Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

Το παπί αυτή τι στιγμή έχει κύλινδρο astrea..Το ημιπομπέ που έχω είναι 53mm για astrea κυλινδρο αν και ο κυλινδρος ειναι 2mm πιο κοντός απ'τον astrea (95 mm με χαρακα απο 97 που ειναι του astrea).

 

Φιλε το 97 ειναι τα κιβικα του..μαλλον τα εχεις μπερδεψει λιγο τα πραματα...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Φιλε το 97 ειναι τα κιβικα του..μαλλον τα εχεις μπερδεψει λιγο τα πραματα...

 

Αν μετρησεις τη διαδρομή του astrea κυλινδρου ειναι 97 χιλιοστα απλα εγω λεω οτι αυτος που μου ηρθε ειναι 95.

Link to comment
Share on other sites

Αν μετρησεις τη διαδρομή του astrea κυλινδρου ειναι 97 χιλιοστα απλα εγω λεω οτι αυτος που μου ηρθε ειναι 95.

 

ρε φιλε μην δυσκολευεσαι...πηγεναι τον κυλινδρο στον μηχανικο σου και ρωτα τον αν μπενει

αν και ο κυλινδρο σου ειναι μια χαρα ;)

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

να ρωτήσω μήπως ξέρει κανείς αν μπορώ να αλλάξω τη σειρά των ταχυτήτων σε τριάρι σασμάν από πλατινοφόρο;;;:confused: δηλαδή απο "πρώτη-νεκρό-δευτέρα-τρίτη" να το κάνω "νεκρό-πρώτη-δευτέρα-τρίτη":O αν αλλάξω τη σειρά των γραναζιών γίνεται η μπα;;
Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε μην δυσκολευεσαι...πηγεναι τον κυλινδρο στον μηχανικο σου και ρωτα τον αν μπενει

αν και ο κυλινδρο σου ειναι μια χαρα ;)

 

Αύριο πάω να τα βάλω πάνω και θα σας πω αποτελέσματα...όλα κρίνονται απ'το σωστο φτιάξιμο

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια επιασα σημερα ενα glx 110cc (53mm) το οποιο πηγαινε ελεινα καλα..Το παιδι του εχει βαλει απλα fuego f200 και ενα κυλινδροπιστονο astrea 53mm και επαθα την πλακα μου.Τελικα καταλαβα σε τι οφειλεται το οτι πηγαινει τοσο καλα και ειναι 95% η συμπιεση...η μανιβελα δεν κατεβαινει με τπτ...ειναι λογικο για ενα παπακι 53mm να εχει τοση πολλη συμπιεση;παιζει να εχει παιχτει καμια πατεντα στην κεφαλη κλπ και πως αυξανεις την συμπιεση βασικα;

 

Δεν είναι τίποτα το σπουδαίο να έχει πολύ συμπίεση. Αντίθετα κακό είναι γιατί δημιουργιέται το φαινόμενο τις προανάφλεξης και έτσι το μηχανάκι δεν πάει... Με λίγα λόγια ένα μηχανάκι δεν πρέπει να έχει ούτε λίγη συμπίεση ούτε παρα πολύ. Αν μπορείς να πετύχεις τέτοια συμπίεση τότε το μηχανάκι θα γαζώνει. Εμενα είναι 53 full μπομπέ και είναι μπροστά από 56 αρια και 57αρια..... συμπίεση....? πιάνει μονο λίγο στα μεσαία που κατεβάζεις την μανιβέλα και αυτό ήταν.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Αν μετρησεις τη διαδρομή του astrea κυλινδρου ειναι 97 χιλιοστα απλα εγω λεω οτι αυτος που μου ηρθε ειναι 95.

η διαδρομη του astrea ειναι 50χιλιοστα... μηπως εννοεις οτι ο κιλινδρος ειναι πιο μεγαλος σε υψος?

να ρωτήσω μήπως ξέρει κανείς αν μπορώ να αλλάξω τη σειρά των ταχυτήτων σε τριάρι σασμάν από πλατινοφόρο;;;:confused: δηλαδή απο "πρώτη-νεκρό-δευτέρα-τρίτη" να το κάνω "νεκρό-πρώτη-δευτέρα-τρίτη":O αν αλλάξω τη σειρά των γραναζιών γίνεται η μπα;;

 

Αυτο δεν γινεται με τιποτα..γιατι δεν βαζεις ενα σασμαν απο astrea? το βρισκεις με 50 ευρο....

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

η διαδρομη του astrea ειναι 50χιλιοστα... μηπως εννοεις οτι ο κιλινδρος ειναι πιο μεγαλος σε υψος?

 

 

Αυτο δεν γινεται με τιποτα..γιατι δεν βαζεις ενα σασμαν απο astrea? το βρισκεις με 50 ευρο....

 

 

+1 κι απο εμενα:)

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

η διαδρομη του astrea ειναι 50χιλιοστα... μηπως εννοεις οτι ο κιλινδρος ειναι πιο μεγαλος σε υψος?

 

97 εννοώ το μήκος του κυλίνδρου

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον μπηκε ο κυλινδρος και το πιστονι και ενα πραγμα εχω να πω σε διαφορα με το shark..Δυναμη...καμια σχεση..
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον μπηκε ο κυλινδρος και το πιστονι και ενα πραγμα εχω να πω σε διαφορα με το shark..Δυναμη...καμια σχεση..

 

το εστρωσες??

Link to comment
Share on other sites

το εστρωσες??

 

Μου το εδωσε ο μαστορας να το κανω μια βολτα..ο ιδιος μου ειπε οτι γ*μεί κανονικα το μηχανακι καμιά σχέση με πριν...Το πήρα το πήγαινα σιγά και άνοιξα λίγο τη 2α μέχρι τα 40 έτσι για να δω...έχει πάρα πολύ δύναμη..και είναι 1 χιλιοστό διαφορά...Αλλά ένα πράγμα ρε παιδιά...το στρώνω με 22αρι καρμπ δυστυχως επειδη δεν έχω αλλο..παίζει να πάθει κάτι;το στρώνω τώρα και για άλλα 500-700 χμ..

Link to comment
Share on other sites

Μου το εδωσε ο μαστορας να το κανω μια βολτα..ο ιδιος μου ειπε οτι γ*μεί κανονικα το μηχανακι καμιά σχέση με πριν...Το πήρα το πήγαινα σιγά και άνοιξα λίγο τη 2α μέχρι τα 40 έτσι για να δω...έχει πάρα πολύ δύναμη..και είναι 1 χιλιοστό διαφορά...Αλλά ένα πράγμα ρε παιδιά...το στρώνω με 22αρι καρμπ δυστυχως επειδη δεν έχω αλλο..παίζει να πάθει κάτι;το στρώνω τώρα και για άλλα 500-700 χμ..

 

κοιτα για εμενα καλο θα ηταν να το εστρωνες με μικρο καρμπ αλλα αν δεν εχεις ασε το 22αρι κανε σωστο στρωσιμο χαλαρα κανε 1000 χαλαρα και μετα κανε κανενα ανοιγματακι

Link to comment
Share on other sites

κοιτα για εμενα καλο θα ηταν να το εστρωνες με μικρο καρμπ αλλα αν δεν εχεις ασε το 22αρι κανε σωστο στρωσιμο χαλαρα κανε 1000 χαλαρα και μετα κανε κανενα ανοιγματακι

 

Ναι δε θα το ζορίσω μιας και είναι και νικασιλ και με σωστο στρώσιμο θα αντέξει πολύ..Ορίστε και μερικές φοτο απτο παλιο κυλινδροπίστονο..

 

http://www.bikepics.com/pictures/1875251/

http://www.bikepics.com/pictures/1875249/

http://www.bikepics.com/pictures/1875247/

Link to comment
Share on other sites

Ααα Honda να σε ρωτήσω και κάτι άλλο...μετα την αλλάγη του κυλινδροπίστονου παρατήρησα ότι η μίζα ζορίζεται να γυρίσει,παίζει να φταίει απ'τη συμπίεση;
Link to comment
Share on other sites

Kαι εγώ το έχω ακούσει από πολλά παιδιά αυτό,ότι το 52 με το 53 έχουν αρκετή διαφορά........:rolleyes:Τώρα τι να πω........που πήρα 52mm κύλινδρο για το κρος:lol:

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ααα Honda να σε ρωτήσω και κάτι άλλο...μετα την αλλάγη του κυλινδροπίστονου παρατήρησα ότι η μίζα ζορίζεται να γυρίσει,παίζει να φταίει απ'τη συμπίεση;

 

η συμπιεση ειναι:D

Link to comment
Share on other sites

η συμπιεση ειναι:D

 

Ισχύει ότι μετα το στρώσιμο πρέπει να ρυθμιστούν τα 4 παξιμάδια της κεφαλής πάλι γιατί χαλαρώνουν;

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει ότι μετα το στρώσιμο πρέπει να ρυθμιστούν τα 4 παξιμάδια της κεφαλής πάλι γιατί χαλαρώνουν;

 

και εγω εχω ακουσει οτι οι φλατζες καθονται και πρεπει να τις σφηξουν λιγο

Link to comment
Share on other sites

και εγω εχω ακουσει οτι οι φλατζες καθονται και πρεπει να τις σφηξουν λιγο

 

Παρατηρησα οτι η Sebring κουνάει πολυ εντονα δεξια αριστερά (ακομα και στο ρελαντι...) παιζει να πιεζονται τα αέρια τόσο πολύ;

Edited by Skymoto
Link to comment
Share on other sites

Ισχύει ότι μετα το στρώσιμο πρέπει να ρυθμιστούν τα 4 παξιμάδια της κεφαλής πάλι γιατί χαλαρώνουν;

 

Γενικα θελουν ελεγχο συχνα.

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρησα οτι η Sebring κουνάει πολυ εντονα δεξια αριστερά (ακομα και στο ρελαντι...) παιζει να πιεζονται τα αέρια τόσο πολύ;

 

η εξατμιση κουναει?? ειναι καλα βιδωμενη??

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχω μεγάλο πρόβλημα με της nickel ζάντες μου. Οι ζάντες μου είναι UNION και τις είχα αγοράσει 65 euro την κάθε μια. Όταν τις πήρα ήταν nickel (βούτα) αλλα μετά από καιρό, από λάσπες βροχές κτλπ και επειδή δεν τις έπλενα έγιναν έτσι... http://img97.imageshack.us/img97/9665/dsc05500y.jpg ....... Τώρα είναι πολύ δύσκολο να καθαριστούνε και όσο και να τις καθαρίζω δεν γυαλίζουν όπως παλιά.... έχετε καμια ιδέα τι μπορώ να κάνω? Μήπως ξέρετε να μου προτείνεται κανένα προϊόν για τα nickel?? Edited by Nikos_s3
Link to comment
Share on other sites

Πςςςςςςςς Βλέπω και fcr και ιστορίες το παπί :p

Πήγαινε σε ένα χρωματοπωλείο ή κάπου τελοσπάντων να πουλάει είδη περιποίησης αυτοκινήτου & μηχανής και ζήτα αλοιφή που γυαλίζει τα νίκελ. Κυκλοφορούν 3-4..

Αλοίφεις τις ζάντες με βαμβακερό πανί καλά και μετά τις σκουπίζεις με μια φανέλα, θα γίνουν όπως ηταν όταν τις πήρες, ίσως και καλύτερες :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...