georgemv Δημ. June 6, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2020 Τίποτε δεν είναι περίπλοκο. Πανευκολες είναι οι ενεργοποιήσεις μέσα από τις εφαρμογές. Έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο. ΟΚ, θα μπορούσα να δώσω τα στοιχεία επικοινωνίας σου στην πεθερά μου να της ενεργοποιείς κάθε μήνα αυτό που χρειάζεται; :lol::lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. June 6, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2020 ΟΚ, θα μπορούσα να δώσω τα στοιχεία επικοινωνίας σου στην πεθερά μου να της ενεργοποιείς κάθε μήνα αυτό που χρειάζεται; :lol::lol::lol: Με λίγη εκπαίδευση, όλα γίνονται. Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. June 6, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2020 Με λίγη εκπαίδευση, όλα γίνονται. Ή με ένα πρόγραμμα συμβολαίου που να δίνει τα ίδια με το καρτοκινητό με 30% έκπτωση σε αντάλλαγμα για 24 μήνες δέσμευσης. :O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. June 6, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2020 Ή με ένα πρόγραμμα συμβολαίου που να δίνει τα ίδια με το καρτοκινητό με 30% έκπτωση σε αντάλλαγμα για 24 μήνες δέσμευσης. :O Αν το πέτυχες έτσι, τότε πολύ ωραία! :) Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bbbb Δημ. June 6, 2020 Author Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2020 Αν για πέντε λεπτά εξυπηρέτηση σε ανθρώπους που δεν το έχουν τόσο με την τεχνολογία, τους στέλνετε σε συμβόλαιο για να μη χάσετε το χρόνο σας, οκ συγχαρητήρια... Στάλθηκε από το LEX820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση [/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. June 6, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2020 Αν για πέντε λεπτά εξυπηρέτηση σε ανθρώπους που δεν το έχουν τόσο με την τεχνολογία, τους στέλνετε σε συμβόλαιο για να μη χάσετε το χρόνο σας, οκ συγχαρητήρια... Στάλθηκε από το LEX820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ανάποδα το κατάλαβες και έρχεσαι στα λόγια μου. Αν δεν το έχεις με την τεχνολογία χάνεσαι με τα πακέτα και τις προσφορές και τελικά πληρώνεις περισσότερα. Προφανώς και διαχειρίζομαι εγώ το καρτοκινητό της και αυτό είναι η απόδειξη της κακομοιριάς του συστήματος. Ούτε σε κατάστημα δεν έχει εμπιστοσύνη να της ενεργοποιούν πακέτα προφανώς, ανά πάσα στιγμή την περνάνε σε καρτοσυμβόλαιο για την προμήθεια :X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elephant Δημ. June 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2020 Ανάποδα το κατάλαβες και έρχεσαι στα λόγια μου. Αν δεν το έχεις με την τεχνολογία χάνεσαι με τα πακέτα και τις προσφορές και τελικά πληρώνεις περισσότερα. Προφανώς και διαχειρίζομαι εγώ το καρτοκινητό της και αυτό είναι η απόδειξη της κακομοιριάς του συστήματος. Ούτε σε κατάστημα δεν έχει εμπιστοσύνη να της ενεργοποιούν πακέτα προφανώς, ανά πάσα στιγμή την περνάνε σε καρτοσυμβόλαιο για την προμήθεια :X Έχεις απόλυτο δίκιο. Ειδικά η Wind έχει μια μη φιλική συμπεριφορά προς τον συνδρομητή της. Η ίδια ώθησε τον κόσμο στα καρτοκινητα. Ας έδινε τα ίδια σε συμβόλαια... με φυσιολογικές τιμές. Και στα σταθερά μια ταλαιπωρία είναι. Στο σταθερό που έχω στη Wind, μήνες πριν, την πάτησα με το χρόνο ομιλίας προς κινητά, γιατί τον ξεπέρασα καθως δεν υπήρχε σύστημα ειδοποίησης όταν αυτό συμβαίνει. (Από €21 πήγε ο λογαριασμός €160 για 2 επιπλέον ώρες προς ελληνικά κινητά...) Στη Vodafone στο σταθερό έρχεται sms ότι έφτασες στο 80% του προσφερόμενου χρόνου που έχεις. Μέχρι και σήμερα στη Wind μου λένε διαρκώς ότι δεν έχουν τέτοιο σύστημα... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gpapas640 Δημ. June 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2020 Στο σταθερό που έχω στη Wind, μήνες πριν, την πάτησα με το χρόνο ομιλίας προς κινητά, γιατί τον ξεπέρασα καθως δεν υπήρχε σύστημα ειδοποίησης όταν αυτό συμβαίνει. (Από €21 πήγε ο λογαριασμός €160 για 2 επιπλέον ώρες προς ελληνικά κινητά...) Από την ΕΕΤΤ έχει θεσπιστεί μέγιστο όριο λογαριασμού, το οποίο -καθώς φαίνεται- η WIND δε σου έχει ενεργοποιήσει. Θα σου πρότεινα να το ψάξεις λιγάκι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elephant Δημ. June 7, 2020 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2020 (edited) Από την ΕΕΤΤ έχει θεσπιστεί μέγιστο όριο λογαριασμού, το οποίο -καθώς φαίνεται- η WIND δε σου έχει ενεργοποιήσει. Θα σου πρότεινα να το ψάξεις λιγάκι. Φίλε μου έκανα καταγγελία δύο φορές στην ΕΕΤΤ. Έπεσαν στο κενό.Η ΕΕΤΤ δεν απάντησε ποτέ απευθείας σε μένα. Πρέπει να είχα κάνει καμία σαραντάρια κλήσεις στην εξυπηρέτηση. Αρχικά ενεργοποίησαν μια υπηρεσία που αν ξεπερνούσα τα 50€ θα έμπαινε φραγή στη γραμμή. Η φραγή μπήκε από την πρώτη μέρα. Καλούσα αλλεπαλληλα στα 13800/13700. Κάθε φορά τα εξηγούσα από την αρχή. δεν υπερβάλλω σε αυτό που λέω, αλλά πέρασαν δύο μήνες για να βγει αυτή η υπηρεσία και ως συγγνώμη η εταιρεία μου χάρισε δύο πάγια. Μετά από μήνες και ενώ είχα φραγή γιατί είχα αφήσει το ποσό απλήρωτο, ζήτησα να φύγω σε άλλο πάροχο, τότε μου χάρισαν αλλά 50€ και πλήρωσα τη διαφορά και απέκτησα ξανά γραμμή. Στα περισσότερα τηλεφωνήματα έγιναν ομηρικοί καβγάδες... Οπότε τι μου λες τώρα ... Περιμένω να λήξει το 24μηνο για να φύγω χωρίς πέναλντι. Όσο για την ΕΕΤΤ ανύπαρκτη αναποτελεσματική, υπάρχει για τα μάτια του κόσμου. Είχα κάνει καταγγελία τέλη Αυγούστου, έμαθα τηλεφωνικά ότι πρωτοκολληθηκε μέσα Σεπτέμβρη λόγω δικού τους φόρτου και τυχαία έμαθα ότι βγήκε απάντηση δύο μήνες μετά... Edited June 7, 2020 by elephant Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.