Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

...Σοβαρα λοιπον τωρα!!!Καποιοι φιλοι ρωταγαν σε προσφατα posts για την τοποθετηση διπλης αποληξης στο TSI...Πηγα λοιπον προχθες στον Ζαπατινα και εδω η τοποθετηση και το αποτελεσμα, http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php?si=&thumbsonly=3&perpage=12&cat=500&ppuser=89922&thumbcheck=0&page=1&sortby=l&sorttime=999&way=asc&cat=500 Μεσα σε μια ωριτσα ηταν ετοιμο.Το μονο που θελω να κανω τωρα ειναι να αυξησω ελαφρως το χωρισμα μεταξυ τους γιατι μου βγηκαν λιγο πιο "κολλητες" απο οτι υπολογιζα...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

...Σοβαρα λοιπον τωρα!!!Καποιοι φιλοι ρωταγαν σε προσφατα posts για την τοποθετηση διπλης αποληξης στο TSI...Πηγα λοιπον προχθες στον Ζαπατινα και εδω η τοποθετηση και το αποτελεσμα, http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php?si=&thumbsonly=3&perpage=12&cat=500&ppuser=89922&thumbcheck=0&page=1&sortby=l&sorttime=999&way=asc&cat=500 Μεσα σε μια ωριτσα ηταν ετοιμο.Το μονο που θελω να κανω τωρα ειναι να αυξησω ελαφρως το χωρισμα μεταξυ τους γιατι μου βγηκαν λιγο πιο "κολλητες" απο οτι υπολογιζα...

 

 

Πόσο σου πήγε τελικά η μετατροπή ?? , Μπορείς να μου δώσεις διεύθυνση του συνεργείου ??

 

Ευχαριστώ

[sIGPIC][/sIGPIC] Cuba for ever my friend .....
Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν το πειράζω καθόλου το γκολφακι μου αρέσει πολύ όπως είναι. Ακόμα και η κρυφή εξάτμιση μου αρέσει είναι κουκλί. Εξ άλλου πιστεύω ότι αν αλλάζει πράγματα με πατέντες και λοιπά κοψίματα, κωλύματα μειώνεις την αξία του αυτοκινήτου.
Link to comment
Share on other sites

...Σοβαρα λοιπον τωρα!!!Καποιοι φιλοι ρωταγαν σε προσφατα posts για την τοποθετηση διπλης αποληξης στο TSI...Πηγα λοιπον προχθες στον Ζαπατινα και εδω η τοποθετηση και το αποτελεσμα, http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php?si=&thumbsonly=3&perpage=12&cat=500&ppuser=89922&thumbcheck=0&page=1&sortby=l&sorttime=999&way=asc&cat=500 Μεσα σε μια ωριτσα ηταν ετοιμο.Το μονο που θελω να κανω τωρα ειναι να αυξησω ελαφρως το χωρισμα μεταξυ τους γιατι μου βγηκαν λιγο πιο "κολλητες" απο οτι υπολογιζα...

 

αν το πας συγκριτικά με το gt ειναι όντως λιγο πιο κολλητές και επιπλέον στο gt το κόψιμο του προφυλακτήρα ειναι λίγο πιο μεγαλο...

(η εξάτμιση εχει περισσότερο αέρα :p)

οπως και να εχει ομως το αποτελεσμα ειναι μια χαρα!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

...Σοβαρα λοιπον τωρα!!!Καποιοι φιλοι ρωταγαν σε προσφατα posts για την τοποθετηση διπλης αποληξης στο TSI...Πηγα λοιπον προχθες στον Ζαπατινα και εδω η τοποθετηση και το αποτελεσμα, http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php?si=&thumbsonly=3&perpage=12&cat=500&ppuser=89922&thumbcheck=0&page=1&sortby=l&sorttime=999&way=asc&cat=500 Μεσα σε μια ωριτσα ηταν ετοιμο.Το μονο που θελω να κανω τωρα ειναι να αυξησω ελαφρως το χωρισμα μεταξυ τους γιατι μου βγηκαν λιγο πιο "κολλητες" απο οτι υπολογιζα...

 

Na se rwtisw ypirkse diafora sto thoryvo tou autokinhtou ystera apo auth thn allagh pou ekanes stin eksatmisi???Poso kostise h olh douleia??

Link to comment
Share on other sites

...To κοστος της αγορας ηταν 70 ευρω και η τοποθετηση 50 .Αυτος ηθελε παραπανω για την τοποθετηση,αλλα ουσιαστικα τα ζηταγε για να με οδηγησει στην αγορα ολοκληρου νεου τελικου (οπου δε χρεωνε τοποθετηση).Σιγουρα εκτος Αθηνων οι τιμες ειναι χαμηλοτερες (80-100) αλλα προσοχη χρειαζεται στην ποιοτητα των αποληξεων.Η τοποθετηση λοιπον ολοκληρου του τελικου θα κοστιζε απο 290-400 για no name και 500 για Sebring.Αυτο ομως ειναι κατι που δεν εγγυαται παντα καλυτερη αποδοση αφου φιλος κατοχος GTI (250ΗΡ) και οδηγος αγωνων(συνεργατης κατα καιρους των 4Τ) με απετρεψε, αναφεροντας μου χαρακτηριστικα οτι το αυτοκινητο κατα 90% θα "ξετουρμπισει" με after market επιλογες.Μετα απο δυο αλλαγες-δοκιμες που εκανε κατεληξε να ξαναβαλει τη "μαμα" εξατμιση.Ειναι πολυ λεπτο θεμα αυτο και ετσι αποφασισα να μην πεταξω λεφτα στον α ε ρ α...Thanks vwgt...Niko πραγματι αποτελει ταμπου το θεμα αυτο κατα καιρους...Ο θορυβος δεν εχει διαφορα με πριν, thpap...Μιχαλη πληροφοριες μπορεις να βρεις στο http://www.zapatinas.com

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

εχετε μεινει ικανοποιημενοι με την αγορα του GT σας?

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

εχετε μεινει ικανοποιημενοι με την αγορα του GT σας?

Δεν ξέρω αν είσαι κάτοχος του GT αλλά η λέξη "ικανοποιημένοι" δεν μπορεί αν περιγράψει το αυτοκίνητο αυτό. Το οποίο μπορείς να συγκρίνεις μόνο με αυτοκίνητα από 2000 κυβικά και πάνω και 6000 με 7000 ακριβότερα. Μονό αν το οδηγήσεις θα καταλάβεις για τι μιλάμε.

Link to comment
Share on other sites

Κατοχος αυτοκινητου ακομη δεν ειμαι αλλα σε εναν χρονο περιπου θα αποκτησω.Οκ ειμαι Hondakias,αρα εννοειται το να ειμαι λιγακι εχθρικος στα γερμανια ,αλλα απο οτι βλεπω και στον δρομο,το GT εχει σχεδιο και στυλ,αλλα απο επιδοσεις και γενικα χαρακτηριστικα,θεωρω οτι δεν εχει κατι τρελο για να κοστιζει και τοσο.Αποψη μου βεβαια!

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Αυτό για δύο λόγους.

 

Πρώτον, κάτι για το οποίο δε φταίει το αυτοκίνητο: Παρασύρθηκα και πήρα ένα αυτοκίνητο που δεν μου χρειάζεται. Κινούμαι κυρίως σε αστικό περιβάλλον και το μόνο που κάνω τώρα είναι να καίω τσάμπα βενζίνη και να πληρώνω δόσεις για αυτοκίνητο 25.000 ενώ έκανα τη δουλειά μου και με αρκετά φθηνότερο. ΟΚ, πατάει καλά στο δρόμο, είναι σφεντόνα, στο ταξίδι άψογο κ οικονομικό, αλλά δεν καλύπτει απόλυτα τις ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ανάγκες.

 

Συμπέρασμα: Πάρτε αυτό που χρειάζεστε, όχι αυτό που σας γυαλίζει...

 

Δεύτερον, θέλω να αναφέρω κάποια θέματα που έχουν προκύψει. Καταρχάς, δεν ξέρω αν φταίει η οδήγησή μου αλλά είναι ...λαστιχοβόρο. Σταύρωμα στις 15.000 και αλλαγή στις 30.000; Και σε λάστιχα των 800 ευρώ, μην ξεχνάμε. Έπειτα, με ενοχλεί ένας τριγμός στην κεντρική κονσόλα που δε λέει να σταματήσει με τίποτα, ούτε έπειτα από 3 επισκέψεις σε 2 συνεργεία. Επίσης, έχω πρόβλημα εδώ και καιρό με το σασμάν, τη γνωστή δυσλειτουργία της 2ας ταχύτητας, αλλά φυσικά δε μπορώ να αφήσω το αυτοκίνητο στο συνεργείο 4 μέρες (τόσο μου είπαν και οι δύο) για φτιάξιμο. Τέλος, ένα πρόβλημα που είχα με το τιμόνι που ήταν στραβό, φτιάχτηκε σε 2 επισκέψεις. Αυτά είναι σοβαρά προβλήματα κατά τη γνώμη μου, σε αυτοκίνητο αυτού του κόστους. Και μάλιστα δεν είναι προβλήματα του κινητήρα που είναι καινούριος, έχει τεχνολογία κτλ αλλά του Golf που πωλείται απ' το 2003.

 

Πιθανότατα στις αρχές του νέου έτους θα αλλάξω αυτοκίνητο. Τονίζω ότι αυτή η η ΔΙΚΗ ΜΟΥ άποψη, ώστε να μην παρεξηγηθεί κανένας.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω θα συμφωνησω με τον φιλο μου τον αρη πηρα ενα αυτοκινητο που δεν καλυπτει τις πραγματικες μου αναγκες παρα μονο την γκ..α μου και το οποιο το χρυσοπληρωνω αυτα....
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κατοχος αυτοκινητου ακομη δεν ειμαι αλλα σε εναν χρονο περιπου θα αποκτησω.Οκ ειμαι Hondakias,αρα εννοειται το να ειμαι λιγακι εχθρικος στα γερμανια ,αλλα απο οτι βλεπω και στον δρομο,το GT εχει σχεδιο και στυλ,αλλα απο επιδοσεις και γενικα χαρακτηριστικα,θεωρω οτι δεν εχει κατι τρελο για να κοστιζει και τοσο.Αποψη μου βεβαια!

 

Απο προσωπικη μου αποψη θα σου ελεγα οτι ειναι πολυ παραπανω απο αυτο που περιμενα,οσο απο πλευρας κινητηρα ειναι ενα διαμαντι απο μονος του. Αλλα απο οτι εχω συζητησει με φιλους που αγαπουν το γκαζι δεν θα το προτιμουσαν. Οχι οτι δεν εχει καλες επιδοσεις αλλα το οτι ειναι υπερβολικα ουδετερο και δεν σε εμπνεει για αγωνιστικη οδηγηση. Εμενα αντιθετα αυτο μου αρεσει η ουδετεροτητα στις στροφες και στις υψηλες ταχυτητες, οπως ακομη ο αθορηβος κινητηρας και η ροπη του στις χαμηλες.

to GT or not to GT?[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Απο προσωπικη μου αποψη θα σου ελεγα οτι ειναι πολυ παραπανω απο αυτο που περιμενα,οσο απο πλευρας κινητηρα ειναι ενα διαμαντι απο μονος του. Αλλα απο οτι εχω συζητησει με φιλους που αγαπουν το γκαζι δεν θα το προτιμουσαν. Οχι οτι δεν εχει καλες επιδοσεις αλλα το οτι ειναι υπερβολικα ουδετερο και δεν σε εμπνεει για αγωνιστικη οδηγηση. Εμενα αντιθετα αυτο μου αρεσει η ουδετεροτητα στις στροφες και στις υψηλες ταχυτητες, οπως ακομη ο αθορηβος κινητηρας και η ροπη του στις χαμηλες.

Παίδες αν αγοράζαμε τα αυτοκίνητα με τις ανάγκες μας δεν θα υπήρχαν σίγουρα ας πούμε τα παρακάτω αυτοκίνητα γιατί ποιος τα χιάζεται αντικειμενικα; Kανείς

 

http://mensvogue.typepad.com/photos/uncategorized/2007/04/13/mercedesslr.jpg

http://johnfenzel.typepad.com/john_fenzels_blog/images/veyron06_06.jpg

http://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/Porsche/Cayenne/cayenne_facelift_2nd_gen.jpg

 

 

Και για να κάνουμε και λίγο χιούμορ και η γυναίκα μας και η γειτόνισσα κάνει την δουλεία…. αλλά όλοι θέλουμε ένα φωτομοντέλο η μια δίμετρη κουκλάρα διπλά μας γιατί άραγε!!!!!!!!

 

 

Sorry για την παράθεση φίλε "Ainu" αλλά πάτησα το κουμπί από κεκτημένη ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι,

 

Ο γείτωνας έμεινε από ρεύμα στο Polo και μου ζήτησε να βάλουμε το Golf κοντά και να συνδέσουμε τις μπαταρίες με καλώδια. Ετσι και έγινε, μόνο που το Polo δεν πήρε ποτέ ξανά μπροστά. Η συνέχεια γνωστή, Express Service και μεταφορά στην αντιπροσωπεία.

 

Η διάγνωση της βλάβης ήταν κεραυνός. Συνολικό κόστος 1750 ευρώ λόγω καμμένου εγγεφάλου, immibilizer, 2 νέων κλειδιών + 15 ημέρες στο συνεργείο (rorris). Ο τεχνικός είπε ότι όλα προήλθαν από σπινθήρα στην σύνδεση των καλωδίων. Πρότεινε δε ότι όταν είναι αναγκη να γίνει σύνδεση καλωδίων θα πρέπει το (-) να πάει στα μέταλλα και όχι στο πόλο, τα φώτα αναμένα και στο αυτοκίνητο που δίνει ρεύμα ο κινητήρας να είναι σε λειτουργία.

 

Δεν ξέρω αν τα παραπάνω είναι σωστά, αλλά πάλι καλά που δεν έγινε και το Golf μου κάρβουνο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Αυτό για δύο λόγους.

 

Πρώτον, κάτι για το οποίο δε φταίει το αυτοκίνητο: Παρασύρθηκα και πήρα ένα αυτοκίνητο που δεν μου χρειάζεται. Κινούμαι κυρίως σε αστικό περιβάλλον και το μόνο που κάνω τώρα είναι να καίω τσάμπα βενζίνη και να πληρώνω δόσεις για αυτοκίνητο 25.000 ενώ έκανα τη δουλειά μου και με αρκετά φθηνότερο. ΟΚ, πατάει καλά στο δρόμο, είναι σφεντόνα, στο ταξίδι άψογο κ οικονομικό, αλλά δεν καλύπτει απόλυτα τις ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ανάγκες.

 

Συμπέρασμα: Πάρτε αυτό που χρειάζεστε, όχι αυτό που σας γυαλίζει...

 

Δεύτερον, θέλω να αναφέρω κάποια θέματα που έχουν προκύψει. Καταρχάς, δεν ξέρω αν φταίει η οδήγησή μου αλλά είναι ...λαστιχοβόρο. Σταύρωμα στις 15.000 και αλλαγή στις 30.000; Και σε λάστιχα των 800 ευρώ, μην ξεχνάμε. Έπειτα, με ενοχλεί ένας τριγμός στην κεντρική κονσόλα που δε λέει να σταματήσει με τίποτα, ούτε έπειτα από 3 επισκέψεις σε 2 συνεργεία. Επίσης, έχω πρόβλημα εδώ και καιρό με το σασμάν, τη γνωστή δυσλειτουργία της 2ας ταχύτητας, αλλά φυσικά δε μπορώ να αφήσω το αυτοκίνητο στο συνεργείο 4 μέρες (τόσο μου είπαν και οι δύο) για φτιάξιμο. Τέλος, ένα πρόβλημα που είχα με το τιμόνι που ήταν στραβό, φτιάχτηκε σε 2 επισκέψεις. Αυτά είναι σοβαρά προβλήματα κατά τη γνώμη μου, σε αυτοκίνητο αυτού του κόστους. Και μάλιστα δεν είναι προβλήματα του κινητήρα που είναι καινούριος, έχει τεχνολογία κτλ αλλά του Golf που πωλείται απ' το 2003.

 

Πιθανότατα στις αρχές του νέου έτους θα αλλάξω αυτοκίνητο. Τονίζω ότι αυτή η η ΔΙΚΗ ΜΟΥ άποψη, ώστε να μην παρεξηγηθεί κανένας.

 

Προσωπικά φίλε dj_aris, είναι η πρώτη φορά που θα διαφωνήσω μαζί σου, μετά από τόσο καιρό που παρακολουθώ τα posts σου στο forum αυτό, ως προς το 2ο σκέλος της απάντησής σου. Όσον αφορά τα λάστιχα σίγουρα ως ένα βαθμό ισχύει αυτό που λες αλλά σίγουρα επηρεάζει και ο τρόπος οδήγησης που κάνεις.

Για όλα τα υπόλοιπα όπως πολύ καλά αναφέρεις κι εσύ, δεν είναι μηχανικά προβλήματα -όχι ότι θα έπρεπε να υπάρχουν- αλλά προβλήματα συναρμολόγησης. Σε οποιαδήποτε εταιρία αυτοκινήτων και να κοιτάξεις από τα εκατομμύρια μοντέλα που βγαίνουν στην παραγωγή, το πιο αξιόπιστο να βρεις σίγουρα θα υπάρχουν κάποια που έχουν προβλήματα. Γιατί όχι και η vw; Δεν είναι προβλήματα που επαναλαμβάνονται και σε άλλες παρτίδες και ούτε τα συναντάμε σε άλλα αυτοκίνητα.

Παρεπιμπτόντως αν άλλαζες σήμερα το αυτοκίνητό σου και όχι σε 1 χρόνο τι θ'αγόραζες; ;)

Link to comment
Share on other sites

Και το τρίξιμο του κεντρικού αεραγωγού έχει αναφερθεί επανελλειμένως, αλλά και το πρόβλημα με το σασμάν. Άσχετα όμως από αυτά, η ουσία είναι ότι εγώ πρέπει να δαπανήσω χρόνο και χρήμα για να φτιάξω προβλήματα που δεν έπρεπε να έχω εξαρχής, σε τόσο ακριβό αυτοκίνητο. Γιατί όταν το σασί του Golf κοστίζει περί τις 15000 ευρώ (στη βασική "γυμνή" έκδοση), μια αύξηση κατά 10000 ευρώ είναι πολύ σημαντική, οπότε και οι απαιτήσεις αυξάνονται, τουλάχιστον από μέρους μου.

 

Το τι θα έπαιρνα δε θα στο πω εδώ, για να μην αναλωθούμε σε άσκοπες συγκρίσεις που δεν έχουν θέση στο forum! 'Εχεις PM!

Link to comment
Share on other sites

...Περασα λοιπον σημερα το πρωι απο Φιλοσιδη για να συμπληρωσω υγρο ψυκτικου κυκλωματος,χωρις να εχω κλεισει ραντεβου.Ολα καλα,η εξυπηρετηση αμεση παρολο που το συνεργειο ηταν γεματο και μου αλλαξαν επισης μετα απο παρακληση μου,τη γλωσσα της οθονης στα Αγγλικα.Η επισημη απαντηση για την πτωση της σταθμης του υγρου ηταν το οτι το κυκλωμα ψυξης "τραβαει" συχνα στα καινουργια μια ποσοτητα "μεσα",με αποτελεσμα αυτη στο δοχειο να πεφτει.Ακομη μου ειπαν οτι δεν υπαρχει καποιο προβλημα που να σχετιζεται με αυτο και δεν υπαρχει λογος ανησυχιας.Οπως καταλαβαινετε δεν υπηρχε χρονος για εις βαθος συζητηση και ετσι δεν εχω παραπανω πληροφοριες.Ισως καποια παγιδευμενη ποσοτητα αερα να απελευθερωνεται και να αναπληρωνεται το κενο που δημιουργειται απο το ψυκτικο υγρο...Το μονο σιγουρο παντως ειναι οτι εχει συμβει σε αρκετους οποτε ιδιως στα καινουργια προσοχη στη σταθμη πριν αναψει η ενδεικτικη λυχνια !!! (Το αυτοκινητο εχει 7900χλμ...)

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε Άρη αγόρασα ένα jetta gt. Με την λογική που αναφέρεις,θα έπρεπε να πάρω smart!!!!Μόνο μέσα στην πόλη πάω.Άντε και καμια 5000 χλμ σε εθνική.Σε συνολο 20000 είναι τπτ.Το έχω τώρα 3 εβδομάδες. 2300χλμ..Καει λιγότερα από το Avensis πού είχα.7,8 στην πόλη και γύρω στα 7 εξω. Κι έχει τελείως άλλη αίσθηση...Το service φοβάμαι,καθοτι η toyota με έχει κακομαθει....Θα σου πω εν καιρώ...
Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε Άρη αγόρασα ένα jetta gt. Με την λογική που αναφέρεις,θα έπρεπε να πάρω smart!!!!Μόνο μέσα στην πόλη πάω.Άντε και καμια 5000 χλμ σε εθνική.Σε συνολο 20000 είναι τπτ.Το έχω τώρα 3 εβδομάδες. 2300χλμ..Καει λιγότερα από το Avensis πού είχα.7,8 στην πόλη και γύρω στα 7 εξω. Κι έχει τελείως άλλη αίσθηση...Το service φοβάμαι,καθοτι η toyota με έχει κακομαθει....Θα σου πω εν καιρώ...

 

Δηλαδή πως γίνεται εσένα να σου καίει 7,8 κι εμένα 10+ ???

 

Πες μου ποιά πόλη είναι αυτή να έρθω να μείνω :p

 

Κοίτα, πέρα από την πλάκα, για να πήρες Jetta μου μυρίζεται οικογένεια. Εγώ πάλι είμαι πολύ μακριά από εκεί προς το παρόν...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή πως γίνεται εσένα να σου καίει 7,8 κι εμένα 10+ ???

 

Πες μου ποιά πόλη είναι αυτή να έρθω να μείνω :p

 

Κοίτα, πέρα από την πλάκα, για να πήρες Jetta μου μυρίζεται οικογένεια. Εγώ πάλι είμαι πολύ μακριά από εκεί προς το παρόν...

Για να μετρήσετε την κατανάλωση ένας τρόπος υπάρχει. Γεμίζεις με βενζίνη μέχρι πάνω κάνεις 100km μέσα στην πόλη μετά ξαναγεμίζεις και βλέπεις πόσα λίτρα εκαψες. Μέσα στην πόλη ο φίλος Αρης έχει δίκιο τα 7,8 λίτρα είναι μύθος. Κάντε το και μας λέτε τις απόψεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Για να μετρήσετε την κατανάλωση ένας τρόπος υπάρχει. Γεμίζεις με βενζίνη μέχρι πάνω κάνεις 100km μέσα στην πόλη μετά ξαναγεμίζεις και βλέπεις πόσα λίτρα εκαψες. Μέσα στην πόλη ο φίλος Αρης έχει δίκιο τα 7,8 λίτρα είναι μύθος. Κάντε το και μας λέτε τις απόψεις σας.

 

Ναι, το δικό μου 10,4 (περίπου) είναι με μετρήσεις από λαμπάκι σε λαμπάκι και με γέμισμα στο ίδιο βενζινάδικο (ώστε να με κλέβει η αντλία το ίδιο :P). Την ίδια ώρα ο μετρητής δίνει μέση κατανάλωση 9,6. Δεν απέχει και πολύ, είναι η αλήθεια... Στο δε ταξίδι τα πράγματα αντιστρέφονται και ο μετρητής γίνεται πολύ πιο αξιόπιστος πάντως.

Link to comment
Share on other sites

agapitoi filoi mia erotisi. Prosfatos anakalipsa (kai mono otan peftei pano to fos fenete)gratzounies sto plastiko tzamaki tou tamblo.Rotontas stin antiprosopia mou ipan pos den bgenei ksexora to tzamaki alla alazei olo to kantran pou simeni kostos 500 eyrv + :mad:

Mipos gnorizei kanis kapoio katharistiko i kati pou na mou dosei mia lisi?eyxaristo poli k perimeno kapoia apantisi giati exo stexaxorethei poli :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...