Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια.

Σκεφτομαι εδω και 2 εβδομαδες την αγορα ενος 140 με χειροκινητο κιβωτιο η το 122 με το 7αρι αυτοματο.

Καταφερα να κανω δοκιμη με το πρωτο αλλα για το αυτοματο , περι ορεξεως ....

 

Εχω λοιπον καποιες ερωτησεις , αφου σας ενημερωσω οτι εχω ξεκοκκαλισει το τοπικ και δεν μπηκα απλα για να ρωτησω πραγματα που εχουν ηδη ειπωθει

 

1.Θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος απο εσας εχει το 122αρι με το 7αρι αυτοματο , και τι εντυπωσεις εχει αποκομισει. Εγω προσωπικα θελω πιο πολυ το 140αρι γιατι πιστευω οτι οι 20 ιπποι διαφορας θα φανουν στο δρομο. Αλλα απο την αλλη το 6αρι αυτοματο δεν εχει και πολυ καλες κριτικες.

Κοινως ειμαι μεταξυ 122 7αρι αυτοματο κ 140 χειροκινητο....οι αποψεις σας παρακαλω :)

 

Που εχεις δει τις κακες κριτικες για το 6αρι dsg???

Το μονο που ακουω ειναι καλα πραγματα.

To 7αρι dsg απ'οτι ξερω δεν εχει ερθει ακομα (δηλ ερχεται) επομενως πως μπορεουμε να λεμε οτι ειναι καλυτερο?

Αυτο που ειναι σιγουρο ειναι οτι ειναι φτηνοτερο στην κατασκευη και συντηρηση και δεν ειναι οσο ενεργοβορο οσο το 6αρι.

Απο την αλλη η φθηνοτερη κατασκευη εχει και τα παρελκομενα της.

Το 7αρι δεν ερχεται με στανταρ esp (660 ευρω εξτρα αν θυμαμαι)

To 6αρι εχει στανταρ esp (φυσικα χρεωνεται στην τιμη).

Παντως τα 140αρια μεχρι στιγμης ερχονται μονο με 6αρια αλλα σιγουρα στο μελλον θα ερχονται και με 7αρια μονο που η ιπποδυναμη θα φτανει 160 ιππους μαξ και η ροπη νομιζω στα 26 μαξ (αν και λεγοταν για 30).

Βεβαια αυτη τη στιγμη το R32 εχει καινουργιο 6αρι με τεχνολογια ξηρων δισκων οπως το 7αρι οποτε συντομα πολλα θα αλλαξουν.

Πρα ταυτα το τωρινο 6αρι δεν παυει να ειναι οτι καλυτερο για τους κινητηρες που μπαινει.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

http://www.xcarlink.co.uk/home.php?cat=2

κανε και ενα search με "xcarlink" στο συγκεκριμενο topic και θα δεις αρκετα...

προσωπικα εχω και παει μια χαρα... (USB) συνδεδεμενο σε rcd300 και αισχατως σε mfd2.

Thanks. Πόσο σου βγήκε; Η εγκατάσταση είναι εύκολη;

Link to comment
Share on other sites

1.Θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος απο εσας εχει το 122αρι με το 7αρι αυτοματο , και τι εντυπωσεις εχει αποκομισει. Εγω προσωπικα θελω πιο πολυ το 140αρι γιατι πιστευω οτι οι 20 ιπποι διαφορας θα φανουν στο δρομο. Αλλα απο την αλλη το 6αρι αυτοματο δεν εχει και πολυ καλες κριτικες.

Κοινως ειμαι μεταξυ 122 7αρι αυτοματο κ 140 χειροκινητο....οι αποψεις σας παρακαλω :)

 

 

Έχεις ακούσει κανένα κακό σχόλιο για το 6αρι DSG? Σ' αυτό το forum νομίζω έχω διαβάσει μόνο καλά λόγια και ποτέ δεν έχει ακουστεί τίποτα και για την αξιοπιστία του... Πέρα απ' αυτά από προσωπική εμπειρία το συστήνω ανεπιφύλακτα.... Τελείως άλλη εμπειρία οδήγησης....

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

http://www.xcarlink.co.uk/home.php?cat=2

κανε και ενα search με "xcarlink" στο συγκεκριμενο topic και θα δεις αρκετα...

προσωπικα εχω και παει μια χαρα... (USB) συνδεδεμενο σε rcd300 και αισχατως σε mfd2.

 

+1

 

Thanks. Πόσο σου βγήκε; Η εγκατάσταση είναι εύκολη;

 

τιμη

η εγκατασταση ειναι πανευκολη, plug&play

Link to comment
Share on other sites

Έχεις ακούσει κανένα κακό σχόλιο για το 6αρι DSG? Σ' αυτό το forum νομίζω έχω διαβάσει μόνο καλά λόγια και ποτέ δεν έχει ακουστεί τίποτα και για την αξιοπιστία του... Πέρα απ' αυτά από προσωπική εμπειρία το συστήνω ανεπιφύλακτα.... Τελείως άλλη εμπειρία οδήγησης....

 

Εντάξει, αν εξαιρέσουμε το δικό μου πρόβλημα, το κιβώτιο είναι άπαιχτο, όντως.

Το πρώτο που θα έβαζα, πριν καν τον TSi...

 

Αλλά θα το ξαναχαρώ στο έπακρο αφού φτιαχτεί το πρόβλημα με το mechatronics unit μου...

Link to comment
Share on other sites

Τί ακριβώς αφορά το πρόβλημα που σου έχει παρουσιαστεί και πως το αντιμετωπίζουν στην αντιπροσωπεία?
Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

@mxri

και επειδη στην ελλαδα ειμαστε εξυπνοι και το ζητημα ειναι το ευκολο χρημα (μη παρεξηγηθω δεν αναφερoμαι στον S1.1) το πηρα απο το link που σου εστειλα αρχικα (γρηγορα και με ασφαλεια). 75GBP~95EUR + μεταφορικα <<<130EUR του ελληναρα που ασφαλως δε τα αγοραζει 95ευρω (ειναι και θεμα ταξης...)

το τοποθετησα μονος μου (το εχουν κανει πολλα παιδια δεν ειναι δυσκολο...)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τί ακριβώς αφορά το πρόβλημα που σου έχει παρουσιαστεί και πως το αντιμετωπίζουν στην αντιπροσωπεία?

 

Κανείς δεν το διάβασε όταν το έγραψα? Είναι το mechatronics unit (ή electronic valve body) λένε στο vwvortex..

Έκλεισα ραντεβού για την Τετάρτη.

 

ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ:

Πιθανώς να έχω πρόβλημα.

 

Μέχρι πριν 1 βδομάδα, όταν οδηγούσα επιθετικά στο D, η συμπεριφορά του άλλαζε ως εξής: Στην εκκίνηση από στάση, όσο λίγο κι αν πατήσω γκάζι, κάνει ένα απότομο ξεκίνημα και μετά κόβει, και συνεχίζει να επιταχύνει ομαλά.

(Θα μπορούσα να βγάλω βίντεο τα κεφάλια των επιβατών που πηγαίνουν μπρος πίσω)

Αν βάλω S ή σειριακό, ξεκινάει μια χαρά.

 

Τώρα πια όμως, σε όλα τα modes (ακόμα και στην όπισθεν, και νομίζω ακόμα και με 2α, δηλαδή με λίγα χιλιόμετρα ταχύτητα) ξεκινάει άσχημα. Δηλαδή κάνει αυτό το "κόμπιασμα", και μετά από 1δευτερόλεπτο το ξανακάνει, και μετά το κάνει και 3η φορά...

 

Το έχει ξαναδεί κανείς?

 

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3906750

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3874635

http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=5350&highlight=dsg

Θα σας πω αν έχω νέα

Link to comment
Share on other sites

Exw 35.000 km kai moy evgale to idio provlima. Hmoyna apo toys prwtoys poy to eixa agorasei, dn eixe na moy to deiksei na fantasteis. K moy eipe pws an den itan stin egyhsh tha to plirwnw egw!!!!!! Eleos...les kai eftaiga egw...
Link to comment
Share on other sites

Δίλλημα:

(αγορά από ebay)

MFD2-DVD version (+xcarlink) ~600E ή MFD3 ~1300E

το 1ο μεταχειρισμένο, το 2ο λένε ότι είναι unsued

 

παρακαλώ αναπτύξτε

 

ευχαριστώ προκαταβολικά

Αρης

Link to comment
Share on other sites

Δίλλημα:

(αγορά από ebay)

MFD2-DVD version (+xcarlink) ~600E ή MFD3 ~1300E

το 1ο μεταχειρισμένο, το 2ο λένε ότι είναι unsued

 

παρακαλώ αναπτύξτε

 

ευχαριστώ προκαταβολικά

Αρης

 

ειχα και εγω το ιδιο δίλημμα...

επειδη ομως τα 1300 μου φαινονταν/φαινονται υπερβολικα ξεχασα το mfd3.

να σου πω λοιπον για το mfd2+xcarlink

ο συνδυασμός ειναι αρκετα καλος. το gps ειναι γρηγορο και αρκετα ενημερωμένο (V4), οποτε το εχω χρειαστεί με εχει παει καλα. Ο ηχος πιο ποιοτικός απο το rcd300. τα αρνητικα του ειναι οτι δεν δειχνει τις οδους πανω στο χαρτη και οτι δεν υποστηριζει τιτλους (για τα τραγουδια).

αυτο που ισως κοιταζα αν εβαζα τωρα θα ηταν car pc που το κοστος ειναι κοντα στα 600EUR....

αν βεβαια θες εργοστασιακή λυση αλλαζει το θεμα.

γενικα παντός ειμαι ικανοποιημένος απο το mfd2+xcarlink (και εχω και 7 κατοσταρικα στην τσεπη...)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια, υπαρχει οντως πακετο αναβαθμισης απο την Κοsmocar για το Golf GT που ανεβαζει την ιπποδυναμη στα 200-210 PS? Το εχει κανει κανενας απο σας?
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια, υπαρχει οντως πακετο αναβαθμισης απο την Κοsmocar για το Golf GT που ανεβαζει την ιπποδυναμη στα 200-210 PS? Το εχει κανει κανενας απο σας?

 

Παιδια δειτε αυτο το videaki:

 

http://youtube.com/watch?v=kSM5SWgJVwc

 

θελω σχολια!

 

Αυτο που λεει γενικα ειναι οτι τo Golf GT εχει 20% περισσοτερη ισχυ απο οτι η VW λεει επισημα (μαλλον για νομικους λογους και για να μην θαψει το GTI), οτι παραγει ιδια ισχυ με το GTI, οτι στους τροχους βγαζει 121.4 KW και στροφαλο 150ΚW δηλ 200PS!

 

200ps εχει απο μαμα φιλε μου....:lol::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

200ps εχει απο μαμα φιλε μου....:lol::rolleyes:

 

:p Εχει οντως ή ηταν μουφα η δυναμομέτρηση? Eχει προσπαθησει κανενας αυτο το προγραμμα παντως?

Link to comment
Share on other sites

ειχα και εγω το ιδιο δίλημμα...

επειδη ομως τα 1300 μου φαινονταν/φαινονται υπερβολικα ξεχασα το mfd3.

να σου πω λοιπον για το mfd2+xcarlink

ο συνδυασμός ειναι αρκετα καλος. το gps ειναι γρηγορο και αρκετα ενημερωμένο (V4), οποτε το εχω χρειαστεί με εχει παει καλα. Ο ηχος πιο ποιοτικός απο το rcd300. τα αρνητικα του ειναι οτι δεν δειχνει τις οδους πανω στο χαρτη και οτι δεν υποστηριζει τιτλους (για τα τραγουδια).

αυτο που ισως κοιταζα αν εβαζα τωρα θα ηταν car pc που το κοστος ειναι κοντα στα 600EUR....

αν βεβαια θες εργοστασιακή λυση αλλαζει το θεμα.

γενικα παντός ειμαι ικανοποιημένος απο το mfd2+xcarlink (και εχω και 7 κατοσταρικα στην τσεπη...)

 

Σε ευχαριστω πολυ για την απάντηση σου...

 

σχετικά με το xcarlink, το εχουν στο ebay οι Κινέζοι 40$ (+ 45$ μεταφορικά). Αξίζει ή να το αγοράσω από το επίσημο site?

 

Επίσης βρήκα και τη νέα έκδοση του Xcarlink με bluetooth!

http://www.xcarlink.co.uk/product.php?productid=39&cat=2&page=1

 

 

Αρης

Link to comment
Share on other sites

γεια χαρα σε ολους!!! συγχαρητηρια για την καταπληκτικη δουλεια που εχετε κανει oλοι παιδια...βοηθατε πολλους με αποριες..εδω και μια εβδομαδα ειμαι κι εγω ενας κατοχος ενος golf gt, και παρολο που εχω διαβασει ολες τις ενοτητες εχω παρα πολλες αποριες...παμε λοιπον..εχω την απλη οθονη οχι την plus, εχω την δυνατοτητα να βλεπω κι εγω την μεση ωριαια ταχυτητα, την καταναλωση βεζινηs..να ειστε καλα και καλες βολτες!!!

 

Στο gt έχεις την ενδιάμεση κατηγορία οθόνης standart,οπότε εάν διαβάσεις το manual θα μπορέσεις να δεις μέση ωριαία ταχύτητα,κατανάλωση στιγμιαία,μερική και ολική,χρόνο και απόσταση διαδρομής και να ρυθμίσεις εάν χρειάζεται το speed warning.

 

Φίλε mywayyy σωστός!

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

185 ειναι.

 

απο 180 εως και 190 ειναι συνηθως στροφαλο.

 

Τροχο πρεπει να ειναι συνηθως γυρω στα 150. ετσι εχω διαβασει δηλαδη..Τωρα ποσο μεγαλες απωλειες μπορει να εχει ο καθενας αυτο εξαρταται απο πολλους παραγοντες.

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

ειχα και εγω το ιδιο δίλημμα...

επειδη ομως τα 1300 μου φαινονταν/φαινονται υπερβολικα ξεχασα το mfd3.

να σου πω λοιπον για το mfd2+xcarlink

ο συνδυασμός ειναι αρκετα καλος. το gps ειναι γρηγορο και αρκετα ενημερωμένο (V4), οποτε το εχω χρειαστεί με εχει παει καλα. Ο ηχος πιο ποιοτικός απο το rcd300. τα αρνητικα του ειναι οτι δεν δειχνει τις οδους πανω στο χαρτη και οτι δεν υποστηριζει τιτλους (για τα τραγουδια).

αυτο που ισως κοιταζα αν εβαζα τωρα θα ηταν car pc που το κοστος ειναι κοντα στα 600EUR....

αν βεβαια θες εργοστασιακή λυση αλλαζει το θεμα.

γενικα παντός ειμαι ικανοποιημένος απο το mfd2+xcarlink (και εχω και 7 κατοσταρικα στην τσεπη...)

 

Τελικά μου έκατσε ένα MFD3 στα 1000euros!

και το περιμένω...;)

Ξέρει κανείς το part number από τον adaptor για τις κεραίες FM και πόσο κάνει.

To είχε δει γραμμένο κάπου αλλά δεν το βρίσκω τώρα.

 

 

Ο τύπος, πάντως από το ebay, λέει ότι με λίγο ζόρι χωράνε και οι δύο connectorες χωρίς adaptor

 

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μου έκατσε ένα MFD3 στα 1000euros!

και το περιμένω...;)

Ξέρει κανείς το part number από τον adaptor για τις κεραίες FM και πόσο κάνει.

 

αυτο δε το ξερω...

εε αφου το βρηκες 1000 μια χαρα εκανες....

αντε με το καλο!!! (ειναι εδω καποια παιδια που το εχουν παρει οποτε καποιος θα σε βοηθησει...)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

έχει και μνήμη. Εαν μετά από φρένο, επιτάχυνση ή αλλαγή ταχύτητας ξαναπατήσεις το + θα σε φέρει στην στην σταθερή ταχύτητα που είχες την τελευταία φορά.

 

 

Γεια σε όλους,

Κώστα είχες αναφέρει ότι είχες αγοράσει τον εγκέφαλο για το πολυλειτουργικό τιμόνι κάπου στην λιοσίων με 30 euro. Μπορείς να μου πεις που ακριβώς τον βρήκες γιατί κάτι αντιπροσωπείες μου λένε για 150 euro.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Έχω rcd300 απλό και θέλω να παίξει mp3. Λογικά με βλέπω για xcarlink. Η ερώτηση είναι αν μπορώ να συνδέσω μεγάλο σκληρό δίσκο; Και πως ακριβώς διαχειρίζεται το rcd300 τους φακέλους και τα tracks? Βλέπει απειρους φακέλους, subfolders, tracks ή έχει περιορισμό???
Link to comment
Share on other sites

Έχω rcd300 απλό και θέλω να παίξει mp3. Λογικά με βλέπω για xcarlink. Η ερώτηση είναι αν μπορώ να συνδέσω μεγάλο σκληρό δίσκο; Και πως ακριβώς διαχειρίζεται το rcd300 τους φακέλους και τα tracks? Βλέπει απειρους φακέλους, subfolders, tracks ή έχει περιορισμό???

 

βλεπει 6 folders (cd1-cd6) με 99 tracks το καθε folder (cd) αρα πρακτικα δεν εχει νοημα ο μεγαλος σκληρος, ενα usb 4gb (αντε 8) ειναι οτι χρειαζεσαι...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους,

Κώστα είχες αναφέρει ότι είχες αγοράσει τον εγκέφαλο για το πολυλειτουργικό τιμόνι κάπου στην λιοσίων με 30 euro. Μπορείς να μου πεις που ακριβώς τον βρήκες γιατί κάτι αντιπροσωπείες μου λένε για 150 euro.

Ευχαριστώ

 

Στην αντιπροσωπεία πάει από 180 και πάνω. Πριν ψάξεις όμως για εγκέφαλο, πρέπει να δεις πρώτα εαν ο εγκέφαλός σου (ο εργοστασιακά τοποθετημένος στο αυτοκίνητό σου και όχι στο κεφάλι σου :lol:), μπορεί να υποστηρίξει Cruise Control & MFSW. Δες αυτό το site και πράξε τα δέοντα :

http://wiki.ross-tech.com/index.php/Cruise_Control_Retrofitting_%281K%29

και μετά τα λέμε ..

 

Κώστας

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...