Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω μερικές ερωτήσεις γιατί δεν βρήκα απάντηση σ'αυτά που διάβασα.

 

1. Ο κινητήρας του απλού TSI έχει διαφορές απο αυτό του gt? Ή διαφορά στα 30 άλογα είναι θέμα εγκεφάλου?

 

 

Σύμφωνα με το EVO που κάνει test το TSI και το GT δεν υπάρχουν διαφορές στους κινητήρες παρά μόνο στον προγραμματισμό του εγκεφάλου.

Δεν πάμε να γκρεμίσουμε αυτούς που μας γκρέμισαν, πάμε να τους δείξουμε πως δεν πέσαμε.

Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο πείρας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

re pedia me keino to palikari pou evale othoni dvd sto golf tou ti egine?xathike?Mas anpse tora kala kala k efige
[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχω το εξής πρόβλημα. Στη θέση των ποδιών του συνοδηγού, όπως έχετε αντιληφθεί όλοι (GT owners) , το πατάκι είναι στενό και ειδικά στο χώρο που δημιουργείται από τον εμπρός δεξί θόλο, δηλ. συγκεκριμένα το δεξί πόδι του συνοδηγού. Εκεί δεν υπάρχει πατάκι και αναγκάζεται ο συνοδηγός να πατάει στη ταπετσαρία που βρίσκεται κάτω από το πατάκι. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα, μετά από λίγο καιρό να φθαρεί και να φανεί η λαμαρίνα του αυτοκινήτου. Υπάρχει κάποιος τρόπος να το προστατεύσουμε;

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

re pedia me keino to palikari pou evale othoni dvd sto golf tou ti egine?xathike?Mas anpse tora kala kala k efige

Δες εδω.. Εχει πολυ πραγμα!!! Ειδικα για Golf

http://www.kalogeropoulos.gr/displayProject.asp?ITMID=5307

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και από εμένα. Εχω διαβασει ολες τις σελιδες του θεματος, γιατι και εγω ενδιαφερομουνα για καινουργιο αμαξι, και το Golf ηταν ένα από ta options που είχα σκεφτει. Από ότι καταλαβαινω ομως, ολοι σας πηρατε ένα αμαξι μονο για την ιπποδύναμη του, και τιποτα αλλο. Ο ενας δε μπορουσε να περιμενει 3 μηνες για το κόκκινο (αληθεια ποτε το πηρες? Κοκκινο ειχε και εχει ετοιμοπαραδοτο η Kosmocar), ο άλλος το πηρε με άλλο σαλονι, κοκ.

Εγω ζητησα 4 πραγματα (δερματινο σαλονι –με μονο 2 επιλογες στο χρωμα – κοκκινο χρωμα –tornado red- ηλιοροφη, DSG, και το ηχοσυστημα με τα 8 ηχεια.) Το θωρησα υπερβολικο να δωσω €28,000 και να περιμενω 4 μηνες, για ένα αμαξι 1400cc.

Δε λεω ότι είναι κακο αμαξι, απλα θεωρω υπερβολικο ολο το “hype” που γινεται γυρω από το GT, ουτε καν GTI και να κοστιζει €28000, όταν με τα ιδια λεφτα πας σε άλλη κατηγορια (με 115 η 125 ιππους) αν αυτό είναι το ζητουμενο.

Link to comment
Share on other sites

nai.oraia ola ayta pou exei o kalogeropoulos alla de ksero an teriazoun me to golf TSI k vasika de grafei times.Ksereis pano kato poso pane?Etsi ki allios apo eparxeia eime k etsi mallon tha ta paraggeilo k tha ta peraso se ilektrologo diko mou.Emena me endiaferei i na valo DVD i na kano fero USB sindesi sto ergostasikao CD-player giati den antexo allo me ta apla CD.oute kan mp3 exei
[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

...Από ότι καταλαβαινω ομως, ολοι σας πηρατε ένα αμαξι μονο για την ιπποδύναμη του, και τιποτα αλλο.

Δε λεω ότι είναι κακο αμαξι, απλα θεωρω υπερβολικο ολο το “hype” που γινεται γυρω από το GT, ουτε καν GTI και να κοστιζει €28000, όταν με τα ιδια λεφτα πας σε άλλη κατηγορια (με 115 η 125 ιππους) αν αυτό είναι το ζητουμενο.

 

Έχεις σκεφτεί την περίπτωση να είναι ταυτόχρονα και διασκεδαστικό αυτοκίνητο;

Υπάρχει κάποιο εξίσου διασκεδαστικό με χαμηλότερη τιμή (κτήσης και χρήσης);

Link to comment
Share on other sites

eliasj welcome στην παρέα μας,

Ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω το συμπέρασμα από το όλο σου Post, καθώς μιλάς για το GΤ, ένα 1400σαρι! με προσθήκη ακριβών extras που του απογειώνεις την τιμή στα 28000! Πιο το νόημα? Κάποιος που το αγοράζει με 25000 παρακάτι δεν νομίζεις ότι έκανε καλή αγορά?

Πάμε παρακάτω, στην δική σου δηλαδή περίπτωση, Αν το συγκρίνουμε με κάποιο άλλο στα 28000 θα δεις ότι σίγουρα δεν θα έχει 2 σημαντικά στοιχεία DSG και ροπές!!!. Αλλά ας έρθουμε στην ουσία γιατί μάλλον αυτή θα είχες κατά νου γράφοντας το Post σου... Μιλάμε για το Volvo C30 1.8 ή 2.0? Τελοσπάντων νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, όχι γιατί το volvo δεν είναι ένα καλό αμάξι, αλλά γιατί όσοι εδώ μιλάνε για GΤ έχουν άλλο τρόπο σκέψης...νομίζω. Ποιός είναι αυτός? Ατελείωτα Γκάζια, σε ένα πολύ καλό περιτύλιγμα (βλέπε πλαίσιο-βράχος, πολλαπλών συνδέσμων πίσω, φρένα GTi), αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής και όλα αυτά...με τιμή "τρέχα βρες άλλο να συγκρίνεις" Δηλαδή πολύ υψηλή Overall απόδοση....

 

Και τέλος αν μου πεις ότι σου έφτασε 29000+ euro το δικό σου Volvo, ένα θα σου πω εγώ, πως υπάρχει εκεί γύρω, δίνοντας κάτι παραπάνω, ένα Golf που το λενε GTI, με DSG και με τα μοναδικά του καρό bucket που εκεί να δεις για τι Beauty Μιλάμε....

 

Μην με παρεξηγείς σου γράφω καθαρά την γνώμη μου...

Δεν πάμε να γκρεμίσουμε αυτούς που μας γκρέμισαν, πάμε να τους δείξουμε πως δεν πέσαμε.

Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο πείρας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Έχεις σκεφτεί την περίπτωση να είναι ταυτόχρονα και διασκεδαστικό αυτοκίνητο;

Υπάρχει κάποιο εξίσου διασκεδαστικό με χαμηλότερη τιμή (κτήσης και χρήσης);

Για αυτο και ηταν ενα απο τα αμαξια που ειχα στη λιστα μου, πριν τελικα αγορασω. Αλλα να παρω ενα αμαξι, που θα εχω για 3 χρονια, και να μην αισθανομαι ανετα σε αυτο και να το πληρωσω οσο αυτο που πηρα, μονο για το κινητηρα του, ειναι too much. Οι αναγκες του καθενα μας, ειναι διαφορετικες. Δε σημαινει οτι η βασικη του εκδοση στα €22300 (για το TSI DSG kai €24000 για το GT DSG ) δεν αξιζει. €28000 ομως σιγουρα ειναι παρα πολλα για 1400cc

Link to comment
Share on other sites

eliasj welcome στην παρέα μας,

Ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω το συμπέρασμα από το όλο σου Post, καθώς μιλάς για το GΤ, ένα 1400σαρι! με προσθήκη ακριβών extras που του απογειώνεις την τιμή στα 28000! Πιο το νόημα? Κάποιος που το αγοράζει με 25000 παρακάτι δεν νομίζεις ότι έκανε καλή αγορά?

Πάμε παρακάτω, στην δική σου δηλαδή περίπτωση, Αν το συγκρίνουμε με κάποιο άλλο στα 28000 θα δεις ότι σίγουρα δεν θα έχει 2 σημαντικά στοιχεία DSG και ροπές!!!. Αλλά ας έρθουμε στην ουσία γιατί μάλλον αυτή θα είχες κατά νου γράφοντας το Post σου... Μιλάμε για το Volvo C30 1.8 ή 2.0? Τελοσπάντων νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, όχι γιατί το volvo δεν είναι ένα καλό αμάξι, αλλά γιατί όσοι εδώ μιλάνε για GΤ έχουν άλλο τρόπο σκέψης...νομίζω. Ποιός είναι αυτός? Ατελείωτα Γκάζια, σε ένα πολύ καλό περιτύλιγμα (βλέπε πλαίσιο-βράχος, πολλαπλών συνδέσμων πίσω, φρένα GTi), αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής και όλα αυτά...με τιμή "τρέχα βρες άλλο να συγκρίνεις" Δηλαδή πολύ υψηλή Overall απόδοση....

 

Και τέλος αν μου πεις ότι σου έφτασε 29000+ euro το δικό σου Volvo, ένα θα σου πω εγώ, πως υπάρχει εκεί γύρω, δίνοντας κάτι παραπάνω, ένα Golf που το λενε GTI, με DSG και με τα μοναδικά του καρό bucket που εκεί να δεις για τι Beauty Μιλάμε....

 

Μην με παρεξηγείς σου γράφω καθαρά την γνώμη μου...

Γραφαμε ταυτοχρονα Vasilis2006:)

€28350 το 1.8 εκδοση summum + το high performance ηχοσυστημα. Το θεμα δεν ειανι αυτο ομως. Οπως και εσυ λες για το περυτιλιγμα, για μενα δεν ειναι και τοσο καλο. Και οπως εγραψα στο προηγουμενο post, οι αναγκες οι δικες μου ειναι διαφορετικες. Οσο για το GTI γιατι να μη πηγαινα στο Focus St η στο C30 T5?;)

Link to comment
Share on other sites

Kακώς κολλάς στο θέμα των κυβικών.

 

Το Volvo είναι όμορφο και κυρίως ξεχωριστό σχήμα. Το εσωτερικό μέσα θα είναι σίγουρα πιο ακριβό από του Golf. Υστερεί όμως σε χώρους και όπως προείπαν είτε πάρεις το 1,8 είτε το 2,0 υστερεί σε επιδόσεις και βέβαια στερείται της επιλογής DSG.

 

Ο κάθε ένας με τις προτεραιότητές του βέβαια.

 

Καλοτάξιδο να είναι! :-)

Link to comment
Share on other sites

Ο ενας δε μπορουσε να περιμενει 3 μηνες για το κόκκινο (αληθεια ποτε το πηρες? Κοκκινο ειχε και εχει ετοιμοπαραδοτο η Kosmocar)

 

Καταρχήν να σας πώ οτι μέχρι το τέλος του μήνα θα έχω ένα golf tsi 3-θυρο sport σε ανθρακι (σκούρο ασημί) χρώμα. Θα το προτιμούσα σε κόκκινο ή άσπρο χρώμα αλλά δεν υπήρχε έτοιμο και θα έπρεπε να περιμένουμε 4 μήνες.

Βέβαια το άσπρο και το κόκκινο είναι πιο ωραία όταν είναι διαφορετική η μάσκα (gt/gti)

γιατί κάνει ωραία αντίθεση.

+ οτι δεν είναι καθαρά δικό μου και μετράει και των άλλων η γνώμη.

 

Εγω ζητησα 4 πραγματα (δερματινο σαλονι –με μονο 2 επιλογες στο χρωμα – κοκκινο χρωμα –tornado red- ηλιοροφη, DSG, και το ηχοσυστημα με τα 8 ηχεια.) Το θωρησα υπερβολικο να δωσω €28,000 και να περιμενω 4 μηνες, για ένα αμαξι 1400cc.

Δε λεω ότι είναι κακο αμαξι, απλα θεωρω υπερβολικο ολο το “hype” που γινεται γυρω από το GT, ουτε καν GTI και να κοστιζει €28000, όταν με τα ιδια λεφτα πας σε άλλη κατηγορια (με 115 η 125 ιππους) αν αυτό είναι το ζητουμενο.

 

Άμα ήταν να δώσω 28000 euro και όχι τα 20000 που θα δώσω θα έπαιρνα το gti και σε κόκκινο χρώμα και θα περίμενα και κάμποσους μήνες και δεν θα με ένοιαζε να είχα dsg , ηλιοροφή και ηχοσύστημα με 8 ηχεία γιατί δεν μου χρειάζονται στο αυτοκίνητο.

Ο καθένας έχει διαφορετική άποψη για το αυτοκίνητο και το χρησιμοποιεί με διαφορετικό τρόπο.

Ο ένας θέλει να έχει δύναμη για να παίζει, ο άλλος θέλει να έχει άνεση και χώρους, ο άλλος απλά θέλει να κάνει την μόστρα του.;)

 

btw το gti edition 30 είναι πολύ ωραίο με τις μαύρες ζάντες του.:lol:

Link to comment
Share on other sites

Οι αναγκες του καθενα μας, ειναι διαφορετικες. €28000 ομως σιγουρα ειναι παρα πολλα για 1400cc

 

Πολλά τα 28000 για ένα 1400cc αυτοκίνητο αλλά μήπως και το c30 δεν είναι πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει; (Σίγουρα για να το επιλέξεις θα έχεις σκεφτεί κάποια πράγματα και δε θέλω να πω οτι έκανες λάθος επιλογή...)

 

125hp-165Nm: Απέχει απο το διασκεδαστικό.

Εσωτερικοί χώροι-υλικά: Πλησιάζει στο άνετο.

Σύγκριση με άλλα της κατηγορίας του (to golf V gt δεν ανήκει σε αυτά): :( ;;;

 

Μάλλον λοιπόν είναι θέμα αναγκών, αισθητικής και τρόπου θέασης κάποιων πραγμάτων.

 

Όπως και να χει καλοτάξιδο. Να έχεις πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

nai.oraia ola ayta pou exei o kalogeropoulos alla de ksero an teriazoun me to golf TSI k vasika de grafei times.Ksereis pano kato poso pane?Etsi ki allios apo eparxeia eime k etsi mallon tha ta paraggeilo k tha ta peraso se ilektrologo diko mou.Emena me endiaferei i na valo DVD i na kano fero USB sindesi sto ergostasikao CD-player giati den antexo allo me ta apla CD.oute kan mp3 exei

Δεν σε καταλαβαινω... Το λινκ που σου εδωσα εχει παρα πολλα Golf (το αν ειναι GT, GTi η απλα FSi δεν παιζει κανενα ρολο μιας και η κεντρικη κονσολα ειναι ιδια!) στα οποια μπηκαν οθονες 2 din οπως του φιλου παραπανω!!

Μαλιστα εχει πολλες διαφορετικες επιλογες για να δεις τι σου ταιριαζει...

 

Οσο για τις τιμες, αν κανεις μια περιηγηση στο site εχει μεσα ολα τα προιοντα και τις τιμες τους!

Link to comment
Share on other sites

Από ότι καταλαβαινω ομως, ολοι σας πηρατε ένα αμαξι μονο για την ιπποδύναμη του, και τιποτα αλλο.

 

Δηλαδή το mkV είναι ένα από τα χειρότερα στην κατηγορία, αλλά με την προσθήκη του TSI γίνεται τουλάχιστον γρήγορο. Αυτό μας λες τώρα;

 

Εγώ ζητησα 4 πραγματα (δερματινο σαλονι –με μονο 2 επιλογες στο χρωμα – κοκκινο χρωμα –tornado red- ηλιοροφη, DSG, και το ηχοσυστημα με τα 8 ηχεια.)

 

Το δερμάτινο σαλόνι δε νομίζω ότι είναι στάνταρ στην κατηγορία, συνεπώς δικαιολογείται να αργεί. Το ίδιο και το DSG, μην ξεχνάς ότι ζήτησες το καλύτερο αυτόματο κιβώτιο της αγοράς αυτή τη στιγμή (και φαντάσου τι ζήτηση θα έχει παγκοσμίως). Για το χρώμα και την ηλιοροφή, που είναι συνηθισμένες επιλογές, απλά έπρεπε να ψάξεις και σε άλλο αντιπρόσωπο.

 

Το θωρησα υπερβολικο να δωσω €28,000 και να περιμενω 4 μηνες, για ένα αμαξι 1400cc.

 

Μετά από 8 μήνες και 100 σελίδες στο forum, ακόμα ορισμένοι το βλέπουν σαν 1400άρι. Ειλικρινά, πείτε μου, εκτός από την εφορία, ΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ενδιαφέρει ο κυβισμός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου;

 

όταν με τα ιδια λεφτα πας σε άλλη κατηγορια (με 115 η 125 ιππους) αν αυτό είναι το ζητουμενο.

 

Λοιπόν, το βρήκα. Ακύρωσε το Volvo σου και μπορείς να πάρεις ένα Hyundai Sonata. Μιλάμε για άλλη κατηγορία και με μόλις 21.000...

 

Φίλε Ηλία, πέρα από την πλάκα, μιλάμε για ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας, το οποίο πέρα από όλα τα άλλα, τυχαίνει να εφοδιάζεται και με έναν εξαιρετικό κινητήρα. Άρα δε μπορεί να το πήραμε μόνο για την ιπποδύναμή του. Αν ήταν έτσι, τότε πριν βγει ο TSI δε θα έπαιρνε κανένας Golf. Οι πωλήσεις όμως άλλα λένε. Όσο για το Volvo, όπως θα γνωρίζεις είναι ένα Focus με lifestyle περιτύλιγμα, κάτι όχι απαραίτητα κακό βέβαια. Κάποιοι θα πουν ότι το Focus είναι πιο φτηνό και έχει πιο σπορ στήσιμο. Κάποιοι ότι Volvo είναι πιο πολυτελές. Εν πάσει περιπτώσει, δεν κατακρίνω την επιλογή σου. Δε μπορούμε όλοι να πάρουμε το ίδιο αυτοκίνητο. Μπορώ όμως να σου πω ότι δε θα το έπαιρνα γιατί:

1) Είναι εξίσου ακριβό με ένα GT προσφέροντας διαφορετικά όμως πράγματα.

2) Υποκειμενικό: είναι άσχημο στο πίσω μέρος του, αν και, ομολογουμένως, πρωτότυπο.

3) Είναι αποκλειστικά τρίθυρο ΚΑΙ τετραθέσιο, έχοντας παράλληλα και αρκετά μικρότερους χώρους

4) Έχει απαράδεκτη αντιπροσωπεία (τουλάχιστον στην Πάτρα). Η αντιπροσωπεία στην Πάτρα είναι 100% υπεύθυνη για το γεγονός ότι ο πατέρας μου δεν έχει αυτή τη στιγμή ένα S40, παρότι είχε καταλήξει σε αυτό το μοντέλο μετά από σκέψη.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Το δερμάτινο σαλόνι δε νομίζω ότι είναι στάνταρ στην κατηγορία, συνεπώς δικαιολογείται να αργεί. Το ίδιο και το DSG, μην ξεχνάς ότι ζήτησες το καλύτερο αυτόματο κιβώτιο της αγοράς αυτή τη στιγμή (και φαντάσου τι ζήτηση θα έχει παγκοσμίως). Για το χρώμα και την ηλιοροφή, που είναι συνηθισμένες επιλογές, απλά έπρεπε να ψάξεις και σε άλλο αντιπρόσωπο.

Πηγα στη Kosmocar Αργυρουπολη και Autonet Βαρης-Κορωπιου. Ολοι οι αντιπροσωποι εχουν online συστημα και βλεπουν τι υπαρχει διαθεσιμο. Για το DSG συμφωνω απολυτα, για αυτο το ηθελα :)

 

 

Λοιπόν, το βρήκα. Ακύρωσε το Volvo σου και μπορείς να πάρεις ένα Hyundai Sonata. Μιλάμε για άλλη κατηγορία και με μόλις 21.000...

Ειναι λιγο :offtopic: αυτο.

 

Φίλε Ηλία, πέρα από την πλάκα, μιλάμε για ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας, το οποίο πέρα από όλα τα άλλα, τυχαίνει να εφοδιάζεται και με έναν εξαιρετικό κινητήρα. Άρα δε μπορεί να το πήραμε μόνο για την ιπποδύναμή του. Αν ήταν έτσι, τότε πριν βγει ο TSI δε θα έπαιρνε κανένας Golf. Οι πωλήσεις όμως άλλα λένε. Όσο για το Volvo, όπως θα γνωρίζεις είναι ένα Focus με lifestyle περιτύλιγμα, κάτι όχι απαραίτητα κακό βέβαια. Κάποιοι θα πουν ότι το Focus είναι πιο φτηνό και έχει πιο σπορ στήσιμο. Κάποιοι ότι Volvo είναι πιο πολυτελές. Εν πάσει περιπτώσει, δεν κατακρίνω την επιλογή σου. Δε μπορούμε όλοι να πάρουμε το ίδιο αυτοκίνητο. Μπορώ όμως να σου πω ότι δε θα το έπαιρνα γιατί:

1) Είναι εξίσου ακριβό με ένα GT προσφέροντας διαφορετικά όμως πράγματα.

2) Υποκειμενικό: είναι άσχημο στο πίσω μέρος του, αν και, ομολογουμένως, πρωτότυπο.

3) Είναι αποκλειστικά τρίθυρο ΚΑΙ τετραθέσιο, έχοντας παράλληλα και αρκετά μικρότερους χώρους

4) Έχει απαράδεκτη αντιπροσωπεία (τουλάχιστον στην Πάτρα). Η αντιπροσωπεία στην Πάτρα είναι 100% υπεύθυνη για το γεγονός ότι ο πατέρας μου δεν έχει αυτή τη στιγμή ένα S40, παρότι είχε καταλήξει σε αυτό το μοντέλο μετά από σκέψη.

 

1. Σωστο

2. Εμενα μου αρεσει το πισω:)

3. Ακριβως. Και το Golf 3d θα το επαιρνα

4. Κοιτα να δεις. Και η Karenta στην Αργυρουπολη ειναι αστα να πανε. Σου λενε αυτο εδω εχω, αν θες παρτο. Στην Autonet ειναι πολυ ευγενικοι και εχουν καλο customer service.

Το budget που ειχα ηταν €26000 για αυτο το λογο ειχα 3 αμαξια προς αξιολογηση. Golf, Focus kai C30. Τελικα πηρα το C30. Και παλι θελω να τονισω οτι το Golf μου αρεσει, αλλα σαν ολοκληρωμενο πακετο το C30 μου προσφερε πιο πολλα (εκτος απο δυναμη) απο τα αλλα.

Link to comment
Share on other sites

...ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ, ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΜΕ ΤΟ RCD 500 ΜΕ 10 ΗΧΕΙΑ, ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, CRUISE CONTROL, ΥΠΟΒΡΑΧΙΟΝΙΟ,ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ PLUS, ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΒΡΟΧΗΣ-ΦΩΤΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΝ ΔΩΡΟ ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ Κ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΗ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΑ ΕΞΤΡΑ ΑΝΗΛΘΑΝ ΜΟΛΙΣ ΣΤΙΣ 2000 Ε. ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΕ ΜΑΥΡΟ ΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ Η ΓΛΥΚΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ. ΔΗΛΑΣΗ ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΟΜΟΡΦΑ? ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΛΟΓΟΣ ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΦΤΩΧΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΛΠ
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φίλε eliasg καλορίζικο και καλοτάξιδο το αυτοκίνητο σου. Το volvo C30 είναι καινούργιο στην αγορά και περιμένουμε να δούμε τι θα βγεί. Το golf από την άλλη είναι ένα αναγνωρισμένο αυτοκίνητο με υψηλή τιμή μεταπώλησης ενω αντίστοιχα το volvo δεν έχει δείξει τέτοια σημάδια (σε όλα τα μοντέλα) σ' αυτόν τον τομέα. Θα σου πω επίσης ότι επιπλέον είναι τετραθέσιο αποκλειστικά με μικρούς χώρους γενικότερα σε αντίθεση με το vw. Θα έλεγα ότι είναι μια πιο συμβατική λύση με ένα καλύτερο design αν και το θέμα της εμφάνισης είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό. π.χ. dj aris: <<είναι άσχημο στο πίσω μέρος του, αν και, ομολογουμένως, πρωτότυπο>>.

Τα γούστα του καθενός είναι διαφορετικά, αλλά το golf δεν το επιλέγει κανείς μόνο και μόνο για την ιπποδύναμη του έχει και άλλα χαρακτηριστικά που το καθιστούν μια από τις πρώτες επιλογές.

Link to comment
Share on other sites

...ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ, ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΜΕ ΤΟ RCD 500 ΜΕ 10 ΗΧΕΙΑ, ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, CRUISE CONTROL, ΥΠΟΒΡΑΧΙΟΝΙΟ,ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ PLUS, ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΒΡΟΧΗΣ-ΦΩΤΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΝ ΔΩΡΟ ΤΟΝ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ Κ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΗ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΑ ΕΞΤΡΑ ΑΝΗΛΘΑΝ ΜΟΛΙΣ ΣΤΙΣ 2000 Ε. ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΕ ΜΑΥΡΟ ΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ Η ΓΛΥΚΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ. ΔΗΛΑΣΗ ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΟΜΟΡΦΑ? ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΛΟΓΟΣ ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΦΤΩΧΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΛΠ

ΦΙΛΕ jonnylokis ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΧΘΕΣ, ΣΧΕΔΟΝ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΒΡΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ , ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΥΝ ΗΛΙΟΡΟΦΗ ΚΑΙ ΔΕΡΜΑ ΣΕ ΜΠΛΕ ΑΝΘΡΑΚΙ (ΠΕΡΛΕ). ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ , ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ , ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΡΩΣΩ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ.

 

ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΡΩΤΑΓΕ ΓΙΑ ΤΟ RCD500 ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΠΑΣΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ!!!!(ΓΕΝΙΚΑ ΔΕ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ)

 

Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ PLUS ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ) ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ!!! 2 ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ. ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ.... ΧΡΗΣΙΜΟ!

 

ΤΑ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝΥΣΤΕΡΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ GOLFAKI ΑΠΟ ΧΩΡΟΥΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤA ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ (ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ) ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η CONSOLA ΤΟΥ RCD500 ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ (EINAI KAI PANEMORFH , EIDIKA TO ΒΡΑΔΥ) ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ PLUS ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ, ΟΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ RCD, ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΟΘΩΝΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΡΩΣΤΑ ΣΟΥ!!! ΟΜΩΣ Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΕΒΑΖΑ ΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΛΗΤΟ ΚΑΙ ΑΔΕΙΟ....

 

ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ , ΚΑΛΗ ΑΝΑΜΟΝΗ!! (ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΠΟ)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!

ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΑΠΟ ΝΟΕΜΒΡΗ Κ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ¨:)

ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΣΑ ΛΕΣ. ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝΕΒΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΕ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΠΕΡΝΕ. ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΝΣΤΑΣΗ Η ΗΛΙΟΡΟΦΗ. ΟΣΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΕΤΙΑΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΩ ΔΙΟΤΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΡΙΓΜΟΥΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ RCD 500 ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ. ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΚΑΛΟ ΤΙ ΕΝΟΕΙΣ? ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΑΠΟ ΤΟ RCD 300 Η ΜΗΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΗΧΕΙΑ? ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΘΕΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ RCD 300? ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΝΙΚΕΛ? ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έλεος! Διαβάστε λίγο και τους Όρους Χρήσης:

Απαγορεύεται η αποκλειστική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων για τη δημοσίευση οποιουδήποτε κειμένου. Τα κεφαλαία είναι ενοχλητικά και καθιστούν δυσανάγνωστες τις δημοσιεύσεις. Παράλληλα, η χρήση των κεφαλαίων γραμμάτων στη netiquette του Διαδικτύου, ισοδυναμεί με την αύξηση τόνου και πιθανότητα θα προκαλέσει αρνητικές αντιδράσεις στους επισκέπτες/χρήστες του myphone.gr και τους διαχειριστές του.

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Sorry aimilios εχεις δικιο.

 

Κατατάλλα jonnylokis, οσον αφορα την ηλιοροφη δεν εχω ακουσει κατι σχετικο, επαναπαυομαι στην εγγυημενη ποιοτητα VW και ελπιζω πως δε 8α αντιμετωπισω προβληματα στο μελλον.

 

Περιμενα και εγω 4 μηνες για να το παραλαβω απο τον Αυγουστο, και ενας βασικος λογος ηταν και το RCD500. Οχι τοσο για τα 10 ηχεια μιας και εχεις την δυνατοτητα να τα τοποθετησεις και στην Ελλαδα , αλλα για τη δυνατοτητα να αναπαραγω MP3(λαμβονοντας υποψην, πως εχω ιδιαιτερη προτιμηση στο εργοστασιακο στερεοφωνικο για το τροπο που δενει ,εμφανισιακα, με το συνολο του αυτοκινητου), οσον αφορα την αποδωση δε περιμενα τιποτα το εξαιρετικο.

 

Τελικα εφτασα στην αντιπροσωποια με ενα CD mp3 στο χερι , και οταν τελικα εμεινα μονος μου με το GT φορτωσα το NEW YORK tou PAUL OAKENFOLD οπου σε μερικα σημεια εχει και κατι καλα μπασακια και εμεινα εκπλικτος!. Δεν ειμαι ο τύπος που θα τσεκαρι αν το Λα Διεση στο Κοντρα μπασο της :O Συμφωνικης του Μοναχου ακουγετε οπως θα επρεπε, ομως μπορω να πω πως ειμαι ιδιαιτερα ικανοποιημενος για την επιλογη μου να περιμενω το RCD500. Τοσο οι ψυλες οσο και η χαμηλες και οι μεσεες συχνοτητες ειναι αρκετα ευδιακριτες και ακουγονται αψογα ακομα και σε αρκετα δυνατη ενταση. (Δεν το εχω τσιτωση γιατι πιστευω πως οπως η μηχανη του αυτοκινητου ετσι και τα ηχεια πρεπει να στρωνωνται σταδιακα και αυτα).

 

Δε ξερω αν υπαρχει ουσιαστικη διαφορα στην αποδωση , καθως και στη δυνατοτητα των ρυθμισεων του ηχου, με το RCD300 αλλα πριν κανα μηνα ενας φιλος μου πηρε ενα TSI me to 300 οποτε θα τα συγκρινω και θα σας ενημερωσω.

 

Τα κουμπια ειναι Νικελ και φωτιζουν οπως και ολα τα υπολοιπα καλουδια του GOLF (κλιματισμος), ενα υπεροχο , αποκοσμο , electic μπλε που δενει μοναδικα με τα οργανα (στροφωμετρο , ταχημετρο) ακριβως μπροστα σου...ειναι σκετη κ....

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ξέρει κανείς όλους τους τύπους λάμπας του GT? Που μπορώ να τους δω? (Μικρές λάμπες, Μεσαία, Μεγάλη σκάλα, προβολάκια). Το μόνο που ξέρω είναι ότι τα μεσαία είναι Η7.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...