 5000€. Δεν βγαινουμε για τοσα :p

Το παιρνω αρχικα με δοσεις με αμεση εξόφληση στα 2.5 χρονια των υπολοιπων δοσεων. Αλλα αρχικα παει πολύ το Α3.

 

Επισης ξερει κανεις πως κανουμε τον υπολογισμο του επιτοκίου..?

Γιατι ποτε δεν το καταλαβα αυτο

Link to comment
Share on other sites

δεδομενου οτι

1)η διαφορα(οπως λες) δεν ειναι μεγαλη

2)τα 2 αυτοκινητα θα εχουνε ιδιο κοστος service

3)τα 2 αυτοκινητα εχουνε παραπλησιες επιδοσεις

4)τα 2 αυτοκινητα θα εχουνε ιδιο κοστος χρησης(βενζινες , ασφαλειες)

5)ενα audi ειναι πολυ πιο πουλ μουρ απο ενα αντιστοιχο vw(ιδιαιτερα το fl με τα leds)

6)το α3 εχει καλυτερη ποιοτητα εσωτερικου

 

πραγματικα δεν βλεπω λογο γιατι να μην το προτιμησεις??

 

Ολα ενταξει, μονο οτι οι επιδοσεις δεν ειναι τοσο παραπλησιες.

Βεβαια το Audi εχει και στανταρντ esp.

Παντως και εγω θα επαιρνα το Audi αν ειχαν τα ιδια λεφτα (εστω και κατι περισσοτερο το Audi).

Link to comment
Share on other sites

Την εξυπναδα που ακριβως την διεκρινες? Ειναι νομιζο αυτονοητο οτι δεν ειναι ο πρωτος turbo κινητηρας που βγαινει σε μαζικη παραγωγη οπως εγραψες. Αν εννοεις βεβαια ο πρωτος compressor - turbo, τοτε και παλι να σου θυμισω τη Lancia δεκαετια 80 που ειχε compressor + turbo. 2ον. Απο που βγαζεις το συμπερασμα οτι χαλανε σε θερμα κλιματα? Αν ειναι ετσι τοτε δε θα πουλαγανε turbo αμαξια σε χωρες οπως η Ελλαδα. Οτι πεφτει ελαχιστα η αποδοση σε θερμοκρασιες πανω απο 35, δε σημαινει οτι χαλανε.

 

Με τη διαφορα οτι της Lancia πηγε απατο (λογω αξιοπιστιας που ηταν κατι εντελως αναμενομενο λαμβανοντας υπ'οψιν την τεχνογνωσια της εποχης) και εμεινε μονο σαν εγκυκλοπαιδικο σημειωμα που αν δεν ειχε βγει τωρα ο Tsi κανεις δεν θα θυμοταν την παλαι ποτε υπαρξη του (και μην μου πει κανεις οτι την θυμοτανε ετσι απλα, εκτος και αν ειχε ασχοληθει εκεινη την εποχη ειδικα με το θεμα).

Και φυσικα συμφωνω οτι οι turbo κινητηρες χανουν λιγο σε αποδοση σε θερμοτερη ατμοσφαιρα αλλα μην υπερβαλουμε και λεμε οτι ψοφανε ποσο μαλλον οτι χαλανε, αλλοιμονο, τοτε κανεις δεν θα τους πουλουσε ουτε θα ειχαν τετοια προτιμηση απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες και μαλιστα οπως τωρα τελευταια οπου ολες σχεδον οι ευρωπαικες εχουν υιοθετησει την παραγωγη αποδοτικων μικρων turbo.

Γιατι μηπως και οι ατμοσφαιρικοι σε αναλογες συνθηκες δεν πεφτουν σε αποδοση?

Link to comment
Share on other sites

Την εξυπναδα που ακριβως την διεκρινες? Ειναι νομιζο αυτονοητο οτι δεν ειναι ο πρωτος turbo κινητηρας που βγαινει σε μαζικη παραγωγη οπως εγραψες. Αν εννοεις βεβαια ο πρωτος compressor - turbo, τοτε και παλι να σου θυμισω τη Lancia δεκαετια 80 που ειχε compressor + turbo. 2ον. Απο που βγαζεις το συμπερασμα οτι χαλανε σε θερμα κλιματα? Αν ειναι ετσι τοτε δε θα πουλαγανε turbo αμαξια σε χωρες οπως η Ελλαδα. Οτι πεφτει ελαχιστα η αποδοση σε θερμοκρασιες πανω απο 35, δε σημαινει οτι χαλανε.

 

Πρώτον το σχόλιο περι εξυπνάδας πήγε στην ατάκα περι μαζικής παραγωγής και όχι για την απόδοση των turbo σε θερμά κλίματα...Αν και με εντυπωσίασε το γεγονός οτι ξέρεις για την προσπάθεια της Lancia(εγώ αφού πήρα το GT το έμαθα απο 4Τ) να την ορίζεις ως μαζική παραγωγή μάλλον το βρίσκω υπερβολικό...Ο TSI πλασάρεται ως βασικός κινητήρας ενός απο τα πιο πετυχημένα μικρομεσαία όλων των εποχών ο αντίστοιχος δι-τουρμπος(sic) της Lancia μάλλον ως εγκυκλοπαιδικό στοιχείο υπάρχει.Αλλά και στους απλούς turbo Κινητήρες(δεν μιλάω για κομπρέσορες μόνο για turbo) η VW έκανε το πρώτο βήμα προς μαζική παραγωγή και δειλά δειλά ακολουθούν και οι άλλοι.(Η FIAT πιο θαρεττά! με τouς T-Jet).Πριν απο αυτή την προσπάθεια τα turbo μοντέλα ήταν άντε ένα 5-10% της παραγωγής...( ο TSI καλύπτει σχεδόν το 80% της παραγωγής αυτοκινήτων της VW,για να μην πω και για τη SEAT.Αυτο εννοώ εγώ μαζική παραγωγή)

 

Τώρα όσο για το σχόλιο οτι τα turbo χαλάνε πιο πολύ σε θερμά κλίματα η συζήτηση που μπορεί να γίνει είναι πολύ μεγάλη...Θα υιοθετήσω το σχόλιο του ΚΙRRA οτι γενικά ΟΛΟΙ οι κινητήρες καταπονούνται πιο πολύ στη ζέστη.Να αλλάξω το σχόλιο μου οτι οι turbo χαλάνε πιο πολύ στη ζέστη στο οτι τους χαλάμε πιο πολύ στη ζέστη...Να πω εδώ οτι όταν αγόρασα πριν απο δέκα χρόνια ενα μεταχειρισμένο Punto GT έγινα εξπέρ στα turbo...με την κακή έννοια.Εννοώ οτι ο μηχανικός που το πήγαινα τότε(ήταν θείος μου) μου εξηγούσε υπομονετικά τι πρέπει να κάνω για να προλαβαίνω τις βλάβες(Όχι πίεση του κινητήρα όταν είναι κρύος,ηπιότερη οδήγηση το καλοκαίρι,καθαρισμός του χώρου της τουρμπίνας και άλλα πολλά.).Σε σχέση φυσικά με τον turbo του Punto ο TSI έιναι τεχνολογικό θαύμα...Ούτε turbo timer δεν έχει καν και παρέχει ψύξη στο turbo αφου σβήσει...Πάντως ποιός λογικός άνθρωπος θα πει οτι ένας turbo κινητήρας έχει καλύτερες ελπίδες να μη βγάλει βλάβη στην Ελλάδα των 35-40 το καλοκαίρι απο οτι ας πούμε στη Β.Γαλλία των 27-32...

 

Υ.Γ. φίλε eliasj θα στο ξαναγράψω...δεν με ένοχλησε που διαφώνησες μαζί μου,με ενόχλησε που δεν υποστήριξες την διαφωνία σου με επιχειρήματα...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι μηπως και οι ατμοσφαιρικοι σε αναλογες συνθηκες δεν πεφτουν σε αποδοση?

 

Όχι όμως όσο πέφτουν τα Turbo.

Για αυτό λένε ότι οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι για όλους τους καιρούς.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Όχι όμως όσο πέφτουν τα Turbo.

Για αυτό λένε ότι οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι για όλους τους καιρούς.

 

Το τι λεγεται και το τι ισχυει ειναι διαφορετικη υποθεση.

Σε αποδοση και σε επιδοσεις ποτε ο ατμοσφαιρικος δεν θα ειναι καλυτερος απο turbo (αναλογου κινητηρα) σε οποιαδηποτε συνθηκες, και μαλιστα τωρα που οι τελευταιοι εχουν βελτιωθει σε σχεση με το παρελθον.

Το αρνητικο των turbo ηταν η αξιοπιστια τους και κυριοτερο η ρυπογονος λειτουργια τους, πραγματα ομως τα οποια εχουν βελτιωθει και μαλιστα ως προς τους ρυπους εχουν καλυτερα αποτελεσματα απο αντιστοιχων ατμοσφαιρικων.

Οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες οπως δειχνουν τα πραγματα σε λιγα χρονια θα αποτελουν μουσειακα εκθεματα καθοτι εχουν φθασει στο οριο βελτιωσης τους και το οποιο απ'οτι φαινεται δεν ειναι αρκετο για να ξεπερασει την συγχρονη εξελιξη των turbo.

To οτι η VW κατηργησε τους 1.6/2.0 fsi και σχεδον ολοι οι μικροι της κινητηρες θα ειναι πλεον Tsi συνοψιζει τα λεγομενα.

Link to comment
Share on other sites

Το τι λεγεται και το τι ισχυει ειναι διαφορετικη υποθεση.

Σε αποδοση και σε επιδοσεις ποτε ο ατμοσφαιρικος δεν θα ειναι καλυτερος απο turbo (αναλογου κινητηρα) σε οποιαδηποτε συνθηκες, και μαλιστα τωρα που οι τελευταιοι εχουν βελτιωθει σε σχεση με το παρελθον.

Το αρνητικο των turbo ηταν η αξιοπιστια τους και κυριοτερο η ρυπογονος λειτουργια τους, πραγματα ομως τα οποια εχουν βελτιωθει και μαλιστα ως προς τους ρυπους εχουν καλυτερα αποτελεσματα απο αντιστοιχων ατμοσφαιρικων.

Οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες οπως δειχνουν τα πραγματα σε λιγα χρονια θα αποτελουν μουσειακα εκθεματα καθοτι εχουν φθασει στο οριο βελτιωσης τους και το οποιο απ'οτι φαινεται δεν ειναι αρκετο για να ξεπερασει την συγχρονη εξελιξη των turbo.

To οτι η VW κατηργησε τους 1.6/2.0 fsi και σχεδον ολοι οι μικροι της κινητηρες θα ειναι πλεον Tsi συνοψιζει τα λεγομενα.

lol:lol::lol::lol:

Ναι ναι όπως τα λες..

Για αυτό το μοτέρ της Μ έπαιρνε κάθε χρόνο το βραβείο του καλύτερου μοτέρ παγκοσμίως.

Και μην το πεις παραπέρα αυτό για το ότι η απόδοση ενός ατμοσφαιρκού και ενός turbo Κινητήρα παραμένουν το ίδιο σε απόδοση μέσα στο κατακαλόκαιρο, γιατί θα πέσει πολύ γέλιο!!:p

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

lol:lol::lol::lol:

Ναι ναι όπως τα λες..

Για αυτό το μοτέρ της Μ έπαιρνε κάθε χρόνο το βραβείο του καλύτερου μοτέρ παγκοσμίως.

Και μην το πεις παραπέρα αυτό για το ότι η απόδοση ενός ατμοσφαιρκού και ενός turbo Κινητήρα παραμένουν το ίδιο σε απόδοση μέσα στο κατακαλόκαιρο, γιατί θα πέσει πολύ γέλιο!!:p

 

Ποιανης Μ?

Αυτης με τα 5000 κυβικα? Σοβαρεψου, για τετοια αυτοκινητα μιλαμε και συγκρινεις τα 1400/1800 κυβικα με τα 5000.

Ποιος ατμοσφαιρικος μεχρι αυτα τα κυβικα εχει κερδισει βραβεια τελευταια?

Μαλλον εχεις ξεχασει τα βραβεια που παιρνει η τεχνολογια Tsi τα τελευταια χρονια και μαλιστα σε αυτοκινητα που μπορεις να αγορασεις και να οδηγησεις οχι σε αυτα που μονο φωτογραφια θα τα βγαλεις οπως τα Μ( εκτος και αν εχεις τοσα και μπορεις να τα αγορασεις, οποτε μαλλον σε λαθος topic βρισκεσαι).

Βρες μου εσυ 2λιτρο με 210 αλογα και 36 ροπη ατμοσφαιρικο (οπως ειναι ο καινουργιος 2λιτρος tfsi του group VAG που μπαινει τωρα στο νεο Α4 και θα μπαινει και στο καινουργιο GTI) και μετα ελα να μου μιλησεις για ατμοσφαιρα και απωλειες turbo και να δουμε ποιος θα γελασει με ποιον.

Link to comment
Share on other sites

Ποιανης Μ?

Αυτης με τα 5000 κυβικα? Σοβαρεψου, για τετοια αυτοκινητα μιλαμε και συγκρινεις τα 1400/1800 κυβικα με τα 5000.

Ποιος ατμοσφαιρικος μεχρι αυτα τα κυβικα εχει κερδισει βραβεια τελευταια?

Μαλλον εχεις ξεχασει τα βραβεια που παιρνει η τεχνολογια Tsi τα τελευταια χρονια και μαλιστα σε αυτοκινητα που μπορεις να αγορασεις και να οδηγησεις οχι σε αυτα που μονο φωτογραφια θα τα βγαλεις οπως τα Μ( εκτος και αν εχεις τοσα και μπορεις να τα αγορασεις, οποτε μαλλον σε λαθος topic βρισκεσαι).

Βρες μου εσυ 2λιτρο με 210 αλογα και 36 ροπη ατμοσφαιρικο (οπως ειναι ο καινουργιος 2λιτρος tfsi του group VAG που μπαινει τωρα στο νεο Α4 και θα μπαινει και στο καινουργιο GTI) και μετα ελα να μου μιλησεις για ατμοσφαιρα και απωλειες turbo και να δουμε ποιος θα γελασει με ποιον.

Κοίτα δε θέλω να ξεκινήσω κόντρα μεταξύ ατμόσφαιρα και turbo αλλά ξέρω κάποιο ατμοσφαιρικό με 120 άλογα που ρίχνει άνετα στον TSI με τα 140..

Και για τα 2ιλτρα που λες, όλο και κάποιο ατμοσφαιρικό θα κοντράρει αυτόν που λες με τα 210.Κανένα Type-R ίσως?;)

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα δε θέλω να ξεκινήσω κόντρα μεταξύ ατμόσφαιρα και turbo αλλά ξέρω κάποιο ατμοσφαιρικό με 120 άλογα που ρίχνει άνετα στον TSI με τα 140..

Μιλάμε για μικρομεσαίο αυτοκίνητο στη κατηγορία του tsi ή για κάποιο κουβαδάκι;
Link to comment
Share on other sites

προφανως μιλαει για σαξοραλλα,"πειραγμενα" και μη...

ακυρη συγκριση,διαφορετικα αυτοκινητα,διαφορετικων εποχων για ατομα με αλλες προτεραιοτητες...

Link to comment
Share on other sites

Μα ναι, πρέπει να συγκρίνουμε κινητήρες μόνο. Ή το πολύ πολύ κιλά/άλογο.

 

Η ερώτηση είναι απλή:

Υπάρχει άλλο αυτοκίνητο ποιότητας και ασφάλειας παραπλήσιας του Golf, που να βγάζεi 170 άλογα, 24,4kgm ροπή, 7.7" το 0-100, και μικτή κατανάλωση 7.3?

Α, και να κάνει 26Κ ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Aκριβως τα ίδια νούμερα αν κάνει δεν ξέρω, αλλά δες 308 Gt, Leon FR (το δεύτερο με μάλλον περισσότερη κατανάλωση).
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα δε θέλω να ξεκινήσω κόντρα μεταξύ ατμόσφαιρα και turbo αλλά ξέρω κάποιο ατμοσφαιρικό με 120 άλογα που ρίχνει άνετα στον TSI με τα 140..

Και για τα 2ιλτρα που λες, όλο και κάποιο ατμοσφαιρικό θα κοντράρει αυτόν που λες με τα 210.Κανένα Type-R ίσως?;)

 

Ελπιζω να μην εννοεις κανα Saxorallo γιατι το μυαλο μου δεν παει πουθενα αλλου.

Οσο για το Type R ( κινητηρας 5αετιας)που εχει φτασει στο maximum με τα 200 αλογα στις 8000 περιπου στροφες και τα 19 κιλα ροπης στις 6000 κατι στροφες

για να το φερεις στα αχναρια του σημερινου GTI θα πρεπει να εχεις αρκετες γνωσεις οδηγησης γιατι πρεπει να να στροφαρεις συνεχως πανω απο τις 6500 και εκει τα λαθη δεν συγχωρουνται.

Και ολα αυτα μονο και μονο για να σταθει διπλα στο σημερινο απλο GTI.

Το καινουργιο με τα 210 και 36 μαλλον μονο θα το βλεπει απο μακρυα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...