Jump to content

Γενική κουβέντα για τα οικονομικά της WIND


bbbb
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τίποτε δεν είναι περίπλοκο.

Πανευκολες είναι οι ενεργοποιήσεις μέσα από τις εφαρμογές.

Έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.

 

ΟΚ, θα μπορούσα να δώσω τα στοιχεία επικοινωνίας σου στην πεθερά μου να της ενεργοποιείς κάθε μήνα αυτό που χρειάζεται; :lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, θα μπορούσα να δώσω τα στοιχεία επικοινωνίας σου στην πεθερά μου να της ενεργοποιείς κάθε μήνα αυτό που χρειάζεται; :lol::lol::lol:

Με λίγη εκπαίδευση, όλα γίνονται.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Με λίγη εκπαίδευση, όλα γίνονται.

 

Ή με ένα πρόγραμμα συμβολαίου που να δίνει τα ίδια με το καρτοκινητό με 30% έκπτωση σε αντάλλαγμα για 24 μήνες δέσμευσης. :O

Link to comment
Share on other sites

Ή με ένα πρόγραμμα συμβολαίου που να δίνει τα ίδια με το καρτοκινητό με 30% έκπτωση σε αντάλλαγμα για 24 μήνες δέσμευσης. :O

Αν το πέτυχες έτσι, τότε πολύ ωραία! :)

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν για πέντε λεπτά εξυπηρέτηση σε ανθρώπους που δεν το έχουν τόσο με την τεχνολογία, τους στέλνετε σε συμβόλαιο για να μη χάσετε το χρόνο σας, οκ συγχαρητήρια...

 

Στάλθηκε από το LEX820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν για πέντε λεπτά εξυπηρέτηση σε ανθρώπους που δεν το έχουν τόσο με την τεχνολογία, τους στέλνετε σε συμβόλαιο για να μη χάσετε το χρόνο σας, οκ συγχαρητήρια...

 

Στάλθηκε από το LEX820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Ανάποδα το κατάλαβες και έρχεσαι στα λόγια μου. Αν δεν το έχεις με την τεχνολογία χάνεσαι με τα πακέτα και τις προσφορές και τελικά πληρώνεις περισσότερα.

Προφανώς και διαχειρίζομαι εγώ το καρτοκινητό της και αυτό είναι η απόδειξη της κακομοιριάς του συστήματος. Ούτε σε κατάστημα δεν έχει εμπιστοσύνη να της ενεργοποιούν πακέτα προφανώς, ανά πάσα στιγμή την περνάνε σε καρτοσυμβόλαιο για την προμήθεια :X

Link to comment
Share on other sites

Ανάποδα το κατάλαβες και έρχεσαι στα λόγια μου. Αν δεν το έχεις με την τεχνολογία χάνεσαι με τα πακέτα και τις προσφορές και τελικά πληρώνεις περισσότερα.

Προφανώς και διαχειρίζομαι εγώ το καρτοκινητό της και αυτό είναι η απόδειξη της κακομοιριάς του συστήματος. Ούτε σε κατάστημα δεν έχει εμπιστοσύνη να της ενεργοποιούν πακέτα προφανώς, ανά πάσα στιγμή την περνάνε σε καρτοσυμβόλαιο για την προμήθεια :X

Έχεις απόλυτο δίκιο. Ειδικά η Wind έχει μια μη φιλική συμπεριφορά προς τον συνδρομητή της. Η ίδια ώθησε τον κόσμο στα καρτοκινητα. Ας έδινε τα ίδια σε συμβόλαια... με φυσιολογικές τιμές.

Και στα σταθερά μια ταλαιπωρία είναι.

Στο σταθερό που έχω στη Wind, μήνες πριν, την πάτησα με το χρόνο ομιλίας προς κινητά, γιατί τον ξεπέρασα καθως δεν υπήρχε σύστημα ειδοποίησης όταν αυτό συμβαίνει.

(Από €21 πήγε ο λογαριασμός €160 για 2 επιπλέον ώρες προς ελληνικά κινητά...)

Στη Vodafone στο σταθερό έρχεται sms ότι έφτασες στο 80% του προσφερόμενου χρόνου που έχεις.

Μέχρι και σήμερα στη Wind μου λένε διαρκώς ότι δεν έχουν τέτοιο σύστημα...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Στο σταθερό που έχω στη Wind, μήνες πριν, την πάτησα με το χρόνο ομιλίας προς κινητά, γιατί τον ξεπέρασα καθως δεν υπήρχε σύστημα ειδοποίησης όταν αυτό συμβαίνει.

(Από €21 πήγε ο λογαριασμός €160 για 2 επιπλέον ώρες προς ελληνικά κινητά...)

 

Από την ΕΕΤΤ έχει θεσπιστεί μέγιστο όριο λογαριασμού, το οποίο -καθώς φαίνεται- η WIND δε σου έχει ενεργοποιήσει. Θα σου πρότεινα να το ψάξεις λιγάκι.

Link to comment
Share on other sites

Από την ΕΕΤΤ έχει θεσπιστεί μέγιστο όριο λογαριασμού, το οποίο -καθώς φαίνεται- η WIND δε σου έχει ενεργοποιήσει. Θα σου πρότεινα να το ψάξεις λιγάκι.
Φίλε μου έκανα καταγγελία δύο φορές στην ΕΕΤΤ. Έπεσαν στο κενό.Η ΕΕΤΤ δεν απάντησε ποτέ απευθείας σε μένα. Πρέπει να είχα κάνει καμία σαραντάρια κλήσεις στην εξυπηρέτηση. Αρχικά ενεργοποίησαν μια υπηρεσία που αν ξεπερνούσα τα 50€ θα έμπαινε φραγή στη γραμμή. Η φραγή μπήκε από την πρώτη μέρα. Καλούσα αλλεπαλληλα στα 13800/13700. Κάθε φορά τα εξηγούσα από την αρχή. δεν υπερβάλλω σε αυτό που λέω, αλλά πέρασαν δύο μήνες για να βγει αυτή η υπηρεσία και ως συγγνώμη η εταιρεία μου χάρισε δύο πάγια. Μετά από μήνες και ενώ είχα φραγή γιατί είχα αφήσει το ποσό απλήρωτο, ζήτησα να φύγω σε άλλο πάροχο, τότε μου χάρισαν αλλά 50€ και πλήρωσα τη διαφορά και απέκτησα ξανά γραμμή. Στα περισσότερα τηλεφωνήματα έγιναν ομηρικοί καβγάδες...

Οπότε τι μου λες τώρα ...

Περιμένω να λήξει το 24μηνο για να φύγω χωρίς πέναλντι.

Όσο για την ΕΕΤΤ ανύπαρκτη αναποτελεσματική, υπάρχει για τα μάτια του κόσμου.

Είχα κάνει καταγγελία τέλη Αυγούστου, έμαθα τηλεφωνικά ότι πρωτοκολληθηκε μέσα Σεπτέμβρη λόγω δικού τους φόρτου και τυχαία έμαθα ότι βγήκε απάντηση δύο μήνες μετά...

Edited by elephant
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...