Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Pantos pedia de ksero ti lete eseis gia times 120 kai 220 eyro.Ego agorasa mia siskeyi gia to golf(i opoia teriazei se OLA ta aytokinita) i opoia exei tis eksis leitourgia.Pernei reyma apo ton anaptira(efarmozei ekei dld opos enas fortistis aytokintou) kai leitourgei os radiofono pou ekpempei se emveleia mexri 100m.Sti sinexeia piano ton sixnotita pou thelo meso tou radiofonou mou.kai ola ayta mono me 50 eyro.

Thetika:1)H timi tou(stin opoia den perilamvanete to flashaki)

2)De xreiazete kamia parmemvasi sto aytokinito

mias kai apla teriazei me ola ta aytokinita

3)Poulas kai mouri mias kai exei emveleia 100m 100m.Etsi an ta aytokinita pou vriskontai konta sou sintonistoun stin sixnotita sou(ego exo 88.3 FM) akoun tin idia mousiki me sena.

Arnitika:1)den mporeis na organoseis ta tragoudia se fakelous

2)de vlepeis titlous kai tetoia.

3)douleyei mono otan eine girismeno to kleidi.

 

Emena pantos mou aresei poli mias kai kathe vdomada allazo ta tragoudia kai den exo provlima me petamena-gratzounismena cd

 

 

Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις πως λέγεται η συσκευή και από που ακριβώς την αγόρασες?

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου, να κάνω μια ίσως ελαφρώς χαζή ερώτηση?

 

Πριν 3 ημέρες πήρα το 1.4 TSI και παρατήρησα ότι κατά την εκκίνηση με 1η, στις χαμηλές στροφές, επιταχύνει σχετικά αργά. Μετά τις 2700 στροφές βέβαια αρχίζει να κάνει αυτά που περίμενα. Το ίδιο συμβαίνει και με τη 2η ταχύτητα και λιγότερο με την 3η. Αναφέρω αυτή την ιδιαίτερότητα, συγκρίνοντας την εκκίνηση με το Golf IV 1.6 που είχα μέχρι πριν λίγες ημέρες, το οποίο ανταποκρινόταν σαφώς πιο άμεσα με το πρώτο πάτημα του γκαζιού. Ερωτώ λοιπόν...

 

1) Αυτή η ιδιαιτερότητα εμφανίζεται και στα δικά σας αυτοκίνητα ή είναι (λέμε τώρα) δικό μου "προτέρημα" ?

2) Μήπως οφείλεται στο ότι το αυτοκίνητο έχει κάνει μόνο 20Km?

3) Μήπως φταίει το ASR που δεν υπήρχε στο παλιό Golf?

 

Περιμένω την πολύτιμη βοήθειά σας....

Link to comment
Share on other sites

Δε ξερουν τι λενε:X Στο service που θα πας σε ρωτανε που το θελεις. Ντουλαπακι η υποβραχιονιο. Ασε που απο το ντουλαπακι δεν τρυπανε τιποτα;) Θα βγει το καλωδιο απο εκει που μπαινει το βιβλιο

 

 

Ακριβως αυτο εννοω ρε παιδια......

 

 

@Deyan

Φυσικα και στην αντιπροσωπεια το κανονισα.Μαλιστα μου ειπαν στην αρχη οτι θελουν και 20 ευρω εργασια,αλλα τελικα επειδη θα αλλαξω και ενα γρυλο στο αριστερο παραθυρο(στην εγγυηση) δεν θα μου παρουν τιποτα!!!

:) :) :) :) :)

 

Υ.Γ. Αααα... και κατι αλλο.....οταν το παρηγειλα ο υπαλληλος μου ειπε οτι γενικα εχει ελειψη η kosmocar απο αυτα....

Δεν πιστευω να την πεσετε ολοι τωρα και να παραγειλετε ,και να ξεμεινω εγώ? ελεω επαρχιας βλεπεις:p :p :p

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως αυτο εννοω ρε παιδια......

 

 

@Deyan

Φυσικα και στην αντιπροσωπεια το κανονισα.Μαλιστα μου ειπαν στην αρχη οτι θελουν και 20 ευρω εργασια,αλλα τελικα επειδη θα αλλαξω και ενα γρυλο στο αριστερο παραθυρο(στην εγγυηση) δεν θα μου παρουν τιποτα!!!

:) :) :) :) :)

 

Υ.Γ. Αααα... και κατι αλλο.....οταν το παρηγειλα ο υπαλληλος μου ειπε οτι γενικα εχει ελειψη η kosmocar απο αυτα....

Δεν πιστευω να την πεσετε ολοι τωρα και να παραγειλετε ,και να ξεμεινω εγώ? ελεω επαρχιας βλεπεις:p :p :p

 

Υπάρχουν ήδη σχετικές φωτογραγίες σε διάφορα sides που εμφανίζουν την USB θύρα στο υποβραχιόνιο (VW Accessories), με αλλαγή εσωτερικής θήκης και φυσικά .. κάποια ξυλώματα για την τοποθέτηση. Οι τιμή είναι περίου στα 100 ΕΥΡΩ. Αμφιβάλλω όμως εαν μπορεί να γίνει εύκολα. (Εχει βρεί κανείς φωτοραφικό υλικό τοποθέτησης ?)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Και που κατέληξες εσύ; Βενζίνη ή κάτι άλλο;

 

Δεν πιστεύω ότι είναι βενζίνη. Εχω κάνει έως σήμερα 6000 χιλ. και το αντιλαμβάνομαι στα τελευταία 2000 χιλ. σε όλες τις συνθήκες και με τους δυο τύπους βενζίνης. Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να υποθέσω .. αν και για να πω την αλήθεια είναι δύσκολο να το καταλάβει κάποιος που δεν έχει καθημερινή χρήση πχ. κάποιος φίλος που το οδήγησε, εαν δεν του το έλεγα εγω δεν θα το καταλάβαινε μόνος του.

 

Εχει ρωτήσει κανείς την αντιπροσωπεία ??

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν ήδη σχετικές φωτογραγίες σε διάφορα sides που εμφανίζουν την USB θύρα στο υποβραχιόνιο (VW Accessories), με αλλαγή εσωτερικής θήκης και φυσικά .. κάποια ξυλώματα για την τοποθέτηση. Οι τιμή είναι περίου στα 100 ΕΥΡΩ. Αμφιβάλλω όμως εαν μπορεί να γίνει εύκολα. (Εχει βρεί κανείς φωτοραφικό υλικό τοποθέτησης ?)

 

Εγω αν ειδες πιο πανω μιλαω για τοποθετηση στο ντουλαπακι,για αυτο και τα 20 ευρω εργασια.....;)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου, να κάνω μια ίσως ελαφρώς χαζή ερώτηση?

 

Πριν 3 ημέρες πήρα το 1.4 TSI και παρατήρησα ότι κατά την εκκίνηση με 1η, στις χαμηλές στροφές, επιταχύνει σχετικά αργά. Μετά τις 2700 στροφές βέβαια αρχίζει να κάνει αυτά που περίμενα. Το ίδιο συμβαίνει και με τη 2η ταχύτητα και λιγότερο με την 3η. Αναφέρω αυτή την ιδιαίτερότητα, συγκρίνοντας την εκκίνηση με το Golf IV 1.6 που είχα μέχρι πριν λίγες ημέρες, το οποίο ανταποκρινόταν σαφώς πιο άμεσα με το πρώτο πάτημα του γκαζιού. Ερωτώ λοιπόν...

 

1) Αυτή η ιδιαιτερότητα εμφανίζεται και στα δικά σας αυτοκίνητα ή είναι (λέμε τώρα) δικό μου "προτέρημα" ?

2) Μήπως οφείλεται στο ότι το αυτοκίνητο έχει κάνει μόνο 20Km?

3) Μήπως φταίει το ASR που δεν υπήρχε στο παλιό Golf?

 

Περιμένω την πολύτιμη βοήθειά σας....

 

Φίλε μου,

 

Θα καταλάβεις τι γίνεται εαν ξεκινήσεις με ανοικτό το παράθυρο του οδηγού και το αυτί σου στο θόρυβο που έρχεται από τον κινητήρα απ' έξω.

 

Με 1η και 800 στρ. περίπου θα ακούσεις το πρώτο κλάκ στον μηχ. υπερσυμπιεστή το οποίο και πράγματι έρχεται με μικρή υστέρηση. Εαν έχεις βαρύ πόδι, θα μπεί το ASP αμέσως. Στις 2700 θα αλλάξει ο ήχος και δεν θα είναι πλεον τόσο τραχύς. Με 2η θα πρέπει πάλι να έχεις ενεργοποίηση του ASP, εαν το θελήσεις, και πλέον θα έχεις καθαρή αίσθηση όλης της παρεχόμενης ροπής η οποία και είναι η ίδια από 1500 - 4500.

 

Εαν η ζητούμενη (ίδια) ροπή σε αυτό το εύρος στροφών δεν είναι αντιληπτή, σου προτείνω να κάνεις μια ανηφορική διαδρομή με κλειστές στροφές όπου θα έχεις πιο σαφή εικόνα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εγω αν ειδες πιο πανω μιλαω για τοποθετηση στο ντουλαπακι,για αυτο και τα 20 ευρω εργασια.....;)

 

Πιστεύω να έχεις δει πως γίνεται η τοποθέτηση ενος καλωδίου στο ντουλαπάκι.. εγω όταν το είδα τρόμαξα λίγο .. και τα 20 ευρώ μου φαίνονται λίγα !

 

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2480895

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Pantos pedia de ksero ti lete eseis gia times 120 kai 220 eyro.Ego agorasa mia siskeyi gia to golf(i opoia teriazei se OLA ta aytokinita) i opoia exei tis eksis leitourgia.Pernei reyma apo ton anaptira(efarmozei ekei dld opos enas fortistis aytokintou) kai leitourgei os radiofono pou ekpempei se emveleia mexri 100m.Sti sinexeia piano ton sixnotita pou thelo meso tou radiofonou mou.kai ola ayta mono me 50 eyro.

Thetika:1)H timi tou(stin opoia den perilamvanete to flashaki)

2)De xreiazete kamia parmemvasi sto aytokinito

mias kai apla teriazei me ola ta aytokinita

3)Poulas kai mouri mias kai exei emveleia 100m 100m.Etsi an ta aytokinita pou vriskontai konta sou sintonistoun stin sixnotita sou(ego exo 88.3 FM) akoun tin idia mousiki me sena.

Arnitika:1)den mporeis na organoseis ta tragoudia se fakelous

2)de vlepeis titlous kai tetoia.

3)douleyei mono otan eine girismeno to kleidi.

 

Emena pantos mou aresei poli mias kai kathe vdomada allazo ta tragoudia kai den exo provlima me petamena-gratzounismena cd

 

Έχω και εγώ ένα τέτοιο (μόνο τον πομπό που συνδέεται στο mp3player μου) το οποίο είχα πάρει 20 ευρώ. Αλλά ο ήχος είναι αρκετά θολός και επίσης το σήμα δεν είναι πάντα τόσο καθαρό... Ήταν η καλύτερη μου λύση αλλά δυστυχώς δε μένω ικανοποιημένος... Η καλύτερη λύση είναι μέσω καλωδίου είτε usb είτε aux. Με το aux τελικά κανένα νέο κανείς; Στο γερμανικό site βλέπω για aux in αλλά εδώ μου είπαν απλά ότι θα το κοιτάξουν για να με ξεφορτωθούν...

Link to comment
Share on other sites

Έχω και εγώ ένα τέτοιο (μόνο τον πομπό που συνδέεται στο mp3player μου) το οποίο είχα πάρει 20 ευρώ. Αλλά ο ήχος είναι αρκετά θολός και επίσης το σήμα δεν είναι πάντα τόσο καθαρό... Ήταν η καλύτερη μου λύση αλλά δυστυχώς δε μένω ικανοποιημένος... Η καλύτερη λύση είναι μέσω καλωδίου είτε usb είτε aux. Με το aux τελικά κανένα νέο κανείς; Στο γερμανικό site βλέπω για aux in αλλά εδώ μου είπαν απλά ότι θα το κοιτάξουν για να με ξεφορτωθούν...

 

 

Πραγματικά αυτό το σύστημα με τον πομπό, είναι λειτουργικό μόνο σε περιοχές με λίγους ραδιοφωνικούς σταθμούς που υπάρχουν σχετικά καθαρές συχνότητες.

Στην Αττική π.χ. είναι απίθανο να πιάνεις καθαρά συνέχεια (ούτε για 2-3 χλμ διαδρομή).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου,

 

Θα καταλάβεις τι γίνεται εαν ξεκινήσεις με ανοικτό το παράθυρο του οδηγού και το αυτί σου στο θόρυβο που έρχεται από τον κινητήρα απ' έξω.

 

Με 1η και 800 στρ. περίπου θα ακούσεις το πρώτο κλάκ στον μηχ. υπερσυμπιεστή το οποίο και πράγματι έρχεται με μικρή υστέρηση. Εαν έχεις βαρύ πόδι, θα μπεί το ASP αμέσως. Στις 2700 θα αλλάξει ο ήχος και δεν θα είναι πλεον τόσο τραχύς. Με 2η θα πρέπει πάλι να έχεις ενεργοποίηση του ASP, εαν το θελήσεις, και πλέον θα έχεις καθαρή αίσθηση όλης της παρεχόμενης ροπής η οποία και είναι η ίδια από 1500 - 4500.

 

Εαν η ζητούμενη (ίδια) ροπή σε αυτό το εύρος στροφών δεν είναι αντιληπτή, σου προτείνω να κάνεις μια ανηφορική διαδρομή με κλειστές στροφές όπου θα έχεις πιο σαφή εικόνα.

 

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου φίλε COSTAS_

Είχα ψιλοανησυχήσει μήπως αυτό το θέμα με την εκκίνηση ήταν ελάττωμα του δικού μου αυτοκινήτου. Εφόσον μου λες ότι συμβαίνει και στα υπόλοιπα, με καθησυχάζεις πραγματικά!

Thanks again! :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θα σας πω κάτι που ίσως φάνεί χρήσιμο σε όσους προβληματίζονται με το USB stick. Από την αντιπροσωπεία μου είπανε ότι η VW από την 22η εβδομάδα παραραγωγής του GOLF GT θα βάζει ράδιο-cd που θα παίζει και mp3. Αυτή τη στιγμή είμαστε στην 17η εβδομάδα. Οπότε αν κάποιος το παραγγείλει τώρα, σίγουρα θα έχει ράδιο-cd που θα παίζει και mp3.

Για το αν θα υπάρχει διαφορά στην τιμή δεν γνωρίζουν ακόμα, αλλά θα ξέρουν μεσα στον επόμενο μήνα μου είπαν.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, επειδή ενδιαφέρομαι άμεσα για την αγορά του GT, και δεν έχω αποφασίσει ακόμα από ποιον έμπορο να το πάρω, θα ήθελα να ακούσω γνώμες για τους διάφορους αντιπροσώπους από την εμπειρία σας.

Σαν έκπτωση στην τιμή αγοράς, επειδή έχω ρωτήσει 3-4, όλοι πάνω κάτω είναι κοντά (300€-400€). Για after sales όμως????

 

Ευχαριστώ Πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θα σας πω κάτι που ίσως φάνεί χρήσιμο σε όσους προβληματίζονται με το USB stick. Από την αντιπροσωπεία μου είπανε ότι η VW από την 22η εβδομάδα παραραγωγής του GOLF GT θα βάζει ράδιο-cd που θα παίζει και mp3. Αυτή τη στιγμή είμαστε στην 17η εβδομάδα. Οπότε αν κάποιος το παραγγείλει τώρα, σίγουρα θα έχει ράδιο-cd που θα παίζει και mp3.

Για το αν θα υπάρχει διαφορά στην τιμή δεν γνωρίζουν ακόμα, αλλά θα ξέρουν μεσα στον επόμενο μήνα μου είπαν.:rolleyes:

 

 

Καλο ειναι να γινει μιας και ο ανταγωνισμος ηδη προσφερει ραδιο cd με mp3 αλλα η VW πρεπει να εχει μεγαλο στοκ :)

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω να έχεις δει πως γίνεται η τοποθέτηση ενος καλωδίου στο ντουλαπάκι.. εγω όταν το είδα τρόμαξα λίγο .. και τα 20 ευρώ μου φαίνονται λίγα !

 

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2480895

 

Εχω δει αρκετα!!!!:p :p :p ;)

Πιστευεις οτι εχω καποιο λογο να πω ψεματα?

Τοσο μου ειπαν οταν ρωτησα ποσο θα κοστισει η τοποθετηση....:cool: :cool:

Και μην νομιζεις οτι ειναι και λιγα ,γαι καποιους που το εχουν κανει δεκαδες φορες....;)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρομε να αγοράσω το Golf 1.4 TSI 140ps sport line και θα ήθελα να ρωτήσω αυτούς που το έχουν ή αυτούς που έχουν πλήρη εικόνα σχετικά με :

Τα επίπεδα θορύβου μέσα στην καμπίνα αν είναι σε ανεχτά πλαίσια. Δηλαδή σε υψηλές στροφές στην εθνική ακούς άνετα μουσική και μιλάς με τους συνεπιβάτες ή βάζεις τη μουσική στη διαπασών και κόβεις ταχύτητα για να κουβεντιάσεις.

Επίσης τα σαμαράκια και οι λακκούβες στο δρόμο «πονάνε». Δηλαδή κόβεις εντελώς ταχύτητα για να περάσεις αλλιώς διαλύονται τα πάντα στο εσωτερικό.

Γενικά η οδική συμπεριφορά είναι ξεκούραστη, μπορεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να αντικαταστήσει το κύριο οικογενειακό αυτοκίνητο ή αποτελεί παιχνίδι για μεγάλα παιδιά άρα και δεύτερο αυτοκίνητο.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Healthy disregard for the impossible.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρομε να αγοράσω το Golf 1.4 TSI 140ps sport line και θα ήθελα να ρωτήσω αυτούς που το έχουν ή αυτούς που έχουν πλήρη εικόνα σχετικά με :

Τα επίπεδα θορύβου μέσα στην καμπίνα αν είναι σε ανεχτά πλαίσια. Δηλαδή σε υψηλές στροφές στην εθνική ακούς άνετα μουσική και μιλάς με τους συνεπιβάτες ή βάζεις τη μουσική στη διαπασών και κόβεις ταχύτητα για να κουβεντιάσεις.

Επίσης τα σαμαράκια και οι λακκούβες στο δρόμο «πονάνε». Δηλαδή κόβεις εντελώς ταχύτητα για να περάσεις αλλιώς διαλύονται τα πάντα στο εσωτερικό.

Γενικά η οδική συμπεριφορά είναι ξεκούραστη, μπορεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να αντικαταστήσει το κύριο οικογενειακό αυτοκίνητο ή αποτελεί παιχνίδι για μεγάλα παιδιά άρα και δεύτερο αυτοκίνητο.

 

 

φιλε μου εγω θα σου πω πως μετα απο 5 μηνες συμβιωσης ειμαι πληρως ικανοποιημενος απο αυτα που προσφερει και σαν οικογενειακο αλλα και σαν παιχνιδι οπως λες.

Αν δεν βαλεις 17'' ζαντα η ποιτητα κυλισης ειναι πολυ καλη ,χανεις βςβαια λιγο σε ομορφια ,κατα την γνωμη μου,ο θορυβος ειναι σε πολυ χαμηλα επιπεδα ακομα και σε υψηλες ταχυτητες ,και οι αναρτηση αν και λιγο σκληρη δεν ειναι καθολου κουραστικη!!

Βεβαια ολα αυτα ειναι υποκειμενικα.......

:lol: :lol: :) ;) ;)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρομε να αγοράσω το Golf 1.4 TSI 140ps sport line και θα ήθελα να ρωτήσω αυτούς που το έχουν ή αυτούς που έχουν πλήρη εικόνα σχετικά με :

Τα επίπεδα θορύβου μέσα στην καμπίνα αν είναι σε ανεχτά πλαίσια. Δηλαδή σε υψηλές στροφές στην εθνική ακούς άνετα μουσική και μιλάς με τους συνεπιβάτες ή βάζεις τη μουσική στη διαπασών και κόβεις ταχύτητα για να κουβεντιάσεις.

Επίσης τα σαμαράκια και οι λακκούβες στο δρόμο «πονάνε». Δηλαδή κόβεις εντελώς ταχύτητα για να περάσεις αλλιώς διαλύονται τα πάντα στο εσωτερικό.

Γενικά η οδική συμπεριφορά είναι ξεκούραστη, μπορεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να αντικαταστήσει το κύριο οικογενειακό αυτοκίνητο ή αποτελεί παιχνίδι για μεγάλα παιδιά άρα και δεύτερο αυτοκίνητο.

 

Για να οδηγήσεις με υψηλές στροφές πρέπει να τρέχεις ποοολύ! Γιατί με 6η και 3500 στροφές πας με 130Km/h περίπου! Και ο θόρυβος δλδ είναι πολύ μικρός... (ανάλογα βέβαια και με τι θες να το συγκρίνεις!)

 

Οι αναρτήσεις είναι λίγο σκληρές όντως, εγώ γενικά συνηθίζω να αποφεύγω τις ανωμαλίες του δρόμου αλλά και να πέσεις σε καμία το αμάξι μην φανταστείς ότι διαλύεται, μια χαρά ανταποκρίνεται.

 

Τώρα όσον αφορά το τελευταίο καλό θα ήταν να πας σε μια αντιπροσωπεία και να δεις το αμάξι από μέσα ώστε να δεις αν ικανοποιεί τα κριτήρια σου για οικογενειακό αμάξι. Πάντως ως προς το χώρο επιβατών είναι άνετο. Κάνοντας και ένα test drive πιστεύω θα σου λυθούν όλες οι απορίες σου!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, επειδή ενδιαφέρομαι άμεσα για την αγορά του GT, και δεν έχω αποφασίσει ακόμα από ποιον έμπορο να το πάρω, θα ήθελα να ακούσω γνώμες για τους διάφορους αντιπροσώπους από την εμπειρία σας.

Σαν έκπτωση στην τιμή αγοράς, επειδή έχω ρωτήσει 3-4, όλοι πάνω κάτω είναι κοντά (300€-400€). Για after sales όμως????

 

Ευχαριστώ Πολύ!

Koita an kai den to pira akoma sta xerakia mou (arxes iouni axx!), pisteuw pws o kaliteros antiprosopos einai o pazaropoulos kiriws logo epitokiou (7,5% anti gia 8,5% pou exoun alloi vw dealers),twra gia after sale akousa kala logia.

Pantws an den waxeis mono sou den vriskeis akri.

Koita na zitiseis kana kalo extra anw twn 300e na sou valoun dwro.

Ayta.

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον deyan. Εχει δίκιο σε όλα.

 

Ο θόρυβος είναι υποκειμενικός.

Μοιραία θα το συγκρίνεις με το προηγούμενο αυτοκίνητό σου.

 

Δεν έχω κάνει ακόμα μεγάλο ταξείδι για να σου πω αν όντως βγαίνεις και "ησυχάζουν τα αυτιά σου", αλλά από το λίγο που το έχω οδηγήσει μέχρι τώρα, ο θόρυβος καλύπτεται άνετα από την μουσική σε κανονική ένταση, οπότε δεν νομίζω να με κουράσει σε 5ώρο ταξείδι π.χ.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον deyan. Εχει δίκιο σε όλα.

 

Ο θόρυβος είναι υποκειμενικός.

Μοιραία θα το συγκρίνεις με το προηγούμενο αυτοκίνητό σου.

 

Δεν έχω κάνει ακόμα μεγάλο ταξείδι για να σου πω αν όντως βγαίνεις και "ησυχάζουν τα αυτιά σου", αλλά από το λίγο που το έχω οδηγήσει μέχρι τώρα, ο θόρυβος καλύπτεται άνετα από την μουσική σε κανονική ένταση, οπότε δεν νομίζω να με κουράσει σε 5ώρο ταξείδι π.χ.

Σε σχέση με το Audi A3 FSI ?

[sIGPIC][/sIGPIC]

Healthy disregard for the impossible.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, επειδή ενδιαφέρομαι άμεσα για την αγορά του GT, και δεν έχω αποφασίσει ακόμα από ποιον έμπορο να το πάρω, θα ήθελα να ακούσω γνώμες για τους διάφορους αντιπροσώπους από την εμπειρία σας.

Σαν έκπτωση στην τιμή αγοράς, επειδή έχω ρωτήσει 3-4, όλοι πάνω κάτω είναι κοντά (300-400). Για after sales όμως????

 

Ευχαριστώ Πολύ!

 

αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι για τον κάθε αντιπρόσωπο - συνεργείο μπορείς να ακούσεις τα καλύτερα αλλά και τα χειρότερα. Προσωπικά όταν το παρήγγειλα (4/06) ο μόνος που μου έκανε έκπτωση ήταν ο Ρωρρης (συνολικά 670ευρω με αγορά τοις μετρητοίς) και δώρο το συναγερμό. επίσης μου παρείχε τη δυνατότητα 50% μπροστα 50% σε 24ατοκες αλλά όχι εκπτωση. από service δεν έχω παράπονο...(από άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας)

 

Αναφορικά με το συστηματάκι που εκπέμπει ως ράδιο το δοκίμασα και εγώ και δεν μπορώ να πω πως μου άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις ... τουλάχιστον για μια περιοχή όπως η Αθήνα που οι σταθμοί είναι πολύ κοντά ο ένας με τον άλλο

Να ρωτήσω κάτι ρε σεις... σχετικά με την USB θύρα. αυτή που λέτε ότι "διακινεί" η κοσμοκαρ. πως ακριβώς δουλεύει έχει κανείς ιδέα;; μπορεί πλέον να παίζει και mp3; μπορούν να οργανωθούν τα τραγούδια σε φακέλους μέσα στο stick

από όσο το έχω ψάξει αυτό που φαίνεται να είναι καλό είναι το: http://www.solisto.de/index.php?lang=en&page=home&numpage=1 (το σύστημα είχε αναφερθεί παλαιότερα ), σε αυτό καθε φάκελος αναγνωρίζεται ως cd)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι για τον κάθε αντιπρόσωπο - συνεργείο μπορείς να ακούσεις τα καλύτερα αλλά και τα χειρότερα. Προσωπικά όταν το παρήγγειλα (4/06) ο μόνος που μου έκανε έκπτωση ήταν ο Ρωρρης (συνολικά 670ευρω με αγορά τοις μετρητοίς) και δώρο το συναγερμό. επίσης μου παρείχε τη δυνατότητα 50% μπροστα 50% σε 24ατοκες αλλά όχι εκπτωση. από service δεν έχω παράπονο...(από άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας)

 

Αναφορικά με το συστηματάκι που εκπέμπει ως ράδιο το δοκίμασα και εγώ και δεν μπορώ να πω πως μου άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις ... τουλάχιστον για μια περιοχή όπως η Αθήνα που οι σταθμοί είναι πολύ κοντά ο ένας με τον άλλο

Να ρωτήσω κάτι ρε σεις... σχετικά με την USB θύρα. αυτή που λέτε ότι "διακινεί" η κοσμοκαρ. πως ακριβώς δουλεύει έχει κανείς ιδέα;; μπορεί πλέον να παίζει και mp3; μπορούν να οργανωθούν τα τραγούδια σε φακέλους μέσα στο stick

από όσο το έχω ψάξει αυτό που φαίνεται να είναι καλό είναι το: http://www.solisto.de/index.php?lang=en&page=home&numpage=1 (το σύστημα είχε αναφερθεί παλαιότερα ), σε αυτό καθε φάκελος αναγνωρίζεται ως cd)

 

Εαν πραγματι η αντιπροσωπία στην Ελλάδα διαθέτει την πρόταση της VW, τότε ρίξε μια ματιά εδώ :

 

http://www.gizmag.com/go/5794/picture/24478/

 

http://gizmodo.com/gadgets/portable/vw-goes-usb-125252.php

 

Στο εξωτερικό προσφέρεται ακόμα με την ειδικά τροποιημένη εσωτερική θήκη στο υποβραχιόνιο.

 

Παρακαλώ όποιος βάλει 1ος USB θύρα .. να ενημερώσει για τις λεπτομέρειες.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εχω δει αρκετα!!!!:p :p :p ;)

Πιστευεις οτι εχω καποιο λογο να πω ψεματα?

Τοσο μου ειπαν οταν ρωτησα ποσο θα κοστισει η τοποθετηση....:cool: :cool:

Και μην νομιζεις οτι ειναι και λιγα ,γαι καποιους που το εχουν κανει δεκαδες φορες....;)

 

Φίλε opus,

 

Μαζί σου είμαι. Και όταν με το καλό το τοποθετήσεις θα περιμένω τα σχόλιά σου για να αποφασίσω και εγω εαν τελικά είναι καλύτερο ένα καλώδιο στο ντουλαπάκι ή ένα βίσμα αναμονής στο υποβραχιόνιο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...