asmodeus Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 επειδή ακριβώς είναι το πρώτο σου αυτοκίνητο και επομένως δεν μπορείς να έχεις ένα αξιόπιστο μέτρο σύγκρισης καλύτερα να μην βιάζεσαι να χαρακτηρίσεις "χτυπημένους" τους κατόχους fiat, kia κλπ. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων 1. προσωπικά δεν πιστεύω ότι "σπάει" ο κινητήρας των Golf διότι απλούστατα πριν ένα αυτοκίνητο και ένας κινητήρας περάσει στην παραγωγή έχει δοκιμαστεί σε όλες τις συνθήκες.....τουλάχιστον απο μια εταιρεία όπως η VW και σε ένα μοντέλο όπως το Golf. 2. προσωπικά δεν έχω ούτε fiat ούτε kia. Kι εγω αυτο πιστευω βρε παιδια!Ειναι δυνατον να μην εχει δοκιμαστει ο κινητηρας?Σιγουρα χρειαζεται μια α συντηρηση αλλα δεν νομιζω να σπαει.....:confused: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Konin Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 4. Να ρωτησω ρε παιδες... με τι λαστιχα ερχονται??? εχω κατι Hankook...δεν ειμαι και τρελα σχετικος... αλλα πρωτη φορα τα βλεπώ.. ειναι καλα? δεν ερχονται με michelin? 6. Ειναι βλακειουλες η πραγματικα και οι δυο TSI αποδιδουν περισσοτερους ιππους στις δυναμομετρισεις?? 7. με το ηχοσυστημα που εχω το RCD300... τι να κανω???!?!? θελω να βαλω και ηχεια πισω... θα τα σηκωνει!? 4.Ερχονται με διάφορα (το δικό μου με Continental SportContact 2, καλό λαστιχο..) 6. Σε διαφορα περιοδικά (και ξένα) μετα από δυναμομέτρηση εχουν το TSI ~155 και το GT 185~194 7.Σηκώνει πίσω ηχεία αλλά για να μπούν στις προβλεπόμενες θέσεις πρέπει να περαστούν καλώδια που είναι σχετικά δυσκολο(ξηλώνεις μοκέτες κλπ) Καλλίτερα να τα βάλεις στο παταράκι του πορτμπαγκάζ.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
boomer Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 Γεία σε ολους! ενημερωσή σε πολλα θέματα: 4. Να ρωτησω ρε παιδες... με τι λαστιχα ερχονται??? εχω κατι Hankook...δεν ειμαι και τρελα σχετικος... αλλα πρωτη φορα τα βλεπώ.. ειναι καλα? δεν ερχονται με michelin? 6. Ειναι βλακειουλες η πραγματικα και οι δυο TSI αποδιδουν περισσοτερους ιππους στις δυναμομετρισεις?? 7. με το ηχοσυστημα που εχω το RCD300... τι να κανω???!?!? θελω να βαλω και ηχεια πισω... θα τα σηκωνει!? 4. Ότι Hankook έχω οδηγήσει ήταν απαράδεκτα, θα το καταλάβεις όταν βρέξει, σε 10,000 χλμ θα το καταλαβαίνεις και χωρίς να βρέχει. 6. Εδώ και πολλά χρόνια στα μοτέρ του γκρούπ VAG ανακοινώνουν πάντα λίγο χαμηλότερη ισχύ. Τους έχει μείνει μάλλον από τότε που τα αυτοκίνητα στην Γερμανία φορολογούνταν με την πραγματική ιππιδύναμη. Το Tsi πάντως το νώθω αρκετά δυνατότερο από 140 ΗΡ, άσε που αυτά δεν τα γράφει μόνο ο Ελληνικός ειδικός τύπος αλλά ο ευρωπαϊκός συνολικά οπότε..... 7. Εγώ πάντως τα πέταξα (και τα ηχεία, φορούσε κάτι Philips) και βρήκα την υγειά μου. Παράθεση Αστους να λένε Η δύναμη συμπιέζεται Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Glouf125_Innova Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 4. k go ayta ta lastixa exo file kai eine athlia pistepse me.Gia ena diastima erxontan ola ta kainouria hundai me ayta ta lastixa(katalaveneis tora...).Exoume ena poli gnosto lastixa k me to pou pira to TSI mou tou eipa na ta parei kateytheian k na ta kano trampa me brigestone k ksereis ti mou eipe?Ana sta paro tha sta paro me tis zantes 250eyro.E oxi re c.150eyro kanei i tetrada eine athlia i sigkekrimeni marka. 7. To idio ixosistima exoume k eine fovero.Gia mamisio exei foveri entasi kai poiotita ixou.An kai nomizo oti ena zeygari ixeia piso tha to xreiazete. k oso gia ola ta ipoloipa to amaksi eine fovaro me arketi dinami.To mono kako eine oti otan patas to gkazi terma mexri na energopoiithei to turbo xaneis politimo xrono k meta se tinazei apotoma.Se kontra ayto eine megalo meionektima Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakisSs Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 loipon.... me megalh m luph.. simera 20/02/2007 kata tis 10 to prwi apofasisa na dw tous koftes tou TSI... vazw prwti loipon... gemizei voummmmmmm paei prws tis 6500 pataw sumplekti bazw deutera paw n sikwsw t podi m apo ton sumplekti, to sikwnw alla... pou o sumplektis??? kapou ekei katw!! se 2 deuterolepta sikw8ike afou trantaktika oloklhros :( GIATI kuria VW?!? apo oti eida den eimai o monos p t pa8ainw opote.. mipws exei rwthsei kaneis? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakisSs Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 4. k go ayta ta lastixa exo file kai eine athlia pistepse me.Gia ena diastima erxontan ola ta kainouria hundai me ayta ta lastixa(katalaveneis tora...).Exoume ena poli gnosto lastixa k me to pou pira to TSI mou tou eipa na ta parei kateytheian k na ta kano trampa me brigestone k ksereis ti mou eipe?Ana sta paro tha sta paro me tis zantes 250eyro.E oxi re c.150eyro kanei i tetrada eine athlia i sigkekrimeni marka. Ti zantes exeis? emena m fainontai polu omorfes kai ka8olou ftiniarikes.. exw sportline.. 3erw oti ta golf exoun apo ta kalutera krathmata.... stis apotomes allages lwridas feugei sta 4 me ta hankook... den eimai empeiros odigos alla nomizw oti ta lastixa auta einai toulaxiston aparadekta!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 4. k go ayta ta lastixa exo file kai eine athlia pistepse me.Gia ena diastima erxontan ola ta kainouria hundai me ayta ta lastixa(katalaveneis tora...).Exoume ena poli gnosto lastixa k me to pou pira to TSI mou tou eipa na ta parei kateytheian k na ta kano trampa me brigestone k ksereis ti mou eipe?Ana sta paro tha sta paro me tis zantes 250eyro.E oxi re c.150eyro kanei i tetrada eine athlia i sigkekrimeni marka. 7. To idio ixosistima exoume k eine fovero.Gia mamisio exei foveri entasi kai poiotita ixou.An kai nomizo oti ena zeygari ixeia piso tha to xreiazete. k oso gia ola ta ipoloipa to amaksi eine fovaro me arketi dinami.To mono kako eine oti otan patas to gkazi terma mexri na energopoiithei to turbo xaneis politimo xrono k meta se tinazei apotoma.Se kontra ayto eine megalo meionektima τρελο μειονεκτημα να εχεις δυο τουρμπο και να ανοιγεις με 3000gt και να λες γιατι με περασε?:confused: ....................................................... θα παρω και εγω ενα διτουρμπινο με 400 αλογα και θα λεω σε κοντρα αμα χασω συγνωμη αλλα το δευτερο τουρμπο αργησε λιγο συγνωμη:shifty: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakisSs Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 ee an einai xamiles strofes ka8usterei alla apo tis 2800 kai panw einai monima anoikto... opote... p t prob? mono stis xamiles strofes argei... meta tis 2800 einai monima anoikto opote den uparxei kanena prob... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MakTheo Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 Τα HANKOOK ειναι οτι χειροτερο εχω δει σε ελαστικο, μετα απο 10000 km , δεν εχει καθολου προσφρυση.. Τα ειχε ο αδερφος μου οταν αγορασε το Huyndai Coupe.. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΑ!! Παράθεση Use your Illusions.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 loipon.... me megalh m luph.. simera 20/02/2007 kata tis 10 to prwi apofasisa na dw tous koftes tou TSI... vazw prwti loipon... gemizei voummmmmmm paei prws tis 6500 pataw sumplekti bazw deutera paw n sikwsw t podi m apo ton sumplekti, to sikwnw alla... pou o sumplektis??? kapou ekei katw!! se 2 deuterolepta sikw8ike afou trantaktika oloklhros :( GIATI kuria VW?!? apo oti eida den eimai o monos p t pa8ainw opote.. mipws exei rwthsei kaneis? Χωρίς να γνωρίζω ακριβώς περί τίνος πρόκειται (μιας και ακόμα περιμένω το δικό μου TSI) παρόμοιο πράγμα είχα παρατηρήσει στο xsara και στο c4 ενός φίλου όταν το άνοιγε στον κόφτη. Και όταν τον ρώτησα γιατί αφήνει τόσο απότομα τον συμπλέκτη μου είπε ότι δεν το κάνει αυτός αλλά καθυστερεί να συμπλέξει σαν να κολλάει. Μήπως δεν είναι πρόβλημα αλλά κανένα τερτίπι όπως την απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού; Δεν γνωρίζω γιαυτό κατέθεσα και την εμπειρία μου με τα citroen, αν κάποιος γνωρίζει ας μας ενημερώσει! Είναι απόλυτα λογικό το τούρμπο να αργεί να μπαίνει γιατί ο κινητήρας είναι μικρός και τα καυσαέρια που βγάζει χαμηλά δεν επαρκούν. Στα 1.8 ή δίλιτρα μοντέλα μπορεί να μπαίνει και από τις 1800-2000 στροφές το τούρμπο. Γιαυτό το σκοπό υπάρχει ο κομπρέσσορας (και όχι 2ο τούρμπο) στην περίπτωσή μας ο οποίος δίνει την αναγκαία ώθηση από το 0 μέχρι και τις 2800-3000 που μπαίνει το τούρμπο. Άρα στην ουσία το ότι το τούρμπο καθυστερεί να μπει δε σημαίνει ΤΠΤ και είναι αναμενόμενο μιας και μέχρι να μπει τη δουλειά του την κάνει ο κομπρέσσορας. Άμα θέλετε να νιώσετε Turbo lag και κλώτσημα μόλις μπει το τούρμπο οδηγείστε κανένα Uno Turbo ή Punto Gt και θα καταλάβετε τη διαφορά! Προσωπικά θεωρούσα πολύ παιχνιδιάρικη αυτή την καθυστέρηση στο Uno και μου άρεσε το συναίσθημα (τώρα θα μπει, τώρα θα μπει... μπάααμ!) αλλά στην πραγματικότητα η λειτουργία του TSI είναι και πιο ομαλή και πιο αποδοτική (σε κόντρες πχ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
egoeimai Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 4. Να ρωτησω ρε παιδες... με τι λαστιχα ερχονται??? εχω κατι Hankook...δεν ειμαι και τρελα σχετικος... αλλα πρωτη φορα τα βλεπώ.. ειναι καλα? δεν ερχονται με michelin? 7. με το ηχοσυστημα που εχω το RCD300... τι να κανω???!?!? θελω να βαλω και ηχεια πισω... θα τα σηκωνει!? καλοτάξιδο! 4. Τα ελαστικά είναι κλήρος. Continental, Bridgestone, Michelin, Hankook (:lol: ) 7. Mια χαρά τα σηκώνει :) Παράθεση "There's a story still unread" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Glouf125_Innova Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 Είναι απόλυτα λογικό το τούρμπο να αργεί να μπαίνει γιατί ο κινητήρας είναι μικρός και τα καυσαέρια που βγάζει χαμηλά δεν επαρκούν. Στα 1.8 ή δίλιτρα μοντέλα μπορεί να μπαίνει και από τις 1800-2000 στροφές το τούρμπο. Γιαυτό το σκοπό υπάρχει ο κομπρέσσορας (και όχι 2ο τούρμπο) στην περίπτωσή μας ο οποίος δίνει την αναγκαία ώθηση από το 0 μέχρι και τις 2800-3000 που μπαίνει το τούρμπο. Άρα στην ουσία το ότι το τούρμπο καθυστερεί να μπει δε σημαίνει ΤΠΤ και είναι αναμενόμενο μιας και μέχρι να μπει τη δουλειά του την κάνει ο κομπρέσσορας. Άμα θέλετε να νιώσετε Turbo lag και κλώτσημα μόλις μπει το τούρμπο οδηγείστε κανένα Uno Turbo ή Punto Gt και θα καταλάβετε τη διαφορά! Προσωπικά θεωρούσα πολύ παιχνιδιάρικη αυτή την καθυστέρηση στο Uno και μου άρεσε το συναίσθημα (τώρα θα μπει, τώρα θα μπει... μπάααμ!) αλλά στην πραγματικότητα η λειτουργία του TSI είναι και πιο ομαλή και πιο αποδοτική (σε κόντρες πχ) emena pantos de mou fenete kathoulou diaskedastiko.Antithetos mou spaei ta neyra.Mixanikos den eime oute ksero apo tin leitourgia tou turbo k tou cobressora.Apla to golf eine genika vari amaksi.AN xano k se kathe allagi apo ligo tote... 4. k go ayta ta lastixa exo file kai eine athlia pistepse me.Gia ena diastima erxontan ola ta kainouria hundai me ayta ta lastixa(katalaveneis tora...).Exoume ena poli gnosto lastixa k me to pou pira to TSI mou tou eipa na ta parei kateytheian k na ta kano trampa me brigestone k ksereis ti mou eipe?Ana sta paro tha sta paro me tis zantes 250eyro.E oxi re c.150eyro kanei i tetrada eine athlia i sigkekrimeni marka. Ti zantes exeis? emena m fainontai polu omorfes kai ka8olou ftiniarikes.. exw sportline.. k go sportline exo alla entaksei oi zantes einai apla zantes alouminiou.Tipota allo.Exoun poli xontra mpratsa kai genika den me enthousiasan.An vrethei kanenas kalos agorastis kai tora tis poulao.Ta lastixa de eine gia petama opote tha ta lioso kai meta tha ta allakso Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 emena pantos de mou fenete kathoulou diaskedastiko.Antithetos mou spaei ta neyra.Mixanikos den eime oute ksero apo tin leitourgia tou turbo k tou cobressora.Apla to golf eine genika vari amaksi.AN xano k se kathe allagi apo ligo tote... Μα στο Golf αυτό δεν συμβαίνει, είναι πολύ γραμμική η επιτάχυνση... Το ότι είναι βαρύ αμάξι έχεις δίκιο, και το ότι χάνεις και στις αλλαγές πάλι εντάξει, υπάρχει βέβαια και το Golf με το DSG κιβώτιο... Με το μήνυμά σου ομολογώ με μπέρδεψες λιγάκι, το αμάξι το θέλεις για να κάνεις κόντρες; Γιατί τότε αλλάζει το πράγμα! Γιατί σίγουρα δεν είμαι γνώστης αυτού του θέματος και μακράν απέχω από αυτή τη λογική... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Glouf125_Innova Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 Μα στο Golf αυτό δεν συμβαίνει, είναι πολύ γραμμική η επιτάχυνση... Το ότι είναι βαρύ αμάξι έχεις δίκιο, και το ότι χάνεις και στις αλλαγές πάλι εντάξει, υπάρχει βέβαια και το Golf με το DSG κιβώτιο... Με το μήνυμά σου ομολογώ με μπέρδεψες λιγάκι, το αμάξι το θέλεις για να κάνεις κόντρες; Γιατί τότε αλλάζει το πράγμα! Γιατί σίγουρα δεν είμαι γνώστης αυτού του θέματος και μακράν απέχω από αυτή τη λογική... den to pira gia kontres.Alla mexri prin ena mina mixanaki eixa kai oli mera kontres varousame.Sigoura me to amaksi eine entelos daiforetika alla kamia fora sta fanaria eine kala na dineis merika saxoralla Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 den to pira gia kontres.Alla mexri prin ena mina mixanaki eixa kai oli mera kontres varousame.Sigoura me to amaksi eine entelos daiforetika alla kamia fora sta fanaria eine kala na dineis merika saxoralla Saxo και rallie πιστεύω με το Gt τα έχεις, με το TSI μάλλον πρέπει να τα βάλουμε κάτω να τα μετρήσουμε. Αν κάποιος το έχει δοκιμάσει ας μας πει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Predator Δημ. February 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 20, 2007 Saxo και rallie πιστεύω με το Gt τα έχεις, με το TSI μάλλον πρέπει να τα βάλουμε κάτω να τα μετρήσουμε. Αν κάποιος το έχει δοκιμάσει ας μας πει Τα φτιαγμένα saxoralla δύσκολα τα έχει το TSI. Το Golf είναι βαρύ αμάξι. ενω τα saxoralla όχι. Παράθεση http://www.signaturebar.com/uploads/images/33845.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lumens Δημ. February 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2007 To TSI χάνει εύκολα από ΕΝΤΕΛΩΣ εργοστασιακό σαξόραλλο. Το GT όμως περνάει μπροστά, αρκεί να κάνει καλή εκκίνηση. Σκούπα/εξάτμιση σαξόραλλο παίζει στα ίσα με GT μέχρι τα 600μ, ενώ και με πρόγραμμα (φτάνει γύρω στα 140 άλογα) περνάει μπροστά. Με εκκεντροφόρους κλπ δεν υπάρχει καν κόντρα, τότε παίζουν με τα GTi. Τα παραπάνω είναι επιβεβαιωμένα τόσο από τον τύπο, όσο από άλλα φόρουμ (dragster.gr/greekdragster.gr) όσο και από εμένα που έχω 106 1ο στάδιο με τον φίλο μου που έχει GT. Τώρα φίλε εσύ με το TSI μάλλον μπερδεύεις τα οκταβάλβιδα με τα δεκαεξαβάλβιδα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. February 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2007 Για κόντρα μεταξύ εργοστασιακών (και δεκαεξαβάλβιδων βέβαια) πάντως αναφερόμουν εγώ... αν απευθύνεσαι σε μένα Μόνο έτσι έχει νόημα να κάνεις σύγκριση, γιατί άμα αρχίσουν τα πειράγματα τότε οδεύουμε αλλού πιστεύω. Γιαυτό λόγω βάρους κυρίως άφησα σε εσάς να πείτε τι γίνεται μεταξύ TSI και σαξόραλλων και ας έχει περισσότερα άλογα το TSI. Με το GT μετά να είναι 50 άλογα παραπάνω από τα 120 των άλλων νομίζω ότι πλέον το βάρος ισοσκελίζεται. Σωστά; Σε ρεμπρίζ πάντως πιστεύω ότι το TSI μπορεί να τα βάλει μαζί τους Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lumens Δημ. February 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2007 'Οχι το λέω στον φίλο Innova που λέει ότι δίνει και μερικά σαξόραλλα στα φανάρια κιόλας :dizzy: Από ρεπρίζ το TSI με το 16v νορμάλ σαξόραλλο πάλι δε νομίζω ότι περνάει. Η διαφορά στο βάρος είναι τραγική, και το TSI δεν έχει δύναμη ψηλά (αυτό παίζει ρόλο σε ένα άνοιγμα) αλλά έχει γεμάτες μεσαίες. Από εκκίνηση η διαφορά είναι μεγάλη. Τώρα GT με εργοστασιακό 106 πρέπει να κάνεις καλή εκκίνηση και λογικά θα είσαι εύκολα μπροστά. Βέβαια όλα τα παραπάνω είναι θεωρητικά, αφού ελάχιστα σαξόραλλα έχουνε μείνει χωρίς σκούπα εξάτμιση, και τότε από στάση περνάνε GT, ενώ από ρεπρίζ δε ξέρω. Μόλις έρθει ο φίλος μου θα δοκιμάσουμε. Γενικά το TSI όμως δε στέκεται πουθενά με εργοστασιακό σαξόραλλο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. February 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2007 Τι να κάνουμε βρε παιδιά; O tempora o mores. Δεν είμαστε πλέον στο 1997 αλλά στο 2007, και προφανώς το τίμιμα που πρέπει να πληρώσεις για να πας από τα 2 αστέρια στα 5 (ή αν θέλετε πρακτικά από το νεκροτομείο στο νοσοκομείο) είναι γύρω στα 350 κιλά βάρος... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jonnylokis Δημ. February 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2007 Τι να κάνουμε βρε παιδιά; O tempora o mores. Δεν είμαστε πλέον στο 1997 αλλά στο 2007, και προφανώς το τίμιμα που πρέπει να πληρώσεις για να πας από τα 2 αστέρια στα 5 (ή αν θέλετε πρακτικά από το νεκροτομείο στο νοσοκομείο) είναι γύρω στα 350 κιλά βάρος... Σωστος dj arhs το golf δεν ειναι για πιτσιρικαδες που θελουν ενα αμαξακι για κοντρες (βλεπε saxo.punto κλπ) , αλλωστε ειναι κατα πολυ ακριβοτερο κ ποιοτικοτερο, ειναι απλα ενα ΠΟΛΥ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ AYTOKINHTO Γι αυτο πιστευω οτι καθε τετοιου ειδους αναφορα ειναι off topic Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pro Δημ. February 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2007 loipon.... me megalh m luph.. simera 20/02/2007 kata tis 10 to prwi apofasisa na dw tous koftes tou TSI... vazw prwti loipon... gemizei voummmmmmm paei prws tis 6500 pataw sumplekti bazw deutera paw n sikwsw t podi m apo ton sumplekti, to sikwnw alla... pou o sumplektis??? kapou ekei katw!! se 2 deuterolepta sikw8ike afou trantaktika oloklhros :( GIATI kuria VW?!? apo oti eida den eimai o monos p t pa8ainw opote.. mipws exei rwthsei kaneis? 2 δευτερολεπτα μου φαινονται παρα πολλα... παντως, παλιοτερα το γκρουπ ειχε βαλει σε πολλα μοντελα μια ντιζα συμπλεκτη (κουκουναρα) που υποτιθεται οτι εκανε πιο ομαλες τις αλλαγες (για τις κυριες)... Βεβαια, πρακτικα το μονο που εκανε ηταν να σου τρωει δισκο-πλατο. Ισως εχουν κανει καμια αντιστοιχη πατεντα και στο τσι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jonnylokis Δημ. February 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2007 παιδεια ολα αυτα που ακουγονται για το προβλημα με το ηλεκτικο γκαζι με εχουν ανησυχησει και περιμενω τελος του μηνα το gt μου! Οταν εκανα τεστ το αμαξι το μονο που ειχα παρατηρησει ηταν μια μικρη καθυστερηση οταν παταγα αποτομα και οριακα το γκαζι στο ξεκινημα, τωρα ακουω διαφορα. Πραγματικα τι σγμβαινει και ποσο επιρεαζει την οδηγηση? ειναι κατι σοβαρο? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DimKav Δημ. February 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2007 παιδεια ολα αυτα που ακουγονται για το προβλημα με το ηλεκτικο γκαζι με εχουν ανησυχησει και περιμενω τελος του μηνα το gt μου! Οταν εκανα τεστ το αμαξι το μονο που ειχα παρατηρησει ηταν μια μικρη καθυστερηση οταν παταγα αποτομα και οριακα το γκαζι στο ξεκινημα, τωρα ακουω διαφορα. Πραγματικα τι σγμβαινει και ποσο επιρεαζει την οδηγηση? ειναι κατι σοβαρο? Ektos apo mia koinos apodekth usterhsh sto gazi(logo tou hlektronikou gaziou pou sumbainei se ola ta autokinhta, se alla perissotero se alla ligotero)kai h opoia dior8onete ean to 8elhseis, egw sto GT mou den exw parathrhsei kamia alh ka8hsterhsh kai h enalagh apo compressor se turbo einai anuparkth , to amaksi deinei se oles ths strofes kai me oles tis taxuthtes (Mias kai to stronw den to exw skisei akoma alla mexri tis 5000rpm pou to exw ftasei KANENA problhma) Oi katoxoi GT as mas poun an parousiazete to 'problhma' tou kolhmenou sumplexth sto kofth kai sto GT gia na kseroume.... Katatalla h8ela kai egw na rwthsw kati. Exei parathrhsei kanenas alos ena elafru triksimo (malon sthn prosthnh anarthsh) merikes fores? Exw kanei mono 2500xiliometra kai 8elw na to afhsw na dw mhpos fugei meta to rontarisma. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Lumens Δημ. February 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2007 Τι να κάνουμε βρε παιδιά; O tempora o mores. Δεν είμαστε πλέον στο 1997 αλλά στο 2007, και προφανώς το τίμιμα που πρέπει να πληρώσεις για να πας από τα 2 αστέρια στα 5 (ή αν θέλετε πρακτικά από το νεκροτομείο στο νοσοκομείο) είναι γύρω στα 350 κιλά βάρος... Κρίμα φίλε μου γιατί μιλούσες σωστά μέχρι τώρα. Αλλά και 'συ έπρεπε να δείξεις πόσο κομπλεξικός είσαι. Αν απαντάει κάπου το παραπάνω ποστ πες μου που, γιατί απλά έγραψα τι γίνεται σε συνθήκες κόντρας μεταξύ κάποιων αυτοκινήτων με απόλυτα φιλικό ύφος και χωρίς ίχνος κομπλεξισμού. Θα έγραφα πολλά τώρα για τα golf και κυρίως τους οδηγούς τους αλλά δε θέλω να ξεκινήσω άλλο ένα flame war. παιδεια ολα αυτα που ακουγονται για το προβλημα με το ηλεκτικο γκαζι με εχουν ανησυχησει και περιμενω τελος του μηνα το gt μου! Οταν εκανα τεστ το αμαξι το μονο που ειχα παρατηρησει ηταν μια μικρη καθυστερηση οταν παταγα αποτομα και οριακα το γκαζι στο ξεκινημα, τωρα ακουω διαφορα. Πραγματικα τι σγμβαινει και ποσο επιρεαζει την οδηγηση? ειναι κατι σοβαρο? Τι διάφορα ακούς; Το αυτοκίνητο turbo lag δεν έχει. Το ηλεκτρονικό γκάζι συμπεριφέρεται καλά και άμεσα γενικά, εκτός της περίπτωσης που το πατήσεις ξαφνικά τέρμα σε συνθήκες πορείας, όπου μεσολαβεί ένας μικρός "νεκρός χρόνος" μέχρι το αυτοκίνητο να αρχίσει να φορτώνει. Κυρίως φαίνεται σε σύντομες προσπεράσεις εντός πόλης. Σοβαρό δεν είναι, αλλά θα πρέπει να το συνηθίσεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.