Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν καταλαβα θελεις να αλλαξεις την εξατμιση με του GT.

Η εξατμιση ειναι ενα κομματι απο μεσαιο μεχρι τελικο οποτε αν δεν το παρεις ολο θε χρειαστει να κοψεις και να μανταρεις με συνδετηρα, οχι φυσικα κολληση.

Το τελικο πουλιεται και μονο του γυρω στα 300 κατι ευρω.

Η ποδια του προφυλακτηρα θελει αλλαγη με αυτην του GT η GTI (εγω εβαλα του gti που μου φαινεται πιο ομορφος) και οι δυο εχουν περιπου 70 ευρω ο καθενας αλλα φροντισε να παρεις και την ταπα για το γαντζο ρυμουλκησης (3 ευρω) και μετα ενα προσεκτικο εξατμισα ωστε να σου φερει την αποληξη εκει που πρεπει.

Εμενα ο δικος μου μου πηρε 40 ευρω για την εργασια αλλα αξιζε γιατι και δουλεια εχει (κοψε/συνδεσε) και το αποτελεσμα πολυ καλο.

Αν βεβαια εχεις βρει ολο το μεσαιο μεχρι τελικο τοτε η δουλεια ειναι απλως βαλε βγαλε στο σημειο του μαμα συνδετηρα πριν το μεσαιο.

 

Έχει αλλάξει ο θόρυβος της εξάτμισης από τη στιγμή που την άλλαξες ή όχι;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Την Πεμπτη τοποθετω στην αντιπροσωπεια τα αυθεντικα

φαναρια bi-xenon.Τα πηρα 500 ευρω απο ebay + τον ανταπτορα απο 10 pin se 12 pin 55 ευρω + εργασια 120 ευρω....συνολο: 675 ευρω.

Πολυ καλη τιμη ,αν σκεφτουμε οτι η αντιπροσωπεια τα δινει 1850 ευρώ!!

Μπορουσα ,αν ηθελα να παρω και τους αισθητηρες που πανε στα ψαλιδια για την αυτοματη ρυθμιση των xenon με 400 ευρώ ,αλλα θελει αρκετη δουλεια στην τοποθετηση.....

Αυτη την στιγμη εχω aftermarket xenon και απο φωτεινοτητα ειμαι πολυ ευχαριστημενος...αλλα επειδη το φαναρι μας δεν ειναι φτιαγμενο για xenon (καθρεπτες) το φως δεν εστιαζοταν αλλα διάχεοταν,με αποτελεσμα να τυφλωνω τους αλλους.Και καλα εκεινοι που ερχονταν απο απεναντι...το αντεχαν για 3-4 δευτερα....εκεινοι που πηγαινα απο πισω τους τα εβλεπαν ολα κυριολεκτικα!!!

Και για να προλαβω καποιους που θα πουν οτι δεν τα ειχα ρυθμισει σωστα....λεω οτι τα ρυθμιζα 1 φορα την εβδομαδα!!

Περισσοτερα απο Παρασκευή

 

Ωραίος..

Βέβαια τα 1850 είχαν και το leveling, και το πλυστικό σύστημα μάλλον..

Link to comment
Share on other sites

http://www.golfvgticlub.gr

 

μπορειτε να πατε στο φορουμ να διαβασετε αρκετα πραγματα που εχουν σχεση με το Gti αλλα και γενικοτερα το golf

Link to comment
Share on other sites

Αν καταλαβα θελεις να αλλαξεις την εξατμιση με του GT.

Η εξατμιση ειναι ενα κομματι απο μεσαιο μεχρι τελικο οποτε αν δεν το παρεις ολο θε χρειαστει να κοψεις και να μανταρεις με συνδετηρα, οχι φυσικα κολληση.

Το τελικο πουλιεται και μονο του γυρω στα 300 κατι ευρω.

Η ποδια του προφυλακτηρα θελει αλλαγη με αυτην του GT η GTI (εγω εβαλα του gti που μου φαινεται πιο ομορφος) και οι δυο εχουν περιπου 70 ευρω ο καθενας αλλα φροντισε να παρεις και την ταπα για το γαντζο ρυμουλκησης (3 ευρω) και μετα ενα προσεκτικο εξατμισα ωστε να σου φερει την αποληξη εκει που πρεπει.

Εμενα ο δικος μου μου πηρε 40 ευρω για την εργασια αλλα αξιζε γιατι και δουλεια εχει (κοψε/συνδεσε) και το αποτελεσμα πολυ καλο.

Αν βεβαια εχεις βρει ολο το μεσαιο μεχρι τελικο τοτε η δουλεια ειναι απλως βαλε βγαλε στο σημειο του μαμα συνδετηρα πριν το μεσαιο.

 

 

ευχαριστω για το feedback.Σωστα καταλαβες εχω το gt sport και θελω να του αλλαξω το look της εξατμισης ομοιο με εκεινη του gt.

Αν δε σε πειραζει θα σε ρωτησω μερικα πραγματακια ακομη σχετικα μετο θεμα.

Εκει που λες να κοψω και να μανταρω με συνδετηρα αντι της κολλησης τι ακριβως εννοεις?απο οτι καταλαβα αυτη η λυση ειναι αντι της αγορας του τελικου.ποσο περιπου στοιχιζει το κοψε - ραψε?

την ποδια την αγορασες απο αντιπροσωπεια?συμφωνω του gti ειναι πιο ομορφη και αφου στοιχιζει το ιδιο ειναι πιο ενδεδειγμενη λυση.

 

ΥΓ eagle1 νομιζω οτι και εσυ εχεις κανει αλλαγη εξατμισης δεν μας λες και εσυ τι ακριβως εκανες?

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για το feedback.Σωστα καταλαβες εχω το gt sport και θελω να του αλλαξω το look της εξατμισης ομοιο με εκεινη του gt.

Αν δε σε πειραζει θα σε ρωτησω μερικα πραγματακια ακομη σχετικα μετο θεμα.

Εκει που λες να κοψω και να μανταρω με συνδετηρα αντι της κολλησης τι ακριβως εννοεις?απο οτι καταλαβα αυτη η λυση ειναι αντι της αγορας του τελικου.ποσο περιπου στοιχιζει το κοψε - ραψε?

την ποδια την αγορασες απο αντιπροσωπεια?συμφωνω του gti ειναι πιο ομορφη και αφου στοιχιζει το ιδιο ειναι πιο ενδεδειγμενη λυση.

 

ΥΓ eagle1 νομιζω οτι και εσυ εχεις κανει αλλαγη εξατμισης δεν μας λες και εσυ τι ακριβως εκανες?

 

Θα κοψεις εκει ακριβως που θα φτανει το τελικο που εχεις η που θα παρεις(δεν ξερω που ακριβως γιατι εγω το πηρα απο ενα GT και ο φιλος που το ειχε βγαλει το ειχε κοψει περιπου μισο μετρο απο το τελικο).

Αυτη η λυση ειναι αν δεν αγορασεις το κομπλε μεσαιο-τελικο.

Τον συνδετηρα τον ξερουν και συνηθως εχουν οι εξατμισαδες και αν σηκωσεις το αυτοκινητο θα δεις της VW πριν το μεσαιο.

Ετσι αποφευγεις τη σκοθρια της κολλησης αλλα το να ανοιξει.

Ποδια απο αντιπροσωπεια. 40 ευρω οπως ειπα μου κοστισε το κοψε/συνδεσε.

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος..

Βέβαια τα 1850 είχαν και το leveling, και το πλυστικό σύστημα μάλλον..

 

Δυστυχώς οχι....μονο τα φαναρια κομλπε...δηλ με λαμπες ,μετασχηματιστες!!:rolleyes:

Σκεψου πως μονο η μια λαμπα εχει 120 ευρώ..!!!!

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Skeftomai na agorasw to TSI 1.4 122PS DSG. Exei kaneis kapoia gnwmi sxetika me to poso kala douleuei to DSG kivwtio me 122 ippodunami? (ekana test drive to DSG me 170ps). To sugkekrimeno DSG pou koitaw einai to kainourgio 7-sxesewn.

Euxaristw!

Anna

Link to comment
Share on other sites

Skeftomai na agorasw to TSI 1.4 122PS DSG. Exei kaneis kapoia gnwmi sxetika me to poso kala douleuei to DSG kivwtio me 122 ippodunami? (ekana test drive to DSG me 170ps). To sugkekrimeno DSG pou koitaw einai to kainourgio 7-sxesewn.

Euxaristw!

Anna

 

Προφανώς όσο μικρότερη η ροπή τόσο πιο εύκολο το έργο ενός οποιουδήποτε αυτόματου κιβωτίου. Το μόνο θέμα που υπάρχει είναι ότι αυτό το νέο DSG-7 είναι ολοκαίνουριο και δεν έχει δοκιμαστεί. Παράλληλα, με 8 (7+1) σχέσεις σίγουρα είναι πολύ πολύπλοκο σαν κατασκευή.

 

Τώρα όσον αφορά στη συνεργασία με τον κινητήρα, θεωρητικά οι περισσότερες σχέσεις προσφέρουν καλύτερη αξιοποίηση της δύναμης (=επιδόσεις+οικονομία), γιατί υπάρχει πάντα η κατάλληλη σχέση για την περίσταση. Όμως δεν πρέπει να το παρακάνουμε γιατί μετά θα χάνουμε χρόνο στις αλλαγές! Κατά τη γνώμη μου οι 7 σχέσεις σε αυτοκίνητο τόσο ευρείας παραγωγής είναι υπερβολή. Αντίθετα, θα μπορούσαν ίσως να εξελίξουν ένα CVT με μικρότερο κόστος και με παρόμοια αποτελέσματα. Αυτό όμως είναι η δική μου άποψη και σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι το DSG-7 δεν είναι καλό!

 

Δεν περιμένεις καλύτερα μερικά τεστ από περιοδικά ώστε να σχηματίσεις άποψη;

Link to comment
Share on other sites

Skeftomai na agorasw to TSI 1.4 122PS DSG. Exei kaneis kapoia gnwmi sxetika me to poso kala douleuei to DSG kivwtio me 122 ippodunami? (ekana test drive to DSG me 170ps). To sugkekrimeno DSG pou koitaw einai to kainourgio 7-sxesewn.

Euxaristw!

Anna

 

Το 7ταχυτο ειναι πιο απλο στην κατασκευη (δεν δουλευει με υγρα)

και πιο οικονομικο για αγορα και χρηση. Δεν προοριζεται για σπορ χρηση οπως το 6ταχυτο αλλα κυριως για οικονομια στην καταναλωση/ρυπους. Αν κρινω απο το ποσο επιτυχημενο ειναι το 6ταχυτο που ηταν και πρωτοποριακο, πιστευω οτι το 7ταχυτο και με την κεκτημενη εμπειρια απο το πρωτο, απλα θα ειναι οτι καλυτερο στην κλαση του.

Link to comment
Share on other sites

Στην αυτόματη λειτουργία, και 15 σχέσεις να έχει, δεν θα με ένοιαζε, εφόσον οι αλλαγές γίνονται γρήγορα και ομαλά (φωτογραφίζω το dsg τώρα :lol:).

 

Στην χειροκίνητη, δεδομένου ότι οι συνθήκες που καταφεύγω στην λειτουργία αυτή είναι συγκεκριμένες, οι 7 σχέσεις δεν θα με πείραζαν γιατί πολύ απλά δεν θα τις χρησιμοποιούσα όλες. :cool:

 

Τέσπα, το μόνο θέμα με το dsg είναι το τι γίνεται αν χαλάσει. Στην ελλάδα σκούρα τα πράγματα... Κατά τα άλλα, για τα δικά μου τα γούστα και με εξαίρεση κάποιες σπαστικές μικρολεπτομέρειες, το κιβώτιο έιναι ό,τι καλύτερο σε σύστημα μετάδοσης (συμπεριλαμβανομένων και των χειροκίνητων).

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς οχι....μονο τα φαναρια κομλπε...δηλ με λαμπες ,μετασχηματιστες!!:rolleyes:

Σκεψου πως μονο η μια λαμπα εχει 120 ευρώ..!!!!

 

Δε μπορώ να το πιστέψω.. Αφού στον κατάλογο των αξεσουάρ τα έχουν γύρω στα 1000 ευρώ!

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορώ να το πιστέψω.. Αφού στον κατάλογο των αξεσουάρ τα έχουν γύρω στα 1000 ευρώ!

 

 

Κοιτα ρωτησα στην αντιπροσωπεια πριν 1 μηνα ,και μου ειπε ξεχωριστη τιμη για καθε φαναρι (ειναι 2 διαφορετικοι κωδικοι-δεξι -αριστερο).

Το καθε ενα κομπλε ειχε 930 ευρώ!!

Τωρα τι ν α σου πω....αν μου λεγανε λαλακιες.....

 

Σήμερα τοποθετησα τα Xenon και οντως δεν εχουν καμια σχεση με τα απλα κιτακια που κυκλοφορουν.Αλλο φως και αλλη αισθητικη το φαναρι!!

Το μονο προβλημα που αντιμετωπισαν ,ηταν οτι δεν ηξεραν να του κανουν κωδικοποιηση.Καποια στιγμη το ειχαν κανει το αυτοκινητο Disco...:lol::lol::lol:

Πηγα σπιτι ,εφερα το laptop και εκανα την κωδικοποιηση εγω με vag com...:p

Αλλοιως ακομα εκει θα ημουν.....

Επισης εβαλα και το cruise control :Xκαι απο το λιγο που προλαβα να το δοκιμασω ειναι απλα φοβερο!!

Και δεν δεν ειναι ιδιεταιρα ακριβο σαν ανταλκτικο. 70 ευρώ εχει!!!

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να γινει πιο αναλυτικος?συγκεκριμενα

τι ακριβως αλλαξες?εβαλες αλλο πλαστικο κατω απο τον προφυλακτηρα η το εκοψες?

εκοψες την εξατμιση η αλλαξες τελικο?

και φυσικα που το εκανες και ποσα λεφτα δαπανησες.

αν το εχει κανει και αλλος φιλος στην θεσσαλονικη ας μου προτεινει και

το μαγαζι....

Αλλαξα μονο τις απολήξεις (ακροφύσια-μπουριά) χωρις να αλλαξω το τελικο.

Επισης εκοψα τον προφυλακτηρα στο σημειο που επρεπε.

Το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο και οικονομικο.

Κοστισε με την τοποθετηση 120€.

Οι τιμες κυμαινονται απο 90-150€ αναλογα το μαγαζι και την ποιοτητα των αποληξεων που θα τοποθετησεις.

Δες εδω:http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Sorry για την καθυστερηση στην ερωτηση σου,αλλα δεν παρακολουθησα το FORUM τις τελευταιες 2 ημερες...

 

YΓ Με γεια opus,σα καινουργιο αυτοκινητο τωρα ε?

Το εβαλες αντιπροσωπεια το cruise control και αν ναι ποσα σου πηραν?

Εδω στην Αθηνα ο Φιλοσιδης θελει 200€ κομπλε.

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Στην αυτόματη λειτουργία, και 15 σχέσεις να έχει, δεν θα με ένοιαζε, εφόσον οι αλλαγές γίνονται γρήγορα και ομαλά (φωτογραφίζω το dsg τώρα :lol:).

 

Στην χειροκίνητη, δεδομένου ότι οι συνθήκες που καταφεύγω στην λειτουργία αυτή είναι συγκεκριμένες, οι 7 σχέσεις δεν θα με πείραζαν γιατί πολύ απλά δεν θα τις χρησιμοποιούσα όλες. :cool:

 

Τέσπα, το μόνο θέμα με το dsg είναι το τι γίνεται αν χαλάσει. Στην ελλάδα σκούρα τα πράγματα... Κατά τα άλλα, για τα δικά μου τα γούστα και με εξαίρεση κάποιες σπαστικές μικρολεπτομέρειες, το κιβώτιο έιναι ό,τι καλύτερο σε σύστημα μετάδοσης (συμπεριλαμβανομένων και των χειροκίνητων).

Sas euxaristw polu olous gia tis apopseis.

 

Eimai arketa mperdemeni. Ekana test drive ena pou mou eipan oti itan TSI 1.4 122hp me 6-taxuto DSG, alla pigaine psiloxalia... (akouga san na xtupaei pirakia gia paradeigma) nomizw pws den itan pragmatika DSG, alla itan to palio automato. To sugkekrimeno Golf itan 3 xronia palio, kai o pwlitis mou eipe oti tou valane DSG kivwtio prosfata... einai dunaton kapoios na allaksei kivwtio se autokinito me 10.000km???

 

Den to exw vrei allou gia test drive, opote to dilima einai pws agorazeis automato autokinito xwris na to exeis dokimasei?? Auto me ta 170 aloga pou dokimasa pigaine teleio ennoeitai (itan 6-taxuto DSG).

 

Euxaristw kai pali!

Anna

Link to comment
Share on other sites

nomizw pws den itan pragmatika DSG, alla itan to palio automato.

 

Νομίζω πως η σειρά κινητήρων TSI δε συνδυάζεται με απλά αυτόματα κιβώτια παρά μόνο με DSG. Αυτό βέβαια είναι κάτι που μπορείς να το διαπιστώσεις από 1) την ταχύτητα των αλλαγών και 2) από το γεγονός ότι στη χειροκίνητη λειτουργία θα βρεις 6 ή 7 σχέσεις (ενώ τα κλασσικά αυτόματα του Golf ήταν 5άρια)

 

To sugkekrimeno Golf itan 3 xronia palio, kai o pwlitis mou eipe oti tou valane DSG kivwtio prosfata... einai dunaton kapoios na allaksei kivwtio se autokinito me 10.000km???

 

Όχι, το κιβώτιο δεν αλλάζει! Επίσης το TSI 122 είναι μοντέλο που μετράει μήνες στην αγορά, όχι 3 χρόνια! Πριν από 3 χρόνια υπήρχαν μόνο ατμοσφαιρικά Golf. Μήπως οδήγησες κάποιο FSI με απλό αυτόματο κιβώτιο;

 

Άποψή μου: Μεταβολή προς άλλη αντιπροσωπεία! Αν ο πωλητής σου είπε όλα όσα λες τότε προφανώς σε κοροϊδεύουν και σου λένε ψέμματα! Πες τους μάλιστα ότι έχουμε προϊστορία 300 σελίδες στο myphone και δε μπορούμε να ακούμε τέτοιες... (άντε μη το πω πρωί πρωί...)

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως η σειρά κινητήρων TSI δε συνδυάζεται με απλά αυτόματα κιβώτια παρά μόνο με DSG. Αυτό βέβαια είναι κάτι που μπορείς να το διαπιστώσεις από 1) την ταχύτητα των αλλαγών και 2) από το γεγονός ότι στη χειροκίνητη λειτουργία θα βρεις 6 ή 7 σχέσεις (ενώ τα κλασσικά αυτόματα του Golf ήταν 5άρια)

 

 

 

Όχι, το κιβώτιο δεν αλλάζει! Επίσης το TSI 122 είναι μοντέλο που μετράει μήνες στην αγορά, όχι 3 χρόνια! Πριν από 3 χρόνια υπήρχαν μόνο ατμοσφαιρικά Golf. Μήπως οδήγησες κάποιο FSI με απλό αυτόματο κιβώτιο;

 

Άποψή μου: Μεταβολή προς άλλη αντιπροσωπεία! Αν ο πωλητής σου είπε όλα όσα λες τότε προφανώς σε κοροϊδεύουν και σου λένε ψέμματα! Πες τους μάλιστα ότι έχουμε προϊστορία 300 σελίδες στο myphone και δε μπορούμε να ακούμε τέτοιες... (άντε μη το πω πρωί πρωί...)

Και να προσθεσω οτι το TSi 122 εχει 7-ταχυτο DSG και οχι 6-ταχυτο. Και ολα τα DSG το γραφουν επανω στο λεβιε. Οποιο δε το γραφει δεν ειναι DSG

Link to comment
Share on other sites

Aaaa auto den to eixa up opsin mou, na koitaksw an grafei to DSG epanw sto kivwtio! Otan mpika gia to test drive, asxolithika me ta perierga gourgourita pou akouga, kai oute pou skeftika na koitaksw gia apodeiktika stoixeia!

 

Nai ontws to sigouro einai pws den ksanapaw ekei.

 

Euxaristw kai pali olous!

Anna

Link to comment
Share on other sites

θα ηθελα βοηθεια σε κατι.ψαχνω να βρω καλωδιο και το vag για το tsi 140.βρηκα στο ebay καποια καλωδια αλλα δεν ξερω ποιο να επιλεξω.υπαρχουν καποιες προτασεις για καλωδιο καθως και source για να κατεβασω το προγραμμα?

οταν το κατεβασω και το συνδεσω περα απο τις αλλαγες που θα εκανα αν ειχα την οθονη plus τι αλλο μπορω να κανω?ειναι επικινδυνο?

Link to comment
Share on other sites

θα ηθελα βοηθεια σε κατι.ψαχνω να βρω καλωδιο και το vag για το tsi 140.βρηκα στο ebay καποια καλωδια αλλα δεν ξερω ποιο να επιλεξω.υπαρχουν καποιες προτασεις για καλωδιο καθως και source για να κατεβασω το προγραμμα?

οταν το κατεβασω και το συνδεσω περα απο τις αλλαγες που θα εκανα αν ειχα την οθονη plus τι αλλο μπορω να κανω?ειναι επικινδυνο?

 

Έχεις pm.

Το VAG-COM δεν κάνει ότι η οθόνη plus. Κάνει ότι το διαγνωστικό της αντιπροσωπείας (VAS) και έχει και κάποια επιπλέον features.

Φωτιά στο αμάξι δεν μπορείς να βάλεις, αλλά καλό είναι κάποιες εξειδικευμένες εργασίες να τις γνωρίζεις για να τις κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξα μονο τις απολήξεις (ακροφύσια-μπουριά) χωρις να αλλαξω το τελικο.

Επισης εκοψα τον προφυλακτηρα στο σημειο που επρεπε.

Το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο και οικονομικο.

Κοστισε με την τοποθετηση 120€.

Οι τιμες κυμαινονται απο 90-150€ αναλογα το μαγαζι και την ποιοτητα των αποληξεων που θα τοποθετησεις.

Δες εδω:http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Sorry για την καθυστερηση στην ερωτηση σου,αλλα δεν παρακολουθησα το FORUM τις τελευταιες 2 ημερες...

 

 

βλεπω οτι εσυ ακολουθησες αλλη οδο απο τον KIRRA.

ειτε κοψιμο ειτε μανταρισμα με συνδετηρα το αποτελεσμα πρεπει να ειναι το ιδιο καλο

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

βλεπω οτι εσυ ακολουθησες αλλη οδο απο τον KIRRA.

ειτε κοψιμο ειτε μανταρισμα με συνδετηρα το αποτελεσμα πρεπει να ειναι το ιδιο καλο

 

Το μονο κακο με το κοψιμο της αποληξης ειναι οτι πρεπει να κολλησεις την καινουργια μπουκα οποτε εχεις την πιθανοτητα σκουριας και ανοιγματος στη κολληση.

Βεβαια εξοικονομεις γυρω στα 200 ευρω (αν ειναι να παρεις καινουργιο τελικο και οχι μεταχειρισμενο οπως εγω που μου στοιχισε τα μισα λεφτα).

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το πήρα σήμερα!

Φοβερό αυτοκίνητο, αν και δεν το πατάω πολύ ακόμα..

Πολύ μου άρεσε η ποιότητα και η εργονομία. Περισσότερες εντυπώσεις με τα χιλιόμετρα..

 

For the record, ήρθε 2 εβδομάδες ακριβώς (μεικτές) από τη μέρα που ήταν στο τελωνείο. Μου είχαν πει όταν το παρήγγειλα 20-25 Μαρτίου, και ήρθε 3/4. Παράχθηκε 20/2. Ήρθε ακριβώς όπως το παρήγγειλα.

 

EDIT:

Απορίες:

1. οι αναδιπλούμενοι καθρέφτες, γίνεται να κλεινουν/ανοίγουν μόνοι τους όταν σβήνω/ανάβω μηχανή?

2. Επίσης, όταν το πρωτοάναψα (στην αντιπροσωπία) μου είπε ο πωλητής να περιμένω τον ήχο πριν γυρίσω το κλειδί από τη 2η στην start θέση. Τώρα πια δεν το κάνει... Απλά περιμένω να σβήσουν τα λαμπάκια..

3. Από τη θέση D στη θέση S μπορώ να μεταβαίνω και εν κινήσει?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...