Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

χωρις να θελω να πω πως ενα T/C δεν φθείρεται είναι λίγο οξύμωρο να λεμε οτι ενα σχετικά ακριβό μηχανικό μέρος θέλει αλλαγή σε τόσο μικρά χρονικά διαστήματα.

 

80-100k km ενας μέσος οδηγός τα καλύπτει σε 5 με 7 χρόνια.... ενώ ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο σε περίπου 3 χρόνια...(για να μην το πάμε σε κινητήρες φορτηγών - διότι εκεί μπορεί κάποιος να πει οτι αλλάζουν και οι ρυθμοί περιστροφής). Από μόνο του το κόστος αντικατάστασης του T/C θα έθετε περιορισμό στην ευρεία παραγωγή αυτοκινητων με T/C.

Όντως 100.000 είναι λίγα γι αυτό και είπα 150.000 μετά. Στη πράξη ότι θα υπάρχει πτώση απόδοσης της τουρμπίνας σε αυτά τα κμ ιδιαίτερα αν κάνεις απαιτητική χρήση... Αυτά τα λέω επειδή έχω πάρα πολλούς γνωστούς με turbo και όποιος άκουσε 1.000.000κ... Μακάρι να είναι έτσι γιατί τσι έχω και εγώ αλλά θα το δείτε στη πράξη.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Όντως 100.000 είναι λίγα γι αυτό και είπα 150.000 μετά. Στη πράξη ότι θα υπάρχει πτώση απόδοσης της τουρμπίνας σε αυτά τα κμ ιδιαίτερα αν κάνεις απαιτητική χρήση... Αυτά τα λέω επειδή έχω πάρα πολλούς γνωστούς με turbo και όποιος άκουσε 1.000.000κ... Μακάρι να είναι έτσι γιατί τσι έχω και εγώ αλλά θα το δείτε στη πράξη.

 

εχμ ειναι υπερβολη

εχω μιλησει με VW γερμανιας, ελλαδας, με φιλους μηχανικους (αυτοκινητων) και με φιλους που εχουν εδω και δεκαετια+ αυτοκινητα τουρμπισια και παντα αναφερεται το εξης: ενας νορμαλ κινητηρας με μετρια χρηση κρατα ΚΑΛΑ 600.000χλμ ...(εκτος αστοχιας κλπ)

Ενας τουρμπισιος κινητηρας κρατα ΚΑΛΑ ~300.000χλμ αναλογα βεβαια την χρηση (οχι στην τσιτα συνεχεια) ....

Απο κει και περα παιζει ρολο και η τυχη κλπ ....

Εννοειται πως με τη χρηση 'σκοτωνονται' αλογα αλλα αυτο ισχυει και στους υπολοιπους κινητηρες .... (λογω τριβων, αντιστασεων, χαλαρωσεως κλπ)

Link to comment
Share on other sites

εχμ ειναι υπερβολη

εχω μιλησει με VW γερμανιας, ελλαδας, με φιλους μηχανικους (αυτοκινητων) και με φιλους που εχουν εδω και δεκαετια+ αυτοκινητα τουρμπισια και παντα αναφερεται το εξης: ενας νορμαλ κινητηρας με μετρια χρηση κρατα ΚΑΛΑ 600.000χλμ ...(εκτος αστοχιας κλπ)

Ενας τουρμπισιος κινητηρας κρατα ΚΑΛΑ ~300.000χλμ αναλογα βεβαια την χρηση (οχι στην τσιτα συνεχεια) ....

Απο κει και περα παιζει ρολο και η τυχη κλπ ....

Εννοειται πως με τη χρηση 'σκοτωνονται' αλογα αλλα αυτο ισχυει και στους υπολοιπους κινητηρες .... (λογω τριβων, αντιστασεων, χαλαρωσεως κλπ)

Για τη κ03 μιλάμε όχι για το κινιτήρα ;)
Link to comment
Share on other sites

Για τη κ03 μιλάμε όχι για το κινιτήρα ;)

 

ουπς

σορρυ :)

και γιατι τοσο μεγαλη διαφορα μεταξυ vw και δικων σου πηγων; 1.000.000 -> 150.000 ?

Link to comment
Share on other sites

Κάθε 15.000km το "μικρό" (λάδια) σερβις και κάθε 30.000 το μεγάλο... Κόστος 100-120€ το μικρό.

 

Αλλαγή στη τουρμπίνα δε προβλέπεται στο βιβλίο σερβις. Αναλόγως με τη χρήση φθείρεται. Έχε υπ όψη σου ότι η τουρμπίνα γενικά θεωρείται "αναλώσιμο" αν και η διάρκεια ζωής της είναι σχετικά μεγάλη (80.000-100.000κμ)... :)

 

Όντως 100.000 είναι λίγα γι αυτό και είπα 150.000 μετά. Στη πράξη ότι θα υπάρχει πτώση απόδοσης της τουρμπίνας σε αυτά τα κμ ιδιαίτερα αν κάνεις απαιτητική χρήση... Αυτά τα λέω επειδή έχω πάρα πολλούς γνωστούς με turbo και όποιος άκουσε 1.000.000κ... Μακάρι να είναι έτσι γιατί τσι έχω και εγώ αλλά θα το δείτε στη πράξη.

 

 

Στο πρωτο σου post οπως φαινεται πιο πανω μιλας για 80.000-100.000κμ, τωρα μας λες 150 000 km. Τελικα πια ειναι η διαρκεια ζωης της τουρπινας Κ03?

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

 

Απο κει και περα παιζει ρολο και η τυχη κλπ ....

 

και αυτο αλλα ειδικοτερα η συντηρηση ενος αυτοκινητου.

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

και αυτο αλλα ειδικοτερα η συντηρηση ενος αυτοκινητου.

 

εεεε εννοειται αυτο βρε συ. Ειπαμε πρωτα μετραει το να κανεις τα υποτυπωδη κ τυπικα (σωστη χρηση, συντηρηση κλπ) και μετα η τυχη και το 'κομματι' :)

Link to comment
Share on other sites

εεεε εννοειται αυτο βρε συ. Ειπαμε πρωτα μετραει το να κανεις τα υποτυπωδη κ τυπικα (σωστη χρηση, συντηρηση κλπ) και μετα η τυχη και το 'κομματι' :)

 

:up::up::up:

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Στο πρωτο σου post οπως φαινεται πιο πανω μιλας για 80.000-100.000κμ, τωρα μας λες 150 000 km. Τελικα πια ειναι η διαρκεια ζωης της τουρπινας Κ03?
Θα το δεις στη πράξη. Τα χλμ που ανέφερα είναι ενδεικτικά. Υπάρχει περίπτωση με απαιτητική οδήγηση να είναι 100.000 και με την οδήγηση ενός παππού να κρατήσει 300.000κμ δε το ξέρω αυτό. Σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα (και την εμπειρία από γνωστούς με τουρμπάτα) την υπολογίζω για 100-150 χιλιάδες κμ ;)
Link to comment
Share on other sites

Pou lete eida ena GT sport me tis zantes tou GT kai pisw diplh eksatmish ki pisw egrafe TSI kai to SI htan kokkino.Epishs proxthes eida ena GT sport me tis zantes tou sportline kai pisw egrafe TSI kai mono to I htan kokkino.Den eixe dipli apoliksi.
Link to comment
Share on other sites

Pou lete eida ena GT sport me tis zantes tou GT kai pisw diplh eksatmish ki pisw egrafe TSI kai to SI htan kokkino.Epishs proxthes eida ena GT sport me tis zantes tou sportline kai pisw egrafe TSI kai mono to I htan kokkino.Den eixe dipli apoliksi.

 

Pleon se auta ta simeia pou anafereis exei diafora to Golf GT me ta 170 aloga apo to Golf TSI me ta 140 aloga!

Link to comment
Share on other sites

Θα το δεις στη πράξη. Τα χλμ που ανέφερα είναι ενδεικτικά. Υπάρχει περίπτωση με απαιτητική οδήγηση να είναι 100.000 και με την οδήγηση ενός παππού να κρατήσει 300.000κμ δε το ξέρω αυτό. Σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα (και την εμπειρία από γνωστούς με τουρμπάτα) την υπολογίζω για 100-150 χιλιάδες κμ ;)

 

Τωρα μιλας για 300 000 κμ, μιλαμε για αξιοπιστη πηγη. Αστο καλυτερα μην το κουραζεις.

 

OVER !!!

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Τωρα μιλας για 300 000 κμ, μιλαμε για αξιοπιστη πηγη. Αστο καλυτερα μην το κουραζεις.

 

OVER !!!

Για τα δικά μου δεδομένα χρήση κτλ επαναλαμβάνω ισχύει το 100-150 χιλιάδες κμ.

 

Επίσης αυτό που δε μπορείς να καταλάβεις σαν στενόμυαλος που είσαι είναι ότι παίζει ρόλο και η χρήση - συντήρηση που του κάνεις. Υπάρχουν άτομα με κ03 που τις έχουν αλλάξει στα 80.000κμ ή και λιγότερα και άλλοι που έχουν 150.000κμ+ χωρίς πρόβλημα

 

ΥΓ: το 1.000.000κμ πάντως μη το πεις παραέξω γιατί θα γελάνε...

 

Φιλικά :)

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα,

 

εχω εδω και 1.5 μηνα το Jetta 1.4 TSI με αρκετα extra και μπορω να πω οτι ειμαι πανευτυχης. :)

Ωστοσο, εχω καποιες αποριες που θα ηθελα να τις εκθεσω εδω και καποιοι πιο σχετικοι να με διαφωτισουν :)

1)λαδια τελικα ποτε ειναι καλυτερα να πρωτοαλλαχτουν; Εχω ακουσει για 1500χλμ, για 2500χλμ, για 5000χλμ και για 15000χλμ(αυτο λεει η αντιπροσωπεια) ...

2)εχω παρατηρησει οτι καποιες σπανιες φορες μπαινει δυσκολα ή δεν μπαινει η 2η ταχυτητα ... ειναι λογω νεοτητος (του αυτοκινητου, εγω οδηγω 14 χρονια) ή θα πρεπει να το ψαξω;Δεν θυμαμαι τα προηγουμενα αυτοκινητα μου να το κανουν αυτο.

3)ο ηχος του κινητηρα αλλαξε αρκετα απο τα 1700-1800χλμ κ μετα (εχω φτασει τα 2500χλμ) . Το στρωσιμο εγινει σχεδον υποδειγματικα. Αυτο που παρατηρω ειναι οτι 'μουγκριζει' περισσοτερο απο πριν αλλα σε 1η κ 2η ταχυτητα δεν εχει την επιταχυνση που περιμενω και σε σχεση με τον ηχο...Και μιλαω για στροφες 2000-3500 γιατι οταν πατησω πανω απο 4000 οκ επιταγχυνει. Αλλα θεωρητικα ο κομπρεσορας δεν θα επρεπε στις 2000-3500 να δινει ηδη αρκετη ωθηση;

4)εχετε ακουσει για αζωτο στα λαστιχα αντι για αερα;αξιζει;ειναι προβλημα;(συμπληρωση ... αζωτου κλπ;)

5)αισθητηρες παρκαρισματος δεν εβαλα απο βλακεια....λεω να βαλω τωρα ... Κανουν σοβαρες 'ζημιες' για να τους περασουν;

6)το ο,τι χρησιμοποιω κατα κυριο λογο super unleaded παιζει ρολο σε τπτ;Η να χρησιμοποιω συνηθως 95οκτ και καποιες φορες σουπερ; Διοτι καποιος φιλος μου ανεφερε οτι καταρχην ειναι απατη (οι σουπερ) και δευτερον οτι καλο ειναι να βαζω μονο 95αρα ....ε;

 

Τι να κανουμε, τοσα χρονια οδηγοι, δεν μας απασχολησε το τουρμπο και ο κομπρεσορας :) ....

Τωρα τρεχουμε να μαθουμε :)

γενικα ο,τι εχετε περι αυτων των κινητηρων να προτεινετε κλπ ελευθερα :) ....

 

ΥΓ το μονο που μετανιωσα ειναι το DSG και η οθονη plus που δεν εβαλα... ωστοσο οποιος μπορει να βαλει δερμα, ας το κανει , ειναι απολαυση :)

 

Γεια χαρά,

δεν είμαι ειδικός, καθώς κι εγώ τώρα πριν λίγες μέρες παρέλαβα το TSI 140 και ψάχνω να μάθω κάποια πράγματα. Παρόλα αυτά θα μεταφέρω αυτά που έχω ακούσει:

(1) Η VW λέει λιπαντικό service σε 15.000 χλμ. ή στον 1ο χρόνο. Εμένα μου είπαν καλό θα είναι να τα αλλάξω μετά το στρώσιμο, δηλ. στα 1500. (τώρα τι να πω... πραγματικά δεν ξέρω πότε θα τα αλλάξω.. θα δω.. :))

(2) Το μόνο που μπορώ να πω γι αυτό είναι μήπως συμβαίνει κάτι από αυτά που είπαν τα παιδιά σε παλιότερο post αυτού του thread, δηλαδή ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην 2α και 5η ταχύτητα και το αλλάζουν εντός εγγυήσεως.

(3) Δεν ξέρω...

(4) Δεν ξέρω...

(5) Πάλι δεν ξέρω... (μου φαίνεται δεν ξέρω τίποτα τελικά.. :p)

(6) Εμένα στην αντιπροσωπεία μου είπαν αν το αντέχει η τσέπη μου να βάζω 100άρα, διότι έτσι όπως είναι τα πραγματα στην Ελλάδα, μην περιμένεις να είναι 100άρα.. πόσο μάλλον όταν βάζεις 95άρα. Επομένως, ναι θα έλεγα ότι συμφωνώ ότι είναι ψιλοαπάτη η 100άρα υπό την παραπάνω έννοια. Κατά τα άλλα, αυτό που λες ότι καλό είναι να βάζεις μόνο 95άρα, θα έλεγα ότι είναι καλό για την τσέπη σου (και τσέπη μου) και ότι για τον κινητήρα καλύτερο είναι να βάζεις 100άρα. Αν και από ότι μου είπαν και στην αντιπροσωπεία, δεν παθαίνει τίποτα ο κινητήρας αν βάζεις 95άρα, απλως δεν αποδίδει το ίδιο με την 100αρα. Τώρα... αν κάποιος ξέρει κάτι ας βοηθήσει.. :)

 

Ελπίζω να βοήθησα έστω και λίγο.

Be well!

ilias
Link to comment
Share on other sites

Pleon se auta ta simeia pou anafereis exei diafora to Golf GT me ta 170 aloga apo to Golf TSI me ta 140 aloga!

 

 

 

Se avta ALLA k' stis anartiseis, ta frena k' to overall stisimo tou amaksomatos. Dld ektos apo tis eksoterikes allages oi mixanologikes diafores anamesa sto GT Sport 140ps kai to GT paremeinan oi idies;)

Link to comment
Share on other sites

Se avta ALLA k' stis anartiseis, ta frena k' to overall stisimo tou amaksomatos. Dld ektos apo tis eksoterikes allages oi mixanologikes diafores anamesa sto GT Sport 140ps kai to GT paremeinan oi idies;)

 

Nai pragmati anaferomoun stis emfanisiakes allages alla kai omoiotites pou exoun ta 2 montela kai oxi sta mixanologika tous ta opoia fysika kai exoun diafores opws aneferes!!!!

 

 

Epipleon Erwtisi: Exei topothetisei kaneis marspedies sto Golf tou???Ennow kati fylleta alouminiou pou mpainoun eswterika apo tis portes!Otan anoigeis diladi tin porta einai katw xamila sto plastiko!Einai eukolh h egkatastash tous???Xreiazetai na bgoun kapoia plastika???

Link to comment
Share on other sites

απο ότι γνωρίζω ο κατασκευαστής προτείνει 98 οκτανίων κάυσιμο. αναγραφεται στο καπάκι της βενζίνης. έχοντας δουλέψει σε εργαστήριο καυσίμων επιτρέψτε μου να πω:

1) υπάρχουν 3 είδη βενζίνης που είναι γνωστά σε μας

η κλασσική 95αρα, η plus η οποία είναι επίσης 95άρα όμως με κάποια πρόσθετα καλίου κλπ και μάλλον αυτή είναι η απάτη για τον αγοραστή και η super αμόλ 100 οκτανίων. νοθεία πλέον δεν γίνεται σε αυτό το καύσιμο κ αν γίνεται δεν μπορεί να γίνεται συνεχώς από έναν πωλητή. θα γίνει μέχρι να κάνει κερδίσει κάτι παραπάνω κ θα σταματήσει. απο τους ελέγχουσ σπάνια βρίσκονται νοθευμένες 100αρες. απο την εμπειρία μου η shell είναι η ποιοτικότερη κ γιαυτό είναι πιο ακριβή. εξάλλου παραγωγή γίνεται στο εξωτερικό και όχι εδω όπως όλεσ οι άλλες. για την επίτευξη λοιπόν 98 και για οικονομία στη τσέπη μας προτείνεται μισό τεπόζιτο 95 και μισό 100. για ευκολία έχουμε όταν το τεπόζιτο φτάσει στη μέση γεμίζουμε μια 95άρα κ μια 100αρα.

2) οι κινητήρες είναι φτιαγμένοι ώστε να διαβάζουν έναν ορισμένο τύπο καυσίμου. πχ ένα ιχ δεν μπορεί να δουλέψει με αγωνιστικό καύσιμο δηλαδή δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως τις ιδιότητέσ του. κρίνω λοιπόν αμφίβολη την χρήση 100 σε ένα συμβατικό ιχ αν κ κατά πόσο βοηθάει ένα κινητήρα περισσότερο από μια βενζίνη 98 οκτανίων. η 100αρα είναι πατέντα της Ελλάδας που έχει κοινό και πουλάει. Στην Αμερική υπάρχει τέτοιο κάυσιμο?

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα,

 

εχω εδω και 1.5 μηνα το Jetta 1.4 TSI με αρκετα extra και μπορω να πω οτι ειμαι πανευτυχης. :)

Ωστοσο, εχω καποιες αποριες που θα ηθελα να τις εκθεσω εδω και καποιοι πιο σχετικοι να με διαφωτισουν :)

1)λαδια τελικα ποτε ειναι καλυτερα να πρωτοαλλαχτουν;

2)εχω παρατηρησει οτι καποιες σπανιες φορες μπαινει δυσκολα ή δεν μπαινει η 2η ταχυτητα

3)ο ηχος του κινητηρα αλλαξε αρκετα απο τα 1700-1800χλμ κ μετα (εχω φτασει τα 2500χλμ) . Το στρωσιμο εγινει σχεδον υποδειγματικα. Αυτο που παρατηρω ειναι οτι 'μουγκριζει' περισσοτερο απο πριν αλλα σε 1η κ 2η ταχυτητα δεν εχει την επιταχυνση που περιμενω και σε σχεση με τον ηχο...Και μιλαω για στροφες 2000-3500 γιατι οταν πατησω πανω απο 4000 οκ επιταγχυνει. Αλλα θεωρητικα ο κομπρεσορας δεν θα επρεπε στις 2000-3500 να δινει ηδη αρκετη ωθηση;

4)εχετε ακουσει για αζωτο στα λαστιχα αντι για αερα;

5)αισθητηρες παρκαρισματος δεν εβαλα απο βλακεια....λεω να βαλω τωρα ... Κανουν σοβαρες 'ζημιες' για να τους περασουν;

6)το ο,τι χρησιμοποιω κατα κυριο λογο super unleaded παιζει ρολο σε τπτ;Η να χρησιμοποιω συνηθως 95οκτ και καποιες φορες σουπερ; :)

 

1. προσωπικά ακολουθώ τις οδηγίες του κατασκευαστή και τα λαδακια μου τα άλλαξα στον 1χρονο (με 13,000+ κμ)

2. δεν ξερω... ισως το γνωστό πλέον ζήτημα με τη 2α;;;

3. λες οτι δεν δινει γκαζι ή "αργει" να αρπάξει; αν πας ηρεμα και αποφασίσεις να ανοίξεις τοτε εχει ενα μικρο (πολύ μικρο) lag. ειδικά αν εισαι περι τις 2,500rpm...

4. δεν ξερω...

5. εχω δει να βαζουν σε συνεργείο και δε θα ελεγα πως το ταλαιπωρούν.. απλά δεν ειναι ιδιοι με τους εργοστασιακους (τα "κουμπακια" εξέχουν λιγάκι προς τα εξω ενω τα εργοστασιακά είναι λιγο πιο μεσα)

6. αν δεν κανω λαθος συμφωνα με τον κατασκευαστή στο 140αρι αρκει βενζίνη με 95Ron (ROZ). αν ει χα το 140αρι δε θα έβαζα βενζίνη με περισσότερα οκτάνια.. (προσωπικη εκτιμηση βεβαια)

 

ΥΓ Chris_I δυστυχως τα ποσοστα νοθειας ειναι σχετικα υψηλα στις 100αρες:(... http://www.ypan.gr/flash_fuel/kafsima/PROSTIMA.htm

κατα τα αλλα συμφωνω για τα περι "ελληνικης πατεντας" της 100αρας...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Θέλω να σε ρωτήσω κάποια πράγματα για το αμάξι σου , αν δεν κάνω λάθος έχεις το tsi 1,4 Gt sport?? Το έχω παραγγείλει και εγώ και θα το έχω στις αρχές του 2008.

Έχω να σου κάνω τις εξής ερωτήσεις και όχι μόνο σε σένα άλλα σε όποιος έχει το συγκεκριμένο αμάξι ή αν ξέρει :

 

1. Το Tsi Gt Sport έχει τις ίδιες ρυθμίσεις (εκτός των φρένων & Εsp) από το Gt(170 ps) ?

2. Έχεις βάλεις και τα 4 extra ηχεία(αν ναι πως ακούγεται το ηχοσύστημα) ή πήγες σε aftermarket αγορά ?

3. Σκέφτομαι και να βάλω την εξάτμιση του Gt. Έχει κάποιος να μου προτείνει κάποια ιδέα σχετικά φτηνή .

 

Αυτά προς το παρόν και τα λέμε ........

1. Εχει σιγουρα πιο σπορτιφ αισθηση απο το GTI απο οσο εχω διαβασει στον ειδικο τυπο.Προσωπικα ως κατοχος του GTsport140 δεν το εχω ψαξει,μιας και οτι διαφορες υπαρχουν αποτελουν καθαρα θεωρητικο ζητημα αφου επελεξα το παραπανω.Πρακτικα τωρα,απο το κρατημα του αυτοκινητου ειμαι πληρως ικανοποιημενος,ειναι πολυ φιλικο στο χειρισμο οπως επισης και στην επαναφορα οταν αυτη σπανιως χρειαστει να γινει και μη ξεχνας οτι συγκρινομενο με τα Trendline-Highline 140,ειναι χαμηλωμενο και με ελαφρως σκληροτερη ρυθμιση της αναρτησης.Τα φρενα του ειναι αποδοτικα,απλα οπως σε ολα τα Golf οταν τα χρειαστεις σε δυσκολες στιγμες πρεπει να πατησεις γενναια το πενταλ,δινοντας στο συστημα Brake Assist την ευκαιρια να το καταλαβει και να αυξησει την υποβοηθηση.(Προφανως ειναι τετοια η ρυθμιση του,μιας και συναδελφος μου με GTI εχει την ιδια ακριβως αισθηση). 2. Οχι δεν το δοκιμασα καν! 3.Η εξατμιση ολων των 140 ειναι διπλη,οπως αλλωστε πολλακις εχει αναφερθει μερικες μολις σελιδες πριν,ανατρεξε και θα βρεις πολλες λεπτομερειες εκει...Αντε και καλοταξιδο οταν ερθει...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

3.Η εξατμιση ολων των 140 ειναι διπλη,οπως αλλωστε πολλακις εχει αναφερθει μερικες μολις σελιδες πριν,ανατρεξε και θα βρεις πολλες λεπτομερειες εκει...Αντε και καλοταξιδο οταν ερθει...

 

Ευχαριστώ φίλε eagle1 για τις ευχές σου.

Σχετικά με την έξάτμιση του αμαξιού που έχω παραγγείλει , εχει εξάτμιση (μάλλον την διπλή) αλλά είναι κρυφή και δεν φαίνεται καθόλου. Εγώ θέλω να βάλω την εξάτμιση του Gt και να φαίνεται φυσικά μια και το θεωρώ πιο όμορφο και του πάει ....

Έχει κανείς να μου πει για κάποια λύση...

 

Ευχαριστώ.

[sIGPIC][/sIGPIC] Cuba for ever my friend .....
Link to comment
Share on other sites

ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΠΛΗΡΕΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΕΧΩ ΤΟ NOKIA 6110 NAVIGATOR.

Μάλλον λαθος Forum εχεις κάνει εδω συζηταμε για το Golf

Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους,

μόλις είδα ένα βιντεάκι (δεν ξέρω αν αληθεύει, δείχνει αληθινό πάντως)

που το TSI (140PS) με καλη βενζίνη προφανώς έβγαλε 149.1 άλογα.

Επομένως η απορία μου:

Το αμάξι υποθετικά βγάζει 140 άλογα. Γίνεται να βγάλει παραπάνω χωρίς να το πειράξεις?

 

Και κάτι άλλο που δεν έχω καταλάβει:

Όταν λέμε ότι το αμάξι έχει 140 άλογα, εννούμε τον κινητήρα μόνο του? ή στο σύνολο? Γιατί φαντάζομαι ότι αν μπορούσε να μπει ο TSI engine σε ένα saxo (:p) τότε θα πήγαινε 2 φορές πιο γρήγορα από το Golf που είναι βαρύ.

 

Ευχαριστω!

Be well!

ilias
Link to comment
Share on other sites

η ιπποδύναμη είναι από την εταιρεία κ είναι θεωρητική.αναφέρεται στον κινητήρα. στον τροχό είναι αρκετά μικρότερη.σε τεστ του gt170 η μέτρηση έδειξε γύρω στα 185 αλλά στο τροχό έβγαλε 152 περίπου.οι γερμανοί δηλώνουν 170 γιατί στη χώρα τους υάρχει φορολόγηση με τους ίππουσ του κινητήρα
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...