Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μαγκες,λετε να το κανω 12βολτο το στρογγυλο? 8α πηγαινει καλυτερα?

 

μπα οι πλατινες δινουν περισσοτερο ρευμα

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα

 

Ειμαι νεος στο forum.

 

Αγορασα ενα μιχανακι glx με λιφαν 110cc πανω του.Το πηρα φτηνα 250ευρω και εχει αρκετα πραγματα πανω.

 

Το μονο προβλημα που εχω ειναι οτι το τιμονι παιρνει εντονα δεξια.

Ο τυπος που μου το πουλησε μου ειπε οτι φταει η αναρτηση μπροστα.Την αλλαξα και μειωθηκε λιγο αλλα δεν εχει εξαφανιστει το προβλημα

 

Το πιρουνι ειναι ημιτασιον μπροστα.Τι να κανω να το διορθωσω.

 

Εχω παει σε πολλους μαστολους και ο καθενας μου λεει τα δικα του (οτι να ναι)

 

Πειτε καμια γνωμη

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα

 

Ειμαι νεος στο forum.

 

Αγορασα ενα μιχανακι glx με λιφαν 110cc πανω του.Το πηρα φτηνα 250ευρω και εχει αρκετα πραγματα πανω.

 

Το μονο προβλημα που εχω ειναι οτι το τιμονι παιρνει εντονα δεξια.

Ο τυπος που μου το πουλησε μου ειπε οτι φταει η αναρτηση μπροστα.Την αλλαξα και μειωθηκε λιγο αλλα δεν εχει εξαφανιστει το προβλημα

 

Το πιρουνι ειναι ημιτασιον μπροστα.Τι να κανω να το διορθωσω.

 

Εχω παει σε πολλους μαστολους και ο καθενας μου λεει τα δικα του (οτι να ναι)

 

Πειτε καμια γνωμη

 

Να αλλαξεις το μπροστινο με γνησιο honda και θα εχεις το κεφαλη σου υσηχο...θα σου παρει πολλα λεφτα αλλα ετσι ειναι τα καλα πραγματα...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

ενας φιλος μου ειχε φτιαξει πλατινοφορο και ολο προβληματα του εβγαζε...

 

8α παρακαλουσα, αν καποιος ξερει να μου πει τα υπερ και τα κατα τοy 6βολτου και του 12βολτου να με κανει add:hronis_007@hotmail.com

 

μιλωντας για 50αρια...το 6βολτο ειχε πιο κοντη μπιελα(πολυστροφια και ''μπαμ''),πολυ μεγαλυτερες βαλβιδες και εισαγωγη...το 12βολτο εχει μακρυτερη μπιελα,πολυ μικρες βαλβιδες και 14mm εισαγωγη μονο!!!...με τα ρευματα δεν ξερω τι παιζει....

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια θελω να βαλω εναν λαιμο για το καρμπ. μου.. εχω ενα 26 mikuni με ισιο λαιμο... να βαλω γωνιακο?? θα μπερδευει ομως? τι μου προτεινεται? γυριστο προς τα πισω?
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα

 

Ειμαι νεος στο forum.

 

Αγορασα ενα μιχανακι glx με λιφαν 110cc πανω του.Το πηρα φτηνα 250ευρω και εχει αρκετα πραγματα πανω.

 

Το μονο προβλημα που εχω ειναι οτι το τιμονι παιρνει εντονα δεξια.

Ο τυπος που μου το πουλησε μου ειπε οτι φταει η αναρτηση μπροστα.Την αλλαξα και μειωθηκε λιγο αλλα δεν εχει εξαφανιστει το προβλημα

 

Το πιρουνι ειναι ημιτασιον μπροστα.Τι να κανω να το διορθωσω.

 

Εχω παει σε πολλους μαστολους και ο καθενας μου λεει τα δικα του (οτι να ναι)

 

Πειτε καμια γνωμη

 

'Η εχεις παρμενο μηχανακι ή ειναι στραβα τα ψαλιδια σου...και τα ημετασιον καλα ειναι δεν θα το εχεις και για παντα το μηχανακι...

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω ενα c50 μανατο απειραχτο και τελευταια παρουσιαζει το εξης: Πολυ αποτομα αρχισε να κανει κολπα και να παθαινει μπλακ-ουτ, να μη τραβαει, δλδ να αλαζω σε δευτερα και να μπουκωνει το μηχανακακι και να μη πηγαινει πανω απο 30 με τερμα το γκαζι.ενταξει το παπι ειναι παλιο δ λογικο ειναι να εχει πεσει αλλα αυτο ειναι αλλο προβλημα. Τα μπλακ ουτ συμβαινουν τυχαια. Παιζει να εχει σχεση που τελευταια εβαζα αμολυβδη 100 επειδη δεν ειχε super? παιζει μηπως να φταιε που φοραει μια sebrig η οποια πλεον εχει σαπισει? μηπως κανει αναρροφηση?
Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω ενα c50 μανατο απειραχτο και τελευταια παρουσιαζει το εξης: Πολυ αποτομα αρχισε να κανει κολπα και να παθαινει μπλακ-ουτ, να μη τραβαει, δλδ να αλαζω σε δευτερα και να μπουκωνει το μηχανακακι και να μη πηγαινει πανω απο 30 με τερμα το γκαζι.ενταξει το παπι ειναι παλιο δ λογικο ειναι να εχει πεσει αλλα αυτο ειναι αλλο προβλημα. Τα μπλακ ουτ συμβαινουν τυχαια. Παιζει να εχει σχεση που τελευταια εβαζα αμολυβδη 100 επειδη δεν ειχε super? παιζει μηπως να φταιε που φοραει μια sebrig η οποια πλεον εχει σαπισει? μηπως κανει αναρροφηση?

 

Θα σου προτεινα να καθαρισεις το καρμπυρατερ.επισης κοιτα τα σωλινακια που δινουν βενζινη απο το ντεποζιτο στο καρμπυρατερ.Α! κοιτα και τα φιλτρα της βενζινης μηπως θελουν αλλαγμα...Αυτα απο μενα..

Link to comment
Share on other sites

Βασικα αυτο εχω εντοπισει σαν προβλημα ι ζαντα σε σχεση με τα ψαλιδια δεν φαιναται ισια και οτα την εβγαλα δεν μπηκε ακριβως ισια (ηθελε και πολυ σπρωξιμο).

και υπηρχε και κενο.

 

Απο την αλλη κοιταω το πιρουνι και δεν μου φενετε στραβω αλλα δεν ξερω και πόλλα απο αυτα.

 

Εχει τοσο μεγαλυ διαφορα αμα το πιρουνι ειναι ημιτασιον η το μαμα ???

 

Στην τελικη ενα κομματι μεταλλο ειναι !!!!

Link to comment
Share on other sites

re palikaria ti mou proteinete gia 50cc?hondaki?

gia mostra pio poli

 

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2009, δεν θα επιτρέπεται η χρήση των «greeklish». Τα μηνύματα που έχουν γραφτεί με αυτήν την πρακτική θα διαγράφονται, χωρίς προειδοποίηση. Θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση.

σε γνωρισα απο παιδι μικροοοοο, παναθα μου μου πηρες το μιαλοοοοο, μεγαλωσα δε γινομαι καλαααα μαζι σου εχω παθει εγω ζημιαααα......:!:
Link to comment
Share on other sites

re palikaria ti mou proteinete gia 50cc?hondaki?

gia mostra pio poli

 

ρε φιλε 50αρι παπι δεν βγαζει η honda παρε ενα GLX η ενα c-50 κ καντο κουκλι για να ειναι για μοστρα

Link to comment
Share on other sites

με 40 ευρο το βαφω(2 σπρει ασταρι 2 χρωμα..απο 10ε το σπρει)...και χωρις πιστολι...μην νομιζεις οτι ο φαναρτζης το κανει τελειο..εγω καλητερα το βαφω:D

 

 

Οχι φιλε ο φαναρτζης στο κανει τελειο.Τα καλα χρωματα δεν βγαινουν σε σπει-πχ εχεις δει πορτοκαλι σπρει????Και πρεπει να περασεις και βερνικι μετα να γυαλισει το χρωμα.Γενικα δεν ειμαι κατα των σπρει αλλα δεν θα εβαφα το δικο μου με αυτα.Στο κατω κατω αμα σου διξει καποιος πως να βαφεις με πιστολι θα βαψεις ακομα και τους τοιχους σου:O

 

 

Βασικα αυτο εχω εντοπισει σαν προβλημα ι ζαντα σε σχεση με τα ψαλιδια δεν φαιναται ισια και οτα την εβγαλα δεν μπηκε ακριβως ισια (ηθελε και πολυ σπρωξιμο).

και υπηρχε και κενο.

 

Απο την αλλη κοιταω το πιρουνι και δεν μου φενετε στραβω αλλα δεν ξερω και πόλλα απο αυτα.

 

Εχει τοσο μεγαλυ διαφορα αμα το πιρουνι ειναι ημιτασιον η το μαμα ???

 

Στην τελικη ενα κομματι μεταλλο ειναι !!!!

 

 

Φιλε καλωσηρθες.Οταν λες ψαλιδια λες μπροστα ετσι?????Μπροστα το λενε πιρουνι η μπροστινο συστημα και το πισω μερος εκει δηλαδη που μπαινει η πισω

ροδα λεγετε ψαλιδι.Αμα δεν φαινεται η ζαντα ισια σε σχεση με το πιρουνι,ακομα ψαχνεις πιο ειναι το προβλημα?????Ισιωσε την και τελιωσες

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οχι φιλε ο φαναρτζης στο κανει τελειο.Τα καλα χρωματα δεν βγαινουν σε σπει-πχ εχεις δει πορτοκαλι σπρει????Και πρεπει να περασεις και βερνικι μετα να γυαλισει το χρωμα.Γενικα δεν ειμαι κατα των σπρει αλλα δεν θα εβαφα το δικο μου με αυτα.Στο κατω κατω αμα σου διξει καποιος πως να βαφεις με πιστολι θα βαψεις ακομα και τους τοιχους σου:O

 

 

 

 

 

Φιλε καλωσηρθες.Οταν λες ψαλιδια λες μπροστα ετσι?????Μπροστα το λενε πιρουνι η μπροστινο συστημα και το πισω μερος εκει δηλαδη που μπαινει η πισω

ροδα λεγετε ψαλιδι.Αμα δεν φαινεται η ζαντα ισια σε σχεση με το πιρουνι,ακομα ψαχνεις πιο ειναι το προβλημα?????Ισιωσε την και τελιωσες

 

 

 

 

 

Ok φιλε εχεις δικιο το πιρουνι ενοω.Δηλαδη δεν πρεπει να μπει καινουργιο μπροστινο ???

 

Γιατι ο καθε μαστορας μου λεει βαλε καινουργιο το ενα και κανουργειο το αλλο.Το μπροστινο αξιζει να το βαλω καινουργιο οριτζιναλ με κανα 100 που βρηκα (μαζι με εγκατασταση) η μπορω καπως να φτιαξω το ηδη υπαρχον ???

 

Πειτε μου να ξερω μην κανω καμια ******* αδικα

 

Το πραγματικο πιρουνι εχει καμια διαφορα απο το ιμιτασιον ???

Link to comment
Share on other sites

Το γνήσιο είναι πολύ πιο ανθεκτικό απ'το ιμιτασιόν..

Αν βάλεις πιρούνι, νύχια και ελατήρια γνήσια θα δεις μεγάλη διαφορά

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω ενα c50 μανατο απειραχτο και τελευταια παρουσιαζει το εξης: Πολυ αποτομα αρχισε να κανει κολπα και να παθαινει μπλακ-ουτ, να μη τραβαει, δλδ να αλαζω σε δευτερα και να μπουκωνει το μηχανακακι και να μη πηγαινει πανω απο 30 με τερμα το γκαζι.ενταξει το παπι ειναι παλιο δ λογικο ειναι να εχει πεσει αλλα αυτο ειναι αλλο προβλημα. Τα μπλακ ουτ συμβαινουν τυχαια. Παιζει να εχει σχεση που τελευταια εβαζα αμολυβδη 100 επειδη δεν ειχε super? παιζει μηπως να φταιε που φοραει μια sebrig η οποια πλεον εχει σαπισει? μηπως κανει αναρροφηση?

 

Ακριβως το ιδιο εχω παθει και γω με το 90αρι glx..Το μπουκωμα εννοω..Στο ακυρο ενω εχω δευτερα μου μπουκωνει (λες και χανει ολο το νευρο) και πιανει ενα μαξ 30-35 χμ σε σημειο που βαριεμαι τη ζωη μου και αλλαζω σε τριτη και παλι τα ιδια..Μετα απο λιγο βεβαια ξεμπουκωνει αλλα το παθαινει συχνα.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως το ιδιο εχω παθει και γω με το 90αρι glx..Το μπουκωμα εννοω..Στο ακυρο ενω εχω δευτερα μου μπουκωνει (λες και χανει ολο το νευρο) και πιανει ενα μαξ 30-35 χμ σε σημειο που βαριεμαι τη ζωη μου και αλλαζω σε τριτη και παλι τα ιδια..Μετα απο λιγο βεβαια ξεμπουκωνει αλλα το παθαινει συχνα.

 

Ισως τραβαει αερα απο καπου...(αλλα αφου μετα σταματαει λιγο δυσκολο)...αλλα πιθανοτατα υπαρχει προβλημα στην αναφλεξη...(ηλεκτρονικη κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Πως μπορω να καταλαβω αμα ενα πιρουνι ειναι ιμιτασιον ι οχι ???

 

Θελω να αγορασω ενα μεταχειρισμενο αλλα δε θελω να μου πουλησουν το ιμιτασιον για μαμα.

 

Εχουν καποια διαφορα οπως τα βλεπεις ???

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια.....η protech με το αναγλυφο κανει σαν την protech με το κιτρινο αυτοκολιτο (σε θορηβο):)
honda power;)
Link to comment
Share on other sites

εχω αυτην με το αυτοκολλητο,κανει ΛΙΓΟΤΕΡΟ απο την αναγλυφη στα ψηλα μονο,ρελαντι χαμηλες μεσαιες κανει πιο γεματο ηχο απ την αναγλυφη..:) καλυτερα με το κιτρινο ταμπελακι λεω..:)
Link to comment
Share on other sites

εχω αυτην με το αυτοκολλητο,κανει ΛΙΓΟΤΕΡΟ απο την αναγλυφη στα ψηλα μονο,ρελαντι χαμηλες μεσαιες κανει πιο γεματο ηχο απ την αναγλυφη..:) καλυτερα με το κιτρινο ταμπελακι λεω..:)

 

κι εγω για την protech με το κιτρινο ταμπελακι λεω κι εγω γιατι την εχει ενας φιλος μου και κανει πολι οραιο θοριβο αλα δυσκολα την βρισκεις:(

 

μιπος ξερεις που πουλανε protech κιτρινο ταμπελακι??:O

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

Paidia exw ena 3ero Kawasaki 250cc {vasika tou 8eiou m einai alla egw to exw oli mera (ennoite pws den exw diploma oute gia 50ari)} 3erei kaneis ti metatropes na tou kanw?? einai 2 xrono dynato k grigoro mixanaki me 2atoma panw to exw ftasei ews k 140xiliometra/h !kalo e?? sas parakalw voi8iste me!{Einai olo Mama}

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2009, δεν θα επιτρέπεται η χρήση των «greeklish» καθώς επίσης και η γραφή τύπου SMS. Τα μηνύματα που έχουν γραφτεί με αυτήν την πρακτική θα διαγράφονται, χωρίς προειδοποίηση. Θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...