Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω τα ιδια λάστιχα και δεν έχει σπινάρει ποτέ ?

 

Το ASR δεν το έχω δεί να ενεργοποιήτε. (Ανάβει λαμπάκι στο ταμπλό ?)

 

Αναβοσβήνει ένα κίτρινο λαμπάκι στο ταμπλό, αδύνατο να μην το δεις! Και απορώ πως δε σου έχει ανάψει κιόλας....!

 

Edit: οκ αφού το στρώνεις δικαιολογημένο! ;)

 

Και σε μενα ειδικα 1η 2α εχω παει με το asr αναμενο σε μερικους δρομους. Και μη ρωτας οταν βγαζω το ESP gia to launch control. Απλα τα λαστιχα μενουν κατω. Τα λαστιχα παντως δεν ειναι και ασχημα συγκριτικα με αλλα. Το 225 με 17" θα σου κοψει παντως σε επιδοσεις λιγακι

 

Δε το εχεις ανοιξει ποτε απο πρωτες το αμαξι??:wacko: Ναι αναβει λαμπακι

 

Καλά δε λέω να αλλάξω και ζάντες, να βάλω απλά 225/16 λάστιχα έλεγα. Προχτές σε φανάρι (με ψιλοχάλια δρόμο) ίσα ίσα πέρασα ένα 206 που μπουμπούριζε με τα μπουριά του δίπλα μου! Τα λάστιχά μου όπως λες και συ τα άφησα στο δρόμο!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σημερα με προσπερασε ενα opc corca δεν το ανοθξα διοτι το στρωνω...αλλα μαλον ειναι ποιο γρηγορο τι λετε?

 

εσυ τι λες??1600αρι με 190 αλογα και ελαφρυτερο απο το tsi,αμα σε περασε για λιγο μαλλον το εστρωνε ο τυπος..;)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα με προσπερασε ενα opc corca δεν το ανοθξα διοτι το στρωνω...αλλα μαλον ειναι ποιο γρηγορο τι λετε?

Σε (μας) εχει χαλαρα:p

Link to comment
Share on other sites

Σε (μας) εχει χαλαρα:p

Ναι, αν και πιστεύω ότι οι διαφορές είναι μκρές, τόσο ώστε να είναι πλέον θέμα οδηγού πιο πολύ παρά αυτοκινήτου...

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αν και πιστεύω ότι οι διαφορές είναι μκρές, τόσο ώστε να είναι πλέον θέμα οδηγού πιο πολύ παρά αυτοκινήτου...

Σε ευθεια με τιποτα. Ειναι σα να με παει καποιος με R32 σε ευθεια και εγω να ειμαι με τη Quattroporte.;) Σε δρομο οπως Π. Φωκαια - Σουνιο, ναι ειναι θεμα οδηγου. Παιδια.. Στην ευθεια παντα υπαρχει καποιος γρηγοροτερος ;)

Link to comment
Share on other sites

Έχω παρατηρήσει από την αρχή ότι το ASR ενεργοποιείται συνεχώς στη 2α (καλά δε λέω για την 1η!) όταν το πιέζω λίγο παραπάνω ειδικά στους φοβερούς μας δρόμους... Μέχρι και στην 3η καμιά φορά σπινάρει το αμάξι.

 

Όταν φτάσει εκείνη η μέρα που θα αλλάξω λάστιχα μήπως να σκεφτώ για 225 όπως του gt; Και απορώ και γιατί δεν είχε εξαρχής, επηρεάζει τόσο πολύ την οικονομία καυσίμου; Υπόλοιποι κάτοχοι του TSI ή και του GT τι λέτε;

 

Να σημειώσω ότι το αμάξι ήρθε με τα michelin λάστιχα. Μπορεί να έχουν φοβερό κράτημα στο βρεγμένο αλλά μήπως για το υπερβολικό σπινάρισμα που διαπιστώνω τώρα φταίει ότι στους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες τα michelin δεν φημίζονται και τόσο για το κράτημά τους;

 

το θέμα είναι πώς το ξεκινάς το αυτοκίνητο, και πως "παίζεις" με τον συμπλέκτη και το γκάζι.. και εγώ τα ίδια λάστιχα έχω και δε νομίζω πως αυτά ευθύνονται που σου ενεργοποιήται συνέχεια το asr.. έμένα ενεργοποιήται μόνο σε εκκίνηση με 1η αν πατήσω λίγο περισσότερο το γκάζι, ή με υψηλότερες σχέσεις μόνο σε ασταθές έδαφος (βλ. χαλίκια) (esp δεν έχω βάλει).

[sIGPIC][/sIGPIC]

golf TSI first generation!!!

Link to comment
Share on other sites

καλημερα,

μα καλα σοβαρα μιλας???? εμενα μου υποσχεθηκανε σε οτι θα ειναι εδω αρχες Ιουλιου και η παραγγελια εγινε 10/04/2007.....υστερα βεβαια απο πολυ πιεση και με απειλη οτι θα ακυρωσω την παραγγελια.... τελικα τι γινεται βρε παιδια.... μαε κοροιδευουν μπροστα στα μουτρα μας....???

 

προσωπικά εκανα ειδική παραγγελια (χρωμα και εξτρα) από την πρωτη μερα μου ειπαν οτι θα το εχω σε 3.5 με 4 μηνες... οσο πλησιαζε ο καιρος (θα μπει στη παραγωγή την ταδε του μηνος, μπηκε στην παραγωγη, στο πλοιο κτλ κτλ) μου εδωσαν πιο σωστή προσεγγιση και τελικα το πηρα σε 4 μηνες παρα κατι μερες... Οπως ακριβως μου ειχαν πει...(παραγγελια τελος απριλιου παραλαβη 22 αυγουστου) Πιστευω οτι ενας σοβαρος αντιπροσωπος μπορει να σου δωσει ημερομηνια παραλαβης με σχετικη ακριβεια...(τωρα αν λεει αρλουμπες για να μη σε χασει απο πελατη τι να πω...) οσο για την αποσταση απο μεξικο για ευρωπη (πχ ροττερνταμ) δεν ειναι δα και κατι το φοβερο ειναι της ταξης 8-10 ημερών...δεν κανει και 1 μηνα...(και βαλε αλλες 5-6 να ερθει εδω- με οτι ενδιαμεσους σταθμους)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση πως οι ταχυτητες δεν κουμπωνουν καλα ζζοριζομαι να τις βαλω...εχετε διαπιστωσει κατι αναλογο και εσεις?Πρεει να παταμε βαθια τον συμπλεκτη?Η επειδη ειναι καινουριο μεχρι να στρωσει?

 

 

Ετσι ηταν και σε μενα στην αρχη......μετα απο τα 2000 χλμ ομως εστρωσε και πλεον μπαινουν πολυ ευκολα....;)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Σε ευθεια με τιποτα. Ειναι σα να με παει καποιος με R32 σε ευθεια και εγω να ειμαι με τη Quattroporte.;) Σε δρομο οπως Π. Φωκαια - Σουνιο, ναι ειναι θεμα οδηγου. Παιδια.. Στην ευθεια παντα υπαρχει καποιος γρηγοροτερος ;)

 

Συμφωνώ βέβαια, τι στην ευθεία να τα βάλεις τα αμάξια τι να κοιτάξεις τα χαρτιά τους το ίδιο είναι, σαν υπερατού ένα πράμα! :p

 

το θέμα είναι πώς το ξεκινάς το αυτοκίνητο, και πως "παίζεις" με τον συμπλέκτη και το γκάζι.. και εγώ τα ίδια λάστιχα έχω και δε νομίζω πως αυτά ευθύνονται που σου ενεργοποιήται συνέχεια το asr.. έμένα ενεργοποιήται μόνο σε εκκίνηση με 1η αν πατήσω λίγο περισσότερο το γκάζι, ή με υψηλότερες σχέσεις μόνο σε ασταθές έδαφος (βλ. χαλίκια) (esp δεν έχω βάλει).

 

Μιλάω πάντα για κάποιους δρόμους εδώ πέρα που είναι γυαλί... Στους άλλους που αρχίζουν και μας στρώνουν σιγά σιγά δεν σπινάρει καθόλου. Αλλά τους κακούς δρόμους φοβάμαι εγώ...

Link to comment
Share on other sites

. . . . . .

Επίσης ειδικά για το Jetta που η αναμονή είναι 4,5 μήνες η "πίκρα" είναι πολύ μεγάλη!!! Μάλλον το φτιάχνουν στο Μεξικό γιατί το Jetta είναι το μοντέλο που "πουλάει" περισσότερο η VW στην Αμερική όπως είχα διαβάσει σε κάποιο site παλιότερα.

 

. . .

 

Σωστός (μάλλον όλα τα JETTA) !!!

 

 

Από το S/N που μου έδωσαν και από το site http://www.abvwc.org.uk/vw_vin.htm

Βλέπεις κάποιες πληροφορίες

 

 

καλημερα,

μα καλα σοβαρα μιλας???? εμενα μου υποσχεθηκανε σε οτι θα ειναι εδω αρχες Ιουλιου και η παραγγελια εγινε 10/04/2007.....υστερα βεβαια απο πολυ πιεση και με απειλη οτι θα ακυρωσω την παραγγελια.... τελικα τι γινεται βρε παιδια.... μαε κοροιδευουν μπροστα στα μουτρα μας....???

 

Εμένα μου είχαν πει στην αρχή ότι το αυτοκίνητο κάνει 4 με 4,5 μήνες για την παράδοση :(

 

Η παραγγελία έγινε 08-02-2007 και κάπου πριν το Πάσχα με ειδοποίησαν ότι το αυτοκίνητο θα πάρει την 18η εβδομάδα παραγωγής και ότι αναμένεται για παράδοση μέχρι το τέλος Μαϊου – αρχές Ιουνίου (δηλαδή περίπου 4 μήνες)

 

Εχτές (15-06-07) που μίλησα με την αντιπροσωπία που το παρήγγειλα μου είπαν ότι έχει φύγει από την Αμερική αλλά δεν ήταν σε θέση να μου πουν που ακριβώς ήταν το αυτοκίνητο και σε πόσες μέρες αναμένεται στην Ελλάδα.

 

Περιμένω τηλέφωνο την Δευτέρα για περισσότερες λεπτομέρειες.

 

Πάντως αν το παραλάβω μέχρι 23-06-2007 θα είναι στους 4,5 μήνες ;)

VW Jetta 1.4 TSI :happy: ΜΙΟ Α501

 

Looking into the future . . . You can see your self !

 

George M.

Link to comment
Share on other sites

οσο για την αποσταση απο μεξικο για ευρωπη (πχ ροττερνταμ) δεν ειναι δα και κατι το φοβερο ειναι της ταξης 8-10 ημερών...δεν κανει και 1 μηνα...(και βαλε αλλες 5-6 να ερθει εδω- με οτι ενδιαμεσους σταθμους)

 

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.Στην εταιρεία που εργάζομαι κάνουμε εισαγωγές από Κίνα, Μαλαισία αλλά και Αμερική. Σε κάθε περίπτωση ο χρόνος άφιξης είναι χοντρικά 25 μέρες αν όλα πάνε καλά. Αν δε από Μεξικό πάει Γερμανία, τότε υπολόγιζε +15 μέρες ακόμα, διότι από εκεί έρχεται και πάλι με πλοίο...

Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.Στην εταιρεία που εργάζομαι κάνουμε εισαγωγές από Κίνα, Μαλαισία αλλά και Αμερική. Σε κάθε περίπτωση ο χρόνος άφιξης είναι χοντρικά 25 μέρες αν όλα πάνε καλά. Αν δε από Μεξικό πάει Γερμανία, τότε υπολόγιζε +15 μέρες ακόμα, διότι από εκεί έρχεται και πάλι με πλοίο...

 

μπορει να κανω λαθος... απλα μια τυπικη αποσταση απο κεντρικη αμερικη προς ΒΔ Ευρωπη ειναι περι τα 5,000miles και μια τυπικη ταχυτητα για αυτοκινηταδικο ειναι >20knots αρα περιπου 10 μερες... απο εκει και περα ακολουθει το δρομολογιο που ακολουθουν και αυτα που κατασκευαζονται στην ευρωπη... Αυτος ηταν ο απλος συλλογισμος μου αλλα μπορει να ειναι και λαθος... δεν παιρνω και ορκο...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΤΟ JEΤΤΑ 1.4 TSI ΣΤΙΣ 24-5-07 ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΕΛΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ. ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΤΑΝ 21 ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΧΤRA .ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?

Link to comment
Share on other sites

PANTOS PAIDIA APO OTI EIDA STO SITE TIS VW GERMANIAS I ANTIKATASTASI TOY SPORTLINE TO GT-SPORT THA EINAI ARKETA PIO AKRIVO!!!!

STON PRICELIST TOU SITE EXEI 22900!!!!

KAI EAN EXEI 22900 STIN GERMANIA EDO THA EXEI......:worry:

 

 

EDO EINAI O PRICELIST:

http://cc5.volkswagen.de/cc5/configurator/fs_base.aspx?context=default&app=ICC-DE

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

PANTOS PAIDIA APO OTI EIDA STO SITE TIS VW GERMANIAS I ANTIKATASTASI TOY SPORTLINE TO GT-SPORT THA EINAI ARKETA PIO AKRIVO!!!!

STON PRICELIST TOU SITE EXEI 22900!!!!

KAI EAN EXEI 22900 STIN GERMANIA EDO THA EXEI......:worry:

 

 

EDO EINAI O PRICELIST:

http://cc5.volkswagen.de/cc5/configurator/fs_base.aspx?context=default&app=ICC-DE

 

Τον εξοπλισμό τον κοίταξες καθόλου?

Link to comment
Share on other sites

PANTOS PAIDIA APO OTI EIDA STO SITE TIS VW GERMANIAS I ANTIKATASTASI TOY SPORTLINE TO GT-SPORT THA EINAI ARKETA PIO AKRIVO!!!!

STON PRICELIST TOU SITE EXEI 22900!!!!

KAI EAN EXEI 22900 STIN GERMANIA EDO THA EXEI......:worry:

 

 

EDO EINAI O PRICELIST:

http://cc5.volkswagen.de/cc5/configurator/fs_base.aspx?context=default&app=ICC-DE

απο οτι ειδα η τιμες στη γερμανια ειναι υψηλοτερες απο την ελλαδα τουλαχιστον στο jetta με μονη διαφορα οτι εγω παιρνω το highline 21300Ε το οποιο δεν το βρηκα στη γερμανια το comfortline εχει 23350Ε επιπεδα εξοπλισμου δεν μπορεσα νατα διαβασω στα γερμανικα εχει αλλαγη γλωσσας και που?

Link to comment
Share on other sites

απο οτι ειδα η τιμες στη γερμανια ειναι υψηλοτερες απο την ελλαδα τουλαχιστον στο jetta με μονη διαφορα οτι εγω παιρνω το highline 21300Ε το οποιο δεν το βρηκα στη γερμανια το comfortline εχει 23350Ε επιπεδα εξοπλισμου δεν μπορεσα νατα διαβασω στα γερμανικα εχει αλλαγη γλωσσας και που?

 

H τιμή αυτή είναι προφανώς για το "αντίστοιχο" με το τωρινό GT και όχι με το TSi Sportline ....

Link to comment
Share on other sites

FOBAME OTI TELIKA TO TSI GT-SPORT 140PS SIGOYRA THA EINAI ARKETA PIO AKRIVO APO TO TSI SPORTLINE 140PS!

KAI BASIKA GIA ENAN APLO LOGO, SOU DINI TO GLAMOUROUS LOOK TOY GTi (ZANTES 17'', MASKA, KTL....)

KAI AYTO MAGKES PLIRONETE!!!!!!!

 

 

 

 

 

H τιμή αυτή είναι προφανώς για το "αντίστοιχο" με το τωρινό GT και όχι με το TSi Sportline ....
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

FOBAME OTI TELIKA TO TSI GT-SPORT 140PS SIGOYRA THA EINAI ARKETA PIO AKRIVO APO TO TSI SPORTLINE 140PS!

KAI BASIKA GIA ENAN APLO LOGO, SOU DINI TO GLAMOUROUS LOOK TOY GTi (ZANTES 17'', MASKA, KTL....)

KAI AYTO MAGKES PLIRONETE!!!!!!!

Για το Golf TSi 140hp GT Sport η αύξηση θα είναι 500 ευρώ, ενώ για τα Trendline & Comfortline θα είναι 200 & 300 ευρώ αντίστοιχα.

 

Από ότι έμαθα η αύξηση δεν έγινε λόγω των αλλαγών στην εμφάνιση του Sportline (GT Sport) αλλά είναι τιμολογιακή αύξηση.

 

Το TSi GT Sport 140 PS ΔΕΝ θα έχει 17" ζάντες αλλά τις 16" που έχει και το TSi Sportline.

Golf GT Sport TSI 140PS
Link to comment
Share on other sites

μπορει να κανω λαθος... απλα μια τυπικη αποσταση απο κεντρικη αμερικη προς ΒΔ Ευρωπη ειναι περι τα 5,000miles και μια τυπικη ταχυτητα για αυτοκινηταδικο ειναι >20knots αρα περιπου 10 μερες... απο εκει και περα ακολουθει το δρομολογιο που ακολουθουν και αυτα που κατασκευαζονται στην ευρωπη... Αυτος ηταν ο απλος συλλογισμος μου αλλα μπορει να ειναι και λαθος... δεν παιρνω και ορκο...
.

 

καλημερες ,

το πλοιο μαζι με τις μερες αναμονης κανει περι τις 40 μερες απο Μεξικο Γερμανια και γυρω στις 55 με 60 απο Μεξικο - γερμανια - Ελλας.

 

τωρα για μενα το ζητημα οπως ειχα γραψει και παλιοτερα ειναι ο καθε πωλητης να λεει αληθεια σε μενα μου ειπανε 3 μηνες βαρια 3,5 και εντελως τυχαια εμαθα για τους 4,5 μηνες που ειναι και ο πραγματικος χρονος αναμονης!!!! εγω απλα το παρηγγειλα σε λευκο χρωμα με προβολεις ομιχλης, πολυλειτουργικο τιμονι με δερματινες επεινδυσεις δτο τιμονι, λεβιε και χειροφρενο μαζι με υπολογιστη PLUS ...... εγω παντως συνεχιζω να τους πιεζω εστω και αν μου υποσχεθηκανε οτι το αυτοκινητο θα ειναι εδω σε 3,5 μηνες.... απλα φοβαμαι (και αυτο δεν το γουσταρω καθολου) μην εχω παρει αυτοκινητο καποιου αλλου.......

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλα ολα αυτα περι αναμονης κλπ αλλα σιγουρα ειναι ολα υποθετικα και στο κατω κατω το(α) αυτοκινητα θα ερθουν αργα η γρηγορα (ισως το αργοτερα να ειναι και καλυτερα καθοτι με το καιρο ολο και κατι βελτιωνουν, οπως τον περασμενο Νοεμβριο που βελτιωσανε τη διαχειριση εγκεφαλου).

Αυτα τα φρενα ομως πως βελτιωνονται??? - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ!!!

Ασε που ο ορισμος 'φρενο-γκαζι' εχει υιοθετηθει πληρως.

Το τερμα του φρενου, τα κανει 'πλακακια' με το γκαζι που βρισκεται ακριβως διπλα και δυστυχως το τερμα φρενο χρειαζεται γιατι δεν σταματα αλλοιως.

Το παραξενο ειναι οτι το φρενο πατιεται μεχρι το πατωμα οταν πιεστει και ετσι η επαφη του με το γκαζι σε γρηγορη εναλλαγη ειναι μαλλον αναποφευκτη.

Δεν ξερω αλλα τοθλαχιστον για τη διαδρομη του πενταλ φρενων θα το κοιταξω με την αντιπροσωπεια σε πρωτη ευκαιρεια (τα φρενα δεν φαινεται να εχουν αερα, μαλλον η φυσιολογικη λειτουργεια τους ειναι).

Ελπιζω συντομα να υπαρξει καποιος τροπος βελτιωσης.

Κατα τα αλλα, το γνωστο τρεμουλο στο ρελαντι ειναι παρον (οχι παντα, και μαλιστα χωρις να υπαρχει αυξομειωση στροφων, γιαυτο και δεν μπορω να εντοπισω το λογο), κανα δυο φορες σε αλλαγη ταχυτητων, απο 2α σε 3η νομιζω η παντως σε χαμηλες ταχυτητες, δεν φορτωνε καθολου σχεδον για 3-4 δευτερολεπτα (συμπτωματικα ειχα γεμισει τοτε κανα δυο φορες με σουπερ πλας, κατοπιν αλλαγης σε 95 πλας και παλι δεν το εχω ξαναδει, ισως βια και νοθεια), το Climatronic ειναι μια σπαζοκεφαλια εκτος και αν το εχεις στο αυτοματο, οι ταχυτητες τωρα μετα απο 9000 χλμ αρχιζουν να γλυκαινουν στο κουμπωμα (εχω βεβαια κατα 90% διαδρομες σε Αττικη Οδο και Εθνικη), η καταναλωση με οχι αργη οδηγηση ειναι στα 7 λιτρα τα 100, (βεβαιως οταν το πατας, και ιδιως στις στροφες που λειτουργουν και οι δυο συμπιεστες, τοτε 'καιει' κανονικοτατα), λαδια ακομα δεν εχει καψει καθολου (ξαδελφου μου με το απλο 1.4 FSI και συντηριτικη οδηγηση του ειχε καψει 1 λιτρο στα πρωτα 4500 χλμ, ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕ ΓΙΑ ΤΟ 1.6), το μακτρο του οδηγου ξανατραβαει νερο στην επαναφορα (ειδα και ενα 2λιτρο και τα ιδια) και το στερεοφωνικο (αυτο το ηξερα, απλως τωρα το εμπεδωσα, αυτοκινητου περασμενης δεκαετιας και βαλε).

Κατα τα αλλα για να λεμε και του στραβου το δικιο ολα τα αλλα καλα,καλο τιμονι, καλη μηχανη (ελπιζω να διαψευσει τις Κασσανδρες), καλη αποδοση κλιματιστικου, πολυ καλη αποσβεση αναρτησης (και εχω και το Sportline), καλο κρατημα, παρα τα οχι τοσο συνεναιτικα Michelin Energy, κλπ, γενικως ευχαριστημενος.

Αλλα αυτα τα φρενα!!!

Και κατι αλλο για την προσθετη εγγυηση (αντι 340 ευρω) που πηρα.

Δεν καλυπτει ακριβως τα της εργοστασιακης και αυτο θα το καταλαβετε οταν παρετε το χαρτι της ασφαλιστικης καλυψης (για ασφαλιστικη προκειται).

Φυσικα εκανα το θεμα μου με την Κοσμοκαρ, οπου βεβαια ο υπευθυνος των εγγυησεων ετυχε παραδοξως να ειναι σωστος και ενημερωμενος, αλλα ολα θα φανουν οταν χρειαστει κατι (ελπιζω να μεινει αχρειαστη).

Παντως το 'συνολικα 4 χρονια εργοστασιακη εγγυηση' ειναι τουλαχιστον παραπλανητικο και αξιο παρεμβασης της Προστασιας Καταναλωτη.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια δες τε το και αλλιος

 

τα Golf GT V TSi 170hp και Golf V TSi 140hp εχουν γινει πια LIMITED EDITION :rolleyes:

 

 

απο το αγγλικο VW site

 

Note: From 27th April Golf GT Sport will be available to order replacing previous Golf Sport and Golf GT models, for further details please contact your local retailer.

 

Golf Sport and GT models will be available from stock.

 

 

 

και αστους να λενε ;)

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

οχι καθολου

 

Darkened front headlights ---- θα μπορουσα να ζησω και χωρις αυτα

 

Dark tinted rear windows ----- ειχα την επιλογη να τα βαλω οταν το παραγγειλα με περιπου 260 ευρο αλλα δεν το εκανα γιατι απλα δεν μ'αρεσαν

 

GT Sport styling pack including uniquely shaped front bumper GT Sport badge, and back front grille ----- το badge του GT V TSi 170hp πιστευω οτι αυτο θα ειναι το unique μετα απο καποιον καιρο, οσο αφορα την προστινη μασκα δεν βλεπω και τοση μεγαλη διαφορα. (βλεπε Note πιο κατω)

 

MP3 Radio/CD player with 8 speakers ------- για να μπορω να παιζω τα mp3

εχω προβλεψει και εχω βαλει ως extra το USB στο υποβραχιονιο.

 

 

δεν βλεπω και τοση μεγαλη διαφορα, αυτη ειναι η γνωμη μου διορθωστεμαι αν εχω λαθος. κατι ακομα δεν πιστευω οτι αυτες τις μικροαλλαγες να μην τις πληρωνεις.

 

Note: περιμενω τελος Ιουνιου την παραδωση ενος μαυρου σε χρωμα GT V TSi 170hp.

 

 

 

 

 

 

το πιο πανω απο προηγουμενο μου post

 

 

Τιμη 24,897.77 EUR (αυτη τη στιγμη)

με 3 χρονια εγγυηση

 

Optional Εxtras

Δερματινα καθησματα

κεντρικο υποβραχιονιο με USB

μεταλλικη μπογια

Cruise Control

και Luxury pack 1 - Electrically foldable door mirrors including reverse activated kerb view adjustment on passenger door mirror

 

 

και αστους να λενε ;)

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...