Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ρε παιδια θελω ενα manual για c50 μηπος υπαρχει τιποτα?

 

Πολυ δυσκολο...ειμαι ενας απο αυτους που εχουν φαει ολο το ιντερνετ για να το βρω να το κατεβασω.Δυστυχως χωρις επιτυχια.Για πες που δυσκολευεσε μηπως γνωριζουμε να βοηθησουμε.

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

:up:

Επισης ο ορος θυριδες ειναι για τους 2 χρονους κινητηρες για τα ανοιγματα στα τοιχωματα των κυλινδρων τους (εισαγωγης & εξαγωγης).Ο σωστος ορος για τους 4 χρονους κινητηρες ειναι αυλοι (εισαγωγης & εξαγωγης). :)

 

Σωστά τα λες Στέλιο,αλλά αυτό που ανοίγεις{δηλαδή αυτό που λέμε εισαγωγές-εξαγωγές}είναι τρύπες στην ουσία.Τις τρύπες πως τις λέμε αλλιώς???Θυρίδες.Από την μια πλευρά στέκει,από την άλλη όχι.Πάντως ο ρεκτιφιατζής μου τις λεεί θυρίδες.

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε ροική εξελιξη σημαινει ΑΝΟΙΓΜΑ ΘΥΡΙΔΩΝ ΚΕΦΑΛΗΣ. δηλαδη εισαγωγες εξαγωγες.

 

reprofile στον εκκεντροφορο για να δουλεψει καταλληλα 110-130 ευρω

ροικη εξελιξη 40-60 ευρω

 

Και αφού δεν ξέρεις από τέτοια,φυσικό είναι να σε κλέβουν.15€ μου πήραν εμένα να ανοίξουν τους άυλους εισαγωγής-εξαγωγής και 50€ reprofile εκκεντροφόρου μαζί με τα μεταφορικά να παεί και να έρθει Αθήνα:O

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

:up:

Επισης ο ορος θυριδες ειναι για τους 2 χρονους κινητηρες για τα ανοιγματα στα τοιχωματα των κυλινδρων τους (εισαγωγης & εξαγωγης).Ο σωστος ορος για τους 4 χρονους κινητηρες ειναι αυλοι (εισαγωγης & εξαγωγης). :)

 

Ετσι ακριβως.

 

+να πω οτι δεν πρεπει να γινει τελιεως λυω γιατι δεν θα υπαρχουν στροβιλισμοι και δεν θα γινει η αναμειξη βενζινη αερα σωστα και ουτε σωστη καυση..θελει προσοχη το θεμα και μελετη πολυ...

 

Θελει πολλη μελετη το θεμα αυτο αλλα αν γινει σωστα μπορει να δωσει +10% ισχυ στον κινητηρα.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια να ρωτησω κατι;Βλεπω και στο φορουμ και εχω ακουσει και απο φιλους οτι τα κυλινδροπιστονα shark ειναι μουφα κλπ επειδη δεν εχουν καλης ποιοτητας μεταλλα και κατι σχετικα,εγω φοραω shark 3 χρονια τωρα και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος,τι διαφορα εχουν οι shark απ'τους αλλους π.χ της aasa;
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια να ρωτησω κατι;Βλεπω και στο φορουμ και εχω ακουσει και απο φιλους οτι τα κυλινδροπιστονα shark ειναι μουφα κλπ επειδη δεν εχουν καλης ποιοτητας μεταλλα και κατι σχετικα,εγω φοραω shark 3 χρονια τωρα και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος,τι διαφορα εχουν οι shark απ'τους αλλους π.χ της aasa;

 

Τα μεταλλα τα οποια χρησιμοποιουνται στους κυλινδρους πρεπει να αντεχουν στις υψηλες θερμοκρασιες.Πρεπει να ειναι ικανα αντεξουν τις καταπονησεις απο την αναφλεξη του μιγματος και πρεπει επισης να βοηθανε στην αποβολη θερμοτητας και ψυξης του κινητηρα.Επισης πρεπει να ειναι οι κυλινδροι σωστοι φτιαγμενοι ετσι να μην εχουν απωλειες και διαρροες οταν μπει το πιστονι και να εχουν μειωμενο συντελεστη τριβης μεταξυ των τοιχωματων του κυλινδρου και του πιστονιου.

Οι Shark συνηθως τα φτυνουν στο θεμα της αντοχης τους στις καταπονησεις.

Link to comment
Share on other sites

Τα μεταλλα τα οποια χρησιμοποιουνται στους κυλινδρους πρεπει να αντεχουν στις υψηλες θερμοκρασιες.Πρεπει να ειναι ικανα αντεξουν τις καταπονησεις απο την αναφλεξη του μιγματος και πρεπει επισης να βοηθανε στην αποβολη θερμοτητας και ψυξης του κινητηρα.Επισης πρεπει να ειναι οι κυλινδροι σωστοι φτιαγμενοι ετσι να μην εχουν απωλειες και διαρροες οταν μπει το πιστονι και να εχουν μειωμενο συντελεστη τριβης μεταξυ των τοιχωματων του κυλινδρου και του πιστονιου.

Οι Shark συνηθως τα φτυνουν στο θεμα της αντοχης τους στις καταπονησεις.

 

Εννοεις οτι αρπαζει ο κυλινδρος φθορες κλπ;εμενα ακομα γυαλιζει μεσα το χιτονιο ουτε λαδια δε καιει.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ δυσκολο...ειμαι ενας απο αυτους που εχουν φαει ολο το ιντερνετ για να το βρω να το κατεβασω.Δυστυχως χωρις επιτυχια.Για πες που δυσκολευεσε μηπως γνωριζουμε να βοηθησουμε.

 

εμμ να προσπαθω να το ψαξω για να δεσω το μοτερ μου ;)

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

Εννοεις οτι αρπαζει ο κυλινδρος φθορες κλπ;εμενα ακομα γυαλιζει μεσα το χιτονιο ουτε λαδια δε καιει.

 

Ειναι να σου τυχει η αστοχια υλικου.Σε φιλο μου εσκασε ο κυλινδρος και το χιτωνιο εκανε μια ρωγμη.

Link to comment
Share on other sites

Και αφού δεν ξέρεις από τέτοια,φυσικό είναι να σε κλέβουν.15€ μου πήραν εμένα να ανοίξουν τους άυλους εισαγωγής-εξαγωγής και 50€ reprofile εκκεντροφόρου μαζί με τα μεταφορικά να παεί και να έρθει Αθήνα:O

 

εμενα ο μπουμπης για τον εκκεντροφορο του fx με dr κινητηρα μου πηρε 220 μαζι με τη μεταφορα αλλα εκανε δουλεια. οχι αστεια. γιαυτο υπολογησα περιπου για το παπακι. αλλα και 50 ευρω που λες εσυ αποκλειεται. για τις θυριδες που σου πηραν 15 ευρω παλι αποκλειται εκτος αν στις ανοιξαν με φρεζαδορο. και φανταζομαι πως στις εχουν ανοιξει. εμενα μου πηραν 80 παλι στο μοτερ του dr . αλλα ουτε γρατζουνιες ουτε τιποτα. το γυαλισμα που λες εσυ ειναι η κρυογενεση που το κανουν και σε στροφαλους και στις βαλβιδες και στις μπιελες και στα καρτερ.

Link to comment
Share on other sites

εμενα ο μπουμπης για τον εκκεντροφορο του fx με dr κινητηρα μου πηρε 220 μαζι με τη μεταφορα αλλα εκανε δουλεια. οχι αστεια. γιαυτο υπολογησα περιπου για το παπακι. αλλα και 50 ευρω που λες εσυ αποκλειεται. για τις θυριδες που σου πηραν 15 ευρω παλι αποκλειται εκτος αν στις ανοιξαν με φρεζαδορο. και φανταζομαι πως στις εχουν ανοιξει. εμενα μου πηραν 80 παλι στο μοτερ του dr . αλλα ουτε γρατζουνιες ουτε τιποτα. το γυαλισμα που λες εσυ ειναι η κρυογενεση που το κανουν και σε στροφαλους και στις βαλβιδες και στις μπιελες και στα καρτερ.

 

Λογικο να σου παει τοσο για το μοτερ σου.Ειπαμε.Αλλο το GLX και αλλο το DR.

Οσο για την κρυογεννεση, ουτε που εχει αναφερθει τιποτα γι αυτην.Ειναι αλλη φαση.Ουτε γυαλισμα ειναι ουτε ανοιγμα αυλων ουτε θυριδων.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι να σου τυχει η αστοχια υλικου.Σε φιλο μου εσκασε ο κυλινδρος και το χιτωνιο εκανε μια ρωγμη.

 

:lol:.....Παιζει ρολο και το στρωσιμο ομως πιστευω..Αν ολοι βαζουν shark για την κοντρα μετα φυσικο ειναι να τα φτυνουν αμεσως.

Link to comment
Share on other sites

Λογικο να σου παει τοσο για το μοτερ σου.Ειπαμε.Αλλο το GLX και αλλο το DR.

Οσο για την κρυογεννεση, ουτε που εχει αναφερθει τιποτα γι αυτην.Ειναι αλλη φαση.Ουτε γυαλισμα ειναι ουτε ανοιγμα αυλων ουτε θυριδων.

 

 

EINAI το γυαλισμα που κανουν για να υπαρχει καλυτερη ροη καυσιμου μηγματος. στους στροφαλους το κανουν για να εχει περισσοτερες στροφες το μηχανακι και να γλιστραει καλυτερα ο στροφαλος. και για να εχουν λιγοτερες τριβες.

Link to comment
Share on other sites

EINAI το γυαλισμα που κανουν για να υπαρχει καλυτερη ροη καυσιμου μηγματος. στους στροφαλους το κανουν για να εχει περισσοτερες στροφες το μηχανακι και να γλιστραει καλυτερα ο στροφαλος. και για να εχουν λιγοτερες τριβες.

 

Η κρυογεννεση γινεται για να αλλαξουν τα χαρακτηριστικα ενος μεταλλου.Δηλαδη για να μετακινηθει το σημειο σπασιματος πολυ απλα.Κατα την διαδικασια της κρυογεννεσης το μεταλλο θερμαινεται.Και δεν μιλαμε για θερμοκρασιες οπως ενος οικιακου φουρνου.Στην συνεχεια το μεταλλο θα ψυχθει.Βιαια η θα παρει χρονο η ψυξη του.Το ποσο βιαια θα ψυχθει ενα μεταλλο προσδιοριζει την αντοχη του και την ελαστικοτητα.

Αυτη ειναι με λιγα λογια η κρυογεννεση.

Link to comment
Share on other sites

:lol:.....Παιζει ρολο και το στρωσιμο ομως πιστευω..Αν ολοι βαζουν shark για την κοντρα μετα φυσικο ειναι να τα φτυνουν αμεσως.

 

Aπλως εσυ δεν εχεις χιλιοστα και δεν εχει τοσες θερμοκρασιες οπως ενα 55 με ρευματα κλπ...αλλα και εγω εχω shark κιλινδρο και μου βγηκε καλος αλλα ειχα παρει παλι shark και στο στρωσιμο πανω γδαρθηκε ο κιλινδρος και δεν προλαβα να κανω ουτε 200χιλιομετρα...

Ειναι σαν να αγοραζεις σακουλα εκπληξης(αυτα που περνουν για τα παιδακια)και μπορει να σου βγει καλο μπορει και κακο...

Εχω ακουσει να φευγει το χιτωνιο απο τον κιλινδρο και διαφορα αλλα...γι αυτο θελει προσοχη...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

εμενα ο μπουμπης για τον εκκεντροφορο του fx με dr κινητηρα μου πηρε 220 μαζι με τη μεταφορα αλλα εκανε δουλεια. οχι αστεια. γιαυτο υπολογησα περιπου για το παπακι. αλλα και 50 ευρω που λες εσυ αποκλειεται. για τις θυριδες που σου πηραν 15 ευρω παλι αποκλειται εκτος αν στις ανοιξαν με φρεζαδορο. και φανταζομαι πως στις εχουν ανοιξει. εμενα μου πηραν 80 παλι στο μοτερ του dr . αλλα ουτε γρατζουνιες ουτε τιποτα. το γυαλισμα που λες εσυ ειναι η κρυογενεση που το κανουν και σε στροφαλους και στις βαλβιδες και στις μπιελες και στα καρτερ.

 

Εμένα ο Μπούμπης μου πήρε 50 μαζί με μεταφορά για suzuki fb{παπί.}Αυλούς εισαγωγής άνοιξαν με το χέρι.Και θα σου βγάλω φότο να τις δεις μόλις πάρω την κεφαλή{μένει ακόμα να μου φτιάξουν έδρες}.Έχουν βγει πολύ καλές.

 

εμμ να προσπαθω να το ψαξω για να δεσω το μοτερ μου ;)

 

Κάνε ότι έκανα και εγώ.Κάνε το μοτέρ μπίλιες μόνους σου που είναι εύκολο,και πήγαινε το σε μάστορα να στο δέσει.Και πιο λίγα λευτά θα σου πάρει,και θα μάθεις 5 πράματα στην πράξη:rolleyes:

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

γειά σας παιδιά έχω ένα στρογγυλοφάναρο και θέλω να το φτιάξω

μπορείτε να μου πείτε πόσο περίπου θα μου κοστίσουν αυτά τα πράγματα:

κυλινδροπίστονο aasa 53

στρόφαλος τριγωνικός aasa 56

καμπάνα c90

σασμάν 4άρι glx

κεφαλή astrea

εκκεντροφόρο τι να βάλω και πόσα € περίπου

καρμπιρατέρ για αυτά τα χιλιοστά τι να βάλω (να μην είναι πολύ μεγάλο και καίει 100 ευρώ τη μερα) και πόσα € περίπου

 

επίσης τι γρανάζωμα ταιριάζει σε αυτά τα χιλιοστά;

 

ευχαριστώ:D

Link to comment
Share on other sites

1)Aπλως εσυ δεν εχεις χιλιοστα και δεν εχει τοσες θερμοκρασιες οπως ενα 55 με ρευματα κλπ...αλλα και εγω εχω shark κιλινδρο και μου βγηκε καλος αλλα ειχα παρει παλι shark και 2)στο στρωσιμο πανω γδαρθηκε ο κιλινδρος και δεν προλαβα να κανω ουτε 200χιλιομετρα...

Ειναι σαν να αγοραζεις σακουλα εκπληξης(αυτα που περνουν για τα παιδακια)και μπορει να σου βγει καλο μπορει και κακο...

Εχω ακουσει να φευγει το χιτωνιο απο τον κιλινδρο και διαφορα αλλα...γι αυτο θελει προσοχη...

 

1)Τοσο μεγαλη διαφορα εχουν 3mm?

 

2)Πως γινεται πανω στο στρωσιμο να γδαρθει ο κυλινδρος?Μπορει να πω μεγαλη κοτσανα τωρα αλλα νομιζω οτι οταν μπαινει καινουργιος κυλινδρος εχει την στρωση του ρεκτιφιε η οποια υπαρχει για να προστατεψει το χιτωνιο απο φθορες μεχρις οτου να στρωσει το εμβολο..απο κει και μετα του δινεις και καταλαβαινει..εγω παντα για να σιγουρευτω οτι το μηχανακι εχει στρωσει εντελως (μια φορα αλλαξα κυλινδρο βασικα...το εκανα απο 47mm στα 52mm) εκανα 5 ντεποζιτα και ανοιγα τον κυλινδρο να δω αν υπαρχει ακομα αυτη η στρωση...φαινεται βασικα γιατι ασπριζει καπως..οταν αυτη η στρωση εξαφανιζοταν του αλλαζα τα φωτα και δε παθαινε τιποτα το εσπαγα με 2α στα 60 για 1 χμ σχεδον και δεν καταλαβαινε τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

1)Τοσο μεγαλη διαφορα εχουν 3mm?

 

2)Πως γινεται πανω στο στρωσιμο να γδαρθει ο κυλινδρος?Μπορει να πω μεγαλη κοτσανα τωρα αλλα νομιζω οτι οταν μπαινει καινουργιος κυλινδρος εχει την στρωση του ρεκτιφιε η οποια υπαρχει για να προστατεψει το χιτωνιο απο φθορες μεχρις οτου να στρωσει το εμβολο..απο κει και μετα του δινεις και καταλαβαινει..εγω παντα για να σιγουρευτω οτι το μηχανακι εχει στρωσει εντελως (μια φορα αλλαξα κυλινδρο βασικα...το εκανα απο 47mm στα 52mm) εκανα 5 ντεποζιτα και ανοιγα τον κυλινδρο να δω αν υπαρχει ακομα αυτη η στρωση...φαινεται βασικα γιατι ασπριζει καπως..οταν αυτη η στρωση εξαφανιζοταν του αλλαζα τα φωτα και δε παθαινε τιποτα το εσπαγα με 2α στα 60 για 1 χμ σχεδον και δεν καταλαβαινε τιποτα.

 

Kι ομως εχουν τρελει διαφορα....και ομως ο κιλινδρος ηταν πολυ μουφα και δεν αντεξε...αμα ηταν ετσι ολοι θα βαζαν shark κιλινδρο και θα ηταν μια χαρα αλλα δεν παει ετσι....

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Kι ομως εχουν τρελει διαφορα....και ομως ο κιλινδρος ηταν πολυ μουφα και δεν αντεξε...αμα ηταν ετσι ολοι θα βαζαν shark κιλινδρο και θα ηταν μια χαρα αλλα δεν παει ετσι....

 

:blink:...Δεν το ηξερα αυτο,μου ειχαν πει οτι ειναι κακης ποιοτητας αλλα οχι και αναξιοπιστοι...τερμα τα μπαντιλικια δλδ..

Link to comment
Share on other sites

:blink:...Δεν το ηξερα αυτο,μου ειχαν πει οτι ειναι κακης ποιοτητας αλλα οχι και αναξιοπιστοι...τερμα τα μπαντιλικια δλδ..

 

Φαντασου εγω μονο shark εβαζα κιλινδρους αλλα για λογο οικονομιας συν οτι δεν εχω και πολλα χιλιοστα...αμα σου βγει καλο εισαι κομπλε...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

γειά σας παιδιά έχω ένα στρογγυλοφάναρο και θέλω να το φτιάξω

μπορείτε να μου πείτε πόσο περίπου θα μου κοστίσουν αυτά τα πράγματα:

κυλινδροπίστονο aasa 53

στρόφαλος τριγωνικός aasa 56

καμπάνα c90

σασμάν 4άρι glx

κεφαλή astrea

εκκεντροφόρο τι να βάλω και πόσα € περίπου

καρμπιρατέρ για αυτά τα χιλιοστά τι να βάλω (να μην είναι πολύ μεγάλο και καίει 100 ευρώ τη μερα) και πόσα € περίπου

 

επίσης τι γρανάζωμα ταιριάζει σε αυτά τα χιλιοστά;

 

ευχαριστώ:D

 

γυρο στα 600 ευρω ολα μαζι κομπλε με καρμπυρατερ. εκκεντροφορο θα βαλεις ή fuego f200 ή reprofile τον δικο του που νομιζω ειναι η καλυτερη λυση . καρμπυρατερ keihin pwk 28 ή 26. γραναζια αμα εισαι και ελαφρυς βαλε 15-34

Link to comment
Share on other sites

γυρο στα 600 ευρω ολα μαζι κομπλε με καρμπυρατερ. εκκεντροφορο θα βαλεις ή fuego f200 ή reprofile τον δικο του που νομιζω ειναι η καλυτερη λυση . καρμπυρατερ keihin pwk 28 ή 26. γραναζια αμα εισαι και ελαφρυς βαλε 15-34

 

αμα πιασει το φτιαξιμο θα πηγαινει πολυ καλα..με 56αρι στροφαλο βεβαια θα εβαζα 54-56 πιστονι.Εχω ενα φιλο που το εχει με 90αρι μαμα μοτερ στα 53mm με fuego f200 και καρμπ 17 keihin της μανας του και με 2 ατομα στην ευθεια βγαζει 110.οποτε οτι και να βαλεις πανω απο 17mm καρμπ δε θα εχει προβλημα..αρκει μη το πνιξεις..

Link to comment
Share on other sites

τερμα τα μπαντιλικια δλδ..

 

Σπάστο ρε μην σε νοιάζει,παπί είναι με 50€ το κάνεις καινούριο.Τι να πουν και οι άλλοι που έχουν αμάξια και δίνουν 5χιλιάρικα επισκευή????:lol:

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...