Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εννοείς καλό/νόμιμο xenon? Δηλαδή με τα κατάλληλα κρύσταλλα και μηχανισμό αυτόματου leveling?

 

το αυτοματο leveling ειναι λιγο δυσκολο... αυτα τα φαναρια δεν ειναι της HELLA αλλα της BOSCH!!! ο adapter δεν ειναι 10 pin αλλα 12!!!!

+ οτι πρεπει να αγορασθει ο sensor για το leveling +........+.........+ χεσε μεσα !!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Η αντιπροσωπεία αυτά δεν τα βάζει;

 

Τι κόστος έχει ολόκληρο το φανάρι; Ούτε λάμπες, ούτε βραχυκυκλώσεις αισθητήρων ούτε τπτ!

Link to comment
Share on other sites

Ουφ...!!!! και μολις ετοιμαζομουν να το γραψω!! με γλιτωσες απο τον κόπο.....:p:p

Ακριβως αυτα ισχυουν !!!!

Kαι να πεις οτι δε τα εχουμε γραψει,τοσες και τοσες φορες...:)

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Περι Xenon

 

http://www.caraudioforum.gr

 

Sorry για το μεγεθος του post...

 

Ο φίλος που το έγραψε το συγκεκριμένο άρθρο είτε μιλάει για τα aftermarket ή αναμασά λόγια τρίτων χωρίς δική του γνώμη. Οι εργοστασιακοί xenon ή bi-xenon ναι μεν δουλεύουν με τον τρόπο που είπε (ευγενές αέριο «ξένο») και ναι, έχουν υψηλή τάση (Volt) ενώ καίνε λιγότερα Watt και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τους κοινούς λαμπτήρες.

Όμως, οι αυθεντικοί δεν παράγουν μπλε φως, παράγουν κατάλευκο φως και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, υπό ορισμένη γωνία και στιγμιαίως αλλάζει το χρώμα τους αλλά και πάλι δεν είναι ακριβώς μπλε.

Όσον αφορά αυτά που λέει ότι υποστηρίζουν οι κατασκευαστές για κινδύνους αναιρούνται αυτομάτως αν δεν αναφέρει την πηγή και το πόσο αξιόπιστη είναι. Ίσα – ίσα, οι κατασκευαστές, τόσο των αυτοκινήτων όσο και των xenon, υποστηρίζουν την ωφελιμότητά τους και γι’ αυτό προχώρησαν και στους bi-xenon (και η μεγάλη σκάλα να έχει κατάλευκο φως). Σχολιάζω μερικές από τις οδηγίες: 1) Ποιος έχει ακούσει περίπτωση έκρηξης της λάμπας? 3, 4) Για να ακουμπήσεις τη λάμπα, πρέπει να ανοίξεις το καπό, να ξεβιδώσεις το γλόμπο και να το τραβήξεις από τη θήκη του φαναριού, πράγμα που δεν πρόκειται να κάνεις ποτέ για κανέναν λόγο. 1) Προστατευτικά προσώπου, όπως αντηλιακή κρέμα? Άντε, ποιος τη χάρη σας, ναι μεν σας καίμε τα μάτια αλλά σας μαυρίζουμε κιόλας! 2) Αν στρέψεις το βλέμμα σου στη λάμπα, όχι μόνο δεν θα θαμπωθείς αλλά θα δεις ένα φως να διαχέεται και όχι την εκτυφλωτική απλή δέσμη που βγαίνει από τα κάτοπτρα του φαναριού.

Στους δε βιολόγους θα απαντήσω ότι όχι μόνο δεν κουράζομαι και εκνευρίζομαι εύκολα, όπως λένε, αλλά επίτηδες επιλέγω να μετακινούμαι βράδυ (4 ώρες ταξίδι) για να μην βρίσκω κίνηση έχοντας το προτέρημα να βλέπω καθαρά και ξάστερα (φαντάζομαι και σε άλλους κατόχους ισχύει) και να πηγαίνω κατευθείαν για δουλειά (εκπαιδευτικός). Όταν μπαίνω δε σ’ άλλο αυτοκίνητο με απλούς λαμπτήρες ή αλογόνου εκνευρίζομαι… γιατί νομίζω ότι ανάβουν κεριά ή ότι δεν άναψαν τα φώτα.

Φώτα xenon ή bi-xenon θα πρέπει να βάζουμε, απ’ ότι έχω βιώσει, γιατί είναι ασφάλεια και ξεκούραση τη νύχτα. Το τελευταίο που θα πρέπει να σκεφτούμε είναι η ομορφιά.

Αυθεντικοί xenon και bi-xenon = διαφορετικό φανάρι από τις απλές λυχνίες και τις αλογόνου, πλυστικό σύστημα και αυτόματη ρύθμιση ύψους δέσμης (ρητή εντολή Ε.Ε).

 

Πηγή: Διευθύνων Σύμβουλος της Bosch, συνέντευξη περιοδικού AMS (αν θυμάμαι καλά. Θα ψάξω να βρω το άρθρο και το όνομά του) και εμπειρία δική μου.

 

Υ.Γ. Η Bosch δεν συνεργάζεται, απ’ ότι είπε στο περιοδικό, με κάποια εταιρία αυτοκινήτου απλά φτιάχνει xenon για την περίπτωση ανταλλακτικού → μη άμεσο συμφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Οσο για τις εκδοσεις GT (170) και TSI sportline (140) που αναφερουν οι παραπανω φιλοι,αυτες αντικατασταθηκαν απο το καλοκαιρι του`07 με την κοινη εκδοση GTsport,η οποια διαφοροποιει τα 170 και 140 μεταξυ τους με τις 17αρες και 16αρες ζαντες,τις ενδειξεις TSI και TSI πισω,αντιστοιχα

και τη διπλη αποληξη της εξατμισης στο GTsport TSI.

H συγκεκριμενη μπορει να τοποθετηθει και after market και στο TSI.

 

Ρε παιδιά είστε σίγουροι γι' αυτό; Έχω το GT (170). Μπροστά γράφει GTsport, αλλά πίσω γράφει GT!

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Το κιβώτιο DSG υποτίθεται ότι μαθαίνει το οδηγικό σου στύλ και προσαρμόζεται σε αυτό. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος τρόπος να σβήσεις αυτή τη "μνήμη" ώστε να αλλάξεις οδηγικό στύλ. Αν για παράδειγμα η "γιαγιά" μου μου κληροδοτήσει το Golf DSG που έχει, μάλλον θα πρέπει να κάνω ένα "reset" στη μνήμη του DSG για να αλλάξει το κιβώτιο συμπεριφορά και συνήθειες.

Σε κάποιο ξένο forum διάβασα ότι αυτό γίνεται αν βγάλεις απλά τη μπαταρία του αυτοκινήτου. Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει ή να μας πει κάτι γι' αυτή τη δυνατότητα? Παρακαλώ γρήγορα γιατί η "γιαγιά" ετοιμάζεται να αποδημήσει και με πιέζει τι να μου "γράψει": Το Golf DSG ή το Ηonda Type-R. (αστειεύομαι, αλλά το ερώτημα παραμένει σχετικά με τη δυνατότητα μηδενίσματος του οδηγικού στύλ)

Link to comment
Share on other sites

Το κιβώτιο DSG υποτίθεται ότι μαθαίνει το οδηγικό σου στύλ και προσαρμόζεται σε αυτό. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος τρόπος να σβήσεις αυτή τη "μνήμη" ώστε να αλλάξεις οδηγικό στύλ. Αν για παράδειγμα η "γιαγιά" μου μου κληροδοτήσει το Golf DSG που έχει, μάλλον θα πρέπει να κάνω ένα "reset" στη μνήμη του DSG για να αλλάξει το κιβώτιο συμπεριφορά και συνήθειες.

Σε κάποιο ξένο forum διάβασα ότι αυτό γίνεται αν βγάλεις απλά τη μπαταρία του αυτοκινήτου. Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει ή να μας πει κάτι γι' αυτή τη δυνατότητα? Παρακαλώ γρήγορα γιατί η "γιαγιά" ετοιμάζεται να αποδημήσει και με πιέζει τι να μου "γράψει": Το Golf DSG ή το Ηonda Type-R. (αστειεύομαι, αλλά το ερώτημα παραμένει σχετικά με τη δυνατότητα μηδενίσματος του οδηγικού στύλ)

Γινεται με μια συνδεση στο διαγνωστικο, και σου κανει reset. Αλλα γιατι να το κανεις? Αν οδηγεις διαφορετικα απο τον προηγουμενο, θα προσαρμοστει στη δικη σου οδηγηση

Link to comment
Share on other sites

Γινεται με μια συνδεση στο διαγνωστικο, και σου κανει reset. Αλλα γιατι να το κανεις? Αν οδηγεις διαφορετικα απο τον προηγουμενο, θα προσαρμοστει στη δικη σου οδηγηση

 

Ναι αλλά η προσαρμογή θα είναι γρήγορη ή θα χρειαστεί κάποια (άραγε πόσα?) χιλιόμετρα?

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά η προσαρμογή θα είναι γρήγορη ή θα χρειαστεί κάποια (άραγε πόσα?) χιλιόμετρα?

Δε ξερω γιατι δε το εχω κανει:p Απο την αλλη μη νομιζεις οτι προσαρμοζεται και τοοοοσο πολυ. Πατα περισσοτερο γκαζι και θα σου κανεις τις αλλαγες σε μεγαλυτερες στροφες!!!:)

Link to comment
Share on other sites

παιδια πηγα ρωτησα για την τοποθετηση usb θυρας στο εργοστασιακο rcd300 και βρηκα ενα της blaunkput το οποιο λειτουργει και ως bluetooth ετσι ωστε να μιλας με ανοιχτη ακροαση ολο το σκηνικο θα κοστισει 230 ευρω..το xcarlink νομιζω οτι κοστιζει 180 μαζι με τοποθετηση στην θεσσαλονικη(που ακριβως δεν ξερω καποιοι φιλοι απο το φορουμ που το τοποθετησαν ας μου το θυμισουν).

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το έχουμε συζητήσει και εδώ, καλή φάση αλλά ΔΕΝ υποστηρίζει χειριστήρια στο τιμόνι, όπως το parrot bluetooth handsfree.

 

Αν δεν έχεις/ δε σε ενδιαφέρουν, καλό μου φαίνεται της blaupunkt.

Link to comment
Share on other sites

Το κειμενο οντως αναφερεται περισσοτερο σε aftermarket

Το θεμα ειναι οτι πολλοι τα βαζουν δεν ασχολουνται με την ρυθμιση με αποτελεσμα να φεγγουν οπου ναναι

Γι'αυτο κ υπαρχουν κ αυτες οι οδηγιες για τα αυθεντικα φαναρια

Αυθεντικοί xenon και bi-xenon = διαφορετικό φανάρι από τις απλές λυχνίες και τις αλογόνου, πλυστικό σύστημα και αυτόματη ρύθμιση ύψους δέσμης (ρητή εντολή Ε.Ε).

Link to comment
Share on other sites

H συγκεκριμενη μπορει να τοποθετηθει και after market και στο TSI.

 

μπορεις να γινει πιο αναλυτικος?συγκεκριμενα

τι ακριβως αλλαξες?εβαλες αλλο πλαστικο κατω απο τον προφυλακτηρα η το εκοψες?

εκοψες την εξατμιση η αλλαξες τελικο?

και φυσικα που το εκανες και ποσα λεφτα δαπανησες.

αν το εχει κανει και αλλος φιλος στην θεσσαλονικη ας μου προτεινει και

το μαγαζι....

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το έχουμε συζητήσει και εδώ, καλή φάση αλλά ΔΕΝ υποστηρίζει χειριστήρια στο τιμόνι, όπως το parrot bluetooth handsfree.

 

Αν δεν έχεις/ δε σε ενδιαφέρουν, καλό μου φαίνεται της blaupunkt.

 

νομιζω οτι της blaupunkt αναγνωριζει 1 giga flashaki..ειναι λιγο...

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Το κιβώτιο DSG υποτίθεται ότι μαθαίνει το οδηγικό σου στύλ και προσαρμόζεται σε αυτό. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος τρόπος να σβήσεις αυτή τη "μνήμη" ώστε να αλλάξεις οδηγικό στύλ. Αν για παράδειγμα η "γιαγιά" μου μου κληροδοτήσει το Golf DSG που έχει, μάλλον θα πρέπει να κάνω ένα "reset" στη μνήμη του DSG για να αλλάξει το κιβώτιο συμπεριφορά και συνήθειες.

Σε κάποιο ξένο forum διάβασα ότι αυτό γίνεται αν βγάλεις απλά τη μπαταρία του αυτοκινήτου. Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει ή να μας πει κάτι γι' αυτή τη δυνατότητα? Παρακαλώ γρήγορα γιατί η "γιαγιά" ετοιμάζεται να αποδημήσει και με πιέζει τι να μου "γράψει": Το Golf DSG ή το Ηonda Type-R. (αστειεύομαι, αλλά το ερώτημα παραμένει σχετικά με τη δυνατότητα μηδενίσματος του οδηγικού στύλ)

 

Ρε παιδια αυτο δεν πρεπει να ισχυει γιατι αλλιως η vw θα ηταν υπερηφανη για ενα συστημα τεχνιτης νοημοσυνης που μαθαινει απο τον οδηγο τον τροπο οδηγησης του και ανταποκρινετε αναλογα. εγω πιστευω οτι ειναι απλα γραναζια που εχουν ποιο αμεσες αλλαγες και τιποτε αλλο. Δηλαδη αμα παρεις της γιαγια σου το DSG για καμια βδομαδα θα συμπεριφερετε σαν ματιζ μεχρι να γνωριστητε?

Link to comment
Share on other sites

παιδια πηγα ρωτησα για την τοποθετηση usb θυρας στο εργοστασιακο rcd300 και βρηκα ενα της blaunkput το οποιο λειτουργει και ως bluetooth ετσι ωστε να μιλας με ανοιχτη ακροαση ολο το σκηνικο θα κοστισει 230 ευρω..το xcarlink νομιζω οτι κοστιζει 180 μαζι με τοποθετηση στην θεσσαλονικη(που ακριβως δεν ξερω καποιοι φιλοι απο το φορουμ που το τοποθετησαν ας μου το θυμισουν).

 

 

Εγω εβαλα περσυ τον ανταπτορα της connect2 .

Mπορεις να συνδεσεις στον ιδιο ανταπτορα ipod ή USB stick.

Αναγνωριζει το USB stick σαν cdιερα με 6 CD με μεχρι 99 τραγουδια το καθενα. βασικα εγω εχω ενα 4 GB stick.

Ο ανταπτορας τοποθετηθηκε πισω απο το rcd300 και το μονο που βλεπεις ειναι η προεκταση USB που καταληγει στο ντουλαπακι και εκει μεσα συνδεεις το stickaki.

180 αν θυμαμαι καλαμε την τοποθετηση το εβαλα Θεσνικη.

Επισης την ιδια μερα συνδεσα και ενα bluetooth parrot με μονιμη εγκατασταση που μου ελυσε τα χερια. 200 ευρω αλλα ειναι μονιμα εγκαταστημενο, δεν χρειαζεται φορτιση αλλα περνει ρευμα κατευθειαν μονο του, αναγνωριζει το κινητο μου κ μεχρι 5 ταυτοχρονα, μολις μπω στο αμαξι. τελειο. οταν με τηλεφωνουν διακοπτει αυτοματα το ραδιο και βγαζει ενδειξη. ακουω απο τα ηχεια του αυτοκινητου.

τελεια και τα 2 και σου τα προτεινω.

τα τοποθετησα ηχοκινηση 650451

Link to comment
Share on other sites

Για το R32 λένε:

 

"It's usually something like this:

1. Get in and shut the door

2. Turn key to position right before the start position) DO NOT START THE CAR

3. Press the gas pedal to the floor...

4. Hold the pedal there for 15 - 30seconds

5. After 30 seconds while foot still planted, turn the key off but do not remove it

6. Release gas pedal... and get ready to be bored

7. Wait at least 2 minutes while not touching anything in the car, don't open the door even.

8. After the 2 minutes start the car and drive off normally... you should notice a difference in the shift pattern...."

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3753686&postid=46935214

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, από wikipedia:

"The actual shift timings are determined by the DSGs Electronic Control Unit, or ECU, which commands a hydro-mechanical unit, and the two units combined are called a "mechatronics" unit. Because the DSG ECU uses "fuzzy logic", the operation of the DSG is said to be "adaptive", that is, the DSG will "learn" how the user drives the car, and will tailor the shift points accordingly."

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox

Link to comment
Share on other sites

το αυτοματο leveling ειναι λιγο δυσκολο... αυτα τα φαναρια δεν ειναι της HELLA αλλα της BOSCH!!! ο adapter δεν ειναι 10 pin αλλα 12!!!!

+ οτι πρεπει να αγορασθει ο sensor για το leveling +........+.........+ χεσε μεσα !!!!

 

Την Πεμπτη τοποθετω στην αντιπροσωπεια τα αυθεντικα

φαναρια bi-xenon.Τα πηρα 500 ευρω απο ebay + τον ανταπτορα απο 10 pin se 12 pin 55 ευρω + εργασια 120 ευρω....συνολο: 675 ευρω.

Πολυ καλη τιμη ,αν σκεφτουμε οτι η αντιπροσωπεια τα δινει 1850 ευρώ!!

Μπορουσα ,αν ηθελα να παρω και τους αισθητηρες που πανε στα ψαλιδια για την αυτοματη ρυθμιση των xenon με 400 ευρώ ,αλλα θελει αρκετη δουλεια στην τοποθετηση.....

Αυτη την στιγμη εχω aftermarket xenon και απο φωτεινοτητα ειμαι πολυ ευχαριστημενος...αλλα επειδη το φαναρι μας δεν ειναι φτιαγμενο για xenon (καθρεπτες) το φως δεν εστιαζοταν αλλα διάχεοταν,με αποτελεσμα να τυφλωνω τους αλλους.Και καλα εκεινοι που ερχονταν απο απεναντι...το αντεχαν για 3-4 δευτερα....εκεινοι που πηγαινα απο πισω τους τα εβλεπαν ολα κυριολεκτικα!!!

Και για να προλαβω καποιους που θα πουν οτι δεν τα ειχα ρυθμισει σωστα....λεω οτι τα ρυθμιζα 1 φορα την εβδομαδα!!

Περισσοτερα απο Παρασκευή

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Την Πεμπτη τοποθετω στην αντιπροσωπεια τα αυθεντικα

φαναρια bi-xenon.Τα πηρα 500 ευρω απο ebay + τον ανταπτορα απο 10 pin se 12 pin 55 ευρω + εργασια 120 ευρω....συνολο: 675 ευρω.

Πολυ καλη τιμη ,αν σκεφτουμε οτι η αντιπροσωπεια τα δινει 1850 ευρώ!!

Μπορουσα ,αν ηθελα να παρω και τους αισθητηρες που πανε στα ψαλιδια για την αυτοματη ρυθμιση των xenon με 400 ευρώ ,αλλα θελει αρκετη δουλεια στην τοποθετηση.....

Αυτη την στιγμη εχω aftermarket xenon και απο φωτεινοτητα ειμαι πολυ ευχαριστημενος...αλλα επειδη το φαναρι μας δεν ειναι φτιαγμενο για xenon (καθρεπτες) το φως δεν εστιαζοταν αλλα διάχεοταν,με αποτελεσμα να τυφλωνω τους αλλους.Και καλα εκεινοι που ερχονταν απο απεναντι...το αντεχαν για 3-4 δευτερα....εκεινοι που πηγαινα απο πισω τους τα εβλεπαν ολα κυριολεκτικα!!!

Και για να προλαβω καποιους που θα πουν οτι δεν τα ειχα ρυθμισει σωστα....λεω οτι τα ρυθμιζα 1 φορα την εβδομαδα!!

Περισσοτερα απο Παρασκευή

 

Είναι ολόκληρο το φανάρι και όχι μόνο οι γλόμποι;

Link to comment
Share on other sites

Την Πεμπτη τοποθετω στην αντιπροσωπεια τα αυθεντικα

φαναρια bi-xenon.Τα πηρα 500 ευρω απο ebay + τον ανταπτορα απο 10 pin se 12 pin 55 ευρω + εργασια 120 ευρω....συνολο: 675 ευρω.

Πολυ καλη τιμη ,αν σκεφτουμε οτι η αντιπροσωπεια τα δινει 1850 ευρώ!!

Μπορουσα ,αν ηθελα να παρω και τους αισθητηρες που πανε στα ψαλιδια για την αυτοματη ρυθμιση των xenon με 400 ευρώ ,αλλα θελει αρκετη δουλεια στην τοποθετηση.....

Αυτη την στιγμη εχω aftermarket xenon και απο φωτεινοτητα ειμαι πολυ ευχαριστημενος...αλλα επειδη το φαναρι μας δεν ειναι φτιαγμενο για xenon (καθρεπτες) το φως δεν εστιαζοταν αλλα διάχεοταν,με αποτελεσμα να τυφλωνω τους αλλους.Και καλα εκεινοι που ερχονταν απο απεναντι...το αντεχαν για 3-4 δευτερα....εκεινοι που πηγαινα απο πισω τους τα εβλεπαν ολα κυριολεκτικα!!!

Και για να προλαβω καποιους που θα πουν οτι δεν τα ειχα ρυθμισει σωστα....λεω οτι τα ρυθμιζα 1 φορα την εβδομαδα!!

Περισσοτερα απο Παρασκευή

 

 

 

καλη τιμη.... τα φαναρια τι μαρκα ειναι? hella ή bosch?

αν ειναι bosch ισως να εχεις προβλημα..... διοτι ο μηχανισμος του leveling της bosch ειναι συνεχους κινησης!!!! ενω της hella ο μηχανισμος ειναι οπως στο φαναρι που εχεις αυτη τη στιγμη το μαμα δηλαδη!!!!

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να γινει πιο αναλυτικος?συγκεκριμενα

τι ακριβως αλλαξες?εβαλες αλλο πλαστικο κατω απο τον προφυλακτηρα η το εκοψες?

εκοψες την εξατμιση η αλλαξες τελικο?

και φυσικα που το εκανες και ποσα λεφτα δαπανησες.

αν το εχει κανει και αλλος φιλος στην θεσσαλονικη ας μου προτεινει και

το μαγαζι....

 

Αν καταλαβα θελεις να αλλαξεις την εξατμιση με του GT.

Η εξατμιση ειναι ενα κομματι απο μεσαιο μεχρι τελικο οποτε αν δεν το παρεις ολο θε χρειαστει να κοψεις και να μανταρεις με συνδετηρα, οχι φυσικα κολληση.

Το τελικο πουλιεται και μονο του γυρω στα 300 κατι ευρω.

Η ποδια του προφυλακτηρα θελει αλλαγη με αυτην του GT η GTI (εγω εβαλα του gti που μου φαινεται πιο ομορφος) και οι δυο εχουν περιπου 70 ευρω ο καθενας αλλα φροντισε να παρεις και την ταπα για το γαντζο ρυμουλκησης (3 ευρω) και μετα ενα προσεκτικο εξατμισα ωστε να σου φερει την αποληξη εκει που πρεπει.

Εμενα ο δικος μου μου πηρε 40 ευρω για την εργασια αλλα αξιζε γιατι και δουλεια εχει (κοψε/συνδεσε) και το αποτελεσμα πολυ καλο.

Αν βεβαια εχεις βρει ολο το μεσαιο μεχρι τελικο τοτε η δουλεια ειναι απλως βαλε βγαλε στο σημειο του μαμα συνδετηρα πριν το μεσαιο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...