Jump to content

e-shop.gr ~ Το πιο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ηλεκτρονικό κατάστημα


georgep800
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Όσο για αυτούς που αναφαίρουν ότι πολύ εύκολα έβγαλα το συμέρασμα ότι είναι το πιο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ηλεκτρονικό κατάστημα έχω να σας πώ:

α)Η συσκευασία ήταν άθλια

β)Όχι μόνο δεν απάντησαν στο e-mail που τους έστειλα αλλα δεν έδωσαν καθόλου σημασία

γ)Στα τηλεφωνικά κέντρα γίνεται χαμός(απο τον ένα υπάληλο στον άλλο, περιμένεις απο 30-45 λεπτα, δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα...)

δ)Μου είπαν ψέματα ότι θα μου ταχυδρομούσαν την θύκη Cakebox, καθώς ότι θα με καλούσαν αυτοί(δεν έλαβα ποτέ κάποια κλήση απο αυτούς)

ε)Άλλαξαν την φωτογραφία και την αναλυτική περιγραφή του προϊόντος(μπορούσαν πολύ εύκολα να με βγάλουν τρελό)

 

Σε ποιό συμπέρασμα καταλήγετε;

Δεν ήταν κάποιος υπάληλος που έκανε το λάθος, αλλα με όλα τα τμήματα του e-shop.gr με τα οποία επικοινώνησα είχα άθλια αντιμετόπηση!

 

 

Φίλε μου,

το τί αντιμετώπιση εχεις γενικά, έχει να κάνει και με το τί συμπεριφορά έχεις δείξει μέχρι τότε. Αν τους έχεις πρήξει τ'@@ κάθε μέρα στα τηλεφωνήματα και στα παράπονα επειδή είχες δώσει 35-40 κ**ευρώ, και έχεις γίνει γραφικός ζητώντας την θήκη σου, τότε λογικά δεν θα σου απαντούσαν σε τίποτα. Ούτε εγώ θα σου απαντούσα!!!

Πιθανώς η συμπεριφορά σου να μην ήταν καλή. Να νευρίασες, να τους έβρισες, να μην συγκράτησες τα νεύρα σου, και γενικότερα να ήσουν ενα μεγάλο πρόβλημα στο τηλεφωνικό τους κέντρο.

Ενα άλλο μεγάλο θέμα που διαφωνώ μαζί σου, είναι ο τίτλος σου : "Το πιο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ηλεκτρονικό κατάστημα"... Λάθος σου υπερτεράστιο να γενικεύεις καταστάσεις και να βάζεις αρνητικές ταμπέλες σε ανθρώπους (και καταστήματα). Είναι σαν να σε τρακάρει κάποιος στο δρόμο, και να βγαίνεις στα forum και να γράφεις "Ο Ταδε είναι ο χειρότερος οδηγός στον κόσμο"!!!! και όλα αυτά απλά γιατι έγινε μια ατυχία. Δεν φταις εσύ βέβαια γι΄άυτο, έτσι έιμαστε εμείς οι έλληνες. Αν περάσει κάποιο Grater απο την αυλή μας κ μας σπάσει το πλακάκι, απαιτούμε να μιλήσουμε αμέσως με τον Πρωθυπουργό... (γι'άυτό ήθελες να μιλήσεις με προιστάμενο....)

Θεωρώ την αντιδρασή σου υπερβολική. Οκ, έγινε μια ατυχία κ δεν πήρες 100% αυτό το προιόν που έπρεπε να πάρεις. Ε και?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου,

το τί αντιμετώπιση εχεις γενικά, έχει να κάνει και με το τί συμπεριφορά έχεις δείξει μέχρι τότε. Αν τους έχεις πρήξει τ'@@ κάθε μέρα στα τηλεφωνήματα και στα παράπονα επειδή είχες δώσει 35-40 κ**ευρώ, και έχεις γίνει γραφικός ζητώντας την θήκη σου, τότε λογικά δεν θα σου απαντούσαν σε τίποτα. Ούτε εγώ θα σου απαντούσα!!!

Πιθανώς η συμπεριφορά σου να μην ήταν καλή. Να νευρίασες, να τους έβρισες, να μην συγκράτησες τα νεύρα σου, και γενικότερα να ήσουν ενα μεγάλο πρόβλημα στο τηλεφωνικό τους κέντρο.

Ενα άλλο μεγάλο θέμα που διαφωνώ μαζί σου, είναι ο τίτλος σου : "Το πιο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ηλεκτρονικό κατάστημα"... Λάθος σου υπερτεράστιο να γενικεύεις καταστάσεις και να βάζεις αρνητικές ταμπέλες σε ανθρώπους (και καταστήματα). Είναι σαν να σε τρακάρει κάποιος στο δρόμο, και να βγαίνεις στα forum και να γράφεις "Ο Ταδε είναι ο χειρότερος οδηγός στον κόσμο"!!!! και όλα αυτά απλά γιατι έγινε μια ατυχία. Δεν φταις εσύ βέβαια γι΄άυτο, έτσι έιμαστε εμείς οι έλληνες. Αν περάσει κάποιο Grater απο την αυλή μας κ μας σπάσει το πλακάκι, απαιτούμε να μιλήσουμε αμέσως με τον Πρωθυπουργό... (γι'άυτό ήθελες να μιλήσεις με προιστάμενο....)

Θεωρώ την αντιδρασή σου υπερβολική. Οκ, έγινε μια ατυχία κ δεν πήρες 100% αυτό το προιόν που έπρεπε να πάρεις. Ε και?

 

 

Κάνεις λάθος..

Αναφαίρω αναλυτικά πως κινήθηκα, στο πρώτο post. Μα καλά που βλέπεις ότι τους πρήζω τ'@@;;;

Πιστεύω ότι η συμπεριφορά που τους έδειξα δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερη!

Αρχικά με το e-mail που τους έστειλα τους εξειγούσα αναλυτηκά και ΕΥΓΕΝΙΚΟΤΑΤΑ πως έχει η κατάσταση και τι ζητούσα, αλλα με έγραψαν.

Όταν επικοινώνησα τηλεφωνικά μαζί τους, είμουν ήρεμος και σε καμιά περίπτωση δεν τους έβρισα και δεν τους ειρονέυτικα, αλλα και πάλι με έγραψαν.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Εγώ στην θέση σου δεν θα έμπαινα καν στον κόπο για μία πλαστική θήκη!

Εχω ψωνίσει γύρω στις 15 φορές από εκεί και μόνο καλά λόγια έχω να πω.

Παλιά ήταν λιγάκι αργό και πολλές φορές δεν σου έλεγαν ότι το προϊόν σου δεν είναι άμεσα διαθέσιμο αλλά πλέον νομίζω ότι έχει γίνει αρκετά καλό.

Οχι όσο του Πλαισίου στην εξυπηρέτηση και στο >45 ευρώ free αποστολή αλλά αξιοπρεπές τουλάχιστο.

 

Ο τίτλος θα συμφωνήσω ότι είναι υπερβολικότατος...

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Einai logiko kapoioi na einai euxaristhmenoi apo to online shopping kai kapioi na mhn einai! Bebaia, h apanthsh tou jimpanourgias

Αν τους έχεις πρήξει τ'@@ κάθε μέρα στα τηλεφωνήματα και στα παράπονα επειδή είχες δώσει 35-40 κ**ευρώ, και έχεις γίνει γραφικός ζητώντας την θήκη σου, τότε λογικά δεν θα σου απαντούσαν σε τίποτα. Ούτε εγώ θα σου απαντούσα!!!

1. den einai apanthsh pou antistoixei se ena epaggelmatia opote xwris parekshghsh den thn pernoume upospsi.

Otan ena magazi apofashsei na sunergastei me enan pelath ton noiazei na ksanaer8ei kai na tou kanei kai diafhmish! Osoi exoun kapoia sxesh me marketing 8a kseroun oti oi guru tou marketing uposthrizoun oti h diafhmish apo tous pelates einai h kaluterh, h pio aneksodh kai h pio apotelesmatikh.

2. uparxoun kapoia atoma pou xarakthrizoun tis kathgories uperbolikes! mporei to poso na einai mikro gia kapoious alla gia allous einai megalo! kai polla atoma den shkwnoun thn koroidia!

 

Dikaiologw ton georgep800 gia ton 8umo tou kai ton euxaristw pou moirasthke mia asxhmh empeiria me emas, na thn exoume upopsh se tetoies katastaseis.

 

8a h8ela na eblepa autous twra pou ton xarakthrizoun yperboliko kai spas@@ ti 8a ekanan sthn 8esh tou ama tous epaizan ena tetoio paixnidi :whistle:

 

auta...

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ μου κανει εντυπωση οτι ειμαστε ελλαδα.Αντι να εκτιμησουμε τον αν8ρωπο που κανει το κοπο να δημοσιευσει το περιστατικο και μα8αινουμε..παμε να τον βγαλουμε και απο κατω!.Σας Ε8ΙΞΕ με τον ορο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ??Εχετε μετοχες στο καταστημα και φοβαστε μην πεσουν οι πωλησεις???Και καλα και κανει χαρακτηριζει το καταστημα γιατι συμφωνα με την εμπερια του ετσι εδρασε.

 

Δεν μου κανει εντυπωση κιολας γιατι ειμαι σιγουρος οτι 8α γινονται 100δες τετοια περιστατικα αλλα κανεις δεν μπαινει στο κοπο να τα αναφερει.!Απο ποτε μια εταιρια στην ελλαδα σεβεται το πελατη στο 100% η εστω σε ενα σοβαρο ποσοστο?Και γιατι να το κανει?Αφου οι απαιτησεις του ελληνα στην σχεση αυτη ειναι μηδαμινες.Ουτε απαιτει κατι,,,ουτε δημοσιευει καταγγελιες,,,ουτε παραλληλα μα8αινει απο τυχον αλλους που την πατανε.

Αποψη μου,,,Σημερα ειναι αυτος,αυριο εμεις.Ας βγαλουμε αυτια και να ακουμε και λιγο.

http://www.myphone.gr/gallery/uploads/5309/2.jpg Βελιγραδι VOLIM TE UVEK! 13/2/97
Link to comment
Share on other sites

Εδώ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=54791&page=9&pp=20

παραθέτει ήδη την φωτό ότι ήξερε ότι ήταν χύμα τα δισκάκια,απλά η διατύπωση του eshop έλεγε για συσκευασία cakebox .Αυτό δεν σημαίνει ότι θα έπαιρνε και πλαστική κορίνα (και σε κάθε περίπτωση έπρεπε να το διευκρινίσει πρίν παραγγείλει)

 

Δεν νομίζω ότι υπάρχει δικαιολογημένη αγανάκτηση όταν κάποιος ξέρει τι αγοράζει (από την φωτό) και δεν διευκρινίζει πως το αγοράζει (αν έχει κάποιες αμφιβολίες από την παρουσίαση του προιόντος)

 

Αν κατάλαβα καλά απο αυτά που λες που έχω σημειώσει με bold,ο georgep800 ήταν υποχρεωμένος πριν κάνει την τελική παραγγελία,να επικοινωνήσει με το eshop για να επιβεβαιώσει ότι υπάρχει cakebox; :worry:

Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά απο αυτά που λες που έχω σημειώσει με bold,ο georgep800 ήταν υποχρεωμένος πριν κάνει την τελική παραγγελία,να επικοινωνήσει με το eshop για να επιβεβαιώσει ότι υπάρχει cakebox; :worry:

 

 

Σωστή η παρατήρηση! Ας μας πεί ο Gary Kokkin...

 

"Άν είχα αμφιβολίες για το πως θα είναι το προϊόν;;" ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΜΙΑ!!

Στην φωτογραφία φαινεται ξεκάθαρα η θήκη Cakebox, καθώς επίσης και στην αναλιτηκή περιγραφή αναφαίρεται. Το χαρακτηριστηκό είναι ότι η παρουσία της θήκης Cakebox, αναφαίρεται στη περιγραφή ώς ένα απο τα θετικά του προϊόντος!!

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Exω κάνει πολλές παραγγελίες από το eshop. Και δεν μιλάω για 50-100 ευρώ. Μιλάω για 1000 ευρά και πάνω ΑΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ!

Ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Πάντα άψογοι και ταχύτατοι.

Link to comment
Share on other sites

Όπως αναφαίρω και στο πρώτο μύνημα ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΑΦΟΤΟΥ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. Προφανώς την νέα φωτογραφία την ονόμασαν όπως και την παλιά...

Άν παρατηρήσεις μια σελίδα πρίν απο το μύνημα που παραθέτεις ρωτάω ξεκάθαρα: "Γιατί δεν μου ήρθαν μέσα στην κορίνα όπως φαίνεται στην φωτογραφία αλλα τιληγμένα σε ζελατίνα;;" Είναι λογικό να παραθέτω μία φωτογραφία με χύμα δισκάκια;;

 

Μας δουλεύεις ? -Εσύ αναφέρεις : "Αφού αυτήν την φωτογραφία έχουν στο site τους. Και σιγκεκριμένα ανφαίρουν για συσκευασία Cakebox...??" και παραθέτεις την ίδια φωτό χωρίς cakebox ! -Πως αλλαξε φωτογραφία ?

Μήπως λοιπόν την είχες ήδη κάνει save,για να την ποστάρεις σε όλα τα thread ( την ίδια φωτό χωρίς cake box ) ,αλλιώς γιατί δεν έβαζες απλά το link να την δούμε απευθείας το προιόν στο eshop, με όποια επεξήγηση σου,δεν είναι πιό εύκολο?) -Δεν απευθύνεσαι σε άσχετους από forum να σκαρώνεις κουτοπονηριές....

 

-Στο προηγούμενο thread για DVDR του Μyphone ,αρχικά ήθελες να πάρεις δισκάκια σε jewel case (παραθέτεις άλλη φωτό ) και μετά άλλαξες γνώμη ....Τελικά μήπως επειδή δεν σου βγήκαν καλά ,και επειδή το μετάνιωσες ,δήθεν σου φταίει μια δήθεν αμφισβητίσημη διατύπωση του καταστήματος ? (θεωρώντας ότι δεν πουλά καλά πράγματα) για να ικανοποιήσεις τον εγωισμό σου από την λάθος επιλογή ?

 

Αν δεν είναι έτσι, για διάβασε αυτά που έγραψες (από το σημείο που παραθέτω και μετά) στο άλλο forum.....και πως φαίνεται ότι την πάτησες !

 

http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=108008&page=9&pp=15

 

Εμείς πάντως δεν φταίμε να διαβάζουμε υποθέσεις,όταν υπάρχουν υποψίες δόλου για το γεγονός .....

Link to comment
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά απο αυτά που λες που έχω σημειώσει με bold,ο georgep800 ήταν υποχρεωμένος πριν κάνει την τελική παραγγελία,να επικοινωνήσει με το eshop για να επιβεβαιώσει ότι υπάρχει cakebox; :worry:

 

Εσύ ψωνίζεις έτσι απλά με ότι σου υπόσχονται κάποιοι σε "φυλλάδια" ,χωρίς να ζητήσεις περισσότερες πληροφορίες ?

 

 

http://www.e-shop.gr/company.phtml

 

"Μια ομάδα έμπειρων πωλητών σας περιμένει καθημερινά στο τηλέφωνο για να βοηθήσει να σταθμίσετε τις ανάγκες σας και να κάνετε τη σωστή επιλογή."

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ μου κανει εντυπωση οτι ειμαστε ελλαδα.Αντι να εκτιμησουμε τον αν8ρωπο που κανει το κοπο να δημοσιευσει το περιστατικο και μα8αινουμε..παμε να τον βγαλουμε και απο κατω!.Σας Ε8ΙΞΕ με τον ορο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ??Εχετε μετοχες στο καταστημα και φοβαστε μην πεσουν οι πωλησεις???Και καλα και κανει χαρακτηριζει το καταστημα γιατι συμφωνα με την εμπερια του ετσι εδρασε.

 

Δεν μου κανει εντυπωση κιολας γιατι ειμαι σιγουρος οτι 8α γινονται 100δες τετοια περιστατικα αλλα κανεις δεν μπαινει στο κοπο να τα αναφερει.!Απο ποτε μια εταιρια στην ελλαδα σεβεται το πελατη στο 100% η εστω σε ενα σοβαρο ποσοστο?Και γιατι να το κανει?Αφου οι απαιτησεις του ελληνα στην σχεση αυτη ειναι μηδαμινες.Ουτε απαιτει κατι,,,ουτε δημοσιευει καταγγελιες,,,ουτε παραλληλα μα8αινει απο τυχον αλλους που την πατανε.

Αποψη μου,,,Σημερα ειναι αυτος,αυριο εμεις.Ας βγαλουμε αυτια και να ακουμε και λιγο.

 

Tην σχέση πωλητή και καταναλωτή μπορείς να την ορίσεις ?

Νομίζεις ότι σε κάθε περίπτωση ο πελάτης εχει δίκιο ?

Δεν έχεις προσέξει ότι σε πολλές αποδείξεις αναφέρονται όροι συναλλαγής στην πίσω σελίδα για να αποφεύγονται πολλές κακοτοπιες από επιτήδιους ?

Link to comment
Share on other sites

Εσύ ψωνίζεις έτσι απλά με ότι σου υπόσχονται κάποιοι σε "φυλλάδια" ,χωρίς να ζητήσεις περισσότερες πληροφορίες ?

 

 

http://www.e-shop.gr/company.phtml

 

"Μια ομάδα έμπειρων πωλητών σας περιμένει καθημερινά στο τηλέφωνο για να βοηθήσει να σταθμίσετε τις ανάγκες σας και να κάνετε τη σωστή επιλογή."

 

Σοβαρά μιλάς τώρα;Ναι έτσι ψωνίζω,αμα δω κάτι απο ένα έγκυρο και αξιόπιστο site όπως είναι το e-shop θα το παραγγείλω χωρίς δεύτερη σκέψη.Τι θα έπρεπε να κάνω δηλαδή;Να τους πάρω τηλέφωνο να τους πω αν αυτό που δείχνουν στο site είναι όντως αυτό που πουλάνε; :X

Ποιοί είναι οι "κάποιοι" και τα "φυλλάδια";

Link to comment
Share on other sites

και γω απο φυλλαδια ψωνιζω απο τη στιγμη που ειμαι κατοχυρωμενη κι αν αυτο που βλεπω στο φυλλαδιο δεν ειναι αυτο που πηρα μπορω να το επιστρεψω απλα.... Κι απο το e-shop εχω παρει μητρικες, καρτες γραφικων, ακομα και case χωρις προβλημα.... επιφυλλασομαι βεβαια μηπως ανοιχτηκαν πολυ κι οντως συμβαινουν αναποδιες... αλλα ξαναλεω πιο αναξιοπιστο ας πουμε αποτο Online του πλαισιου (οπου σου βγαζουν και το λαδι μεχρι να σου στειλουν την παραγγελια) αποκλειεται να ειναι.....

http://briefcase.pathfinder.gr/download/princessofthedawn/11956/308444/0/101_0139.jpg

Lord, let me be the person my dog thinks I am

Link to comment
Share on other sites

re pedia to thema pire megales ektasis ke lathos dromo. Kala ekane to pedi ke anefere to gegonos. Ala POLI KAKOS anaferi san titlo TO PIO ANAKSIOPISTO katasthma. Einai edelos atopo apo mia memonomeni periptosi (amfisvitumeni kiolas apo merikus) na apodidete tetios titlos.
Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά μιλάς τώρα;Ναι έτσι ψωνίζω,αμα δω κάτι απο ένα έγκυρο και αξιόπιστο site όπως είναι το e-shop θα το παραγγείλω χωρίς δεύτερη σκέψη.Τι θα έπρεπε να κάνω δηλαδή;Να τους πάρω τηλέφωνο να τους πω αν αυτό που δείχνουν στο site είναι όντως αυτό που πουλάνε; :X

Ποιοί είναι οι "κάποιοι" και τα "φυλλάδια";

 

Δηλ .οι πληροφορίες του προιόντος σε καλύπτουν πάντα πλήρως σε όλες τις περιπτώσεις και δεν έχεις ποτέ αμφιβολία για κάτι ? -Δεν το νομίζω ! εκτός αν έχεις ΙQ 1000 να τα καταλαβαίνεις , ή "μέσο" σε συγκεκριμένο καταστημα για να γλυτώνεις τις πιθανές κακοτοπιές (πέρα από την "υποχρεωση" αλλαγής που αναφέρθηκε από την "princess")

 

Το "eshop" κυκλοφορεί και φυλλαδια όπως το "Πλαίσιο" ,όπου αναφέρονται ότι να ζητάμε επιβεβαίωση προτού παραγγείλουμε ,για τυχόν λάθη (και ορθογραφικά) .....

 

Σε κάθε περίπτωση οι συναλλαγές πχ του Eshop έχουν κάποιους όρους

πχ http://www.e-shop.gr/faq.phtml

Link to comment
Share on other sites

re pedia to thema pire megales ektasis ke lathos dromo. Kala ekane to pedi ke anefere to gegonos. Ala POLI KAKOS anaferi san titlo TO PIO ANAKSIOPISTO katasthma. Einai edelos atopo apo mia memonomeni periptosi (amfisvitumeni kiolas apo merikus) na apodidete tetios titlos.

 

νομιζω οτι ειναι το πιο σωστο που εχει ειπωθει εδω μεσα.... Στα δεκα θετικα το ενα αρνητικο φαινεται αλλιως.... Ενω στα δεκα αρνητικα ακομα κι ενα θετικο δεν κανει διαφορα..

Παντα παντως πρεπει να επισημαινουμε το στραβο... Ειναι υπερ μας και ειναι η δυναμη μας...

http://briefcase.pathfinder.gr/download/princessofthedawn/11956/308444/0/101_0139.jpg

Lord, let me be the person my dog thinks I am

Link to comment
Share on other sites

8a h8ela na eblepa autous twra pou ton xarakthrizoun yperboliko kai spas@@ ti 8a ekanan sthn 8esh tou ama tous epaizan ena tetoio paixnidi :whistle:

 

Ναι προσπάθησαν να τον «ζημιώσουν» μη στέλνοντας του μια πλαστική θήκη για cds... :rolleyes:

Aπό αυτό εσύ τώρα έβγαλες το συμπέρασμα ότι όταν σου στείλουν μία παραγγελία θα πληρώσεις κανονικά για 3 σκληρούς δίσκους για παράδειγμα και θα σου στείλουν τους δύο... :wacko: ...γιατί πιο σοβαρό δεν είναι από μία πλαστική θήκη που ίσως να μην κατάλαβε και ο ίδιος εάν συμπεριλαμβάνονταν...

 

ΚΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ μου κανει εντυπωση οτι ειμαστε ελλαδα.Αντι να εκτιμησουμε τον αν8ρωπο που κανει το κοπο να δημοσιευσει το περιστατικο και μα8αινουμε..παμε να τον βγαλουμε και απο κατω!.Σας Ε8ΙΞΕ με τον ορο ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ??Εχετε μετοχες στο καταστημα και φοβαστε μην πεσουν οι πωλησεις???Και καλα και κανει χαρακτηριζει το καταστημα γιατι συμφωνα με την εμπερια του ετσι εδρασε....

 

Κι εσύ τι είσαι ο πληρεξούσιος δικηγόρος του και τον δικαιολογείς με την λογική σου...;Συζήτηση κάνουμε δηλ τι πρέπει να το φάμε αμάσητο και να μην εκφράσουμε κάποιες απορίες - απόψεις...; :rolleyes:

Εσύ θεωρείς δηλ τον τίτλο απολύτως φυσιολογικό ε; :shifty: ...

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Μας δουλεύεις ? -Εσύ αναφέρεις : "Αφού αυτήν την φωτογραφία έχουν στο site τους. Και σιγκεκριμένα ανφαίρουν για συσκευασία Cakebox...??" και παραθέτεις την ίδια φωτό χωρίς cakebox ! -Πως αλλαξε φωτογραφία ?

Μήπως λοιπόν την είχες ήδη κάνει save,για να την ποστάρεις σε όλα τα thread ( την ίδια φωτό χωρίς cake box ) ,αλλιώς γιατί δεν έβαζες απλά το link να την δούμε απευθείας το προιόν στο eshop, με όποια επεξήγηση σου,δεν είναι πιό εύκολο?) -Δεν απευθύνεσαι σε άσχετους από forum να σκαρώνεις κουτοπονηριές....

 

-Στο προηγούμενο thread για DVDR του Μyphone ,αρχικά ήθελες να πάρεις δισκάκια σε jewel case (παραθέτεις άλλη φωτό ) και μετά άλλαξες γνώμη ....Τελικά μήπως επειδή δεν σου βγήκαν καλά ,και επειδή το μετάνιωσες ,δήθεν σου φταίει μια δήθεν αμφισβητίσημη διατύπωση του καταστήματος ? (θεωρώντας ότι δεν πουλά καλά πράγματα) για να ικανοποιήσεις τον εγωισμό σου από την λάθος επιλογή ?

 

Αν δεν είναι έτσι, για διάβασε αυτά που έγραψες (από το σημείο που παραθέτω και μετά) στο άλλο forum.....και πως φαίνεται ότι την πάτησες !

 

http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=108008&page=9&pp=15

 

Εμείς πάντως δεν φταίμε να διαβάζουμε υποθέσεις,όταν υπάρχουν υποψίες δόλου για το γεγονός .....

 

 

 

Μα καλά ρε φίλε, δεν καταλαβένεις;;;

Όσον αφορά την φωτογραφία:

ΟΤΑΝ ΕΓΡΑΦΑ ΤΟ POST, ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ LINK ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ e-shop.gr, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟ SITE ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΤΟ URL, ΕΒΑΛΑ [/img] KAI TO ΠΟΣΤΑΡΑ. ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΝΟΜΑ, ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ;;;

Και σου ξαναλέω για άλλη μια φορά:

ΣΤΟ ΑΛΛΟ THREAD ΑΝΑΦΑΙΡΩ:

"Το πρόβλημμα είναι ότι δεν μου ήρθαν μέσα στην κορίνα όπως φαίνεται στην φωτογραφία αλλα τιληγμένα σε ζελατίνα!!". ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΧΥΜΑ ΔΙΣΚΑΚΙΑ;;

 

Τελικά έχεις μεγάλη φαντασία! Απο που βγάζεις το συμπέρασμα ότι την πάτησα ως προς την επιλογή που έκανα;; Στο άλλο forum ρωτάω για δίσκους σε συσκευασίες των πέντε και των δέκα τεμαχίων μέσα σε κουτί.

Τι σχέση έχει αυτό με την παραγγελία που έκανα;;;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

-Δεν απευθύνεσαι σε άσχετους από forum να σκαρώνεις κουτοπονηριές....

 

Δεν θεωρώ άσχετους τα παιδιά εδώ στο forum, αλλα αντιθέτως θεωρώ το επίπεδο πολύ υψηλό. Γι'αυτό άλλωστε και συμετέχω. Δυστηχώς εσύ με κάνεις να πιστεύω το αντίθετο...

Όπως ανέφαιρα την θήκη μου την έστειλαν, ΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, όπως λές ότι έκανα;;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι το πρόβλημα σημειώθηκε κι επειδή η συζήτηση έχει αρχίσει να ξεφεύγει χωρίς να προστίθεται κάτι χρήσιμο, το topic κλειδώνεται.
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...