wv71 Δημ. July 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2008 Καλημέρα Παιδιά. Έχω ένα Golf GT Sort 140PS με 1800χλμ. Όταν ζεσταθεί ο κινητήρας εισέρχεται στην καμπίνα θερμότητα μέσα από τη κολόνα του τιμονιού (όχι τους αεραγωγούς). Είναι φυσιολογικό αυτό ή πρέπει να πάω στην αντιπροσωπία; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. July 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2008 Και δε θαμπώνει το χρώμα? ΕDIT: "...χάρη στη σύνθεση του με αμμονιαζόλ..." Αλλού γράφει "Περιέχει λιγότερο από 5% ανιονικά τασιενεργά". Το υπόλοιπο 95% τί είναι? Δεν έχει οινόπνευμα? Ξέρει κανείς χημεία? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. July 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2008 Ολοι βέβαια. Κώστας Ευχαριστώ Κώστα :up: . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aris71 Δημ. July 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 22, 2008 Ναι, δεν έχει ανταπτορα. Το βρηκα και στο internet ότι μπορείς να βγάλεις το πλαστικό από τους connectors και να μπουν έστι. Κάστε να δούμε πάντως γιατί ο τύπος δεν μου απαντά στα emails. Δεν ξέρω, το στειλε ή ακόμα (πάντως είχε 100% feedback ρε ****το...:mad::mad::mad: Εχθές ήρθε το MFD3!!! :happy: έκατσα το απόγευμα και το έβαλα...όλα τέλεια εκτός ίσως από τη θέση της κεραίας (την έβαλα κάτω από τον πάνω αεραγωγό) ή την κεραία την ίδια...δεν έχει πολύ ακριβές σήμα και ο αριθμός των δορυφόρων παίζει πολύ. θα περιμένω να δω αν βελτιωθεί (30' οδήγησα) αλλιώς θα το ξηλώσω πάλι :cry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. July 22, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. July 22, 2008 Καλημέρα Παιδιά. Έχω ένα Golf GT Sort 140PS με 1800χλμ. Όταν ζεσταθεί ο κινητήρας εισέρχεται στην καμπίνα θερμότητα μέσα από τη κολόνα του τιμονιού (όχι τους αεραγωγούς). Είναι φυσιολογικό αυτό ή πρέπει να πάω στην αντιπροσωπία; Δεν έχω Golf GT αλλά δεν πρέπει να είναι φυσιολογικό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. July 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 22, 2008 Και δε θαμπώνει το χρώμα? ΕDIT: "...χάρη στη σύνθεση του με αμμονιαζόλ..." Αλλού γράφει "Περιέχει λιγότερο από 5% ανιονικά τασιενεργά". Το υπόλοιπο 95% τί είναι? Δεν έχει οινόπνευμα? Ξέρει κανείς χημεία? Δεν τα καταφέρνω με το αζαξ... Θα βρω τα ειδικά πανάκια για ρετσίνι σε κανένα βενζινάδικο, να μη βάζω πάλι οινόπνευμα στο χρώμα.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tommis Δημ. July 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 23, 2008 Golf ακιδες καλησπέρα σήμερα έκανα test drive την έκδοση με τους 122 ίππους (GT Sport) και πραγματικά μου άρεσε το αμάξι και από ότι διάβασα στο φόρουμ είστε όλη ευχαριστημένοι και σκέπτομαι να το αγοράσω αλλά έχω 2 ερωτήματα για εσάς. 1) 122 η 170 ίππους ? και 2) αξίζει η αγορά τώρα? Η να περιμένω την (6 σειρά) που θα έρθει σε λίγο καιρό. (Ευχαριστώ πολύ όλους που γράφουν της εντυπώσεις τον αμαξιών τους και μπoρουμαι να σχιματισουμαι μια άποψη) Παράθεση TOMMIS RODOS ;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. July 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 23, 2008 140 γιατί δεν σκέφτεσαι? Εγώ στη θέση σου θα περίμενα, αν ήταν φυσικά δυνατό. Ναι μεν θα αργήσει να "τελειοποιηθεί", αλλά σίγουρα χάνεις αξία μόλις βγει το καινούργιο. Και με τα δεδομένα της 4μηνης (min) παράδοσης, το καινούργιο θα εμφανιστεί οριακά μόλις παραλάβεις το δικό σου! Εκτός αν μιλάμε για ετοιμοπαράδοτο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. July 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 23, 2008 Απ'όσα λένε, η 6η έκδοση δεν θα έχει τις μεγάλες διαφορές που είδαμε απο την μετάβαση 4 -> 5. Θα υπάρξουν πολύ μικρές αλλαγές στην ανάρτηση (μόνο στην ρύθμιση) και στον εσωτερικό σχεδιασμό. Αυτό που, για μένα, θα κάνει την μεγάλη διαφορά, είανι το οτι το 6άρι θα προσφέρεται με πλουσιότερο εξοπισμό στις ήδη γνωστές εκδόσεις. Έτσι, μπορεί να γλυτώσεις το προαιρετικό ESP το οποίο το χρεώνουν 660 ευρώ. Βασικά, περίμενε, το Σεπτέμβρη θα γίνει η επίσημη παρουσιάσή του, το βλέπεις, το συγκρίνεις με το 5άρι και βγάζεις την απόφασή σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tommis Δημ. July 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 23, 2008 To κακο ειναι που μπρολαβα και πουλισα το παλιο μου αμαξι και ετσι εμεινα και σκεφτωμαι πως αν το παρω μετα θα μετανιοσω που δεν περιμενα το 140 εχει πολυ διαφορα? Παράθεση TOMMIS RODOS ;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tommis Δημ. July 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 23, 2008 και το α3 αλαζει Παράθεση TOMMIS RODOS ;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. July 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 23, 2008 Στο Α3 θα γίνει απλό facelift. Το 2011 θα κυκλοφορήσει το καινούριο Α3 και θα είναι πανέμορφο. Αν πάρεις τώρα κάποιο, σίγουρα θα αναρωτιέσαι πάντα μήπως βιάστηκες. Περίμενε να βγει και το Golf VI ωστε να έχεις περισσότερες επιλογές. Όσον αφορά την απόδοση μεταξύ 122 και 140, σίγουρα υπάρχουν διαφορές. Η τιμή που τα χωρίζει είναι πολύ μικρή, περίπου 1000 ευρώ, οπότε πρέπει να αρχίσεις να το σκέφτεσαι και το 140. Έχει την καλύτερη απόδοση "τιμή ανα ίππο" ανάμεσα στα 122/140/170. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tommis Δημ. July 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 23, 2008 το μονο α3 που βρεικα στους 122 ιππους ειναι του test drive τιποτα αλλο δεν υπαρχει μονο τα1600 αρια υπαρχουν το facelift θα το κυκλοφορισουν μολις τελοιοσουν τα παλια τελικα πρεπει να περιμενω thanx Παράθεση TOMMIS RODOS ;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vagd Δημ. July 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2008 παιδια σκεφτομαι ναπαρω το γκολφ αλλα σκεφτομαι το χρωμα.μαρεσει το κοκκινο αλλα δυστηχωσ δε βγαινει σε μεταλλικο οποτε μου πε ο πωλητης να παμε σε μπορντο που βγαινει σε μεταλλικο.εσεισ τι λετε τα μη μεταλλικα χρωματα ειναι το ιδιο ανθεκτικα οπωσ κ τα μεταλλικα η μετο καιρο ρισκαρουν να θαμπωσουν κλπ; επισησ σκεφτομαι να βαλω το bluetooth ποθ συνεργαζεται με τα κιν.ο πωλητησ ειπε οτι ειναι συγκεκριμενα μοντελα κιν που το υποστηριζουν.ξερετε κατι παραπανω;οπωσ επισησ κ το καταλογο με τα υποστηριζονενα κιν που μπορω να τη βρω;ευχαριστω για τισ απαντησεισ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dekios Δημ. July 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2008 Λοιπόν να η ιστορία μου... Κεφάλαιο 1ο Το γνωστό πια πρόβλημα με το σασμαν η 2α γρατσουνάει,τι να κάνουμε shit happens το πηγαίνω στην αντιπροσωπεία παραγγέλνουμε το ανταλλακτικό και 1 μήνα μετά το φέρνουν το αλλάζουν και όλα μέλι-γαλα! Κεφάλαιο 2ο Έχουν περάσει πέντε μέρες απο το σέρβις της διετίας και ένα ωραίο πρωί το golfακι αρνείτε να πάει μπροστά ή πίσω. Η μηχανή ανάβει οι τροχοί κάνουν μισή στροφή αλλά μετά μπλοκάρουν.Την υποψία μου την επαληθεύουν και στην αντιπροσωπεία...ΣΑΣΜΑΝ!!!!Εντός εγγύησης και μετά απο διαμεσολάβηση "γνωστού" δεν επισκευάζουμε το σασμαν το αντικαθιστούμε με νέο!!! Κεφάλαιο 3 Και εδώ είναι που γελάμε ή κλάιμε διαλέξτε!!!Πριν απο 3 ώρες σταματάω στο περίπτερο να πάρω τσιγάρα και όταν ξαναμπάινω στο αμάξι οι ταχύτητες απλώς δεν... μπαίνουν!(Μιλάμε για νέο σασμάν που έχει φορεθεί στο αμάξι πριν απο 15μέρες!!!).Στην αντιπροσωπέια που με πηγαίνει η express service υπάρχει απόγευμα Παρασκευής ένας πωλητής που απλώς ανοίγει το γκαράζ για να βάλουμε το αμάξι,όταν δε ρωτάω αν υπάρχει αυτοκίνητο αντικατάστασης εισπράτω ενα ωραίο "ΟΧΙ".Τώρα να το βρίσω το παλικάρι δεν του αξίζει άλλωστε αυτός πωλητής είναι...Γυρνάω σπίτι μου μπουρινιασμένος και ποστάρω αυτό το κείμενο! Πέρα απο σασμάν το Golf GT μου έβγαλε στα 18000 χμ και ένα μηχανικό πρόβλημα και πιο συγκεκριμένα δεν έμπαινε το turbo λόγω χαλασμένης βαλβίδας συμπίεσης.Να σημειώσω εδώ οτι λόγο εμπειρίας σε turbo κινητήρες(πρώην κάτοχος Punto GT) καθαρίζω κάθε 15 μέρες τον κινητήρα και ιδίως τους χώρους γύρω απο την τουρμπίνα απο λάδια κτλ...Μικροβλάβες σε ένα turbo κινητήρα τις καταλαβαίνω και τις συγχωρώ. Αυτό που δεν μπορώ να συγχωρήσω με τίποτα έιναι ένα πλαίσιο όπως αυτό του Golf που υπάρχει χρόνια να με ταλαιπωρεί με σασμαν ήδη απο το 2ο χρόνο!!! Κεφάλαιο 4 Μεγάλωσα οδηγώντας Ιταλικά αυτοκίνητα...Ενα Punto GT(Μεταχειρισμένο το αγόρασα και μου έβγαλε την ψυχή απο βλάβες αλλά το αγάπησα όπως όλοι αγαπάμε το πρώτο μας αμάξι) έπειτα μια Alfa 33 16v(επίσης μεταχειρισμένη άλλος ψυχοβγάλτης αυτός!!!). Στα 29 μου πια με γνώμονα πάντα την ταχύτητα αλλά έχοντας πια ως προτεραιότητα την ασφάλεια(οικογένεια) και θέλοντας κάτι αξιόπιστο αποφάσισα να θυσιαστώ οικονομικά και να αγοράσω ενα γρήγορο γερμανικό αυτοκίνητο και ως turbo-freak επέλεξα το Golf GT.Αλλά... Τι να πω ρε παιδιά είναι δυνατόν αυτο το αμάξι που αγόρασα(με 26.000 ευρω!) και χαλάει συνέχεια να παίρνει τόσα βραβεία?Μήπως απλώς αυτοί που αλλάξαν το σασμάν ήταν άσχετοι(που και πάλι η VW φταίει αφού τους έχει εξουσιοδοτήσει ως επίσημο συνεργείο της!).Μήπως τελικά η διετή εγγύση που δίνει η VW για τα μηχανικά μέρη να φωτογραφίζει αυτό που δεν θέλουμε να πιστέψουμε? ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ(και πολύ λέω) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ! Επίλογος Το μόνο πράγμα που με κρατάει απο το να πάρω το...δίκανο είναι οτι έχω κάνει επέκταση της εγγύησης στα 4 χρόνια οπότε οτι και αν έχει το σασμαν θα φτιαχτεί τζάμπα... αλλά ακόμα και αν το φτιάξουν τι επιστοσύνη να έχω πια σε ένα αυτοκίνητο που έβγαλε 3 βλάβες στο σασμαν σε 2 χρονια?Αν την επόμενη φορά με παρατήσει το σασμαν σε μια προσπέραση... Όταν ηρεμήσω λίγο σίγουρα θα σκεφτώ πιο λογικά αλλά τώρα το ένστικτό μου μου λέει "πούλα και πάρε κατι άλλο!!!" Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. July 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2008 Λοιπόν να η ιστορία μου... Κεφάλαιο 1ο Το γνωστό πια πρόβλημα με το σασμαν η 2α γρατσουνάει,τι να κάνουμε shit happens το πηγαίνω στην αντιπροσωπεία παραγγέλνουμε το ανταλλακτικό και 1 μήνα μετά το φέρνουν το αλλάζουν και όλα μέλι-γαλα! Σε ποιο εξουσιοδοτημένο άλλαξες το το γρανάζι της δευτέρας. Γιατί έχω την εντύπωση οτι ολα ξεκίνησαν από αυτή την επισκευή. . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dekios Δημ. July 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2008 Σε ποιο εξουσιοδοτημένο άλλαξες το το γρανάζι της δευτέρας. Γιατί έχω την εντύπωση οτι ολα ξεκίνησαν από αυτή την επισκευή. . Στον Καψιώχα στα Γιάννενα αλλά δεν νομίζω οτι φταίει αυτό αφού μετά μου αλλάξανε όλο το σασμαν εκτός αν μου είπαν ψέματα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. July 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2008 Στον Καψιώχα στα Γιάννενα αλλά δεν νομίζω οτι φταίει αυτό αφού μετά μου αλλάξανε όλο το σασμαν εκτός αν μου είπαν ψέματα! Απο την εξέλιξη της βλάβης το πιο πιθανόν είναι να σου είπαν ψέματα. Αν και τα διαστήματα που μεσολάβησαν μεταξύ των τριών βλαβών είναι σχετικά μικρά τότε σίγουρα εχεις επάνω στο αυτοκίνητο το πρώτο σασμάν. Πρέπει να υπάρχει τρόπος να το διαπιστώσεις αυτό, από serial number του σασμάν ή κάπως αλλιώς δεν ξέρω δες το πάντως αξίζει νομίζω τον κόπο. . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dekios Δημ. July 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2008 Απο την εξέλιξη της βλάβης το πιο πιθανόν είναι να σου είπαν ψέματα. Αν και τα διαστήματα που μεσολάβησαν μεταξύ των τριών βλαβών είναι σχετικά μικρά τότε σίγουρα εχεις επάνω στο αυτοκίνητο το πρώτο σασμάν. Πρέπει να υπάρχει τρόπος να το διαπιστώσεις αυτό, από serial number του σασμάν ή κάπως αλλιώς δεν ξέρω δες το πάντως αξίζει νομίζω τον κόπο. . Επειδή εμπλέκονται και φιλικά πρόσωπα σε αυτη την ιστορία δεν θέλω να πιστέψω οτι κάποιος μου λέει ψέμματα.Πάντως θα το ψάξω το θέμα έτσι και αλλίως γιατι πια η εμπιστοσύνη που τους έχω είναι κάτω του μηδέν!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SpeedUnlimited Δημ. July 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2008 Λυπηρο και ανεπιτρεπτο γεγονος αυτο με το σασμαν...ειδικα για μια εταιρια σαν την VW. Ειναι χιλιοειπωμενο προβλημα και η πλειοψηφια των Golf GT απο 2006,2007 το εχει εμφανισει. Γνωριζετε αν τουλαχιστον εστω και καθυστερημενα το διορθωσε επιτελους η εταιρια το προβλημα αυτο σε νεα μοντελα?? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙΚΟ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Απλα δε το παραδεχονται. Οσοι ειναι κατοχοι απο αρχες 2008, τελη 2007 και εχουν κανει εναν υπολογισιμο αριθμο χιλιομετρων ισως μπορουν να μας κατατοπισουν κατα ποσο αυτο το κωλο-προβλημα εξακολουθει να υφισταται. Οσο για το χρωμα φιλε vagd κι εμενα το κοκκινο μου αρεσε και το πηρα σε κοκκινο μη μεταλλικο , γιατι αυτο μου αρεσε καλυτερα στο ματι. Παρε αυτο που σου κανει κλικ περισσοτερο , γιατι μετα μπορει να το μετανιωσεις. Το μεταλλικο κοκκινο ειναι οντως πιο ανθεκτικο ,αλλα δεν ειναι τοσο ωραιο κατα τη γνωμη μου. Δεν ειναι αυθεντικο κοκκινο, καπως μωβιζει λιγο. Το μη μεταλλικο κοκκινο Tornado ειναι πιο wild και πιο γκαζιαρικο χρωμα. Πρεπει να το προσεχεις περισσοτερο συγκριτικα με το μεταλλικο. Να μην μενει συνεχως το αμαξι στον ηλιο και να το προστατευεις, αλλα και ενα κερωμα κατα διαστηματα βοηθαει. Παντως μην νομιζεις οτι δεν εχει διαρκεια, πρεπει να περασουν πολλα χρονια με την προυποθεση οτι προσεχεις και λιγο για να φθαρει σε σημαντικο βαθμο. Βλεπω Golf με το χρωμα αυτο και 4 χρονων και ειναι μια χαρα. Παράθεση Der Golf !!! Der Mythos lebt weiter.... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
COSTAS_ Δημ. July 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2008 Λυπηρο και ανεπιτρεπτο γεγονος αυτο με το σασμαν...ειδικα για μια εταιρια σαν την VW. Ειναι χιλιοειπωμενο προβλημα και η πλειοψηφια των Golf GT απο 2006,2007 το εχει εμφανισει. Γνωριζετε αν τουλαχιστον εστω και καθυστερημενα το διορθωσε επιτελους η εταιρια το προβλημα αυτο σε νεα μοντελα?? Το πρόβλημα με το συγχρονιζέ της 2ας αφορά μοντέλα παραγωγής 2007, από Οκτ 2006 έως και Μαίο 2007. Η VW έχει ενημερώσει τους αντιπροσώπους, ότι εαν ο πελάτης το αναφέρει να ανταποκρίνονται με αντικατάσταση του ανταλακτικού του συγχρονιζέ. Από τον Μαίο 07 και στο εξής το πρόβλημα έχει διορθωθεί. Κώστας Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. July 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2008 Το πρόβλημα με το συγχρονιζέ της 2ας αφορά μοντέλα παραγωγής 2007, από Οκτ 2006 έως και Μαίο 2007 Πάντως το είχε και το δικό μου, που το παρέλαβα Ιούνιο 2006 και μου το άλλαξαν κανονικά στην εγγύηση... Κάτι άσχετο, εμένα έχει χαλάσει ο αισθητήρας που σου λέει ότι είναι άδειο το υγρό για τους υαλοκαθαριστήρες, ξέρει κανείς τίποτα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mywayyy Δημ. July 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2008 Γεια χαρα! Πως μπορω να δω ημερομηνια παραγωγης του δικου μου GT? Το αγορασα Φεβ 08. Λετε να εχει προβλημα με συγχρονιζέ 2ας? Προς το παρον δεν εχω δει κατι. Εχω κανει 12,000 χλμ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alexkouts Δημ. July 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2008 δεν ειμαι μηχανολογος αλλα τι strain θα τρωει αραγε ενας 1.400ρης?Ακομη σε τι στροφες θα τα βγαζει τα 170?Και με τι ροπη? stis kapou 4,5 me 5,5 strofes tha apodidei to tourbo 100% kai tha fefgeis sfera.. molis to agorasa se mavro... einai poli grigoro, stathero kai vevea oikonomiko..telika o compresoras kai to tourbo kanoun tin doulia tous.. APLA, EINAI ENA Volkswagen GT.... ta leei ola...:):):):) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. July 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2008 To κακο ειναι που μπρολαβα και πουλισα το παλιο μου αμαξι και ετσι εμεινα και σκεφτωμαι πως αν το παρω μετα θα μετανιοσω που δεν περιμενα το 140 εχει πολυ διαφορα? Έχει διαφορά κυριώς στις επιταχύνσεις. Και στην τελική. Πολύ διαφορά δεν έχει. Αν οδηγάς πολύ μέσα στην πόλη με ταχύτητες μέχρι 100 δε θα καταλάβεις νομίζω κάτι αξιόλογο. Το 122 είναι επίσης οικονομικότερο (γύρω στο 1l ανά 100 χλμ). Ωστόσο έχε υπόψη σου ότι το 140 έχει βγάλει αρκετά προβλήματα. Για το 122 δεν έχω ακούσει σχεδόν τίποτα. Είχα παρόμοιο δίλημμα πριν κανένα 2μηνο (122 -140) μιας και η διαφορά στην τιμή είναι αστεία, αλλά λόγω της αξιοπιστίας και της μικρής διαφοράς στην απόδοση, στράφηκα στο 122. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.