nickolas84 Δημ. January 4, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2007 To πρώτο διάστημα μετά την αλλαγή των λαδιών και για 2-3000χλμ. υπάρχουν αυξημένες φθορές στον κινητήρα. Συνεπώς η συχνή αλλαγή λαδιών δεν είναι το καλύτερο. Μια μέση λύση είναι σε αυτοκίνητα που με φουλ συνθετικά προτείνεται αλλαγή στις 30.000χλμ αυτά να αλλάζονται στις 15.000χλμ. Άλλωστε όπως έχουμε ξαναπεί, όταν ο κατασκευαστής λέει 30.000χλμ. αυτό είναι το δυσμενές σενάριο...μπορεί υπό ιδανικές συνθήκες τα λάδια να άντεχαν και για 60.000χλμ. Υπάρχουν φορτηγά με προγραμματισμένες αλλαγές λαδιών ανά 100 ή 150 χιλιάδες χιλιόμετρα, των οποίων οι κινητήρες αντέχουν για... 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opus Δημ. January 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2007 Option 2: Magkes parelava to parakato kai anamenete na to sindeso mexri tin alli ebdomada.Stoixise 100 Euros. Etsi sigoura RCD 300 me MP3 kai Line in. Rixte mia matia. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150058371238&sspagename=ADME:L:RTQ:US:1 Οντως φιλε lafiera μας ανοιξες την ορεξη.Περιμενουμε λεπτομερειες...... :D :D :D Παράθεση ---------------- VW GOLF V 1.4 TSi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aneuthinos Δημ. January 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2007 To πρώτο διάστημα μετά την αλλαγή των λαδιών και για 2-3000χλμ. υπάρχουν αυξημένες φθορές στον κινητήρα. Συνεπώς η συχνή αλλαγή λαδιών δεν είναι το καλύτερο. Ομολογω αυτο δεν το εχω ξανακουσει. Μπορεις να δωσεις περισσοτερες πληροφοριες? Δλδ γιατι το φρεσκο λαδι προκαλει αυξημενες φθορες, κ μαλιστα για 2-3000 χλμ? Αν δεν κανω λαθος σε πολλα turbo (εστω κ πιο πιεσμενα π.χ. Evo, Impreza) οι συχνες αλλαγες λαδιων, ακομα κ καθε 5000 χλμ, επιβαλλονται. Και στα Honda -π.χ. νεο Civic- οι αλλαγες λαδιων ειναι καθε 7500 χλμ βασει της αντιπροσωπειας. Ασε που πιστευω οτι ο σωστος τροπος για να υπολογισεις τα μεσοδιαστηματα αλλαγης λαδιων θα ηταν να λαβεις υποψη κ τις ωρες λειτουργιας του κινητηρα. Γιατι ενας που κινειται καθε μερα στο κεντρο της Αθηνας μπορει να κανει 5000 χλμ σε 6 μηνες αλλα οι ωρες λειτουργιας του κινητηρα του να ειναι πολυ περισσοτερες απο καποιον που εχει κανει 5000 χλμ σε ανοικτο δρομο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. January 4, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2007 Ομολογω αυτο δεν το εχω ξανακουσει. Μπορεις να δωσεις περισσοτερες πληροφοριες? Δλδ γιατι το φρεσκο λαδι προκαλει αυξημενες φθορες, κ μαλιστα για 2-3000 χλμ? Αν δεν κανω λαθος σε πολλα turbo (εστω κ πιο πιεσμενα π.χ. Evo, Impreza) οι συχνες αλλαγες λαδιων, ακομα κ καθε 5000 χλμ, επιβαλλονται. Και στα Honda -π.χ. νεο Civic- οι αλλαγες λαδιων ειναι καθε 7500 χλμ βασει της αντιπροσωπειας. Ασε που πιστευω οτι ο σωστος τροπος για να υπολογισεις τα μεσοδιαστηματα αλλαγης λαδιων θα ηταν να λαβεις υποψη κ τις ωρες λειτουργιας του κινητηρα. Γιατι ενας που κινειται καθε μερα στο κεντρο της Αθηνας μπορει να κανει 5000 χλμ σε 6 μηνες αλλα οι ωρες λειτουργιας του κινητηρα του να ειναι πολυ περισσοτερες απο καποιον που εχει κανει 5000 χλμ σε ανοικτο δρομο. Αυτό που λέω για αυξημένες φθορές είναι κάπου χαμένο σε αυτό το thread του 4ΤΡΟΧΟΙ forum:http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=550&postdays=0&postorder=asc&start=0 (124 σελίδες) Ακριβώς επειδή υπάρχουν πολλές μεταβλητές οι εταιρείες δίνουν μεγάλα περιθώρεια ασφαλείας στις χιλιομετρικές αποστάσεις που δίνουν. Μόνο σε εξαιρετικές συνθήκες (πχ. πολλά χιλιόμετρα στην πίστα) πιθανώς να βγεις εκτός των υπολογισμών των εταιρειών και να χρειάζεσαι νωρίτερα αλλαγές λαδιών. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AntonisKok Δημ. January 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2007 Συμφωνώ μαζί σου aneythinos και προσπαθώ να κάνω αυτά που λες. Το αμάξι ακόμη (έχω 200 km) δεν έχει ξεπεράσει τις 4.000 rpm εκτός από 1-2 φορές κι αυτές κατά λάθος. Όσο για τα λάδια, από την αντιπροσωπεία μου είπε ο πωλητής - και όχι από το συνεργέιο - ότι ήρθε με Castrol. Οι προδιαγραφές της VW στο βιβλιαράκι γράφουν για αυτοκίνητα με longlife service (φαντάζομαι είναι όλα τα GT στην Ελλάδα) λάδια VW 504 00, VW 503 01. Τώρα τα Castrol που λένε ότι έχει μέσα, ξέρει κανείς τι είναι; Το λάδι που φοράει το αυτοκίνητο είναι Castrol SLX III long life με οδηγία VW 504.00 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. January 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2007 Το λάδι που φοράει το αυτοκίνητο είναι Castrol SLX III long life με οδηγία VW 504.00 Σήμερα μίλησα με την αντιπροσωπεία (ΕΤΕΑ) γι'αυτο το θέμα και είχα 2 απαντήσεις. 1) Στην αρχή ρώτησα τον πωλητή και μου είπε ότι από Γερμανία έρχεται με λάδι 5W-30. Aυτοί βάζουν shell 2) Στο συνεργείο μου είπε κάποιος μηχανικός ότι δεν υπάρχει μάρκα συγκεκριμένη και βάζουν το λάδι της vw 5W-30. Aν θέλω μπορώ να πάω να πάρω από αυτούς για να συμπληρώνω. Οι κρίσεις δικές σας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. January 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2007 Οντως φιλε lafiera μας ανοιξες την ορεξη.Περιμενουμε λεπτομερειες...... :D :D :D Παιδιά ρίξτε μια ματιά σ'αυτή τη σελίδα (γι'αυτούς που δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες)... http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150072215838&ru=http%3A%2F%2Fsearch.ebay.com%3A80%2Fsearch%2Fsearch.dll%3Ffrom%3DR40%26satitle%3D150072215838%26fvi%3D1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasandro Δημ. January 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2007 Εγώ έχω βάλει στο πρόγραμμα αυτό (δεν έχω ρωτήσει τιμή αλλά φαίνεται αρκετά ελκυστική λύση): http://www.kalogeropoulos.gr/ProductList.asp?ITMID=6764 Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.dension.com/icelinkgateway300.php Μια πρώτη σκέψη είναι να δοκιμάσω να το τοποθετήσω (με πατέντα) στο ντουλαπάκι οδηγού (αν χωράει) Παράθεση http://iliasandro.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. January 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2007 Μια ερωτησούλα, ξέρει κανείς πως μπορώ να βγάλω τον εσωτερικό καθρέπτη του παρμπριζ για να κρεμάσω σταυρό; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bouhou2 Δημ. January 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2007 αμα ο σταυρος ειναι στυλ κομποσχοινι και δεν χωραει τοτε βαλτον στο λεβιε... αμα ειναι αλυσιδα κατι γινεται αλλα για να ρωτας.......δυσκολα....:rolleyes: μαλλον με κανα αποτομο στραβηγμα αλλα καλυτερα ρωτα στην αντιπροσωπια Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. January 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2007 tsirizoun se kanenan ta frena?filos ta phge gia xusimo k takakia k plakes alla tipota...tou eipan pws auto sumbenei giati den exoun amianto epeidh htan karkinogono.to tsi exei idia diskofrena me gt? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasandro Δημ. January 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2007 tsirizoun se kanenan ta frena?filos ta phge gia xusimo k takakia k plakes alla tipota...tou eipan pws auto sumbenei giati den exoun amianto epeidh htan karkinogono.to tsi exei idia diskofrena me gt? Τρίζουν τα άτιμα...:mad: Κι εγώ πήγα στην αντιπροσωπεία αλλά τίποτα... Έχω μάλιστα την εντύπωση οτι δεν τα κοίταξαν καν. Παράθεση http://iliasandro.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
george_mech Δημ. January 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2007 Στο GT τριζουν ή στο TSI? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gka Δημ. January 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2007 Στο GT τριζουν ή στο TSI?Στο tsi δεν έχουν τρίξει (5000km) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasandro Δημ. January 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2007 Στο GT τριζουν ή στο TSI? Στο gt απο τα 9000 χλμ περίπου. Παράθεση http://iliasandro.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
george_mech Δημ. January 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2007 Ενας φίλος μου έχει πάρει το Fiat Grande Punto και το τρίζουν τα φρένα. Ρώτησε και του είπαν πως είναι οικολογικά γι' αυτό τρίζουν...Και στη Alfa τρίζουν είπαν... Σόρυ παίδες αλλα δεν θα δώσω 25 χιλιάρικα σκαστά για να μου τρίζουν τα φρένα μετα τα 9.000 χλμ...Ας βοηθήσει κάποιος... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. January 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2007 σε ολλα τριζουν ρε παιδια και στο c4 μου . ειναι αυτο που αναφερθηκε οτι δλδ ειναι οικολογικα χωρις αμιαντο . και τι κανει δλδ επειδη δεν εχουν αμιαντο δημιουργηται στατικος ηλεκτρισμος ο οποιος τραβαει σκόνη η σκονη καθετε στα τακακια και ετσι τα κανει να σφιρίζουν . ε τωρα για λυση απλα αλλαζουμε τα τακακκια και βαζουμε σκληροτερα τα οποια εχουν μεγαλητερη τριβη . Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. January 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2007 με μαλακοτερα εχουμε καλυτερα φρενα.. εγω πιστευω πως αν απλα αλλαξουν μαρκα θα ναι οκ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Oggy Δημ. January 7, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2007 Ρε παιδιά ξέρει κανείς τι παίζει με το RCD-500? Είναι καλό? Απόδοση ηχείων & MP3 Player? Παραλαμβάνω σε ένα μήνα TSI με RCD-500 και χειριστήρια στο τιμόνι και δεν έχω ιδέα για τον ήχο του....:cool: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafevolution Δημ. January 7, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2007 Καλησπέρα μάγκες! Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο thread αλλά το έχω διαβάσει σχεδόν όλο.:p Καταρχήν να σας πώ οτι μέχρι το τέλος του μήνα θα έχω ένα golf tsi 3-θυρο sport σε ανθρακι (σκούρο ασημί) χρώμα. Θα το προτιμούσα σε κόκκινο ή άσπρο χρώμα αλλά δεν υπήρχε έτοιμο και θα έπρεπε να περιμένουμε 4 μήνες. Βέβαια το άσπρο και το κόκκινο είναι πιο ωραία όταν είναι διαφορετική η μάσκα (gti) Έχω μερικές ερωτήσεις γιατί δεν βρήκα απάντηση σ'αυτά που διάβασα. 1. Ο κινητήρας του απλού TSI έχει διαφορές απο αυτό του gt? Ή διαφορά στα 30 άλογα είναι θέμα εγκεφάλου? 2. Έχει κάνει κάποιος απο εσάς εξωτερική μετατροπή του golf σε gt/ gti /r32 look? 3. Το ASR απενεργοποιείται? Αυτά για αρχή:lol: Παράθεση http://badge.facebook.com/badge/317446008269290.3536.1752348694.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gka Δημ. January 7, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2007 Καλησπέρα μάγκες! Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο thread αλλά το έχω διαβάσει σχεδόν όλο.:p Καταρχήν να σας πώ οτι μέχρι το τέλος του μήνα θα έχω ένα golf tsi 3-θυρο sport σε ανθρακι (σκούρο ασημί) χρώμα. Θα το προτιμούσα σε κόκκινο ή άσπρο χρώμα αλλά δεν υπήρχε έτοιμο και θα έπρεπε να περιμένουμε 4 μήνες. Βέβαια το άσπρο και το κόκκινο είναι πιο ωραία όταν είναι διαφορετική η μάσκα (gti) Έχω μερικές ερωτήσεις γιατί δεν βρήκα απάντηση σ'αυτά που διάβασα. 1. Ο κινητήρας του απλού TSI έχει διαφορές απο αυτό του gt? Ή διαφορά στα 30 άλογα είναι θέμα εγκεφάλου? 2. Έχει κάνει κάποιος απο εσάς εξωτερική μετατροπή του golf σε gt/ gti /r32 look? 3. Το ASR απενεργοποιείται? Αυτά για αρχή:lol: 1. Μάλλον 2. Όχι αλλά δεν έιναι κάτι δύσκολο 3. Ναι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasilis2006 Δημ. January 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2007 Μια ερωτησούλα, ξέρει κανείς πως μπορώ να βγάλω τον εσωτερικό καθρέπτη του παρμπριζ για να κρεμάσω σταυρό; Konv θα ήθελα να σε ενημερώσω, ότι σε καμιά περίπτωση μην δοκιμάσεις να βγάλεις τον εσωτερικό καθρέπτη ούτε για αστείο. Είχε σπάσει μια φορά σε έναν φίλο και του άλλαξαν παμπριζ!!! Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο ο καθρέπτης κολλάει από το εργοστάσιο στο τζάμι σε ειδική θερμοκρασία και με ειδική διεργασία. Οτιδήποτε πέραν αυτών δεν έχει αποτέλεσμα. Θα πέφτει με το παραμικρό. Όπότε προσοχή στις κινήσεις σου.... Βεβαίως κρατάω μια επιφύλαξη μήπως υπάρχει κάποια εταιρία και μπορεί με ειδική τεχνογνωσία και τους κολλάει αλλά...πρόσεχε! Παράθεση Δεν πάμε να γκρεμίσουμε αυτούς που μας γκρέμισαν, πάμε να τους δείξουμε πως δεν πέσαμε. Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο πείρας. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. January 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2007 To πρόσεξα και δεν προσπαθώ να το βγάλω. Ευχαριστώ πάντως!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafevolution Δημ. January 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2007 Έχω μερικές ερωτήσεις γιατί δεν βρήκα απάντηση σ'αυτά που διάβασα. 1. Ο κινητήρας του απλού TSI έχει διαφορές απο αυτό του gt? Ή διαφορά στα 30 άλογα είναι θέμα εγκεφάλου? 2. Έχει κάνει κάποιος απο εσάς εξωτερική μετατροπή του golf σε gt/ gti /r32 look? 3. Το ASR απενεργοποιείται? Αυτά για αρχή:lol: 1. Μάλλον 2. Όχι αλλά δεν έιναι κάτι δύσκολο 3. Ναι 1. Επίσημη απάντηση δεν υπάρχει δλδ. 2. Παρατήρησα όμως οτι ο προφυλακτήρας είναι διαφορετικός και δεν μπορείς να βάλεις απλά το grille του gti. Πρέπει να κάνεις πατέντα στον ήδη υπάρχον προφυλακτήρα. Επίσης στο fischer motor sport που έχει τα εξαρτήματα δεν έχει ολόκληρο προφυλακτήρα όπως έχει για το R32 Οπότε δεν μου μοιάζει εύκολο να το κάνει κάποιος μόνος του. Εκτός και αν ξέρετε κάτι καλύτερο και δεν μου το λέτε:p 3. Υπάρχει κουμπάκι στην κονσόλα? Παράθεση http://badge.facebook.com/badge/317446008269290.3536.1752348694.png Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
opus Δημ. January 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2007 3. Υπάρχει κουμπάκι στην κονσόλα? Ακριβως. :) Παράθεση ---------------- VW GOLF V 1.4 TSi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.