Jump to content

Online αναβάθμιση του K750i: Προβλήματα, απορίες


ταξιδιωτης22
 Κοινοποίηση

Είστε ευχαριστημένοι με την R1N;  

  1. 1. Είστε ευχαριστημένοι με την R1N;

    • ΝΑΙ
      0
    • ΟΧΙ
      0
    • Δεν ασχολούμαι με τα updates
      0


Recommended Posts

Εγω παντως νομιζω οτι σταθηκα τυχερος παροτι ταλαιπωρηθηκα και φλασαρισα 2 φορες απο davinci γιατι την πρωτη φορα δεν κατεβασα την ελληνικη εκδοση τελικα προλαβα μαλλον και εκανα σωστη αναβαθμιση 21 του μηνος απο την ιστοσελιδα της sonyericsson.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Συνοψίζοντας μετά από δεκάδες αναφορές, χρήστες που έχουν κανονικό ή "ξηλωμένο brand" (Davinci, 9volto, Total server) K750i αρχίζουν να παραπονιούνται ότι μετά την αναβάθμιση που επιχειρούν από το SEUS για να αναβαθμίσουν το τηλέφωνό τους με την R1N (ομολογουμένως πονεμένη ιστορία αυτή η αναβάθμιση από SEUS!) το κινητό "μπασταρδεύεται" σε Κ750i με χάσιμο των Ελληνικών και πρόβλημα αναγνώρισης στην σύνδεση με τον υπολογιστή .....

Και εγω εκανα στο δικο μου πριν μια εβδομαδα και τα Ελληνικα υπαρχουν κανονικα, εχθες που εκανα αναβαθμιση σε ενος φιλου μου δεν εχει πλεον Ελληνικα αναγνωριζεται ως W800 και το τηλεφωνο ηταν "παρθενο" δεν ειχε υποστει αναβαθμιση a la DaVinci 9volto κτλ. οποτε το προβλημα ειναι γενικοτερο και το καλο που τους θελω να κανουν κατι γρηγορα γιατι ο φιλος που του το αναβαθμισα δεν ξερει Αγγλικα(!!!)και με βριζει τωρα! :mad:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

υπάρχει περίπτωση να λυθεί αυτό το "πρόβλημα" απο την sony με κάποιο update ή έστω με την επανεγκατάσταση της νέας έκδοσης? :O

ευχαριστώ

http://photos1.blogger.com/hello/116/7828/320/ipod_htf.jpg
Link to comment
Share on other sites

Παρόλο που εγώ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα, αυτή η ιστορία είναι αδιανόητη. Αν είναι δυνατόν. Απογοητεύθηκα τελείως με την SE, από αυτά που ακούω.

Τόση ταλαιπωρία στους πελάτες της, από μια χοντρομ@λ@κία των υπευθύνων στην online αναβάθμιση. Το να απολύσει αυτόν που προκάλεσε όλο αυτό το μπάχαλο είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει.

Ήταν που ήταν προβληματική η ιστορία της αναβάθμισης, όπως την έστησαν, αυτό τους έλειπε.

Link to comment
Share on other sites

Παρόλο που εγώ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα, αυτή η ιστορία είναι αδιανόητη. Αν είναι δυνατόν. Απογοητεύθηκα τελείως με την SE, από αυτά που ακούω.

Τόση ταλαιπωρία στους πελάτες της, από μια χοντρομ@λ@κία των υπευθύνων στην online αναβάθμιση. Το να απολύσει αυτόν που προκάλεσε όλο αυτό το μπάχαλο είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει.

Ήταν που ήταν προβληματική η ιστορία της αναβάθμισης, όπως την έστησαν, αυτό τους έλειπε.

 

αν και είναι το πρώτο μου SE κινητό, μπορώ να πω οτι η διαδικασία του update ήταν αρκετά εκνευριστική γιατί σε μετέφερε απο τη μια εφαρμογή στην άλλη!!

Τους είναι δύσκολο να δημιουργήσουν ΕΝΑ πρόγραμμα που θα αναλαμβάνει να πραγματοποιήσει την αναβάθμιση?!!

την αξία της και το καλό after sales service της μπορεί ακόμα να τα αποδείξει... (συμβαίνει κ στις καλύτερες εταιρείες! τι να κάνουμε...)

εξαρτάται όμως απο το πόσο γρήγορα θα αποκαταστήσει την ηλιθιότητα των κυρίων που ανέφερες...

τέσπα, ελπίζω να κάνουν κάτι για αυτό... όχι τίποτε άλλο, δεν έχω συνηθίσει σε κινητό αγγλικό μενού! :p μπερδεύομαι ο βλάχος! :lol:

http://photos1.blogger.com/hello/116/7828/320/ipod_htf.jpg
Link to comment
Share on other sites

Μολις πηρα τηλεφωνο στην εταιρια και μαλλον εχουν μεσανυχτα :mad: :mad:

Μου ειπαν οτι εγω εχω κανει καποιο λαθος και οτι πρεπει να περασω απο ενα καταστημα σερβις με την αποδειξη αγορας για να το δουνε.. Ηταν το τελευταιο κινητο που πηρα. Απο δω και περα θα χρησιμοποιω ενα 6310 που ειχα πριν. Αντε απο δω χαμω με τους ασχετους κοπριτες...

Δε φτανει που εκαναν λαθος αυτοι θα την πληρωσουμε και απο πανω.. ρε ουστ απο δω..

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιο service? Αν αρχίσουμε να πηγαίνουμε όλοι μαζί τι θα κάνουν θα καταλάβουν ότι κάτι δεν πάει καλά.
Link to comment
Share on other sites

Εγω πηρα τηλεφωνο στην εταιρια

Πριν λιγο τους εστειλα και mail. Να δω θα απαντησουν και κει η την πατησαμε...

Παντως στο σερβις στην Καλλιθεα εχω κανει ηδη μια φασαρια με το κ700 του αδερφου μου τωρα θα περασω παλι αν χρειαστει οποτε θα με ξαναθυμηθουν καλα...

Link to comment
Share on other sites

loipon paidia exo kanei update se R1N se kinito pou eixe Vodafone Live k douleuoun ola apsoga to 8ema einai oti, opoia eikona k na balo wallpaper den fainetai k toso kala xanei poly apodosh... mipos to s700i pou eixa prin einai kalytero se apopsi o8onis telika?

myi.gr

Φτιάξτε αυτό το "Τροποποίηση υπογραφής" ούτε εικόνα δεν μπορούμε να βάλουμε, έλεος 1 ώρα παλεύω" using safari.:mad:

iPhone 3G Pwned | Mac Pro 2.8 8core/6GB RAM/8 TB HDs/8800 NVIDIA | MacBook Pro 15 unibody |

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά,και εγώ τα ίδια έπαθα ακριβώς!!!Τελικά τί γίνεται γαμώτο με αυτούς;Θα μας μαμήσουν το κέρατο!!!
Link to comment
Share on other sites

Εστηλα email στην SE και σας στελνω τη απάντησαν:

 

Αγαπητέ Κύριε ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Sony Ericsson μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

Θα θέλαμε να σας προτείνουμε να απευθυνθείτε σε ένα από τα Εξουσιοδοτημένα Κέντρα Επισκευής της Sony Ericsson, ώστε να γίνει ένας πλήρης τεχνικός έλεγχος στο Sony Ericsson K750i κινητό σας τηλέφωνο και να εξαλειφθεί οποιαδήποτε ενδεχόμενη δυσλειτουργία.

 

Σας επισυνάπτουμε το αρχείο το οποίο περιέχει αναλυτική λίστα των Κέντρων Επισκευής της Sony Ericsson ανά περιοχή. Σας προτείνουμε λοιπόν να επιλέξετε το πλησιέστερο προς εσάς Κέντρο Επισκευής.

 

Μαζί με την συσκευή σας είναι απαραίτητο να προσκομίσετε το τιμολόγιο αγοράς και λόγω ενδεχόμενης απώλειας των προσωπικών σας δεδομένων σας προτείνουμε να κρατήσετε αντίγραφο των δεδομένων σας.

 

 

Με εκτίμηση,

Δ. Θεοδώρου

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Sony Ericsson

 

Τέλος, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στo τηλέφωνo 801 11 810 810 ή από κινητό στο 210 899 19 19.

Link to comment
Share on other sites

Εστηλα email στην SE και σας στελνω τη απάντησαν:

 

Αγαπητέ Κύριε ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Sony Ericsson μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

Θα θέλαμε να σας προτείνουμε να απευθυνθείτε σε ένα από τα Εξουσιοδοτημένα Κέντρα Επισκευής της Sony Ericsson, ώστε να γίνει ένας πλήρης τεχνικός έλεγχος στο Sony Ericsson K750i κινητό σας τηλέφωνο και να εξαλειφθεί οποιαδήποτε ενδεχόμενη δυσλειτουργία.

 

Σας επισυνάπτουμε το αρχείο το οποίο περιέχει αναλυτική λίστα των Κέντρων Επισκευής της Sony Ericsson ανά περιοχή. Σας προτείνουμε λοιπόν να επιλέξετε το πλησιέστερο προς εσάς Κέντρο Επισκευής.

 

Μαζί με την συσκευή σας είναι απαραίτητο να προσκομίσετε το τιμολόγιο αγοράς και λόγω ενδεχόμενης απώλειας των προσωπικών σας δεδομένων σας προτείνουμε να κρατήσετε αντίγραφο των δεδομένων σας.

 

 

Με εκτίμηση,

Δ. Θεοδώρου

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Sony Ericsson

 

Τέλος, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στo τηλέφωνo 801 11 810 810 ή από κινητό στο 210 899 19 19.

 

Τότε ποιός είναι ο λόγος ύπαρξης του τμήματος αναβαθμίσεων στο site της Sonyeriscsson? Αν είναι να πηγαίνουμε συνεχώς στα service centers γιατί παρέχεται αυτή η δυνατότητα από το Internet?

Παρεπιπτόντως, όταν έκανα την αναβάθμιση σε R1L από το service center της Καλλιθέας η υπεύθυνη υπάλληλος προσπάθησε παντοίους τρόπους να με αποτρέψει, λέγοντάς μου ότι αφού δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί να κάνω αναβάθμιση?

Αναρωτιέμαι πως πιάνουν δουλειά μερικοί....

Link to comment
Share on other sites

Και μενα μου ηρθε ακριβως το ιδιο μαιλ

Αυριο ομως θα γινει χαμος

Γιατι δεν ειναι η πρωτη φορα με το σερβις τους που τα κανουν μανταρα.

Εφοσον φταινε αυτοι να ερθουν να το πανε εκεινοι στο καταστημα τους

και να μου το φερουν και σε μιση ωρα γιατι θελω να κανω τη δουλεια μου

Εγω δε μπορω να τρεχω για τη ......ια του καθενος :mad: :mad: :mad:

Link to comment
Share on other sites

Και μενα μου ηρθε ακριβως το ιδιο μαιλ

Αυριο ομως θα γινει χαμος

Γιατι δεν ειναι η πρωτη φορα με το σερβις τους που τα κανουν μανταρα.

Εφοσον φταινε αυτοι να ερθουν να το πανε εκεινοι στο καταστημα τους

και να μου το φερουν και σε μιση ωρα γιατι θελω να κανω τη δουλεια μου

Εγω δε μπορω να τρεχω για τη ......ια του καθενος :mad: :mad: :mad:

δεν νομίζω να βγάλει κανείς άκρη...

χειρότεροι και απο υπάλληλοι του δημοσίου!!!

ανεύθυνοι και αδαείς!! :mad:

http://photos1.blogger.com/hello/116/7828/320/ipod_htf.jpg
Link to comment
Share on other sites

loipon paidia exo kanei update se R1N se kinito pou eixe Vodafone Live k douleuoun ola apsoga to 8ema einai oti, opoia eikona k na balo wallpaper den fainetai k toso kala xanei poly apodosh... mipos to s700i pou eixa prin einai kalytero se apopsi o8onis telika?
Κοιτα σαφως στο s700 οι οικονες φαινονται πολυ καλυτερα δοκιμασε ομως να τις ρετουσαρεις με καποιον Photo editor πριν τις βαλεις στο κινητο πχ. photoshop και θα δεις μεγαλη βελτιωση. :)
myphone_2.png
Link to comment
Share on other sites

Εγω ξαναπηρα τηλεφωνο (παρτε και σεις ρε παιδια να τους σπασουμε τα νευρα τοσα λεφτα τους εχουμε δωσει) και μου ειπε ενας υπαλληλος το κλασικο ποιηματακι να το παω σε εξουσιοδοτημενο. Του απαντησα πως απο τη στιγμη που ειναι δικο τους το λαθος και δεν το εχω μονο εγω αλλα και αλλοι που εκαναν αναβαθμιση τοτε γιατι να τρεχω εγω και να χανω χρονο χρημα και να μου σπανε τα νευρα στα σερβις τους που ειναι αθλια. Μου απαντησε πως δε μπορει να κανει κατι αλλο αυτος απο το να μου πει το ποιηματακι του και ζητησα καποιον υπευθυνο.. Δε μου τον εδωσε και αφησα τα στοιχεια μου να με παρει εκεινος τηλεφωνο. Αναμενω λοιπον και οσο αργει τοσο το χειροτερο γι αυτον. Οχι οτι θα νευριασω γιατι θα χασω το δικιο μου αλλα οσο ποιο φορτωμενος ειμαι τοσο περισσοτερα θα του χωσω.. Αν παρει τελικα...

Αν παντως με αναγκασουν να τρεχω στα σερβις τοτε την πατησανε... Μεχρι και καινουριο θα μου δωσουν στο τελος :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι.Πήρα και εγώ τηλέφωνο και μου είπαν να πάω στο κοντινότερο σέρβις,αλλά το παραδέχτηκαν ότι όντως υπάρχει πρόβλημα.Τί θα τους κάνουμε ρε παιδιά;
Link to comment
Share on other sites

Πάντως τα ίδια συμβαίνουν και στο εξωτερικό.Όπως είδα στο mobileburn forum

και σε Αγγλία και Αμερική με την αναβάθμιση μετατρέπεται :wacko: το Κ750 σε W800 και χάνονται οι γλώσσες (ενός μάλιστα μπήκε το Κινέζικο firmware!!)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τα ίδια συμβαίνουν και στο εξωτερικό.Όπως είδα στο mobileburn forum

και σε Αγγλία και Αμερική με την αναβάθμιση μετατρέπεται :wacko: το Κ750 σε W800 και χάνονται οι γλώσσες (ενός μάλιστα μπήκε το Κινέζικο firmware!!)

Το μπάχαλο είναι γενικό. Δεν αφορά την SE Hellas. Μπερδέψαν τα μπούτια τους με το SEUS της R1N, μια εβδόμαδα περίπου από τότε που βγήκε στην κυκλοφορία. Ευτυχώς ήμουνα από τους τυχερούς που έκαναν νωρίς την αναβάθμιση.

Link to comment
Share on other sites

ήθελα νά'ξερα γιατί έχουν την εξυπηρέτηση πελατών μέσω email....

γιατί δεν δίνουν κατευθείαν τις διευθύνσεις των καταστημάτων να γλιτώσουμε και όλο αυτό...

τεσπά, εγω δεν νομίζω να το πάω σε κανένα σέρβις προς το παρόν,

το πιθανότερο είναι να μου κάνουν καμία επαναφορά..

νομίζετε οτι μπορούν να κάνουν κάτι καλύτερο?

http://photos1.blogger.com/hello/116/7828/320/ipod_htf.jpg
Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω εχω ξεσκιστει να παιρνω τηλεφωνα...

Αντε παρτε τους και σεις να τους πρηξετε λιγο μπας και βαλουν μυαλο

Να το δουν και να το διορθωσουν.. Αντε γιατι μου φαινετε εχουμε φαει τρελο γειωμα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...